WYgląda na zapchaną chłodnice .
Ewidentny brak przepływu. Zapchana chłodnica (łatwo zweryfikować) lub skończyła się pompa - z tym gorzej bo napędzana jest paskiem rozrządu.
Nieszczelność,uszkodzony MAF a nawet zapchana chłodnica spalin. Logi lub odczyt z grupy 003 inaczej wróżenie.
Zapchana chłodnica,bądź padnięty termostat (facet niemal na moich oczach zabił silnik w Pandzie przez termostat właśnie).
sprawdz: -czy nie ma oleju w płynie chłodniczym - nie ma "bąbelek" w zbiorniczku wyrównawczym -czy pod korkiem oleju nie zbiera sie szara maż jezeli tak to masz UPG do wymiany. jezeli nie to prawdopodobnie masz zapchaną chłodnicę
Zacząć należy od diagnostyki ,dla przykładu odczytu ciśnienia z czujników różnicy ciśnień jak i innych parametrów. A z wróżb to zapchany EGR (chłodnica)niskiego ciśnienia.
Witam Przerabiałem taki temat wczoraj czyli 6 lipca br. Ty nie masz problemu ze sprężarką klimatyzacji i czujnikiem ciśnienia (presostatem) tylko z zapchaną syfem chłodnicą wody i klimy.... Brak poprawnego przepływu powietrza przez obydwie chłodnice powoduje pulsacyjne działanie klimy... Trzeba sprawdzić czy chłodnica wody i klimy nie są zapchane jakimś...
Uszczelniacz to zło. Zaraz będzie zapchana nagrzewnica, chłodnica i czort wie co jeszcze. Zdejmij wąż, dokładnie wszystko oczyść, zakładaj wąż i dobrze dociągnij.
No to jeszcze zostaje opcja z brakiem drożności układu chłodzenia. No zapchana chłodnica. Jakie faktyczne temperatury osiąga silnik?
P1103-Mass Air Flow Sensor In Range But Higher Than Expected Błąd mówi o tym że przepływ powietrza jest większy niż oczekiwany. Takie coś zazwyczaj jest kiedy EGR nie jest otwarty lub jest zaślepiony. Przy otwarciu zaworu EGR zapotrzebowanie silnika na powietrze powinno spaść bo silnik ciągnie spaliny. Jeżeli ich nie będzie ciągnął to będzie zaciągał...
płukankę układu też zrobiłem Jeśli był syf to on osiada najszybciej w nagrzewnicy i chłodnicy, tu cięzko wymontować chłodnicę to spróbuj tak że do górnego otworu chłodnicy wlej wodę, jak szybko nie przeleci na dół to zapchana chłodnica
Sprawdź termostat czy się otwiera. Termostat powinien mieć dziurkę/zaworek do odpawietrzania instalacji. Jeśli niema odpowietrzania przez termostat, to jest gdzieś wężyk z górnych cześci instalacji do zbiornika wyrównawczego. Pytanie nastepne, czy pompa pompuje, i czy chłodnica nie jest zapchana. Przypadek autentyczny : zapchana chłodnica, tylko kilka...
Nigdy nie wlewajcie tego środka na uszczelnienie chłodnicy! To ostatni gwóźdź do trumny dla auta. Zapcha się nagrzewnica potem chłodnica i pompa wody. Tego nie ta się później pozbyć z układu chłodzenia. Tylko naprawa bez uszczelniacza!!!
Normalna żecz w dafie . Zapchana chłodnica . Wymień na nową i zapomnij o problemie.
Jaka temp? Czy wentylator się włącza? Uszczelka pod głowicą ,zapchana chłodnica ,pompa wody? Przecież to może być wszystko i bez diagnozy nikt ci nic nie powie.
Chłodnica zapchana, albo po prostu patrzysz tam gdzie wentylator już ją schłodził.
Hej dzięki za pomoc pytałem jednego kolegi z pracy to mówił dolej płynu do chłodnicy ale on często zapika czasami raz dziennie czasami kilka razy co np 10 min 30 min itp. A płyn musi byc bo czasami jak chciałem sprawdzić czy jest albo dolać po trudnym odkręceniu zakrętki aż tryskało ze środka może w środku robi się ciśnienie i komputer głupieje po...
Witam Miałem tak w 1,6 HDI ,przyczyną była zapchana chłodnica(lamelki) .U mnie po przebiegu ponad 150 kkm. Pomogła wymiana. Pozdrawiam
Problem rozwiązany zapchana chłodnica. Wystarczyło przeczyścić i problem z głowy.
Zapchana chłodnica.
Zapchana chłodnica, zamykam.
Pompa , zapchana chłodnica.
raczej bym obstawiał zamuloną, zapchaną chłodnicę.
Witam sprawdź czy nie jest zapchana chłodnica oleju.
Zapchana chłodnica, źle założony termostat.
Dziękuję bardzo za szybką odpowiedz. Napisz proszę przy jakim przebiegu mieliście ten problem i w jak sposób sprawdzaliście ten przepływ w chłodnicach. Zrobiliśmy dokładnie to co Wy (wymiana: pompy , termostaty, sprawdzony kompresor, podmieniona visco i zawór ciśnieniowy, wymyte chłodnice od zewnątrz) nic nie pomaga. Kierowca twierdzi że stało sie to...
Uszkodzony termostat, uszkodzona pompa wody, zapchana chłodnica, UPG lub pęknięta głowica. innnych możliwości nie widzę.
Zapchana chłodnica, zapowietrzony układ, niedrożne węże do obiegu płynu chłodzącego. W ostateczności pompa.
Czy włącza sie wentylator i czy chłodnica jest gorącza ? Jeśli nie to termostat. Jeśli tak to zapchana chłodnica lub uszczelka głowicy do wymiany.
Witam, Mam taki sam problem, po wymianie pompy na łączniku gumowym na wysokich obrotach wytwarza się podciśnienie i tryska woda. Na wolnych obrotach jest ok. Co może być problemem? Zapchana chłodnica? Proszę o odpowiedz....
podłącz chłodzenie do kranu z wodą, a wypływ do kanalizacji i po 30 minutach pracy silnik będzie tak wypłukany jak nowy. Też o tym myślałem, martwi mnie tylko że w zakamarkach może mi zostać trochę tej kranówy i potem kamień zapcha chłodnicę. Ogólnie tam wchodzi 7 litrów z groszami wg. instrukcji, po dobroci da się spuścić niecałe 5l wężem w najniższym...
Witam, Jak się nie przegrzewa, gdy dochodzi do 120°C, to masz nie wydolny układ. Jak silnik dostarcza mało ciepła, to chłodnica wyrabia, a jak dajesz po gazie, to już nie wyrabia. A może chłodnica zapchana, pisałeś, że uciekał płyn kiedyś, może ktoś wsypał, wlał środek do uszczelnienia układu i zabiło chłodnicę. Pozdrawiam
Skąd wiesz, że się nie otwiera, masz przezroczystą obudowę? Może się otwiera, tylko masz zapchaną chłodnicę, albo co innego? Zagotuj go w garnku, sprawdzisz, czy się otwiera. W kabinie robi się ciepło? Pompa może nie pompować, bez obiegu cieczy, zagrzeje się tylko silnik.
Fabia 2 z silnikiem 1,4 BXW, stała półtora roku, po uruchomieniu silnika normalnie jeździła, jednak po miesiącu zaczął być wyczuwalny zapach płynu chłodzącego silnik, sprawdziłem pod maską, nie było przepływu przez chłodnicę, górna rura bardzo gorąca do kolanka przy chłodnicy a chłodnica zimna. Podjechałem do warsztatu, pan stwierdził, że termostat...
Popieram zacznij od korka i jego uszczelki, silnik sie nie przegrzewa sądząc po wskaźniku wiec termostat zapchaną chłodnicę bym wykluczył.
Jeśli man ma retarder to czujnik temperatury zamontowany jest w rurze z cieczą chłodzącą retarder. Zanim gorący płyn trafi do chłodnicy ( przy włączonym retarderze) wentylator powinien się załączyć .Do magii- może być problem z wiskiem, zapchana chłodnica zewnętrznie lub wewnętrznie jeśli w układzie chłodzenia miała zastosowanie woda.
Ja dalej obstawiam zły zapłon, przegrzewanie silnika spowodowane zapchaną chłodnicą, uszkodzonym termostatem, wentylator niesprawny, zła mieszanka , świece do wymiany.
Jeśli wentylator nie włancza się to wina leży po stronie włącznika termostatycznego lub zapchanej chłodnicy niedawno robiłem taką astre i była zapchana chłodnica w okolicy tego włącznika woda sie gotowała a wentylator sie nie załączył płukanie nic nie dało dopiero rozebranie boków i wyczyszczenie z zielonego nalotu dało efekty.
Na początek kontrola MAF i lewego powietrza.Potem kontrola działania EGR przy obserwacji przepływu MAF.Złe wskazania to uszkodzony MAF,EGR,zapchane kanały spalin lub (jak jest)chłodnica spalin.
Wydaje mi się że nic do tego nie ma woda czy płyn a jedynie czujnik załączający wentylator . Na początek jego bym sprawdził . Jeśli on jest sprawny to obstawiam zapchaną chłodnicę . Panie Sadowski, znowu pisze Pan bzdury.
po długim czasie sorry, ogrzewanko w renault traficu działa już bez bi pasów, zapchana była chłodnica nagrzewnicy, produktem do uszczelniania chłodnic teraz kierowca przyznał się, że wsypał produkt, bo miał mały ubytek płynu. (chłodnica silnika również wymieniona, bo już nie dało się nic z nią zrobić). chłodniczkę nagrzewnicy udrożniłem podłączając...
Jeśli od góry jest gorący a dolny nie to logika podpowiada mi że zapchana jest chłodnica i nie ma przepływu zdejmij chłodnicę i sprawdź czy się nie zapchała
Po rozebraniu i przemyciu palety sterującej poskładałem wszystko. Zalałem olejem odpaliłem auto i problem znikł, niestety tylko na 2-3 min. Szukałem dalej i stwierdziłem zapchaną chłodnice oleju. Co mogło się uszkodzić z powodu tej usterki??? W jaki sposób ostatecznie sprawdzić czy problem tkwi w skrzyni czy jest to wina konwentera. POMOCY
Teoretycznie -odpięta wiskoza (elektrycznie) działa na starej zasadzie sprzęgła viskotycznego, teoretycznie zapchane chłodnice międzystopniwe mogą powodować dziwną pracę wiskozy ale nie aż taką. Naprawdę trudna usterka:) Testy wiskozy były robione przy temperaturze 90 stopni? Na postoju też tak się zachowuje? A te dźwięki to skąd się wydostają?
Dalej w lecie będzie ci wyłączać klimę, sygnał prędkości nie ma nic do tego. Masz zapchane chłodnice i skraplacz, następuje wzrost ciśnienia czynnika i wyłączenie awaryjne sprężarki. Przy wyższych prędkościach pęd powietrza przez skraplacz zbija ciśnienie i klima pracuje. Zresztą przy teraźniejszych temperaturach nie ma szans na włączenie sprawnej klimy
Kolego więcej pokory dla ludzi którzy chcą ci pomóc bo wyczuwam ironie w twym pisaniu ale do rzeczy ;; na początek sprawdz chłodnicę a mianowicie czy jak silnik jest rozgrzany to na całej jej powierzchni jest taka sama temperatura czy np na górnym rogu nie jest zimna bo według mojej oceny to albo termostat albo zapchana chłodnica (nie sugeruj się tym...
Przyczyną może być ograniczona zdolność chłodzenia przez chłodnicę. Może zapchana brudem. Może zapowietrzony układ. Jak jest możliwość, to sprawdź czy po nagrzaniu silnika dół i góra chłodnicy ma taką samą temperaturę.
Instalacja LPG przy wyborze chłodnicy raczej nie ma znaczenia. Ja bym od siebie polecił Valeo, wielokrotnie miałem do czynienia z tymi chłodnicami i nie mam zastrzeżeń. Możesz kupić i używkę, ale trzeba się upewnić czy nie jest dziurawa, zapchana bądź skorodowana.
wentylator włącza sie gdy jest kolo 100C wiec wentylator sie dobrze włącza tylko za czesto sie nagrzewa do tych 100C nawet gdy jest temperatura na minusie na dworze Dodano po 4 a jak sprawdzic czy jest zapchana chłodnica bo jak jest to jedyna opcja to jej wymiana Dodano po 10 pompa wody została wymieniona wiec zostaje chłodnica
Witam mam podobny problem,obecnie przy temp.-10st. trudno mojego AEL-a zagrzać,po dłuższej jezdzie ok.15 km.osiąga temp.90st. ale jak się zatrzymam to po minucie spada temp. na 60st..Ogrzewanie jakoś tam grzeje górny wąż chłodnicy gorący ale tylko na 2/3 długości przy wejściu do chłodnicy zimny chłodnica zimna wąż dolny przy termostacie letni a dalej...
Pewnie chłodnica zapchana robactwem.
witam mam tez problem z wyżucaniem płynu , kupiłem auto juz z uszkodzeniem , kiedy jechałem samochodem do 1900 obr. to było oki , ale jak sie przekroczyło to zaraz gotował sie , mechanik stwierdził i wymienił uszczelke pod głowica , do tego rozrząd komplet , ale co do czego auto znowu sie gotuje :/ okazało sie ze dodatkowa pompka jest uszkodzona , została...
Nie tylko chce sie dowiedziec dlaczego termostat jest na powrocie a w wiekszosci aut jest on na na górym weżu przy głowicy.Wentylator sie włacza nawet w zimie a jesli puszcze ogrzewanie na max wtedy widac ze temperatura spada(auto podpiete do interfejsu) i wentylator przestaje pracowac wiec uwazam ze raczej u mnie jest zapchana chłodnica skoro tyle...
Dla mnie wygląda na zatkane kanały chłodnicy albo visco się ślizga.Nie zapomnij wywalić filterka płynu chłodzącego to oszczędzisz sobie problemów z niskim ciśnieniem oleju(filterek zapchany=chłodnica oleju nie chłodzi oleju=spada lepkość oleju że pompa nie nadąża z ciśnieniem i masz na desce warning low oil pressure).Chłopcy z paccar przedobrzyli i......
chłodnica zapchana -pod obciążeniem potrzebuje większego chłodzenia na wolnych obrotach schłodzi
Podłączam się do tematu. Nissan X trail T32 1.6 dci. Auto po wymianie silnika (wypadła panewka), generalnie jeździ ale po długiej trasie zapala się check i zwraca błąd P1489 (prawdopodobnie za wysoka temperatura w chłodnicy spalin EGR-a niskociśnieniowego za dpf-em). Czytałem na forach że wymiana tego czujnika nie rozwiązywała problemu ani wypalanie...
Sprawdź ciśnienie w układzie , za bardzo ci wzrasta. Przyczyny: 1. Zapchana chłodnica - skraplacz (robalami błotem umyć na myjni)- jest przed chłodnicą samochodu więc z przodu 2. Uszkodzony lub nie działający dodatkowy wentylator. 3. wilgoć w układzie , do wymiany osusacz 4. termostatyczny zawór rozprężny ( ta kostka przy wejściu do parownika-najczęciej...
Witam. Czujnik wilgotności masz sprawny. Gdyby było inaczej suszarka „nie widziałaby” prania i kończyła by cykl chwilę po uruchomieniu. Proponuję sprawdzić stan wentylatora nadmuchującego zimne powietrze na chłodnicę. Prawdopodobnie jest zapchany. Znajduje się pod kratka z prawej strony na dole. https://obrazki.elektroda.pl/1596833600_...
Witam. Dostałem od wujka Passata b4 1.9TDi (stał w garażu prawie rok nie ruszany) i mam problem z jego przegrzewaniem się. Otóż zrobiło się ciepło i wskazówka temperatury poszybowała powyżej 90, ale nie doszła do 110 stopni bo włączyłem ogrzewanie na maxa. Płyn był w normie, ale górna rura od chłodnicy gorąca, że dotknąć nie można i lekko "napompowania",...
Jak dolałeś jakiegoś wynalazku uszczelniającego to pewnie Ci chłodnice zapchał. Jak się silnik zagrzeje to sprawdż ręką czy cała chłodnica jest gorąca i węże dochodzące do niej.
Poradziłem sobie z tym problemem okazało się, że chłodnica była zapchana w środku.
Nie znam pritardera ale chyba ma swoją osobną chłodnicę. Prosze poprawic jeśli sie mylę. Byc może ona jest zamulona lub zapchana z zewnątrz. Jesli jest to od niej bym zaczął Nie ma tam żadnej dodatkowej chłodnicy - nie tam jest problem. Jak znam życie to skończy się na wymianie pritardera bo to co się najczęściej psuje już wymieniłeś. Instrukcję serwisowania...
Jedną z przyczyn może być zapchany przewód odpowietrzający chłodnicę .Lączy on ją z naczniem .
Chłodnica jest zapchana więc "wlej" nie przejdzie tu. Wejdzie może 50ml więc pozostaje coś agresywnego np kwas i powoli sukcesywnie coraz więcej....
kolego na bank masz zapchaną chłodnice dokładnie taki przypadek miał kolega w lagunie II na postoju ok jak jechał ok 120km/h to temperatura rosła na max i kontrolka przegrzania silnika Wymieniony termostat , jazda bez niego wymieniony korek zbiorniczka wymieniona uszczelka pod głowicą , pompa wody i dalej to samo!!!!! Dla pewności mej teorii to jak...
Twoje auto czy nowo kupione? Dodawał ktos proszku do "lepienia chłodnic" ? w 1 swoim poście napisałeś, że "nie wywala wody" w kolejnych pisałeś, że "wywala prawie całą" to jak wkońcu jest? możesz mieć też zapchaną chłodnicę lub jakiś przewód dolotowy skoro upg miałes przepaloną może ktoś coś kombinował.. przy przepaleniu upg i jeżdzeniu tworzy się taka...
Termostat został sprawdzony? Chłodnica aby nie zapchana jakimś cudownym środkiem do likwidacji przecieków? Czujniki temperatury - wskazania odczytane z komputera są prawidłowe?
Do Adler 47. Jeżeli wymieniasz coś w warsztacie i to się psuje to trzeba tam uderzyć, niech naprawiają w ramach gwarancji, a nie ten zepsuł to do innego, tamten zepsuł to do następnego. Pomijam kwestie wymiany części na takie ze szrotu, gdzie leżą w niezbyt sprzyjających warunkach Bóg wie ile czasu, a potem płacz i zgrzytanie zębów bo się popsuło. No...
Skoro się grzeje a chłodnica jest zimna to albo termostat się nie otwiera albo masz zapowietrzony układ, lub zapchany duży obieg.
Ja myślę że tam płyn się nie gotuje w ogóle. Nie zostały podane żadne objawy gotującego się płynu. Koleżanko - skoro uważasz że gotuje się płyn to zobacz czy w tym momencie kiedy się on gotuje to działa Ci ogrzewanie - leci ciepłe powietrze. Hmm to też nie do końca tak, ponieważ jeśli ktoś wcześniej na szybko chciał doszczelnić głowice i nawalił jakiegoś...
Jak turbina nie pompuje odpowiedniego ciśnienia to podejrzewam że może zapchana - zasyfiona jest chłodnica powietrza ( intercoller). Najprościej odłączyć ją i zobaczyć czy auto się lepiej zbiera.
Od kiedy zaczęło się robić cieplej na dworze mam dość spory problem z moją mazdą, przy jeździe ponad 100 zaczyna się ona przegrzewać (w korku temperatura jest w porządku), dziś zauważyłem że włączenie ogrzewania na max trochę pomaga ale nie eliminuje problemu. Termostat jest sprawny a wentylatory kręcą siew odpowiednią stronę. Nie zaważyłem bomblowania...
Zimna chłodnica na dole, a ciepła na górze jakoś mnie nie przekonuje. Wydaje mi się że to normalnie. Płyn przychodzi górą ciepły studzi się w chłodnicy i wraca na silnik chłodny. Masz racje ale u mnie była zimna na dole a w zbiorniczku się woda gotowała, wskazówka na max. Okazało się że kanaliki na dole chłodnicy się zatkały, nie było dostatecznego...
Wyjmij chłodnicę, rozkręć i wyczyść, zatkane wloty jak i cała chłodnica. Tak może być zapchana. https://obrazki.elektroda.pl/3470316900_... Kwasek cytrynowy, odkamieniacz itp. środki pomocne. Na tych wężykach nie ma wysokiego ciśnienia, to powrót gorącej wody i pary.
A ja radze sprawdzić czy chłodnica ma na górze i na dole taką samą temperaturę na gorącym silniku może przyczyną jest że chłodnica jest zapchana!!!:)
Miałem nieszczelny układ klimatyzacji,naprawiłem przwód i klima działała przez jeden dzień.Pojechałem do warsztatu specjalizującego się w klimatyzacjach samochodowych i powiedziano mi ,że mam uszkodzony kompresor,zapchaną chłodnicę klimy i zanieczyszczony cały układ(za tę usługę nieźle mnie policzyli!).Wymieniłem kompresor(2szt.) i chłodnicę klimy,oczyściłem...
Upewnij się czy chłodnica jest nie zapchana i co z tym wentylatorem udało coś ci się zrobić ?
Ja zrobiłem dziurkę w korku wyrównawczym płynu chłodniczego bo mi z ciśnienia które rosło od temperatury cieczy wysadzało przewód do zbiornika. Czyli chyba żle zrobiłem z tym otworem? Jak stoję na postoju to faktycznie tak się nagrzewa (wskażnik temperatury dochodzi do czerwonego pola) że nawet czuć smród w kabinie a wentylator nawet się nie włącza,...
Często zapchana kłębkami kurzu chłodnica powoduje przegrzewanie proca i wyłącza...Dobrze byłoby przedmuchać i sprawdzić...Zobacz również czy wentylator od proca dobrze pracuje, może wymaga wymiany.
Miałem podobny problem w avensis d4d 2litry autko słabło, kopciło na czarno nieraz jechało lepiej, nieraz zupełny brak mocy - żadnych błędów diagnozy mechaników różne ( przepływka, turbina , egr, wtryski)MÓGŁ BYM NAPISAĆ REFERAT . Podstawa aby nie narażać się na koszty sprawdzenie wszystkich elementów układu dostarczającego powietrze do komory spalania...
130 to dobra temperatura. jak się przegrzewa to sprawdza się wentylator i chłodnicę. Którą jest zapchana syfem. Wystarczy umyć.
Ale to przez chwilę raz na godzinę ... I to tak naprawdę delikatnym ciepłym , chłodnica zapchana może być? Dodano po 32 Jest bardzo duże ciśnienie w układzie nawet po nocnym postoju , jest ciśnienie w zbiorniczku i wyrzuca płyn :(
Sprawdź czy wentylator się załącza, czy obieg płynu jest prawidłowy( jak jest ciepły czy oba przewody i chłodnica jest ciepła), ogrzewanie działa czy nie? Jak nie ma obiegu płynu, to może pompa wody albo termostat, ale równie dobrze może to być chłodnica zapchana. Pozdrawiam.
Patrząc po temacie był wyciek , nie dolewales doktora ? Być może chłodnica się tym zapchała i auto się grzeje , jak wygląda sytuacja z temperaturą ?
jak sie nagrzeje to zobacz czy chłodnica odbiera ciepło może przewody zapchane lub kanałki w bloku i nie puszcza na chłodnice
Ja mam 2.0 TDI o mocy 136 KM i problem polega na tym, że bulgocze w chłodnicy nagrzewnicy. Po przejechaniu 20 km odkręcam korek zbiorniczka i poziom płynu podnosi się, a czasami uwalnia się ciśnienie powietrza. Chłodnica była zapchana, ponieważ nie było ogrzewania. Przepłukałem ją octem. Teraz ogrzewanie nie działa tak, jak powinno, ale działa. Ostatnio...
autko mocno się grzeje 100pare stopni wiec postanowiłem wymienić termostat niestety nic to nie dało ale zauważyłem ze nie było płynu ani w przewodzie od chłodnicy ani w bloku silnika podczas wymiany termostatu... W zbiorniku wyrównawczym naturalnie poziom jest .Dopływ do chłodnicy gorący (lecz bez płynu???) powrót jest natomiast ciepły ...Chłodnica...
Coś jest zapchane. Zawór rozprężny lub dysza dławiąca drugą opcja to uszkodzony czujnik temperatury parownika przez co sterownik nie ogranicza pracy sprężarki klimatyzacji.
Czeski film :D Jeszcze jedno "ale". Skoro zapchana była chłodnica oleju i z tego powodu silnik latał na sucho. Po wpieciu manometru powinno pokazywać cały czas max ciśnienie przewidziane aż do momentu otwarcia zaworu przelewowego ... ? Czyli około 7 bar ? Jeszcze pomijam fakt, że żaden ! Rzeczoznawca - silnikow i skrzyni nie oglądał ... te zapewne juz...
Zapomniałem napisać, że włącznik wiatraka też wymieniałem. Myślę, że on działa prawidłowo. Pytanie skąd mogą się dostawać te spaliny do płynu, skoro uszczelka pod głowicą była wymieniana? Spróbuj jeszcze ostatniej szansy. Możesz mieć zapchaną chłodnicę i przez to układ sie nie odpowietrza. Sprawdź czy chłodnica jest równomiernie gorąca na całej jej...
Hehe, wyciek oleju do wody... I chłodnica się zapchała... Wybacz ale załzawione oczy ze śmiechu nie pozwalają mi pisać, ale szukaj głowicy/głowic
Jak ma dobry płyn, to nie zagotuje. Poza tym wysokie temperatury były w późniejszych wersjach Opli. Astra F, G miała "normalne" wskazania. H. Nie miała zegara, ale można było sprawdzić. I przy chyba 105 otwierał się termostat. Z Corsą pewnie podobnie. Chłodnica może zapchana.
Mechanik juz modyfikowal korek oraz wykonał jak by to nazwać hmm "drenaż" polegajacy na tym : poprowadził wężyk od odpowietrznika termostatu do zbiorniczka wyrównawczego i ogólnie wygląda to tak ze teraz plyn trzyma się w poziomie min a maxi dodam ze auto się wgl nie gotuje temperatura w normie Czy możliwe żeby chłodnica byla zapchana ? Lub jakieś węże?
Włącznik termiczny (ten stary) załącza się przy temperaturze 100c natomiast wyłącza 94-95c. Pomiary dokonane w gotującej wodzie z termometrem kuchennym. No te "parametry" nie są wcale takie złe, biorąc pod uwagę błąd pomiarowy termometru. Jeżdżę tym pojazdem już ponad 15 lat. Nigdy nie było podobnych problemów, za wyjątkiem właśnie z problemami (podobnymi)...
Czy włącza się wentylator. Do sprawdzenia chłodnica czy lamelki nie zapchane błotem. A może to wskazówka źle pokazuje. Musiał byś to jakoś skonfrontować
sprawdz również czy chłodnica nie jest zapchana jakimiś brudami i martwymi robalami najlepiej pozbyć sie tego myjką wysokociśnieniowa od strony silnika
płukaj tylko środkami, da ci to 100% efekt, woda nie wypłuczesz dobrze. zapchać może się nagrzewnica chłodnica, zależy na czym jeździłeś wcześniej
Chłodnica sprawna? Nie zapchana muchami? Kamień kotłowniczy od środka też potrafi pogorszyć odprowadzanie ciepła.
Jeśli pojawia się biały ,siwy dym to ja bym sprawdził na początek chłodnicę EGR ,może być zapchana już, Zrobić ByPass na chłodnicy i zobaczysz. A co do trzęsienia po odpaleniu to nie dogrzewają świece podczas odpalania , sprawdzić błędy VAG-iem na zimnym i gorącym silniku.
Brak możliwości odpowietrzenia układu i brak przepływu płynu (dla pewności zajrzyj do wnętrza zbiorniczka) -> pompa do wymiany (a przy okazji rozrząd). Po demontażu pompy, jeśli okazałoby się, że jej plastikowe łopatki są w kawałkach, trzeba zdemontować i przepłukać przewody i chłodnicę wodą w kierunku odwrotnym niż przepływał płyn (aby uniknąć zapchania...
chłodnica zapchana zapchana nagrzewnica zapchana zmywarka
katalizator wydech sterowanie dwoma obwodami pasek rozrząd citroen
grundig 6000x hulajnoga elektryczna
Przekaźnik sprzęgła klimatyzacji BMW X5 E53 – lokalizacja, modele, diagnostyka BMW X5 E53 – brak napięcia na przewodzie sprzęgła kompresora klimatyzacji