Wymienić pompę Vacum ?
A o rozruszniku nikt nie wspomniał co jest podstawą w tych wozach.Blokady (znak na obudowie)wałka tam nie założy bo gdzie? No chyba że wyjąć pompę vacum. Gdy czujniki czytają z kół rozrządu, ani ECM ,ani pomiar oscyloskopem nigdy nie da wiarygodnego pomiaru. żeby tak było ,czujniki muszą czytać bezpośrednio z wału albo wałka.W tym wypadku żeby mieć...
Zawór wymieniłem na nowy, bo stary dmuchał a nie zasysał. gruszka chodzi ale nie zassałem jutro spróbuję. Jeśli ma być pod ciśnienie to chyba coś przed zaworkiem jest uszkodzone że dmucha? Skoro dmucha z zaworu sterującego do gruchy a nie zasysa to może jednak pompa vacum padła?
Odkręć pompę vacum i wałek blokujesz płetwą
Czy moge jeżdzic normalnie? Jeśli masz DPF taka jazda zabije filtr. Na początek posprawdzaj przewody podciśnieniowe od pompy vacum do zaworu sterującego turbo pod przednią prawą podłużnicą. Tam przy pompie będą dwa gumowe wężyki które często pękają.
Sprawdż poprawność działania vacum pompy, przewodu (rurki) od pompy do serwa i samo serwo (nie syczy nic?). Tylko tyle może być możliwości.
Podłączyć tester zajrzeć w parametry ,ja wiem że będziesz czytał tylko błędy pewnie fejsem typu tech 2 także nie wiem jak ci pomóc.Może być też że vacum pada,pompa nie musi mieć nic do tego,tego spadku mocy.
Raczej masz uszkodzone servo wspomagania h-ca / dziura w gumowej membranie. Dlatego pompa vacum nie jest w stanie wytworzyć podciśnienia w układzie. Wyciągnij z serwa rurkę podciśnienia i zaślep , wtedy zbadaj podciśnienie w układzie. P 0400 nie odnosi się do przepływomierza.
jakie masz bledy tylko tez jeden P02279 czy jeszcze inne?turbina moze byc sprawna ale sa jeszcze weze od podcisnienia i ten wspomniany zawor ,pompa vacum.mozna zrobic test na jalowym czy sztangla pracuje.wazny jest czas reakcji zaworu n75 czyli rekacja sztangli po przeladowaniu czy znowu ja zaciaga,
Witam, jako , ze już kilkukrotnie miałem styczność z tego rodzaju samochodami, chciałbym przedstawić wam kilka istnotnych informacji dotyczących najczęstszych usterek silników DTL oraz DTX w oplu. 1.Slynne, wręcz klasyczne już zapalanie się "checka" podczas jazdy, co skutkuje spadkiem mocy lub obrotów, po przygazowaniu lub odpuszczeniu pedału gazu check...
Witam. Nie prowadzę działalności, samochód jeździł przez rok czasu po warsztatach - bezskutecznie. Pacjent: Opel Zafira 2000, 2.0 DI 60kW, brak widocznych przeróbek instalacji elektrycznej (anglik, czy dzwon) Pierwsze objawy: Samochód miał "muła" z uwagi na pracę w trybie awaryjnym, słabe wspomaganie hamulców, kontrolka MIL włączona, stosunkowo nieduże...
Witam. Jeśli było już taki temat to proszę o przeniesienia. Mam dziwny problem z Oplem Zafirą 2,0DTI 2005r ( wg Op-com 2004). Silnik Y20DTH. Świeci się kochana kontrolka, odczyt błędów wykazał P0105 - za niskie ciśnienie. Problem występuje już od włączenia zapłonu i nie można go skasować ( nie trzeba odpalać bo problem występuje ciągle). Sprawdzone:...
Witam serdecznie wszystkich urzytkowników forum. Troszeczkę przeglądałem forum ale nie mogłem znaleźć odpowiedzi na mój problem w zafirce z silnikiem Y20DTH rok 2001 wersja Elegance Byłem u mechanika 3 tygodnie temu i wymieniłem świece żarowe, wymieniłem wszystkie lecz podczas wymiany powstał problem, ponieważ jedna ze świec się ukręciła, mechanik powiedział...
pompa vacum vacum pompa zafira pompa
czujniki leuze zasilanie konwertera multiswitcha simson kabel stacyjka
subaru outback plazma samsung driver uszkodzony
Prostownik selenowy – jednopołówkowy czy dwupołówkowy? Budowa, układy, zamienniki Si Renault Kangoo I 2006 – lokalizacja pompy wspomagania EPHS i hydraulicznej