Na tym statorze nie ma uzwojenia zasilającego CDI. Tak samo jak w Yamaha TZR50, zapłon DC-CDI. Nie podłączysz do niego cewkomodułu Ducati energia.
Niestety cewka nie zadziała. W starszym modelu masz zapłon typu TCI, do którego do jednego przewodu przychodzi +12V po zapłonie, a drugi przewód jest połączony z modułem. W nowszym modelu jest zapłon CDI, w którym do cewki przychodzi tylko jeden przewód z modułu (impuls zapłonowy), a cewka jest połączona z masą poprzez śruby mocujące.
Wszystkie z zielonym i do masy, może być to sam silnik. Stacyjka będzie gasiła zapłon podając masę na czarny przewód, oryginalnie w DT125 jest chyba odwrotnie.
Stary silnik, nowy silnik - raczej na odwrót. Masz skuter zapłonem nowego typu (DC-CDI) stosowanym od 2004 roku. Musisz zamienić stator i koło magnesowe z oryginalnego silnika. Poza tym zmieniasz silnik AC na LC, a w Neosie nie było wersji chłodzonej cieczą. Wątpię nad opłacalnością wymiany silnika nad wymianą wału korbowego i dwóch części wariatora...
Na schemacie masz prostownik nie regulator podłączony do akumulatora. Do świateł zaś podłączony jest regulator
W CDI masz 6 pinów (pinout w google). Masa (przeważnie razy 2), cewka ładująca, impulstor, gaszenie, zasilanie. Może by i dało się to przekombinować na ten motor, ale nie jestem stanie zagwarantować czy cewka ładująca da wystarczające napięcie, oraz czy zapłon będzie w odpowiednim momencie.
Nie podłączysz tego modułu. Fabrycznie jest DC-CDI, a ten moduł to AC-CDI. Musiałbyś zmienić cały zapłon (stator+magneto) aby podłączyć ten pseudo sportowy moduł.
https://obrazki.elektroda.pl/2207578200_... Problem z modułem Yamaha DT 125. Witam, mam problem z zapłonem. Dostałem ten silnik, a poprzedni gościu, jak wyjmował go z ramy, to ciął kable, jak szło i teraz nie wiadomo, co od czego. Zależy mi tylko na zapłonie. Nie mam oryginalnego modułu, tylko taki mi dał poprzedni właściciel i mam...
Łatwiej będzie sprawdzać działanie przerywacza kontrolką w postaci żarówki np. 21W, przy czym przepływ prądu przez cewkę nie wywoła zgaśnięcia żarówki, a jedynie zmniejszenie jasności oraz zwiększenie jasności przy zwarciu styków przerywacza. Wracam do schematu (nie znam cewki do dwubiegowego Rometa). Badana cewka ma dwa wyjścia, pierwsze na przerywacz...
tam są dwie cewki jedna na zapłon druga ładowanie i światła (4 przewody z cewki ładowania i świateł) a ładowanie to siedzi tam jakiś regulatorek pod zbiornikiem ale w jednej sztuce co robiłem to padł założyłem zwykły mostek i chodziło ja trzeba
Masz tam dwa razy po dwa dwucylindrowe silnik przesunięte o 180' względem siebie. Na jednej cewce masz zapłon co 1 OWK. Wystarczy, że podłączysz się pod jedną cewkę i ustawisz sobie 2 cylindry.
Rozrusznik bez wyciągania można sprawdzić na krótko tzn. podłączyć przewód do + akumulatora i dotykać do konektora rozrusznika jeżeli kręci to należy się przyjrzeć przekaźnikowi, jeżeli nie sprawdzić rozrusznik( zapłon nie musi być włączony)
Naprawdę to jest problem kupić części odpowiednie do danego modelu? Yamaha YBR 125 była produkowana jako kilka modeli na przestrzeni lat, każdy zupełnie inaczej wykonany. Tak jak na schemacie w załączniku widać, że ten model z modułem DC-CDI wymaga stacyjki z dodatkową parą styków, która jest zwarta w pozycji włączonego zapłonu. Moduły zapłonowe w Yamahach...
Przecież większość z tych schematów się pokrywa. Masz dwufazowy alternator, regulator z modułem... Co do kolorów przewodów - instalacja nie jest łatana przez kogoś? Przewody nie są po prostu powymieniane? Złącza się zgadzają? Elektrykę możesz podzielić na kilka bloków - ładowanie, zapłon, oświetlenie, sygnalizacja. I doprowadzaj każdy z nich z osobna...
Tam jest standardowa stacyjka z parą załącz i parą rozłącz. Czyli tak, jak napisałem - jedna para styków załącza elektrykę, a druga rozłącza bocznikowanie zapłonu. Jak wyłączasz, to elektryka się rozłącza, a zapłon zwiera. Teraz musisz się dowiedzieć, jak były/są zasilane główne światła w pojeździe.
Witam oznaczenie silnika to 3bn jedyne co znalazłem to tablice serwisowe wg nich sprawdzilem opornosc cewek i jest ok oto te tablice http://img33.imageshack.us/img33/2141/ya... http://img263.imageshack.us/img263/8637/... no i klucz do nich: http://img198.imageshack.us/img198/5551/... http://img32.imageshack.us/img32/4451/da...
Tym wszystkim co się fajnie Włącza jest licznik całe podświetlenie itd po prostu zapłon, jutro sprawdzę cewka moduł i wgl ale dlaczego ten rozrusznik nie reaguje na guzik jeśli wszytsko jest podłączone jak powinno ? Może być wina modułu ?
Raczej kupić moduł DC z regulacją konta zapłonu
dzięki powiedz mi jeszcze jak prawidłowo podłączyć kable na poszczególne cylindry pomyliłem kolejność
A moze by zastapic kondensator modulem elektronicznym tak jak robilo sie w maluchu ?? Tak byłoby najlepiej, ale o ile moja wiedza pozwoliłaby coś takiego podłączyć, to zrobić - absolutnie nie. Może kolega widział gdzieś "gotowca" - dawno myślałem żeby "COŚ" podłączyć pod przerywacze żeby ominąć ich wypalanie. Mam miernik i coś mógłbym pomierzyć ale...
Instalacja jest oryginalna, tak samo wszystkie złączki i kostki więc nie ma opcji coś źle podłączyć bo każda złączka pasuje tylko w jedno miejsce. A jest jakiś sposób aby go sprawdzić?
Do fabrycznego modułu dochodzą 2 kable z impulsatora, jeden z nich jest w module połączony z masą, nie wiem który, trzeba to sprawdzić doświadczalnie, w przypadku złego podłączenia iskra będzie "nie w punkcie" zapłonu
Do tego alternatora kupiłem taki moduł, cewkę i regulator. W sklepie, w którym kupowałem sprawdzali i ten moduł miał być dobry (dodam, że odblokowany). Z reszta na metce jest informacja że jest to "modul CDI Tec Performance Minarelli - 2004 (modele z zapłonem Yamaha)". A cewka i regulator będą dobre? W takim razie jaki moduł powinienem kupić? Mógłbyś...
W gaźnikach na dole są rurki do spustu paliwa,do nich podłączyć wężyki przezroczyste skierować je do góry i podwiesić.Odkręcić zaworki paliwo wpłynie do rurek i będzie widać poziom.Ważne aby nie opadał za mocno.O poziomie paliwa Stary, dokładnie tak ustawiłem poziom paliwa. Mam wszelkie serwisówki do tego motocykla. Zauważyłem, że jak silnik chodzi...
Zapłon /i silnik z Yamahy TZR 50. Nie podłączysz "na krótko" z cewkomodułem. ponieważ ten zapłon jest przystosowany pod moduł DC-CDI.
Witam wszystkich. Jestem na etapie przygotowań samochodu do sezonu wyścigów górskich i mam następujący problem. Zainstalowałem do silnika 1.3 16V cztery gaźniki pochodzące z motocykla Yamaha R1. Usunąłem większość czujników współpracujących z ECU (MAF, TPS, bay pass od wolnych obrotów ...) ECU w tym momencie steruje mi tylko zapłonem. Silnik jest juz...
Pompa elektryczna sama z siebie podaje paliwo pulsacyjnie, a jak napełni gaźniki wyłącza się. Wystarczy podłączyć ją pod zasilanie cewek zapłonowych. Naciskasz klawisz "RUN" czekasz kilka sekund i można odpalać
Witam! Mam problem. Moja Yamaha nie odpala. Brak iskry. Kable były prześwietlane i są sprawne. Oryginalny moduł za 97zł jest niedostępny w sklepie a na olx chcą 250-300zł za używane. Więc znalazłem taki oto moduł: https://sklep.mieloch.pl/produkt/modul-c...
Nie napisałeś jaki motocykl posiadasz. Lecz jeśli mamy do czynienia z alternatorem z magnesem trwałym to regulacja polega na impulsowym zwieraniu wejścia z masą. Stąd umieszczanie regulatora w oleju. A co do podłączenia to przecież powinno być złącze z którym nie warto dyskutować. Trochę mało opisu sytuacji. A to chyba trochę jesteś leniwy. Na stronie...
Na module zewnętrznym cewka świeca działa robi iskrę, przypadkiem w na tyle dobrym momencie że silnik odpali, ale jest to moduł na 4 kable do silników 4t z odcięciem zapłonu i zmienym kątem zapłonu co się kończy rozjechaniem iskry powyzej 3000 obrotów i niestabilna praca na niskich. Nawet nie idzie ustawic gaźnika. Dostałem to że śmieciami do tego rozebranego...
Niebieski to starter rozrusznika Dodano po 4 Różowy i szary wygląda mi na obwód włączania zapłonu.
Zielono-biały to drugi koniec cewki zasilającej CDI. Podaj kod modelu tej Yamahy oraz zapłonu i modułu oryginalnego. Wszystko wskazuje że próbujesz podłączyć zwykły moduł od skutera, natomiast zapłon w tej DT125 ma zmienny kąt wyprzedzenia zapłonu.
jest jeden taki kabelek brązowy który idzie do modułu zapłonowego i on daje impuls na moduł gdy sie kręci silnik a jak podłącze akumulator to jest tam staly prąd Schemat jest tu: https://obrazki.elektroda.pl/2938524400_... Brązowego przewodu tam w okolicy zapłonu nie widzę, zapłon jest CDI, pojawianie się na impulsatorze napięcia z...
Zależy jaki typ czujnika, ale najbardziej typowy czujnik ma złącze na wtyczkę która ma 6 miejsc lecz obsadzone są 3 piny (w wersji USA 4 przewody). Zasilanie 5V, masa i sygnał (wyjście dzielnika napięcia). Gdy motocykl stoi ma być 0.4V–1.4V, a gdy leży 3.7–4.4V. Żeby działała pompa paliwa musisz mieć podłączony moduł przekaźnikowy w którym...
Jeśli na odwrotnie podłączonym też nie działa, to jedyny wniosek - uszkodzenie modułu zapłonowego. Tam jest CDI? Przedstaw zdjęcie tego modułu. Spotkałem się z takimi uszkodzeniami modułów zapłonowych CDI ze zmiennym kątem, w wyniku których kąt wyprzedzenia przestawiał się na maksymalny, co skutkowało awarią silnika. Zapłon CDI musi mieć znacznik na...
Obrotomierz najczęściej do cewki. (ew. modułu zapłonowego jeśli taki występuje i posiada wyjście dedykowane na obrotomierz).
Witam, coś musi być z alarmem ,musisz wiedzieć że alarm przerywa obwód zapłonu i obwód startera aby nikt go nie odpalił, dlatego będzie ci ciężko to zlokalizować jeśli tego nigdy nie robiłeś a ja na odległość nie jestem w stanie chyba ci więcej pomóż, ale życzę powodzenia.
1.Spróbuj gdzieś zdobyć taki tester. http://www.narzedziowy.sklep.pl/index.ph... Załóż na świece i sprawdź czy odcina zapłon po dodaniu gazu. 2. sprawdź czy filtr paliwa nie jest zapchany (podłącz zewnętrzne paliwo do gaźników) 3. Może być problem w cewce zasilania CDI, jeżeli będzie zbyt wysokie napięcie moduł CDI może się...
Witam wszystkich mam problem bo nie wiem jak podpiąć wyciagarke do grizzly by działało prawidłowo a nic się nie zjaralo. Chciałbym by działała po przekręceniu zapłonu. Jak to najlepiej podpiąć ? Pozdrawiam
Cześć, Kupiłem MBK Booster Naked z 2011 roku - jest to Yamaha Booster Naked na rynek francuski. Według nomenklatury Yamahy - model CW50N. Skuter okazał się kompletnym złomem złożonym z 5 różnych skuterów. 1/3 wiązki miał wyciętą - tę związaną z oświetleniem tył i kierunkowskazami. Nie miał stacyjki, tylko zapłon włączało się przełącznikiem umieszczonym...
Czytałem, że to może być cewka zapłonowa, która pomaga osiągnąć większe obroty. Co za brednie! Element ten to układ odpowiedzialny za sterowanie ssaniem automatycznym. Ogólnie jego zasada działania jest dość dziwna, nie pamiętam czy w serwisówce coś pisze o zakresach temperatur w których on działa. Jeżeli został on odłączony, to upewnij się że przewody...
Poszukaj w internecie jak wygląda przekaźnik rozrusznika w Twoim motocyklu, powinien być blisko akumulatora, idzie do niego gruby czerwony przewód od dodatniego bieguna akumulatora. Może być tak, że przekaźnik się uszkodził i cały czas zwiera, albo coś jest nie tak ze sterowaniem przekaźnika i coś trzyma go cały czas włączonego. rozepnij cienkie przewody...
No tak ty jestes sam "acesorem" + ACC TO PODŁACZENIE +PO STACYJCE JAK RADIO MA PO NIEJ SIE SAMO WŁACZAC W NIEKTÓRYCH MODELACH JEST TAKI SKOK STACYJKI PO KTÓRYM DZIAŁA KILKA ZECZY W AUCIE ALE ZAPŁON I KONTROLKI OD SILNIKA ,AKU NIE SWIECA. NORMALNIE DAJESZ TO DO PLUSA STAŁEGO I RADIO DZIAŁA NIEZALEZNIE OD STACYJKI. Tobie rzeczywiscie łopata jest potrzebna....
Eureka! Silnik działa bez "żółtego chinskiego kondensatorka" i podłączenia dodatkowych rureczek. Dziękuje wszystkim za pomoc. Okazuje się że zbiornik paliwa widocznie był za nisko i motor nie otrzymywał odpowiedniej dawki paliwa natomiast styki wszelakie połączenia muszą być na kostki! Bo widocznie skręcenie "na pająka" mimo prawidłowego podłączenia...
szukam schematu do YAMAHY DT 125 97r lub opisu modułu zapłonowego symbol 3ET-00 (chodzi mi o to jak go podłączyć) lub kupię całą wiązke instalacji do tego modelu
Witam Wszystkich Przeszukiwałem forum ale nie znalazłem podobnego przypadku,.. więc pozwoliłem sobie utworzyć ten nowy temat. Jeśli coś podobnego gdzieś było to z góry przepraszam .. Najpierw może krótki opis sytuacyjny a na końcu pytanie do szanownych forumowiczów Mam motocykl, i alternator mi podaje zawyżone napięciem na akumulator. Po ustawienie...
Jak w temacie / poszukuje wszelkich informacji na temat instalacji zapłonowej do motocykla Yamaha 4VR. Muszę odbudować zupełnie zniszczoną instalacje i nie bardzo wiem gdzie co i jak podłączyć. Odbudowałem już część tej instalacji elektrycznej ale nadal brak iskry, napięcie na cewkę dochodzi ale brak kontaktu z przerywaczem.
Witam Państwa serdecznie :) posiadam motocykl Yamaha tw 200 z iskrownikiem 16 cewkowym przy czym 15 cewek to cewki ładowania 3 fazy 1 cewka to najprawdopodobniej zasilania-wzbudzenie modułu zapłonowego wychodzą z niej 2 przewody oraz następnie czujnik położenia wału i tutaj nie jestem pewien do końca czy jest to standardowy impulsator czy jednak czujnik...
Pozostaje pomiar miernikiem, podłącz do akumulatora na pomiar prądu i sprawdź ile pobiera , później odłączaj poszczególne odbiorniki prądu i zobaczysz kiedy pobór spadnie.
Możesz na próbę podłączyć moduł od Simsona, ale obawiam się że wymagany jest moduł ze zmiennym wyprzedzeniem zapłonu.
Przebrnąłem przez ten temat z lekkim zmęczeniem ale dotarłem na koniec . 1.Motocykle nie posiadają czujnika/włącznika zderzeniowego jak samochody , tylko przechyłówkę 60-65 która odcina zapłon . 2.Jeżeli silnik nie pracuje nie będziesz miał reakcji kręcąc manetką a ruch przepustnicy sterowanej krokowym nie będzie sie odbywać. 3 MT-09 2015,2016 miały...
Z angielskim jako takim nie mam problemów ,problemem jest zdiagnozowanie bo z elektryki za mocny nie jestem. A co do tych impulsatorów co to jest?,jak to wygląda? lub do czego jest podłączone ?
Bredzisz Kolego ! Schematu instalacji el. motocykla się w Sieci nie chce poszukać?? Dodano po 18 Przeczysz sam sobie . Silniki na wtrysku pojawiły się po 2007 . W 2001 r był tylko gaźnik a wiec Podejrzewam układ zapłonowy CDI, który pracuje bez zasilania z akumulatora i tu Masz rację. Ze statora wychodzą dwa złącza: 1. 3pin białe 3 przewody to alternator....
Widzę, że jesteś uparty, co mogłoby się chwalić, gdybyś tak uparcie studiował działanie układów zapłonowych. Ty jednak chcesz iść na skróty. Tak się nie da. Sorry. Aby prowadzić dyskusję a nawet zadać pytanie, trzeba mieć pewną bazę wiedzy i słownictwa. W przeciwnym razie zadawane pytania będą zbyt ogólne, a możliwe do napisania (nie będące wykładami)...
Jednak problem nie jest do końca rozwiązany . Przez jeden dzień było dobrze , potem zrobił się słabszy , wolno nabiera wysokie obroty ,przy gwałtownym dodaniu gazu mocno zwalnia tak jakby stracił iskrę po sekundzie przyśpiesza . Kompresje sprawdzałem ,gaźnik i filtr był niedawno czyszczony więc to raczej nie to ... Ma słabą małą pomarańczową iskrę i...
Witam. Mam dość duży problem z odpaleniem Yamahy X-City 250, wymieniłem w skuterze głowice, zawory, uszczelniacze oraz tłok z cylindrem. Skuter nie miał kompresji. Rozrząd oraz zapłon zostały ustawione na znaki. Problem jest w tym, że skuter stał przez pięć lat w niewiadomych mi warunkach. Po wymianie wyżej wymienionych podzespołów postanowiłem skuter...
Witam, nie znalazłem - może ktoś wie. Kupiłem dodatkowe światła led w handbary. https://obrazki.elektroda.pl/5090370900_... Dwa kable dodatkowe złącze i mam na stałe po zapłonie. Koreanczyk do tych ledów dodaje moduł sterujący, tak by ze swiecących ciągle swiateł udawały kierunkowskazy. Mój Chińczyk nie dał..... Może ktoś wie jaki moduł...
Witam. Nie wiem czy dodaję to we właściwym miejscu jeśli nie to przepraszam. Kupiłem ostatnio silnik od yamahy sr i chce go włożyć do yamahy dt. Problem w tym że nie wiem jak podłączyć moduł i nie moge znależć schematu układu zapłonowego. Znalazłem jedynie pinout modułu który mam ale nie wiem czy jest on wiarygodny. Sprawdzałem przejścia i okazało się...
Immo, przycisk awaryjnego gaszenia, wyłącznik stopki. Czy jak zostawisz kluczyk w stacyjce w pozycji I (włączony zapłon), to dasz radę uruchomić silnik z pilota?
Witam szanowne grono. Podepnę się do tematu. mam yamahę dt 80 lc2 w częściach. elektryka niekompletna, nie wiem co działa, co nie, ale chciałbym trochę się pobawić. Proszę o pomoc. Jako, że układ trzeba założyć od nowa, pytanie jak to zrobić najprościej? Zamontować chcę tylko to, co niezbędne do PRAWIDŁOWEGO działania, ale bez oświetlenia. Stacyjka...
Cześć Chciałbym się dowiedzieć w jaki sposób podłączyć czteropinowy regulator napięcia w instalacji Tzr pod silnik Rotax 123 przy którym występuje regulator szesciopinowy lub jak wpiąć ten regulator w instalacje od Tzr. Sprawę zapłonu mam już załatwioną pozostaje jeszcze tylko sprawa ładowania i świateł. Myślałem żeby pod przewody oznaczone YR i W w...
Witam wszystkich serdecznie . Kupiłem niedawno silnik Yamahy xs 400 dohc potrzebował bym schemat układu elektrycznego a tak dokładnie nie wiem jak podłączyć moduł , regulator napięcia alternator i cewki zapłonowe bo nie posiadam wiązki elektrycznej . Jak ktoś by mógł opisać albo podać schemat po polsku bardzo bym był wdzięczny za pomoc . Z góry dziękuje...
Moja Honda ożyła Kupiłem cewkę dwubiegunową z motocykla Yamaha celem przeróbki zapłonu. Jak ją przymierzyłem to się okazało, że idealnie pasuje zamiast starej. Podłączyłem ją bez żadnych przeróbek, jedynie dałem jedną stronę strony pierwotnej na masę. Po podłączeniu i sprawdzeniu pokazała się iskra nieco wątpliwa ale postanowiłem spróbować. Po kilku...
Powiem tak, standardowo gruby czarny to może być to minus a czerwony gruby to plus, żółty może podtrzymanie pamięci lub po zapłonie. Podłączaj z żarówką od świateł w szeregu żeby nie spalić w razie błędu. Pokaż obszar kostki z tymi kolorami na płycie.
Witam, chcę podłączyć zapłon na krótko lecz potrzebuje pomocy , silnik pochodzi z yamahay tzr 50 czyli popularne am6 jednak jest on z 2008 roku przez co mam problem z instalacją na krótko , w załączniku podsyłam zdj z kolorami kabli które wychodzą z modułu Dodam że niektóre kable połączyłem np. pomarańczowy- cewka zapłonowa z kablem WN(oczywiście cewka...
Odradzam robienia takich prób z modułem zapłonowym. Ryzyko uszkodzenia. http://quadhub.com/yfz450/images/a/a8/20... Potwierdza się rodzaj układu ładowania. Ze schematu podejrzewam że regulator ma kostkę wyprowadzoną na przewodach. Gdyby miałby być zastosowany regulator od skutera, to jeśli alternator ma moc powyżej 100W to potrzebny...
Witam, próbuję przerobić instalację elektryczną w motocyklu po swojemu ponieważ poprzedni właściciel strasznie namieszał... Problem jest taki że światła główne na tradycyjnych żarówkach żarowych świecą tym jaśniej im szybciej silnik się kręci. Natomiast światła tylko na diodach led, które zamontowałem pulsują (napięcie nie jest wyprostowane widocznie...)....
Witam. Potrzebowałbym pomocy przy podłączeniu modułu zapłonowego CDIGNITION UNIT TIA01 -36a do silnika zaburtowego Yamaha. Moduł został odłączony od silnika w sposób bezmyślny, urwano dwie końcówki (całe szczęście tylko złączki). Nie bardzo mogę znaleźć w sieci chociażby opis wyprowadzeń tego modułu, to bym go sobie sprawdził "na stole".
Posiadam yamahe tzr 50, po remoncie silnika pomyliłem kable i nie podłączyłem czarnego kabla z masą, a kabel od czujnika (na luzie dioda świeci) podłączyłem bezpośrednio pod masę, po czym spłoną moduł i bezpiecznik. Kupiłem nowy moduł i wymieniłem bezpiecznik lecz iskra się nie pojawiła na świecy. Prosiłbym o informację odnośnie tego co mogło się jeszcze...
Ok, z tego co znalazłem, są tam 3 schematy, Belgijski, Angielski i Holenderski, w sumie Belgijski i Angielski są takie same, a w Holenderskim nie ma klaksonu. Będę wzorował się na belgijskiej, i właśnie tłumaczę sobie symbole. Skoro znalazłeś schemat i potrzebujesz pomocy w jego rozszyfrowaniu, to chyba należałoby go tutaj zamieścić, nie sądzisz? Nie...
Witam wszystkich czytających. Rozczarowany moimi doświadczeniami z inwerterowym agregatem prądotwórczym STANLEY SIG 3050 (opisanymi w innym wątku) – postanowiłem poszukać sobie czegoś lepszego do moich zastosowań. Moje założenia są takie. Moc ciągła - co najmniej 2kW. Waga do 35 kg – czyli przy tej mocy wyłącznie urządzenie inwerterowe....
pytanie czy nie masz lampy na ac skoro włącza Ci się lampa po odpaleniu a jeśli tak jest to nie próbuj tam podłączać ładowarki bo spalisz wszystko co do niej wepniesz (bo rozumiem że chodzi o zapalniczkę a jeśli ładowarka z portem usb to tą ładowarkę). Ja bym podłączył pod + ze stacyjki a - pociągnął z akumulatora albo gdzieś po drodze się wpiął. to...
Witam, polutowałem układ ze schematu, podłączam do motocykla i jak kopie starterem to jest iskra i to bardzo mocna, ale jak już chce odpalić to zagada, zgaśnie i iskry już nie ma :( (po module). Moduł dostaje napięcie z cewki na stojanie (na wolnych obrotach ,jak kopie starter to ma około 50 V) tj. wejście J1 na schemacie. J2 są to wejścia od czujnika...
Witam, posiadam motor mam w niej zapłon TCI mikroprocesorowy sygnał na iskrę daje czujnik na magnecie i tutaj moje pytanie jak zrobić żeby przy pewnych obrotach (impulsach) odcinało zapłon jak w tym filmie Motor nie ma blokad i spokojnie wkręca się na 10tyś. obr. (przy 8tyś czerwone pole) ja chciałbym zrobić blokadę żeby nie wkręcał się wyżej jak 8000-8500...
Na silniku znajduje się tylko czujnik położenia wału. Obrotomierz podłącza się po przez obwinięcie kabla w około kabla wysokiego napięcia na pierwszym cylindrze. Licznik nie fabryczny tylko uniwersalny motocyklowy. Dodano po 4 Wszystko podobno się rozwiązało, dzwonił do mnie kolega i ktoś podpowiedział żeby prze gazował po czym wyłączył i włączył zapłon...
yamaha zapłon zapłon yamaha ustawić zapłon yamaha
podłączenie komputer honda accord renault kangoo chłodnica sprężyna siłownika krups
formy wtryskowe listwa bezpieczeństwa
Odtwarzacz kaset w wieży JVC nie działa - przyczyny i rozwiązania Arduino MEGA: Czujniki działają po podaniu 5V na IOREF