Zabrudzenie przepustnicy i silnika krokowego daje objawy destabilizacji obrotów tj.pływania. Wyczyść w/wymienione,jeśli to nie pomoże,będziemy zastanawiać się dalej.
podłączałem i nic nie wykryło
Napewno jest za bogata mieszanka paliwa , wszystkie efekty jakie opisujesz na to wskazuja , spalanie tez powinno byc mniejsze . Zacznij od sprawdzenia sondy lambda , jej awaria jest czesta przyczyna takich efektow . Pozdrawiam
Może być minimalna nieszczelność na dolocie powietrza która zanika po nagrzaniu się silnika ( rozszerzalność temperaturowa).
Witam. Mam taki problem otóż wymieniałem silnik bo stary był zatarty i co się okazało po odpaleniu, że są bardzo wysokie obroty. nawet gdy silnik się już nagrzeje to obroty trochę spadają lecz dalej są wysokie. Także jak ściągnę wężyk podciśnieniowy to obroty troszkę spadają Co może być przyczyną. Proszę o odpowiedź.
Filtr powietrza wymieniam co 5000km (mamy piękną :cry: fabryke zatrówania powietrza pyłkami fabryka płyt wiórowych), Olej i filtr oleju co 10000km (półsyntetyk) Reset komputera robiłem bez efektów pozytywnych. A co do silniczka krokowego. Po nagrzaniu silnika nie ma objawów pływania obrotów. A przecieżsilniczek wtedy też pracuje? Ale spróbuję Pańskiej...
Witam. Chodzi o silnik produkcji Renault 2.2dt . Na zimnym po odpaleniu obroty są w normie na poziomie 900 . Natomiast jak silnik się nagrzeje na biegu jałowym obroty wynoszą równo jak od linijki 1200 .
Witam. Mam problem z obratami na obrotach jałowych na gazie,na zimnym silniku wchdzą na 1500 do 2000 obrotów i trwa to do nagrzania się silnika. Natomiast na benzynie jest wszystko ok. i obroty są około 1000. Bardzo Proszę o pomoc i z góry dziękuję.
Witam. Mam problem z moją laguną 1 1.8 monowtrysk bez gazu . Auto od jakiegoś czasu ma za wysokie obroty. Kiedy ją zimną odpalę obroty wędrują 1400-1600 a po nagrzaniu spadają na 1000-1100.Wystarczy lekka przygazówka do 2000 tyś obr. powoduje, że obroty spadną i zatrzymają się na poziomie 1400 .Jak ją zgaszę i zapalę to obroty ponownie są mniejsze 1000-1100...
Witam w Renault Clio I ('91 r) z wtryskiem (ECU - Siemens) silnik trzyma wysokie obroty, nawet po nagrzaniu. W pierwszej kolejności sprawdziłem czujnik temperatury silnika umieszczony w bloku na wprost chłodnicy. Bez względu na temp silnika mierzona rezystancja między pinem czujnika (jest tylko jeden pin) a masą wynosi o Ohm. Mam pytanie do kolegów...
No wiec auto to Clio II ph2 1.2 16V z 2002 roku. Pliki ze spolszczeniem ściągnę ale z forum Dacii wyczytałem że pliki są tylko dla Dacii... Postępów na razie nie przewiduje bo siedzę już w domu. Może jutro uda mi się zapuścić pliki ze spolszczeniem. Dzięki za pomoc! Problem z autem wygląda tak że jak auto postoi 2-3 dni (szczególnie mokrych) to po odpaleniu...
Zawory ustawione? Co do zaworów nie były ruszane od wieków, :) ale to sie stało nagle i zawory na pewno są ok . Dodano po 1 Dodam jeszcze że teraz jak odpalę i jak zimny normalnie pięknie chodzi, a jak się nagrzeje to na biegu jałowym dochodzi aż do 3 lub 4tyś sąsiedzi myślą i się śmieją ze nie umie gazem manewrować.
Witam mam Renault Modusa 1.2 16 V 2005 rok Problem polega na wysokich obrotach na zimnym silniku przy zapaleniu go w chodzą na 1200- 1500 obrotów po dłuższej chwili spadają do 1000 obrotów jak sie nagrzeje i przejechaniu ok 2 -3 km obroty na luzie wracają do normy na 900 obrotów i tak za każdym razem każdym gdy tylko auto stoi NAWET NIE DŁUGO i ślinik...
Sprawa beznadziejnie prosta, nagrzej silnik do 90'C i włącz nawiew, podczas pracy silnika dotknij rurki aluminiowe nad pedałem gazu. Jak będą obydwie gorące, a tak będzie to masz nagrzewnice do wymiany.
Więc zrób tak-nagrzej silnik, zgaś, otwórz przepustnicę, wsadx do gardzieli wąz z powietrzem i dlonią przesuwaj koło kolektorów, napewno poczujesz ciepły zefirek, tam masz nieszczelność. A linka nie jest naszpanowana?
Witam mam problem z wolnymi obrotami a mianowicie przy ZIMNYM silniku obroty wskakuja automatycznie na 2tys obr/min podczas jazdy samochod sam przyspiesza badz utrzymuje predkosc, zalezy na jakim biegu sie jedzie i z jaka predkoscia, dodam takze ze podczas jazdy jak wrzuce na luz to faluja obroty. Wszystkie dolegliwosci mijaja gdy silnik sie nagrzeje....
Witam! Na moje to powinno być tak że po nagrzaniu sondy na stabilnych obrotach (nieważne czy jałowych czy wysokich - jakichkolwiek stabilnych) sonda powinna pokazywać na przemian bogata/uboga - to jest poprawny objaw - znaczy że sterownik poprawnie reguluje mieszankę, natomiast podczas przyspieszania mieszanka powinna być bogata (wzbogacanie). Ile pali...
Cześć, od kilku miesięcy borykam się problemem w moim Renault Clio 1.9d rok 2000. Problem pojawia się podczas odpalania silnika. Poniżej opis: Wkładam kluczyk, przekręcam zapłon aby nagrzać świece, gdy kontrolka świec zgaśnie odpalam samochód. Po odpaleniu samochód od razu wchodzi jakby na wyższe obroty, zaczyna dymić i co najgorsze brak reakcji na...
Witam Więc tak zastosowałem dodatkową butelkę i zamontowałem wg schematu znalezionego na elektrodzie, i okazało się że co chwile następuje bąblowanie w zbiorniczku, czyli uszczelka pod głowicą. Zdecydowałem się na wymianę uszczelki i ewidentnie była walnięta przy 4 cylindrze, po planowaniu już jest wszystko OK ale problem gaśnięcia i obrotów pozostał...
Mam problem z autem jak w temacie. Przepustnica "błysk" Adoptowana Clipem, Oringi pod kolektorm nowe. Dolot szczelny, sprawdzane kilka razy.Jak się nagrzeje do 80st to po przegazowaniu zostaje na wysokich obrotach. Błędów brak.Na zimnym jest ok. Przepustnice podstawiałem inną i to samo. Ręce opadają! Po zgaszeniu i odpaleniu ładnie trzyma 850 obr. Przepustnica...
Nie widzę związku przyczynowego trudności z odpaleniem zimnego silnika z czujnikiem wału - chyba że jest wrażliwy na temperaturę. Prędzej podejrzewałbym układ zapłonowy. Silnik zagrzany, lepsze odparowanie benzyny, lepsze warunki do przeskoku iskry w cylindrze. Dla sprawdzenia zmniejsz szczelinę na świecy np na 0.5mm. Jeżeli będzie poprawa to przyczyny...
witam ponownie dzieki za podpowiedz odnosnie zwarcia na grzalce ale jest jedno ale-gdy sonda nie jest nagrzana wskazuje napiecie 3V!!!!! czy jest mozliwe ze sprzedano mi sonde 5V???? jak to okreslic jesli chodzi o slinik krokowy czy mowimy o silniku benzynowym czy krokowce od gazu czy silnik krokowy benzynowy pracuje ciagle zarowno na wolnych obrotach...
Witam wszystkich. Zmagam się z nietypową przypadłością auta. Po nagrzaniu na wolnych obrotach silnika zaczyna falować obrotami w górę i w dół, od wolnych 635 do 1100 a czasem spada poniżej 600 do 550 obrotów. W tym czasie zapalone światła mijania i wentylator kabiny na 2. Normalne obciążenie moim zdaniem i nie powinno nic falować. Auto trafiło do mnie...
to, że jest to koniec żywota skrzyni słyszał niedługi czas po zakupie. żeby przybliżyć problem postaram się krótko opisać historię pojazdu. to moj pierwszy automat. auto kupione w sierpniu 2010 r. od polaka - umowa na niemca. podczas oględzin auta kontrolka już się paliła. sprzedający stwierdził, że potrzebna jest wymian oleju a tym samym spuścił z...
Witam, szukam informacji na temat narzędzi jakie potrzebne są do diagnozy elektroniki, czujników, układu zapłonowego oraz wtryskowego do Renault Clio I (rocznik: listopad '91). Chodzi mi o nazwę programu na PC oraz interfejsu między autem a PC. Czytałem już na forum o EUROSCAN'ie ale nie wiem czy ten interfejs jest odpowiedni? A problem jaki chcę rozwiązać...
Od dwóch tygodni mam objawy, których do tej pory nie miałem. Dotyczą one sytuacji tylko i wyłącznie na ciepłym silniku po przejechaniu kilkunastu kilometrów. Zaczyna się od tego, że pojawia się delikatne wycie na niskich obrotach do 2000, a po zatrzymaniu silnik zaczyna szrpać. Po kilku minutach uspokaja się. Nadmienię także, że gdy rozgrzewam silnik...
Witam forumowiczów! Mam problem ze spadkiem obrotów po rozgrzaniu się silnika. Wszystko jest ok kiedy jest zimny i na ssaniu ale po przejechaniu pewnego dystansu i nagrzaniu obroty gwałtownie spadają i silnik zaczyna telepać jakby nie chodził na wszystkich garach. Dodatkowo czuć wtedy w kabinie benzynę. Krokowiec jest raczej ok, bo był wymieniany niedawno...
witam wszystkich, mam pewien propblem z klima w renault megane 1998, mianowicie: po załączeniu klimy włącza się wentylator i sprężarka i chłodzi, ale gdy trochę pochodzi i silnik się nagrzeje to co jakiś czas na jakąś 1 sek. zatrzymuje się sprężarka (chyba, bo słychać poslizg paska klinowego) i spadają obroty, po wspomnianej sekundzie wszystko wraca...
Sprawdź po nagrzaniu, jak zacznie równo pracować czy silniczek krokowy koryguje położenie przepustnicy, oczywiście na biegu jałowym silnika. Ja tak miałem w silniku renault 21, nie wiem czy tu jest podobnie. Mój sterownik biegu jałowego (silniczek krokowy tak to nazywają choć jest zwykłym silniczkiem na prąd stały i z krokowym nic wspólnego nie ma)...
Jooo! Przedewszystkim sprawdź szczelność wtrysku... czy wszystkie uszczelki pod wtryskiem, przepustnicą i w szczególności na kolektorze ssącym nie kwalifikują się do wymiany, następnie podociągaj szpilki na wtrysku (tylko nie przekręć gwintów! - pamiętaj że wkręcasz w aluminiowy kolektor... ) Jeżeli to nie pomoże to sprawdz na lampie czy komputer dobrze...
megane 96 1,6 8 zaworowy Witam mój problem jest następujący: podczas wilgotnej pogody muszę kręcić z 10 min zanim odpali podczas jazdy potrafi szarpać (jak wjadę w kałużę) nawet nagrzany. Wymieniłem przewody wn i świece, przeczyszczony silnik krokowy. Elektryk nie potrafił się podłączyć do silnika (poduszki itd mógł sprawdzić) Czy da się sprawdzić...
witam od dluzszego czasu borykam sie z problemem a mianowice Renault Twingo 96 rok, 11 tys przebiegu, 1,2, silnik D7F na dosc niskich obrotach i raczej jak sie juz nagrzeje silnik zaczyna szarpac, silnik nie rowno pracuje, a jazda na rownej drodze przypomina jazde po brukowej kostce jak zaczyna szarpac od razu spada moc silnika nie trwa to dlugo bo...
Witam po dłuższej przerwie, samochód o dziwo jeździ więc pewnie temat do zamknięcia jednak chciałbym napisać małe podsumowanie i przemyślenia dla kogoś kto kiedyś może mieć ten sam problem. W skrócie objawy Po zrobieniu około 20-40km silnik zaczynał przerywać, tracił wolne obroty po czym ciężko było go zapalić, sondy lambda obydwie szły na 0,2V. Znamy...
Witam. Niedawno stałem się "szczęśliwym" posiadaczem 3- drzwiowego Renault Clio rocznik '91 z silnikiem 1.4 KAT (tak jest jest w papierach autka), na silniku pisze energy. Auto ma teoretycznie niecałe 150 tys przebiegu, sprowadzone z Niemiec 5 lat temu, w niemieckiej książce z ASO ostatni wpis jest z grudnia 2003 na 79 tys km - wymiana filtrów itp.,...
Witam. Chodzi o Clio II, 1.5 dci (65 KM), rocznik 2005, przebieg ~107 tyś. km, po wymianie rozrządu z pompą przy 102 tyś.. Jakieś 2 tygodnie temu w trakcie jazdy zgasło mu się. Poprzedzone to było mignięciem kontrolki silnika stop (stop napisane w ikonie silnika, czerwona). Zakręciłem rozrusznikiem - zaskoczył normalnie bez żadnych problemów. Przejechałem...
Witam. Wiem ze było dużo postów odnośnie tego problemu lecz żaden w 100% nie był zbierzny z moim problemem. Mój problem wygląda następująco. Nie działa prędkościomierz i licznik kilometrów. Z mojej diagnozy wynika ze nie dochodzi prąd do czujnika w szukałem bezpiecznika lecz takiego nie znalazłem kable przy kosce ok przy aku też. Próbowałem dojść po...
Witam wszystkich poszukuję wszystkich możliwych kodów usterek P,B,C,U, w języku polskim. Na innych forach są owszem ale albo wszystkie po angielsku albo po polsku nie wszystkie. Łącznie wszystkich jest ok. 3200 Dziękuję za pomoc. Poniżej wklejam te co mam: jak widać nie ma litery U, a np spodkałem się z blędem w renault master 2001r, 2,5 "P068" B0100,"Poduszka...
Witam wszystkich poszukuję wszystkich możliwych kodów usterek P,B,C,U, w języku polskim. Na innych forach są owszem ale albo wszystkie po angielsku albo po polsku nie wszystkie. Łącznie wszystkich jest ok. 3200 Dziękuję za pomoc. Poniżej wklejam te co mam: jak widać nie ma litery U, a np spodkałem się z blędem w renault master 2001r, 2,5 "P068" B0100,"Poduszka...
Witam Mój sąsiad ma problem z "Renią" i poprosił mnie o zamieszczenie tego problemu na tym forum. Oto jego opis. " Od kilkunastu dni posiadam autko jak w temacie. Ponieważ były problemy z gaśnięciem silnika na wolnych obrotach kiedy był zimny, postanowiłem więc, wyczyścić przepustnicę i "okolice" z silniczkiem krokowym włącznie. Ponieważ niewiele to...
wysokie obroty nagrzaniu wysokie obroty renault renault wysokie obroty
praca dyplomowa manipulator unitra r8040 płynący kierunkowskaz
zmywarka amica migać dioda pomiar oświetlenia miejsc pracy
Przystosowanie świateł Acura z USA do polskich norm Junkers Ceraclass błąd EAr - detekcja płomienia