Jaki to model silnika?
witam,mam taki oto problem z seatem kolegi ,poswięciłem mu już dwa dni i usterka dalej nie jest usunięta ,samochód po nagrzaniu silnika utrzymuje obroty w granicy 2500-3000 obr. co zrobione: -wymieniony czujnik temp.ten idący do komputera czyli niebieski ,na poprzednim nie podtrzymywał obrotów przy zimnym silniku na nowym obroty przy zimnym silniku...
Dzień dobry, Mam problem z mini crossem 50ccm 2-suw. Gdy motocykl jest zimny chodzi bez zastrzeżeń, odpala za pierwszym razem (nawet bez ssania), gdy się nagrzeje wchodzi po chwili na wysokie obroty i gaśnie tak bez powodu. Najlepsze jest to, że od razu mogę go odpalić - odpala za pierwszym razem. Po pracuje z 15 sekund wejdzie na wysokie obroty i znów...
ja mam nissan primera p10 i miałem identyczny problem na początku regulowałem zawór od gazu przykręcałem go co było błędem później rozgrzałem parownik odkręciłem korek znajdujący się na dole i gdy cały syf wypłynął z niego po bawiłem się regulacją membrany i tak szczerze udało się obroty nie skaczą trzymają się na tym samym poziomie więc jeśli jest...
=> slawek87 Jeśli na zimnym silniku, bez ssania nie gaśnie, to obroty są za wysokie! Maluch ma to do siebie, ze nawet w lato ssanie przez chwilę trzeba mieć włączone, wówczas po nagrzaniu przyjemnie wolno pyrka.
Jestem użytkownikiem samochodu Renault Megane Scenic z silnikiem benzynowym o pojemności 1600 cm³ typ K7M. W czasie jazdy w momencie kiedy silnik nagrzeje się do temperatury przy której włąncza się wentylator silnik zaczyna szaleć, nie ma wolnych obrotów tylko wyskok na 3000 obr. i tak trzyma do obniżenia się temperatury ale i wtedy obroty nie...
Jaki jest powód za wysokich obrotów piły gdy się nagrzeje? Proszę o odpowiedź.[/tr]
Skoro czujnik podaje impulsy cały czas, to wynika że sterownik przestaje go widzieć po nagrzaniu.
Witam ponownie. Ponownie zwracam się do Was z prośbą o pomoc w zdiagnozowaniu usterki. Samochód Opel Astra F, silnik 1.4 16V, 90KM, EcoTec, 1998r. Po odpaleniu silnika wchodzą trochę za wysokie obroty bo rzędu 1300 i nie byłoby nic w tym dziwnego, gdyby po nagrzaniu spadały do 800 / 900, ale utrzymują się cały czas na tym poziomie. Dodatkowo, podczas...
Mam problem z obrotami silnika.Stało się to nagle, staję na światłach a obrotomierz zostaje na 1300.rano trudno odpalić silnik, kiedy się nagrzeje(po 5 min pracy) bieg jałowy wzrasta do 1300 i waha się do 1500 i ani grama mniej. nie kopci jakoś dziwnie ma po prostu za wysokie obroty biegu jałowego po nagrzaniu. Proszę o pomoc nie chcę aby jakiś specjalista...
Astra G i linka gazu? jaki tam jest silnik (oznaczenie) Typ: 1.4 16V Oznaczenie: Z14XE Dodano po 5 Odłacz kleme na 20 minut i podłacz i zobacz czy sie ustabilizuje, jesli nie to stawiam na lewe powietrze które sielnik zasysa gdzies na łaczeniu kolektorów dolotowych za przepustnica, a pali sie check engine?? jesli tak to podłącz czytnik kodów usterek...
Przy uszkodzonym czujniku co najwyżej miałby za wysokie obroty po nagrzaniu się silnika lub (zależnie od rodzaju uszkodzenia) gasłby tylko dopóki by się nie zagrzał... Skoro jednak zaświeca się kontrolka MIL to należy odczytać dlaczego się zaświeca.
Może ktoś miał podobne objawy: po odpaleniu wchodzi na wysokie obroty, po nagrzaniu się obroty spadają i jest ok, krztusi się na zimno, po przygazowaniu czarny dym, koszmarnie wysokie spalanie. Czasem jak już spadną obroty to po przejechaniu kawałka znów "wyje" póki nie złapie odpowiedniej temperatury. Ciekawe, że dzieje się to tylko w czasie jesieni...
Czujnik tem.silnika a gdzie on jest??? i jak go sprawdzić ?? A czy jak by padła sonda landa to komputer by tego nie wykrył??? teraz cały czas jeżdżę na Pb i nie świeci mi kontrolka SERV tak że komputer chyba nie wykrywa żadnego błędu. A co do przewodu od tego MAPA to nie wiem czy dobrze my slę ale to jest chyba od ciśnienia w kolektorze i wiem że jak...
Napewno jest za bogata mieszanka paliwa , wszystkie efekty jakie opisujesz na to wskazuja , spalanie tez powinno byc mniejsze . Zacznij od sprawdzenia sondy lambda , jej awaria jest czesta przyczyna takich efektow . Pozdrawiam
Witam Od pewnego czasu mam problem ze swoim golfem 2 tzn gdy go zapale ma 2000 obr do poki nie osiagnie temp 90 st wtedy obroty spadaja na 900-1000 dodam ze mam golfa 1.6, na gazniku jest oznaczenie pierburg 2E mam instalacje gazowa Tak samo zachowuje sie na benzynie jak i na gazie Prosze poradzcie o co chodzi
Witam! Jeśli odczyt kodów usterek wykazał błąd cewki zapłonowej, to prawdopodobnie ona będzie przyczyną. Musisz ją dokładnie sprawdzić, a najlepiej podstawić na sprawną.
Witam mam problem z silnikiem 2.0 hdi , po przekroczeniu temperatury około 70 stopni , silnk sam wczodzi na tak wysokie obroty , ze brakuje mu skali na obrotomierzu , zakrywając jednocześnie całą okolice niebieskim śmierdzącym dymem , nadmieniam ze pierwszy raz przed takim zachowaniem przez kilka kilometrów nie działało turbo , proszę o pomoc !!!
Ja stawiałbym na silnik krokowy żle reguluje skład mieszanki jesli by to była sonda uszkodzona to jej funkcje przejmuje moduł sterujący i podaje dane ze swojej pamięci mapowej oczywiście to są dane nie tak dokładne jak z sondy ale silnik chodzi względnie
Dzięki za wyczerpujące informacje. Pozdrawiam Danda
Witam. ostatnio bardzo czesto po odpaleniu gdy silnik jest zimny gasnie [zbyt male obroty] a po nagrzaniu zbyt wysokie obroty, gdy silnik jest cieply niema problemu z odpaleniem.auto wyposazone w gaz problem jednak istnieje i na benzynie i na gazie.Nowy czujnik temp nic nie pomogl.pozdrawiam
Na zimnym silniku to normalne, że ma wyższe obroty bo chodzi na ssaniu. Czy na nagrzanym też ma takie wysokie obroty? Przy takich mrozach moim zdaniem nie ma co panikować.
Witam. Mam taki problem otóż wymieniałem silnik bo stary był zatarty i co się okazało po odpaleniu, że są bardzo wysokie obroty. nawet gdy silnik się już nagrzeje to obroty trochę spadają lecz dalej są wysokie. Także jak ściągnę wężyk podciśnieniowy to obroty troszkę spadają Co może być przyczyną. Proszę o odpowiedź.
szarpie przy jeżdzie na niskich obrotach nawet nie próbuje jazdy na niskich bo zaraz mi gasnie; staram sie caly czas utrzymywac wysokie obroty, az do nagrzania sie silnkia.
nadeszły ciepłe dni i nie mam problemu z wysokimi obrotami,ale nadejdzie zima i .....Wnioskuje,że to problem z czujnikiem temperatury ale który czujnik może to zjawisko powodować?Ten na termostacie wymieniony.
Okey będę próbował go nagrzać podczas jazdy na wysokich obrotach może ruszy
Witam, mam wsk 125, do silnika jest założony inny gaźnik bo na oryginalnym nie chciała chodzić, na tym śmiga bosko tylko w ostatnim czasie zaobserwowałem że na zimnym silniku, po odpaleniu ma normalne niskie obroty a jak się nagrzeje dostaje wysokich obrotów, zupełnie na odwrót jak powinno być. W czym jest problem? Jeśli zapomniałem o czymś napisać...
A gdzie jakakolwiek diagnostyka?
Witam Ja mam ten sam objaw czujnik położenia przepustnicy czujnik temp . zmieniony a silnik krokowy nic nie ma wspólnego jeżeli obroty wysokie sie utrzymują na nagrzanym silniku bo w moim przypadku sie tak dzieje( na benzynie nie chce chodzic odplai i gaśnie a na lpg trzyma obroty)
Ten regulator ma pracować cały czas. Jak na jednym przewodzie masz 2,5 V to na drugim powinineś mieć ok. 11V (zmierz) Te 2,5 V odpowiada właśnie takim obrotom. Jak sterownik obrotów będzie zmieniał współczynik wypełnienia to przy 800 obr. napięcie będzie wynosiło ok. 1,5 V a przy max. otwarciu 11 V. na drugim przewodzie napięcie przy zmianie obrotów...
Mam prblem Po nagrzaniu leci nebieski dym i wcieka zrury ciemna maż Wszystko się dzieje przy wysokich obrotach
(at)opservator nie ma sprzęgła biegi przód i tył jak się nagrzeje to wchodzi na wysokie obroty i nie spadają a jak wezmę ręką wariator docisne to schodzą obroty i są okej pasek dzisiaj wymieniłem na nowy bo był wytarty myślałem że to to będzie ale jednak nie nie mam już pomysłów Dodano po 20 I jeszcze jeśli chodzi o wariator to on nie wraca do końca...
podstawe wymienilem , po jakims czasie duzych obrotów nie mam ale teraz po odpaleniu obroty spadaja do minimum dopiero jak sie silnik nagrzeje to jest ok
Cześć, mam problem z Ogar 202 (euro 5). Zapalił się check i ma wysokie obroty na jałowym biegu, które nie spadają jak powinny po nagrzaniu. Check miga 5 razy, a potem 10 (nie widzę nigdzie w internecie kodów błędu). Co się mogło stać? Maszynka ma niecałe 300 km przebiegu, ale jest już po gwarancji
Skoro kolego nazywasz zabijaniem silnika ( zimnego ) to aby go nie żyłować i ciągnąć do wysokich obrotów puki się nie nagrzeje, to nie będę dyskutował. Jasne ... lepiej zimny motor przeciągać do 3-4 tyś obrotów bo lepiej się nasmaruje i panewki będą zdrowsze , niż przy 2 tyś obr. Powiem tak , każdy może robić ze swoim autem co chce ...
Problem dotyczy Passata B2 - benzyna. Po zapaleniu wchodzi na strasznie wysokie obroty, po nagrzaniu spadaja juz na normalne. Jak wyregolowac mu obroty w czasie nagrzewania silnika? albo w czym tkwi problem.
Golf III automat 1.8 benzyna LPG Zapala idealnie nie chce pracować na benzynie na wolnych obrotach na wysokich przyśpiesza jak burza, na LPG po nagrzaniu raz trzyma wolne obroty a raz nie. Wymieniłem- kopółka, palec, przewody wysokiego napięcia, świece i filtr paliwa. Na pomoc co dzieje sie z silnikiem, stam idealny ani kropli oleju.
Witam Mam problem ze skuterem Kymco ZX 50 2T. Jeżeli przeprowadzam regulacje gaźnika, na gorącym silniku chodzi dobrze ale już na zimnym chodzić nie chce na wolnych obrotach a jeżeli ustawie gaźnik na zimnym silniku to chodzi dobrze dopóki się nie nagrzeje bo jak się nagrzeje to trzyma wysokie obroty. Myślałem że to wina gaźnika, wymieniłem na drugi...
Witam Może być jeszcze inna przyczyna, zupełnie nie związana z elektryką. Do przepustnicy podłączone są dwie rurki. Jedna gumowa idąca do map sensor i druga idaca do pochłaniacza par paliwa. Sprawdź czy obydwie są szczelne i dobrze założone. Jeśli któraś będzie nieszczelna, ewentualnie zostały zamienione ( jesli było coś tam rozłączane ) to silnik będzie...
Panowie jak ustawić obroty silnika. Właśnie dzisiaj wymieniłem silnik krokowy i przy nagrzanym silniku mam za wysokie obroty. Nie mam obrotomierza a więc nie wiem ile pokazuje.
Jaka pompa? Bosch czy Lucas.Może są za wysokie wolne obroty i regulator nie odpuszcza
Witam. Sprzęt mam trzy lata. Służył sezonowo do ciecia palet. Pilarka odpala normalnie, lecz obroty na ssaniu są lekko nierówne. Przez kilkadziesiąt sekund wysokie obroty są normalne, ale gdy się nagrzeje piła szarpie na wysokich. Na luzie pracuje znośnie, lecz czasami zgaśnie. Czasami piła na wysokich obrotach strzeli w wydech. Odkręciłem tłumik aby...
Cześć. U mnie włączenie świateł nic nie zmienia , duże obroty trzyma dopóki się nie nagrzeje , ale już zaczynam sie do tego przyzwyczajać. Pozdrawiam
gratuluję ! :D Przegrzanie bardzo wysokie o ile dobrze odczytuję wykresy. Należy je ustawić tak aby miało minimalna stabilną wartość po wyjściu z parownika np. 2°C ponad temperaturę parowania, resztę i tak załatwia regeneracyjny. Ma to zasadnicze znaczenie dla COP. Wysokie przegranie to bardzo niska temperatura parowowania, która jeszcze spadnie jak...
A czy po nagrzaniu silnika wszystko jest w normie ? jak ze spalaniem ?
Witam. Mam problem z VW T5 2006r z silnikiem 1.9 TDI. Nie chce się nagrzać do 90 °C na postoju. W trasie, gdy ma wyższe obroty, owszem, nagrzeje się. Termostat jest nowy i sprawdzony. Dziękuję za pomoc.
Uszkodzenie wspomnianych gumek skutkuje w przeważającej większości wypadków kłopotami przy rozruchu (spadek ciśnienia paliwa poniżej wartości granicznej koniecznej do rozruchu) Nie wydaje mi się, żeby dochodziło do nierównomierności obrotów - przynajmniej nie spotkałem się z takim objawem. Prawidłowy tok postępowania obejmuje podłączenie komputera SD...
sprawdz silniczek krokowy ja własnie przezywam to w kadecie jak kest zimny to obroty ma prawidłowe takie jak na ssaniu a jak sie nagrzeje to wariuje.
Czy pilarka była nagrzana do temperatury roboczej przy pomiarze ? Jeżeli tak to te 3 bary to praktycznie 0. Ale jeżeli złom to nie powinna dać się odpalić ? Nie powinna trzymać wolnych obrotów bez podkręcenia i ciągłego przesuwu łańcucha ? Paliwa z olejem ? bo widziałem egzemplarze które przepracowały 1 zbiornik paliwa !
Prawdopodobnie wirnik do wymiany. Szlifierka bardzo głośno działa i słychać takie rzężenie. Wirnik bardzo się nagrzał, a na szczotkach jest przy wysokich obrotach nadmierne iskrzenie.
Witam. Sprawdź jeszcze po nagrzaniu silnika obroty biegu jałowego, czy nie są zbyt wysokie. Kilka razy zetknąłem się z podwyższonym spalaniem z winy termicznego urządzenia rozruchowego (kalorystatu),kiedy nie spuszczał naprężenia linki.
Witam Uno jak w temacie. Benzynka. Gdy jest zimny odpali od razu i po sekundzie gaśnie. O ponownym odpaleniu można tylko pomarzyć. Po odłączeniu przewodu (na zdjęciu), odpali, ale ma wysokie obroty, Póki się nie nagrzeje potrafi się zadławi podczas jazdy. Gdy jest rozgrzany po podłączeniu przewodu bez problemu odpala. Poza tym dużo więcej pali odkąd...
okej, świece były mokre, po wyceszeniu wygrzaniu na kuchence gazowej i wkręceniu w motocykl - zapalił. Kolejne problemy, ale one już w sumie były od zawsze czyli trzyma wysokie obroty, a chwilkę jak się nagrzeje to słabe, że aż gaśnie. Po prostu falujące obroty od 1000 - nawet 5000 tys. Czyżby regulacja gaźników ? a może cewki zapłonowe?
Ja tak z głupia frant zapytam, ta piła to miała filtr powietrza założony? Bo wygląda jakby chodziła na mieszance benzyna z pyłem. Te ślady zatarcia na płaszczu tłoka od strony dolotu i dziura nad świecą to efekt pracy na pyle. Pyl w cylindrze nie znika. Spalany osadza sadze. To wszystko się żarzy i powoduje przy silnym nagrzaniu niekontrolowane spalanie....
Co do powietrza to właśnie może byc wina termostatu,jeśli ma wyższą temp. otwarcia od poprzedniego to tak może sie dziac,natomiast obroty- czy jak sie nagrzeje do normalnej temperatury pracy schodzi na wolne?
Jak wyżej po lekkim nagrzaniu wskakuje check i muli. Jeżeli cisnę go na wysokich obrotach jedzie, wystarczy wysprzeglic i muł. sprawdzone wszystko przepływka pokazuje normę. Jakieś pomysły
Witam! Mam problem z wolnymi obrotami w swoim nissanie 1,4, rocznik 1991. Po nagrzaniu sillnika są one bardzo niskie i auto często gaśnie na skrzyżowaniach. Po zatym czaasmi obroty falują są raz za wysokie a raz za niskie. Czy ktoś spotkał się z tąka usterką ? Pomóżcie bo już tracę do tego auta cierpliwość.
Witam Mam problem z silnikiem Z mojego Baleno. Silnik po odpaleniu puki się nie nagrzeje pracuje stabilnie ok. 1.5 tys obrotów jednak po nagrzaniu obroty skaczą mi od około 1100 do 1600 obrotów (wysokie ponieważ mam podkręconą linkę). Czyściłem przepustnice, sprawdzałem świece, nawet specjalnie wymieniłem mu olej i filtr powietrza też jest czysty, również...
Deawoo Tico w cenie 1500pln dostanie z pakietem opon zimowych, elektrycznymi szybami i centralnym zamkiem. Przyspieszenie pozwala wyprzedzić nawet duże auto za sprawą przełożenia skrzyni. Pożyczałem to autko już kilkakrotnie awaryjnie od znajomego na trasę 340km i powiem, że po doświadczeniach z większymi i mniejszymi autami to auto mnie pozytywnie...
za dużo bo kiedyś normalnie obroty spadały odrazu a teraz im więcej się nagrzeje silnik tym dłużej musze czekać na wolne obroty
Wbijam w temat nieistotny w obecnie omawianej kwestii. Ale... Gdyby ktoś miał problem z wariującymi obrotami po nagrzaniu na wysokich obrotach (pow 2.5 tys.) Na obrotomierzu coś ala odcinka obrotów, auto gaśnie, szarpie problemy z ponownym odpaleniem, dusi strzela z rury. Jeśli występują razem takie objawy: Wina: 1. Aparat zapłonowy a konkretnie jego...
A ten świst na wysokich obrotach? Luzy na zaworach były ustawiane.
Niechętnie zapalił. Zastałem napięcie 12,6 W trakcie zapalania min. 9,3 Silnik włączony bez świateł 13 Światła+kierunkowskaz: 12,5 (wolne obroty) 11 (wysokie obroty, nadal chłodny silnik) :O
Witam w Renault Clio I ('91 r) z wtryskiem (ECU - Siemens) silnik trzyma wysokie obroty, nawet po nagrzaniu. W pierwszej kolejności sprawdziłem czujnik temperatury silnika umieszczony w bloku na wprost chłodnicy. Bez względu na temp silnika mierzona rezystancja między pinem czujnika (jest tylko jeden pin) a masą wynosi o Ohm. Mam pytanie do kolegów...
Witam wszystkich:) mam problem,otuz mam Vectre A 1.8i mono wtrysk i mam problem takiego typu ze jak silnik jest rozgrzany to sam sobie zwieksza obroty i pracuje na wysokich obrotach jak go zgasze takiego nagrzanego chociaz na 2 lub 3 minuty to nawet taki rozgrzany pracuje na normalnych obrotach ale chwile tak pochodzi i obroty sie zwiekszają i niewiem...
Zmiana świec i kabli wysokiego napięcia wydaje się że wszystko w porządku
Wtrysk mechaniczny i gaz nie idą w parze. Kilka wystrzałów i po wszystkim .Na początek odłącz aku na parę minut i uruchom na benzynie , daj mu pochodzić na wolnych obrotach aż się nagrzeje, może stanie na nogi.
Witam wszystkich . Ja również mam problem z obrotami silnika. Mój Peugeot 406 1,8 16v 97r. miał czasami problem z odpalaniem , po odpaleniu trzeba było trzymać nogę na gazie przez dłuższą chwilę aż się nagrzeje i postanowiłem wyczyścić silnik krokowy oraz przepustnicę . Oczywiście silnik krokowy rozebrałem ( wykręciłem ten "palec) z gwintem ,zdjąłem...
Dokładnie jak napisał kolega "cba" tylko pomylił się z oznaczeniem 2E3, 2E2 były montowane w VW. W tym gażniku jest zaraz nad cięgnem od linki gazu jest taka jakby tarczka ze stopniami na której oparta jest śruba regulacji przewyższenia obrotów na ssaniu. Regulacja jest prosta. Jeśli za wysokie, to trzeba ją wykręcić, za niskie wkręcić (jest trochę...
Można świece od razu wyłączyć, i silnik nie zgaśnie !!! No właśnie nie zawsze. Malo tego, można uruchomić zimny silnik bez grzania świec poprzez wprowadzenie go w dość wysokie obroty, sprężanie w końcu nagrzeje komory i zapłon nastąpi.... Właśnie - w końcu zapłon nastąpi. A po to, żeby nie następował w końcu, tylko tak jak ma być - są świece, które...
silnik mojego escorta po uruchomieniu wchodzi na wysokie obroty które maleją ze wzrostem temperatury ,po nagrzaniu zachowuje się stabilnie. Oprócz tego nie rozwija pełnej mocy(na wzniesieniu zmiana z 5 na 4 i max 95km/h)nie bierze oleju ani płynu chłodniczego,mimo to z rury wydobywa jakby sadza z wodą .Wymieniłem olej ,filtry,umyłem silnik krokowy.NIe...
Może być minimalna nieszczelność na dolocie powietrza która zanika po nagrzaniu się silnika ( rozszerzalność temperaturowa).
Witam Mam Vectre B na gazie ale nie problem z gazem bo chodzi mi o jazde na benzynie. Na zimnym silniku (temperatura taka jak teraz to jest około 5 st.C.) silnik zapala bez problemu, ale obroty około 800-900 i wtedy gdy zaczynam jechać zaczyna szarpać (na niskich obrotach, na wysokich OK). Czasami zdarza mi się że po zapaleniu wchodzi na wyższe obroty...
Mam Husqvarna 345 i taki z nią problem gdy jest zimna pracuje idealnie a gdy ja nagrzeje pilarka zaczyna szwankować nierówno pracuje na wysokich obrotach , gaśnie na wolnych obrotach , nierówno schodzi z obrotów . Wyczyściłem w niej filtr powierza i świece to pogorszyło sprawę . Gaźnik jest ustawiony fabrycznie tak jak ją kupiłem. Proszę o pomoc z góry...
Przyczyn takiego stanu rzeczy może być kilka; Nie wystarczająca ilość powietrza oraz paliwa dostarczonego do silnika podczas pracy, nieszczelność pomiędzy gaźnikiem a cylindrem, (ciągnie lewy powietrze po nagrzaniu) Nieszczelność przewodu impulsowego pompy paliwa, albo jej wydajność,jeżeli taką pompę posiada. Zatkany odpowietrznik w korku zbiornika...
Logiczne , że na zimnym silniku są niższe obroty , ale po to jest termozawór , podciśnienie i ''grucha" z tyłu pompy , żeby niższe nie były. Termozawór zimny powinien być otwarty , po nagrzaniu zamyka przepływ podciśnienia do ''gruchy''.
Jestem świeżym posiadaczem Escorta 96r. Mógłby mnie ktoś oświecić w kwestii diagnozy tego motoru. Gdzie jest wtyk diagnostyczny i czy podpasuje do niego ODB albo ODBII od VW. Jakim programem sie to robi i jakieś kody usterek? Mianowicie mam problemy z obrotami na zimno. Gaśnie często jak by nie działało ssanie. Po nagrzaniu sie motoru ma za wysokie...
Witam dzięki za odpowiedź. Właśnie sprawdzałem i nie ma nieszczelności ani na układzie ani na korku. Po ostygnięciu silnika odpala normalnie ale jak się zgrzeje nie ma chęci zapalić. Jedynie to muszę trzymać nogę na gazie i trzymać na wysokich obrotach. czy to jest normalne . Jak nagrzeje się silnik i odkręceniu korka ze zbiornika wyrównawczego płyn...
z czujnikiem tak myślałem (dzięki), ale co z resztą co ciekawsze to ciśnienie zpala się różnie jak zimny , albo nagrzany , na wolnych albo na wysokich obrotach , poprostu zaczyna mrugać i pikać i po 15 sek znowu na jakiś czas spokuj
Witam. Auto po nagrzaniu silnika nie chce wchodzić na wysokie obroty na gazie i benzynie. Po odpaleniu na zimnym silniku ma 1000obr/min z przygazowaniem nie ma problemu lecz jak się zagrzeje silnik dławi się, szapie nim a czasami to nawet zgaśnie, przygazowania nic nie dają, Na LPG są podobne objawy. Wyczyściłem filter powietrza i sprawdziłem świece....
To falowanie obrotów może być przyczyną złej pracy silniczka krokowego. Co do strzelania stawiam na świecie. W samochodach z instalacją gazową ważne jest dobranie odpowiednich świec i przewodów wysokiego napięcia.
Przypuszczam ze silnik chodzi rowno tylko jak jest zimny. Trzeba sprawdzić cisnienie na szynie CR po nagrzaniu silnika. Prawdopodobnie pompa wysokiego cisnienia jest padnieta. Znam to z autopsji.
Witam. Mam problem z Astrą 1.7 TD 68KM. Mianowicie: Jak zimny obroty są w miarę dobrę, zaś jak silnik się nagrzeje, to są dużo za wysokie, nie ma obrotomierza ale coś ok 2tys. W jaki sposób można zmiejszyć te obroty, jest jakaś regulacja?, czy czujnik reguluje ??
nie jezdzilem nim bo na wysokich obrotach swiata nie widac
Chodzi tylko o podmianę sprężyn które mam na stanie.Zamontować taki rozrząd jest całkowicie nieopłacalny.Teoretycznie niższe byłyby lepsze bo i mniejszy opór ale kto wie czy aby przy wyższych obrotach bądź nagrzaniu nie nadążałyby zamykać zaworu.Co o tym sądzicie ?
pojazd to vw bora 1.6 16V silnik AUS Problem to: przy nagrzanym silniku w trakcie jazdy przy schodzeniu silnika z wysokich na niskie obroty silnik gaśnie i jest problem z jego ponownym odpaleniem. Dla wszystkiego wymieniłem czujnik wału korbowego ale nie pomogło: Na vagu wyświetla różne błędy ale nic konkretnego tzn. żadnych czujników. Sprawdziłem ciśnienie...
Sprawdź czujnik Halla, jak zaczyna padać to są podobne objawy, że nie chce się wkręcać na wysokie obroty. Następną oznaką będzie zanikanie iskry, kiedy silnik będzie nagrzany.
wiązki sprawdzonne w podejściu do sterownika są ok skłaniam się ku sterownikowi nowy egr firmy WRC jak odpale silnik z rańca podepne EGR działo dobrze dopóki się nie nagrzeje, przy przyspieszaniu czy na wysokich obrotach wszystko gra, jak przejdzie na luz wtedy silnik pracuje nierówno po pewnym czasie gaśnie
Witam, posiadam traktorek B&S 12.5 hp model 286707 typ 017701 cod 94100540, traktorek działał bez zarzutu, kupiony jako używka, lecz podczas pokosu strzelił w wydech i zgasł, powód była świeca z dlugim gwintem, ta elektroda na swiecy zostala zmiazdona, ale nic sie nie urwalo, po wymianie swiecy na krótki gwint, rozebraniu calego gaznika wyczyszczenie...
Dziękuję za odpowiedź. Masz na myśli ten? http://obrazki.elektroda.pl/5368031100_1... W książce "Sam naprawiam" ten czujnik jest opisany - lampka kontrolna. Na zdjęciu u dołu ekranu widoczny jest czujnik w obudowie filtra powietrza - czujnik temperatury zasysanego powietrza. A ten pod rozdzielaczem - czujnik temperatury cieczy chłodzącej....
Witam, posiadam jawe 350 ts, po odpaleniu motoru, działa normalnie, dopiero gdy zwiekszam obroty do 3tys zaczyna przerywac a później wskakuje na wysokie obroty. po przejechaniu ok 2km gdy motor sie juz nagrzeje gaśnie i nie chce odpalic a podczas jazdy mi szarpie i nie ma odpowiedniej mocy. Wymienilem filtr powietrza, kondensatory, wyczyściłem bak i...
Witam mam pytanie dotyczace charakterystyki czujników czym się różnią i czy ten drugi to zwykły termowłacznik czy zmienna rezystancja? http://obrazki.elektroda.net/79_12370454... http://obrazki.elektroda.net/50_12370455... Ten pierwszy daję dla przykładu, generalnie chodzi mi o ten drugi. ECU wyświetla mi kod 15 (czujnik temp płynu - wysoki sygnał)...
Proszę o dalsze rady i sugestie. Nie szukaj dziury w całym. Poprawione luzy - poprawiła się kompresja. Sterownik silnika na zimnym nie ustawia obrotów na 1400 tylko "dodaje gazu" na powiedzmy 5%. Kompresja lepsza - więcej mocy to i obroty wyższe - ot co. Dla potwierdzenia podałem filmik który obrazuje to samo - nie sądzę żeby ktoś prezentował zepsuty...
zacznij od wymiany świec , spuść korkiem spustowym zanieczyszczenia z parownika, może to być też coś z filterkiem gazowym (wymień na nowy =4zł)a jeżeli nie pomoże to listwe wysokiego napięcia będziesz potrzebował zmienić na nową(żaden zamiennik ).
na początku strasznie go zalewało, nieróno chodził,kopcił przy tym jak stary diesel.po rozebraniu okazało się, że podstawa jest do wymiany(popękała guma).po wymianie podstawy i jako takiej regulacji chodzi lepiej,przynajmniej nie kopci i jakby nabrał mocy.Tylko jego obroty są za wysokie, jakl się nagrzeje nie spadną ponizej 1200, no i ssanie też dziwnie...
Witam! Mam wózek widłowy LINDE H 18 na gaz. Pracuje dopóki się nie nagrzeje potem gaśnie i nie chce zapalić, jak przytkam palcami cały wlot powietrza do gaźnika to odpala jak zabiorę palce to gaśnie, pracuje tylko na wysokich obrotach. Wygląda na to że za dużo powietrza dostaje. Co to może być co zrobić?
A moglibyście mi wytłumaczyć jak wyregulować ten nastawnik, bo tam wyżej piszecie o podłączeniu omomierza?? Ewentualnie naprawde prosiłbym o dane dotyczace tego wtrysku i jak prowadzić regulację poszczególnych elementów?? Dodam że ten mój nastawnik reguluje wolne obroty, tylko że zatrzymuje się na 1000, to ramie przy przepustnicy nie dochodzi do tej...
Witam, od paru dni w moim Golfie 4 1.4 2002 silnik nie nagrzewa się do 90°C tylko do ok 80°C dodatkowy przy "spokojnej jeździe" na niskich obrotach temperatura spada nawet do ok 70°. Ktoś wie co to może być? Niby temperatury niższe na dworze ale nawet przy długiej trasie na wysokich obrotach (autostrada) przez godzinę nie był w stanie się nagrzać do...
Witam, w mojej astrze problem pojawił się po wyczyszczeniu przepustnicy, mianowicie gdy silnik sie już nagrzeje obroty utzrymują sie na wysokim poziomie. Odkręciłem osłone silnika i lekko palcem odciągnąłem ramię z linką od pedału gazu i obroty spadły, silnik pracował z odpowiednią prędkością. Jak poprawic siłę odbicia linki gazu?? wymienic sprężynę?nasmarowac?...
Ogólnie miałem podejrzenia do wtyczki ale wygląda dobrze, tak samo nie ma żadnych przecięć na kablach itd. Zacząłem sprawdzać jak mogłem bo mam problem z obrotami pod odpaleniu. Gdy jest ciepło odpalam auto to obroty 2tys i trzyma tak długo jak nie nacisne lekko gazu W zimę było tak że po odpaleniu obroty 1,5 tys i normowało się na 1tys po naciśnięciu...
wysokie obroty nagrzaniu renault wysokie spalanie wysokie obroty hyundai wysokie obroty
ściemniacz zegar podłączyć kamera cofać nawigacja schemat saturn
Canon IR 1730 - Blado skanuje, ustawienia w Service Mode Zastępcze protokoły CAN bus w Kia Ceed 2009 dla radia NCS RS-304