Zainteresuj się elektrozaworem par paliwa (EVAP), dla próby możesz zdjąć wężyk, zaślepić króciec elektrozaworu aby nie ciągnęło powietrza i brudów, to samo z wężykiem. Wtyczki elektrycznej nie ruszaj. Po takim zabiegu około 100 km na benzynie.
Pewnie przez to, że źle wąż ułożyłem. O ile wąż nie został zagnieciony zmywarką z tyłu podczas wsuwania, to jest zaślepiony króciec syfonu do którego wąż jest podłączony. Zdjąć wąż, odciąć końcówkę, przy okazji obrócić króciec, aby zagięciem był skierowany ku górze.
kupiłem nowy syfon do zlewozmywaka z wyjściem na pralkę... Podłączyłem Wodę do pralki, oraz odpływ wody z pralki....pralka nie oddaje wody Nowe syfony często mają zaślepiony króciec odpływu wody z pralki.
Normalnie, zdemontować cały układ powietrza wtórnego, zaślepić króciec podciśnienia przy kolektorze ssącym aby lewego powietrza nie ciągnął oraz zaślepić króciec przy filtrze powietrza.
króćce górne w piecyku bez problemu - gwint klasyczny, ale zasilnie - gwint drobniejszy, musiałem trochę pokombinować i problem załatwiony, ale tylko czasowo. Jeżeli ktoś jeszcze obserwuje ten temat, to mam pytanie, czy w zworze dopustowym wody są uszczelki które łatwo będzie wymienić, tak aby wyeliminować niekontrolowane dopuszczanie wody. Czy wymontowanie...
Podciśnienie, prawdopodobnie to zapinane od spodu kolektora dolotowego, ręką wyczujesz króciec, na którym pewnie jeszcze jest kawałek starej gumki łączącej. Ewentualnie na zdjęciu pod ręką masz zaślepiony króciec z gumką.
Witam. Od kotła Nr 3 do Nr 5 zasobnika, od kotła Nr 4 do Nr 1 zasobnika. Centralne ogrzewanie pozostawiasz tak jak było w przypadku poprzedniego zasobnika cwu . Wlot zimnej wody do zasobnika to zasilanie z sieci. Odpływ ciepłej wody to finalnie ciepła woda na krany itp. Cyrkulacje jeśli masz pompę do tej pory to podpinasz do cyrkulacji. Jeśli wcześniej...
Zaślepić górny króciec od gaźnika.
Koledzy główkujecie jak usunąć skutki, a nie jak zlikwidować przyczynę. Nie sądzę, aby przyczyną kłopotów były nowe uszczelki, bo nawet bez nich benzyna tam nie powinna wyciekać, bo nie powinna się tam dostać. Wg mnie przyczyna jest w gaźniku, a konkretnie za wysoki poziom paliwa w komorze pływakowej. Dlaczego tak jest trudno jednoznacznie odpowiedzieć....
Witam. Gdy posiadasz zaślepiony króciec powrotu zasobnika nic złego się nie stanie, skoro wyjście dla źródła szczytowego/dodatkowego posiadasz 230V to zastosuj przekażnik jedno kanałowy a jego styk no-com zepnij na przerwaniu przewodu sterownika pokojowego (RT) a jeśli nie posiadasz sterownika a jedynie zworkę to na przerwaniu tej właśnie zworki. Wtedy...
Hej, mam pytanko,chcę zaślepić króciec odpływowy tu gdzie wąż od zmywarki jest podłączony na załączonym zdjęciu, ktoś wie jak i czym to zaślepić ? https://obrazki.elektroda.pl/1780632000_... Dodano po 51 Hej, mam pytanko,chcę zaślepić króciec odpływowy tu gdzie wąż od zmywarki jest podłączony na załączonym zdjęciu, ktoś wie jak i czym...
Jak zaślepisz króciec to silnik będzie pracował poprawnie ale nie będzie wspomagania hamulców.
a tutaj widać, że też był założony przewód. Nie przewód tylko zaślepka. Każdy wtrysk ma po dwa króćce przelewowe, jeśli łączysz je szeregowo i podłączasz do przelewu zbiorczego to siłą rzeczy pierwszy wtrysk będzie miał jeden króciec zaślepiony a ostatni podłączony do przelewu zbiorczego-łapiesz teraz?
To może kup nowy zbiornik ,zaślep króćce i pchaj ciśnienie ? Pomysł taki głupio mądry ale będzesz miał do większości vw.
Witam. Samochód Vectra C jest potrzeba wymiany DPF. Zakupiony DPF jest jednak nieco inny, posiada dodatkowy króciec w stosunku do oryginału i tu pytanie czy można ten króciec zaślepić (znalazłem info że podobno można) https://obrazki.elektroda.pl/4602886800_... i DPF zamontować. Dodatkowy króciec na dołączonym zdj. znajduje się od strony...
Możesz podłączyć się bezpośrednio kolanem z pieca do naczynia wyrównawczego. Pisząc w najwyższym punkcie pieca mam na myśli poziom głównego króćca wylotowego. Pamiętaj aby podłączenie do zbiornika wyrównawczego nie prowadzić zbyt cienkim rurociągiem. Weź także pod uwagę to co napisał (at)gersik Nie napisałem że ma obowiązek wstawić zawór bezpieczeństwa....
Miałem na myśli króciec syfonu bo pewnie będzie zaślepiony by woda nie ciekła.
Usunąć i zaślepić króciec, a zamiast tego naczynie przeponowe. Czy były to błąd przy wymuszonym obiegu i układzie zamkniętym?
ma go tam nie być zobacz do czego on idzie - może ktoś coś dokładał a zaślepić masz nie wężyk tylko króciec na który ten wężyk jest założony - nie powinno być wtedy różnic w pracy silnika
W poziomo umieszczonej rurze 3,4'' zamontowany jest trójnik. Górny króciec trójnika jest zaślepiony. Przez rurę przepływa gorąca ciecz. Jak najefektywniej schłodzić zaślepiony króciec trójnika? Nałożony wentylator typu ATX jest mało skuteczny.
Zrób zdjęcie szuflady bo nie kojarzę jak jest dokładnie. Ogólnie w suszarkach jest zaślepiony króciec pod który podpinamy wąż i może być najzwyklejszy. Jeżeli nie ma wyprowadzenia to można podpiąć bezpośrednio do węża z pompy w miejscu wylotu wody do szuflady i stamtąd wyprowadzić na zewnątrz.
Dodatkowo zauważyłem, że wężyk przy zawożę EGR jest przecięty, nie wiem czy było tak od zawsze. Po przyłożeniu palca czuć ssanie EGR jest uszkodzony (dziurawa membrana), zaślepianie spalin dochodzących do niego nic nie daje, bo nieszczelność jest od strony kolektora ssącego i ciągnie przez niego lewe powietrze. Możesz na próbę zaślepić ten króciec...
Ten powrót który narysowałeś jasnoniebieskim kolorem powinien wracać na bufor a nie prosto na kocioł. Patrząc na rysunek nr 2 powinno to być podłączone gdzieś od góry, patrząc na zdjęcie nr 3 w ten zaślepiony króciec. Swoją drogą dziwne, że w ogóle jakoś Ci to działa.
Podciśnienie tu nie ma znaczenia, bo w NZ fabrycznie nigdy nie działało, zaślepiony króciec w przepustnicy, ale tam jest też regulator odśrodkowy. Czyli gość mówiąc ze jeździl takim z przyspieszonym zapłonem to bujda. Syrenka też miała stały KWZ, tylko czy poruszanie się tym można nazwać jazdą... :)
Na pewno dobrze podłączona? Napełnia się i odprowadza wodę? W jaki sposób podłączony odpływ? Jeśli pod syfon zlewozmywakowy, to sprawdź, czy nie zaślepiony króciec zmywarki na syfonie.
Ja ten króciec mam zaślepiony krótkim, odpornym na paliwo wężykiem z koreczkiem. Z ssaniem nie pomogę bo u mnie jest dźwignia przy gaźniku(do góry -ssanie włączone). Zawory sprawdź koniecznie. Jeśli nie będzie luzów to w szybkim tempie rozwalisz sobie silnik i będziesz miał kłopoty z ustawieniem stabilnych wolnych obrotów, zapalaniem.
ten syf to po prostu nagar - silnik już bierze olej i ten olej spalając się z paliwem tworzy taki syf. normalna sprawa, można odłączyć gumową rureczkę-kolanko odmy silnika która wchodzi do gaźnika (i zaślepić króciec od strony gaźnika), żeby silnik nie ssał syfu z powrotem do komory spalania, przedłuży to jego żywot i poprawi się nieco praca i moc silnika
Na tej wysokosci pompa musi sobie poradzić bez łaski z odprowadzeniem wody. Na 95% jest zaślepiony króciec odpływu. Zdjać wąż, odciać lub zdjąć zaślepkę, krócieć obócić w dolną strone (wóczas wąż schowa się za pralką, zamocować go skręcaną obejmą i po temacie. Jeśli do drugiego króćca będzie podłączona suszarka to zostawić wąz wyprowadzony w górę. Wóczas...
Uszkodzony zawór EVAP, pęknięta obudowa pochłaniacza. W/g mnie spokojnie możesz odłączyć ten wężyk i zaślepić króciec w kolektorze do którego był podłączony (wężyk zostaw "otwarty").
Ja bym zaczął od wykluczenia nieszczelności, "lewego powietrza" na 4 cylindrze, z niego idzie podciśnienie do serwa hamulców, na próbę zaślepić króciec, nastepnie wziąć plaka lub tp spray i pryskać przy pracującym silniku po kolektorze, zwłaszcza miejsce styku z głowicą, tam gdzie jest uszczelka. Kolejny podejrzany to egr, dociąć na próbę zaślepkę pod...
Sbozecki, ja w swoim solarze mam zbiorniczek wyrównawczy podpięty na wyjściu solara i tak być powinno ,bo każde powietrze, które pokaże się w układzie ucieka prosto do zbiorniczka ,a nie jest wpychane w układ ,psując jego pracę, sprawdzone w praktyce i działa ,o łatwości odpowietrzania nie wspomnę.Mam zbiorniczek z jakiegoś autka,korka nie dokręcaj...
Zostaw zaślepiony króciec w dolocie i sprawdź rano czy odpali. Można tak jeździć, to tylko przewietrzanie pochłaniacza par paliwa ale kiedy zawór nie trzyma i pary będzie ssał przy odpalaniu to będzie go dusić, normalnie ten zawór otwiera się przy ok 2000obr/min i określonej temperaturze silnika.
Nie jest konieczne. Można zaślepić ten króciec.
Nie wąż, tylko syfon przy zlewie. Króciec co się do niego podłącza zmywarkę jest zaślepiony żeby nie waniało. Pokaż zdjęcie syfonu. A miałem kupić Whirlpoola.
Czy jest jakiś dokładniejszy opis błędu, który oczytałeś po pierwszym porannym świeceniu Checka?. Przykładowo "czujnik map-zbyt wysokie napięcie-ciśnienie". Wszystkie 7pkt-ow napisanych przez Ciebie to normalne reakcje(to samo się dzieje w moim oplu). 8 pkt. to już nie:D. Wartałoby zmierzyć miernikiem napięcie między środkowym kablem mapsensora a masą...
Nie podoba mi się wylewanie płynu przez króciec z tyłu zbiornika. Normalnie do zbiornika powinny być podłączone węże odpowietrzające z bloku silnika, chłodnicy i ew. czegoś jeszcze (np. termostatu). Jeśli jeden z węży został odpięty, to powinien zostać zaślepiony wąż oraz króciec by układ był szczelny, a został otwarty przy nadciśnieniu kontrolowanym...
Jeśli to wygląda tak jak na obrazku to ten na samej górze jest tylko po to żeby miało gdzie wywalić nadmiar ciśnienia (zawór bezpieczeństwa). Nie podłączasz go nigdzie lub tylko kawałek wężyka żeby sobie zwisał do dołu. edit: Już chyba wiem w czym problem. Pewnie masz zbiorniczek od diesla, a one mają jeszcze jeden króciec z dołu. Możesz go zaślepić.
Dzięki za odpowiedź. W gaźniku króciec od oleju zaślepiony. O zatarciu nie ma mowy bo rozebralem ponownie silnik i śladów zatarcia nie ma, uszczelniacze siedzą elegancko. Wątpię czy to kwestia dotarcia,ponieważ na tym pierwszym gaźniku chodził nierówno ale jak się wkrecil to rozpedzal się do ok. 50km i zaczął przerywać. Teraz na tym nie przerywa ale...
Tak, mam instalację sekwencyjną i na gazie nie ma żadnych problemów. Lewego powietrza też nie znalazłem, nawet dla sprawdzenia odpiąłem wężyk odmy od rury powietrza przed przepustnicą i zaślepiłem króciec przy tej rurze. Nic to nie dało. Ja cały czas jakoś myślę o tym ciśnieniu paliwa bo jak na razie tylko ściśnięcie wężyka od przelewu daje widoczny...
To prawda, dźwięk jest inny, pompa zachowuje się zupełnie inaczej. Zastanawiam się czy to nie jest po prostu głowica z 1152 tylko z zaślepionym króćcem od manometru i pokrętła regulacji ciśnienia. Nie miałem "w ręku" 1152, ale na pierwszy rzut oka tak to właśnie wygląda. Jeśli tak, to może w łatwy sposób dałoby się zrobić upgrade i mieć regulację? ;)...
Jeśli cienka rurka wisi luźno i nie jest zaślepiona (albo nie zarósł nagarem króciec, jak wspomniał autoas), to silnik ciągnie tamtędy lewe powietrze, wolne obroty będą niestabilne lub podwyższone
Możesz go zasilać dowolnie. Wewnątrz jest zasobnik na paliwo który wystarczy uzupełniać. Nie potrzebujesz tam wysokiego ciśnienia. Czyli: - połączyć na nowo powrót paliwa? - zaślepić króciec wylotowy piecyka, a pod króciec wlotowy podpiąć pompkę zasilaną paliwem wprost z baku? - przed pierwszym odpaleniem napompować ropy do zbiornika, a później pracująca...
Wiem dzięki . Po zaślepieniu króćca silnik silnik gasł, a bez niego wariowały obroty . Okazało się że kompresja jest za słaba . Po zmianie pierścieni Moto odpala na dotyk . Króciec zaślepiłem i motorek chodzi równiutko .
Nie wiem czy znalazłem to co trzeba , jest to za pompką (bardziej z tyły) z zasilaniem rozebrałęm to ale nie wyglądało na uszkodzone - w środku znajdował się wirniczek. W międzyczasie rozebrałem zawory trójdrożny i dwudrożny ( nie wiem który jest który), obydwa były czyste, zauważyłem że w tym bez przelotu (zaślepiony króciec)główka jakby mniej wystawała...
Miałem niemalże identyczny przypadek: problemy z uruchomieniem na benzynie - właściwie zajeździłem akumulator. Najpierw należy rozstrzygnąć czy problem leży po stronie B czy G, a dopiero później brać się za "rozbieranie" samochodu. 100 procentowym sprawdzeniem jest fizyczne odcięcie dopływu gazu do silnika (zaślepienie króćców na kolektorze lub zakręcenie...
Widzę że potrzebujesz raczej nowej obudowy filtra powietrza, bo tej nie ma już jak przykręcić i z tego powodu masz problemy ze spadaniem z gaźnika. Jak zatkasz otwór nr. 1 to skąd silnik będzie brał powietrze do przyrządzenia i spalenia ładunku? Wkład filtra powietrza (gąbkę) można umyć w benzynie, tyle że chińskie gąbki puchną od benzyny i muszą one...
Tu jest króciec doprowadzający wodę na dolny tłok. Z pokazanej strony jest zaślepione. A cały zawór ma za zadanie opróżniać dolną część zaparzacza z wody po parzeniu. Pozostała woda może mieć za niską temperaturę.
http://obrazki.elektroda.pl/4059248500_1... Przewód nr 2 idzie do filtra paliwa a nr 3 do czego jest podłączony? Odpiąłem go i zaślepiłem na trójniku króciec i teraz po włączeniu zapłonu zaraz leci paliwo i to z normalnym ciśnieniem,przedtem ledwo leciało.Tylko co to jest za przewód ten który odłączyłem i czy może zostać odłączony?
Dokładnie. Raz na rok wystarczy jak instalacja jest dobrze zrobiona. Skoro musiałaś dopuszczać wody codziennie to znaczy, że woda z instalacji była wyrzucana. Takie wyrzucanie jest dość częste jak naczynie jest źle podłaczone lub też górny króciec odpowietrzający jest zaślepiony, a przelew nie jest wykonany którką rurką z kolankiem do lejka tylko puszczony...
U mnie podłączone jest jak na foto poniżej. Ten jeden króciec aluminiowy jest fabrycznie zaślepiony, brak otworu. Wydaje mi się że jest on pod zbiornik zintegrowany w silnku. W mojej wersji brak takiego zbiornika. Gdzie trzeba ten otwór wywiercić bo nie bardzo rozumiem. https://obrazki.elektroda.pl/7331102500_...
Witam,po długiej przerwie.Dziś dopiero byłem sprawdzić ciśnienie paliwa na listwie wtryskowej.Wynosiło ok.1 bara!!!Powinno być 3,8bara.Pan fachowiec od pomp wymontował pompę ze zbiornika i podłączył do stanowiska roboczego we warsztacie i okazało się ,że pompa jest ok,bo podaje ciśnienie prawie 4bary.Pan zdębiał,ale zaczął intensywnie kombinować co...
Może, jeżeli ten króciec przy silniku jest zaślepiony.
Gdziekolwiek za turbiną No to jest oczywiste. Chodzi mi jak się wpiąć w układ trzeba by coś wiercić. W starych TDI na kolektorze ssącym był zaślepiony króciec na który można było się zapiąć. Dodano po 4 Wytarte kły na wężach albo źle (odwrotnie) założone zapinki. Jak jest wszystko dobrze założone to 2 bary wytrzymuje. Te 1,5 bara to liczone od atmosferycznego...
Kruciec powinien być zaślepiony przez niego może nie palić i nie pracować odpowiednio może tez być do niego podłączony kranik podciśnieniowy lub zawór dopalania spalin nie może byc ten króciec otwarty
Ten niezaślepiony koniec przewodu powinien być podłączony do tego zaślepionego wężyka gdyż łączy on króciec "ATM" elektrozaworu N75 (tego przy zbiorniczku płynu wyrównawczego) z wężykiem przy trójniku gdzie zbiega się wężyk z króćca "ATM" elektrozaworu N18 (od sterowania zaworem EGR) i od trójnika idzie jeden wężyk do obudowy filtra powietrza. We wlocie...
Robota nie jest idealna, to prawda. Mam nie tylko problem z cyrkulacją c.w.u., ale też z podłogówką. Ciekło mi już z kilku punktów, nie grzeje równo, szumi mimo odpowietrzania, spada ciśnienie wody (0,2 bar / 2 miesiące), ale to inny temat. Rura na prawo od pompy idzie do pompy ciepła (wejście cyrkulacji). Generalnie cała grupa pompowa to gotowy produkt...
Wymontować i sprawdzić szczelność. Jak wymontujesz i wyczyścisz podepnij do jednego króćca obiegu wody węża ogrodowego, zaś drugi króciec zaślepić. Odkręcasz wodę i obserwujesz czy jest jakiś przeciek. Dodano po 2 Można zamiast węża ogrodowego zastosować sprężone powietrze, ale trzeba uważać aby nie podać za wysokiego ciśnienia.
Pojawił się wyciek poprzez otwór zaznaczony żółtą strzałką. O czym to świadczy, do czego on służy, czy można go zaślepić? Do czego służy króciec zaznaczony niebieską strzałką? Uszkodziło się uszko pod wkrętem przytwierdzającym go do bębna. https://obrazki.elektroda.pl/9732205200_...
Witaj. Króciec numer 2 u siebie zaślepiłem.
i bardzo dobrze, że odłączona, zaślep tylko króciec do gaźnika żeby nie ssało brudnego powietrza, a do gumowej rurki daj kawałek węża/rurki w górę żeby olej nie chlapał i tyle, poco silnik ma ssać ten olej z powietrzem i tworzyć jeszcze nagar i mieć mniej mocy... a nie pasuje bo ktoś pewnie zmienił kolanko, albo gaźnik, albo kolektor na nieco inny i...
Zaślep urwany króciec. np wkręć śrubę na poxipolu, a wężyk podłącz do drugiego (tego zaślepionego zielonym kapturkiem)
Sprawdzić czy nie ma lewego luftu. Sprawdziłem szczelność pod przepustnicą, zaślepiłem EGR i króciec odmy przy kolektorze - czyli wydaje się że niema więcęj opcji na lewusa a objawy te same. Dlaczego chodzi dobrze po odpięciu EGR lub MAP :?:
Króćce do synchronizacji oczywiście muszą być zaślepione i szczelne, to główna przyczyna zachowania motocykla. Są dostępne nowe gumowe kapturki do zaślepienia. Co do rozrządu - masz serwisówkę, porównaj ze schematem, ale jeżeli tam nie wkładałeś rąk to można zakładać że jest ok. Gaźniki japońskie, szczególnie takie które długo stały, wymagają naprawdę...
Odplyw podlaczony do syfonu A króciec syfonu nie zaślepiony przypadkiem?
Okazało się że króciec od pompy vacum ruszał się i przepuszczał. Gdy zaślepiłem dopływ świeżego powietrza było na tyle silne że przyssało króciec - stąd moje błędne założenie że to wina po stronie obudowy filtra. Czekam teraz na cieplejsze dni na wymianę pompy vacum na bosch, teraz mam LUC (króciec wprasowany).
Witam, mam Berlingo z takim samym silnikiem. Od 1,5 tygodnia borykałem się z dokładnie takim samym problemem. Po nocy samochód odpala normalnie ale po 10 sek. gaśnie. Przy próbie kręcenia rozrusznikiem po dłuższym czasie odpala ale wyskakuje błąd "Antipollution faulty". Po podpompowaniu gruszką - odpala i jedzie normalnie. Jeśli odpowietrzyłem przed...
Kanał łączący komorę korbowodową z kanałem ssącym zaślepiony aluminiowym klinem. Wkręcony króciec (12mm.) pełniący rolę odpowietrznika. Wtłaczanie oleju do zbiornika ustało, a więc porada Kolegi sprawdziła się w 100%. Jeszcze raz - dziękuję i pozdrawiam.
Właśnie sprężarka obraca się bez problemu, czuć że jedyny opór to jej kompresja. Niby z kąt kompresja skoro jest nie podłączona . Powinna dmuchać bez oporu . Może na wyjściu głowicy jest jakaś zwężka ?? Zatkany króciec , może coś było przerabiane i jest zaślepione ?? :|
Na rurce idącej do serwa jest zawór jednokierunkowy, przy nim jest zazwyczaj cienki króciec Φ3mm, czasem idzie z niego jakieś podciśnienie, czasem jest zaślepiony, tam najlepiej podłączyć wakuometr i obserwować wskazania
sprawdzałem wąż, przepływ w syfonie, Jeżeli nowy syfon, to króciec spustu wody może być zaślepiony.
A-przewód powietrza doładowującego kolektor ssący do korektora doładowania B- króciec przewodu oleju silnikowego -smaruje pompę centralnie- po uruchomieniu odcina dawkę rozruchową C-zasilanie pompy olejem napędowym z filtra oleju D-powinien być połączony z ,, I" jest to kanał odciążający hydraulicznie sekcje żeby olej napędowy nie dostawał się do wnętrza...
hmm i mnie zaczyna ciekawić szczególnie że nie wiem o co biega bo tego nie widzę. Czasem jest króciec ale zaślepiony bo ta sama komora pompy odpływowej jest do kilku różnych modeli i żeby łatwiej dopasować i zmniejszyć koszty produkcji związanej z dostosowaniem lini produkcyjnej. Zamiast kilku róznych pomp robi się jedną i dostosowuje do danej pralki...
Matiza pod koniec marca oddałem klientowi nie zrobionego. To moja pierwsza taka porażka. Naprawdę wciąż nie wiem co mu dolegało. Oczywiście nie zawór odpowietrzający (przez większość testów był zdemontowany całkiem a króciec w kolektorze zaślepiony) . Temat zamykam, wszystkim dziękuję za pomoc.
Więc zrób tak , na wężu który idzie od vacum do serwa tuz przy grodzi jest jeden króciec zaślepiony grzybkiem bodajże koloru zielonego a obok jest podłączony wężyk dalej trójnik z trójnika zasilanie do n75 a drugie wyjście do EGR prześledź które wężyki gzie idą , odłącz wężyk n75 i podłącz pod wolne wyjście na wężu głównym to zaślepione grzybkiem Dodano...
Witam serdecznie.Mam problem z ustaleniem prawidłowego ciśnienia paliwa.Zmierzyłem na szynie (jest z boku taki króciec zaślepiony śrubką) i wyszło 2.2 at.Silnik tak się zachowuje jak na ubogiej mieszance.Odczytałem kody błędów i nic nie znalazłem.Przewody od podciśnienia i serwo też są OK.Nie jestem pewny zaworu zimnego startu ale do tej pory nie spotkałem...
Tutaj mycie, kombinacje z dyszami, czy rurkami emulsyjnymi wg mnie nic nie da. To może i na pewno ma ma wpływ na moc i dynamikę silnika. Wszystkie dysze, rurki, dziurki itp. są w 100% drożne, sprawdzane 2 razy i w przypadku przytkania przeczyszczone, przedmuchane a w ciezkich przypadkach brudy wydłubane igłą cieniutką także mam pewność, że tu problemu...
Uwaga przy kupowaniu bo są w dwóch wersjach obudowy, z brokiem zaślepionym i z króćcem wodnym, który w razie co można zaślepić. A co do czyszczenia...dobry mechanik Ci wykona w godzinę, ale widzę,że uważasz iż większość to złodzieje... Dodano po 1 Ironia w stylu Elektrita :D Jakbyś zgadł ;)
Pytanie dotyczy kotła jak w temacie - w jaki sposób skonfigurowane są wewnątrz kotła króćce powrotne dla CO i wężownicy CWU? Czy są one ze sobą połączone i tak na prawdę 2 króćce są wyprowadzone tylko po to żeby ułatwić wpięcie zasobnika CWU bez stosowania dodatkowych trójników, czy może wygląda to inaczej? Pytam, bo kocioł planuję zamontować w istniejącej...
Dziękuję za podpowiedź. Martwi mnie tylko ten fakt iż na kilku stronach przeczytałem "praktyczną" radę żeby manometr zamontować na przyłączu wody do hydrofora a króciec u góry zbiornika zaślepić. Nie wiem na ile jest to logiczne ponieważ manometr mierzy przecież ciśnienie wody a górny króciec łączy się z wodą tak samo jak przyłącz tylko na innej wysokości.
To doleje jeszcze pół szklaneczki na zapas. A to moej fotki, robione na szybko. Kompresor do pompowania głównie kół, piłek itp. Kilka dni temu dostałem butlę turystyczną, więc może coś pokombinuję. Na allegro za 70zł można dostać czujniki ciśnienia z rozdzielaczem na reduktor, manometr i zawór bezpieczeństwa, ułatwia to budowę i nie trzeba tak bardzo...
Witka. Co masz na myśli cieńkie? Jest tylko jeden(najcieńszy)służący do odprowadzenia wody przed czyszczeniem filtra pompy. Producent zakłada na ten najcieńszy króciec krótki wężyk zaślepiony korkiem dostepny dla użytkownika od strony nakrętki filtra. Hej
fizycznie jest zamknięty- sprawdzałem to podczas czyszczenia dolotu, przed otwarciem blokuje go zaślepiony wężyk nałożony na "króciec" od zasilania EGR. P.s. Przez EGR by mu aż tyle "mocy" odbierało? Dolot jest dość mocno poskręcany obejmami i dodatkowo uszczelniałem go na każdym łączeniu silikonem wysokotemperaturowym- więc też powinien być szczelny.
Jakie są wolne obroty ? Odłącz EVAP , zaślep króciec i zobacz czy coś się zmieni.
Witam. Zakupiłem do tej kosy gaźnik "no name". Miał być przeznaczony do tego modelu, jednak różni się od oryginalnego dodatkowym króćcem. I nie wiem za co on odpowiada. To jest przelew? Czy trzeba to podłączać czy można jakoś zaślepić? Proszę o pomoc.
króciec od chłodnicy, który był zaślepiony To chyba jest odpowietrzenie. Musi być podłączone do zbiornika wyrównawczego.
Witam Kolegów! Miesiąc temu skończyła się 5-cio letnia gwarancja na lodówkę Beko CVA 34123A i przestała chłodzić. Po załączeniu do prądu uruchamia się agregat i zaczyna bardzo głośno bulgotać w niej - słychać to w chłodnicy (czarna kratka z tyłu lodówki) i praktycznie we wszystkich rurkach. Zadzwoniłem do 3 serwisów w okoicy (Bielsko-Biała) i po przedstawieniu...
Króciec na obudowie filtra zaślepić (można kupić oryginalna zaślepkę od 1,9D ale XUD9). Czarna kostka 2 pinowa wygląda na wtyczkę do elektrozaworu EGR (lub od czujnika wody w obudowie filtra paliwa).
można spróbować go zaślepić i wtedy sprawdzić ewentualnie odkręcić króciec i ocenić ile paliwa przez niego wypływa. to jest zawór bezpieczeństwa więc normalnie na wolnych obrotach powinno wypływać kilka kropel lub wcale.
Ja to proponowałem im odłączyć przewody od agregatu i splita. Zaślepić kruciec przy splicie i puścić azot Zupełnie nie ma powodu, by te przewody odłączać i zaślepiać - splity mają specjalne zawory na imbus, którymi odcinasz rury od jednostki zewnętrznej, i mają też przy takim zaworze króciec serwisowy, przez który wpuszcza się azot. Kilkadziesiąt ruchów...
Witam. Panowie montowałem kontener na Vw LT35. Na kontenerze jest agregat TK V-190. Była w nim sprężarka TM13. Teraz kontener trafił na inne auto (tamto miało wypadek). W nowym aucie jest sprężarka która wygląda identycznie, była w jakimś agregacie cariera na R404a ale... jest w niej w miejscu z tyłu w którym jest gwint M8 zamiast zwykłej śruby jak...
Do sprawdzenia zawór różnicowy - może zawiesił się w pozycji otwartej. Ewentualnie możesz całkiem wymontować ten zawór, zaślepić króćce i sprawdzić jak zachowuje się instalacja.
Witam. I ja postanowiłem spróbować sił w wykonaniu własnej pompy. (Jak nie wyjdzie to się kupi gotowca :). Mam już prawie wszystko skompletowane. Mam pytanie do znawców. Do czego służy ten króciec na samym dole? Wyrównanie oleju w pracy kaskadowej? Czy to trzeba zaślepić jak sprężarka będzie pracować w "singlu" ? http://obrazki.elektroda.pl/5830869000_1...
DV funkcjonalnie niewiele różni się od BOV'a - BOV ma wyjście "kształtujące" doznania dźwiękowe, DV w tym samym miejscu ma króciec do obwodu "recyrkulacji" powietrza w dolocie. Teoretycznie możesz sobie ten króciec odłączyć, zaślepić dolot po odłączonym DV i popróbować PSSSSSS . DV takie nietypowe dla siebie warunki pracy powinien spokojnie wytrzymać,...
Witam . Mam kocioł dwu funkcyjny ZW i chciałbym zapytać się jak go przerobić na jedno funkcyjny ładujący zasobnik cwu. Czy ma to polegać na odpięciu wymiennika płytowego i połączeniu i zaślepieniu niepotrzebnych króćców , a zastartowanie kotła z zewnętrznego czujnika NTC a wtedy gdzie go miałbym wpiąć na listwie kotła.
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7bef... Pod tym adresem jest link do obrazka do korpusu. Chodzi mi o króciec, który tutaj jest podpisany jako "zaślepiony". To jest odpowietrznik. W starym korpusie, który wymieniłem, był on zaślepiony. Nie wiem czy mam tak samo teraz ten zaślepić od razu czy może dopiero po odpowietrzeniu?
Witam, do wymiany masz ZAWÓR TRÓJDROŻNY . Koszt nowego to ok 250zł a używanego ok 100zł. Jak go kupisz to musisz odpowiednio podłączyć podciśnienia ( znajdziesz w książce sam naprawiam fiat cinquecento) oraz będziesz musiał odpowietrzyć układ chłodzenia. Przydała by się pewnie też regulacja i tu dam ci dobrą radę. Jeżeli w Twojej okolicy nie masz speca...
Na kolektorze dolotowym, kanał do trzeciego cylindra, na górze jest króciec. U mnie jest zaślepiony, bo nie mam tempomatu. Na tym zdjęciu widać, że idzie właśnie do siłownika. http://img11.allegroimg.pl/photos/orygin...
Jedna świeca jest ciemna i lekko w paliwie a druga trochę taka bardziej kawa z mlekiem, jaśniejsza. Dodam że jak odpali to trzęsie trochę silnikiem. Koleś zrobił jej jeden tłumik, w oryginale powinny być dwa. Wężyki od podciśnienia z głowicy są dwa, jeden był zaślepiony a z drugiego króciec i przez rurkę i trójnik, do dwóch gaźników podpięte.
Może ktoś zdolny zaślepił EGR już w tym króćcu. Obok jest drugi króciec i też nie zasysa. To może iść do zaworu opar paliwa? Wyczytałem, że zawór oparów paliwa jest w czarnej skrzynce koło tylnego kola. Czy wybuch gazu w dolocie mógł zepsuć podciśnienie na te wyprowadzenia?
Pomiar podciśnienia w kolektorze dolotowym powinien sporo wyjaśnić. Przy okazji zdejmij przewód podciśnieniowy idący z kolektora do serwa i zaślep króciec w kolektorze - czy obroty biegu jałowego się ustabilizują?
zaślepić odpływ zaślepić turbinę przewód zaślepić
boombox radio passat średnie spalanie zasilacz samodzielnego montażu
aktualizacja biosu gigabyte akumulator exide
Prędkościomierz nie działa, kilometry rosną - Opel Astra H 1.9 74 kW Lokalizacja modułu sterującego hakiem w Maździe 6