Często wina leży w TPS czujniku położenia przepustnicy .
najczęściej się sypią czujniki położenia przepustnicy (TPS)i od tego musisz zacząc,trafna diagnoza.
Może coś z komputrem albo czujnikiem którymś jak po odłączeniu akumulatora przez jakiś czas jest dobrze - u mnie w Fieście (1.1 '95) silnik też wchodzi na obroty po odpaleniu, ale po jakichś 3s. spada do normalnych.
kolego 100% jak staniesz przy silniku od strony skrzyni biegów idzie linka do licznika a na lince przy skrzyni jest czujnik pomiau prędkości, odłącz wtyczkę u góry chyba 3 pinowa i przejedź się powinno być ok ten sygnał idzie do sterownika silnika. Znana usterka w tych fordach.
Tak, owszem, wystarczy coś wlutowac i po probemie. Trzeba wlutować dwie diody shottky'ego.
wymienlem taka mala plyteczke kolo silniczka krokkoego,pryczepiona do przepustnicy.jest ok.ale na zimnym silniku ma przy rozruchu przez chwile za wysokie obroty.
Sprawdzałem dymem, nie ma wycieku . Jedynie zaworek co wchodzi w pokrywę zaworów przepuszcza powietrze też w drugą stronę, ale nie wiem czy to wskazuje na uszkodzenie . Ogólnie jak przegazuje autem obroty zostają na 1.5tys , jeśli ścisnę na chwilę wąż pokrywa-kolektor obroty się normują
Witam. Nie mam książki serwisowej i w związku z tym mam pytanie jak zresetować komputerw fordzie fiesta 1.1 z roku 92 i ewentualnie jakim sprzetem. mam wysokie obroty na biegu jałowym
Jak w temacie: 1] P1000 More driving needed to complete test 2] P1479 FC-High Fan primary Circuit Malfunction. Co te błędy oznaczają czy może ktoś wie, z góry dziękuję. Samochód ma niestabilne wolne obroty i niechce się za dobrze wkręcać przy wysokich obrotach.
Ford Fiesta 1991 silnik 1,1i G6A wysokie obroty nie chcą spadać po zwolnieniu pedału gazu wymieniony czujnik położenia przepustnicy
Dzięki Mikok ,po odłączeniu czujnika w skrzyni obroty spadły pzd
na rysunku masz naryswoane
Przewód wysokiego napięcia. Te grube kabliska cewka - aparat zapłonowy - świece.
Za wysokie te obroty. Szukałbym nieszczelności w dolocie, ale na początek zaordynuję diagnostykę komputerowa. Dobry sprzęt pokaże jakie obroty są docelowe.
Witam kolega ma racje jest uszkodzony regulator obrotów.
Witam, mam problem z ogrzewaniem. problem polega na tym, że ciągle grzeje i daje ciepłe powietrze. czasami dmucha zimne powietrze ale jak tylko jadę szybciej i są wyższe obroty znów grzeje na maksimum.
Mam jeszcze takie pytanie czy zły stan kabli do świec i świec może mieć wpływ na obroty ?
w fordzie fiesta 1.6 95r na pełnym wtrysku mam za wysokie obroty na zimnbym jak i na ciepłym silniku co waszym zdaniem może być tego powodem.Podejżewam czujnik temperatury silnika jakie powinien mieć wartości .
Na forum Fiesta dają radę na potencjometr (co prawda półśrodek, ale lepsze niz nic): nawiercić dwa milimetrowe otworki w obudowie i strzykawką przepłukać "kontakt - sprayem" Podobno działa pierwszorzędnie. Silniczek krokowy raczej nie puści więcej obrotów jak ok. 1500. Pzdr.
witam mam ten sam problem czy rozwiazał Pan swój ?
fista ma wtrysk 1 punktowy i katalizator. poprzednio jesli byla zagrzana to po zdjeciu nogi z gazu obroty spadaly odrazu. juz dwa razy resetowalem komputer / tak jak napisali koledzy / lecz niestety bez wiekszych zmian . coprawda byly momenty ze obroty spadaly lecz po kilku minutach ponownie spadaly dopiero po kilku sekundach . chyba jednak musze udac...
wychodziło by na zawór wolnych obrotów.
Skłaniałbym się ku ponownej usterce silnika krokowego ;)
witam,sprawdz droznosc wezykow wokol gaznika ,czy ktory nie spadl lub nie jest dziurawy,/te podcisnienia/ i jak kazdy gaznik ma dysze wolnych obrotow moze sie zaciela,a moze paliwo nie dochodzi dlatego chodzi tylko na ssaniu i oczywiscie na wysokich obrotach, pozdrawiam Zdzislaw
dokładnie sprawdź podciśnienia
Witam, mam problem z moją fiestą, otóż od jakiegoś czasu zauważyłem, że fiesta przy zmianie biegów ma wysokie obroty. Mianowicie okolo 2 miesiecy temu gdy jechałem w dalsze rejony to przy zmianie biegu, np z 3 na 4, puszczam gaz wciskam sprzęgło i obroty są bardzo wysokie aż te auto buczy (jak jak bym gazował na luzie). Działo się tak tylko gdy autem...
ja miałem w escorcie silnik 1.3 i miałem własnie uszkodzony czujnik plożenia przepustnicy,nie wiem jak w fiescie ale u mnie sterownik miałem na prawym slupku przy nogach pasażera
Przeczyściłem silnik krokowy i ponowny reset komputera. Wszystko ok. Dziękuję i temat zamykam.
Mam identyczny problem. Ten sam samochód, ten sam silnik. Szarpie podczas przyspieszania. Czarny dym pojawia się tylko podczas szarpania i przy wysokich obrotach. Rozwiązałeś swój problem? Moje pomysły to pompa albo wtryski.
Wypełnienie impulsu sterującego to stosunek czasu impulsu w stanie wysokim do okresu przebiegu.
właśnie brakowało mi tej oporności jutro sprawdzę ,a wcześniej jeszcze miałem TPS za wysokie napięcie ,i ten sensor Map za wysokie napięcie
Jeśli chodzi o możliwość podpięcia auta do urządzenia diagnostycznego lub odczytania kodów błyskowych to kostka 3-pinowa znajduje się w okolicy lewego reflektoru. Jeśli chodzi o spalanie to Fordy są ogólnie paliwożerne a do tego jeszcze jak ktoś mocno przyciska pedał po prawej stronie to 10l/100 km w tym aucie po mieście to normalka :( Odnośnie wysokich...
wiem ze jeden czujnik tam jest o ile pamiętam przy bloku i idze on na deske rozdzielczą. i ten jest dobry Dodano po 2 a przepływka ile powinna dawać przy wolnych obrotach??
900. Przy sportowej zmianie biegów (4 biegowa skrzynia) na wysokich obrotach zamiast trójki wrzuciłem jedynkę i jak zgasł tak nie zapalił. Zrobiłem nim około 1000 km i nawet oleju nie wymieniałem. Czasami były problemy z przepustnicą, zacinała się, musiałem śrubokrętem wbijać zapadki i było ok przez jakiś czas.
18 Fiesta 1.2 16V 99r. Zetec tylko wysokie obroty ----------------------------------------... Po odpaleniu auta silnik wchodzi odrazu na pełne obroty. Aku odłączyłem na godzine i nic nie pomogło. Jak wcisne gaz do końca przy odpalaniu to wogóle nie odpala. Przepustnica jest zamknięta cały czas. Chyba coć z pdawaniem...
Podbijam bo b. podobny problem z tym że zapala bez problemu. Poszarpuje między 2-3tysiące obrotów tylko gdzi wrzuci się niski bieg i "pedał w podłogę" (duże obciążenie silnika). Auto ma nową cewke(ngk) swiece( orginały) i kable ngk) na strej cewnce praktycznie nie dało się szybciej wyjechać z skrzyżowania migał "check" i silnik się całkowice dławił(...
witam ja na początku sprawdził bym strzelnosc układu paliwowego,z twojego opisu wynika ze przy odpaleniu gdzieś zasysa powietrze i wchodzi na wysokie obroty po czym gaśnie najczęstszą przyczyna jest nieszczelnosć filtra paliwa
Parownik ustawiać - wolne obroty TAK. Albo parownik zasyfiały w środku , spuszczałeś olej z niego?
Dragon400 a gdzie jest ten czujnik temperatury wtrysku. moze wiesz jk sprawdzic sonde lambda. Jak wyregulowac obroty w tym aucie. wydaje mi sie za mam za wysokie na postoju
na 90% masz uszkodzone pierścienie ,sam piszesz że są trochę zjechane , kolega miał taki sam objaw dopiero po wymianie tych pierścieni usterka ustąpiła .Nierównomierność pierścieni powoduje podbijanie szczotek na wyższych obrotach i spadek prądu ładowania co można sprawdzić woltomierzem na wyższych obrotach
EEC skalibruje się niezależnie od tego czy się zacznie od jazdy czy od trzymania na niskich/wysokich obrotach. Mi Escort MKVII nigdy nie wariował po zresetowaniu kompa, za to Fiesta MKV musiała przejechać te przepisowe 8km, żeby silnik sobie przypomniał, że jest silnikiem. Pzdr. Skolmi www.fordclubpolska.org
ok czujnik temperatury, ale który powietrza, cieczy chłodzącej, przepływomierz powietrza? - a co z obrotami, dlaczego pozostają takie wysokie, chociaż wcześniej został odłączony bieg - czy nie powinny spaść do powiedzmy 1000 obr.?
Jeśli obroty > 1000 a przy tym silnik pracuje równomiernie to albo przepustnica się nie domyka i dlatego obroty są wysokie, albo TRAFIONY czujnik czynnika chłodzącego. Nie chodzi o ten na chłodnicy, bo on ma obniżyć temperaturę cieczy na chłodnicy, ale ten na bloku silnika.
Witam, Od wczoraj mam problem z Fiesta 1.3 1994r. Fiesta zagazowana, wczoraj gdy były śniezyce, auto w pewnym momencie samo wchodziło na wysokie obroty (wyglądało to tak, że jadąc samo dodawało gazu a kiedy wrzuciłem na luz to silnik był na bardzo wysokich obrotach). Stało się to nagle trwało może 20-30 sec, po czym auto teraz gaśnie nie zależnie czy...
Silnik wariował, obroty trzymały się na wysokim poziomie, powoli schodziły. Lambda biała (uboga mieszanka). Silnik krokowy był już kiepski i przepuszczał powietrze dodając niezmierzone powietrze do silnika przez co obroty powoli spadały lub się utrzymywały. Fiesty nie są skomplikowane więc jeśli ktoś wymienił krokowca i dzieje się to samo niech sprawdzi...
Wydaje mi się, że przy zdjęciu nogi z gazu za wolno schodzi na wolne obroty i ma je za wysokie.
Witam. Ponownie wiec wymieniłem już świece , przewody zapłonowe i filtr paliwa i niema żadnego rezultatu. Odnośnie wcześniejszego pytania to sprawdziłem rozpędzając samochód na pierwszym biegu szarpie gdy trochę dłużej przytrzyma go a na kolejnych 2,3,4 biegach rozpędzam do bardzo wysokich obrotów i nic takiego się nie dzieje. Proszę o pomoc w rozwikłaniu...
Dzisiaj zmierzyłem częstotliwość jaką generuje mapsensor przy ciśnieniu atmosferycznym Wychodzi 159 Hz .Jak robię podciśnienie ustami schodzi do 140 Hz . Map zamontowany w samochodzie po odpaleniu silnika generuje 110-113 Hz na wolnych obrotach , jak robię wysokie obroty silnika wychodzi (skacze ) około 113 – 120 Hz . Moje pytanie czy takie wskazania...
Witam. Problem z fiestą xr2i, silnik 1,6 EFI. Wolne obroty skaczą Od 500 do 1200. Świece i kable wysokiego napięcia wymienione. Auto ma problemy z obrotami zarówno na benzynie jak i na gazie. Zbiera się chyba dobrze, spalanie raczej w normie (ok 13-15 litrów na 100 km, krótkie odcinki do 3 km, oczywiście gazu). Ostatnio pojawił się jeszcze jeden problem....
Po ostatniej dłuższej jeździe na samej benzynie MAP wrócił do normy( przy temperaturze płynu ponad 100 stopni bywa 30 kPa), mam nadzieje ze jazda na gazie nie spowoduje jego rozregulowania Co do wysokich parametrów % sondy sensor 2, to porady będę szukał pod innym tematem Dla Stanisława oraz psooja podziękowania za doradztwo Pozdrawiam!
To właśnie nie można "dawać popalić" tylko trzeba normalnie jechać, ani nie cisnąć ani nie zamulać. Raczej na wyższych obrotach ale i ekonomicznie.
Odkopuję temat, bo problem mam podobny. otóż wyjechałe, na jakiś czas za granicę i zostawiłem żonie samochód - audi 80, silnik benzyna 1.6, 90 rok. Po powrocie dowiedziałem się. że w sam,ochodzie od kilku tygodni silnik dziwnie hałasuje. sprawdziłem poziom oleju, okazało się że było kompletnie pusto. Od razu uzupełniłem poziom oleju, ale silnik, mimo...
Witam wszystkich forumowiczów. Jestem nowy więc sorki jeśli ten temat już kiedyś był. To tak, mam problem z moja Mazdą121 z silnikiem Fiesty 1.3KAT Endura, jest na elektronicznym wtrysku, rocznik 1996. Otóż Mazda na zimnym silniku pali bez problemów, ale wchodzi na wysokie obroty ok. 1600 i tak trzyma i nie chce zejść na niższe obroty. Z kolei gdy silnik...
Witam. mam problem z moja fiestą. Przy wysprzeglaniu gaśnie silnik. Problem jest dotkliwy szczególnie na skrzyżowaniach. Nie ma na to reguły kiedy zgaśnie. Jak ma humor to ciężko wogóle gdzieś się ruszyć, a bywa że jest wszystko ok. Zdarza się też że auto dostaje bardzo wysokich obrotów, jakby nie mógł silnik zejść na wolne obroty. Czy ktoś wie co to...
Tak żadnych błędów... Przydlawilem przepustnice tak by powietrze się nie dostawało lecz nie zgasł tylko bardzo wolne obroty dostał
Tak jak w temacie, problem polega na wysokich obrotach biegu jałowego na zimnym czy gorącym silniku. Samochód to Ford Fiesta Mk6 2003r. 1.3 60km 44kw benzyna . Od czasu zakupu czyli od ponad roku występował problem z obrotami, to szarpał, to gasł i świecił check. Po krótkiej diagnozie wyszła uszkodzona sonda lambda oraz na przewody zapłonowe gdyż miały...
Witam tego typu tematów jest wiele, ale nie wszystko pasuje do danego problemu. Mam fieste mkV przejściówke 1,3. Od momentu zakupu (ok 5 lat temu) istniał problem z falowaniem obrotów, raz mniejszy raz większy. Obecnie wymieniony jest silniczek krokowy (nowy), świece i kable motorcrafta też w miarę świeże (zeszłoroczne), sonda, cewka wysokiego napięcia,...
Mam forda fiestę 96 rok silnik 1,3 Endura przy zimnym silniku samochód odpale a po chwili gaśnie i tak kilka razy kiedy odpali nie chce wejść na wysokie obroty tak jak by go dławiło i miał za mało powietrza. Kiedy się nagrzeje jest lepiej samochód nie gaśnie i wchodzi na obroty lecz nie jest zypełnie tak jak powinno jest przytłumiony. Przy przyspieszaniu...
Powodem tak wysokiego ciśnienia jest niewłaściwa praca zaworu przelewowego, jeżeli taki jest, który ustala ciśnienie benzyny. Czy ten zawór przelewowy to to samo co zawór regulacji ciśnienia listwy wtryskowej, bo u mnie jest on zintegrowany właśnie z listwą. Na samej listwie mam ciśnienie w granicach 2,5 - 2,7 bara na wolnych obrotach. Co się dzieje...
Dziarski Hank ja tam nie wiem to nie moja dziedzina ja za mechanika się nie uczyłem. Znajomy mi powiedział, że mam mierzyć na napięciu zmiennym więc tak zrobiłem. Oscyloskop nie posiadam a u mechanika jest taka kolejka, że najwyżej za dwa tygodnie mnie przyjmie. Chodzi mi o prawdziwego mechanika a nie jakiś głąbów. Motronic wracając do sprawy ciśnienia...
Samochód zaraz po odpaleniu chodzi na wysokich obrotach 1500-1700, po 10 sekundach obroty spadają do 1100-1000. Gdy na jałowym biegu dodam gazu do ok 2500-3000 obr i puszcze pedał gazu to samochód zgaśnie. Następnie podczas jazdy gdy zatrzymuje się np. na skrzyżowaniu samochód potrafi także zgasnąć. Dzieje się tak aż do momentu rozgrzania czyli 3-5...
Zmierzyła wreszcie to ciśnienie. Na wolnych obrotach ma 3,5bar!!, przy 3 tyś ma 5 bar!!! Na moje oko strasznie wysokie. Olej, filtr oleju. zmieniony na 5w30. Wszystkie szklanki miękkie. Dodano po 1 Jak sprawdzić czy jest ciśnienie na górze silnika??. Co mogło paść, zapchać sie??
Witam Jak na wysokich przerywa to prawie pewne ,że problem w ukł.zapłonowym .Sprawdź przewody W.N. a szczegolnie cewkę ( lubi zgnić w tych autach ) . Jak z elektryką ok to sprawdzić katalizator a jeśli i tu nic to później niestety pomiar ciśnienia sprężania i chyba remont silnika. Pozdrawiam
Witam serdecznie, Proszę o pomoc, ponieważ w sobotę zapalił mi się CHECK i po podłączeniu do kompa w ywalilo błąd p0171 zbyt uboga mieszanka. Auto chodzi normalnie, normalnie przyspiesza, obroty nienfaluja. W aucie są nowe swiece, przewody WN, i wszystkie filtry. Dodam że błąd się zapala na niskich i wysokich obrotach. Wyczytałem na forum i sprawdziłem...
Mam duży problem i nie wiem co robić :( Mam Forda Fieste XR2i 1.8 16V 1992r. Jak odpale samochód na zimnym silniku chodzi równo. Po ok 2 minutach zaczynają skakać obroty w zakresie od 0 do 500. Gdy dodaje gazu silnik sie "dławi" i strzela z rury wydechowej. Wkręca sie max do 3000 obr./min i wskazówka obrotomierza wariuje. Nie da sie utrzymac stałej...
Jest błąd P0563 napięcia zasilania za wysokie na wyłączonym silniku, tylko akumulator. Poza tym, brak błędów immo w bcm i ecu. Kontrolka "kłódka' gaśnie. ECU widzi obroty silnika, ciśnienie paliwa zaczyna narastać i wtedy rozłącza się rozrusznik. Po wyłączeniu zapłonu i włączenniu ponownie znowu działa rozrusznik kręci 5sek. i rozłącza. Zastanawiam...
Witam. Jestem nowy na forum i wiem, że podobne tematy już były ale niedokładnie sprecyzowane. A więc... Kupiłem sobie niedawno Fieste MK3 1.1 z 91r. Po zakupie pojeździłem nią chwilę i po chwili zaczeła szarpać i przerywać. Gdy dodawałem gazu silnik się dławił. Wraz z kolegą wyczyściliśmy gaźnik i wymieniliśmy filtr paliwa i powietrza. Sytuacja znacznie...
Witam po dzisiejszej kilku godzinnej pracy przy Fordzie. Udało mi się poczynić minimalny postęp a mianowicie . Odnalazłem w autocomie parametr " Uruchomienie wysokiego ciśnienia w celu odpalenia" TAK LUB NIE. Gdy kręciłem rozrusznikiem auto cały czas miało ten parametr na NIE. Lecz po odpięciu dwóch regulatorów na pompie .Parametr ten podczas kręcenia...
Auto nie jest młode, rocznik 85. Najpierw pojawil się wyciek oleju przekładniowego ze skrzyni biegów, widoczne ślady oleju pod samochodem w dwa dni temu jadac zauważyłe, że slizga sie sprzęgło, przy jeżdzie np. na IV i dodaniu gazu auto nie przyśpiesza a słychać wysoki obroty silnika. Nie wiem więc czy to wycieki oleju mogły dostac się na tarczę sprzęgła...
połączyłem kts nie odczytał błędów. parametry rzeczywiste widać. później opisze Dodano po 1 prędkość pojazdu pokazuje. wyprzedzenie zapłonu od 8 na wolnych obrotach do 30 wysokie. przepływomierz na wolnych ok 2 g/s do 30 g/s wysokie. temperatury ok sonda faluje. Dodano po 4 odcztałem błędy: p100- po nie udanej adaptacji, którą nie wiem jak poprawnie...
Witam. Mój ford pali powyżej. 15litrów na 100kilometrów. 2 razy sprawdzałem tankując do pełna bak i wyjeżdżając 190km za pierwszym razem i do pełna - 30litrów oraz 210km za drugim razem i do pełna 33litry. Auto kopci tylko przy uruchomieniu(zimny silnik) przez jakieś 3 min później przestaje, jak gwałtownie dodam gazu(na luzie)puszcza czarne bączki....
Tak dostaje. Jak mowilem zatrzymywalem sie na poboczu jak zaczelo grzac na zimnym, odpinalem wtyczke i mierzylem napiecie na uruchomionym silniku. Wskazywalo 13,8V. Wywalilem zawor, zalozylem kulowy, a elektro podpialem do wtyczki pracowal na sucho i normalnie się załączał tak jak powinien. Tylko ze nie wiem jak bylo po zwiekszaniu obrotów ale przeciez...
gafa:P zmieniony po prostu pasek klinowy od alternatora i pompy cieczy chłodzącej.... z tym mapem jeszcze nie wiem... do pomiaru wystarczy mi miernik z funkcją pomiaru wypełnienia? nie mierzyłem jeszcze ale teraz obroty spadły do 5set...może 6set.. i gaśnie... jak odłącze map i zatkam przewód ma wyższe obroty... ale dziwnie pracuje...
Dodam,że dzieje się tak tylko wtedy gdy pierwszy raz otwiera się przepustnica gdy jest już na wyższych obrotach i momentalnie wcisnę gaz to idzie normalnie.
Witam! Mam następujące problemy w w/w autem. Widziałem już temat o tym aucie na forum, więc chyba dobrze trafiłem. O co chodzi... A mianowicie przy silniku 1.2, pali mi prawie 10l/100... nie mam pojęcia dlaczego... Nie mam żadnego wielkiego AV w aucie, nic dodatkowego mi energii nie bierze, poza samym autem... Próbowałem jeździć na wysokich i niskich...
Efekt był dobry, była płynna regulacja z niskich obrotów, na średnie i wysokie, czyli tak jak ma być, po prostu pełen zakres regulacji. Ruszyłem w teren i po leśnych drogach było ok, auto przyspieszało, wszystko było ok. Ale co chciałem wyjechać na drogę asfaltową to auto natychmiast się dusiło. Masz rozwiązanie problemu, jak jest małe zapotrzebowanie...
Ponownie mam problem z ładowaniem albo z jego brakiem. Ostatnio wymieniłem cały alternator pomogło. Międzyczasie sprawdziłem starego alternatora i okazało się że jedna z cewka wzbudzenia była urwana co powodowało że ładował tylko na wysokich obrotach, choć nie wiem czy to było to nie sprawdzałem. Kontrolka od ładowania żarzy się delikatnie tak że w...
Dalej podrążę termostat. A czy na pewno dobrze zamyka, tzn. czy w parę minut po odpaleniu zimnego silnika na rurze przed termostatem robi się gorąco, a za nim jest zimno? (otwiera się przecież przy jakichś ponad 80°C). Bo wystarczy, że będzie nawet lekko przepuszczał i silnik nie będzie wystarczająco nagrzany. Wskaźnik temperatury może tego nie wyłapać....
Do jazdy w górach wszelkie samochody z silnikami poniżej 1,4 moim zdaniem się nie nadają, dodatkowo w połączeniu z LPG. Silnik o mniejszej pojemności w górach zużyje więcej paliwa, bo trzeba będzie go trzymać na wysokich obrotach, żeby pod górkę podjechać. Nissan Micra k11. Dużo rdzy, za słabe silniki, pod górę tylko z kierowcą ledwo jedzie. Ciasny...
każda zmiana begu to delikatne zużycie tarczek w automacie, lub synchronizatorów/kół zębatych w ręcznej skrzyni, niema się co oszukiwać że tak nie jest. ja tam jeżdżę od lat automatami z lat 80/90 (Kadett 3 biegowy TH125C, Fiesta CTX, Astra F Aisin AF13, Mercury Villager, Ford Tempo, Ford Taurus) i nigdy nie hamuję silnikiem tylko hamulcami, zresztą...
Ford FIESTA 95r. 1.1L - problem z obrotami silnika - jeszcze niższe Problem jest dziwny - ponieważ każdy narzeka na zbyt wysokie obroty , które nie schodzą z ssania na te minimalne - u mnie schodzi ze ssania a czasem nawet niżej - oto opis - krótki :cry: Co to może być, że jak jeżdżę na zimnym silniku do momentu rozgrzania go - czyli mija to tak ze...
Mam problem z moim brum brum, bo za dużo pali czyli ok 10l/100km (po mieście, poza ok 9l/100). Byłem już na diagnostyce silnika i nic, znaleźli tylko uszkodzony potencjometr przepustnicy, który wymienili na nowy, ale bez zmian. Zastanawia mnie to czy "komputerem" diagnostycznym da się wykasować pamięć błędów, bo mówił że to zrobił, ale skąd mam to wiedzieć....
Po pierwsze upewnij się, czy miernik którym mierzysz jest względnie dokładny. Po drugie napięcie ładowania mierz raczej bezpośrednio na akumulatorze. Po trzecie podaj wyniki pomiarów napięcia przy wyłączonych wszystkich odbiornikach na biegu jałowym, na średnich i na wysokich obrotach. Wykonaj te same pomiary tylko pod obciążeniem (włącz światła mijania...
Witam. Temat trochę stary ale chciałbym się podpiąć ze swoim problemem. Może ktoś przeczyta i mi pomoże. Otóż mam podobny problem w moim samochodzie Ford Fiesta MK7 rok prod.2010 1.6TDCI 95KM. Auto kupiłem kilka miesięcy temu i od początku był problem z niedoładowanym akumulatorem. Początkowo myślałem , że to wina akumulatora i zamierzałem go reklamować...
Witam !!! Mam samochód Ford Fiesta Xr2i o pojemnosci 1,6 , silnik EFI, rok produkcji 1991. Gaz zakladany w marcu firmy lovato. Jest on na 4 punktowy wtrysku. Posiada instalacje gazową, która była zakładana jakieś 3 miesiące temu. Mam z nim od jakiegos czasu następujący problem, jak jadę na benzynie to podczas mocniejszego wciśniecia gazu silnik szarpie...
Dziekuje bardzo za schematy,takich potrzebowałem. Tak,stare 1.3 było na monowtrysku ale pompe wymieniliśmy również na odpowiednią. Myślę iż za słaba pompa nie powodowała by tak wysokiego spalania które to najbardziej mnie trapi,co prawda w siwych spalinach dość mocno czuć paliwo. Obecny setup; -wiązka sterowania silnikiem od escorta 1.6 16v zetec,przełożone...
Witam !!! Mam samochód jak w tytule, jest on na 4 punktowy wtrysku. Posiada instalacje gazową, która była zakładana jakieś 3 miesiące temu. Mam z nim od jakiegos czasu następujący problem, jak jadę na benzynie to podczas mocniejszego wciśniecia gazu silnik szarpie jak by sie wylaczam na chwilke i zaraz jest normalnie, potafi sie to stac na kazdym biegu....
Witam !!! Mam samochód jak w tytule, jest on na 4 punktowy wtrysku. Posiada instalacje gazową, która była zakładana jakieś 3 miesiące temu. Mam z nim od jakiegos czasu następujący problem, jak jadę na benzynie to podczas mocniejszego wciśniecia gazu silnik szarpie jak by sie wylaczam na chwilke i zaraz jest normalnie, potafi sie to stac na kazdym biegu....
Kilka aut nabiłem mieszanką r600/r290 50/50 i zawsze działało świetnie do czasu. Mam problem we Fieście mk5. Na wolnych obrotach klimatyzacja działa w porządku, natomiast na wyższych podczas pracy sprężarki spada ciśnienie na HP i czujnik ją wyłącza, po czym momentalnie ciśnienie się wyrównuje, sprężarka włącza i tak w kółko. W czym może być problem?...
mam ten sam problem z fiesta tylko ze 1.1 z 91r. czyli spada do bardzo niskich obrotow po puszczeniu gazu, a potem wchodzi na wyzsze, trudno zapalic (na zimnym silniku zapalam na pelnym gazie i po minucie krecenia rozr. zapali) Auto tez utracilo na dynamice, jakby wszystko z opozniona reakcja, "zadlawienia" silnika, po szybkim wcisnieciu gazu. Wszyscy...
http://allegro.pl/item608038015_silnik_k... to jest to :)
Bardzo proszę wybierz sobie: B0100 "Poduszka powietrzna kierowcy - usterka" B0101 "Poduszka powietrzna kierowcy - sygnał poza zakresem/wydajność" B0102 "Poduszka powietrzna kierowcy - niski sygnał wejściowy" B0103 "Poduszka powietrzna kierowcy - wysoki sygnał wejściowy" B0105 "Poduszka powietrzna pasażera - usterka" B0106 "Poduszka powietrzna pasażera...
Zawory potwierdzona hydraulika , czujnika potencjometru nie mam na podmiankę więc lipa. Sprawdzę jeszcze jutro zasilanie czujnika czy czasem sterownik za wysoko nie podaje, a to by świadczyło o jago awarii.
http://obrazki.elektroda.net/27_12705045... Witam chciałbym pochwalić się moją kosiarką do trawy. Projekt przerobienia kosiarki spalinowej na kosiarkę zdalnie sterowaną już od dawna chodził mi po głowie. Chcąc podnieść poziom i unikalność maszyny postawiłem sobie niezależne założenia. Pierwsze założenie to takie, że kosiarka po przeróbce powinna...
Coś mi się zrobiło, mogę jechać, lecz silnik nie ma mocy. Nie chce wchodzić w wyższe obroty przy jeździe, jak by brakowało mu paliwa. Na wolnych obrotach pracuje poprawnie, dodawanie gazu, obroty wchodzą. Czasem przy jeżdzie gaśnie.
Witam, zakładając ten temat proszę o pomoc - wskazówkę w wyborze auta. Roczne przebiegi minimum 7-10 tyś km do 25 tyś km- będzie oszczędnie mogą się zwiększyć. Są minimum 3 kryteria wyboru 1. silnik pojemność od 1.4 do max 1.8 l. p.s. proszę polecać w tych widełkach. 2. chętnie kombi - wygoda, a między 5 drzwi a kombi spalanie może nawet nie 1 litr...
Witam. Mam pytanie odnośnie Fiesty z 2002 roku 1.4 16V bez LPG. Chciałbym się dowiedzieć, jakie jest prawidłowe ciśnienie paliwa dla tego auta? Przy przyspieszaniu z małych obrotów, np. jadę na 3 biegu z prędkością 40 km/h, gdy wcisnę gaz, wtedy silnik poszarpuje, gdy zredukuję do 2 biegu, rozpędzam go z wyższych obrotów, szarpania nie ma. Dzieje się...
Witam wszystkich. Było tutaj na forum kilka tematów które prześledziłem odnośnie tego jaki samochód kupić, lecz nie znalazłem topicu który by mi rozjaśnił sytuację :wink: Samochód ma być raczej mały, hatchback. Głównie na dojazd do pracy 30km w jedną stronę. Do tej pory jeździłem 3 lata Fiatem UNO 1,4 LPG 1995r Spalał mi 8,5 LPG /100km przy cenach gazu...
Witam I ja mam podobny problem z tym zaworem w fieście 99 Objawy są trochę dziwne: w pozycji "zimne" czyli zawór zamknięty, zaczyna grzać na wyższych obrotach. Czyli przy wzroście ciśnienia płynu chłodzącego. Na wolnych obrotach nie grzeje. mierzyłem napięcie w czasie jazdy - 13,8V , prąd ok 0,8A. Dziwi mnie ten prąd, po podłączeniu zaworu do prostownika,...
Nawet ta modyfikacja powstała w celu mozliwości wyłaczenia EGR z pod nadzoru ecu. Co do gaśnięcia,to stosuje takie rozwiązanie,że psikne na zębatki silnika nastawczego przepustnicy takim srodkiem,jakim sa osmarkane zębatki kieszeni tanich magnetofonów. W wyniku tego,owe przełożenie zębate zaczyna sie lekko kleic ze sobą (adhezja),i przepustnica nie...
fiesta wysoki obrót obrót fiesta regulator obrót wysoki obrót
tranzystor bc337 inspekcja samochodzie amica śmierdzi
philips az1060 schemat philips az1060 schemat
Programy do automatycznego wyłączania monitora PC Jak otworzyć inwerter Fronius do podłączenia kabli?