może zła benzyna ( za niska LO) może czujnik spalania stukowego, może za dużo nagaru.....
Ster od citroena .spróbuj xantia 2.0i Idzie po k-line. Trxeba uruchomic odczyt błędu i dopiero zapłon włącz
śłychać pompę paliwa jak włączysz zapłon?
jest jakiś przewód przerwany też pod kierownicą, który idzie do środka, właśnie od całej centralki z komory silnika. I co w związku z tym? Taki problem wziąć probówkę i sprawdzić na którym bezpieczniku w BSI pojawia się napięcie po włączeniu zapłonu?
Po wymianie baterii trzeba zsynchronizować pilota .Włączasz zapłon od razu przyciskasz przycisk blokady , trzymasz przez kilka sekund ,wyłączasz zapłon wyjmujesz klucz i powinno działać .
Dziękuję za podpowiedź. Mam jeszcze pytanie: skąd sterownik "wie", że nie było zapalenia mieszanki w cylindrze, żeby wygenerować błąd, że wypadł zapłon?
Nic nie odciąłeś, coś jest uszkodzone i teraz trzeba ustalić co
Witam mam problem z moja zakupiona 307 z 2004r 1.4 hdi najpierw jak jechałem to wyłączuł się silnik na komputerze pojawił się komunikat dead mode aktive a po scholowaniu go pod dom pali sie ekonomy mode aktive i nie da sie odpalić auta po podłaczeniu zasilania z innego auta dalej nic ani nie zapalił no nic kreci i tyle jak by miał odcięty zapłon nie...
stacyjka ? zapłon?
Wyłączyć zapłon Wcisnąć i przytrzymać przycisk X z lewej str. licznika Włączyć zapłon Przytrzymać wciśnięty przycisk X przez 10 sekund Wyświetlacz pokaże zero i inspekcja zgaśnie. Wyłączyć zapłon.
Tnij piętnastkę.
Chodzi Ci o immobilajzer ze odcina zapłon?
Tam jest chyba regulowany zapłon ?
witam mam takie pytanko czy po wymianie modulu zaplonowego i cewki musze na nowo ustawiać zapłon?
Co z kostka stacyjki , może po przełączeniu na 50 rozruch/ gubi 15 /zapłon/.?
Robiłeś może rozrząd, bo jak tak to może przestawiłeś zapłon .
Zasilanie 12V według schematu jest na 3 pinie cewki, na 4 masa, pozostałe dwa to sterowanie z modułu zapłonu.
Pod Planeta podpinałeś ? Rozrząd nie przeskoczył / przestawił się ? Jeżeli ok z nim to już niestety zdycha koło zmiennych faz rozrządu.
Odpowietrzaj na włączonym zapłonie.
A czy będą podawać mgiełke, strumień jest to niezbyt istotne Czy aby na pewno nie ma to znaczenia??? Im lepsze rozpylenie paliwa w komorze spalania + tlen tym lepszy zapłon.
Może napisz co robiłeś w tym silniku,sprawdź zapłon
Pewnie pomyliłeś bieguny akumulatora i mogłeś przez to narobić szkód w pojeździe. Po czerwonym (zazwyczaj) kablu tj. "plusowym" od akumulatora szukaj bezpieczników, które powinny być w pobliżu akumulatora. Jeśli spowodowałeś zwarcie w instalacji, to przebadaj instalację pod kątem jej przepalenia i ewentualnie podmień na sprawne przewody, o tych samych...
A jak olej był spuszczony miałeś włączony zapłon?
Sprawdź gdzie jest immo i czy wysyła napięcie na cewkę... gdy masz włączony zapłon.
Witam, proszę o poradę. Mimo wyłączenia zapłonu auto nie zgaśnie puki trzymam wciśnięty pedał stopu, gaśnie jak puszczę, światło stopu pali się cały czas. Po wciśnięciu pedału zapalają się kontrolki jak bym włączył zapłon.
Według diagboxa silnik rozgrzany gasimy auto włączam zapłon pedał gazu w podłogę na maksa na 5 z puszczam wylanczam zapłon i koniec.
Jak trafisz licznik z mniejszym przebiegiem to przepisze się twój org.po ponownym włączeniu zapłonu.
wypadanie zapłonu na 4 cylindrze taki błąd rozwiązał ktoś taki problem Dodano po 50 Rozwiązałem może problem tego pegota wypadanie zapłonu na 4 cylindrze taki błąd
tłumiki są ok . po wykręceniu świec jedna jest okopcona pierwsza od rozrządu kable są nowe NGK świece są nówki może to zapłon :?:
Najpierw powiedz ile on jedzie i czy rzeczywiście słychać ze moduł tnie zapłon
Echhh 1.Przyciśnij i trzymaj przycisk kasowania licznika dziennego 2. Trzymając ten przycisk , przekręć kluczyk w pozycje zapłon 3. Po 10 sek gaśnie symbol inspekcji. Wtedy możesz puścić przycisk i wyłączyć zapłon.
Ciśnienie sprężania na danym cylindrze, wtryskiwacz, lewe powietrze.
Po dłuższej przerwie, części doszły i auto naprawione. Powodem całego zamieszania była pompa wysokiego ciśnienia. Dodano po 46 Temat uważam za zamkniety.
swieci kontrolka silnika na desce rozdzielczej po włączeniu zapłonu?
wciśni guzik na zegarach włącz zapłon i czekj 10 sek.
Nie. Diodą led czerwoną. Powinna mrugać przy próbie odpalania. Moduł od 4T teoretycznie powinien dać iskrę pod warunkiem że rozkład wyprowadzeń jest taki sam i sam zapłon jest też typu CDI.
Jak wszystkim wiadomo świece po wyłączeniu kontrolki na desce jeszcze jakiś czas grzeją. Idąc tym tropem , po zapaleniu silnika podłączyłem Woltomierz pod świece, okazało się że szarpanie silnika zaczyna się dokładnie zaraz po zaniku napięcia na świecach żarowych(około 3 min od zapalania silnika). Czy przyczyną może być zbyt późny zapłon....?
Czujnik cieczy do komputera 100% sprawny (podmieniłem na drugi, oba pomierzyłem, mają prawidłową oporność, płyn tam dociera) Na zimnym jeździ się nieprzyjemnie, lubi poszarpywać i zgubić zapłon, gdy się rozgrzeje jeździ się bardzo dobrze. Jeździłeś na tym drugim czujniku, czy tylko pomierzyłeś? Raczej gaśnie niż gubi zapłon. Jak gubi zapłon to do sprawdzenia...
Tu masz wszystko opisane, instrukcja serwisowa do Twojego pojazdu. http://www.mopedriders.org/html/manuals/... Nie potrzeba żadnej lampy stroboskopowej. Wyprzedzenie zapłonu to 1.5 mm przed GMP zaś przerywacz 0.4 mm.
A może tu stacyjka w kulki leci ponieważ dmuchawa i wycieraczki mają możliwość włączania się we wcześniejszej pozycji niż zapłon. Kiedyś konałem nad peugeot'em aż wkońcu na krótko zwarłem styki stacyjki i o dziwo odpalił. A jak z iskrą??
1.Włóż kluczyk do stacyjki 2.Wciśnij na kluczyku przycisk "loock", włącz zapłon, poczekaj dziesięć sekund 3.Wyłącz zapłon, puść przycisk 5.Poczekaj 5 sekund Gotowe Sprawdzone dzisiaj na Peugeot 307
W aucie musi też być włączony zapłon. :idea:
-przytrzymać przycisk aż lampka na pilocie będzie świecić światłem ciągłym -zwolnić przycisk - lampka powinna się dalej świecić -stanąć blisko samochodu (przy samych drzwiach kierowcy a najlepiej siedzieć w samochodzie z kluczykiem koło stacyjki) -wcisnąć przycisk dwa razy -włączyć zapłon na 3 sek -wyłączyć zapłon
jak zachowuje się zablokowany imobilaizer, czy zapali i zgaśnie czy zablokuje zapłon
Witam kolego czyli niema ręcznej synchronizacji typu włącz zapłon i naciśnij przycisk
Najpierw napisz jaki to samochód a potem czy włączyłeś zapłon. W Peugeotach trzeba zapłon włączyć żeby zapalniczka działała.
To ty masz pilota z LED .Synchronizacja wygląda tak: Naciśnij przycisk aż do zgaśnięcia LED ok.10-15s zwolnij przycisk, LED zaświeci się na stałe. Naciśnij przycisk pilota dwa razy,włącz zapłon na 5s ,wyłącz zapłon. Po 5s pilot powinien działać. Powodzenia.
Pompę masz normalnie pod kanapą tylną. Sprawdź, czy jest zasilanie, jak włączysz zapłon. Jeśli jest, to pompa do wymiany.
Bo wziął pewni jakiego fejsa za 100zł a ze pisało peugeot w spisie obsługiwanych aut to był pewien że sie połączy.A tu zonk ,jak ktoś zapyta czy gniazdo ma masę i zasilanie i czy linia diagnostyki jest ok będzie pytał co to i gdzie to.Nawet problemu nie umie opisać i czym się łączy,niech se próbuje bez zapłonu bo przecież "testerowi się nie podoba "zapłon.
Nie zgłasza. Ciągle wydaje mi się że to zapłon. Czy te tranzystory są poprawne ? Nadal nie mam pojęcia gdzie szukać , jutro podłącze stroboskop i będę szukał oscyloskopem zakłóceń impulsu. Nadal nie mam pojęcia dlaczego wali w dolot, raczej mieszanka nie jest za uboga bo na LPG dawałem mnożnik w gore i nic się nie zmieniało, czyli pozostaje zapłon .
Proszę tutaj masz przebieg czujnika na wale korbowym tylko podczas biegu jałowego, spróbuj porownać http://obrazki.elektroda.pl/7701775800_1...
Mam pytanie czy ktoś rozwiązał ten temat bo mam taką samą zagadkę do rozwiązania .
temat już stary ale podejrzewam usterkę elektrycznej blokady
Witam wszystkich mam taki problem po wyjeciu kluczyka ze stacyjki(wylaczenia zaplonu) silnik nadal pracuje.dopiero jak zdejme noge z hamulca to gasnie.O co chodzi jakies zwarcie?gdzie szukac?
Skutery z silnikiem Baotian, Zipp itp. http://obrazki.elektroda.net/33_12711754... Popularne chińskie skutery z silnikiem 4T GY6 50 - 150 cm³: http://obrazki.elektroda.pl/8583778500_1... Jakiś nietypowy moduł w skuterze 4T (był to "koliber" z Niemiec): http://obrazki.elektroda.pl/7993154400_1... Quad / ATV...
Peugeot 308 1.6 VTI Wypadanie Zapłonu Mam problem z peugeotem 308 1.6 vti Przebiera, brak mocy po podłączeniu pod komputer wypada zapłon na 1 i 2 cylindrze ktoś przerabiał temat pomoże z diagnoza Cewki dobre Świece nowe Ciśnienie sprawdzone jest ok
Zmierz napiecie na tym cienkim kablu jakie jest przy zapłonie
Sprawdziłem w ABS status, silnik zatrzymany, tryb economiczny wyłączony, zapłon, auto na postoju, komunikat jak powyżej
Sprawdzić działanie pompy paliwa , czy przypadkiem nie wyłączył się włącznik uderzeniowy - taki czerwony powinien być pod maską w okolicy nadkola .Ogólnie masz problem - kupiłeś nieznane auto , nie wiadomo co tam ktoś pokombinował. To że przyjechało auto z daleka to wcale nie dowodzi że akumulator się dobrze naładował. Może być usterka w samym akumulatorze...
Post był raportowany. Na forum obowiązuje REGULAMIN i "przyklejone" do niego pytania wraz z komentarzami. http://www.elektroda.pl/rtvforum/faq.php + REGULAMIN --> Pkt 3.1.17. Zabronione jest publikowanie wpisów obniżających ogólny poziom dyskusji, wynikających z lenistwa lub zawierających roszczeniowy charakter wypowiedzi.
Ustaw zapłon na 8 stopni !! chyba ż jeździsz na gazie to opóźnij go o 2 stopnie Do jazdy na gazie zapłon się przyśpiesza.
-wyłączyć zapłon, -wcisnąć przycisk pierwszy po prawej (tj przycisk licznika km) i przytrzymać go w tej pozycji, -włączyć zapłon; na wyświetlaczu przez 10 sek. odliczana jest do tyłu ilość km do następnego przeglądu, -przytrzymać wciśnięty przycisk (ten po prawej stronie) przez 10 sek.
Chiński Peugeot ma zwykły zapłon AC-CDI, lecz moduł posiada dodatkowe wejście na zasilanie prądem stałym po stacyjce. Przy wymianie modułu na typowy należy odłączyć z kostki ten przewód (czarny) aby nie dochodziło do przepalania bezpiecznika.
Sprawdź na początek czy paliwo dochodzi do pompy wysokiego ciśnienia. Zdejmij przewód paliwowy idący do niej za filtrem paliwa i kluczyk w pozycję zapłon. Powinno "mocno sikać".
Samochód już jeździ. Nie wiem co było zepsute. Po poskładaniu do kupy po prostu odpalił. Nie wyłącza mi tylko teraz radia po wyłączeniu zapłonu.
Po minucie bezczynnosci, wlaczyc zaplon i w ciagu 10s nacisnac przycisk zamykania na 10s, wylaczyc zaplon i odczekac co najmniej 30s. Pozdrawiam, Georges
To sprawdź wazystkie.
Jak będziesz zapalał na ssaniu i dodawał gazu to będziesz miał problem z zapalaniem.
Próbowałeś włączyć zapłon, nacisnąć jakikolwiek przycisk na kluczyku na ok 3 sek. wyłączy ć zapłon, poczekać ok 1 min i znowu nacisnąć?
Jak zdejmiesz przelew i włączysz zapłon to zawsze będzie lało.
sprawdzic by trzeba przekaznik zapłonu/przekaznik pompy.
Może przestawiony zapłon ?
Według Autodaty mierzymy następująco: Zacisk 1 i 5: zapłon włączony, wartość ok. 5V Zacisk 1 i 2: zapłon włączony, przepustnica zamknięta, wartość ok. 2,1V Zacisk 1 i 2: zapłon włączony, przepustnica całkowicie otwarta, wartość ok. 4,9V Zacisk 1 i 4: zapłon włączony, przepustnica zamknięta, wartość 0V Zacisk 1 i 4: zapłon włączony, przepustnica całkowicie...
Peugeot 406 2.2 HDI rok 2001. Mam immobiliser z odcięciem dwóch obwodów. Gdzie można się podpiąć, aby odciąć zapłon oraz unieruchomić samochód podczas jazdy ?
Nie wiem jak we wymienionym skuterze ale z mojej praktyki z różnymi zapłonami CDI wynika, że: Napięcie zasilania modułu CDI wynosi od 200 do 330V przy czym nie spotkałem się z przypadkiem takim, aby moduł którego napięcie zasilania wynosi 300V zasilić 200V i żeby skuter nie zadziałał. Dostateczna iskra na świecy pojawia się przy m/w. 100V Oporność wynosi...
Wyłączyć zapłon. Wcisnąć i przytrzymać przycisk [A]. Włączyć zapłon. Wcisnąć przycisk [A] na 10 sekund. Wskazywane jest teraz 0 i symbol klucza śrubowego gaśnie. Przycisk A to ten pod prędkościomierzem.
Może główny przekaźnik odmówił współpracy. Jest to element który spoczywa na akumulatorze. Pod pomarańczową naklejką są przykręcone przewody (grube prądowe). Zobacz czy po przekręceniu kluczyka w pozycje zapłon pojawia się prąd na obu nakrętkach M8.
Sprawdź bezpieczniki pod maską, jest tam jeden odpowiedzialny za zapłon. Może być tylko utlenione złącze.
To w tą szczelinę gdzie wchodzi cycek oznaczony jako + przerywacza migotania wsadź probierkę i zobacz czy masz zasilanie (probierka ma się świecić). Oczywiście zapłon musi być włączony. Jak nie ma to wciśnij klawisz awaryjnych i zobacz, że się pojawi.
Z tego, co mi powiedział elektryk, to na jałowych jest podniesiona wartość powietrza, a odpowiednia jest dopiero przy 1 tys. rpm i na dodatek skacze kąt wyprzedzenia zapłonu.
Próbowałeś na wyłączonym radiu i włączonym zapłonie?
Jaki był stary moduł i jak wyrzuciłeś immobilizer ? Prawdopoodobnie nowy moduł nie zadziała ( nie pasuje do Twojego modelu skutera)
Wszystkie wtryskiwacze zasilane są z tej samej linii zasilania mówię tutaj o plusie a sterowanie odbywa się minusem ze sterownika silnika. Skoro sprawdzałeś probówką to na jednym z pinów musi świecić względem masy na zapłonie.
robokop - Urządzenie pokazało tylko tyle co podałem - nic mniej, nic więcej. Gdyby była to cewka nie powinno pokazać błędu mówiącego, na którym cylindrze wypada zapłon ? - pytanie teoretyczne
Sprawdz lampą stroboskopową wyprzedzenie zapłonu.
Spróbuj tak Włącz zapłon wyłącz zapłon włącz zapłon i przytrzymaj chwilę przycisk zamknij.....puść wyłącz zapłon i wyjmij klucz sprawdź czy działa....
włącz zapłon, wpisz aktualny PIN, wciśnij C, wpisz nowy PIN, wciśnij C. PIN zmieniony. Do pierwszego wprowadzania będą ważne dwa piny stary i nowy. Po wpisaniu jednego z nich to on zachowa ważność.
Napisal że sprawdził Jakie wyniki pomiaru luzów? Wyklepanie powierzchni zaworu-dźwigienki ? Nie szczelność przylgni zaworu i gniazda? Przestawiony rozrząd? Podciśnienie za wysokie, więc w cylinder jest zasysane za mało powietrza , albo ma nieszczelny dolot.
Jezeli ma byc do wszystkich drzwi a dostep do kabelkow jest trudny to podepnij sie przy lampce lub w slupku gdzie ida przewody od lampki. Dodano po 1 Jezeli ma byc do wszystkich drzwi a dostep do kabelkow jest trudny to podepnij sie przy lampce lub w slupku gdzie ida przewody od lampki. Jezeli tylko drzwi kierowcy, to znajdz przewod od wlacznika drzwiowego,...
I tylko na rozgrzanym był problem? Dodano po 17 A jeszcze jedna dziwna sprawa. Jak odepnę czujnik wałka wydechowego to wypadania zapłonu brak nawet wentylator załancza się na pierwszym biegu tylko coś zaczyna piszczeć jak pasek od strony rozrządu ale to nie pasek bo bez paska też piszczy. Czujnik temperatury dałem nie wpięty w obieg żeby oszukać komp...
Jakie masz napięcie na aku. Po włączeniu zapłonu?.
Witam! Kupiłem ostatnio radio samochodowe Sony CDX GT-212. Wszystko w nim działa oprócz jednej funkcji: nie zapamiętuje stacji radiowych. Podczas, gdy zapłon jest włączony wszystko jest ok, stacje się zapisują, wyświetla się napis "memory" (chyba). Gdy całkowicie wyłącze zapłon prąd w obwodzie płynie jeszcze około minuty (Peugeot 206), w tym czasie...
Na znaki - nie swoje mazakiem malowane (nie jestem artystą). Rozrząd jest ustawiony wg książki serwisowej, nie ma możliwości żeby było źle. Zawory ustawione. Zapłon opóźniony wg możliwej odchyłki. Georges jak sprawdzić pod obciążeniem? Rozumiem, że powinien wtedy się zmieniać ale o jakie wartości? Wloz kolki, bedziesz pewny. U PSA w zasadzie nie ma...
Najprawdopodobniej dwa siwe. Zmierz przy okazji zasilanie tej sondy, podepnij żarówkę 21W i włącz zapłon.
Tak EGR jest ruszany po każdym wyłączeniu stacyjki. Pezekręć zapłon i nie odpalają. Następnie wyłącz.
No to moja diagnoza brzmi ; Albo uszczelka pod głowicą do wymiany albo zapłon przestawiony (zabardzo opóźniony) . Żeby być pewnym najpierw sprawdź poprawność ustawienia zapłonu . Jak problem bedzie dalej to jedynie uszczelka (tak mi sie wydaje :))
Wykręcanie zawsze na gorącym (60- 70 °C). Ja uważam że świece w benzynie na zimnym :D
Ogólnie szybkość odpalania była taka sama jak z samym kluczykiem, odruchowo palec w określone miejsce i kluczyk. Czyli zajęte obie ręce i trzeba puścić kierownicę do uruchomienia silnika. Jest to (z trudem) do przyjęcia na postoju, po zatrzymaniu pojazdu. Ale też może byc przypadkowe zatrzymanie silnika w ruchu, np. po gwałtownym hamowaniu, albo zablokowanie...
Czy mógłby mi ktoś od samego początku wytłumaczyć zasadę tej metody Tak prosto to nie pójdzie. Jak już, to rozpiąć wtyczkę przy uśpionym BSI - wyłączyć zapłon, odczekać 6 minut nie dotykając niczego w samochodzie, w szczególności żadnych wyłączników ani drzwi, wypiąć szarą wtyczkę, włączyć zapłon, odczekać 5-10 sekund i na tym włączonym zapłonie ją...
https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3... Zapoznaj się z tematem.
peugeot zapłon wypadać zapłon peugeot przewód zapłon peugeot
toshiba kanały cyfrowe nierówne obroty omega pralka bosch bęben rozbieralny
krups zawór dwubarowy protokół pomiarów oświetlenia
Prawidłowe ciśnienie doładowania VW Passat B5 1.9 TDI AVB Audi A6 Tiptronic - Szarpanie skrzyni a pompa wspomagania