aby skasować inspekcje na liczniku należy wyłączyć zapłon a potem przycisnąć przycisk kasowania licznika i nie puszczając tego przycisku włączyć zapłon.Napis INSP zacznie migać i po około dwóch sekundach wykasuje się .Można puścić przycisk i wyłączyć zapłon - gotowe .
immobilizer... sprawdz transponder w kluczyku, baterie nie mają z tym nic wspólnego... bo to tylko pilot, w celu zaprogramowania pilota przekręć zapłon i naciśnij dowolny przycisk na pilocie
Jak widać pierwszy post został zmieniony 3 razy, więc chyba coś dotarło. Znajdź przycisk serwisowy, przekręć zapłon i go wciśnij, po czym udaj się do najbliższego punktu przyzwoitego elektryka.
Jak się przekręci stacyjkę pisze INSP po czym gaśnie. Co to oznacza i co, albo kto może coś z tym zrobić. i jeszcze jedno co oznacza kontolka Pomarańczowa o takim symbolu podobnym do Pi z jakby płatkiem śniegu? wsadź kluczyk do stacyjki wciśnij przycisk zerowania licznika dziennego i trzymaj przekręć kluczyk w pozycje zapłon trzymaj przycisk do momentu...
musisz zakodowac szyby, tz włączyć zapłon i trzymać przycisk opuszczania do momentu aż zjadą w dół i jeszcze przez 5 sekund i to samo w góre i wszystkie szyby po kolei
Witam, mam problem bo zauważyłem, że przycisk w kierownicy zamiast trąbić to podgłaśnia mi radio. Nie wiem czy to jest typowa usterka czy raczej cuda się dzieją?
witam mam taki problem że w trybie awaryjnym zawór gazu zamyka sie równocześnie przy uruchomieniu rozrusznika.instalacja jest 2 generacji.przy przełączaniu na gaz/ benzynę wszystko jest normalnie.nie wiem w czym szukać przyczyny. ps.czy można jakoś zresetować sterownik gazu?
Problem z wyłącznikiem świateł awaryjnych na stałe załączył można go wciskać ale nie chce zaskoczyć i awaryjne cały czas pracują. Jeżeli go przytrzymać wciśniętego wtedy nie .Problem dotyczy Opla Astry.Pytanie czy aby się do niego dobrać trzeba rozebrać całą konsolę czy można w jakiś inny sposób?
Witam. Szukałem tematu znalazłem podobne , ale na moje pytanie odpowiedzi nie znalazłem. Mam więc pytanie do znawców tematu. Auto jak w temacie. Podczas wymiany żaróweczki podświetlającej przełącznik nawiewu - wewnętrzny, zewnętrzny, wyciągnąłem zewnętrzna część przełącznika, szczypcami chciałem wyciągnąć żaróweczkę i tu ZONK - pobiła się i oprawa schowała...
witam moze ktos wie co to jest w moim autku. jakis przycisk , niewiem do czego i cos ala czujnik miedzy swiatlem wewnetrznym. wyglada mi to na alarm ale niejestem pewien. wysylam fotke
Inspekcja nie ma nic do tego, diagnostyka komputerowa wyjasni wszystko.Przytrzymaj przycisk od kasowania licznika a następnie włącz zapłon nadal trzymając ten przycisk,poczekaj chwilę i inspekcja skasowana.
Dzisiaj przy demontażu schowku zobaczyłem, że klapka od nawiewu działa tak: [url=https://www.youtube.com/watch?v=a_C... czy to ma coś wspólnego z obiegiem otwartym zamkniętym? Kontrolka przy tym obiegu zamkniętym się pali po naciśnięciu. Jak można to naprawić?
Witam, Moja astra wyposażana jest w centralny zamek który mogę obsługiwać z pilota. Pilot ma dwa przyciski( ON, OFF ). Samochód wyposażony jest też w alarm ( domyślam się że nie jest to alarm fabryczny – brak diody na przycisku od świateł awaryjnych ). Zamknąć samochód mogę na dwa sposoby: 1) kluczyk raz w prawo – samochód zamknięty, kluczyk...
Witam. Dziś jadąc rano do pracy włączyłem obieg zamknięty nawiewu i w tym momencie przestały działać wszystkie 3 guziki (obieg zamknięty, klima i ogrzewanie tylnej szyby). Wiecie może co trzeba zrobić ? Sprawdzałem bezpieczniki i są dobre. Chyba że złe sprawdzałem... Ale żeby nagle 3 przyciski naraz przestały działać ?
Witam. Posiadam Astrę F 1.4 sedan z 99r. Pewnego dnia jechałem i auto nagle zgasło. Paliły się kontrolki ale rozrusznik nie chciał kręcić. Spróbowałem uruchomić auto zwierając dwa styki na rozruszniku, Astra uruchomiła się ale zaraz zgasła. Teraz po włączeniu zapłonu świeci się tylko kontrolka od ręcznego, radio działa, światła działają, nawiew też...
Witam. Kombinowałem dzisiaj przy centralnym zamku bo chodził jak chciał, a to podczas jazdy drzwi się otwierały, zamykały a to alarm sam się włączał, zajrzałem do komputera centralnego, okazało się że kable pozwijane palcami porozłączane, to je zlutowałem, zakładam z powrotem i okazuje się że centralny zamek nie działa z pilota, jak kluczyki wsadzę...
Witam, Samochód Astra G 2006r. hatchback. Dołożyłem asterce siłowniki centralnego zamka oraz centralkę. Części oryginalne z innej Astry. Samochód fabrycznie posiadał jedynie pociągnięte przewody, a zamki były manualne. Wszystkie zamki prawidłowo zamykają się / otwierają zamykając samochód poprzez włożenie kluczyka do zamka drzwi kierowcy, tak samo dobrze...
Witam Samochód jest po naprawie blacharskiej tyłu (było grzebane przy wlewie paliwa). Przed naprawą wszystko działało poprawnie. Po naprawie spalony bezpiecznik od oświetlenia wewnętrznego (wymieniony) oświetlenie działa. Działał też jeden dzień centralny zamek. Następnego dnia pojechałem do sklepu zamknąłem auto, wracam chce wsiadać i auto zamknięte....
Witam Serdecznie. Mam mały problem. Chciałbym się poradzić i dowiedzieć czy ktoś miał taki lub podobny problem. Przycisk elektryczny do obniżania szyb przy miejscu kierowcy poluzował się. Teraz żeby obniżyć szybę muszę mocno przycisnąć, gdzie powinienem leciutko nacisnąć i szyba powinna opaść, jak jest w przypadku przycisku lewej szyby. Jak mogę załatwić...
Nie odpala zapłon załączony cały czas nie wyłącza się a kluczyk lekko chodzi stało się to jak chciałem szybko zapalić auto na pycha pali
Witam forum. Przychodzę do was w problem,otoz dostałem od dziadka samochód, dziadek nie zwracał na to uwagi, nie przeszkadzało mu to,ale przejdźmy do rzeczy, otóż w opelku znajduje się alarm, który aktywuje się po przekreceniu kluczyka. Chwilę po tym jak odpalą się kontroli, czy po odpaleniu samochodu zaczyna trąbić. Żeby wyłączyć alarm należy wcisnąć...
1. Zapłon wył. 2. Wciśnij i trzymaj przycisk kasowania kilometrów(licznik), zapłon wł. 3. Trzymaj tak długo aż napis przestanie mrugać(lub pojawi się ilość km do następnej wymiany) i puść. 4. Gotowe. Wył i wł zapłon w celu sprawdzenia, jeżeli nie zadziałało powtórz procedurę z wciśniętym pedałem hamulca.
Witam Dzisiaj wziąłem się za podłączenie sterowania centralnym zamkiem. Sterownik jest firmy Steeli men. Tu schematy jakie były dołączone do sterownika: http://img708.imageshack.us/i/dsc00066v.... http://img406.imageshack.us/i/dsc00065lt... Biały połączyłem z brązowo-czerwonym, biało-czarny z brązowo-białym, żółty i żółto-czarny do masy, a pomarańczowy...
jak w temacie, po wyjeciu kluczyka palą się kontroli od ładowania, oleju i check, gdzie szukać przyczyny?? może ktoś coś miał podobnego? pomyślałem że może kostka stacyjki zwiera jednak po odłączeniu nadal to samo
Wsiadasz, zamykasz drzwi, włączasz zapłon (ale nie uruchamiasz silnika), naciskasz przycisk zamknięcia, a następnie otwarcia zamka na kluczyku. Jeśli masz niefabryczne radio odłącz je. Tyle tylko, że to procedura synchronizacji nadajnika po wymianie baterii. Do dopisania nowego pilota zdaje się potrzebny jest komputer.
zapłon wyłaczony nacisnij przycisk pod zegarem predkosci trzymajac go przycisnietego nacisnij pedał hamulca i trzymaj nacisniety nastepnie włacz zapłon na displaju zmieni sie sekwencja na dystans do nastepnej inspekcji trwa to ok 10 sekund wtedy pusc przycisk i hamulec i wyłacz zaplon
Koledzy tak na przyszłość to z tym programowaniem jest tak że włącza się zapłon i później kilkakrotnie przyciska się przycisk zamknięcia drzwi aż do zadziałania centrala i powinno być oki. a jeśli chodzi o schematy tego pojazdu to na torrentach trzeba sobie znaleść TIS Opel i beda schematy do każdego samochodu. pozdrawiam i miłego grzebania w instalacji
Jak chodzi o zamek centralny to włącz kluczyk na zapłon i trzymaj przycisk 5 sekund.
Być może tym sposobem zresetowałeś pilot od centralki.Sprawdzałem w autodacie bo często można zsynchronizować pilot ręcznie .Spróbj włączyć zapłon inacisnąć przycisk mode na 30 sekund i puścić przycisk.
Zapłon włącza się trzymając ok 10 sek przycisk start bez naciśniętego pedału sprzęgła ...
Spróbuj przekręcić stacyjkę do pozycji zapłon a następnie nacisnąć przycisk zamknij -otwórz, wyłącz zapłon. Powinno pomóc chyba że pilot jest zwalony.
Twój alarm to alcatraz ac300hc. Zrób tak naciśnij i trzymaj ukryty przycisk i włączaj i wyłączaj zapłon 7-8 razy (7-8 razy zapal i zgaś kontrolki na desce rozdzielczej, {podczas kręcenia stacyjką cały czas trzymaj przycisk}) po 7-8 razie alarm się wyłączy
Za brak odpalania najprawdopodobniej jest odpowiedzialny sterownik silnika, gdyż po wejściu w niego wyświetla się błąd CIM (Steering Column module) wrong environment identifier oraz wrong transponder key. Dlaczego ECU nie widzi poprawnie CIM oraz kluczyka? Kluczyk normalnie włącza zapłon i wyświetla się że jest poprawnie zakodowany. Wrong environment...
Mam problem chciałbym się upewnić czy skasuje inspekcje w moim roczniku 1999 ASTRA II w nastepujacy sposób czy cos sie nie stanie: wsadź kluczyk do stacyjki wciśnij przycisk zerowania licznika dziennego i trzymaj przekręć kluczyk w pozycje zapłon trzymaj przycisk do momentu pojawienia się na wyświetlaczu ----
Info z Tisa (działa na 100%): Załączyć hamulec postojowy (tylko mechaniczna skrzynia biegów). 2. Zapłon włączony/pojazd w trybie serwisowym, używając testera diagnostycznego lub przycisków wyświetlacza informacyjnego kierowcy (zobacz instrukcję obsługi) zainicjować tryb uczenia czujników ciśnienia powietrza w oponach. Podwójne ćwirknięcie klaksonu...
Bez problemu dasz sobie radę: otwarte drzwi kierowcy , wkładasz klucz do stacyjki przekręcasz na zapłon i naciskasz przycisk zamykania, centralny powinien sie zamknąć i otworzyć . To cała procedura.
Błąd 21 w module zamka centralnego z autoalarmem lub bez, to kluczyk nie zsynchronizowany z centralką. Pewnie nie działa central z pilota :) . Włącz zapłon i przyciśnij parę razy przycisk w pilocie , to pomoże.
Czasami taki błąd występuje gdy uruchamiasz silnik ze słabego akumulatora i podczas rozruchu napięcie w instalacji spadnie znacznie, wtedy nastąpi błąd w komunikacji sterownika immo z ECM. Naładuj aku podłącz i spróbuj odpalić. (jak kontrolka nie będzie gasła odłącz na chwilkę aku) Podłącz kompa skasuj błędy i sprawdź czy dalej będzie ten błąd. Włącz...
Zobacz co [url=http://forum.opel24.com/topic/7117-... piszą o tym temacie. Tam ktoś miał uszkodzony włącznik który nie wyłączał radia to włączył zapłon z przyciśniętym AS i poszło. A co do szyb to nie reagują całkowicie na przycisk ?
Auto działa pomogła standardowa procedura a mianowicie: 1.Włożyć kluczyk do stacyjki 2. Przekręcić na zapłon 3 . Przytrzymać na kluczyku przycisk zamknięcia na 3 sekundy 4. Wyciągnąć kluczyk włożyć jeszcze raz i odpalić i działa.
Wejdź do samochodu włącz zapłon i w ciągu 5 sekund naciśnij którykolwiek przycisk od pilota, centralny zamek zamknie i otworzy potwierdzając zakodowanie pilota.
Skoro przyciski są"za czułe" to wymień swichte.Zapłon,reset i kierunki potym to funkcja wpisywania pilota,należy w tym czasie nacisnąć którykolwiek przycisk raz w jednym raz w drugim pilocie,potwierdzenie kierunkami(przygasną).Te piloty gubiły synchronizację do 8 razy w miarę szybko naciskać przycisk należy aby zgrać pilota.Wniosek-skoro teraz reset...
Próbowałem postępować według tego schematu: Wejście w tryb programowania parametrów: a)Włączyć zapłon (nie uruchamiać silnika), b)Przytrzymać duży przycisk pilota przez 5 sekund, c)Wejście w tryb programowania zostanie potwierdzone sygnałem syreny, d)Wyłączyć zapłon do 3 sek. od usłyszenia sygnału dźwiękowego, e)Włączone zostaną światła kierunkowskazów,...
Witam Mam takie pytanie czy ktoś z forumowiczów uaktywniał sobie ryglowanie drzwi podczas jazdy po przekroczeniu 16km/h? ja próbowałem sposób z Internetu czyli: 1 włączyć zapłon 2. wyłączyć zapłon i wyjąć kluczyk 3 przytrzymać zamykanie drzwi przycisk na konsoli I to nie działa czy ktoś wie jak sprawdzić czy ta funkcja jest ? i jak ja aktywować (nie...
Możesz spróbować tak (w Vectrze przedliftowej to działa): 1. Wyłączyć zapłon 2. Wcisnąć przycisk kasowania przebiegu dziennego 3. Trzymając w/w przycisk włączyć zapłon 4. Trzymać przycisk do zmiany wskazań z mil na km. - powinno to być kilka sekund Jeżeli nie zadziała to pozostaje tylko Tech2
Spróbuj go przyuczyć -włącz zapłon i naciśnij na pilocie przycisk otwierania a później zamykania powinny zamknąć się drzwi.Jak to nie pomoże to testerem trzeba spróbować ,może też pilot nie wysyłać sygnału albo coś ze sterownikiem na słupku pasażera.Bezpieczniki sprawdzone ?
Witam, Mam problem, gdyż ostatnio chcąc jechać autem zauważyłem, że kompletnie padł mi akumulator, okazało się, że to przez alarm, który ciągle świecił światłami awaryjnymi, naładowałem aku do pełna i teraz nie mogę odpalić, ciągle świecą się światła awaryjne. Zapłon jest odcięty, próbowałem wyjąć bezpiecznik odpowiadający za oświetlenie w aucie i wtedy...
SAFE powiadasz :P mialem taki przypadek włacz zaplon i wtedy przytrzymując przycisk AS wlacz radio powinien pojawic sie komunikat CODE no chyba ze kilak razy zle wpisales kod to bedzie to poprzedzone cyfra np 07 CODE albo jakos tak jesli taka operacja nie pomoze to sprubowac mozesz bez zaplonu i dalej to samo i jeszcze jedna opcja włączyc zapłon i odstawic...
w papierach doczytalem sie ze trzeba wlaczyc stacyjke, wylaczyc radio, wlaczyc radio i poczekac jakis tam okres czasu (max 320 minut) pozniej kod powinien dac sie wprowadzic- ale tak nie jest. Pozniej w tych paierach pisze cos że można uruchomić radio przytrzymując przycisk AS i odczekac okres czu i wprowadzic kod - ale tak nie jest. Gość zostawił wlączony...
hejka! jeżdże ASTRĄ II 1,6 coś się statnio popier... z kluczykiem on mi mówił że w tym aucie po wyłączeniu zapłonu i cofnięciu kluczyka na pozycję (czarny punkt - kropka) wraz z wyciągnięciem kluczyka ze stacyjki powinien wyskoczyć ten szary okrągły dzyndzelek w który się wkłada kluczyk - gdy wyskoczy wtedy jest odcięty zapłon zadziała immo. Ja teraz...
Do sprawdzenia bezpieczniki w aucie 35, 39, 40 Przy module na wtyczce do sprawdzenia zasilania. W kostce po prawej stronie. 1,6,7 zaslanie na stałe 14,15,20 zasilanie po zapłonie 4,3 masa Do zdemontowania schowek pasażera i sprawdzenie czujnika oblodzenia. Po naciśnięciu przycisku klimatyzacji powinno być napięcie po dwóch stronach. Sprawdź to daj znać...
Witam Styk NC – ogólny symbol styku normalnie zamkniętego; styk rozwierny. Uruchomienie napędu rozwiera styk i nie ma przejścia między przyłączami Styk NO – ogólny SYMBOL styku normalnie otwartego; styk zwierny. Uruchomienie napędu (np, przyciskiem, cewką) zwiera styk i jest przejście między przyłączami Styk COM -wspólny Trzeba znaleść przewód...
Po prostu źle podłączyłeś. Masz wszystko czarno na białym na schemacie. Pod pozycję podłączasz podświetlenie tego przycisku a pod plus po zapłonie (15) podłączasz zestyk tak aby zapalała się lampka grzania na przycisku gdy go wciśniesz. I to tyle.
Musisz przeprowadzić synchronizację kluczyka. Włóż kluczyk do stacyjki, przekręć do pozycji zapłonu, naciśnij dowolny przycisk w kluczyku i przytrzymaj 3-4 sek. , aż zamki drzwi zamkną się i otworzą. Jeżeli wszystko jest sprawne to zacznie działać.
Rozwalona mapa wtrysku PB. Jaki masz sterownik gazu? Jak wygląda mapa wtrysku gazu odczytana ze sterownika, jakie masz wtryskiwacze i jaki przebieg na LPG. Odłącz akumulator na 15 minut, podłącz, zapal, wyłącz gaz na amen przyciskiem zrób 100km powiedz co się dzieje. Wypadanie zapłonu świadczy o usterce wtrysku gazu. Pewnie Valdemary pod maska. Pozdrawiam
...no ale tam kolega gonzotom napisał jeszcze o przełączeniu się w między trybami DIGIT 8/8 a 2/10. Nie napisałeś czy to też już sprawdzałeś. (Musisz w trakcie włączenia radia przytrzymać przyciski 4 + 6, raczej musi być i zapłon włączony - skoro to benzyna :D ). pozdr. commor
Sprawdź przełącznik świateł. Pociągnij pokrętło do siebie to po lewej stronie kierownicy. 3-stopniowe. bez świateł na zapłonie. następnie sprawdź przyciski na lampie. daj znać czy pomogło.
Witam serdecznie.Tematu w Vectrze nie przerabiałem ale znam to z Astry.Pewnie będzie podobnie.W Astrze jest tak.Sprawdź napięcie baterii w pilocie a jak jest stara to najlepiej wymień.Jest to CR 2032(taka sama jak do biosu).Sprawdź gniazdo baterii.Często od wstrąsów odrywa się od płytki.Po wymianie baterii włącz zapłon i przytrzymaj przycisk od zamykania...
Nacisnij prawy przycisk pod predkosciomierzem,trzymajac go wlacz zaplon, trzymaj tak dlugo az nie pojawi sie "---", pusc przycisk i wylacz zaplon.
Chodzi o przekręcenie kluczyka na zapłonie i przytrzymanie w pilocie guzika blokady? Jak tak to już tak próbowałem na każdym pilocie bez skutku
Prawdopodobnie musisz przełączać przycisk domykania szyb przy włączonym zapłonie.
Witam. Panowie, czy na kostce podłączonej do przycisków, od sterowania radiem, na kierownicy, (ta po prawej stornie - rolka, ciszej i głośniej) na niebieskim przewodzie, powinno być cały czas 5V, przy wyłączonym zapłonie i odbiornikach? https://obrazki.elektroda.pl/7447745500_...
Włóż kluczyk do stacyjki, przekręć na zapłon, przytrzymaj przycisk do zamknięcia, drzwi powinny się zamknąć i otworzyć.
Po przekręceniu zapłonu trzeba nacisnąć i chwilę przytrzymać przycisk na pilocie, a nie tylko go wcisnąć.
Popatrz do instrukcji obsługi, masz tam opisaną procedurę kodowania (synchronizacji kodu) pilota po wymianie baterii. O ile pamiętam to wsiąść do samochodu, zatrzasnąć drzwi, włożyć kluczyk do stacyjki, włączyć zapłon i nacisnąć jeden z przycisków na kluczyku-pilocie (tylko nie pamiętam który).
Dokup sterownik i go podłącz i zrób swoje sterowanie. Zazwyczaj sterowanie puszcza sygnał PWM na sterownik. Zazwyczaj zmienia się tutaj wypełnienie ale może się zdarzyć że wypełnienie jest stale a reguluje się częstotliwością. Najprostszy sposób to chyba zakupić regulatory od Golfa IV, w nich jest też sterownik. Jedynym problemem może być tutaj termistor...
U mnie w modelu SC 202 (C) jest tak, że włącza się samo po załączeniu zapłonu jeżeli działało podczas wyłączania zapłonu. Jeśli było wyłączone radio przed wyłączeniem zapłonu to przy wyłączonym zapłonie mogę je włączyć przyciskiem. Może to trochę skomplikowanie brzmi, ale tam są tylko dwa kable od zasilania z czego jeden jest bezpośrednio pod akumulator,...
zapłon przycisk zapłon astra astra zapłon
lutownica scalonych wykryto przekroczenie limitu czasu czujnik parownika
płyta gazowa amica płyta gazowa amica
Reset pasa w drukarce Xerox WorkCentre 6605 - co to jest i jak działa? Ustawienie śruby pompki oleju w Oleo-Mac 937