Witam Miałem ten sam problem w 1.6 16V, jednak po przełączeniu na benzynę po kilku może kilkunastu sekundach obroty wracały do normy. Dodatkowo czasem występowało przygasanie silnika przy dojeżdżaniu do skrzyżowania, czasem przygasał czasem wisiał na obrotach. Pomogła regulacja dawki gazu dla biegu jałowego a konkretnie zmiana zakresu pracy krokowca...
Jeżeli to coś pomoże to mam katalog części do: https://obrazki.elektroda.pl/7370539700_... Nie są to typowe schematy elektryczne, ale poglądowe jak poniżej: https://obrazki.elektroda.pl/8559405500_...
Tak, to jest to pudełko z wtyczką z boku i z takim bolcem.
Ciągnie z serwa albo pomiędzy kolektorem ssącym z wydechowym (uszczelka). Pozdrawiam.
zgaśnie po zdjęciu wtyczki z zaworu wolnych obrotów , może servo puszcza ,
emperatura jest ok tak jest a wskaźnik jest tylko do miłego patrzenia przy wolnych obrotach ciśnień powinno od 250-350 sprawdź kostkę od czujnika ciśnienia i można spróbować adaptacji zaworu pompy
W P11.144 autoadaptacja zazwyczaj nie pomaga. Po wyczyszczeniu przepustnicy trzeba skorygować ustawienie śrubki ograniczającej domykanie przepustnicy. Wyczyszczona przesłona nie domyka przepływu i stąd podwyższone obroty biegu jałowego.
Tak, w stronę rozrządu. Zrób 3,5 - 4 i po temacie.
Mi to wygląda na uszkodzony scalak sterujący IACV, zasila mu jedną połówkę uzwojenia. Pasowało by rozebrac sterownik i zobaczyć czy płyta w okolicy scalaka nie jest osmalona.
Zmiana koła na jeszcze mniejsze bo w samochodzie przecież ma wyższe obroty biegu jałowego.
Kolejny przykład "nie znam się na samochodach, ale za to mam fejsik!" W parametrach nic szczególnego nie widać.
"Paliwo" nie ma nic wspólnego z takimi objawami, gdzieś ci łapie lewe powietrze.
Wygląda na lewe powietrze (te wyższe obroty biegu jałowego)
Możliwe że pękła sprężyna w sprzęgle, lub masz po prostu zbyt wysokie obroty biegu jałowego.
Poszukaj silniczek krokowy, możesz zobaczyć czy jak wypniesz kostkę to coś się zmieni i możesz jeszcze spróbować wypiąć kostkę w przepływomierzu czy będzie jakaś reakcja.
Zaślep na próbę rurkę do serwa hamulców, to samo zrób z wężykiem do elektrozaworu evap. Popryskaj po kolektorze dolotowym brake cleanerem
Pryskales ponownie Polakiem?
Za dużo. Przestaw TPS poniżej 0,8-0,7V - powinno ustąpić.
w czerwonym kółku masz zaznaczony chyba zepsuty element, tzn. oderwane mocowanie linki elementu pneumatycznego od dźwigni, na ciepłym silniku zrób test; zgaś silnik, otwórz maskę, patrz na cięgno (zielona strzałka) po zapaleniu na ciepłym silniku powinno się podciągnąć po chwili próbując przestawić położenie dźwigni, jeśli nic się nie dzieje sprawdź...
Wyślę ci materiały , jak już sam chcesz się za to brać. Pozdrawiam
lewy luft
po czyszczeniu przepustnicy trzeba zagrzać auto do temperatury normalnej pracy i na wyłączonym silniku przeprowadzić adaptacje przepustnicy zrobisz to vag comem tu masz podaną opis co i jak http://www.vag-com.pl/adaptacja-przepust...
Czy da się odłączyć przewód wlotowy powietrza, tak żeby zobaczyć pracę przepustnicy po uruchomieniu silnika? Wiązka - myślałem skrótowo - styki i przewody, może coś nie łączy - w samej przepustnicy albo kable pęknięte. A może jest gdzieś dziura. Nie wiadomo, trzeba szukać.
Kabelek ma dotykać tej blaszki tylko gdy dźwignia jest w pozycji 0. Łańcuch cały czas pracuje, bo masz za wysokie obroty biegu jałowego lub uszkodzone sprężyny w sprzęgle.
Na pewno masz właściwą membranę pompującą i zamontowaną od właściwej strony (membraną do korpusu)? Kupowałem zestaw Zama do McCullocha, a okazało się że membrana pompująca nie pasowała. Trzeba było kupić zestaw naprawczy od zupełnie innego gaźnika (membrany pasowały, zaworek iglicowy był większy). Gaźnik na primer powinien mieć dwa zaworki zwrotne:...
Paliwo odcinane jest przy hamowaniu silnikiem. Przy zmianie biegu (wysprzęglenie) po prostu silnik by Ci zgasł. A silnik krokowy wygląda tak: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic10...
Co może być przyczyną? Przyczyny mogą być tylko dwie, pierwsza - (zakładając że oryginalne sprzęgło) - za wysokie obroty biegu jałowego, druga to uszkodzone sprzęgło, czyli popękane, uszkodzone, rozciągnięte sprężyny.
I autko dobrze już jeździ?
Zakupiłem łożyska firmy FAG (6002 C3) ,uszczelniacze wału standardowe (dałem 9zł za jednego ;p),silikon Dirko (szary),gaźnik TILLOTSON HU-133. Tłok jest jeszcze w dobrym stanie ( po zdjęciu wydechy i sprawdzeniu na tłoku nie ma żadnych rys sam cylinder tez wydaje się być dobry) silnik ma dobra kompresje i mam moc.Na wymianę tłoka zastanowię się później....
Nie wiem jak micra ale kangoo podnosi obroty po włączeniu nawiewu Wtyczka alternatora jest dwu pinowa ?
Kolego jestes pewien że to silnik krokowy podnosi ci obroty? A nie lewe powietrze, lub niedomknięta przepustnica.
200 tyś to naprawde bardzo wysokie obroty,a tak poważnie to sprawdż podciśnienia lub linkę od gazu czy przepustnica się zamyka.,ewentualny odczyt błędów mógłby pomóc.,
Podepnę się pod ten temat gdyż mam podobny problem czasami gdy odpalę samochód obroty na biegu jałowym dochodzą do 3000, gdy jadę na 5 biegu powiedzmy 70 i obroty wtedy są w granicach 2000 to gdy wcisnę sprzęgło znów podnoszą sie w granice 3000 obr. Dodam jeszcze że nie pomaga przełączenie na benzynę. Auto to astra II 1.6 8V.
Ty weź sprawdź ciśnienie paliwa!!! , tu może być pompa , filtr , złe napowietrzenie baku .
Szczerze mówiąc na kompie nie byłem ale zjawisko jest dziwne. Obroty skaczą sobie od wartości około 1800 do 800... po uruchomieniu zimnego silnika (temp. okolo minus 10 °C) obroty początkowo są właściwe aby po przejechaniu kilkudziesięciu metrów zacząć rosnąć i zatrzymują się na 1800. tak dzieje sie za każdym razem gdy silnik ostygnie przez dłuższy...
ad1.uszkodzony czujnik,przerwa,brak styku ad2.brak styku biegu jałowego /na przepustnicy/.
A w jakich okoliczność pojawiła się usterka? Regulowałeś gaźnik? Czy kolektor dolotowy jest szczelny? Jeśli wszystko jest w porządku można spróbować wykręcić śrubę regulacyjną- ale pamiętaj czym kręciłeś żebyś wrócił do stanu poprzedniego.
Spalanie w normie, sprawdź czy powietrze nie dmucha prosto do filtra powietrza.
Ale w jakim sprzęcie? Z tego co wyczytałem, to ma być sprzęgło odśrodkowe. Nie masz przypadkiem zbyt wysokich obrotów jałowych?
Lewy luft ?
Jakie są te obroty jałowe ? Ten kod można interpretować na dwa sposoby i kiedyś mnie to już w błąd wprowadziło. Mogą to być wysokie obroty biegu jałowego,albo za wysoko wysterowane obroty biegu jałowego,co niekoniecznie się przekłada na same obroty.Nie wiem jak jest w tym konkretnym samochodzie ,ale z tego co tutaj opisujesz to wynika raczej to drugie.Przestaje...
Może to być filtr paliwa lub brud w benzynie(albo jest ona kiepskiej jakości)
Witam ponownie! Problem najprawdopodobniej była przycinająca się od brudu manetka od zwiększania obrotów. Pojawił się za to nowy problem po odpaleniu a następnie zgaszeniu pila całkowicie zaniemówiła, sprawdziłem wszystko, przewód paliwowy nie jest zatkany, gaźnik był przedmuchany, jest iskra ale świeca suchutka... z deszczu pod rynnę..
sluchaj ja tak mialem po pewnym czsasie zaczol samochod pracowac na 4 cylindrach zamiast na 6 wkoncu sie okazalo po mozolnym sprawdzaniu ze komputer padl.... kosz uzywanego komputera to w zaleznosci gdzie ja zaplacilem 350zeta... ale pojezdzilem na nim 6 miesiecy i znow sie popsol..
Na benzynie i na LPG ma wysokie obroty jałowe? Dodano po 4 Na benzynie i na LPG ma wysokie obroty jałowe?
Wałek, sonda nijak ma się do wolnych obrotów. Odma szczelna?
Mały silnik mała moc ,po rozruchu są duże opory własne i stąd zaprogramowana wyższa wartość zimnego biegu jałowego,objaw prawidłowy .
VSS też warto zrobić, bo wyższe obroty jałowe w czasie jazdy to nie tylko mniejsze szanse na zgaśniecie ale przede wszystkim płynniejsza zmiana biegów.
w którym miejscu znajdują się czujniki temperatury? bo od wskaznika to wiem ale jest jeszcze jeden odpowiedzialny za sygnał który idzie do komputera... Proszę o wytłumaczenie lub pokazanie na zdjęciu gdzie się znajduje.
Witam.Mialem to samo.Problem rozwiązany mimo zepsutej sondy lambda.Mam silnik 2.0 vvti.Z pokrywy zaworów po lewej stronie patrząc od przodu silnika jest gruby przewód odmy biegnący do dolotu.Trzeba go ściągnąć i odkręcić kruciec ,ten kruciec to jest zawór w którym powietrze powinno iść w dwie strony nie w jedną.Po przedmuchaniu i wyczyszczeniu środkiem...
wysoki obrót jałowy spadać wysoki jałowy aster wysoki obrót jałowy
bezpiecznik bateria lenovo access filtrowanie gniazdo telefoniczny
Jak naprawić zalany wodą pilot Hörmann HS5? SCW06 Lite - Instrukcja obsługi sterownika wentylacyjnego