Tam zapewne jest zamek pneumatyczny sterowany przewodem o kolorze niebiesko-zielonym w wiązce wychodzącej z drzwi kierowcy (jak każdy pneumatyczny naprzemian +/-).
Tak zwykly,tylko zapomnialem dodac co istotne zeby mial sterowanie 3 sekundowe,bo taki czas jest potrzebny na wysterowanie zamka pneumatycznego.
A4 (rok 94-99) Otwieranie masą i zamykanie masą. Wepnij się między drzwiami kierowcy i centralką centralnego zamka przy 6 pinowej wtyczce pod deską rozdzielczą. Kolory w zależności od rocznika. Otwieranie- szaro-biały lub żółto niebieski, zamykanie - brązowo-szary lub czerwono- niebieski. Rocznik 94-96 ma zamek pneumatyczny sterowany naprzemiennie+-....
W oryginale - centralny zamek pneumatyczny. Sterowanie impulsami [+]. Pompka znajduje się w prawym nadkolu od strony bagażnika. Najprawdopodobniej zalana wodą.
Poczytaj o zaworach zwrotnych sterowanych lub tzw " zamkach" To jest zabezpieczenie przed niezasterowanym ruchem podczas awarii jak np. - pęknięcia przewodu pneumatycznego zasilającego siłownik - sterowanie cewek zaworów bez ciśnienia - blokada odpadnięcia siłownika podczas serwisu Po prostu jakby tego nie było (zamka) to odpięcie przewodu pneumatycznego...
O ile sie nie myle sterowanie centralem w mercedesie jest na jednym przewodzie. Musisz go przeciac i wstawic modul. Moga to byc dwa przekazniki jezeli z alarmu wychodzi impuls 3sek. jezeli nie to mozna dokladac kondensatory na przekaznik i wydluzy on impuls. Najlepiej zastosuj gotowy sterownik entralnego zamka. pozdr. Dolaczam rysunek. Prosze nie komentowac...
Wszystko się podpina w bagażniku, sterowanie plusem.
Centralny zamek sterowany jest pneumatycznie. W instalacji jest powietrze. Razem z pompka jest centralka - w jednej obudowie. Koszt około 100zł.
Zamek centralny Wyróżniamy dwie podstawowe wersje pneumatycznego zamka centralnego stosowanego w starszych modelach Audi (80,90,100,200,5000 itp.). Poniżej omówione zostaną obie z nich i przedstawione ich schematy elektryczno-pneumatyczne. Starsze modele Audi (5000/100/200 przed rokiem 1984, 4000/Coupe/Quattro/80/90 do roku 1988) posiadały zamek centralny...
Tak to będziesz miał fajerwerki na Sylwestra. Na Twojej instrukcji schemat po prawej na dole, pisze jak byk sterowanie zamkiem pneumatycznym.
kolego golfy maja dwa sterowania jedne z wkładki czyli dwa plusy tzw komfort i jedno z siłownika na jednym przewodzie. oczywiscie starsze modele miały tylko sterowanie na jednym przewodzie z silownika bo to jest zamek pneumatyczny sterowany elektrycznie.Zrobiłem juz takich pare sztuk i wszystko działa
Tam masz układ sterowania zamkami elektryczny a nie pneumatyczny ,takze nie znajdziesz
Zestaw ten, obsługuje również zamki pneumatyczne. Wiem, w jaki sposób wykorzystać zestaw aby działał w trybie zamka pneumatycznego, co jasno wynika z instrukcji dołączonej w Języku Polskim. Nie wiem natomiast, które KONKRETNIE przewody przeciąć (w okolicach nóg pasażera) aby podłączyć się pod sterowanie zamkiem. Mimo, że Twój samochód ma zamek pneumatyczny,...
jest to zamek pneumatyczny sterowany jednym przewodem zamiana plusa i minusa na slupku lewym wychodza przewody do drzwi kierowcy i w jednej z wiazek bedziesz mial trzy przewodu czerwony+ brazowy - i trzeci prawdopodobnie czarno-czerwony to bedzie przewod sterujacy w download samochody masz schemat podlaczenia do pneumatyka
Witam, może ktoś pomoże? Mam problem z podłączeniem bez pilotowego alarmu w W210 z 95r. Zamek centralny pneumatyczny sterowany jest oryginalnym pilotem. Alarm którego podłączam potrzebuje wysterowania masą lub plusem naprzemiennie. Sprawdziłem wszystkie przewody które doprowadzone są do pompki i nie znalazłem takowego wysterowania. Czy znajduje się...
Witam!!! Postanowilem zalozycz sobie sterowanie centrala na pilota. Kupilem odpowiedni sterownik pod zamek pneumatyczny sterowany masa. Oczyuwiscie po podlaczeniu nic nie dzialalo bo okazalo sie ze na otwieranie i zamykanie podawany jest impuls +12V. Wiec zastosowalem przekazniki. Zamykanie jak najbardziej dziala bez zarzutu ale otwieranie za cholere...
Dziękuję za poradę. Do zakupionego sterownika dołączone są 4 schematy podłączeń. Proszę jeszcze o podpowiedź czy mam zastosować schemat zamka pneumatycznego czy też sterowania minusem bo doczytałem na forum że w tych autach jest właśnie takie sterowanie.
Witam wiem ze w audi centralny zamek pneumatyczny jest sterowany na jednym przewodzie na zmiane +, i -, moje pytanie czy jest mozliwość z tego alarmu uzyskanie sterowania na zmiane + i - zeby nie dokładać zadnych przekazników.
Z tego co pamiętam, to jest tam sterowanie dwoma plusami, więc nie wedle schematu do zamka pneumatycznego, tylko dwa plusy, impuls na jeden otwiera, na drugi zamyka.
Każdy alarm może sterować zamkami pneumatycznymi, Elita mini też
Wejdz na aledrogo i wpisz "sterownik centralnego zamka" i pierwszy lepszy z obsługą zamka pneumatycznego bedzie dobry.
Masz zamki pneumatyczne. Jednak sterowanie centralnym zamkiem jest realizowane impulsami plusowymi, czyli schemat nr 2 w instrukcji sterownika zamka. Zakładam oczywiście, że kupiłeś sterownik zamka centralnego, taki jak w instrukcji, którą zamieściłem powyżej. Co do szyb, sprawdź najpierw czy po dłuższym przytrzymaniu kluczyka w zamku w pozycji zamykania...
Witam wszystkich, czy wie ktoś jak należy podłączyć alarm do centralnego zamka w Audi 80? Zamek centralny jest pneumatyczny. Jak podłączyć sterowanie pompki?
racja pomyliłem się z audi dwa przewody szary i zielony sterowane plusem
jeżeli oryginalny zamek pneumatyczny ,to sterowanie dwoma plusami czerwono-niebieski zamknij i czerwono-zielony otwórz w wiązce wychodzącej z drzwi kierowcy,przy sprawdzaniu zblokuj zamek,jeżeli zamek dokładany to na 99% sterowanie dwoma masami na przewodach brązowy zamknij i biały otwórz,możesz też podłapać przy wejściu do kabiny albo znależć moduł...
Panowie mam gorącą prośbę do znawców tematu związanych z alarmami. Dręczą mnie trzy podłączenia zaznaczone na rysunku a mianowicie przewód - niebieski drzwi (-) ; czy chodzi tu o czujnik drzwiowy (oświetlenie wnętrza) - niebiesko biały drzwi ster (+) ; do czego ten z koro w alarmie idą inne przewody do sterowania zamka - i ostatnie to stacyjka jeden...
Powinien być pneumatyczny, sterowany (+). Podłączasz się do przewodów wychodzących z drzwi kierowcy (szary i zielony).
Jeżeli już posiadasz centralny zamek to można założyć #interfejs centralnego zamka#,koszt niewielki i montaż bardzo prosty(oczywiście po odnalezieniu odpowiednich przewodów).Sterowniki te są różne w zależności od rodzaju zamka,(elektryczne,pneumatyczne)sterowan... są impulsami 1s lub 3s.
Z tym sterowaniem to musisz poszukać bo nie koniecznie muszą to być plusy, i może się okazać ze musisz mieć sterownik a wydłużonym czasem chyba że jest ta funkcja w alarmie.A to wszystko zależy od typu zamka pneumatycznego(rocznik auta)
No to wiadomo, czemu padło. Jeśli to oryginalny centralny pneumatyczny zamek, to sterowanie jest poprzez zmianę polaryzacji na jednym przewodzie. I bez dodatkowego modułu (dwa przekaźniki przełączne) z tego alarmu tego nie wysterujesz. http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic39...
Zacznijmy od tego jak masz sterowany centralny zamek, fabrycznie były sterowane pneumatycznie, a u Ciebie jak jest??????????
Jaki polecacie moduł sterowania zamkiem centralnym na pilota? potrzebuje coś pewnego do zamontowania znajomemu. Odradzacie Fedoro, Magicar itp. z allegro, co więc jest niedrogie a dobre? :) Chodzi o zamek w Golfie III, pneumatyczny, sterowany dwoma plusami
Przy sterowaniu jednoprzewodowym musisz przeciąć kabel od kierowcy albo od pasażera i zastosować schemat 3 zamek pneumatyczny. Jest też druga opcja sterowania dwoma masami z zamka klapy bagażnika (schemat 1).
97r jest w poscie i napewno zamek sterowany pneumatycznie,
zrobiłem już takich toledo kilka i jak świat światem zawsze było sterowanie dwa plusy zamykanie czerwono-zielony,otwieranie czerwono-niebieski,zielony i niebieski z żółtymi paskami z wiązki legendforda łączysz po +12,z czerwonymi paskami pomijasz,a na zielonym i niebieskim z białymi masz impulsy zamykania plusem i nie włączaj już komplikatora tylko...
w golfie III jest oryginalnie zamontowany pneumatyczny centralny zamek, sterowanie z pilota wystarczy wpiąć w instalacje. Podaj model zakupionej centralki i jakiś schemat.
Jezeli chodzi o centralke to znajduje sie ona pod siedzeniem kierowcy a zamek nie jest pneumatyczny w paskach B5.Zamontuj sterownik zamka ten ktory kupiles w drzwiach od kierowcy.Znajdziesz tam"+" i minus a sterowanie jest "masa".Jak pamietam to idzie taka mala wiazka(juz do zamka) i ma chyba 4 przewody.Kolorow juz nie pamietam ale jest to chyba czarny...
Jak podłączyć sterowanie pneumatycznego zamka centralnego pod Legendford w Audi A-4 lub C-4
Czy koledze się coś nie pomyliło z tymi zamkami? Tam jest zamek elektryczny sterowany dwoma masami.
Wpadł mi właśnie w ręce kompresorek zamka pneumatycznego z audi. Ma złącze z trzema pinami i jakąś elektronikę w środku. Jak to podłączyć by sprawdzić czy sprawne, czyli jak idą zasilanie i sterowanie?
Grot można dorobić nowy i warto to zrobić. Ja bym zaczął właśnie od tego. Potem sam kluczyk, jeśli działał to powinien dalej. Otwórz to, sprawdź elektronikę, baterię, zimne luty itp. Bardzo łatwo to przywrócić do życia. Co do sterowania zamkiem i przyciskiem trzeba szukać przekaźnika (-ów) od pompki pneumatycznej. To tam podpinasz nowy sterownik zamka...
Witam. Czy ktoś wie jak jest sterowany centralny zamek w mercedesie c 220 D 96 r i gdzie ewentualnie należy się wpiąć. Centralny jest pneumatyczny.
Magicar albo Lenedford oba maja wbudowane centralki zamkow sterowanie wykonujesz poprezez odpowiednia kombinace przewodow, nastepnie ustawiasz czas pracy zamkow na 3,5 sek. pozdrawiam
w VW golf3 masz centralny zamek pneumatyczny więc sterowanie pompą jest na jednym przwodzie który znajdziesz na słupku w wiązce wchodzącej do rzwi kierowcy kolor czarny/czerwony jak przetniesz ten przewód i podasz na końcówkę idącą do pompy nie do drzwi 12V to zamek się OTWORZY a jak dasz masę to ZAMKNIE przypadkiem gdyby był elektryczny zamek to popielaty...
Musisz wiedzieć że ten samochód jaki i na inne samochody nawet z tego samego roku mają różne rozwiązania np. zamków. Nie ma więc jednego schematu. Rozwiązania o których czytałeś są ok. Musisz wiecej opisać swój samochodzik tz. Jakie ma sterowanie zamkami (elektryczne , pneumatyczne) ewentualnie czy i gdzie posiada modół zamków itp. Bardzo czesto w...
CZesc Wie ktoś jak w golfach 3 z 92 roku montowany był fabryczny centralny zamek pneumatyczny ? czy jest on sterowany jednym kablem czy dowama ? gdzie sie najlepiej w nie wpiąć ?( jakie kolory) i gdzie najlepiej podpiąc w +12 po przekreceniu stacyjki ? w puszke bezpieczników ?
Witam Skoro tak i tak bedziesz korzystal z sterowania z centralki alarmowej tochyba nie musisz sie tak bardzo przejmowac sterowaniem centralnego zamka, wystarczy tylko podlaczyc sterowanie przez przekazniki. Pozdrawiam
Wiesz co kilka lat to montuję i pierwsze słyszę o przekaźniku do pneumatycznego zamka???Sterowanie masz masą na tych kablach co jest opisane na schemacie.To jak wiesz które kable to je po prostu podłącz.Do sterowania zamkiem pneumatycznym można zmienić długość impulsu z 1s na 3s ale nie zawsze jest to konieczne.Przekaźnik jest potrzebny ale w Audi B4...
Dzięki wszyskim za odpowiedz Jednak w Merolach do sterowania zamkiem centralnym pneumatycznym wystarczy impuls 1 sekunda :D
Przecież zaznaczyłeś sterowanie zamkiem pneumatycznym. Czy masz problemy z czytaniem?
A zamki są elektryczne czy pneumatyczne bo jak pneumatyczne to sterowanie jest jednym przewodem
W samochodzie tym (Mercedes 190 r.86) chcę koledze założyć central, zamek jak to w Mesiach jest pneumatyczny. Alarm ma sterowanie zamka minusem . W jakie przewody wpiąc się interfejsem. Podejrzewam,że w tą okrągłą wtyczkę z trzema przewodami dochodzącą do pompki. Niestety na codzień nie zajmuję się samochodami i nie chcę eksperymentować na nowym nabytku...
Też tak myślałem ale zamyka sie szybko, dlatego nie jestem pewien. Może ktoś montował alarm w takim samochodzie jest w stanie powiedzieć gdzie sie wpiąć ze sterowaniem zamka i czy sterowany jest + czy - ?
Jeżeli zamek masz elektryczny, to pewnie sterowany masą i schemat pierwszy. Jeżedli zamek masz oryginalny, pneumatyczny, wtedy schemat drugi.
Siłownik uniwersalny i tak jest na krańcówkach odcinających Siłowniki elektryczne nie mają wbudowanych krańcówek. Jeśli już, to jest tam switch przełączający - siłownik master. Nie wiem, do czego masz ten dołożony elektryczny, ale: - możesz dołożyć do instalacji jeszcze jeden pneumatyczny - pompka da radę; - zastosować pneumatyczny master i wykorzystać...
Tylko pamiętaj, że masz zrobić punkty lutownicze na sterowanie dwoma plusami, a nie na sterowanie zamkiem pneumatycznym jednoprzewodowym.
rdt odpowiadam na Twoje pytanie czy udało mi sie go włączyć? TAK !! jak nie wieżysz to zapraszam na pokaz,masz wsad do Atmegi8 przeanalizuj go jak kumasz odrobine Bascoma jest prosty jak konstrukcja cepa,tylko tam gdzie jest w programie napis tu mój numer musisz wstawić swój :) Cały moduł działa w VW passacie gdzie zamek centralny jest pneumatyczny...
Witam! Przymierzam się do założenia Magicara do Cordoby 95r. Czy mozecie coś poradzić w tym temacie, gdzie najłatwiej sie wciąć, gdzie szukać poszczególnych kabli i gdzie zamontować wstrząsówkę, żeby działała kiedy trzeba??? Chcę tez sterować nim zamek pneumatyczny i domykać szyby... Proszę o odzew...
Może się mylę, ale tam jest zamek pneumatyczny, jeśli tak to tym światełkiem steruje urządzenie odpowiedzialne za zamek centralny. Wyciągnij pompę od centralnego zamka i sprawdź luty czy nie są popękane. Kiedyś straciłem dużo czasu na szukaniu przyczyny podobnej usterki, i okazało się ze kilka lutów było popękanych, po "przelutowaniu", było ok. W razie...
pewnie wiekszosci wyda sie to blachy problem,niewiem do ktorych przewodow pneumatycznego centralnego zamka podpiac sterowanie (otwierania i zamykania) z centralki alarmu za odpowiedz z gory dziekuje jezeli byloby mozliwe prosilbym o jakis schemacik Przeniosłem z: Schematu/instrukcji...
b4 mimo,że zamek jest pneumatyczny ma sterowanie dwoma plusami,w samochodzie przewody szary zamknij i zielony otwórz,czyli konfigurujesz ustawienie numer dwa jako sterowanie dwoma plusami,jeżeli masz szyby elektryczne w samochodzie,to możesz po zmianie polaryzacji przekaźnikiem z masy na plus wykorzystać wyjście komfortu na żółtym przewodzie łacząc...
Jeśli chodzi o centralne zamki to we wszystkich starszych modelach aut najlepiej sprawdza sie sterowanie centralnym zankiem poprzez podanie masy (przez wskażnik neonowy przystosowany do instalacji samochodowych nie 220v) wkuwając sie pokoleji w przewody i opserwowanie reakcji zamka(zamki pneumatyczne reagują z pewnym opużnieniem) nie ma wtedy ryzyka...
W instrukcji sterownika masz również schemat podłączania zamka pneumatycznego.
Wydłuża sie sygnał z 1s na 3, 5s jak zamek jest sterowany pneumatycznie, np.mercedes, vw, audi, seat, Ty masz elektryczny, więc zostaw na ustawieniu 1s
witam jak w temacie VW passat 94,z pneumatycznym centralnymma być sterowany z alarmu -gdzie podłączyć -czym sterować "+ , - " z góry wielkie-DZIEKI
pod bezpiecznikami na czarnym module cienki szary (+\-) podobna sytuacjia jak sterowanie zamkiem pneumatycznym pozdr.
"Silniczek" steruje układem zamka centralnego, ale pneumatycznego, więc siłowniki w drzwiach muszą mieć podłączenie właśnie do tego wylotu powietrza. Sprawdź najpierw, czy zasysane i wypuszczane jest powietrze z tego wylotu. Sterowanie jest tak jak wyżej kolega napisał.
Gdybyś zamiast zawracać głowę na forum, przeczytał dokładnie link, który w nim podałem, nie zadawałbyś niepotrzebnych pytań: ... sterowanie dwa plusy zamykanie czerwono-zielony,otwieranie czerwono-niebieski... ...zamek faktycznie masz pneumatyczny,tyle,że sterowany dwoma plusami dokładnie tak jak w golfie3 i starszych passatach... ...dodam jeszcze,że...
Masz biały i bało - czarny, żółty i zółto - czarny i pomarańczowy, pomarańczowo - czarny. To są wyprowadzenia dwóch przekaźników. Jeden z "czystymi", drugi z paskiem. Nie mają nic wspólnego z WEJŚCIEM sterującym. Zobacz sobie na DOWOLNY schemat uniwersalnego centralnego zamka. Układ połączeń przekaźników jest taki sam we wszystkich. Kolory przewodów...
Ale polo ma zamek sterowany plusem.
Teb błąd nie ma nic wspólnego z Twoim problemem z rozruchem Twojego silnika. O ile przyczyna wymienionego błędu może tkwić w braku komunikacji z modułem komfortu z przyczyn np. wilgoci o tyle problem z uruchomieniem silnika może wynikać z rozgrzaniem przekaźnika 219, który siedzi w plastikowej obudowie sterownika silnika a nie przekaźnika o nr 109 bo...
Jak podpiąć sterowanie centralnego (pneumatyczny) zamka do alarmu. W alarmie mam zamykanie i otwieranie wyzwalane (-).znalazłem opis podłączenia ale nie mogę znależć schematu E tam opisanego Dzięki
mam ten sam alarm w tym samym aucie czyli golf III i chodzi dobrze ale mam jeden problem z domykaniem szyb! zamek centralny jest pneumatyczny a sterowanie dwoma przewodami na + i jak ustawie sterowanie na 1sekundę to zamek sie zamyka i otwiera bez domykania szyb! a jak przełączę czas domykania na 3sekundy to przy zamykaniu zamka szyby też sie domykają...
Podłączę się do tematu bo moje pytanie również dotyczy tego modelu sterownika, a mianowicie: Czy istnieje możliwość podłączenia sterownika Carprotect Raptor do fabrycznego zamka centralnego Mercedesa 190 (sterowanie pneumatyczne) Z przeprowadzonego przeze mnie rozpoznania sytuacji wynika, że jest to niemożliwe ale mogę się mylić. Jeśli można to zrobić...
Witam, zakładałem u znajomego alarm http://obrazki.elektroda.net/16_12173101... czy jest jeszcze jakiś moduł sterujący całym centralnym? bo do samego kompresora dochodzą inne przewody niż od sterowania z drzwi, a przewody idą po całej długości auta i nie chcę pruć bez sensu?
Witam, niedawno kupiłem autoalarm Inferno, który posiada sterowanie centralnym zamkiem sygnałem masy. W moim passacie b3 z 91 r. mam pneumatyczny centralny zamek sterowany dwoma przewodami +12V. W instrukcji od alarmu mam tylko schemat podłączenia pod pneumatyczny centralny sterowany jednym przewodem. Przekombinowałem ten schemat na sterowanie pneumatycznym...
Po czym moge poznać czy jest sterowany 2 plusami
Szukaj centralki do sterowania zamkiem pneumatycznym. Za kilkadziesiąt złotych kupisz z pilotami. Tam masz impuls 30 sekund. Sterowanie zamkiem pneumatycznym to około 3,5s. Odpuść sobie sterowniki zamków. Lepiej zastosować zwykłą radiolinię z pilotami, których jest sporo na rynku. Wybierz taką, która pozwala na ustawienie parametrów czasowych lub załącza...
Jak najbardziej możesz tak zrobić, odłącz starą centralkę ustal które przewody to zasilania i wyjście kierunkowskazów, zostaną ci cztery do sterowania zamkiem. Jak dobrze pamiętam to masa steruje zamki, ale trzeba to sprawdzić bo przy pneumatycznym zamku może to być + .Na dwóch będzie cały czas masa albo 12+ a dwa pozostałe są załączane do masy lub...
jakie jest sterowanie dwoma + ....dwoma .minusami ......czy na przemian plus z minusem.????...z mojego alarmu sterowanie jest na przemian plus z minusem prosze pomóżcie za pomoc serdecznie dziękuję .....i jeszcze jedna prośba jakie jest sterowanie zamków pneumatycznych w audi
No właśnie coś mi tu nie gra, o jakiej pompie mowa. Jeżeli faktycznie centralny pneumatyczny to sterowanie bankowo (+/-) .
Sprawdzales przewody idace z zamka do sterownika pompy?...Pomapa jest pneumatyczna...ale sterowana jest prondem...Czesto krusza sie przewody miedzy slupkiem a drzwiami...
Witajcie! Mam problem z alarmem vulkan v2 podłączyłem centralny zamek w A3 1.9TDI 1998r. z pneumatycznym zamkiem wg. schematu sterowanie "minusem" i dostarczonym schematem od sprzedawcy i zamek działa jednak otwiera i zamyka szyby na kilka centymetrów podczas otwierania i zamykania z pilota. Jeśli ktoś wie jak to podłączyć żeby działało poprawnie to...
Witam. Podłączyłem w golfie 3 centralke na pilota komfort BX40 i problem polega na tym, że jak wciskam otwieranie na pilocie to otwiera drzwi i jedenocześnie opuszcza do końca szyby. Gdy wcisnę zamykanie na pilocie to także jednocześnie zamyka zamek i szyby. Połączyłem wdłg schematu sterowanie plusem, chociaż mam pneumatyczny zamek. Próbowałem też ze...
najprościej i najtaniej jest kupić siłowniki elektryczne w wv tak jak w audi były oryginalnie montowane siłowniki pneumatyczne. siłowniki z centralką kupisz za 40-50 zł. jeżeli alarm ma wyjście do sterowania zamkiem do można to podłączyć, nie znam tego alarmu.
Witam, posiadam seata Ibize z 94r jest tam zamek pneumatyczny dziś dokładałem tam sterowanie na pilota. Mój problem polega na tym ze sterownik na domykanie szyb daje Minusa. I za bardzo nie wiem jak to podłączyć, był bym wdzięczny za pomoc. Pozdrawiam Piotrek Poprawiłem temat na regulaminowy/ problem w temacie. Nie kasować wpisów moderacyjnych! 7:52...
Pneumatyczny jest sterowany (+) .Alarmy dają sterowanie (-)
Sterowanie z wkładki (klucza) działa.
Witam. Mam zamiar podlaczyc uniwersalny sterownik centralnego zamka do hondy hr-v 99r. Auto oryginalnie ma centralny zamek ale z kluczyka. W zestawie jest schemat z czterema sposobami sterowania jak wiadomo plusem, masa, silownikiem elek., silownikiem pneumatycznym. Pytanie ktorego schematu uzyc w takiej hondzie ? Z tego co wyczytalem to powinno sie...
Musisz zrobić patent na dwóch przekaźnikach i podawać na przemian plus i masę, jednocześnie odcinając sterowanie w drzwiach.
Jezeli posiadasz pneumatyczny cetralny to musisz uważać bo on nie ma jakotakiej centralki tylko jest sterowany z siłownika prawych i lewych drzwi przednich i łatwo jest go uszkodzić. Mam też audi z pneumatem i żeczywiście sterowanie odbywa się na zasadzie zmiany biegunowości +/-. Aby skutecznie i bezpiecznie rozwiązać Twój problem musisz zrobić proste...
Wiatam serdecznie mam problem z podłączeniem centralnego zamka w Audi 80 otóż kupiłem nowy alarm URZ0222 i nie wiem w jaki sposób połączyć centralke z alarmem w instrukcji jest 4 schematy "sterowanie minusem" "sterowanie plusem" "sterowanie plusem/minusem " "zamek pneumatyczny" w samochodzie centralke posiadam z pompką która pompuje powietrze do siłowników...
Hmm !!! nie podłączałem tego alarmu do forda, ale napewno sie da bezpośrednio podłaczyć, jak masz ta ksiazeczke (instrukcje po angielsku) to na ostatniej stronie jest rozrysowany schemata podłaczenia właśnie centralnego sterowanego +, opisane jest tez jak podłączyc np. centralny pneumatyczny (merc, audi, vw, seat). Popatrz dokładnie na te instrukcje...
Witam kolegów GGdzie znajde przewody od fabrycznego cetralnego w ibizie z 99 cetralny jest fabryczny pneumatyczny i jak jest sterowany. Pozdrawiam JaNO
Prosze o schemat na przekaznikach dzieki ktoremu bedzie mozna sterowac zamek pneumatyczny w Golfie III. Tzn ma zamieniac - na + Moj mail : andrzej_n(at)go2.pl Jakie przekazniki zamontowac? Sa jakies rodzaje? Z gory dziekuje!
teoretycznie za krótko ( kabla nie odłaczaj ), ale z drugiej strony ja jeszcze nigdy nie zmieniałem czasu w SEO i zawsze chodzi . Może masz nieszczelny układ i długo musi zamykać .Podaj ręcznie impuls na zamek (zasymuluj zamknięte drzwi )i zobacz ile czasu mu trzeba
Witam. Mam taki problem kumpel kupił niedawno w Angli audi 80 b4 2,0Benz. Ma w tym autku centralny zamek i chce wstawić sterownik żeby działał na pilot. Z tego co się doczytałem na tym forum to jest pneumatyczny zamek. Ja mam mu kupić sterowanie w Polsce, i teraz moje pytanie czy takie uniwerslane sterowanie za 80-100zł kupione na allegro bedzie działać...
czy dokładany z opisu wnioskuje że dokładany. A ja wnioskuję, że oryginalny, zgadnij dlaczego? A skąd masz wiedzieć jaki jest sposób to trzeba określić najpierw typ centralnego czy elektryczny czy pneumatyczny. Widziałeś kiedyś gawędziarzu pneumatyczny zamek w T4?
No ale z czym masz problem? Wszystko co potrzebujesz masz na schematach które zeskanowałeś i wkleiłeś. Mercedesy mają zamek centralny pneumatyczny, pompka która steruje zamkami raz ciągnie powietrze a raz podaje (zmienia kierunek). Sterowana jest JEDNYM przewodem - rozkręcasz słupek drzwi kierowcy i sprawdzasz na jakim przewodzie pojawia się + gdy zamek...
Mam pytanko jak wpiąć się do sterowania centralnego zamka w golfie III 1,8 przez centralę alarmu? Siłowniki są pneumatyczne. może jakiś schemacik albo przynajmniej czy jest to sterowanie plusem czy minusem. Są tam dwa złącza jedno pod siłownikiem a drugie przy zamku. Pozdrawiam
pneumatyczny zamek zamek pneumatyczny pilot zamek pneumatyczny
automat świateł dziennych piaggio cewko moduł synchronizacja czasu windows
Puszka podtynkowa 80 mm z deklem gwintowanym – PIP-80, bakelit, zamienniki, dostępność 2024 Sumator napięć na triodach ECC82 (12AU7) – schemat, parametry, audio DIY