Iveco Daily 3512 - Zacisk hamulcowy tył - wpisz w wyszukiwarkę. Jest łącznie z budową zacisku.
Kolega mnie poprosił do czegoś podobnego w jego VW UP. Pomogło podniesienie pojazdu (podnośnik hydrauliczny typu żaba jest THE BEST), ściągnięcie koła i walnięcie młotkiem kilka razy w bęben. Blokowanie kół występowało tylko przy zaciągnięciu i puszczeniu ręcznego, normalne hamowanie nożnym tego efektu nie powodowało. Obstawiałem zapieczone rozpieraki...
To musisz zablokować pracującą szczękę żeby sprawdzić czy druga się rusza. Może jeden tłoczek jest zapieczony. W takim przypadku ręczny powinien być normalny, zasadniczy słabszy.
Może ktoś poradzić co to może być, i jak rozwiązać ten problem? Zdejmij bębny i zobacz, co się zapiekło, czy rozpierak ręcznego odbija, czy się wkładka cierna od szczęki nie odkleiła itd...
Linki ręcznego zapieczone lub rozpieracze.Pozdrawiam
Na śruby to takie nożyce nadają się, ale na nakrętki już nie. Z zapieczonymi/zgrzanymi nakrętkami radzę sobie korzystając z przyrządu do rozłupywania nakrętek. http://www.uni-max.com.pl/zestaw-do-zdej...
Tylko jak sprawdzić filtr paliwa i oleju? Nie przesadzacie z tą wymianą paliwa? Sprawdź stan oleju silnikowego, płynu chłodniczego i hamulcowego. Pal jeśli akumulator da radę. Przejedź się kawałek, jeśli zdecydujesz się na zakup, czytaj dalej. Wymień olej i wszystkie filtry, sprawdź "jakość" lub jeśli nie masz możliwości na wszelki wypadek wymień płyn...
Śrubę odkręca się w tą stronę, w którą podczas pracy urządzenia kręci się nóż kosiarki. Z doświadczenia wiem, że często takie śruby bardzo trudno odkręcić przy pomocy zwykłych kluczy ręcznych, bo są silnie zapieczone. Natomiast sprawę rozwiązuje klucz udarowy, taki jak ma każdy mechanik w punkcie wymiany opon. W wielu przypadkach odkręcenie takiej śruby...
lub zapieczony rozpierak hamulca ręcznego ; przyrdzewiały samoregulator
linka i mechanizm ręcznego się zapiecze Raczej zardzewieje z braku ruchu :D.
Regeneracja koniecznie i to pełna tzn. z tłoka należy również wyjąć i nasmarować trzpień który nachodzi na specyficzną śrubę. Po regeneracji wkręcić tłok i musi się dalej dać obrócić przy wkręconym inaczej zepsuje się samoregulator ręcznego.
To linka przy zacisku powinna być luźna bo zwolnieniu ręcznego??
Ręcznie spróbuj autko popchnąć lub sprawdź opory na kołach. Może zapieczone. Akumulator do sprawdzenia. Sprawdź tez podłączenia złącza.
po zdemontowaniu obudowy "tunelu", klucz chyba 10-tka. Nie trzeba demontować tunelu, wystarczy wyjąć wnękę (coś a-la popielniczka na jego końcu i regulacja jest widoczna. Długości linek nie reguluje się osobno, tylko obie jednocześnie, jeśli problem jest w różnicy długości to na pewno któraś część układu jest do sprawdzenia/konserwacji/regulacji, może...
Silniki sprawne, ale mechanicznie jest problem, bo nie chce ruszyć. Silniki stukają i cisza. Na tej hali gdzie to stoi jest duże zapylenie, a ta prasa stoi dosyć długo. Sądzicie, że śruby, albo łożyska mogły się zapiec. Ręcznie ruszyć tego się nie da. Odkręciłem zabezpieczenie transportowe, tak więc raczej o niczym nie zapomniałem. No i pytanie czy...
Naprawić gwint w misce to nie jest wyzwanie dla mechanika .Ale za tą cenę a nawet taniej to kupisz sobie ręczną odsysarkę. Decyduj.😅
Witam. Po dłuższym staniu auta (ponad pół roku) z zaciągniętym hamulcem ręcznym chciałem je ruszyć i tu przykra niespodzianka. Po wrzuceniu biegu wstecznego tył auta idzie do góry i auto nie chce się ruszyć nawet na centymetr. Podobnie jest z ruszeniem do przodu. Stoi jak nie przymierzając uparty osioł. Dźwignia hamulca chodzi wydaje mi się dość luźno,...
Zapieczona/zardzewiała oś dźwigni ręcznego w zacisku-standard. Zacisk do rozebrania, czyszczenia i do wymiany wszystkie gumki, złożyć i będzie śmigać jak nowy. trzeba sobie dorobić specjalne szczypce Takie szczypce się kupuje, nie dorabia.
W moim mondeo też piszczało w prawym tylnym kole i okazało się, że zapieczona była linka hamulca ręcznego. Dodatkowo co roku czyszczę zaciski hamulców tylnych
Są trzy opcje- nie odbija dźwignia ręcznego na zacisku, zapieczone prowadnice i klocki w jarzmie, zablokowany tłoczek w zacisku.
chciał bym przestawić parownik od gazu kosztem mocy ale,żeby spalanie z 15 -19 l na 100km spadło np o 5-6 czy jest to osiągalne proszę o rady pozdrawiam. O kurde.....Teraz, zimą Ci tyle pali? Niewiele więcej niż moje w124 200 z gaźnikiem 2ee....Fakt -dość energicznie jeżdżę ale ze zużycia LPG jestem bardzo zadowolony. O dyszce LPG/100km zapomnij przy...
Jak wiadomo tarcie powoduje wzrost temperatury. Wydaje mi się że nie ma innej możliwości jak "trzymanie" hamulców. Ja bym sprawdzał zaciski czy nie są zapieczone. FH ma ręczny chyba na wszystkie koła, może tu trzeba szukać przyczyny. A jeśli grzeją Ci się koła (rozumiem że opony) to może masz zbyt niskie ciśnienie, ale nie możliwe jest nagrzanie żeby...
Najpierw sprawdź czy odbija dźwignia hamulca postojowego i czy linki nie są zapieczone.
Jak linka ręcznego wchodzi prostopadle w tarczę kotwiczną, to wewnątrz jest mechanizm rozpierające szczęki, który lubi się zapiec. Trzeba wyciągnąć końcówkę pancerza z tarczy kotwicznej, wsadzić w otwór coś cienkiego i przywalić młotkiem w kierunku przeciwnym do pracy linki ręcznego
W zimie nie powinno się zaciągać ręcznego bo lubi przymarznąć a wtedy jest kłopot. Sprawdź czy nie zapiekła się linka to też może być przyczyną.
Cudów nie ma. Albo tłoczek zapieczony w zacisku, albo dźwignia ręcznego nie odbija do końca. Jeśli dźwignia to można kupić zestaw naprawczy - sprężynę, którą zakłada sieę na dźwignię zacisku aby wspomagała odciąganie hamulca ręcznego. Tak miałem ostatnio w Golfie IV. Pomogło.
Trzeba zdjąć bębny i pooglądać co się stało, powodów blokowania koła może być kilka. M. in. zapieczona linka ham. ręcznego, zanieczyszczony/skorodowany układ samoregulacji szczęk,. Najlepiej zdjąć bęben popatrzeć, jeżeli nie widać żadnej większej nieprawidłowości, rozebrać, przeczyścić/odrdzewić, co trzeba i mozna nasmarować i prawidłowo poskładać....
jęśli się bębny grzeją to masz zapieczone cylinderki lub jeśli zaciągałeś ręczny to linki. Musisz zdjąć bębny i wtedy będziesz widział
Po pierwsze czy nie masz pod blokowanych hamulców, zapieczonych tłoczków hamulcowych lub zapieczonej linki ręcznego. Samochód musi się toczyć swobodnie. Po drugie, często pęka króciec na wężu wylotowym paliwa z baku, i tam ze względu na ciśnienie paliwo sika jak ze strzykawki. Jednak tylko w czasie pracy silnika (pompy paliwa) na postoju tego nie widać....
(at)milejow, nie tak do końca. Miałem Scenica i tam chyba moduły są podobne. U mnie na zablokowanych linkach hamulec popuszczał dopóki mu tensometr nie pokazał naciąg 0N i stop. Zablokowane linki dalej trzymały zaciski. Dopiero zwolnienie blokady pozwoliło na ręczne poluzowanie linek przy zaciskach. Przy okazji, takie zablokowane linki są bardzo niebezpieczne...
dzwignia recznego ? zapiekła się ??
Najprostszym sposobem zdiagnozowania jest wymontowanie pompki i spróbowanie uruchomić ją na "krótko", podłączając np. na chwilę do prostownika. Często dzieje się tak, że dochodzi do przytarcia ( zapieczenia ) ośki silniczka pompki. Ręczne rozruszanie tego elementu + podanie wyższego napięcia z prostownika sprawę potrafi uratować. Lekko też przesmarować...
Witam, Proponuje ściągnąć bębny hamulcowe i sprawdzić samo regulatory szczęk hamulcowych. Częstym objawem w wyniku zapieczenia się ww regulatorów jest brak hamulca ręcznego (postojowego). Pozdrawiam
Masz rację 😁 Dodano po 50 Jeszcze tylko jedno panie inżynierze robokop. Oprócz klocków tarczy i zacisków które kiedyś widziałeś były też bębny szczęki i cylinderki które niemal że bezpośrednio przenosiły temp na płyn. Nie bez powodów producenci rezygnują z tego rozwiązania. swoją drogą to mnie zmotywowało do tego wywodu. Tu masz rację że w przypadku...
Jak zdjąłem bębny to się okazało, że tam wszystko działa, nic się nie zapiekło, nie zardzewiało. Jak zaciągam ręczny to wszystko ładnie chodzi. A tunel spod dźwigni też rozebrałem i tam żadnej regulacji nie widziałem. Żadnej śruby regulacyjnej. Jutro jeszcze raz rozbiorę górę i porobię zdjęcia.
Coś czuję że tylko hudraulicznym ściągaczem pójdzie, w masterach i sprinterach żadne ręczne gadżety nie pomagają przy solidnie zapieczonym wtrysku :-)
Zdejmij zacisk i wkręć tłoczek jak dojdzie do końca to pewnie będziesz miał problemy z dalszym jego obracaniem. Jeżeli tak to rozbieranie zacisku i rozruszanie samoregulatora w TŁOKU. Tam jak się zapiecze to często rozsypuje się mechanizm ręcznego, więc nie należy tego lekceważyć.
Widocznie ręczny się nie cofał, mógł być wadliwy zacisk (ślimak od ręcznego) jak prowadnice były dobre, to linka zapieczona w pancerzu. Na allegro za 130 zł masz kompletny oryginalny zacisk, wymieniłbym go w całości.
No i? Jak linka chodzi lekko to są zapieczone w samym zacisku, albo mechanizm w nim uszkodzony. Zaciski do wymiany albo naprawy.
Zmieniasz diagnozę jak rękawiczki - albo turbo albo pompo wtryski ;) Dynamika spalin jest odpowiednia bo inaczej turbo nawet z nie uszkodzonymi wirnikami pompowałoby zbyt mało przy źle działających pompowryskiwaczach. Przy prawidłowym ciśnieniu doładowania i dawka paliwa jest ok i moment obrotowy oraz wskazania przepływomierza więc powinien iść do przodu...
Logi bardzo ładne i czyste. Turbo ładnie trzyma ciśnienie. Przepływomierz nie tnie dawki trochę duże wartości z niego ale jest ok. Wyrobiona głowica pompy może dawać spore spadki mocy ale powinien być też problem z odpalaniem. Przytkany wydech. Nie kopci na czarno. Często lubią VAGu zadrzewieć i zapiec się tylnie hamulce. Konkretnie ręczny.
Jeśli chcesz używać tych rozruszanych z zapieczenia tłoczków, to gratuluję! Tutaj tylko zakup NOWEGO kompletu cylinderków, szczęk!
Sprawdź i ew. podmień kondensator rozruchowy. Oglądnij też czy szczotki nie są całkowicie zużyte. Spróbuj ręcznie obrócić wirnik, czy czasem nie został "zapieczony, zatarty"
Dzień dobry, Pojazd: Peugeot 307 Problem polega na słabym lewym ręcznym hamulcu (hamulce tarczowe typu TRW/Lucas, najbardziej popularne). Siła hamowania jest o połowę mniejsza z lewej strony. Hamulec nożny działa bardzo równo, bez różnicy między prawą a lewą stroną. Na razie zostały sprawdzone linki i chodzą bardzo lekko. Po dźwigniach od ręcznego na...
Możliwe, że niejasno napisałem. Kocioł złożony. Po wyjęciu silnika i "ręcznym" przestawianiu zaworu działa CO i CWU - kocioł grzeje CO i jest ciepła woda, tyle, że "ręcznie włączana". Zawór chodzi lekko, nie wygląda na zapieczony. Silnik nie reaguje na to, co się dzieje w kotle - jakby nie dochodził do niego prąd. Nic z niego nie słychać i nie ma ruchu...
Czy jeżeli linka jest zapieczona ,to możliwe jest zaciąganie go ?
Witajcie ponownie. Wózek ciągle żyje, ostatnio wysiadły dwa węże i zwalił 20 litrów oleju na ziemię :) także było wesoło. Zaczęliśmy przeglądać mniej więcej co tam jest do zrobienia no i padło na hamulce. Ze prawie stanąć na pedał trzeba, żeby cokolwiek hamował. I tu jest pytanie, bo zdjąłem bęben i nie ma rantu prawie wcale, ale i okładziny nie są...
Zapieczony może nie jest,natomiast obstawiam tutaj skorodowany tłoczek i stąd taki problem na ręcznym,zdarzało się to juz wcześniej?
(at)genek, ładowanie zeszło na dalszy plan bo przegląd się zbliża wielkimi krokami i należy usunąć usterki, które mogą być przyczyną "oblania" przeglądu. Do czegoś takiego należała zapieczona linka modułu ręcznego hamulca (już wymieniona) oraz uszkodzony mechanizm otwierania okien w przednich drzwiach. Ale wygląda na to, że sobota będzie ładna to trochę...
Może pomóc rozebranie go, przeczyszczenie lub wymiana uszczelek oraz ponowne jego złożenie. Należy pamiętać, że zawór bezpieczeństwa powinien być okresowo (co ok. miesiąc) otwierany ręcznie na krótką chwilę aby nie "zapiekł się".
vodiczka Kuzynka wujowi auto po całym mieście na ręcznym przewiozła. Bębny się tak zapiekły ze się ich zdjąć nie dało. Jak pod dom podjechała to się z kół dymiło kawałek dalej i by było ognisko. arti13 Są wyjątki tylko ze jak kontrolka dział to nie ma sensu d..y ruszać.
Może to wyda się błahe i głupie ale wymiana filtra oleju w Passacie b4 TDI z klimatyzacją, ni z góry ni z dołu. Upierdliwe i notorycznie zacierające się mechanizmy ręcznego hamulca w tylnych zaciskach praktycznie w każdym VW audi seat skoda gdzie tylko jest ręczny na dźwigni wychodzącej z zacisku. W szczególności golf 2, 3, i Passat b4. Przerdzewiałe...
Na zdjęciach 1 i 2 widać, że dźwignia hamulca ręcznego jest w pozycji zaciągnięcia tegoż. Trzeba zacząć od poluzowania regulacji na linkach, aby dźwignie wróciły do pozycji spoczynkowej, jak nie będą chciały wrócić samoczynnie to albo jest skorodowana, zapieczona linka (do wymiany), albo zablokowana dźwignia na szczęce, trzeba rozebrać i wyczyścić....
Masz zapieczony pedał sprzęgła na osi na której jest zamocowany. Obraca się razem z nią zaciągając hamulec ręczny.
witam, miałem podobny problem od 2 lat walcze z miękkim pedałem hamulca. U mnie sytuacja jest nieco bardziej skomplikowana bo cały układ hamulcowy to krótko mówiąc puzle. Do rzeczy: golf II 1.6 gaznik, standarowe pełne tarcze z przodu tył bębny bez absu, zmieniłem całą belke na taką z mk2 gti łącznie z korektorem siły hamowania jako że miałem całe gti...
Pompa jest silnikowa, czy wibracyjna? Tak czy inaczej - nie dymi w ogóle, czy jednak trochę potrafi dymu puścić? Możliwe jest (najbardziej prawdopodobne), że pompa daje zbyt słabe ciśnienie - powinna dostarczać duże ciśnienie; ilość płynu jest mniej ważna. Próbowałeś poprzez przewód doprowadzający płyn do komory grzewczej "wcisnąć" płyn - strzykawką,...
Witam :) Obyło się bez SKP które biorą pieniądze i twierdzą że jest wszystko ok,a jak pojedziesz na przegląd to nagle po kilku miesiącach auto jest w opłakanym stanie miałem już taki przypadek i dziękuję za ich usługi jadę jak muszę czyli co rok :( W uno z przodu zostały wymienione elastyczne przewody spękane były na zewnątrz, a co do tyłu to tak na...
Jeżeli nożny i ręczny te same objawy to tylko okładziny ,cylinderki można wykluczyc.
Witam, na początek proponuje sprawdzić czy gruszkę da się poruszyć ręcznie. Jeżeli będzie chodziła, to po kolei sprawdzaj przewody podciśnieniowe. Tak jak kolega wyżej napisał możesz podmienić zaworki. Miałem kiedyś przypadek, że śrubka, która ogranicza ruch sztangi poluzowała się i było spore przeładowanie. Co do czyszczenia turbiny, to wyczyściłem...
Zdjąłem dzisiaj bębny i nie widać żeby płyn tam się dostawał. z jednej strony cylinderek był niedawno wymieniany a z drugiej wygląda dobrze, nie jest skorodowany itp. Bębny przeczyściłem . Zauważyłem taką rzecz, ze jak zaciągnę ręczny i zaczynam cofać jedna strona samochodu podnosi się wyżej niż druga. Jak to nie te cylinderki to co jeszcze może być...
To jest nowa maszyna ze sklepu, czy kupiona od kogoś kto opisał ją jak nowa. Jak to pierwsze to wymieniłbym w sklepie. Jak to drugie to może być zapieczona ( wysuszona od strony korbowodu. Posmarowanie olejkiem powinno pomóc.
klocki wymienione były razem z tarczami klocki firmy TRW takie hamowanie było czuć już przed wymianą na tyle szczęk i cylinderków. bębny zostały przetoczone, na tyle cylinderki były zapieczone i nie było w ogóle hamulców był tylko ręczny więc myślałem ze stąd przyczyna takiego hamowania ale to nie pomogło
Tak tylko te jarzma to mają do tego tyle co nic. Problem mógł być z prowadnicami bo np krzywe. Tak chodzą lekko ale po skręceniu się klinują i zacisk chodzi ciasno. Druga sprawa sam zacisk zapieczony ,niedrożny przewód gumowy do zacisku albo problem z linką ręcznego. w takim stanie przy ciągłym blokowaniu i grzaniu tarczy wszystko szybciej "uległo"...
Jak nowe autko to pusci kluczem koło. Ale jak sprzęgło stanęło to wszystko wsio zapieczone, nieraz od łożyska idzie zepsucie i przegrzanie , a wtedy zapomnij o odkręceniu kluczem ręcznym.
Jak zdejmiesz koło powinno być widać linki. Spróbuj pociągnąć kombinerkami lub czymś. Zależy też gdzie zapiekło, czy na linkach czy na rozpierakach. Można też ostukać bęben lekko młotkiem. Tak czy tak potem do naprawy.
Która poradzi sobie najlepiej z najgorszym brudem (starym, zaschniętym, zapieczonym, Wątpię, żeby taka zmywarka istniała. Przypalone ziemniaki nawet ręcznie trudno umyć.
Prawdopodnie zapieczony cylinderek zacisku lub prowadzenie zacisku. Nie koniecznie . W tylnych jest jeszcze hamulec ręczny . Przy wymianie tarcz trzeba również go wyregulować . Grzanie się tylnych tarcz może być winą źle wyregulowanego hamulca ręcznego . Ale autor tematu nic nie wspomina o jego działaniu .
Witam.Ile bęben jest wyrobiony to widać bo albo na dnie albo z brzegu pozostaje rant oryginalnej powierzchni,bo szczęki raczej pracują po środku bębna.Od razu wymieniać też niema sensu,czy linki są osadzone dobrze,sztywno w gniazdach osłony hamulców?w jakim stanie jest sama dżwignia w miejscu osi obrotu tam jest chyba nitowana do uchwytu nie pamiętam...
Przyczyn może być wiele.Powinien chodzić dobrze,ale nie zawsze tak jest. Po piewsze to nie ma dalej info o samochodzie. Nie wiadomo czy to 600,czy 650. Dla 600 jest -7st a dla 650 -10st. Nie wiadomo dalej czy to przeróbka czy oryginał.Wiemy tylko ze cewka dwuprzewodowa. Sa dwa rodzaje cewek,jedna pod przewód oporowy a druga bez.Nie wiadomo czy graty...
prowadniki to nie wszystko, sprawdź czy linka wraca (odczep od dźwigienki przy zacisku i skontroluj łatwość przesuwania), następnie naciśnij dźwigienkę i zobacz czy jak ją puścisz to wróci do położenie wyjściowego (ma opierać się o kołek) jeżeli ok to trzeba przesmarować specjalnym smarem tłoczek a w ostateczności rozmontować cały zacisk i sprawdzić...
Jest to astra z ABS. Mam problem z hamulcem tzn. nie hamuje hamulec nożny na tylne prawe koło (ręczny hamuje dobrze na obydwa) sprawdzałem cylinderek nie zapieczony szczęki ok.Próbowałem odpowietrzyć ale bardzo mało płynu wychodzi po naciśnięciu hamulca, tak jakby pompa nie podawała płynu na to koło. Kontrolka od ABS gaśnie po uruchomieniu silnika....
To się trze tylko w jednym miejscu czy na całym obwodzie tarczy? Jak na całym to możliwe że masz uszkodzony zacisk i on nie odbija. Zobacz czy dźwignia od linki na zacisku opiera się o "zderzak" na zacisku po spuszczeniu ręcznego. Mogą być też prowadnice zapieczone i nie ruszają się w jarzmie. Jeżeli jest to ocieranie punktowe to tarcza bije. Nie oznacza...
Klocki nowe i tarcze, ręczny działa prawidłowo linki nowe, brak nadmiernych luzów w zaciskach tłoczki pracują poprawnie(nie zapieczone) .Auto po przeglądzie sprawne (wymieniony korektor hamowania)
linki rencznego tak zapieczone że już wogule nie puszczają. Wymiana linek powinna pomóc. O ile już nie zagotowało całej reszty.
Ten mosiężny element to blok wodny, u siebie po dłuższym okresie nieużywania kiedy miewałem podobne problemy. Z początku udawało mi się je rozruszać - tj wsadzić śrubokręt w to wyżłobienie tłoczka, odkręcić wodę (przy odłączonym zasilaniu!), i podważyć tłoczek do góry. Można zacząć od podważenia tłoczka bez odkręcenia wody, powinien wtedy stawiać większy...
Sprawdż czy da się obrócić wirnik ręcznie, o ile nie , to pewnie uległa zdeformowaniu obudowa, albo mogło się zapiec łożysko. Mogło też dojść do zapieczenia się osi wirnika w tulei obudowy.
Taaaak, i nie zmieniałeś oleju / części / tarcz sprzęgła / linki rozrusznika / hamulcowych Oczywiście olej był zmieniany, filtr powietrza, zwrotnice smarowane itp. normalna obsługa. Dwa obowiązkowe gwarancyjne przeglądy w ASO w pierwszym roku eksploatacji, pierwszy po 1,5 tys. km i drugi po 15 tys. km. Później już obsługa wykonywana własnoręcznie,...
Diagnosta stwierdził, że samochód nie hamuje. Czyli standardowo. Siła hamowania w tych hamulcach nie przekracza 1 kN. Natomiast po zaciągnięciu ręcznego powinien "wyrzucić" z rolek. Ten układ hamulcowy posiada bardzo skuteczne samoregulatory, więc jeżeli nie są zapieczone/zablokowane to wystarczy wszystko złożyć i nacisnąć hamulec.
Od kiedy ten styk w przekładni ślimakowej w stanie spoczynku ma być zwarty, on jest rozwarty i dzięki niemu po wyłączeniu wycieraczek wracają one na swoje miejsce i się zatrzymują bo on się rozwiera a co do samej pracy wycieraczek sprawdz ich zasilanie czy nie jest za małe i mechanizm wykonawczy czy nie jest zapieczony
Sprawdź czy wszystko dobrze poskładałeś czy cylinderek nie jest zapieczony i swobodnie się przesuwa Przed założeniem bębna hamulcowego musisz odpuścić samoregulator by szczęki się maksymalnie zeszły. Nie podłączaj do tego koła linki ręcznego tylko najpierw załóż bęben i naciśnij na hamulec by się szczęki ustawiły a potem podłącz linkę i wyreguluj ręczny.
Nad piecem powinny być na rurach od ogrzewania dwie plastikowe puszki wielkości torebki cukru. To silniki zamykające krany ogrzewania. Mechaniczne zapieczenie zaworu po zimie, może przyczynić się do spalenia tych silników. Ja poszedłem po najmniejszej linii oporu, zdjąłem silniki i przełączałem ręcznie na postojach.
witam.jezeli reczny jest to zapieczone sa cylinderki.pozdr
Pytanie co jest z tyłu tarcza czy bęben Z tyłu jest tarcza, jakieś 3 m-ce temu robiłem u mechanika hamulce, przód wymieniałem tarcze oraz klocki (na jednej tarczy była skaza i czuć było bicie przy hamowaniu) Z tyłu nie było żadnych problemów, skończyło się na rozebraniu, przesmarowaniu i złożeniu. Tłoczki nie były zapieczone.
Wszyscy uczepili się tego korektora siły hamowania, a tymczasem wadą tylnego układu hamulcowego w wersjach GE europejskich (tarcze na tylnej osi) jest zapiekanie się zacisków. Problem nie dotyczy wersji USA Cronos (bębny). Po prostu wystarczy cały zacisk rozebrać, wyczyścić, zaopatrzyć się w zestaw gum naprawczych i po poskładaniu do kupy sprawność...
Jeśli masz ręczny szukał sprawdził bym czy układ nie jest zapowietrzony. Jeśli nie masz ręcznego zawitał bym po nowe okładziny w sklepie.Najgorsze co może być ostatnie : ubywający płyn ( pęknięty przewód ), zapieczone zaciski, ewentualnie pompa. Dodam iż tył nie zawsze będzie blokować. Skocz na diagnostykę niech wezmą Cie na rolki
Mam do wymiany linkę ręcznego (prawa). O tyle ciekawie, ze nie zapiekła się, ale się pancerz załamał w połowie linki tam gdzie jest guma do przyczepienia do nadwozia. Zamówiłem już komplet linek dorabianych (w Polsce), jak przyjdą, to je wymienię. Najprawdopodobniej zdemontuje moduł ręcznego na kilka dni, aby na spokojnie sobie linki wymienić (niby...
Czasami czytając te wszystkie odpowiedzi aż się płakać chcę . Po pierwsze żeby cofnąć tłoczki odkrec silniczki hamulca ręcznego cofnij ręcznie potrzebujesz imbusy do silniczka i do cofania tłoczka . Cała magia . Po drugie jeżeli silniczki działają słychać je a hamulec zaciągnięty czyli zapieczone tłoczki (tu się kłania wymiana zacisku z tłoczkami lub...
Może być kwestia taka, że mechanizm tacki się "zapiekł". Ja miałem już nieraz taką sytuację z różnymi napędami. Wystarczyło kilka razy ręcznie (za pomocą igły) otworzyć tackę (wsuwać i wysuwać) i zaczęło działać bez problemu :)
Jak była pęknięta obudowa to zardzewiał ci cały zacisk. Sprawdziłeś w jakim jest stanie ? zacisk jest uszczelniony od strony silniczka. Tam jest tylko śruba imbusowa, nie mogło jej zapiec. Dodano po 3 a własciwie nie zacisk, tylko tłoczek zacisku. I nie imbus tylko torx ;) juz sam dokładnie nie pamietam
Witam serdecznie wszystkich. Malo tego ,cos brzeczy kolo zaworu 4-droznego lub w jego okolicy. Proszę o rade. I tu prawdopodobnie leży Twój problem. Na przewodzie przy siłowniku musisz mieć ciśnienie powyżej 7 barów gdy zwolnisz dźwignię ręcznego. Ciśnienie powietrza na zbiornik pomocniczy reguluje zawór wielodrożny. Albo się zapiekł i nie daje właściwego...
A może najlepiej znaleźć warsztat co się specjalizuje w samochodach z grupy vw który ma vcds. Tym to na pewno wszystko pokaże. Może być trochę nagaru ale wątpię żeby to on powodował wypadanie zaplonu. Płukankę zrobić można, nie zaszkodzi a możliwe że pomoże. Tego to już nikt nie wie. Mogą być pierścienie zapieczone ale w tłoku masz 3 pierścienie 1....
Po prostu nienawidzę oszustwa. Jeden warsztat kiedyś miał mi naprawić ręczny i zalewanie świecy olejem. Powiedziałem że zapłacę ile trzeba byle było dobrze. Po 3 tys od nowego oleju wmusili mi wymianę. A hamulce tyl całe do wymiany. Wiesz co zrobili? Oddali mi samochód z ciepłym silnikiem i nową świeca, stary filtr oleju, linka ręcznego skręcona na...
Kolego jeśli jesteś pewien, że tłoczek nie jest zapieczony i prawidłowo go wciskałeś w tylne położenie (wciskanie z jednoczesnym wkręcaniem specjalnym przyrządem), to po kilkukrotnym naciśnięciu pedału hamulca klocki dotykają tarczy hamulcowej. Ponadto każda linka od hamulca ręcznego (prawidłowo podwieszona, bez zacięć i przesmarowana np. towotem) ma...
Ile waży brama? Jaki rozmiar? Jak ma się zastosowany napęd do rozmiaru i ciężaru bramy? Jeśli pojawia się łuk, a silnik nie chce ruszyć, to wyjścia są 3: - kondensator [proponuję jeszcze raz sprawdzić pojemność] - za mocno obciążony silnik [za ciężka brama lub zapieczone / zużyte rolki] - źle zamontowana brama, lub źle zamontowany jej napęd... Dużo...
Witam zrobiłem własną spalarkę oleju :) po godzinie spaliło się 1,5l oleju i zapiekła się rurka temp na piecu 40c :( . Myślę że problem polega na średnicy bo zastosowałem metalowy przewód hamulcowy 2mm .Jutro będę szukał odpowiedniej rurki myślę że 8mm wystarczy. Mam pytanko czym napełniacie beczki ? Próbowałem ręczną pompką na korbkę ale opory są dosyć...
Witam. Zastanawiam się nad wyborem klucza pneumatycznego. Cena do 300zł. Rozważam zakup: ATS 1500 NM - 249 zł na allegro, średnie zużycie powietrza; 150 l/min BJC 1550 NM - 258zł na allegro, średnie zużycie powietrza: 350 l/min SATRA 1500 NM 249zł na allegro, średnie zużycie powietrza: 150 l/min Znalazłem filmik na youtube: Gdzie klucz ATS za 249zł...
Niech Pan sprawdzi jeszcze czy pompa spustowa nie jest zapchana (mimo że słychać jak pracuje) i wąż spustowy czy nie jest zapchany. (można wlać ręcznie wodę do komory i sprawdzić czy wypompuje), odpowietrznik(zawór wentylacyno-zwrotny)też i czy kulka wewnątrz nie jest "zapieczona".
Sprawdź stan filtra powietrza jeśli jest zapchany to silnik samoczynnie będzie wysysał benzynę z dysz i mieszanka będzie za bogata , jeśli jest ok to rozbierz gaźnik i przeczyści go oraz dysze rozpylające możliwe że któraś jest zapchana , a czy auto na postoju sprawia duży problem żeby je przepchnąć ręcznie ?? jeśli tak to może masz zapieczony uk. hamulcowy...
Tak na marginesie, tłoczki tylne należy "wpychać" specjalnym urządzeniem, które jednocześnie obraca tłoczek. Wpychanie na siłę może spowodować uszkodzenie regulatora dot. hamulca pomocniczego (ręcznego). Uszkodzone osłony gumowe tłoczków należy wymienić, gdyż brud, woda a w zimie sól spowoduje korozję tłoczków i ich unieruchomienie.
Skoro wczoraj na koniec chodziła, a po dzisiejszym właczeniu nie kręciła ale obciążała obwód, wiec to nie jego wina. Jak dla mnie za długo chodziła bez wody jakimś cudem. A kopanie polegało na odkręceniu odpowietrznika i zmianie biegów. Idąc tym tropem może ma za duzy luz na wirniku i jakoś sama sie zapowietrza od siebie? Czy prace odpowietrzników zawsze...
zapieczony gwint zapieczony termostat zapieczony wirnik
blokada klawiatury panasonic automat bramy dwuskrzydłowej sterowanie przez rs485
vaillant usterki łódki zanetowe
Skoda Fabia: Kod błędu 8200 - Problemy z magistralą CAN Objętość rdzenia ferrytowego 1kW/10kHz – U100/57/30, ETD64, E80/38/20, dobór