Podłącz się do przewodów, które wychodzą do drzwi kierowcy. Są dwa sposoby. Bardziej zawiły dla początkujących (sterowanie masą i jej rozłączaniem). Podłączamy się do przewodu sterującego zamkiem: https://obrazki.elektroda.pl/9810568100_... oraz najczęściej stosowane sterowanie bezpośrednio silniczkiem siłownika w drzwiach kierowcy....
Przekaźnik bistabilny dwucewkowy, na przykład AZ850P2-12V, i diody prostownicze do cewek żeby działały tylko przy odpowiedniej polaryzacji podawanej z zamka centralnego.
W uniwersalnej centralce ,podłączenie jest proste. Kolory z siłowników sleve wchodzą teź do mastera/ów,Odłącz białe,czarne i brązowe z obu masterów,podaj na zmianę masę z czarnego na brązowy potem biały. Sprawdzamy to przy zamkniętych drzwiach. Powinien zamknąć lub otworzyć wszystkie. Jak w którychś drzwiach tego nie zrobi to albo ten siłownik padnięty.albo...
spokojnie montuj uniwersalny, żadnych problemów
Witam, mam pewną usterkę w centralu (taki zwykły uniwersalny) Taki zwykły to on nie jest bo posiada "radiówkę" a o pilotach nic nie piszesz ?
A jaki to samochód?
Masz je odpiąć z plusa i połączyć z masą, pomarańczowe nieprzydatne, biały i biało czarny to będzie sterowanie centralnym zamkiem lecz na pewno musisz odłączyć je w tej chwili od instalacji bo masz źle podłączone.
Centrala od zamka centralnego nie wystarczy.Zastosuj ten uniwersalny sterownik ST1000.
Namalowałem na szybko coś takiego
Da się,trzeba zastosowac silniejsze siłowniki.
Ja montowałem zamki centralne dedykowane do astry G mają one już ukształtowane cięgna które zakłada się pod te linki które tam są. a wygłąda to tak: http://obrazki.elektroda.net/18_12415195... . myśle że idzie to znaleść na polskim serwisie aukcyjnym(wiadomo jakim) nie bede tutaj go reklamował. Pozdrawiam Tomekkoszalin
Zasilanie ze skrzynki bezpieczników z fioletowego przewodu 2,5 mm2 przez bezpiecznik 15A, masa z nadwozia tylko solidna np. śruba M6 mocująca wiązkę pod zegarami. Rozbierasz tapcerki drzwi, wciagasz wiązkę 5 przewodów do drzwi kierowcy przez gumowy przepust, do pozostałych drzwi po 2 przewody.Mocujesz siłowniki przód : pionowo w dolnej części pod zamkiem....
Nie ma problemu, zwykłe 3,5kg siłowniki sie nadają.
Mam tylko siłownik od zamka i 5 kabli. Masz dołożony uniwersalny centralny zamek, teraz trzeba wewnątrz auta odnaleźć centralkę sterującą siłownikami i podłączyć sterownik radiowy , o ile się da bo nie do wszystkich centralek sterujących siłownikami da się to zrobić
Jeśli jest master,to master. Ze słave,nie zamkniesz całego auta kluczykiem,tylko pilotem.
Każdy uniwersalny,zamek centralny ma sterowany impulsami masy,z czego jedna przez rezystor.
Masa źle podpięta. Bierz z blachy.
Witam. Czy jest ktoś w stanie pomóc mi, jak podłączyć uniwersalny zamek centralny Modemix do BMW E46 2.0 d? https://obrazki.elektroda.pl/5256566700_...
czy mógł by mi ktoś Łopato logicznie wytłumaczyć gdzie podłączyć plus w samochodzie a gdzie masę i które kable w drzwiach trzeba podłączyć z silniczka do centralki uniwersalnej ? Peugeot 206 nie jest prostym i oczywistym samochodem do zamontowania sterownika centralnego zamka przez niedoświadczoną osobę. Zasilanie +12V - czerwony kabel 2,5mm2 wchodzący...
Najlepiej zostaw niepodłączone. Jedynie zaizoluj aby się z niczym nie zwierały bo zamek będzie wariował.
Tu masz schemat, centralka jest koło nóg pasażera pod bocznym plastikiem. Przewody sterujące to czerwony biały i czerwony niebieski, sterowanie masą. https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1...
Wczoraj jeszcze trochę przy tym spędziłem czasu i okazało się, że po wyciągnięciu kluczyka ze stacyjki jedynie kierunkowskazy działają. Zamykanie przestaje działać. Jak mam podpięte pod drzwi, to działa tylko otwieranie samochodu, a na zamykanie nie ma żadnej reakcji. Sterownik mam taki: https://allegro.pl/oferta/sterownik-zamk...
https://obrazki.elektroda.pl/3806136800_...
Do sprawdzenia wiązki w drzwiach i siłownik (lub dwa) "master", czy to centralny fabryczny czy uniwersalny ?
podłączysz bez problemu. sterowanie jak zwykłym siłownikiem. wtyczka pierwsza na dole po lewej znajdź impulsy które pojawiają się w momencie zamykania i otwierania rozcinasz. łączysz tak by plus szedł w kierunku instalacji ( nie bsi) zasilanie masa kierunki same zaczną działać.
jaka metoda podłączenie będzie najprostsza? często w autach jest w środku przycisk od centralnego żeby zamknąć i otworzyć auto. przycisk od centralnego zamka
Moduł UCH prawdopodobnie nad pedałami zaraz przy ścianie grodziowej . Tam jest wszystko . Masa. Zasilanie. sterownie masą z przycisku w kabinie i wyjścia prądowe na siłowniki drzwi . Prościej jest wpiąć się do instalacji na słupku lewym . Tam w instalacji tez są te przewody . Wszystko to mówię z pamięci . Ostatnią taka operację robiłem jakieś 18 lat...
podłącz tak http://obrazki.elektroda.pl/1984466200_1...
Sprawdź zasilanie i masy, wygląda jak by coś nie łączyło.
Kiedyś w 206 montowałem komplet używanych zamków z siłownikami, które przywiózł klient. Wszystkie były oryginalne. Ale w drzwiach dało by się montować siłowniki uniwersalne. Problemem będzie centralny zamek w tylnej klapie. Kup oryginalny zamek z siłownikiem i wymień. Tam może być problem z montażem uniwersalnego siłownika. Centralkę z wiązkami przewodów...
To sterownik Maxicar 686 http://obrazki.elektroda.pl/8851098700_1...
Witam! Czy zamek centralny uniwersalny podejdzie do Mazdy 121 1999r,czy musi być dedykowany.Autko identyczne jak Fiesta-klient dzwonił telefonicznie nie mam możliwości sprawdzenia zamka,czy czasem nie ma linek(tak jak Fordy)? Pozdrawiam
Witam Auto jak w temacie, czy zakładał ktoś w nim zamki centralne? Pasują uniwersalne czy trzeba specjalizowane?
Czy domykanie szyb nie zatrzyma się mimo podawania stałej masy? Jeśli nie znajdziesz sterownika, który ma wszystkie potrzebne sygnały, to można dorobić sygnał domykania szyb na jakimś prostym układzie czasowym, który będziesz sterował z sygnału "zamknij" CZ. Da się to zrobić np na... przekaźniku opóźnionego wyłączania oświetlenia kabiny, np z poloneza...
Zależy co chcesz podłączyć i co masz w aucie. Może trochę pomoże. http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic13... Tu też jest trochę. http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic23...
I jak?? Udało Ci się zamontować uniwersalny zamek to Paliota??
Temat do usunięcia - dodam go we właściwym dziale. Nie do usunięcia a do przeniesienia co niniejszym czynię.
Koledzy Mam vw up Chce założyć centralny zamek na przód. Z tego co wiem nie da się założyć uniwersalnych siłowników. Należy wymienić kasety w drzwiach z zamkami nie ma z tym problemu bo są hinczyki po 100 zł. Ale czy ktoś się orientuje czy da się wysterowac centralny uniwersalnym sterownikiem ? A może są inne sposoby ?
Dobrze myślisz. Dodam tylko, że w zależności gdzie podasz impuls masy, na wyjściu ma zmienić się biegunowość.
Są tam przekaźniki na 12 v
Bez najmniejszego problemu dasz radę na uniwersalnych siłownikach. Podobnie jak w T4.
Wystarczy poszukać https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3... , Kable odpowiedzialne za kierunkowskazy są koloru niebieskiego i idą do długiej kostki, zółto-czarny ,niebiesko -pomarańczowy to sterowanie centralnym gdy jest fabryczny siłownik . Taki opis ja mam ale oczywiście sprawdź wszystko .
centralny zamek jest fabryczny czy uniwersalny ,sprawdż przewody które wchodzą do drzwi czy sie któryś nie przełamał ,jeżeli są dobre to raczej siłownik do wymiany chyba że lubisz majsterkować to może dasz redę go rozebrać i naprawić np przywrócić sprawność styków.
Uniwersalny sterownik centralnego zamka. ML W163 3.2 R2000. Mam pytanie, czy da się podłączyć uniwersalny sterownik centralnego zamka pod przycisk na panelu środkowym, tak żeby go nie usypiało. Może ktoś już to robił i coś podpowie. AI: Jaki jest dokładny model lub typ uniwersalnego sterownika centralnego zamka, który chcesz podłączyć? Sterownik Modemix
Montowałem i nic nie haczy, robiłem nawet dla jednego z kolegów zdjęcie http://obrazki.elektroda.net/10_11585169... Gumkę dzyndzla dajesz w drugą stronę, do środka drzwi. Tyłu nie fotografowałem, bo jest jeszcze łatwiej...
Ze dwa razy montowałem. Nie pamiętam żeby były problemy z przejściem. Były takie wersje brava s, bez wspomagania i elektryki.
I jeszcze jedna ważna rzecz w mojej szkodzie, zamek z klczyka nie działa jak wsadzam to zamek się przekręca otwieranie działa tylko z przyciska. Ma to jakieś znaczenie przy instalacji ?
Montowałem. Da się włożyć zamek uniwersalny, instalacja 12V.
Kierunkowskazów nie trzeba podpinać wystarczy wysterować centralny zamek zewnętrznym uniwersalnym sterownikiem
Czy montował ktoś centralny zamek uniwersalny w tym aucie? Jak posadzić siłowniki?
Sterowanie jest plusem. Sterownik znajduje się w module komfortu, w zależności od modelu (rocznika) pod siedzeniem kierowcy lub w skrzynce bezpieczników (nad bezpiecznikami).
Po prawej stronie tego obrazka z linka, są niebieskie notatki z opisem. Tam należy szukać danych przewoów.
i włala :D
Czy coś się stanie tranzystorom jeśli zrobię tak jak napisałem powyżej ? Sprawdź sam. Ja nie wiem, bo nie lubię robić eksperymentów na samochodach klientów. Własnych samochodów też nie lubię celowo psuć... Nie pomyślałeś, że w Twoim samochodzie kierunkowskazy mogą być sterowane impulsowo PWM ? Dodatkowo masz jeszcze funkcję kontroli spalenia żarówki......
Możesz mi kolego wytłumaczyć czego nie zrozumiałem ? lub do wewnętrznego wyłącznika centralnego zamka. Otwieranie z opornikiem 670ohm zamykanie masą na jednym przewodzie. post #2 https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto... lub zrób to w oryginale za ok. 600zł - nowy, fabryczny klucz - scyzoryk z pilotem i immo.
Jeżeli nie masz 2 przewodów do sterowania centralnym zamkiem wychodzących z alarmu to może masz wyjście do zasilania czujników dodatkowych lub sterowania blokady ( np. pojawiający się + lub - w momencie załączenia alarmu ) wtedy wystarczy zastosować sterownik uniwersalny centralnego zamka .
a zobacz : czerwono/zielony oraz żółto/niebieski powinny iść o zamka
(at)Bojko83 Najprościej do wyłącznika dwypozycyjnego w drzwiach kierowcy. Tego własnie od centralnego zamka.
dorabialem specjalnie blachy bo tam jest ciezko zalozyc lepiej kupic sobie przystosowane do seicento jest mniej problemow i lepiej chodza bo uniwersalne maja za dlugi skok i uszkadzaja sie zebatki
Film pokazuje bezpośrednie sterowanie siłownikiem zamka w drzwiach kierowcy. Odcina się wtedy przewody idące od siłownika do BSI. Traci się jednocześnie możliwość zamykania i otwierania zamka centralnego kluczykiem w drzwiach kierowcy. Wydaje mi się, że łatwiej jest odnaleźć dwa przewody przy BSI, przeciąć je i podłączyć według schematu, który wcześniej...
Podpiołem wszystkie kable tak jak trzeba I kierunki działają ale nie ma impulsu do zamykania i otwierania drzwi. Ktoś wie co to może być i dlaczego tak jest?
aby podpiąć domykanie szyb potrzebuje jeszcze jakiś moduł domykania szyb? tak
Dla pewności pokaz instrukcję nowego sterownika i czy brązowy nie rozchodzi się na dwa brązowe? Dodano po 3 Na 99% musisz podłączyć kolor w kolor. Dodano po 49 Niebieski i zielony będą zbędne na 99%
centralny zamek drzwi Wymieniasz kasety zamka drzwi na "elektryczne" lub do swoich dokładasz dedykowany mikrosilnik. https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3... https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2... lub montujesz na wspornikach uniwersalne siłowniki zamka: https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1... klapy bagażnika Montujesz...
W zamku jest dźwigienka do oryginalnego siłownika zagieta pod katem prostym, musisz ja wyprostować i wywiercic w niej otwór przez który przewlecz pręt siłownika i zagnij go. Ten zam sposób stosuje w sprinterze i VW LT.
sa wersje bez centralnego z polski:))) a centralny można zainstalowac żaden problem allegro.pl rózne sa zdania o tych uniwersalnych a jak chcesz zobaczyć czy masz centralny to rozbierz ktures drzwi i zobacz czy masz siłowniki fotki sa na allegro
to może nie być tak proste ale spox : master od kierowcy ma chyba normalnie wyprowadzony silnik reszta ma przełączane szczotki silnika z jednej strony na podstawie kolorów z astry: master: czarno - czerwony i czarno - zółty pozostałe: czarno - czerwony oraz łączysz razem jak do uniwersalnego sterownika: czarno - niebieski i czarno - zółty
A próbowałeś programować kluczyk?
Ta rozpiska nie pasuje? https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2...
Nie widziałem co jest w 35, ale w 28 siłownik zaczepiałem o oryginalną blaszkę w kasecie zamka.
pod schowkiem na module żółta kostka pin18 (6291) masa zamyka rozcięcie otwiera
Zrobione ,faktycznie bez kłopotu-dzięki Carrier za pomoc. Zamykam.
Tak, takie.
To jest sterownik zamka, odbiornik ma białą kostkę. Sposób identyfikacji wyjść podałem w poprzednim poście. Czy w tym samochodzie był w ogóle odbiornik? Bo jakoś na kostce sterownika brakuje mi kabli od odbiornika... Przyłącz dodatkowy odbiornik wg schematu "sterowanie minusem" tak jak wskazałem w poście wyżej. PS: zasilania twojego odbiornika podepnij...
Można też zakupić uniwersalny sterownik zamka centralnego z pilotami i zamontować do samochodu. Było o tym kilka tematów na elektrodzie.
Witam! Czy moglibyście udzielić mi informacji o montażu centralnego zamka w VW Polo (z 1997 r., 4 drzwi). Czy uniwersalne zamki centralne, które można kupić na allegro wystarczą? czy instalacja jest skomlikowana? Napiszcie gdzie najlepiej umieścić sterownik i jak poprowadzić kable. Jak zdemontować boczki drzwiowe i jak zamontować tam siłownik. Z góry...
witam czy ktoś montował w fiacie doblo 2006r uniwersalny zamek centralny,jak z montażem
http://obrazki.elektroda.pl/3668425900_1... A tu gdzie zaznaczyłem nie ma miejsca? Siłownik nie musi ciagnąć, można go obrócić i może pchać
Jak większosc uniwersalnych centralnych zamków sterowanie na białym i brazowym wyzwalane minusem.
Czyli padł element sterujący (tranzystor, driver) lub kawałek elektroniki od wejścia Otwórz do przekaźnika. Proponuję wymienić moduł na inny (oryginalny) lub przy odrobinie wiedzy i wprawy, zamienić uszkodzony fabryczny na uniwersalny sterownik centralnego zamka.
Mam pytanie czy do Cinquecento można założyć normalny (uniwersalny) centralny zamek, czy trzeba jakiś specjalny lub coś w tym rodzaju?
Witam Mam za kilka dni montować zamek centralny uniwersalny w FORD FIUSION 2004r., moje pytanie czy natkne się na jakieś nietypowe problemy oprócz tego że to ford i trzeba wpinać się w linki albo w same zamki. Jakie siłowniki zastosować 8kg. Czy montował ktoś już uniwersalny zamek takim aucie, proszę o ewenyualne wskazówki. Auto golas, brak zamka szyb...
Wystarczą same silowniki do montażu bez dodatkowego sterownika.Siłowniki centralnego zamka moga być uniwersalne,co do rozpiski okablowania sterownika wewnątrz poszukaj na forum,nie ma sensu powielać tematów.
W tym modelu jest kilka wersji w zależności od rocznika , silnika i wyposażenia ale najczęściej to : niebiesko/biały (zielono/siwy) i fioletowo/zielony sterowanie masą , drzwi kierowcy.
Witam proszę o schemat lub radę jak podlączyć się do centralnego zamka (uniwersalny sterownik zamka centralnego) do citroena c3
Anusek, dostałeś na PW to samo co kiedyś Norbert.
Cześć Zakładałem do mojej Dacii Dokker centralny zamek uniwersalny. Wszystko działa super poza tylnymi drzwiami. Siłownik centralnego zamka reaguje ale wygląda tak jak by nie mógł przełamać zamka tak żeby doszło do zamknięcia/otwarcia. Czy powodem tego może być za krótki skok siłownika? Czy może siłownik jest za słaby? Według deklaracji producenta siłownik...
https://obrazki.elektroda.pl/5691350600_... Zasilanie - gruby czerwony przewód w dwupinowej kostce w BSI Masa - oczko do śruby za klapką z lewej strony deski rozdzielczej Kierunkowskazy - czarna 16 pinowa kostka piny 13 i 14 Otwieranie - Przecinasz biały kabel pin 15 szarej 16 pinowej wtyczki. Kabel NC (otwieranie) na 15 pin, kabel...
blach nie ruszaj bo będą cyrki z mechanizmem szyb,przednie drzwi -siłownik kręcisz do blachy pod oryginalnym cięgnem w zasadzie na dole drzwi prawie na pełnej długości cięgna,tylne drzwi-siłownik nad cięgnem mniej wiecej w połowie drzwi,jest tam taka wytłoczka w tapicerce.
... jakich użyc rezystorów, bo to rozwiąznamie miałoby sens ... Na swoim rysunku nie widzę żadnego rezystora :!: A patrząc na Twój skan to podłączasz kierunkowskazy pod A2 i A3. Nie moge się doczytać ale nie jestem pewien czy ten alarm posiada funkcję sterowania centralnym zamkiem.
Słabo szukałeś hehe np https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3... ,
Czy ma któś jakiś sprawdzony patent na zamontowanie uniwersalnego centralnego zamka w fordzie mondeo 93.
Mam Fabię 2 lata starszą, jak ją kupiłem nową to zdecydowałem o założeniu zamka centralnego. Miałem zestaw uniwersalnego zamka TYTAN. Pomyślałem, że skoro sam będę zakładał to kupię w serwisie skody oryginalny dedykowany do tego samochodu. Jakie było moje zdziwienie, gdy po rozpakowaniu okazało się, że jest montowany na tej samej zasadzie co uniwersalny....
Witam. O ile się nie mylę to w przycisku zamykania będą przewody czerwony pin A3 i szary pinB1 sterowane masą ale szybciej i taniej jest naprawić kartę no i nie nosisz dodatkowych breloków. Pozdrawiam
Dobrze kombinujesz, będzie działać. Sterowanie "-" /minusem/.
Podpowie ktoś, jak taki siłownik podłączyć pod uniwersalny sterownik centralnego zamka https://obrazki.elektroda.pl/3839909100_... AI: Jaki jest model siłownika i uniwersalnego sterownika centralnego zamka, który chcesz podłączyć? Siłownik in.pro.
Uniwersalny, radiowy sterownik zamka centralnego Proxima SRPi
Za bsi na allegro zapłacisz stówę, za przekodowanie wsadu i synchronizację zapłacisz u majstra od cofania liczników max dwie stówy i masz auto naprawione. Czasami nie ma sensu poprawiać sztabu inżynierów, którzy zaprojektowali dane rozwiązanie. Eco Mode da się wyłączyć w całości, nie da się edytować w sensie, że wyłączy to czy tamto. Albo ecomod działa...
To popularny NOXON, kup sobie do niego piloty i nie kombinuj, na alledrożyźnie są po 19zeta :D
tu masz rozpiskę
uniwersalny centralny zamek centralny zamek uniwersalny uniwersalny zamek centralny
cooler master zasilacz naprawa adblue podgrzewanie syrena alarmu własnym zasilaniem
instrukcja zelmer sofar firmware
Czerwony pasek z napisem DOWNLOAD na Samsungu - co robić? Lumel RE10 - Przemysłowy regulator temperatury