Wszystkie z zielonym i do masy, może być to sam silnik. Stacyjka będzie gasiła zapłon podając masę na czarny przewód, oryginalnie w DT125 jest chyba odwrotnie.
Właśnie mam plan taki zamówić, ale ten zapłon da radę jakoś podłączyć? I wydaje mi się, że nie mam silnika od TZR, bo w TZR jest rozrusznik, a ja nie mam w obudowie miejsca na rozrusznik.
W CDI masz 6 pinów (pinout w google). Masa (przeważnie razy 2), cewka ładująca, impulstor, gaszenie, zasilanie. Może by i dało się to przekombinować na ten motor, ale nie jestem stanie zagwarantować czy cewka ładująca da wystarczające napięcie, oraz czy zapłon będzie w odpowiednim momencie.
Mam problem z wtyczkami od zapłonu, w starym silniku są inne niż w nowym. Wie ktoś jak to podłączyć? Przerabiał ktoś coś takiego? Przekładam silnik bo w starym odkręcił się wariator i zniszczył się wieloklin. Nowy zapłon ma 5 przewodów. http://obrazki.elektroda.pl/4012777400_1... http://obrazki.elektroda.pl/1761568000_1...
Rozrusznik bez wyciągania można sprawdzić na krótko tzn. podłączyć przewód do + akumulatora i dotykać do konektora rozrusznika jeżeli kręci to należy się przyjrzeć przekaźnikowi, jeżeli nie sprawdzić rozrusznik( zapłon nie musi być włączony)
Możesz zostawić ten odczep w spokoju i zostawić tylko ładowanie akumulatora, dokupić jakiś przełącznik ON/OFF i podłączyć pośrednio do akumulatora (za pośrednictwem stacyjki) . Mam nadzieje że rozumiesz o co mi chodzi Dodano po 1 dwa oryginalne regulatory Regulator to nie prostownik
Cześć, Kupiłem MBK Booster Naked z 2011 roku - jest to Yamaha Booster Naked na rynek francuski. Według nomenklatury Yamahy - model CW50N. Skuter okazał się kompletnym złomem złożonym z 5 różnych skuterów. 1/3 wiązki miał wyciętą - tę związaną z oświetleniem tył i kierunkowskazami. Nie miał stacyjki, tylko zapłon włączało się przełącznikiem umieszczonym...
Nie podłączysz tego modułu. Fabrycznie jest DC-CDI, a ten moduł to AC-CDI. Musiałbyś zmienić cały zapłon (stator+magneto) aby podłączyć ten pseudo sportowy moduł.
Na module zewnętrznym cewka świeca działa robi iskrę, przypadkiem w na tyle dobrym momencie że silnik odpali, ale jest to moduł na 4 kable do silników 4t z odcięciem zapłonu i zmienym kątem zapłonu co się kończy rozjechaniem iskry powyzej 3000 obrotów i niestabilna praca na niskich. Nawet nie idzie ustawic gaźnika. Dostałem to że śmieciami do tego rozebranego...
Masz tam dwa razy po dwa dwucylindrowe silnik przesunięte o 180' względem siebie. Na jednej cewce masz zapłon co 1 OWK. Wystarczy, że podłączysz się pod jedną cewkę i ustawisz sobie 2 cylindry.
Tam jest standardowa stacyjka z parą załącz i parą rozłącz. Czyli tak, jak napisałem - jedna para styków załącza elektrykę, a druga rozłącza bocznikowanie zapłonu. Jak wyłączasz, to elektryka się rozłącza, a zapłon zwiera. Teraz musisz się dowiedzieć, jak były/są zasilane główne światła w pojeździe.
Witam wymieniając ostatnio chłodnice na większą znalazłem w moim quadzie oryginalny moduł cdi ( quad ma silnik z większego brata i zapłon bateryjny). Problem polega na tym, że chce zrobić zapłon na tym module tylko stator w silniku ma tylko wyprowadzenie na 4 piny a w starym 6 pinów. 724774 posiadany stator 724779 stator do którego mam moduł Nie wiem...
Niestety cewka nie zadziała. W starszym modelu masz zapłon typu TCI, do którego do jednego przewodu przychodzi +12V po zapłonie, a drugi przewód jest połączony z modułem. W nowszym modelu jest zapłon CDI, w którym do cewki przychodzi tylko jeden przewód z modułu (impuls zapłonowy), a cewka jest połączona z masą poprzez śruby mocujące.
Na tym statorze nie ma uzwojenia zasilającego CDI. Tak samo jak w Yamaha TZR50, zapłon DC-CDI. Nie podłączysz do niego cewkomodułu Ducati energia.
https://obrazki.elektroda.pl/2207578200_... Problem z modułem Yamaha DT 125. Witam, mam problem z zapłonem. Dostałem ten silnik, a poprzedni gościu, jak wyjmował go z ramy, to ciął kable, jak szło i teraz nie wiadomo, co od czego. Zależy mi tylko na zapłonie. Nie mam oryginalnego modułu, tylko taki mi dał poprzedni właściciel i mam...
Do fabrycznego modułu dochodzą 2 kable z impulsatora, jeden z nich jest w module połączony z masą, nie wiem który, trzeba to sprawdzić doświadczalnie, w przypadku złego podłączenia iskra będzie "nie w punkcie" zapłonu
Pozostaje pomiar miernikiem, podłącz do akumulatora na pomiar prądu i sprawdź ile pobiera , później odłączaj poszczególne odbiorniki prądu i zobaczysz kiedy pobór spadnie.
Witam, coś musi być z alarmem ,musisz wiedzieć że alarm przerywa obwód zapłonu i obwód startera aby nikt go nie odpalił, dlatego będzie ci ciężko to zlokalizować jeśli tego nigdy nie robiłeś a ja na odległość nie jestem w stanie chyba ci więcej pomóż, ale życzę powodzenia.
Zielono-biały to drugi koniec cewki zasilającej CDI. Podaj kod modelu tej Yamahy oraz zapłonu i modułu oryginalnego. Wszystko wskazuje że próbujesz podłączyć zwykły moduł od skutera, natomiast zapłon w tej DT125 ma zmienny kąt wyprzedzenia zapłonu.
Zwróć uwagę na pozycję 25 i 27. Moduł powinien mieć układ regulujący kąt wyprzedzenia zapłonu. Spójrz na ebay aukcja nr. 230445903332, masz pokazany oryginalny moduł do tego silnika.
dzięki powiedz mi jeszcze jak prawidłowo podłączyć kable na poszczególne cylindry pomyliłem kolejność
Łatwiej będzie sprawdzać działanie przerywacza kontrolką w postaci żarówki np. 21W, przy czym przepływ prądu przez cewkę nie wywoła zgaśnięcia żarówki, a jedynie zmniejszenie jasności oraz zwiększenie jasności przy zwarciu styków przerywacza. Wracam do schematu (nie znam cewki do dwubiegowego Rometa). Badana cewka ma dwa wyjścia, pierwsze na przerywacz...
Zapłon /i silnik z Yamahy TZR 50. Nie podłączysz "na krótko" z cewkomodułem. ponieważ ten zapłon jest przystosowany pod moduł DC-CDI.
tam są dwie cewki jedna na zapłon druga ładowanie i światła (4 przewody z cewki ładowania i świateł) a ładowanie to siedzi tam jakiś regulatorek pod zbiornikiem ale w jednej sztuce co robiłem to padł założyłem zwykły mostek i chodziło ja trzeba
Przewód pomarańczowy jest dobrze podpięty? Powinien być tam gdzie po włączeniu zapłonu pojawia się plus.
Siemka. Mam pytanie. Co mogło być przyczyna ze rozrusznik ciagle kręci bez włączenia zapłonu oraz wtrysku? Jak wkładam akumulator do motocykla podłączam pierw plusa a potem jak już styka minus z akumulatorem bez przekręconego kluczyka rozrusznik zaczyna kręcić.
Naprawdę to jest problem kupić części odpowiednie do danego modelu? Yamaha YBR 125 była produkowana jako kilka modeli na przestrzeni lat, każdy zupełnie inaczej wykonany. Tak jak na schemacie w załączniku widać, że ten model z modułem DC-CDI wymaga stacyjki z dodatkową parą styków, która jest zwarta w pozycji włączonego zapłonu. Moduły zapłonowe w Yamahach...
Witam wszystkich. Jestem na etapie przygotowań samochodu do sezonu wyścigów górskich i mam następujący problem. Zainstalowałem do silnika 1.3 16V cztery gaźniki pochodzące z motocykla Yamaha R1. Usunąłem większość czujników współpracujących z ECU (MAF, TPS, bay pass od wolnych obrotów ...) ECU w tym momencie steruje mi tylko zapłonem. Silnik jest juz...
Witam wszystkich mam problem bo nie wiem jak podpiąć wyciagarke do grizzly by działało prawidłowo a nic się nie zjaralo. Chciałbym by działała po przekręceniu zapłonu. Jak to najlepiej podpiąć ? Pozdrawiam
Powiem tak, standardowo gruby czarny to może być to minus a czerwony gruby to plus, żółty może podtrzymanie pamięci lub po zapłonie. Podłączaj z żarówką od świateł w szeregu żeby nie spalić w razie błędu. Pokaż obszar kostki z tymi kolorami na płycie.
Kostka firmy Guilera to przekaźnik rozrusznika. Niestety nie miałem okazji grzebać przy takim module i sprawdzać pracę zapłonu, więc nie mogę praktycznie nic powiedzieć na temat możliwości istnienia blokady obrotów oraz możliwości jej "odłączenia". W JOG dwa przewody z modułu (połączone razem, czarno-białe) powinny iść na stacyjkę na wydzielony styk...
Immo, przycisk awaryjnego gaszenia, wyłącznik stopki. Czy jak zostawisz kluczyk w stacyjce w pozycji I (włączony zapłon), to dasz radę uruchomić silnik z pilota?
Moja Honda ożyła Kupiłem cewkę dwubiegunową z motocykla Yamaha celem przeróbki zapłonu. Jak ją przymierzyłem to się okazało, że idealnie pasuje zamiast starej. Podłączyłem ją bez żadnych przeróbek, jedynie dałem jedną stronę strony pierwotnej na masę. Po podłączeniu i sprawdzeniu pokazała się iskra nieco wątpliwa ale postanowiłem spróbować. Po kilku...
Możesz na próbę podłączyć moduł od Simsona, ale obawiam się że wymagany jest moduł ze zmiennym wyprzedzeniem zapłonu.
Cześć, mam problem z Yamaha XJ600. Nie ma iskry po 3-letnim postoju i rozbiórce do malowania. Wszystko poskładałem tak jak wcześniej, ale iskry nie ma. Pompa paliwa nie burczy przy próbie startu. Silnik kręci, pokazuje neutral. Nie ma iskry na żadnej świecy. Masa na cewkach jest, napięcie po zapłonie też. Czy ktoś ma pomysł, od czego zacząć? AI: Sprawdzałeś...
Z angielskim jako takim nie mam problemów ,problemem jest zdiagnozowanie bo z elektryki za mocny nie jestem. A co do tych impulsatorów co to jest?,jak to wygląda? lub do czego jest podłączone ?
Przecież większość z tych schematów się pokrywa. Masz dwufazowy alternator, regulator z modułem... Co do kolorów przewodów - instalacja nie jest łatana przez kogoś? Przewody nie są po prostu powymieniane? Złącza się zgadzają? Elektrykę możesz podzielić na kilka bloków - ładowanie, zapłon, oświetlenie, sygnalizacja. I doprowadzaj każdy z nich z osobna...
A moze by zastapic kondensator modulem elektronicznym tak jak robilo sie w maluchu ?? Tak byłoby najlepiej, ale o ile moja wiedza pozwoliłaby coś takiego podłączyć, to zrobić - absolutnie nie. Może kolega widział gdzieś "gotowca" - dawno myślałem żeby "COŚ" podłączyć pod przerywacze żeby ominąć ich wypalanie. Mam miernik i coś mógłbym pomierzyć ale...
Do tego alternatora kupiłem taki moduł, cewkę i regulator. W sklepie, w którym kupowałem sprawdzali i ten moduł miał być dobry (dodam, że odblokowany). Z reszta na metce jest informacja że jest to "modul CDI Tec Performance Minarelli - 2004 (modele z zapłonem Yamaha)". A cewka i regulator będą dobre? W takim razie jaki moduł powinienem kupić? Mógłbyś...
(at)bubu1769 A nie zapomniał Szanowny Koleżka tym, że rozrusznik tego silnika, jak większość zaburtowych, wymaga przekaźnika do rozrusznika, o ile nie został zamontowany w silniku? Że alternator tam jest zespolony z układem zapłonowym typu CDI ? (koło magnesowe na podobieństwo motocyklowych) i że na łodziach z zasady stosuje się woltomierz, zamiast...
Instalacja jest oryginalna, tak samo wszystkie złączki i kostki więc nie ma opcji coś źle podłączyć bo każda złączka pasuje tylko w jedno miejsce. A jest jakiś sposób aby go sprawdzić?
Wykręć świece i dopasuj wiertarkę tak żebyś mógł pokręcić wałem. Podłącz miernik do cewki tej która zasila moduł. Zakręć mocno wałem i zobacz jakie daje napięcie. Aby zasilić CDI musi dawać minium 30V przy wolnym kręceniu a jak dobrze zakręcisz to i 80- 100V. Ja się też bujałem z isrką. Te moduły to loteria. Na 5 sztuk działają tylko 2. Od Yamahy jog....
Tym wszystkim co się fajnie Włącza jest licznik całe podświetlenie itd po prostu zapłon, jutro sprawdzę cewka moduł i wgl ale dlaczego ten rozrusznik nie reaguje na guzik jeśli wszytsko jest podłączone jak powinno ? Może być wina modułu ?
Cześć Chciałbym się dowiedzieć w jaki sposób podłączyć czteropinowy regulator napięcia w instalacji Tzr pod silnik Rotax 123 przy którym występuje regulator szesciopinowy lub jak wpiąć ten regulator w instalacje od Tzr. Sprawę zapłonu mam już załatwioną pozostaje jeszcze tylko sprawa ładowania i świateł. Myślałem żeby pod przewody oznaczone YR i W w...
Witam, nie znalazłem - może ktoś wie. Kupiłem dodatkowe światła led w handbary. https://obrazki.elektroda.pl/5090370900_... Dwa kable dodatkowe złącze i mam na stałe po zapłonie. Koreanczyk do tych ledów dodaje moduł sterujący, tak by ze swiecących ciągle swiateł udawały kierunkowskazy. Mój Chińczyk nie dał..... Może ktoś wie jaki moduł...
W gaźnikach na dole są rurki do spustu paliwa,do nich podłączyć wężyki przezroczyste skierować je do góry i podwiesić.Odkręcić zaworki paliwo wpłynie do rurek i będzie widać poziom.Ważne aby nie opadał za mocno.O poziomie paliwa Stary, dokładnie tak ustawiłem poziom paliwa. Mam wszelkie serwisówki do tego motocykla. Zauważyłem, że jak silnik chodzi...
Podsyłam instrukcję do AM6 (Co prawda aprilla ale nie ma to wielkiego znaczenia). Strona 28 masz oporności jakie powinny być. Zmierz pomiędzy podanymi kablami i sprawdź czy się zgadzają. Kiedyś w Derbi Senda miałem tak że kolory kabli się nie zgadzały i to był problem. Jeśli oporności się będą zgadzać to podłącz pod moduł bez tej podwójnej złączki bo...
To są oryginalne, akcesoryjne halogeny do tego motocykla. Światła pozycyjne w tym motocyklu włączają się po włączeniu zapłonu i nie da się ich wyłączyć, więc nie ma potrzeby stosowania żadnych dodatkowych przekaźników, uniemożliwiających włączenie świateł p. mgłowych, bez świateł pozycyjnych.
Witam! Mam problem. Moja Yamaha nie odpala. Brak iskry. Kable były prześwietlane i są sprawne. Oryginalny moduł za 97zł jest niedostępny w sklepie a na olx chcą 250-300zł za używane. Więc znalazłem taki oto moduł: https://sklep.mieloch.pl/produkt/modul-c...
pytanie czy nie masz lampy na ac skoro włącza Ci się lampa po odpaleniu a jeśli tak jest to nie próbuj tam podłączać ładowarki bo spalisz wszystko co do niej wepniesz (bo rozumiem że chodzi o zapalniczkę a jeśli ładowarka z portem usb to tą ładowarkę). Ja bym podłączył pod + ze stacyjki a - pociągnął z akumulatora albo gdzieś po drodze się wpiął. to...
yamaha zapłon zapłon yamaha ustawić zapłon yamaha
uruchomi laptop matryca lenovo piła taśmowa metali wymiana zegarów renault
oscyloskop dso150 wzmacniacz słuchawkowy 6n13s
Opel 1.9 CDTI 150KM – usunięcie zmiennej geometrii turbiny VGT z kolektora wydechowego Błąd 133 w piecu De Dietrich - przyczyny i rozwiązania