zapłon czarny w wiązce stacyjki,pompa czerwono-niebieski w boczku-progu.
Chodziło mi oczywiście o baterię w kluczyku jeśli masz oryginalny centralny w kluczyku. I tylko się zastanawiam jaki kluczyk masz na myśli jako klucz taki do śrub czy klucz jako kluczyk do drzwi bo to są 2 różne kontrolki i ja mam na myśli tą z kluczykiem do drzwi która sugeruje błąd w immobilizerze spowodowany np kilkukrotną próbą odpalenia samochodu...
Oczywiście sprawdź najpierw masę, potem podłącz sobie dodatkowy kabel pod końcówkę w rozruszniku z której wychodzi cienki kabel a drugi koniec zaizolowany, długość kabla taka żeby starczyła do akumulatora, i gdy nie da się odpalić to otwórz maskę i dotknij drugim końcem tego kabla do plusa akumulatora (oczywiście samochód musi być na luzie na ręcznym,...
Panowie znów potrzebna mi wasza fachowa porada. :D Mianowicie przejechałem się dzisiaj autkiem (auto po płukance, zmianie oleju, nowych filtrach, nowych świecach) i gdzieś tak po około 10km jak już byłem na podjeździe w domu, to silnik nagle zaczął nierówno pracować. Mocno wibrować i przy tym stracił moc. Miewałem już tak wcześniej lecz to zawsze mijało...
tak oba poprawne. tylko na prostowniku nie działało. działo się tak jak na moim podłączeniu, ale na akumulatorze Oki. więc mam jeszcze pytanko jakie i gdzie mogę dać bezpieczniki? I czy mogę z jednej lampy normalnej to pociągnąć od żarówki pozycyjnej i drugi kabel też z lampy bo to seat a nie stara astra co jak są włączone światła mijania i wyłączony...
Mam taką wiertnię w ogródku. Podjedź Astrą to Ci ją zrobię a Ty mi wiertnie sprawdzisz :) Czy to kabel na COM czy USB to i tak powinien działać.
Ja jestem zielony w tych kablach, + do ecu jest ,a jaki kabel załącza zapłon do ECU, a obejście stacyjki jak zrobić.
Kolego odetnij niebieski kabel przy przekaźniku koło nóg pasażera (na prawym słupku) i po problemie.
Z tego co się dowiadywałem astra h tak ma. W zapalniczce mam cały czas prąd nawet po wyciągnięciu kluczyka i zamknięciu samochodu, bardziej też mi chodzi o to żeby kabel od rejestratora schować dlatego tak sobie wymyśliłem żeby zrobić drugie gniazdo gdzieś za radiem podłączyć do plusa po zapłonie i oryginalnym kablem wtedy się wpiąć bez zbędnego rozbierania...
P0481 - Za słaby sygnał przekaźnika 2 wentylatora / obwód otwarty (04) - Obecny P0480 - Za słaby sygnał przekaźnika 1 wentylatora / obwód otwarty (04) - Obecny Temperatura w parametrach raczej w porządku przy odpaleniu była niska , póxniej 70 -80 stopni z tego co pamiętam. Dodano po 4 Wyciąłem całkiem przekaźnik i kable, jest jak fabryka zrobiła. Nie...
Wracam do tematu bo dopiero dziś moja asterka mnie zawiodła od tego czasu. Zamieniłem moduł zapłonowy nic nie pomogło również cewke i dalej nic. Elektryk ze mnie nie jest i że tak powiem pojęcia nie mam na ten temat wedle regulaminu nie powinienem pewnie tu pisac ale prosze was bardzo o pomoc ponieważ mam dosyć tego problemu i nie mam kogos kto może...
Jeśli w czasie kręcenia rozrusznika, załącza się pompa paliwa (a nie tylko na chwilę po włączeniu zapłonu) to masz uszkodzony moduł zapłonowy, brak jego zasilania i sterowania. Sterowanie pin 4 (z pinu D4 ECU) , masa pin 2, zasilanie po stacyjce pin 3, wyjście na cewkę pin 1. No właśnie pompa się na chwilę załącza po przekręceniu kluczyka na zapłon...
Cześć. Astra I 1.4 8V C14NZ kombi. Szarpie silnikiem i dusi motor przy ściągnięciu nogi z gazu (odejmowanie gazu), rozpędza się płynnie, ale jak zmieniam biegi, 2, 3, 4 puszczę gaz aby wcisnąć sprzeglo to szarpie i się dusi. Taka sama sytuacja jak jadę na biegu, dodaję gaz, puszczam gaz to szarpie silnikiem. Jak wciskam pedał gazu na maksa to przymula....
Witam mam problem z szumami.Mam tylko radio z głośnikami gdy odpalę lub załączę zapłon przy słuchaniu stacji radiowej w głośnikach szumi.Natomiast jeśli zgaszę lub wyłączę zapłon szumy ustają. Poprowadziłem nowy kabel od anteny (od tv innego nie miałem pod ręką) jest łączony tylko przy antenie.I nadal to samo.Zamontowałem wzmacniacz FM/Am bez skutku.Co...
Witam. Proszę o pomoc. 1. Na dołączonym schemacie alarmu mam kabelek żółty, który powinien iść do stacyjki a moje pytanie to: czy mam go podpiąć do kabelka, który ma 12v po załączonym zapłonie czy przy stałym 12v? Drugie pytanie to: Od przekaźnika idą 4 kabelki (żółty, pomarańczowy, i 2 różowe) a chciałbym zrobić tak, żeby zapłon pojawił się np. po...
OK. Teraz następna próba - wyciągnij przerywacz kierunkowskazów (to ta długa kostka w skrzynce bezpieczników podobna do przekaźnika - na klapce ze skrzynki bezpieczników jest on oznaczony dwoma strzałkami prawo-lewo) i bez zapłonu oczywiście włącz awaryjne. Awaryjne nie będą oczywiście migać ale zaobserwuj co się dzieje, czy automatycznie włącza się...
witaj twój problem jest na pozór bardzo prosty masz nieodpowiedni kąt zapłonu .ty sam tego nie zmienisz bo czujnki wału silnika są na stąłe przytwierdzone a siatki zapłonu w ecu na pewno nie zmienisz potrzebny jest ci tzw. wariator jest to urządzenie elektroniczne które zmienia zapłon na gazie nie zmieniajac go na benzynie .różne firmy różnie mają spośób...
Zrobiłem jak radziłeś. Wziąłem miernik zacząłem sprawdzać. Niestety nic nie wywnioskowałem z tego. Nie znalazłem żadnego kabla zasilającego działającego pod pozycja 1. Wszystkie działają tylko pod pozycja 2 ( zapłon ). Ale jest jeden kabelek wychodzący z radia ( Niebieski na zdjęciu ) którego przeznaczenie nie jest dla mnie jasne. Niby w instrukcji...
Wystarczy pozwierać środkowy pin aparatu z ,masą bodaj, iskra powinna się pojawić. I tylko to wystarczy zrobić. Dodam szczegółową instrukcję: - idziesz pod maskę, odpinasz kostkę z aparatu, wkładasz w środkowy styk kawałek drutu/igłę/blaszkę - cokolwiek co w miarę pasuje i nie zepsuje styku i jest metalowe), wyciągasz kabel od cewki z kopułki i kładziesz...
Odepnij złacze od alternatora,tę okrągłą kostkę na cztery piny(chyba taka tam jest jeśli dobrze pamiętam) i sprawdz wówczas zachowanie przekażnika.Masy przekaznika sprawdziłeś? Dzisiaj trochę pogrzebałem w swoje "asi"-odpiąłem przewód od alternatora(niebieski z białym paskiem) załączyłem zapłon kontrolka od świec zgasła i co i cisza, odpaliłem silnik(zimny)...
Kolego Carrot, za bardzo się rozpędzasz, a sprawa tyczy się auta koncernu GM więc niech petent wie jak to wygląda, więc tak : kupujesz sobie kabelek do opla - aktualnie dla warsztatów to MDI koszt grubo ponad 8000 zł netto do tego sofcik jedyne 3650 euro rocznie oprucz tego jeszcze godziny dostępowe, bo aby nawiązać sesję diagnostyczną musisz przynajmniej...
Tak jak w temacie mam pytanie odnośnie czujnika spalania stukowego ponieważ ręce opadają. Astra silnik c20xe na m 2.8. Wyrzucany jest non stop błąd 16. Do rzeczy, auto na odpiętym czujniku spalania stukowego pokazuje że stuka i cofa zapłon (sprawdzane za każdym razem Opel Scanerem). Gdy czujnik jest podpięty jest to samo. Zmieniona została wiązka (która...
Nie do końca szukanie daje odpowiedź, fakt zajęło to trochę czasu i jeśli chodzi o samo gniazdo to się zgadza, ale w moim samochodzie zastosowano przejściowy kabel do podłączenia alternatora, gdzie z głównej wiązki jest zakończony wtykiem, który by pasował do nowego alternatora, ale jest za krótki a z tego, co wiem nawet podłączenie jego skończyłoby...
Silnik Z16XE podczas jazdy zaczął przerywać nawet do tego stopnia że obrotomierz zdążył spaść do zera, na luzie obroty czasem spadną do 500 albo zgaśnie. Wnioskuję z tego że komputer odcina zapłon bo spada obrotek na zero. Po zgaśnięciu ciężko odpalić a jak odpali to nie pracuje normalnie tylko głośniej jakby traktor, po paru minutach wraca do normy....
Sprawdź czy za stacjką na kostce po wyłączeniu zapłonu na czarnych kablach masz +12 Jeżeli tak to kostka do wymiany.
Witam. Może to nie jest najlepsze rozwiązanie ale możesz wziąć zasilanie z kostki radia, tylko sprawdź który kabel jest który bo jeden jest bezpośrednio przez bezpiecznik z akumulatora a drugi ze stacyjki.
żółty kabel jest od pamięci. Jeżeli chcesz aby radio grało bez zapłonu to podłącz go do czerwonego. A jeśli chcesz aby wyłączało i włączało się kluczykiem i nie traciło ustawień zamień żółty z czerwonym tylko że wtedy nie włączysz go jeśli nie przekręcisz kluczyka.
jeżeli z dołożonego immobilizera wychodzą tylko czarne kable to zwróć uwagę czy jakaś para kabli podłączona jest do przewodu który jest rozcięty na pół złącz je z powrotem jedne będą z rozrusznika a drugie z zapłonu
Obejrzyj schemat podłaczenia alarmu i będziesz wiedział. Przewody wykorzystasz do podłaczenia centralnego zamka. Trzeba odszukać blokadę zapłonu i przywrócić przecięty przewód. Jeżeli z centralki nie wychodzą fioletowe kable, to wystarczy odłączyć wtyczki i alarm będzie zdeaktywowany.
Ta prawa "kostka" powinna wyglądać tak: od lewej : + -czarny z czerwonym paskiem (z czarnym cienkim kabelkiem do "brązowego elementu" :) ) C - ciemny brązowy B - jasnobrązowy z czrnym paskiem Czyli raczej Ci się "machnęły" .
funkcja dziala wyłacznie jak masz uaktywnione swiatła dzienne w uec i rec Kabel opcom, tech ale odradzam serwis - wystarczy włączony sam zapłon--- nie masz dziennych nie masz funkcji
A podpinał ci asie pod interfejs diagnostyczny czy zdiagnozował go przez tele poradę na podstawie podanych objawów. Co do sterownika silnika to sypał by wieloma błędami ale też morze tylko tymi co ty podałeś, poszukaj dobrego speca od sterowników do opla co do ceny to będzie przedział między 100 a 700 zł. Zresztą uszkodzenie sterownika to normalka w...
Rozłączyłem kabelek czarno-czerwony, miałem jeszcze do wyboru czarno-żólty. Obydwa te kabelki idą z tranzystorowego rozdzielacza zapłonu do komputera. Slnik x16sz. Nie jestem tylko do końca pewien czy włączenie zapłonu w stacyjce przy rozłączonym kablu czarno czerwonym nie uszkodzi przypadkiem tranzystorowego rozdzielacza zapłonu. Takie załączenie może...
Napiecie po zapłonie masz w w UEC'u, przecież to dziecinnie proste. Ja zawsze z tego miejsca biorę, czy to w zafirze b czy w astrze h. Ten co pisze o stacyjce to jest ciekawy gość, chłopie, to zafira b i nie ma tam dostępu do stacyjki bo ta jest w CIM! Na czarnym kablu wtyczki CIM jest plus po przekręceniu klucza.
gdzie pod stacyjką podłączyć czarny kabel? Tam gdzie po włączeniu zapłonu pojawia się zasilanie.
30-główne zasilanie 50-rozrusznik 15-zasilanie po zapłonie W-radio 15a-wentylatory
Zdejmij lewy próg kierowcy i na lewym słupku jest wielka kostka,czarny gruby,to po zapłonie,jak coś bliżej,to zapalniczka ma dodatkowy cienki kabelek,czarny,do podświetlenia,zawyczaj zawiniety nie uzyty-wersje dla niepalacych.tylko jest cienki
czarno-czerwony aku+ czerwony +po włączeniu zapłonu
Immo jest odblokowane bo nie miga kontrolka a po drugie mam sprzet do sprawdzania takich rzeczy wraz z testerami typu launch i kts. Sterownik ktory podkładam jest od astry 92r bez immo. Sprawdzam kabel po kablu. Napisze o wszystkim Dodano po 1 Astra zapaliła. Powodem braku iskry był innowacyjny system zabezpieczenia zapłonu. Masę ktora idzie na moduł...
Jedyny bezpiecznik jaki mógł się popsuć to F1 60A pod maską. Ale wtedy by nie było wcale zapłonu. Także albo padła stacyjka,kabel,albo rozrusznik. No chyba że jest jaki pseudo alarm jeszcze . W sumie to tyle.
Nie wiem czy pomogę ,ale miałem ten sam problem z Astra 1,4 twinport , wypadanie zapłonu co zwaliłem na początku na wyciągnięty łańcuszek rozrządu. Po zmianie rozrządu nadal wypadanie zapłonu występowało ,więc zaczęło się poszukiwanie winowajcy. Na początek poszła cewka ,wiadomo zero poprawy, następny czujnik położenia wałków bo taki błąd pokazywał...
witam nie spala więc problem zapłonu;dis,kabel,świeca.uwaga,dis jest cewką dwubiegunową
Nie mam pojęcia czym było sprawdzane ale wiem że taki był i rozrusznik dziala kręci silnikiem i akumulator też dobry i kluczyki też dobre . I wyczytalem że może się wkruszyć kabel od zasilania sterownika zaplonu
No to nie masz plusa po zapłonie na sterownik silnika. Sprawdź czy jest zasilanie na cewce zapłonowej (czarny przewód), zakładam że na liczniku oprócz check-a wszystko normalnie świeci (ładowanie, smarowanie i ręczny). Sprawdź czy czarny przewód w kostce koło aparatu nie ugnił z tyłu kostki. Ogólnie to idziesz "po kablu" żeby znaleźć miejsce usterki...
Może to przewody od świec,(...) albo cewka. To jeszcze tego nie sprawdziłeś? Jeśli problem dotyczy i pracy na gazie i na benzynie, to przy wypadających zapłonach jest to chyba oczywisty trop. Kiedy ostatnio wymieniałeś kable WN? Od tego zacznij.
Mam, np zdjąć metalowe zakucia z końcówek kabli
sterownik za nakładką,jak słupek drzwiowy,ciąć kabel czarny (plus za stacyjką) lub blokować czujnik położenia wału.
Witam. Powiem szczerze, lampe mam ale nie wiem jak się za to zabrać. Ostatnio próbowałem to na lampe ustawić, ale zrezygnowałem ponieważ nie wiedziałem na które znaki patrzeć. Możesz łopatologicznie powiedzieć jeszcze raz jak to ustawić ?? Podłączam lampe pod akumulator, kabel sygnałowy pod pierwszy przewód zapłonowy i co dalej??
Dzięki za podanie kolejności. niestety nie wiem jednak który kabel odpowiada której cyfrze... jest mi w stanie ktoś to łopatologicznie wytłumaczyć? w którymś dziale znalazłem podobny temat ale dotyczący astry 1,4 (pewnie to samo) i było wytłumaczone że jedynka ma gdzieś oznaczenie rysą ale rozkręciłem kopułkę i nic takiego nie widzę.
Czy ktoś wie, jak sprawdzić, czy do cewki dochodzi sygnał z komputera? Wtyk 6 pinowy. Przecież już miałeś napisane,dlaczego nie czytasz ze zrozumieniem? Weź probówkę 12v i sprawdzaj. Na zapłonie na kablach z komputera (przy cewce)żarówka będzie świecić. Podczas pracy gdy "sygnał"jest prawidłowy będzie przygasać lekko. To że nie przygasa świadczy o...
zapłon astra astra zapłon zapłon przycisk astra
philips 42pfl pilot wyświetlacz esp32 preparat czyszczący
panele stringi pomiar ogrzewanie przedniej szyby
Mercedes ML W163 – jak wyłączyć sygnał ostrzegawczy BRAKE, kontrolka nie gaśnie Hager SBN463 – zasilanie od góry czy od dołu? Montaż, normy, praktyka