Oryginał jest Pierburg.
Masz przedziurawioną membramę w nastawniku.
w środku, pod kierownicą.
Pobierz sobie książkę w pdf-ie "WV Golf II sam naprawiam" tam są opisane wszystkie typy gaźników i wtrysków elektronicznych jest także opisana regulacja. Jeśli nie wiesz gdzie to znaleźć odezwij się na priv. Znajomy miał taki sam gaźnik w swoim golfie miał podobne objawy do twoich niestety musiał zmienić gaźnik na inny ponieważ nie dało się go naprawić,...
no wlasnie a ja slyszalem ze po wcisnieciu gazu jeszcze drugi stopien powinien podtrzymywac obroty na wysokim poziomie
zrobilem to nic to nie dalo obroty byly nadal wysokie.
http://obrazki.elektroda.net/25_12900354... [/img] Taki mniej więcej mam ten gaźnik i obroty są cały czas wysokie opadają gdy wepchnę element zaznaczony jaki 2 przylegający z 3:) Niestety gdy odpycham to on wraca ponownie do poprzedniej pozycji. A ile jest tych węży i gdzie? Ma ktoś taki schemat z wężami i elektryką do tego gaźnika?
a może zapowietrzony układ chłodzenia lub zatkana rurka doprowadzająca płyn do "automatycznego ssania"
Co tam za gaźnik masz, przeklęty Pierburg Ecotronic?
Witam! Może Ci ten opis gaźnika pomoże: http://chomikuj.pl/wieslaw608
Zawsze mi się wydawało, że kadett 1,8 był na gaźniku Pierburg ecotronic....
Sprawdziles wezyki od podcisnienia a potem nalezaloby sprawdzic gaznik. Tylko ze niestety ale jest to gaznik pierburg 2ee i niekazdy ma o nim pojecie. Czy w tym aucie jest instalacja gazowa a jak tak to objawy sa zarowno na benzynie i gazie? Pozdrawiam
nie chce zaczynac nowego teamtu wiec napisze tutaj. Mam podobny problem. Tzn. w trakcie jazdy obroty potrafia mi sie zablokowac albo potrafia falowac. I gdy zgasze auto i odpale na nowo to wszystko jest ok. Kiedys tez mialem problem z nastawnikiem ale wtedy gdy zgasilem auto to po odpaleniu byly wysokie obroty. A teraz mam tak tyko w trakcie jazdy....
Pan Motronik pomógł 685 raz/szczęśliwego nowego roku/ Jeśli silnik na gaźniku pierburg 2E2 to może winny zawór termiczno-czasowy.
Witam mam podobny problem z gaźnikiem 2ee w vw golfie a mianowicie samochód gaśnie mi na każdym skrzyżowaniu jak się zatrzymóje tylko wcisne sprzęgło i auto mi automatycznie gaśnie silnik też faluje z obrotami wymieniłem przewody podciśnienia gumowa uszczelka podstawy gaźnika jest ok. czy ktoś może mi pomódz swoja wiedzą,mechanicy mówią że to wina nastawnika...
Cześć, mam problem z fiestą mk5 1.3 b (łańcuch) auto po rozgrzaniu ma wysokie obroty ok 1.5tys podejrzewałem sondę lambda pierwszą, podmieniłem na nową nic nie dało , więc po dalszych poszukiwaniach zauważyłem, że po zatkaniu węża idącego z kolektora ssącego do pokrywy zaworów problem ustępuje . Więc : Silnik krokowy jest nowy pierburga Silnik rozgrzany...
jestem na bieżąco z problemem. pod okiem swoich kolegów samodzielnie wymieniłem nastawnik elektroniczny przepustnicy gaźnika pierburg 2ee, mogę opisać procedurę krok po kroku. kontakt również lechox(at)o2.pl tel. 501332298 trzeba sobie pomagać. Leszek :)
Witam. Mam Skodę Favorit i nie działa mi ssanie, tzn. raz jest a później go nie ma. Oczywiście na zimnym silniku. Gdy działa silnik jest na wysokich obrotach ok. 2 tyś. Jak ustawić je poprawnie ? Gaźnik to Pierburg. Za pomoc dziękuje. Proszę dbać o pisownię. Poprawiłem.
Mam podobny problem z gażnikiem 2E2 po odpaleniu nie równo pracuje potem wchodzi na wysokie obroty ok.3000 i tak trzeba przejechać z 7km.Wtedy zejdzie na ok,1200 obr.Czy wystarczy go wyczyścić?
Mam pytanko odnosnie czym steruje lub do czego jest podlaczona sonda lambda w samochodach wyposazonych w gaznik pierburg 2ee czyli glownie w VW Golf mk II, gdyz czesto ten gaznik trapiony jest usterkami a szczegolnie problemem sa tu wolne obroty ktore sa albo za wysokie lub faluja. Sam mialem kiedys taki problem ale u mnie wystarczyla wymiana przewodow...
Albo Ecotronic No oczywiście, że ma na pierburgu 2EE, a w nim uwaloną membramę w nastawniku przepustnicy. Digijety takich numerów nie robiły.
Jednak po przełączeniu na benzynę silnik jakiś czas pracuje normalnie,ale po chwili mimo wciśniętego pedału na maksa nie reaguje,by po chwili szarpać i znowu się "dusić".Gdy wtedy przełączam na wypalanie benzyny.to zaczyna pracować normalnie,więc to będzie raczej problem z zalewaniem silnika.Proszę o wskazówki gdzie coś poprawić,a także jak obniżyć...
Witam Od pewnego czasu mam problem ze swoim golfem 2 tzn gdy go zapale ma 2000 obr do poki nie osiagnie temp 90 st wtedy obroty spadaja na 900-1000 dodam ze mam golfa 1.6, na gazniku jest oznaczenie pierburg 2E mam instalacje gazowa Tak samo zachowuje sie na benzynie jak i na gazie Prosze poradzcie o co chodzi
Masz gaźnik Pierburga 2e? To nastawnik pewnie poszedł .Daj foto spod maski.
Na przyciętych hamulcach mi tyle nie palił bo miałem taką sytuację, niestety pierburg 2ee w przeciwieństwie do zwykłych gaźników podobno ma wpływ na spalanie gazu. dzisiaj wyczytałem że przepustnica wstępna na rozgrzanym silniku powinna być otwarta a jeśli jest przymknięta to oznacza ze pracuje cały czas na ssaniu a moja jest przymknięta :( Ponad to...
Witam, czy jest tu jakiś spec od gaźników? ;) Skoda favoritka 93, 1.3 benzyna. Dziś złapała focha, jutro czeka mnie grzebanie w gaźniku. Po odpaleniu i zagrzaniu się coś jej odwaliło i nie trzyma biegu jałowego (obroty spadają do 500 lub i niżej i gaśnie). Dodając gazu łapie bez problemu, ale zaraz spada w dół nie trzymając obrotów wysokich. Odpowiednio...
Witam mam w moim samochodzie (golf II 1.3) gaźnik pierburga 2E i mam problem z ssaniem wyłącza się po przejechaniu 10 km jak nie więcej przy temperaturze na zewnątrz 20 stopni poza tym na ssaniu ma tak duże obroty ze nie muszę dodawać gazu żeby ruszyć a co ciekawe jak jak wrzuciłem 4-ty bieg (oczywiście bez dotykania gazu ) samochód się rozpędził do...
Tam nie ma membrany, to nie jest pierburg 2EE, tylko silniczek DC, hallotron i styk Taki nastawnik to Bosch 0132 008 601
dawka jest cieta na wysokich obrotach i patrzac na logi nie jest to wina przeplywomierza ale programu ktory jest wgrany zrob 001 i 004 dynamiczne
witam, mam taki problem rozebralem ssanie, poskładałem je spowrotem.. i auto chodzilo normalnie pojezdzilem jeden dzien i teraz caly czas ma wysokie obroty i baardzo duzo pali:| moglem cos zle poskładac? czy to wina czegos innego? dodam jeszcze ze składałem to na różne sposoby i dalej to samo:cry::cry:
A no właśnie nie tylko NZ miały "kat" w dowodzie, były też niektóre MH z gaźnikiem Pierburg 2E3, sondą lambda, jakimś pseudo sterownikiem i katalizatorem. Można się pośmiać bo temat i tak poleci do kosza. :D
Ssanie trzeba ustawić na znaki, jak będzie kilka kresek to po środku (jak nie będzie znaków, to tak aby przepustnica rozruchowa była całkowicie zamknięta przy temperaturze powiedzmy plus 20 stopni, czyli naciśnij gaz, poluzuj śrubki i kręć tak ssaniem aby było na granicy zamknięcia). Zderzak tak aby obroty zaraz po rozruchu ciepłego silnika podniosły...
Witam. Mam problem z moim Golfem II 1,3 z 90r. Od kilku dni zupełnie stracił wolne obroty na benzynie. Po zdjęciu nogi z gazu, samochód natychmiast gaśnie. Kiedy gaz trzymam w takiej pozycji, żeby nie zgasł, obroty są nie równomierne. Na wysokich obrotach jest OK. Mam zamontowaną również instalację LPG. Na gazie samochód zachowuje się normalnie. Dlatego...
w skodzie mam zamontowany orginalnie gaznik pierburga 2EE jest on sterowany elektronicznie i mam z nim problem auto pali 13 na 100 niemoge mu ustalic wolnych obrotow ma okolo 400 do 600 a takze jest malo dynamiczny szukam jakiegos slematu do niego lub poradzcie mi co z tym zrobic
A teraz go założyłem nic w nim specjalnie nie grzebałem i po odpaleniu auta odrazu wskakuje na wysokie obroty... Nawet długie rozgrzanie auta nic nie zmienia... ; Dodano po 3 Na gazie ma cały czas wysokie. A po przełaczeniu na benzyne to tak jak by ktos mi gaz naciskał na 2 sekundy i puszczał i tak ciagle w kółko :O co to może być
panie nie mechanik ciekawe jak chcesz sam to zrobić?ale prosze opis elementu sterującego wolnymi obrotami "pierburg" System regulacji biegu jałowego układu Pierburg składa się z dwóch zaworów, jeden jest podłączony do próżni kolektora wlotowego, a drugi do ciśnienia atmosferycznego. Zespół sterowania steruje tymi zaworami cofając lub wyciągając trzpień...
na początku strasznie go zalewało, nieróno chodził,kopcił przy tym jak stary diesel.po rozebraniu okazało się, że podstawa jest do wymiany(popękała guma).po wymianie podstawy i jako takiej regulacji chodzi lepiej,przynajmniej nie kopci i jakby nabrał mocy.Tylko jego obroty są za wysokie, jakl się nagrzeje nie spadną ponizej 1200, no i ssanie też dziwnie...
Zamieszczam mój problem tutaj ponieważ w pokoju samochody nie przyniósł żadnego odzewu. Jeśli ktoś wie jak to rozwiązać to będę wdzięczny. Problem mam w Audi 80 1.9 tdi 1994rok, przepływomierz PIERBURG. Witam, mam kłopot z prawidłowym odczytem chwilowym spalania i czasowym. Błąd polega na tym, że na sygnale z ECU powinno być na wolnych obrotach od 0.25-0.3V...
Witam siedzę już 2 dni i nie mogę dać sobie rady, wiec radzę się was, o co chodzi? auto zachowywało sie tak odkąd je kupiłem jeździłem tak ale juz zaczyna mnie to wkurzać ciągle wycie silnika;/ Gdy przychodzi do odpalania auta (zimny silnik lub letni) silnik zaskakuje od razu ale od razu nabiera wysokie obroty jakieś 2200-2400 obrotów po chwili (jakieś...
Witam! mam problem z gaźnikiem 2ee a mianowicie z obrotami auto na wolnych obrotach mi gaśnie przeważnie kiedy się zatrzymuje,tylko wcisne sprzęgło i auto gaśnie przez miasto przejechac to koszmar na każdym skrzyżowaniu silnik odmawia posłuszeństwa wymienilem przewody podciśnienia,uszczelka gumowa podstawy gażnika jest ok i dalej mi gaśnie. Mechanicy...
Witam;) z moim Golfem 1.6 PN '88 +LPG jest podobnie jak tutaj: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic22... Odpala dobrze, bez problemów ale zeby trzymal obroty wskazowka temp. musi dojsc do białego pola (nie wiem ile to stopni). a jak juz osiagnie 90 stopni to trzyma za wysokie obroty. w miare rozgrzewania silnika trzyma coraz wyzsze obroty....
Witam. Od dłuższego czasu mam problemy z obrotami w moim golfie II 1.6 1990r. benzyna +LPG. Na początku obroty były bardzo wysokie (silnik wył jak głupi). Wymienilem nastawnik przepustnicy bo była w nim pęknięta membrana (po wymianie samej membrany było troszke lepiej ale ciągle obroty były za wysokie) i teraz obroty są za niskie... Dodam że przy odpalaniu...
Witam Serdecznie, mój problem jest następujący: Golf bardzo ciężko odpala na benzynie, trzeba długo kręcić rozrusznikiem, przy jednoczesnym duszeniu na pedał gazu żeby zaskoczył. kiedy już odpali na benzynie to chodzi dobrze, nie gaśnie. Dodam że gdy jest nawet rozgrzany to też trudno odpala na benzynie, Problem zaczął się zimą, kiedy auto z powodu...
Witam mam taki problem autko z silnikiem 1,9 tdi VW 110km nic nie chciało jechać więc kupiłem przepływke pierburga, i w tenczas jedzie ale przez jakiś czas potem nagle 120 - 130max i nic więcej zero przyspieszenia. Po wygaszeniu jest ok ale na chwile, zapale mi sie na liczniku świeca żarowa i mruga, VAG wykazał jakiś błąd ale nie idzi usunąć na włączonym...
Bardzo ciekawa sytuacja: Po uruchomieniu samochodu przy minus 20 stopniach wszedl na bardzo wysokie obroty poczym po 2 min. zgas bez mozliwosci odpalenia. w warsztacie sprawdzilem wszystko i doszedlem do tego ze nie dostaje paliwa (po przez podanie bezyny strzykawka do gaznika auto odpala) i zaczolem pokolei sprawdzac - filtr paliwa - nowy pompa paliwa...
Po kilku latach nawracających problemów z oryginalnym gaźnikiem Jikov postanowiłem zamienić go na prostszy gaźnik Webera. Szukając informacji na temat gaźników Jikov i Pierburg trafiłem na stronę Classic Carbs UK oferującą zestawy do konwersji z Pierburg na Weber przeznaczone dla VW. Zakupiłem zestaw przeznaczony dla Polo 1.3, pojemność oraz moc porównywalna...
Witam. Golf II 1.6 PN na gaźniku Pierburg 2EE, samochód posiada LPG. Ostatnio mam ogromny problem z rozruchem zimnego silnika. Początkowo myślałem, że ssanie nie działa, ale kiedy już samochód udaje się uruchomić, to praca silnika pozostawia wiele do życzenia. Na benzynie obroty falują od 1 tys do nawet 3,5 tys. Na gazie trzymają się równo ale na poziomie...
Na początek chciałem powitać wszystkich Forumowiczów. tak jak w temacie nareszcie udało mi się wygrać z 2EE jeśli chodzi o wolne obroty, winą u mnie był za dużo wkręcony wkręt zderzakowy przepustnicy pierwszego przelotu (jakiś baran musiał się bawić) z tyłu gaźnika na wysokości mniej więcej potencjometru po wykręceniu go na wysokość ok 4mm od korpusu...
witam jak wyżej w temacie poszukuję schematu podłączeń wężyków podciśnień do gaźnika vw golf 2 typ 2e2 PIETBURG. a korzystając z okazji to mam jeszcze jeden problem do rozwiązania mianowicie zrobiłem remont silnika w golfie 1,8 benzyna i po złożeniu wszystkiego do kupy odpaliłem silnik ale? na paliwie silnik niema praktycznie wolnych obrotów i strasznie...
Witam, auto mało efektywnie przyśpiesza na wysokich obrotach, do tego stopnia, że nie ma sensu wkręcać go do 4,5 tys. Przyzwoicie ciągnie do ok. 3,8 tys. Seat jest po pełnej diagnostyce w dobrym warsztacie vw. Został zamontowany nowy przepływomierz - pierburg, zaworek n75, przeprowadzona diagnostyka silnika przy okazji wymiany rozrządu (ustawienie kąta...
no właśnie na gaźniku 2e2 pierburg parownik miał zły obieg bo szedł płyn na chłodnice bo termostat był uszkodzony wymieniłem ale nadal dużo pali, silnik na benzynie co jakiś czas przerywa i tak jak by paliwa nie dostawał podejrzewam że pompka już przytarta bo jak go kupiłem to gość nie miał nic benzyny w nim i tak jeździł a ten elektrozawór benzyny...
Witam Również mam problem z przepustnicą tylko w Clio III. Gdy pierwszy raz wyświetlił się błąd \/\/\/ objawy były takie że generalnie mogłam jechać jednak obroty nie przekraczały 3000 przy maksymalnym gazie a podczas jazdy to cały czas był 2000. Prędkość w granicach 23-30 na prostej (myślałam, że inni użytkownicy mnie zamordują za taką jazdę)., Mechanik...
Witam! Wczoraj założyłem nowy gaźnik Pierburg 2E do swojego golfa 2 1.8 z 87' i gdy go sprawdzałem podczas przyśpieszania na pełnym gazie, TYLKO na wysokich obrotach pedał tak jakby się zasysa i musiałem go odciągnąć. Odciągał się gładko, bez oporów. Przy przyśpieszaniu też na pełnym gazie ale przy puszczaniu na mniejszych obrotach to zassanie pedału...
Więc mam szczęście bo u kolegi sylwekkk siedzi MAF Pierburg a właśnie do niego pisałem o tych zimnych lutach ;). To że w Boshu nie ma elektroniki to nie wiedziałem, dzięki za info. ...wtedy mi powiedzieli ze mam turbine do wymiany ale jak poczytałem fora to na 99% nie turbina. Masz objawy podobne do moich, tzn mi już turbo zupełnie padło i jest do wymiany...
Witam.Problem rozwiązany. Turbinę wysłałem na reklamację- po kilku dniach odesłano mi nową,choć w karcie gwarancyjnej jest adnotacja - " podczas 30min. testu nie stwierdzono uszkodzeń".... Jeśli nie uszkodzona to po co odesłano nową ? .......odp.pozostawiam dla was. Sprawdziłem ustawienie turbiny i zrobiłem korektę by "wstawała" wcześniej. Wszystko...
zobacz jaki masz mikser do gazu bo już z nie jednym się spotkałem golfem ze ktoś montuje nie taki jaki powinien być i są tam dodatkowe otworki do mocowania go do gaźnika i jak ktoś złoży go bez zagłuszenia nich to auto będzie więcej palić i z rana będą kłopoty z odpaleniem bo nie można ustawić takiego składu mieszanki jaki powinien być i auto z gazu...
Witam. Jest mały problem z seatem toledo 2 2000 rok tdi 110 km AHF przebieg 215 kkm a mianowicie: Na początku było wszystko OK zero problemów. Pewnego deszczowego dnia w momencie załączania się turbiny ok 1700-1800 rpm nie było charakterystycznego gwizdu i brak przyspieszenia. Zgasiłem auto odpaliłem i wszystko było OK zero problemu ?! Potem jeździłem...
który czujnik? bo jest ich chyba 3 z tego co wiem. przewody wyglądają ok - bo to był mój pierwszy "badawczy" krok. Auto nie ma ssania w ogóle. Odpalam go jak narazie poprzez wstrzykiwanie benzyny do gaźnika i trzymaniu na wyższych obrotach aż się nie zagrzeje :/
(...) obrazki.elektroda.pl/7532374100_17370607... https://obrazki.elektroda.pl/3643429000_... https://obrazki.elektroda.pl/1928348000_... https://obrazki.elektroda.pl/3246161900_... https://obrazki.elektroda.pl/7441126600_... (at)ElektrodaBot Wstępna ocena dostępnych informacji Z informacji i zrzutów ekranu...
Witam. Odpowiadam na posta ponieważ mam podobny problem, od jakiegoś czasu, a po wizycie w serwisie aktualnie jest tragedia. Opis pacjenta MAN TGX 18.440 2016r LLS-u, pojazd po najmie z jednej z dużych firm. Zakupiłem jako dwuletni, z przebiegiem 236000km. Aktualnie 351000, w ostatnim miesiącu wymienione: czujnik ciśnienia osuszacza, awaria, objawy:...
Witam. Panowie od jakiegoś czasu mam problem który opisuje poniżej. Aktualnie po wizycie w serwisie jest tragedia. Opis pacjenta MAN TGX 18.440 2016r LLS-u, pojazd po najmie z jednej z dużych firm. Zakupiłem jako dwuletni, z przebiegiem 236000km. Aktualnie 351000, w ostatnim miesiącu wymienione: czujnik ciśnienia osuszacza, awaria, objawy: późno załączająca...
]Golf 2 1,6 pierburg 2ee Witam pisze pierwszy raz na forum i prosze o pomoc bo nie wiem co sie dzieje z moim golfem mam silnik 1,6 z gaznikiem pierburg 2ee na gazie chodzi nawet ładnie czasem ma wyższe a czasem niższe obroty a gdy przełącze na benzyne mocno kopci i szarpie silnikiem nie ma wolnych obrotów tak tak jak by go zalewało ale gdy mu wypalam...
Miałem to samo w swoim 3.0D Odepnij przepływomierz i zobacz czy natychmiastowo zacznie reagować na gaz. Nie ma żadnych błędów ale w INPA na air mass będziesz mieć pewnie mniejsza wartośc niż 480 stąd problem na niższych obrotach i mozolna reakcja na gaz. Samo odpięcie przepływki i wejscie w tryb awaryjnych dało kopa z tym że bez przepławki na wyższych...
Witam mam problem z moją bmw taka kupiłem i nie wiem co mam wymienić, ciężko mi palił na mrozach nie mógł się przełamać za pierwszym razem żeby odpalić trzeba było go trochę po męczyć, a jak odpalił to musiałem trzymać go na wysokich obrotach, a czasami pompować gazem, żeby nie zgasł. W czasie jazdy jest w miarę dobrze jak jadę stałą prędkością, a jak...
Witam. Od dłuższego czasu mam problemy z obrotami w moim golfie II 1.6 1990r. benzyna +LPG. Na początku obroty były bardzo wysokie (silnik wył jak głupi). Wymienilem nastawnik przepustnicy bo była w nim pęknięta membrana (po wymianie samej membrany było troszke lepiej ale ciągle obroty były za wysokie) i teraz obroty są za niskie... Dodam że przy odpalaniu...
Mam kłopoty z Jetta 1.6 91r. benzyna +gaz. W tamtym roku robiłem remont kapitalny i silnik jakoś chodził choć troszke nim szarpało jadnak ostatnio sie pogorszyło. Strasznie nim szarpie jak jest zimny (przed remontem tez tak było) jak go zapale to czesto gaśnie dopoki sie nie rozgrzeje ale dalej nie chodzi ładnie poprostu przerywa i słychac takie pykanie...
Witam jezdze scirocco 1.6 75PS na gazniku pierburg 2e2 i autko pali mi jak smok czasem nawet 18 litrow /100 eksperymentuje z regulacja gazu teraz spadlo do 14 ustawienia na analizatorze spalin tez niewiele zmienialo auto dalej palilo mam teraz takie pytanie czy zle wyregulowane ssanie bedize powodowalo takei spalanie ?? mam tkaie przypuszczenia bo na...
wysokie spalanie wysokie obroty wysokie obroty kosiarka traktorek wysokie obroty
pavilion podświetlenia szczotki alternatora mazda rozrząd carisma
Jak sprawdzić ładowanie w Skoda Octavia 2 1.6 MPI 2004? Fiat Doblo: Wycieraczki działają na zapłonie, nie działają po uruchomieniu silnika