zobacz jak pracuje sztanga. wygląda na zapieczona kierownice turbiny, albo masz jakąś dziurę na układzie jak byś mógł zrób jeszcze logi przepływki.
sprawdz na poczatek czy nie sa zapieczone kierownice turbinki,pisalem juz niedawno na tym forum komus jak to zrobic,nie potrzeba do tego interfejsu
Tak jak koledzy wcześniej pisali to będą na 95% zapieczone kierownice w turbinie. Przerabiałem to w B5 i Octavii. Rozebrałem turbo własnoręcznie i wyczyściłem kierownice z pokładów sadzy i pomogło. W necie na ten temat znajdziesz bardzo dużo. Widziałem nawet całą instrukcję jak wyczyścić to ustrojstwo. Powodzenia.
mozliwe zapieczone kierownice w turbinie,poruszaj reką lub czyms sztange od turbo,zeby nie było oporów ,jak bedzie sie lekko juz ruszac przegoń auto gdzies na prostej,te silniki maja to do siebie ,że raz na jakis czas trzeba je przegonić,ja to nie pomoże turbina do zdjecia i czyszczenia łopatek. jak ogarniasz troche mechanikie to sam sobie to zrobisz,opis...
kierownica turbiny zapieczona dlatego przeładowuje, turbo wyciągnąć i wyczyścić kierownice.
Zanim wszystko zdemontujesz, to sprawdź, czy wychodzi podciśnienie na gruszę z N75 (oczywiście po odpaleniu samochodu). Następnie, czy gruszka jest szczelna. To możesz zrobić bez demontażu. Ciężko ale wykonalne jest też rozruszanie zapieczonych kierownic. Tu pomocna będzie ostatnia fotka z postu 147 jednego z tematów http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic10...
poczytaj wszystko pod haslem "notlauf", zapewne zapieczone kierownice badz sztanga... odkrec pokrywe silnika i po lewej stronie pod szyba wloz reke i poszukaj tam takiej sztangi, mieszka, poruszaj nia i zobacz czy chodzi gładko, ciezko lub czy wogole sie rusza. polecam rowniez diagnostyke Vagem gdyz bez tego ani rusz.
Mam taki sam problem. Octi z 2005r 2,0TDi na pompowtryskach po przejechaniu ok 1000km od czyszczenia turbo znow wlacza sie tryb awaryjny (zapieczone kierownice na turbo) i zastanawiam sie czy przyczyna nie jest grucha przy sprezarce. Po rozruszaniu gruchy (bez wyciagania turbo) auto znow jest zrywne:D. Za jakis czas wymienie gruszke a jesli nic to nie...
Witaj. Turbina bije za duże ciśnienie. wygląda to jakby kierownica była zapieczona sprawdź działanie sztangi powinna pracować około 2cm będziesz wiedział czy kierownica pracuje czy jest zapieczona. sprawdź przy okazji wężyki od sterowania turbiny
Poczytaj jeszcze trochę i się dowiesz wszystkiego. Dodano po 1 Wiem że nie takiej odpowiedzi oczekiwałeś ale trudno.
Może uszkodzona grucha (przegnicie) lub zapieczone kierownice, sztanga chodzi pod ręką bez oporów?
czy przepływ za mały powietrza w stosunku do ilości paliwa mógł wpłynąć i tu można szukać przyczyny usterki Zdecydowanie tak. Ale zapieczenia tychże kierownic występują nawet, gdy wszystko z silnikiem itd. jest ok. Dzięki wielkie za odpowiedź. U mnie było tak,że błędów nie było ,ale np. Docelowe 1200 ,a u mnie 990,975 itd.. Na 2 biegu natomiast sypał...
Z logów wynika, że masz zapieczone kierownice na turbo + przepływka kończy swój żywot.... Te logi które twojemu koledze się nie podobają są ok, gorzej jakby były powyżej 100. P.S. verva nie jest polecana do pompowtrysków.... Kierownicami juz sie zajął kolega. Czyli przepływomierz do wymiany? Z tym podciśnieniem to jest tak ze albo jest słabe albo go...
zapieczona kierownica regulacji spalin koszt 300zł
No i właśnie teraz powinieneś popatrzyć w live data, a nie robić zbędną dyskusję. Prawdopodobnie przeładowanie się kłania, jeśli podciśnienia i sterowania są dobre, to niestety czyszczenie w twoim wykonaniu nie przyniosło odpowiedniego efektu.
Nie zbija ciśnienia, więc albo zapieczone kierownice, albo coś"nie halo" z gruszką. Twój problem to żaden ewenement.
Zapieczone kierownice;]?
Jak przeładowuje to Muszą być kierownice zapieczone lub ew. MAP po rozgrzaniu zawyza pomiar ale nie spotkałem sie z taka usterka MAP-a.
To widzisz ,raczej zapieczone kierownice turbo.
zawsze po wymianie opon wykonuje zbieżność kół 🙂 A po co? Nie wiadomo co to za auto, ale podejrzewam trudności w obrocie zwrotnicy koła, czyli np tzw. sworzeń wahacza zapieczony/zardzewiały.
Popieram w calosci to co pisał Repa , najczęstrzą przyczyną wpadania w tryb awaryjny są zapieczone kierownice turba, teraz jest zimno na takie roboty, ale trzeba złapać sztangę w klucz 14-stkę i sprwdzić czy lekko chodzi, jak nie to poruszć nią, ale tak ze 100 razy, az będzie lekko sama wracać. Na jakis czas powinno pomóc. pozdr.
Musisz odczytac błędy. Stawiam na klasyke czyli zapieczone kierownice w turbosprezarce
Miałem taki objaw przy zapieczonych kierownicach. Gruchę sprawdzałeś? Sztangę od niej? Jej regulację?
Zapieczone kierownice w turbo. Pozdro
Super opis. Ciekawe foto tej zgnitej gruchy a także porada aby odpiąć gruche i sprawdzić ją a nie od razu stawiać na zapieczone kierownice. Dzięki.
Przeładowanie to zapieczone kierownice albo uszkodzony "n75".Co do temperatury to nawet nie podałeś jakie to przegrzanie i przy ilu stopniach niby to przegrzanie.Także podaj konkretne info.
Ty nie masz niedoładowania tylko przeładowanie. To, że na KTS'ie wyszło takie niskie ciśnienie doładowania to efekt tego, że te parametry sprawdzałeś na postoju wciskając pedał gazu a nie pod obciążeniem czyli podczas jazdy z maksymalnie wciśniętym pedałem gazu do podłogi od 1500 RPM w górę. Poza tym o przeładowaniu świadczy fakt, iż auto do 2200 RPM...
Zapieczone kierownice lub uszkodzona grucha
Jak zaczęła gwizdać to możesz mieć zapieczone kierownice turbiny,trochę go dobrze przegoń i może przejdzie.
W ALH braki mocy w 90% to wina zapieczonych kierownic spalin w zmiennej geometrii turbosprężarki, rzadziej zardzewiały siłownik podciśnienia regulujący kątem natarcia kierownic spalin (czyli sztanga zatarta wewnątrz zardzewiałej gruchy). Zrobiłbyś logi dynamiczne przy użyciu VAG-COM i je tutaj wkleił to by się sprawa wyjaśniła.
Pewnie zapieczone kierownice w trubo. Zrób logi.
tu problem polega na tym że jechał lepiej przed wyczyszczeniem z zapieczonymi kierownicami ... niż teraz gdu turbo normalnie wstaje. nie ma bledu. ale cisnienie jest kiepskie wg mnie. Kierownice da sie złożyć tylko w jeden sposób. działają prawidłowo. na logu też cisnienie zmienia sie gdy kierownica sie przestawia więc jest dobrze.
Zapieczona kierownica w turbinie lub uszkodzony siłownik podciśnieniowy
zapieczone kierownice w turbo
Sprężarka zapieczone kierownice.
Masz albo zapieczone kierownice w turbinie, albo N75 to wymiany, jeździsz na pewno w notlauf'ie
Coś mi to pachnie przeładowaniem turbiny i komp wchodzi w tryb awaryjny. Jak zgasisz i odpalisz na nowo to jest dobrze aż znowu przy 3000 obr. słabnie- zgadza się? W 90% przyczną są zapieczone kierownice w turbinie, w pozostałych przypadkach zawór N75 albo węże podciśnieniowe.
Jaki masz kod silnika? Bo nie wiadomo czy turbo ze zminną geometrią czy nie. Przyczyn może być kilka. Np. uszkodzony N75, zapieczone kierownice (jeśli zmienna geometria), uszkodzona gruszka.
według mnie zapieczone kierownice w turbo:|
zapieczona kierownica-zrób test elementów wykonawczych silnika 100 % pewności.
Mam chyba to samo (3200-3400 ob/min i traci moc, a po wyłączeniu silnika i ponownym odpaleniu jest dobrze do momentu uzyskania podobnego pułapu obrotów) . Opinii po podłączeniu pod kompy u różnych speców było wiele, od zaworu EGR , zapieczone kierownice w turbinie po przepływkę , ale na szczęścia nie poszedłem za ich radami. Mój rzetelny (wcześniej...
w sharanie 110 ps mogą to być zapieczone kierownice turbiny
Problem rozwiązany - zapieczone kierownice - turbina do regeneracji :(
Czyli jest taka możliwość że te objawy nie wskazują na zapieczone kierownice w turbo?? Muszla nie miała rys. Ale dlaczego są złe wskazania na turbinie w bloku 011 i na przepływce 003??
Zapieczone kierownice w turbo ,było miliard razy, co temat TDI 110KM ta sama usterka.
po świętach wziąłem się za sprawdzenie turbo były zapieczone kierownice problem rozwiązany.
Raczej są to uszkodzone albo zapieczone kierownice w turbo pozdro :D
turbina za dużo pompuje i zawór upustowy zmniejsza ciśnienie. Przyczyną są zapieczone kierownice w turbinie.
Tak, log011 dynamiczny a 3cim lub 4tym biegu. Ale w ciemno będą to zapieczone kierownice spalin w turbinie - turbina do czyszczenia lub kierownice spróbować rozruszać. Jak możesz zrób logi.
Sprawdź jak ładuje turbina, takie objawy ma jak przeładowuje. Zobacz czy nie SA zapieczone kierownice w turbinie .
najprawdopodobniej turbina zapieczone kierownice, wyświetlają się jakieś błędy:?:
Po odłączeniu wężyka od gruszki turbiny sztanga powinna opaść. Albo masz zapieczone kierownice albo gruszkę turbiny do wymiany.
Witam na 100 proc będą to zapieczone kierownice w turbinie trzeba rozebrać turbinę przeczyścić i po kłopocie
Kiedy występuje ten brak mocy? Kiedyś miałem taki przypadek w swoim aucie (dokładnie ten sam model i silnik). Silnik nie wkręcał się powyżej 3000obr/min. Generalnie był wyczuwalnie słabszy. Problemem okazały się zapieczone kierownice w turbo. Silnik działał w trybie awaryjnym (tak się chyba nazywa ten tryb)
No i juz po diadnostyce . Diagnoza zapieczone kierownice w turbie . Dziekuje wszystkim za pomoc Juz wiem co mam robic.Pozdrawiam
sprawdz przewody od n75 i jego tez lub maga tez byc zapieczone kierownice w turninie
notlauf czytaj "tryb awaryjny" Typowa usterka, zapieczone kierownice w turbinie. Za wysokie ciśnienie doladowania.
tzn? :) bo jezeli oddam auto mechnikowi jakiemus to co by nie bylo bedzie czyscil turbo + wymiana zaworu n75 nawet jezeli to nie bedzie potrzebne bo byle by zarobic mozna stwierdzic czy sa zapieczone kierownice? bo wtedy oddam auto na czyszczenie turbo i tylko czyszczenie . Czy mozna stwierdzic ze to n75 ? bo wtedy sam kupie nowy i zamienie . czy moze...
w grupie vaga to bardzo czesto sie zdarza,zapieczona kierownica turbo i jak kolega z gory napisal przeladowuje silnik i wchodzi on w tryb awaryjny.wyczyszczenie turba powinno zalatwic sprawe
Kolego kazimierz7777. Zrób jeden log grupy 003 i 011 jednocześnie dynamiczny z ściągnietym wężykiem z gruszki na turbie a 2 log tych samych grup z podłączoną gruszka turbiny do vacum pompy ale na smutno bez zaworu n75 i wklej Zobaczymy . Prawdopodobnie masz zapieczone kierownice...
Proszę tu masz chyba w miarę opisane co sprawdzić http://obrazki.elektroda.net/49_11806754... Mozliwe przyczyny: - zawor N75 jezeli jest turbina ze zmienna geometria to: - zapieczone kierownice - mieszek Mam nadzieję że mnie nie podsumujesz jak ostatnio z wężykami. Pozdrawiam jka
przyczyną były zapieczone kierownice w turbinie. po wyczyszczeniu z nagaru i syfu turbina ożyła i na razie (ok 1500km) śmiga bez zarzutu. koszt 150zł razem ze sprawdzeniem szczelności turbiny. jak kolega mechanik popatrzył na tą turbinę stwierdził jedno - PSJ - Pierdołowaty Styl Jazdy. Zalecił raz na dwa tygodnie porządne przedmuchanie turbiny (dość...
yaaro wszystko wskazuje na defekt turbosprężarki a dokładnie zapieczone lub całkiem zatarte kierownice. Zerknij na moje posty z poniższego linka, opisany jest tam podobny przypadek. http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic67... Powodzonka.
masz uszkodzoną sztangę zapewne albo zapieczone kierownice VNT w suszarce. jak był zaślepiony to gratuluję, jak to jeździło wogóle ?!? zapraszam na diagnostykę w razie czego.
Ja osobiscie czyscilem turbo zmienna geometra vnt i co bylo zapieczone kierownice po czyszczeniu chodzilo gladko i lekko Dokładnie. To jest najczęstszą przyczyną utraty mocy przez auto np po przekroczeniu jakiejś prędkości. Polecam analizę tematu i mój tutorial, który stworzyłem w wersji PDF z dokładnym opisem jak rozebrać i wyczyścić kierownice turbosprężarki...
Jaki silnik masz? ile koni? oznaczenie silnika masz podane na wlepce w bagażniku, obudowie rozrządu, ksiązce serwisowej. Sytuacja ktorą opisujesz wygląda jak błąd przeładowania i winne będą zapieczone kierownice w turbinie lub coś na sterowaniu kierownicami (zaworek, nieszczelne wężyki).
najprościej mówiąc to komp+vagcom+fejsik. ale widze że niemasz wiedzy na ten temat niestety. oddaj auto do naprawy a zaoszczędzisz pieniędzy bo podstawiając na pałe czyli może to a może tamto to nic z tego nie wyjdzie. a może być jeszcze zapieczona kierownica przy turbinie. pozdro:idea:
Kolego (at)piootr66 problem na 99% leży po stronie turbiny, silnik wchodzi w tryb awaryjny ponieważ turbina przeładowuje ciśnienie. Przyczyną tego są zapieczone kierownice w sprężarce. Trzeba wyjąć wyczyścić lub założyć nową. Pozdrawiam Repa
Jutro sprawdzę to sztangę turbo ale jeszcze mam takie pytanie czy jak były by zapieczone kierownice turbo czy działo by się tak że 2 dni jeździ normalnie, można przekroczyć bez problemu 120km/h a powiedzmy 2 dni muł, nie można przekroczyć więcej jak 120 ? Nie wiem ale zdaje mi się że jakby były zapieczone te kierowniczki to było by tak cały czas że...
albo zawor N75, albo zapieczone kierownice spalin w turbinie, na skutek przeladowania wchodzi na tryb awaryjny i odcina doladowanie. Wszystko powie podlaczenie pod Vaga i zrobienie logow dynamicznych w kanalach 003, 010 i 011.
Bez vag-a ciężko tak, jak kolega wyżej napisał. Możliwe przyczyny - uszkodzony N75, nieszczelność na wężykach, przycinająca się sztanga, zapieczone kierownice turbiny. Nie trzeba zaglądać w zawartość 29F400, żeby się przekonać czy coś było grzebane, wystarczy że kolega zrobi logi.
Nieszczelność na wężach, może przewód podciśnieniowy jest uszkodzony, sprawdzenie N75 w ostatecznym przypadku turbo do przeczyszczenia-zapieczone kierownice. Jeżeli masz kabelek do diagnostyki to zczytaj błędy, możesz prawdzić czy sztanga turbiny działa, wykonać LOGI do analizy. Bardzo popularny problem :)
Należało by sprawdzić kierownice turbo, szczelność przewodów podciśnieniowych sterujących turbo i EGR, szczelność układu chłodzenia powietrza doładowanego, sprawność pompy vacum. Jeśli podciągasz ustami i gruszka się przycina, możesz mieć zapieczone kierownice w turbinie.
Witam, mam autko od 4 dni jak w temacie, jest to 105 konny silnik BLS z filtrem cząstek stałych. Silnik po przekroczeniu określonych obrotów zalicza tryb awaryjny. Wyskakuje błąd P0299 czyli niskie doładowanie. Obstawiam ze coś z turbinka. Zapalam silnik , na wolnych obrotach pracuje idealnie równo około 800 obrotów, nic nie faluje. Obserwowałem sztangę...
Jest na forum tyle tego opisane, że dużo czasu trzeba aby to przeczytać. Ale jeśli nie wiesz podstaw to i tak tego nie zrobisz. Bez urazy, ale udaj się do jakiegoś mechanika. Szarpanie to może być problem z pompą wtryskową, a efekt przeładowania prawdopodobnie występuje dzięki zapieczonym kierownicom turbiny.
Kolega sam zdiagnozował problem tylko jeszcze o tym nie wie. Usłyszał zgrzyt. Zapieczone kierownice. Log też na to wskazuje. co trzeba zrobić: wyjąć turbinę, zdjąć gorącą muszlę, wyjąc płytkę z kierownicami, sprawdzić czy wszystkie całkowicie luźno sie obracają. Jeżeli tak, kładziemy papier ścierny 200 na płyte metalową i zbieramy z całej tarczy z kierownic...
Defekt turbosprężarki (zapieczone, zatarte kierownice). Pozdrawiam.
Po objawach można podejrzewać, że turbina przeładowuje. 1. Uszkodzony zawór n75 i nie odcina podciśnienia. Odpal silnik i zobacz czy przesunie się dźwignia turbiny powinna wychylić się do maksymalnego wychylenia... i druga próba odpal silnik z odłączoną wtyczką od zaworu n75 i obserwuj dźwignie - nie powinna się poruszyć. 2.Zapieczone kierownice w turbo...
Na poczatek, zaworek sterujacy turbina do sprawdzenia- przy turbinie znajdziesz taka jakby puszke do niej dochodzi wezyk, podazaj za nim to znajdziesz elektrozawor sterujacy. Mozesz podmienic na chwile z elektrozaworem sterujacym egr-to element na kolektorze ssacym, do niego rowniez dochodzi wezyk po ktorym znajdziesz elektrozawor. Zamien je. Jezeli...
sa kierownice, i zapiekaja sie, do turbiny jest przymocowana taka puszka metalowa do ktorej podlaczony jest wezyk, a z puszki wychodzi taki pret (sztanca), sprobuj nia poruszac (w strone puszki i turbiny) i zobacz czy wogole sie porusza?, jezeli ciezko to moze wskazywac na zapieczone kierownice
Witam i proszę o pomoc. Na forum nie ma chyba mojego przypadku więc pytam otóż mam problem z Passatem b5 wymieniłem zawór n75 na nowy nie oryginalny i auto ma dopiero moc po 2000-obr i to słabą moc, ale ją ma. Nie wiem czy to problem ze strony być może zapieczonych kierownic czy z zaworka n75, proszę o pomoc. Niedawno regenerowałem wtryski.Długo pali...
IV. jw, ale wzrost wartości jest bardzo duży lub ciągły, po czym wartości w kolumnie 3 spadają na długo, lub całkowicie - mamy zapieczone kierownice (turbo do czyszczenia/regeneracji) , lub problem ze sterowaniem turbo (najczęściej uszkodzony zawór N75, pęknięty wężyk podciśnienia) Wszystko pięknie. Ale w tym przypadku nie ma kierownic turbo.
Kolego zrób logi wszystko będzie jak na dłoni, częsta przypadłość TDI ze zmienną geometrią łopatek turbiny po prostu sie przycinają i auto wpada w tryb awaryjny. Sprawdź zawór N75 oraz wężyki podciśnieniowe ale na 100% obstawiam zapieczone kierownice w turbinie. Jeśli nie doprowadzisz ciśnienia doładowania do normy nie masz nawet co szukać problemu...
Staszek49 ma rację. Ilu to konny passat jest? Pewnie zapieczona kierownica w turbinie z tego co piszę na to wygląda. Dodano po 6 w tym poście: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic23... Pati dokładnie opisuje jak można ''uleczyć'' turbinkę bez wyjmowania jej. Choć sam osobiście radziłbym ją wyjąć i wyczyścić. Ale decyzje sam musisz podjać
Bo moje audi jest troche zamulone na Vagu wyszedł błąd 00575 i z tego co czytam na forum to może być przez nieszczelność układu dolotowego zapieczone kierownice w turbo i chiciałem to sprawdzić czy tam jest wszystko ok a jak nie nie to będe szukał dalej Dodano po 5 A czy ktoś wie gdzie jest zawór N75 w audi???
Miałem kilka takich przypadków z błędem przeładowania ,mówię tutaj o dmuchawkach ze zmienną geometrią.I tak: podejrzane zapieczone kierownice ,więc ściągam wężyk z gruchy podpinam moją super pompkę i pompuje ,sztanga włazi pięknie ,ściągam wężyk wraca do położenia w którym była wcześniej .Niby wszystko git ale nie , teraz wytwarzając nieco większe ciśnienie...
Powodow przechodzenia silnika w tryb awaryjny moze byc kilka. Zalezy czy wylacza sie z powodu zbyt duzego scinienia lub zbyt malego. Glowne przyczyny to: -zapieczone kierownice w turbinie -dziura w ukladzie obiegu powietrza wokol intercoolera i turbina pompuje w powietrze -uszkodzone weze podcisnieniowe -uszkodzony zawor n75
Np jeśli jest tryb awaryjny przez przeladowanie to auto ciągnie do około 2800 obrotów i odcina moc. Jeśli masz nie doładowanie to auto jest zawsze mulowate i powinno czarno dymić przy pełnym gazie. Zrobisz logi to się wszystko rozjaśni.W Silnikach afn prawie zawsze winę ponoszą zapieczone kierownice jeśli turbo szwankuje. Czyszczenie nie jest trudne....
jak dla mnie zostalo przekroczone cisnienie doladowania i aby auto sie nie "rozsypalo" ECU wprowadzil tryb awaryjny abys mog dojechac do najblizszego serwisu i dokonac poprownej diagnostyki, tak na szybko to masz zapieczone kierownice (lopatki) spalin w turbinie i dlatego sprezarka pompuje za duzo powietrza, zreszta ......... napisz jaki to model silnika...
Powodow przechodzenia silnika w tryb awaryjny moze byc kilka. Zalezy czy wylacza sie z powodu zbyt duzego scinienia lub zbyt malego. Glowne przyczyny to: -zapieczone kierownice w turbinie -dziura w ukladzie obiegu powietrza wokol intercoolera i turbina pompuje w powietrze -uszkodzone weze podcisnieniowe -uszkodzony zawor n75
Na 100% masz zapieczone kierownice w turbo. Możesz podłączyć VAG-COM jeżeli masz taką możliwość i sprawdzić ciśnienie doładowania w momencie przyspieszania (jak przechodzi w tryb awaryjny), są to bloki pomiarowe nr 10 i 11. Dokładnie przeczytasz o tym na http://www.forum.vw-passat.pl/
Na zimnym wartość ciśnienia doładowania prawdopodobnie mieści się w wyznaczonych granicach proporcji paliwo - powietrze (z uwzględnieniem innych parametrów). Niestety czeka Cię pełna diagnostyka łącznie z logami, zakładając, że sztanga pracuje w pełnym zakresie i przestawia kierownice na minimum. Zawór steruje prawidłowo zbijając ciśnienie do zera aby...
Tutaj masz opisaną zasadę działania N75 http://obrazki.elektroda.net/6_118081568... Być może problem są zapieczone kierownice turbiny, zobacz w jakim przedziale porusza się to ramię które jest zaznaczone czerwonym kolorem na zdjęciu http://obrazki.elektroda.net/74_11808158... powinno to być ok 3 cm i powinna ona chodzić z pewnym oporem...
Witam Przynajmniej nie będzie błędu zapieczonych kierownic :D a tak przy okazji jak jest wątek mapy n75 to ja też poruszę pewną kwestię jest mapa boost target map której wynikiem jest ciśnienie doładowania w zależności od obrotów i dawki paliwa, oraz jest mapa n75 której wynikiem jest procent wypełnienia impulsu też w zależności od ciśnienia doładowania...
I tu się zgodzę w 100%, powinien być podział na forum dla profesjonalistów i dla "czyścicieli silniczków krokowych" ;) A co do głównego tematu, to przyjechał ostatnio klient astrą G, chodzi na 3 cylindry, wiadomo, że padła cewka, ale klient uparł się, żebym podłączył komputer, bo jak skasuję błąd to może zacznie pracować normalnie, oczywiście nie zaczęła,...
Klasyczne nawarstwienie się problemów. Te podróbki przepływomierzy mają to do siebie że trochę zawyżają masę powietrza, stąd odczuwalny przyrost mocy (widać to na logach). Teraz temat turbo, na szybko bez kompa: jeden chwyta sztangę turbiny, drugi odpala auto - sztanga powinna się płynnie schować (pójść do góry), gasimy auto - sztanga płynnie opada....
W Astrze H z silnikiem Z17DTH po raz kolejny w krótkim czasie padła turbosprężarka. Co może być przyczyną i co należałoby sprawdzić, żeby ustrzec się kolejnej awarii? Planuję zakup regenerowanej sprężarki i nowego zaworu sterującego. Do tego sprawdzenie ciśnienia i przepływu oleju przez sprężarkę. Kolektor dolotowy jest wyczyszczony, klapy wirowe chodzą...
kierownice zapieczone , przeplywka , zawor elektromagnetyczny
Witam jak w temacie- sharan 1,9 tdi 115 ps PD silnik AUY- nowa buda - jak na złość tak w moim pasacie i w sharanie ojca cos z doładowaniem nie bangla -prosze o analize logów wyskakuje błąd nr 17978 i 17964 z góry dziękuję - czasami włącza sie tryb awaryjny i muli wtedy kasacja błędów i znów ok o co chodzi? n75? zapieczone kierownice?
Motor 1,9 TDI 90KM AHH wczoraj jescze raz obadałem okazuje się ze u mnie temperatura jest wartością stałą i wynosi 54,9 stopni :| nieraz tez zmieni sie na 56,8, Jezeli chodzi o ciśnienie to prawdopodobnie zapieczone kierownice ciśnienie idzie gwaltownie w gorę nastepnie spada poniżej 1,9 bara, a poniżej sie normuje tylko dlaczego komputer nie reaguje...
zapiec kierownica spaliny zapiec kierownica turbo zapiec hamulec
apple homekit skaner pliki tymczasowe działa kuchenka gazowa
centrala alarmowa zrobić głośnik bezprzewodowy
Schemat układu wspomagania kierownicy SsangYong Musso – hydraulika, ciśnienia, regeneracja Napięcie bramki tyrystora – V_GT, I_GT, typowe wartości, sterowanie SCR, SiC, IGCT