Według danych to zasila ECM i cewkę zaplonową. Odłącz cewkę albo szukaj we wiązce.
A o tym że iskrę masz nie tam gdzie trzeba.
przelewy do wymiany, jak to nie pomoże to pewnie i trawersy.
Witam. Powinien dawać falę prostokątną 0-12V. Najłatwiej sprawdzić zwierając środkowy pin wtyczki aparatu zapłonowwego do masy (powinna przeskoczyć iskra na świecy). Drugie pytanie - Autodata lub Workshop. Pozdrawiam
Ustawienie zapłonu według mnie: 1. Obracasz kierownicą w prawo, żeby odsłonić koło pasowe napędzające rozrząd i pompę wody i szukasz na jego rancie nacięcia. Musisz oczyścić je z korozji bo ciężko je znaleźć przy czym uważaj przy czyszczeniu by nie uszkodzić paska. Wygląda to tak: [url=https://forum.autokacik.pl/uploads/...
W F-ce i to z 93 roku, to tam raczej ten prostszy zapłon siedzi... jeśli mnie pamięć nie myli, to dys sterowany czujnikiem wału/wałka... Cewka jest chyba sterowana impulsowo po przekręceniu kluczyka. Zdejmij przewód z cewki, dotknij silnika i niech ktoś przekręci kluczyk. Powinna pojawić się na tym przewodzie pojedyncza iskra. Jeśli się pojawi, ale...
aby skasować inspekcje na liczniku należy wyłączyć zapłon a potem przycisnąć przycisk kasowania licznika i nie puszczając tego przycisku włączyć zapłon.Napis INSP zacznie migać i po około dwóch sekundach wykasuje się .Można puścić przycisk i wyłączyć zapłon - gotowe .
Wymień świece na beru, objaw wady fabrycznej mt35e, zakłócenia od cewki zawieszają ECU w sterowniku - umiera wtedy hs can, trzeba wyłączyć zapłon na czas uśpienia ECU.
zapłon czarny w wiązce stacyjki,pompa czerwono-niebieski w boczku-progu.
przed włożeniem wkładki należy wsunąc mały srubokret do otworu obudowy i przesunąc zapadke blokady widocznie podczas twoich zmagan mogła sie przesunąc i dlatego wkładka nie trafia na swoje połozenie, montaz oczywiscie w pozycji kluczyka na zapłon
Ogólnie to musisz namierzyć przekaźnik którym alarm odcina zapłon i tam przywrócić instalacje samochodu do seryjnego stanu. Resztę po prostu wywalasz.
Tak naprawde to nie miało by znaczenia bo i tak trzeba włączyć zapłon by zasilić sterownik\i.
Witam kod 42 zależnie od rodzaju zapłonu 1. zapłon bezrozdzielaczowy - sygnał serujący wzmacniacza 1 i 4 cylinder - za wysokie napięcie 2. zapłon rozdzielaczowy - obwód pierwotny zapłonu - za wysokie napięcie. Pozdrawiam
immobilizer... sprawdz transponder w kluczyku, baterie nie mają z tym nic wspólnego... bo to tylko pilot, w celu zaprogramowania pilota przekręć zapłon i naciśnij dowolny przycisk na pilocie
witam przy pomocy jednego drucika i w miarę sprawnych oczu można w prosty sposób rozpoznać rodzaj usterki w układzie wtryskowym i zapłonowym. Wszystkie benzynowe silniki Astry wyposażone są w elektronicznie sterowany wtrysk paliwa. Mikroprocesor w urządzeniu sterującym rozpoznaje usterki w układzie wtryskowym i zapłonowym, takie jak uszkodzony czujnik,...
U mnie po wymianie bloku silnik normalnie odpalił ale miał mało mocy, wysokie spalanie i było czuć paliwo z wydechu, więc wyglądało jak zbyt późny zapłon, pomogło przestawienie koła pasowego na klinie o jakieś 5-10 stopni do przodu , dokładnie nie wiem bo robiłem to na szybko, po tym zabiegu osiągi się znacznie polepszyły ale muszę jeszcze się pobawić...
tak jak mówi przem27, z tym że jak już będziesz miał wszystko zmontowane (założony łańcuch, wałki, zębatki, to luzujesz śruby trzymające zębatki, następnie blokujesz wał (musisz być pewien, że dolna blokada jest na 100% na miejscu - najlepiej mieć zdjętą miske, wtedy od dołu widać miejsce w które wchodzi blokada), następnie zakładasz blokadę na wałkach...
Napięcie w wyłączniku świateł powinieneś mieć cały czas, w astrach G zarówno światła pozycyjne jak i mijania pracują niezależnie od włączenia zapłonu. Jeśli nie możesz włączyć żadnych to: 1. Sprawdź manetkę kierunkowskazów bo ona zarządza przełączaniem między mijania a długimi (jeśli nie byłeś w stanie wyłączyć długich i wrócić do mijania to na 99%...
Nie będę się sprzeczał ale jednak jest aparat z czujnikiem halla bez przyspieszaczy, pełen nr silnika X14NZ02KE9203 Astra classik 1999 jeden właściciel numer na silniku zgadza się z dowodem Pozdrawiam Dodano po 1 Krokowy nowy Pozdrawiam
Skoro pytam to znaczy że nie jes jasne!
Lub włączył zapłon przy wypiętej taśmie, wtedy trzeba zresetować błąd komputerem. To już jego problem, ale czy się wywiąże?
Chodziło mi oczywiście o baterię w kluczyku jeśli masz oryginalny centralny w kluczyku. I tylko się zastanawiam jaki kluczyk masz na myśli jako klucz taki do śrub czy klucz jako kluczyk do drzwi bo to są 2 różne kontrolki i ja mam na myśli tą z kluczykiem do drzwi która sugeruje błąd w immobilizerze spowodowany np kilkukrotną próbą odpalenia samochodu...
Na filmiku widać, że włącznik radia działa poprawnie. Ponieważ wpisałeś 3 krotnie niepoprawny kod, musisz teraz odczekać czas na zastanowienie się czy masz właściwy kod. - włącz zapłon i trzymając AS włącz radio. Po zaświeceniu się "7 SAFE" pozostaw radio w takim stanie do czasu aż na wyświetlaczu pojawi się "7 ----". Wtedy ustaw właściwy kod radia...
Korektor liczby oktanowej, do wyboru na jakim paliwie jeździsz. Jakbyś ją odwrócił czyli zmienił na 92 to zapłon by się opóźnił.
Check engine :>
Patrząc od przodu to to w prawym rzędzie 1 i 2 styk od góry to styki A i B do sprawdzania błędów Check Engine. Pierwszy w lewym rzędzie to K i pierwszy w prawym to A do sprawdzania ABS. Na wyłączonym zapłonie zmostkować potem włączyć zapłon i liczyć byłyśnięcia. Prościej już się nie da napisac.
Jak widać pierwszy post został zmieniony 3 razy, więc chyba coś dotarło. Znajdź przycisk serwisowy, przekręć zapłon i go wciśnij, po czym udaj się do najbliższego punktu przyzwoitego elektryka.
DTC P0236 Działanie czujnika wspomagania turbosprężarki Warunki ustawień DTC •Moduł ECM wykrywa że sygnał czujnika ciśnienia doładowania nie mieści się w przedziale modelu uzyskanego prędkości obrotowej czujnika, czujnika BARO, czujnika ciśnienia bezwzględnego w kolektorze dolotowym (MAP), czujnika pozycji przepustnicy oraz czujnika ciśnienia...
W radiu musisz zmienić typ wyświetlacza. Zapłon włączony, radio wyłączone, trzymasz klawisze 4 i 6, włączasz radio. Chyba tak to było, jak nie zadziała to poszukaj do niego jakiegoś manuala.
Może wydech się zatkał. A do tych 3500 ciągnie normalnie ? jeżeli kulawo to może rozrząd przestawiony. Zapłon najlepiej by było soawdzić stroboskopem, czy nie zanika. Przy okazji tez ustawienie by można zobaczyć.
1.Włącz zapłon najpierw 2.Trzymając AS /cały czas/ włącz radio 3.Wpisz kod klawiszami 1,2,3,4 podobnie jak SMS się wpisuje [1 to pierwsza cyfra itd. ustawiany kod widzisz na wyświetlaczu] 4.Zatwierdź AS [5 sekund] Zapłon cały czas ma być włączony :D P.S. Radio to SIEMENS a nie Simens
musisz zakodowac szyby, tz włączyć zapłon i trzymać przycisk opuszczania do momentu aż zjadą w dół i jeszcze przez 5 sekund i to samo w góre i wszystkie szyby po kolei
Dokładniej po 11 minutach , radio i zapłon muszą być włączone - i nic nie naciskamy cierpliwie czekamy na - - - -. Następna próba czekasz 2x dłużej etc. Naciska się samo AS bez TP. A cała instrukcja obsługi po polsku jest we właściwym dziale na elektrodzie.
Spróbuj to zaprogramowac. Jak mi się trafi takie auto to załacząm zapłon jade szybą w dół do konca aż zadziała przeciążeniówka w silniku szyby potem do góry i tak samo z drugą i na 99% przypadków działa.
kogut117: no to skoro podciśnienie się nie zmienia no to albo kanał w przepustnicy przytkany (żadko), albo wężyk od mapsensora sparciały (zazwyczaj), albo sam mapsensor (nie zdażyło mi się) albo złączka/wiązka zgniła/przetarła się gdzieś Waldi: możesz mieć piękną iskrę i paliwo i powietrze a i tak nie zapali jak masz jeszcze np zapłon bardzo przestawiony...
Astra to stary samochód, wątpie, aby po wyciągnięciu kluczyka nadal radio grało, o ile sobie właśnie przypominam sobie podczas montażu, przestawało grać, gdy kluczyk był na pozycji 0, dopiero znów na 1 tj zapłon i grało. No i często właśnie słucham radia bez klucza w stacyjce. Dlatego mówie, że dokładniejsze pomiary tj. przy radiu itp wykonam jak będe...
...no ale tam kolega gonzotom napisał jeszcze o przełączeniu się w między trybami DIGIT 8/8 a 2/10. Nie napisałeś czy to też już sprawdzałeś. (Musisz w trakcie włączenia radia przytrzymać przyciski 4 + 6, raczej musi być i zapłon włączony - skoro to benzyna :D ). pozdr. commor
Mialem tak w Tigrze i radio polaczone na stale wyladowywalo aku wiec musialem zalozyc pstryczek na kabelku na ktorym mialo sie pojawiac napiecie po przekreceniu kluczyka .
Sam nie wyświetla 7 SAFE jest bo już 3x razy ktoś wprowadził i zatwierdził błędny kod ;) Wystarczy poczekać 11 minut i wprowadzić właściwy kod. Zapłon musi być włączony. :!: Jak będzie zły to wyświetli SAFE 6 i czekać trzeba 2x dłużej. Tak do SAFE 0 wtedy już tylko fachowiec ;)
Kostka stacyjki do sprawdzenia/wymiany.
Wystarczy tej żenady. Zamykam.
Jak się przekręci stacyjkę pisze INSP po czym gaśnie. Co to oznacza i co, albo kto może coś z tym zrobić. i jeszcze jedno co oznacza kontolka Pomarańczowa o takim symbolu podobnym do Pi z jakby płatkiem śniegu? wsadź kluczyk do stacyjki wciśnij przycisk zerowania licznika dziennego i trzymaj przekręć kluczyk w pozycje zapłon trzymaj przycisk do momentu...
Cytat z przytoczonej przez ciebie instrukcji:"Za pomocą multimetru (woltomierza) sprawdzić napięcie (około 11...12 V) przy włączonym zapłonie na stykach „A" - „D" i „B" - „C". Powinna nastąpić zmiana biegunowości na stykach zasilania każdego z uzwojeń przy każdorazowym włączaniu i wyłączaniu zapłonu." Nie obrażając cię chyba...
Sam komputer lub wiązka do komputera może być przyczyną. Jak auto zgaśnie i nie będzie można go odpalić dobierz się do komputera wypnij z niego złącze przekręć zapłon i zmierz napięcie na pinach B1, C4, C16 względem masy powinno być napięcie akumulatora. Auto gaśnie w trakcie jazdy jak puścisz gaz, czy pod obciążeniem?
po przekręceniu kluczyka w pozycje START nie było żadnej reakcji . Czyli rozumiem, że nie słychać absolutnie żadnych dźwięków przy silniku. Do rozrusznika dochodzą 2 przewody - gruby prosto od klemy akumulatora oraz cienki od stacyjki (ew pośrednio od przekaźnika - nie wiem dokładnie jak jest w tym przypadku). Moja propozycja - wyluzuj skrzynię, zaciągnij...
Jak masz kod wyłączony tzn radio działa a po włączeniu na displaju gaśnie data to a/ włączasz zapłon b/ trzymając klawisze 3 i 5 lub w innej wersji tego radia 4 i 6 włączasz radio i czekasz aż napis DIGIT10 zmieni się na DIGIT 8 :D i to cała tajemnica
sprawdź ciągłość przewodu od kontrolki ładowania aż do samego zacisku na alternatorze bo na pewno gdzieś nie łączy i stąd taki objaw, i niepotrzebnie inwestowałeś w altka i aku bo nie tam problem. daj auto na zapłon i obserwuj kontrolke czy nie zapali się ruszając kostkami na wiązkach.
ok ale co mam z tym zrobić co kupić i wymienić jaka cena będzie takiej naprawy i czy to mi padnie tak nagle?? Dodano po 10 prosze napisać jestem początkującym elektronikiem i na skrótach się nie znam i nie wiem co to przewód EST
Strzały w dolot to za uboga mieszanka czyli z reguły za mało paliwa ew. przestawiający się zapłon co na razie w wypadku twojego układu zap. pominiemy.Opel stosuje regulacje krańcową szyny zasilania ,problem może być nie w ciśnieniu a w wydajności pompy paliwa.Sprawdz ciśnienie paliwa podczas pracy silnika.
Spróbuj sczytać błędy sam.Wciskasz pedał gazu i hamulca jednocześnie następnie przekręcasz zapłon w pozycję 2 poczekaj kilka sekund i na wyświetlaczu kilometrów powinien wyświetlić się jakiś symbol z napisem np: ecn 050074 zapisujesz go wchodzisz na neta i mniej wiecej wiesz co boli.Pozdro.
zapłon astra zapłon przycisk astra astra silnik zapłon
trójfazowy niesymetryczny kierownica przyciski radia gaźnik odśnieżarka
płyta gazowa amica płyta gazowa amica
Kompatybilność taśmy T-CON 69.64T05.F01 z Sony KDL-55W828B Kompatybilność taśm T-CON: Sony KDL-55W805C i KDL-55W828B