Jedyne usterki regulatora ciśnienia z którymi się spotkałem, to uszkodzenie membrany, paliwo leci wtedy wężykiem podciśnieniowym bezpośrednio do kolektora ssącego i zalewa silnik.
ciekawa sprawa z tym laniem wtryskiwacza, być moze w tych modelach jest jakaś regulacja (dawkowanie tego paliwa) śruba tak jak na jednopunkcie w fordzie(miałem swego czasu taki problem w fieście) lub jak nie śruba to może jakiś problem w kompie skoro oryginalna wysiadła, to może problem tkwi w ustawieniach i pomóc może reset lub korekta ustawień na...
C14NZ to monowtrysk. Być może przeciął oring lub podwinął się i zalewa silnik.
Błędów niestety nie generuje żadnych. Mechanik i elektronik sprawdzali (podejrzewam, że mieli oprogramowanie trochę lepsze niż ja) i nic się nie pojawia. Kręci silnik, samochód nie odpala, kręcę drugi raz i pali od razu. Nie ma znaczenia, jak długo kręci za pierwszym razem, wystarczy, że trochę przekręcę, puszczę sprzęgło (żeby zatrzymać rozrusznik),...
Śmiało możesz zalewać tego X-cess.
Trzeba brać po uwagę stopień zużycia silnika. Zalewanie jednostki napędowej gęstszym olejem jest częstą praktyką, która pozwala na jego dłuższą eksploatację. Jedyny mankament, to trochę cięższy rozruch silnika w niskich temperaturach.
https://m.youtube.com/watch?v=Ih-Z6XtSUL... Wrzuciłem filmik z objawami mojej Astry, zwrocie uwagę na temperaturę silnika podczas normalnej pracy auta a przy wysokich obrotach, dodam jeszcze ze przez cały film nie dotykalem gazu.
To zdjęcie paska i koła z wałka nie jest ruszaniem rozrządu? Odchylić osłonę znaczy wyginać ją, czyli niszczyć. Akurat wczoraj w swojej C16NZ termostat zmieniłem, jak by nie robić to i tak 80% czasu to spuszczanie i zalewanie płynu tak żeby bałaganu nie narobić.
No ja tu czegoś nie rozumiem, musiałeś kupić kulawa cewkę, bo jeśli wina leżała by po stronie sterownika to na 2i3 cyl był by problem, lub 1i4 a jeśli na jednym to albo cewka do kitu albo olejem Ci świecę zalewa, lub sama świeca ma przebicie.
...tylko skoro mieszanka jest zbyt uboga to czemu auto dużo pali? Może wtrysk raczj "leje" i przy próbie gwałtownego przyspieszenia silnik jest zalewany.
Zmień czujnik temperatury niebieski na 2 piny umieszczony na kolektorze ssącym.Niewiele kosztuje a często pada i auto się zalewa lub ma za ubogo.
Cena to nie tutaj, to forum techniczne.
no jest na gwarancji to jest instalacja IIgeneracji bo to jest silnik na jednopunktowym wtrysku.
Nie wiem co sie dzieje pomóżcie nie odpala mi opel astra '93 spawdziłem swiece i jest iskra najdziwniejsze jest to ze cały czas zalewa swiece nie wiem co sie dzieje. silnik palił bez problemów jak ostatnio wyjeżdzalem z garazu to zgasł i baj baj.
Teraz trzeba się dowiedzieć czy ta iskra jest na 100% na 3 i 4. Jeżeli jest to sprawdź czy wtryskiwacz czasem nie leje. Może być też uszkodzony czujnik temperatury i silnik jest zalewany paliwem.
To po co zawracasz głowę??
Czy sprawdzałeś insatlacje gazową? Może przepuszcza zawór gazowy i zalewa świece (benzyna + gaz).
A to po swapie tak ma czy już działal i mu się pogorszyło ? A iskrę masz na wszystkich garach ?
Astra C14NZ 1.4 91r. Po dłuższym postoju problem z rozruchem silnika .Wygląda że silnik zalewa się paliwem .brak błędów w sterowniku .Po odpaleniu pracuje nierówno duże wachania obrotów ,sprawdzona cewka .moduł.aparat. map, ciś.paliwa ok. Po zaciśnięciu przewodu powrotnego paliwa praca się wyrównuje. wydatek pompy ok. cz.temp. ok. Po przełączeniu na...
To ja chyba czegoś nie rozumiem 🤔 Dokładnie, nie rozumiesz. Między reduktorem lpg a kolektorem ssącym jest wężyk, czasem reduktor się rozszczelni w taki sposób, że gaz przedostaje się wężykiem z reduktora do dolotu i zalewa silnik, to jest to twoje wifi
No może tak, ale paliwo tak dochodzi ze po kilku kręceniach świece sie zalewają jak ni odpali.
Filtr powietrza sprawdziłem jest ok. Świece są stare,ale mechanik stwierdził że jeszcze mogą być. Mam problem z czujnikiem temperatury,w którym miejscu szuka go przy silniku? Ile przewodów do niego dochodzi?
Typowy objaw przy nie wyregulowanym gazie , lub utwardzonej przeponie. po zatrzymaniu silnika do kolektora ssącego rozpręża się dodatkowa dawka gazu, gdy ponownie uruchamiasz silnik to dodatkowo dostaje benzynę i silnik jest zalewany. Po dłuższym postoju gaz odparowuje i silnik pali od kopa.
Też tak podejrzewam, ale jak sprawdzałem iskre, to na tym co zalewa to jest a te tłumniki mają też jakiś wpływ?
opel zalewał silniki olejem GM. Jedni go chwala inni wrecz przeciwnie. tez zalecałbym mobila 10w40 ale zrobisz jak chcesz. pozdro
Na ciepłym silniku komputer podaje za bogatą mieszankę na wtryskiwacz (zalewa). Powodem jest najprawdopodobniej czujnik temperatury ( 2 -pinowy) - który podaje błędne dane dla ECU. Czujnik temperatury, który wymieniłeś (1-pinowy) podaje sygnał tylko na tablicę wskaźników. Ten 2-pinowy jest za cięgłem przepustnicy (zwykle koloru niebieskiego) przy kolektorze...
"Paliwo zalewa jak trzeba." ??????
Wita Musisz rozebrać silnik, ściagnąć głowice i zobaczyć w jakim stanie są zawory i gniazda. Pozdrawiam
Teraz jaki jest błąd? Cały czas uboga mieszanka? Jeżeli tak to szukaj czy silnik nie ciągnie lewego powietrza. Masz tam czujnik ciśnienia i jeżeli będzie pokazywał wyższe ciśnienie niż jest w układzie to sterownik pokaże ubogą mieszankę a tak naprawdę będzie go zalewał benzyną.
A weź na noc całkowicie odepnij przewód od gazu między parownikiem a silnikiem. Miałem już dwa razy taką przypadłość, ale to w sekwencji, że membrana w parowniku była walnięta i prze noc zpełniało kolektor dolotowy gazem przez co silnik się zalewał przy próbie odpalenia.
Czujnik temp.silnika do sprawdzenia,odczytanie błędów i parametrów.Podejrzewam że czujnik pokazuje niską temp. i dlatego go zalewa(odpalanie z wciśniętym gazem).
Witam, samochód Opel Astra 1,4 pierwszej generacji z 1997 roku. Problem polega na tym, że czasami (dość często) silnik zostaje zalewany, dlatego że czasami komputer pokazuje normalną temperaturę silnika, a czasami spada do -10 (a normalnie jest +60, 70 stopni) - sprawdzane na komputerze diagnostycznym - i wtedy zalewany jest silnik ogromnymi ilościami...
Zalewa się gazem - reduktor do naprawy/wymiany.
Witam, otóż problem jest taki, że moja Astra co jakiś czas gaśnie, kiedy np. dojeżdżam do świateł i wrzucam luz obroty spadają do zera, ale dziś już przebiła samą siebie, kiedy wróciłem z trasy zgasł mi sam pod domem, odczekałem chwilę i zapaliłem bez problemu, silnik wszedł na 1500obr pochodził 3-4sek i zgasł, ponownie odpaliłem 3-4sek i znowu zgasł...
Zalewaj 10W/40 i będzie ok. Jeśli silnik jest w dobrym stanie technicznym, to nic nie powinno się stać, jeśli pojawią się jakieś stuki, itp., to nalewanie innych olei w niczym nie pomoże na dłuższą metę. Tu właśnie pojawia się pytanie, dlaczego poprzedni właściciel zalał go minerałem, czy chciał coś ukryć, czy chciał oszczędzić i jak długo silnik pracował...
a sam wtryskiwacz sprawdziłeś, podaje ładnie paliwo jak kręcisz czy może zalewa lub wcale nie leci
Trzeba mieć płyn wysoko temperaturowy do tych silników. A co to za płyn magiczny bo ja zalewałem ostatnio do złompela J różowy za 30 zeta?😂 Zapomniałem odpowietrzyć chłodnicę i wzrosło do 120 a nic nie bulgotało?
Wymieniłem czujnik położenia wału korbowego A po co, skoro iskra rzekomo była? Silnik prawdopodobnie - sądząc z opisu - jest zalewany paliwem, ale metodą wymiany na ślepo czego popadnie do niczego nie dojdziesz. Diagnostyka - odczyt parametrów życiowych silnika.
Rozwiązałem częściowo swój problem. LPG przełączało się szybciej niż uruchamiała się sonda lambda (praca w pętli zamkniętej), przez co totalnie rozjechała się mapa benzyny (16ms na start i zalewało silnik). Po załapaniu pętli zamkniętej czas wtrysku redukował się do około 3.8ms. Uruchomiłem silnik na lpg i poczekałem aż załapie lambda, przełączyłem...
Witam serdecznie chciałbym zapytać znawców czy gdzieś w Łodzi znajdzie się warsztat który zrobi mi pierścienie tłokowe oraz uszczelniacze zaworowe ponieważ bierze olej w sporych ilościach. ASTRA H GTC Z20LER. Myślałem że warto zalać go płukanką na tłoki też chciałem zapytać czy jest sens czy to już nieopłacalne. Na zrobionych 600 km z bagnetu uciekły...
Co to za auto, co to za sonda? Jaka instalacja LPG? Możliwe że LPG zalewa Ci silnik, np nieszczelne wtryskiwacze.
Zakręcić butlę gazową, pojeździć na benzynie, sprawdzić czy pomogło. Prawdopodobnie coś przepuszcza gaz i "zalewa" układ dolotowy.
A ciśnienie paliwa ktoś zmierzył ?, a zaglądnął do wtyczek sterownika czy tam nie jest zielono ?, a masy posprawdzał ? Najłatwiej: komputer pokazuje silniczek krokowy, to wymieniamy, a co Później efekt jest taki jak u Ciebie, wymienione pół osprzętu silnika bez sensu i potrzeby, a samochód jak nie jeździł, tak nie jeździ
W przypadku gdy masz nierozgrzany silnik zwyczajnie "zalewa" się gazem. Jak jest gorący pewnie nie ma problemów?
Zalewa się zimnym gazem. Trzeba przestawić przełącznik na benzynę i jechac na niej, dopóki silnik się nie nagrzeje.
dokrecilem wezyk spod ktorego byly krople benzyny ale dalej nic tzn dwa razy udalo mi sie uruchomic silnik na około 15 sekund po czym sam gasnał :/ kolejne proby nie udane i swiece zalewało ,trzeba było wytrzec i poczekac kilka godz.
Podczas jazdy zabrakło paliwa po dolaniu samochód nie odpalił po przekręceniu kluczyka nie słychać zalewania silnika przez pompę. Chciałbym wiedzieć gzie znajduje się przekaźnik, bezpiecznik?
Jak kolega wyżej napisał - być może elektrozawór od LPG puszcza gaz i "zalewa" silnik. Bardzo częsta przypadłość. W skrajnych przypadkach śmierdzi gazem spod maski na postoju.
Co do zasilania dmuchawy - sprawdzić zasilanie przy silniku Jeżeli chodzi o zalewanie skrzynki to zapchane odpływy na podszybiu (dobra rada na deszczowe miesiące wywal filtr przeciwpyłkowy) Co do wentylatora to w puszce w komorze silnika masz bezpieczniki
Ha! Bardzo chętnie, ide do sklepu, kładę 270zł na stół i kupuję piękną i błyszczącą pompę. A tak na poważnie z tym ABSem, to nie jest tak, że trzeba przekręcić silnikiem agregatu żeby wypchnąć powietrze z tłoczków? Czy ono samo wychodzi podczas zalewania układu?
hehehe nie rozmieszaj mnie samo się nic nie zrobi jasne ze odczytałem głupie pytanie :P ..... Jakie ciśnienie paliwa? Zakładam, że silnik jest po prostu zalewany którymś z paliw, dlatego ciężko startuje.
Silnik z22se? Na wolnych obrotach pracuje rowno? Czesta bolczka tych silnikow były pekajace głowice.
Prawdopodobnie masz uszkodzony czujnik temperatury silnika do komputera. Podaje błędną temperaturę silnika, a komputer zbyt dużą dawkę paliwa, czyli krótko mówiąc zalewa świece i stąd problem.
witam!mam problem z odpaleniem astry 1,6 8v 55kW/75kM B/G,auto stało miesiąc w garażu nieodpalane,wcześniej nie miałem żadnych problemów.objawy jakie zobaczyłem to zalewanie świec przy odpalaniu na benzynie,"kręcąc" rozrusznikiem silnik tak jakby chciał odpalić ale nie może.Po dłuższym kręceniu benzyna przecieka uszczelką pod gażnikiem.Wymieniłem świece,przewody,akumulator...
Witam! maiłem podobny problem w Astrze u mnie nie trzymały elektrozawory Gazu,i zalewało silnik najprościej sprawdzić zdejmując przewód pomiędzy reduktorem a mikserem lub zakręcając zawór w butli powodzenia.
Przewody całe , ale może problem tkwi gdzie indziej. Niedawno zapalił mi się check silnika i po rozpoznaniu kodu za pomocą zwarcia styków w gniazdku ALDL ( Assembly Line Diagnostic Link ) wyświetlił się błąd nr: 38. Jest to błąd Sondy Lambda- za niskie napięcie regulacji. Oczywiście dodam jeszcze że spalanie dużo większe , więc może silnik mi zalewa...
kupiłem niedawno astre 2.0 z 92r. i mam pytanie. po odpaleniu silnika przez jakąś chwile słychać bulgotanie wody pod maską w momencie jak dodaje gazu. Tak jakby silnik zasysał wode ze zbiorniczka wyrównawczego. Dodam ze poziom wody jest ok. wymienialem teraz i zalewałem nowym plynem do chlodnic aluminiowych (w serwisie).
Jeśli się nie mylę, to mapsensor zwykle jest przykręcony w kabinie silnika u góry ściany grodziowej po lewej stronie podszybia - to takie czarne mniej-więcej prostopadlościenne pudełko Dodano po 11 Jeśli możesz i potrafisz - sprawdź również jak zachowuje się czujnik temperatury silnika - ten w bloku silnika. Często zdarza się, że podaje on do sterownika...
W ciemno bym wymieniał czujnik. Pewnie pokazuje temperaturę wysoką i nie daje wzbogaconej mieszanki. Miałem to samo tylko odwrotnie :) Jak był gorący to się zalewał, bo czujnik pokazywał że jest zimny.
Skoro jest bez zmian to wynika z tego, że wtryskiwacz, mimo, że pracuje nie domyka się i stąd zalewanie. Może regulator ciśnienia jest uszkodzony i daje za wysokie ciśnienie. Pompa od Vectry z tym samym silnikiem co twój?
a jaka masz instalację LPG, sekwencja? czy zwykła na mikserze i z jakims emulatorem coby silnik oszukać? z reguły zalewanie gazem to uszkodzona membrana parownika - zbyt sztywna i sie zacina, dajac max przepływ gazu... no chyba, że nie wyregulowana instalacja, pootwierana na maxa... jeśli sekwencja to zła regulacja kompa jeszcze wchodzi w rachube jeszcze...
Albo się zalewa przez słabą iskrę, albo łapie gdzieś lewego powietrza, a najlepiej podłączyć komputer i odczytać parametry silnika podczas pracy
hmm, jeżeli dałeś mu po gazie na zimnym silniku to sprawdź ciśnienie w cylindrach być może zawór się rozpiął a z takim przypadkiem się już spotkałem i to nawet był taki sam silnik jaki Ty masz.
Panowie, z tymi "motodoktorami", "ceramizerami" itp. wynalazkami, to był kiedyś gdzieś artykuł analizujący działanie tego. Wynikało z niego niezbicie, że te substancje wpuszczone w olej przyczyniają się do jeszcze szybszego zgonu silnika. Raz że rozpuszczają wszelkie laki, szlamy i osady powodując ich ponowne dostanie się do obiegu i części trących...
Jednak stawiam na sondę. Przerabiałem ten temat w swoim samochodzie. nie chce mi się dyskutować, ale pomyśl, jak by zalewał świece na ciepłym silniku, to jaki czas wtrysku musiałby być? a ile paliwa w oleju by było?
Masz już stwardniałe membrany w reduktorze i na zimnym ci gaśnie.Silnik jest zalewany gazem i potem trzeba długo kręcić żeby odpalił.Rozgrzej silnik i przełącz wtedy na gaz i zobaczysz ,że autko nie zgaśnie.
Udało mi się po długotrwałym czyszczeniu i zalewaniu WD40 naprawić EGR'a. Lampka silnika już się nie zapala. Niestety nadal po kilkusekundowym hamowaniu silnikiem gaśnie na jałowym. Jeśli nie używam hamowania wszystko jest ok. Objawy takie same na benzynie i na gazie.
Bardziej ma to sprawdzić czy membrana w parowniku nie jest uszkodzona przez co po zgaszeniu gaz dostaje się poprzez wężyk podciśnienia do kolektora ssącego i go zalewa, można też to sprawdzić po prostu odpinając wężyk od kolektora i wkładając jego koniec w wodę. Albo instalacje jest źle wyregulowana i rozjeżdża mapy w sterowniku silnika.
Zobaczcie "czystość " tego silnika z asterki LPG imam pytanie. Samochód ma 150 tyś przebiegu (oryginalny bo od nowości mam Samochód), rocznik 2011, wymiana oleju równo co 15 tysięcy w jednym punkcie wymiany olejów, zalewany zawsze mobil z beczki (konkretnych oznaczeń nie znam). Co mogło tutaj pójść nie tak? Czy to olej jakiś lipny zalewali czy co mogłoby...
często padają silniczki wolnych obrotów. tps jest raczej aby komputer widział obciążenie silnika no chyba że widzi maxa i go zalewa.
Opel astra 1.4 na wielopunkcie bardzo ciężko odpala na zimnym silniku.Po odpaleniu krótką chwile się dławi.Po za tym nieraz ma naloty łapania 2 tyś obrotów podczas jazdy i momo wrzuceniu biegu jałowego nie spadają,Może to dziwne ale obroty spadają dopiero po zatrzymaniu pojazdu.Auto posiada instalację gazową autronika 700.Nie wiem czemu ale na gazie...
Przy większym ciśnieniu paliwa więcej paliwa jest wtryskiwane przez wtryskiwacz i dzięki temu dawka paliwa jest za duża i zalewa motor, sprawdź sobie afr i to być może rozwiąże problem.
Che zmienić bo mam za pół darmo 2litrowy. Stary bierze olej i jak zimny pali na 3 świecach. na komputerze pokazało: 1 czujnik powietrza(filtr stożkowy ponad rok nie świeciła kontrolka błedów) 2 wał przesunięty 3 lambda Wymieniłem sondę na nową i jest tak samo odłączyłem sondę od silnika i jest tak samo. jak silnik się nagrzeje to wszystko działa prawie...
o-ring pod wtryskiem jest nieszczelny? Nie, to nie to. Zalewało by go, walił by czarnymi, capiącymi spalinami. Przybywało by oleju i smierdział by benzyną.
Cewka jest sprawna czujnik też. Na benzynie jak jeżdżę to odpala prawidłowo a jak zgaszę go na lpg to już nie może odpalić. Było kilka jazd próbnych. Z tego co wynika to zalewa się gazem. Ale czy to by było przyczyną że nie ma iskry na świecach gdy silnik jest ciepły .
No właśnie, a tu silnik zalewa się paliwem. układ rozrządu w porządku Skoro jest iskra i jest paliwo to czy aby na pewno?
Sprawdź najpierw elektrozawory czy przy odpalaniu na benzynie nie jest otwarty/niedomknięty/ zawór od gazu Silnik dostaje wtedy za bogatą mieszankę /gaz+paliwo/ i go zalewa jak jest ciepły to jest to w stanie przemulić
Miałem podobny problem (check engine, przygasanie, zalewanie przy odpalaniu poza tym osiągi ok), aczkolwiek sugerowano wymianę sondy w pierwszej kolejności (błąd sondy + wypadanie zapłonów), tymczasem to właśnie sonda okazała się sprawna. Check wracał uporczywie po każdym skasowaniu. Po wielu miesiącach walki problem ustąpił. Wymieniono układ zapłonowy...
W czujniku temperatury i przepływomierzu zapewne - silnik jest zalewany paliwem, stąd ten kabaret z odpalaniem i gaśnięciem. Zobacz czy klapa przepływomierza nie uwięzła w pozycji otwartej, zmierz albo podmień czujnik temperatury
Witam wszystkich, mam taki problem z samochodem marki opel astra 1.4 8V 97r niechce odpalic po spawaniu tłumika, mianowicie silnik sie zalewa, zbyt duża dawka paliwa jak można to naprawiż i czy jakieś przekaźniki mogły się przepalic ? bo akumulator nie był odłaczony ale bezpieczniki są dobre i cewka też. Proszę o szybką pomoc w rozwiazaniu tego problemu.[/b]
Źle to sprawdzasz. Musisz mieć podłączony jakiś siłownik podciśnieniowy pod wyjście. Pod VAC podłączasz źródło podciśnienia, w tym celu dobrze spełnia zadanie sprężarka wyjęta z lodówki. Pod tak działającą instalację podłączasz 12V do cewki elektrozaworu i wówczas obserwujesz czy siłownik się wciąga i puszcza. Elektrozawór jest tak zbudowany że między...
Jeden z kolegów twierdzi że mazda 626 GE pali 7,5litra gazu w mieście - niemożliwe w 300% Mam takie auto w pedantycznym, zadbanym stanie, jeżdżę stylem emeryta z nogą ledwo dotykającą gazu i spala 8l/100km benzyny (tryb mieszany) bo gazu nie mam. Najmniejsze spalanie w trasie to 6,5l, średnie po mieście 9. Tak jak powiedziałem, jeżdżę bardzo delikatnie,...
Gaz i benzyna w samochodach ustawiona jest fabrycznie na lekko za dużą - efekt tylko lekko zwiększona moc. Jeśli lekko za mało to zaczną się problemy typu strata mocy, strzelanie w kolektor dolotowy (uszkodzenie układu dolotowego). Dlatego lepiej jest ustawić na lekko za dużą :-) Zalewanie nastąpi przy dużo za dużej, a strzelanie już przy lekko za małej.
Tak, uszczelka wymieniona i założona zgodnie z instrukcjami Dodano po 7 Tylko jak odpowietrzyć te silniki. Czytałem już o tym, że osoby odpowietrzają to w taki sposób, że wyciągają czujnik temperatury potem zalewają, jeszcze coś było o włączającym się wentylatorze i na tym bazowali kiedy wlac plyn chłodniczy, u mnie ten wentylator wcale się nie włącza...
Dzięki wszystkim za podpowiedzi. Przyczyną nie odpalania był uszkodzony czujnik temperatury na komputer (ECT), oraz lekko naderwany kabelek doprowadzający napięcie do niego. Skutkowało to tym, iż komputer "myślał" że temperatura jest poniżej zera i totalnie zalewał silnik. Co ciekawe check nie jest w stanie wykryć takiej usterki stąd wszystko wydawało...
Witam. Mam problem z moim autem.Od jakiegoś czasu zauważyłem bardzo duży spadek mocy, przez co w czasie jazdy poważnie zwiększyło się spalanie. Po pierwszych objawach: komputer wykazał błąd lambdy została ona wymieniona (Bosch na Magnetti Rally). Przy tej okazji wymieniłem świece (Bosch na NGK) ale brak było efektów. Identyczny efekt na gazie i benzynie....
Nie bardzo rozumiem ostatnie zdanie. Jest poprawnie na PB czy nie jest? Powinna sonda falować na PB jak i na LPG - no chyba że coś gdzieś puszcza i zalewa silnik bo idzie na dwóch paliwach. Trzeba by zakręcić gaz z przy butli i pojeździć na benzynie. Nie wiem czy się mapy PB zresetują jak odłączysz na jakiś czas akumulator.
Siema. od pewnego czasu zauważyłem że moja Asterka bierze olej i musze dolewać troszke co jakiś czas. i dziś otworzyłem maskę i ujrzałem niepokojące pocenie się w okolicach zaznaczonych żółtą ramką. Autko jest bez gazu, dym ma normalny, Ma ktoś jakiś pomysł co może być? P.S Nie mam pojęcia co poprzedni właściciel zalewał za olej, Ja leje oryginalny...
Problem nr 1 - gaz do regulacji. Pewnie masz na przewodzie gazowym założony register. Na zimnym silniku go zalewa gaz i dlatego nie pali. Problem nr 2 - zapieczony wtryskiwacz. (zakładam, że pompkę paliwa sprawdzałeś na ciśnienie jakie daje, a nie na ucho, czy działa)
Witam mam problem z astra mam ja juz około rok i juz drugi silnik a problem jest ten sam. Co prawda stary silnik się zniszczył brał strasznie olej ale miał też te same obiawy co ten co teraz włożyłem. Sprawa pewnie dotyczy osprzętu silnika bo ten silnik co teraz kupiłem i zamontowałem, sprawdzałem przed zakupem w tamtej astrze co był i wszystko było...
leje sie z tamtąd paliwo az zalewa mi filtr powietrza,leje się jakbym lał napój z butelki Ciekawe ile masz tego w misce i wydechu ??? :) to juz bez jaj do warszatu bo o kuku nie daj Boże na Nowy Rok blisko.
Witam taka sytuacja sie stała ze asterka boża odmawia posluszenstwa po wymianie hydropopychaczy i zlozeniu wszystkiego do kupy przy probie odpalenia zalewa sie doslownie smiertelna dawka paliwa co widac na nagraniu w zalączniku wymienialem wtrysk gaznik caly czujnik polozenia przepustnicy i krokowca bomialem z innego opla zdemontowane (z takim samym...
A to ciekawy przypadek. To jakby efekt niewłaściwej dawki paliwa, zalewa się albo ma za mało. Parametry z czujników mierzyłeś czy podglądałeś w Tech2 ? Bo może w danej chwili cz.t. płynu albo dolotu "oszukuje". Trzeba by podejrzeć przebiegi.
Czy mógłby mi ktoś poradzić co z tymi obrotami, bo zaczyna mnie krew zalewać. Wymieniłem filtr paliwa, bo podobno to mogło być przyczyną, ale nadal jest to samo. Raz jest 750 a raz 1100 i nie mam pojęcia w czym jest problem
(at)edit: Czy to możliwe, że komputer mógł zablokować silnik? tzn. wiem, że błąd silnika może blokować działanie silnika ("ruch obronny") . Tu raczej komputer niczego nie zablokuje. Mechanik powiedział, że takie objawy to przy "przeskoczonym rozrządzie " . Też tak sądzicie? Owszem mógł przeskoczyć rozrząd Jest duże prawdopodobieństwo że padła pompa...
Tak jak napisałeś - najpierw załatw sprawę przy PB95 - żeby silniczek chodził normalnie (równo na jałowym). Nie jestem posiadaczem ASTRY ale poszukaj cos na temat czujników temperatury silnika i płynu chłodzącego. Może silniczek myśli ze jest zimny i zalewa gazem. Ale to niech się eksperci w tej sprawie wypowiedzą.
Taka Astra powinna spalać około 11/100 gazu, jeśli tak nie jest świadczy to o tym że spalanie nie jest stechiometryczne a dawka gazu jest bardzo uboga. Takie auto będzie jeździło ale spalanie ubogiej mieszanki skutkuje wydłużonym czasem spalania mieszanki paliwowo powietrznej tj dłuższym przebywaniem płomienia w komorze spalania, a co za tym idzie silniejszym...
Witam ponownie. Do powyższych usterek dodać mogę iż silnik podczas pracy ba benzynie potrafi "beknąć" tj, nie strzelić w wydech lecz hm... mam wrażenie że za dużo mu się nazbierało w cylindrze... A i dodatkowo gdy jest zimny lub letni to po gwałtownym dodaniu gazu silnik tak jakby się zalewał, palił na 2 cylindry... i zamiast wchodzić na obroty to z...
a ja myślę że problem nie w pompie tylko w elektrozaworach lpg - nie zamykają się szczelnie i silnik jest zalewany gazem przez co po dłuższym postoju trzeba go długo kręcić żeby się przewentylował rada: przed zakończeniem jazdy przełącz na benzynę i tak go zostaw albo (lepiej) zakręć zawór na butli i wypal wszystki gaz z instalacji aż auto samo zgaśnie...
Witam i Ja mam podobny problem z odpaleniem mojego opla pod dłuższym postoju, muszę dość długo kręcić rozrusznikiem aby autko odpaliło. W samochodzie siedzi silnik Z16XE z instalacją gazową Elpigaz. Podejrzewam u siebie jednak że przyczyną tego stanu jest parownik gazowy, nieszczelne zawory chyba prowadzą do przedostawania się niewielkich ilości gazu...
astra zalewa astra zalewa gazem zalewa świece astra
presonus audiobox silnik krokowy chrysler regulacja tonów niskich wysokich
elm327 programy makita kosiarka
Winkler piec piekarniczy – brak parowania, diagnostyka, typowe usterki, serwis Ariston FAST EVO, NEXT EVO – lokalizacja baterii do zapalarki, wymiana R20/R6, kasetka pod obudową