Najpierw wepnij ecu i sprawdz ciaglosc od tranzystora do cewki oraz zasilanie cewki.
Klucz taki jak na rysunku u góry. No to wiele wyjaśnia WSZYSTKIM , masz tam podczerwień i pętla nie występuje, więc odczyt KTSem jest nie istotny i zafałszowany lub wybór auta nie właściwy.... Skoro kontrolka immo gaśnie szukaj innej przyczyny....
Ile cewek zapłonowych ma Renault Laguna III 2.0 16V 140KM 2008? Interesuje mnie układ zapłonowy, typ cewek COP oraz szczegóły dotyczące silnika M4R.
Dwa czarne przewody ( masa) do Pin 1 i 2 Żółty ( zasilanie +12v po zapłonie ) do Pin 3 Czwarty kabelek , prawdopodobnie pomarańczowy ( sterownie ) do Pin 4
Z pinu 19 idzie masa na przekaźnik pompy. Zasilanie cewki z bezpiecznika razem z pinami 30 i 32.
Czy przykreciles mase na glowicy ????. Ta masa jest na sterownik i na przekaznik pompy
Zamontuj, będzie działać. Podłącz tylko zasilanie cewki elektrozaworu. Weź pod uwagę fakt, że prawdopodobnie przy demontażu rurek miedzianych ukręcisz końcówki.
Co do tego gdzie masz ten bezpiecznik to nie pomogę. Znajdź przewód na którym masz zasilanie po stacyjce i podepnij go bezpośrednio pod 24 pin. rozbebesz wiązkę i sprawdź gdzie leci przewód od zasilania cewki.
a czy autko ma klimę bo na jednym obwodzie zasilania cewki sprężarki jest zasilanie swiatła cofania Dodano po 5 następny schemat pokazuje ze zasilanie tez jest na radiu
Do sprawdzenia obwód przekaźnika pompy paliwa, on także zasila cewki.
Można dokładniej w co wpadło? Przepust taka dzura na wodę:):) sorry musiałem:) A może Wie ktoś co tu zrobić? A może napisać co sprawdzone, zasilanie cewki na przykład?
pomysłów jest wiele począwszy od przecięcia lini pompy paliwowej,czujnika wału(czasem w zależności od rocznika może pojawić sie błąd na desce)zasilania cewki WN, lini sygnałowej tej cewki,zasilania wtryskiwaczy(jesli nie posiada auto LPG)...itp....
zasilanie na cewki sprawdź, bodaj zółte kable.
Udało się mi się ogarnąć elektrykę - za co bardzo dziękuję koledze (at)johnny833. Rzeczywiście po zmostkowaniu 30 z 87 w gnieździe przekaźnika (zaznaczony w czerwonym kółku) i przekręceniu kluczyka na zapłon - zgasło immo również pojawiło się check engine oraz świece żarowe. Finalnie okazało się uszkodzenie cienkiego bordowo-czarnego przewodu łączącego...
witam . tak po fotce to wydaje mi sie ze pod sterownikiem powinny być dwa przekazniki jeden jest od pompy paliwa a drugi to główne zasilanie na cewki i wtryski.pozdrawiam
Witam.W czasie jazdy po bardzo wyboistej "autostradzie" od granicy Olszyna mój Scenic 1,6 16 v stracił możliwość dalszej jazdy ponieważ wystąpił brak zasilania cewek.Czy wie ktoś co może być tego przyczyną ? Czy może mieć to jakiś związek z tym fatalnym odcinkiem autostrady np.w wyniku wstrząsów mógł się odlączyć jakiś kabel zasilający cewki ?
napisz czy po włączeniu zapłonu uruchamia się pompą paliwa i czy przez chwilę pojawia się zasilanie cewki (cewek) bo podejrzewam uszkodzenie przekaźnika zasilania głównego
Zasilanie na cewkach masz?
Sterownik widzi obroty? Myślę że gdyby nie widział obrotów to nie podawał by paliwa. Czy cewki zapłonowe mają zasilanie po stacyjce?
Witam. Sprawdź cewki zapłonowe, bo zapewne jedna padła, ECU nie pozwala aby silnik pracował np.na trzech cylindrach i odcina pozostaje cewki.
A czy napewno masz tam wogóle aparat? Coś mi się wydaje, ze powinna tam być cewka z modułem i czujnik wału na łączeniu skrzyni z silnikiem i tyle. Jaki masz tam silnik? Diagnostyka podgląd parametrów podczas kręcenia rozrusznikiem (prędkość obrotowa silnika) Pompa staruje tylko po przekręceniu stacyjki, czy podczas kręcenia rozrusznikiem też pracuje?...
Pojawiły się takie błędy w immo 055-Obwód linii lodowej, przerwa w obwodzie lub zwarcie do masy 054-zasilanie pierścienia czytnika, zwarcie do zasilania +12v
Po wlaczeniu zaplonu podaj zasilanie na krotko do cewki automatu rozrusznika i zobacz czy zapali
ten mostek jest niebezpieczny bo jak widzisz po schemacie podaje napięcie też na pompę paliwa, więc myślę że immo Ci odcina, albo sam moduł jest wadliwy( częsty przypadek po zalaniu). sprawdźsterowania na przekaźniki, czyli masy na wzbudzeniu i zasilania obwodu cewki . pozdrawiam
Sprawdź porządnie zasilanie cewki, jak i sterowanie obu pierwotnych. Potem synchro i sygnały CKP i CMP. Potem wtryski/sterowanie wtryskami. Jak wypada po nagrzaniu na jałowym, to i usterkę wyłapiesz.
Przekaźniki w skrzynce przy akumulatorze raczej są dobre bo ich słychać. Tak to nigdy nie naprawisz.Weź probówkę 12v i sprawdź czy jak nie pali jest zasilanie cewek, impuls na cewki w wtryski. Do wszystkiego jest dobry dostęp. Umiesz to zrobić czy nie?
Zasilanie modułu sprawdż kontrolką. Jeden z tych trzech prad a dwa pozostale daja impuls z czujnika na wale obrotów . Jezeli jest dostep do cewki to mozna sprawdzic modul kontrolka .Modul podaje implulsy masy sterowany czujnikiem z walu do cewki.Cewka powinna miec staly prad po stacyjce.:arrow:
cewkę już podstawiałem i nadal nic, wymieniłem [przewód doprowadający wysokie napięcie do rozdzielacza pin wśrodku był zgnity, ale nadal nic, wiem że nie impulsów na tym zielonym kablu od cewki sprawdzam takim małym buzerem piezo jak sprawdzam w moim clio taka sama cewka to są impulsy słychać cykanie, palący się stop sygnalizuje problem w obwodach zasilania,...
1 funkcja-brak ciśnienia,nie załączy kompr/1 biegu wiatraka 2 funkcja-wysokie ciśnienie,załączy 2bieg wiatraka 3 funkcja-ciśnienie krytyczne,rozpina zasilanie cewki kompresora Po mojemu tak to lata
A sprawdzałes jakie zasilenie idzie do cewek skoro mówisz ze słabo iskra jest widoczna. Cewki oraz świece podmieniales. Sprawdź zasilanie i masę cewek skoro już idziesz takim tropem.
Nic nie piszesz o zasilaniu cewki zapłonowej? Zasilanie sterownika pin 32 i 24 po kluczyku sprawdzone? Sterownik obroty silnika widzi?
Cześć Jak dla mnie problem leży w cewce jaką zastosowało renault. Do cewki doprowadzone jest zasilanie (czarny przewód minus akku, żółty +12V po stacyjce) trzeci przewód to sygnał z ECU, który to powoduje wystąpienie wyładowania na świecach. Twój obrotomierz powinien być dołączony bezpośrednio do zacisku cewki, a tutaj jest on niedostępny. Spróbuj owinąć...
podłącz to do jednego a potem do drugiego wyjścia cewki, zobacz gdzie dobrze działa. Nic się nie stanie :) Dodano po 1 Albo zobacz gdzie jest stałe zasilanie cewki, kontrolką podłączoną do masy, przy odpiętej cewce i tam NIE podłączasz.
1-4 2-3 tak są zgrupowane sterowania cewkami. Owszem, ale wypięcie zasilania jednej cewki nie wpływa na zasilanie drugiej z tej samej grupy. Wypięcie 1 i 2 cewki spowoduje, że silnik będzie chodził jak młockarnia, ale cały czas będzie.
To nie K4J z cewkami palcowymi? No ta, zasilanie do cewki 2, z cewki 2 do cewki 3, z cewki 3 na sterownik-szereg. to samo układ cewek 1-4, układ identyczny jak w 8V(bo i te same sterowniki), jedno zasilanie, dwa sterowania tylko cewki cztery i trochę namieszane :D
Proponuje zamienić mechanika na elektryka, bo mechanik tu nie da radu, widać brak zasilania z błędów a on przepustnice i cewki wymienia....
Z tego co pamiętam w 19 na zasilanie cewki, pompy paliwa, wtrysków i kilku czujników dawany jest prąd z przekaźnika pompy paliwa, sprawdź czy nie ma pośniedziałych przewodów przy tym przekaźniku i czy przekaźnik nie jest uszkodzony, miałem tak w 19 1,8 8V po wymianie przewodów do przekaźnika odpaliła, moge się mylić, sprawdź jeszcze czy przypadkiem...
Ale cewki są połączone szeregowo 1 z 4 i 2 z 3. I z tego, co czytam, to przy awarii jednej cewki ECU odłącza zasilanie jednego wyjścia i nie działa 1 i 4 lub 2 i 3
Ale zauważyłem brak reakcji na odłączenie silniczka krokowego. Powinny obroty wzrosnąć u tutaj nic A jakim cudem mają wzrosnąć skoro odłączyłeś zasilanie? Co niby miałoby uchylić przepustnicę? Dodano po 1 Powinny obroty wzrosnąć u tutaj nic Jak już to opaść jeżeliby była wcześniej uchylona. Dodano po 4 Tam są cewki na świecach czy cewka przykręcana...
Czyli przekażniki nie działają sprawdz je może mają cewki spalone lub styki wypalone .Ściąg obudowę przekażników i zobacz czy łapią .Jeszcze można zmostkować styki robocze . Mówimy o sterowniku świec żarowych ( elektronicznym). Tam nie ma styków i cewek. Do modułu na środku złącza wchodzi gruby czerwony - jest tam stałe zasilanie 12V? W złączu są dwa...
na samym początku zobacz czy na obrotomierzu jest zasilanie. obrotomierz impulsy bierze z cewki zapłonowej, schemat masz na elektrodzie w dziale download. Pozdrawiam
Sprawdź oporność cewki zaworu. Możesz sprawdzić zawór sterując go z osobnego zasilania.
Cześć! mogę tylko zasugerwać, że co do obrotów przyczynia się kilka składników. Przepływomierz,niedrożny filtr powietrza,lub błębny odczyt sondy.Pomogę duzo więcej, ale twój opis jest za mało szczegółowy.A jeśli chodzi o obrotomierz to trzeba sprawdzić czy to jego zasilanie,czy czytnik impulsowy który pobiera informację z cewki wysokiego napięcia.
Witam Pisales ze masz kolegow w serwisie Renault , proponuje Ci abys pozyczyl od nich cztery nowe albo pewne cewki zaplonowe i jeszcze raz posprawdzal zasilanie kompa wtrysku i masowanie silnika.Ostatnio mialem klienta ktoremu uszkodzona cewka (przebicie na mase) "dobila" do przebiegu 300 000 km. Powodzenia
Ten numer błędu jest wspólny dla wszystkich producentów samochodów i brzmi: „Fuel injector control module - control relay circuit”. Prawdopodobnie chodzi tutaj o przekaźnik załączający zasilanie na ECU, na zasilanie elementów wykonawczych takich jak wtryskiwacze, cewki zapłonowe, elektrozawory. Błąd związany jest z obwodem cewki przekaźnika. W Renault...
Bez przesady ,szybciej mi wychodzi sprawdzenie czy mam przejścia pomiędzy 2 pinami a ECU niż wygrzebanie książki, a w niej schematu Witam. A wiesz może które piny w kostce ecu (90pin 2x45) odpowiadają za zasilanie cewki i immo ? Dziś wymieniłem czujnik położenia wału ale dalej nic.
może bezpieczniej byłoby rozciąć zasilanie cewki zapłonowej,rozrusznik i np.zasilanie zaworów gazowych jeśli ten immobilizer jest trzyobwodowy.
Te grubsze to wysterowanie silnika w przepustnicy -jak nie będzie silnika,cewki, obwodu to niepuści napięcia. Najczęsciej uszkodzeniu (zużyciu) ulegają ścieżki po których jeźdzą dwa komplety wąsów - przez co ECU widzi błąd i odcina sterowanie. Jak możesz to rozbierz przeustnicę i po tych ścieżkach popsikaj sprejem do potencjometów - są w sklepach elektronicznych....
czyli jak zdejnmiesz przewód z czujnika to zegar dalej pokazuje max? To nie tak. We wskaźniku ilorazowym rolę "sprężyny" która cofa wskazówkę na zero spełnia druga cewka. jej uszkodzenie lub brak zasilania spowoduje pokazanie "max" niezależnie od prądu z czujnika. O czym mówił Aleksander. Trzeba sprawdzić czy obie cewki mają zasilanie i czy nie mają...
Masz zasilanie na cewkach? Pewnie nie, wystarczy "zielony" lub spalony bezpiecznik, na tym obwodzie wisi też plus cewki przekaźnika pompy.
Zasilanie pompy paliwa (tylko nie odcinaj zaraz za przekażnikiem żeby nie odciąć cewki zapłonowe ale możesz w tylnej wiązce)
Chodzi o to że mam 2 cewki w aucie.Jeśli kupie jedną to czy w razie czego będzie pasowała pod jedną i pod drugą .czy wejścia (gniazda)na montaż cewek są takie same?.Już chciałbym żeby to było to bo już mi psychika siada przez to auto.Dobrze że chociaż ściśle pomogliście mi określić że to coś z zapłonem. Jeśli chodzi Ci o przewody które dostarczają...
Nie wiem czy dobrze rozumiem ale jeżeli chcesz odszukać wyprowadzenia cewki przekaźnika to najlepiej sprawdzić to omomierzem powinno być ok 150Ω albo spróbuj zdjąć obudowę przekaźnika i masz wszystko jasne. Pozdrawiam
Sprawdz przede wszystkim czy cewki dostają zasilanie i sterowanie (żarówką). jezeli nie ma zasilania to podłączj e z innych cewek a jak nie ma sterowania i kable do komputera są dobre to masz zepsuty komputer benzynowy.Podmeniałeś cewki?
sprawdź czy cewki działają ,jeżeli tak to jest inny problem(wyciągaj cewki osobno i słuchaj czy dają iskrę), co do cewek wsadziłeś najlepsze jakie są i nie robi to różnicy dla kompa, sprawdź ciśnienie kolektora ssącego i rezystor pedału gazu . Jeżeli chodzi o sterownik to czasem padały końcówki mocy na cewki ale przy dodaniu gazu nie gasł tylko gubił...
Skoro tak sadzisz to w takim razie nie czytaj tego wątku :arrow: http://megane.com.pl/topic/22660-wlasciw... I po co linkujesz nic nie warte wypociny gości co nie mają zielonego pojęcia o klimie? Nie masz sam pojęcia to się nie wychylaj, takimi poradami jak z linku to co najwyżej można sobie klimę zepsuć, nie naprawić. Takie ilości...
Sterowanie przekaźnika z pinu 68 - zasilanie pompy i cewek.
Witam przepraszam że temat już dawno poruszany ale mam to samo renault megan 1.4 8v 99 rok komputer nie widzi obrotów wału i brak iskry po przekreceniu zapłonu pompke słychać w zbiorniku około 3 sek na cewke w tym samym momencie podaję też zasilanie te 3 sekundy a po kręcenia rozrusznikiem nie ma zasilania na cewke podmieniona czujniki wału i nic kabelki...
Wypnij wtyke kompa i sprawdź piny kompa, lubią gnić, jak będziesz to robił odłącz aku. Sprawdź skrzynkę grubych bezpieczników koło aku. Możesz sprawdzić czy jak nie ma iskry i nie pali, to na cewce jest zasilanie, jeśli jest, to wepnij w wtyczke cewki żaróweczkę 1W i sprawdź czy jak silnik kręci żaróweczka miga. Poem powiem co dalej
Na skróty można zawsze, kolego rafalwie w tej Renault Megane pewnie będzie miał normalny transponder ( nie na z cewki )
Zasilania i masy na sterownik posprawdzaj, rozbierz sterownik i popatrz dokładnie na lutowanie owego pinu odpowiedzialnego za wysterowanie przekaźnika. Rozumiem, że brak masy stwierdziłeś przy sterowniku a nie przy przekaźniku, eliminując tym samym uszkodzenie wiązki? Jak chcesz zostawić awaryjnie, to zrób sterowanie masą po stacyjce. Tranzystor, przekaźnik,...
jak nie zasakakuje i nowy komputer to może coś zasilanie akumulator po kluczyku i masa posprawdzaj:) zobacz czy cewki nie mają zwary czy cykają na krótku kawałek kabelka i na niebieski na cewce zaworku gazu.
Z moich informacji wynika że bezpiecznik ten zasila sterownik silnika, cewki i cewkę przekaźnika pompy paliwa poprzez wyłącznik uderzeniowy. Dokładnie jak piszesz, zasilanie po zapłonie. Bydło w instalacji i wali bezpiecznik, normalka po tylu latach.
2 przekaźniki są łącznie 3 przewody, czyli albo masę, albo +12V mają wspólne? Oba przekaźniki: pompy paliwa i wtrysków mają wspólny "+". Czy ten wspólny może "iść" od wyłącznika uderzeniowego? Uderzeniowy nie ma zasilania ze wspólnego. Czujnik uderzeniowy odcina zasilanie "+" na pompie paliwa, które idzie od przekaźnika pompy paliwa. Ten sam przekaźnik...
Tak mnie się zdaje. Jeżeli byłby to problem z IMO czerwona kontrolka na desce świeciła by światłem ciągłym po włączeniu zapłonu. Jeśli samochód jest po wypadku to odłącz moduł AIRBAG. Ale zaraz :idea: . Napisałeś że jak podasz bezpośrednio + i - na zasilanie cewki przekaźnika to działa. A sprawdzałeś czy masz + na sterowaniu przekaźnika po właczeniu...
zgasł podczas jazdy nie odpala cykanie cewki na rozruszniku gdy dotykam plusowy z rozrusznika kabel do masy powinno być zwarcie a się nie robi Sprawdź połączenie akumulatora z masą!
Jeśli masz 2 cewki to zamień 1-4 z 2-3. jeśli 4 to 1-2 i 3-4 jeśli dalej będzie to samo sprawdź zasilanie cewek i wtryskiwaczy. Komputer żadko uszkadza się w tym modelu.
Witam wszystkich przeczytałem wszystkie wypowiedzi i zainteresowało mnie to ponieważ mam taki sam problem w scenicu 99' 16V. Byłem na badaniu komputerem wykazało błąd czujnika położenia wału więc go wymienili i 200zł poszło. Miało być OK i było do momentu pierwszego odpalania po dłuższej przerwie czyli do rana następnego dnia.Obiaw ten sam na zimnym...
są tylko 4 autotransformatory ze wspólną masą Są dwie cewki których końcami uzwojeń wtórnych są fajki świec odpowiednio 1-4 i 2-3 (iskra jest jednocześnie na świecy 1i4 lub 2i3) Przewody na wtyczce cewki to zasilanie+15, sterowanie cewką 1-4 i 2-3 i wyjście na kondensator przeciwzakłóceniowy Dodano po 2 metalowa płytka, do której w czterech miejscach...
Witam Auto Renault Megane 2000r. 1.6 16V, nie odpala, czujnik czyta impulsy z wału, Błędy sterownik wyświetla : DF261 obwód przekaźnika pompy paliwa, df061 obwód cewki zap. 1-4 df062obwod cewki zap.2-3, po skasowaniu powracają wszystkie trzy. Zasilanie na cewkach jest, brak jest wysterowania , sprawdzałem próbówką. Podpowiedzcie czy to cewki mogą powodować...
Witam. Jak w temacie,podpowiecie gdzie szukać punktów masowych instalacji elektrycznej, wiadomo od klemy minusowej do nadwozia, gdzie pozostałe główne punkty? Mam dziwna usterkę,uszkodzona już trzecia cewka zapłonowa w tym aucie w krótkim czasie, przewody zapłonowe i świece nowe markowe. Jest to CLIO 1.2 75km ROCZNIK 2008.Jedną z cewek potrafiło dosłownie...
Jeżeli chcesz to naprawić to zacznij coś sprawdzać, może nie masz miernika ale z żarówką pewnie problemu nie będzie. Sprawdź zasilanie cewki zapłonowej nie znam dokładnie kolorów przewodów w tym aucie ale na jednym przewodzie cewki musi być plus po stacyjce. Mówisz że pompa nie chodzi, przypadkiem wyłącznik uderzeniowy nie wybity. Bezpieczniki sprawdziłeś,...
wynika ze to wzmacniacz cewki zintegrowany jest z cewka choc nie wiem jaki masz tam uklad podejrzewam ze renixa Dodano po 9 jeszcze ewentualnie brak zasilania zerknij ile masz kostek i przewodow do cewki to ci powiem jak sprawdzic
To żeby było konkretnie, poniżej rysunek: http://obrazki.elektroda.pl/6960400500_1... Podczas zwarcia silnik był włączony na PB. Po zwarciu od razu wyłączyłem silnik. Bezpieczniki na zasilaniu ESGI i plusie po kluczyku ok. Potem sprawdziłem w ESGI i był błąd zasilania i wtrysków 1,2,3,4. Niestety drugi błąd powraca. Przycisk przełączania...
Dzięki za odpowiedź, problem już rozwiązałem opisałeś poprawnie błędy opisowo dotyczą nieprawidłowości w cylindrze pierwszym lecz rzeczywiście dotyczą wszystkich cylindrów, program diagnostyczny odnosi się do cylindra 1 i mówi o wypadających zapłonach tego cylindra, złej emisji spalin i możliwości uszkodzenia silnika lecz dotyczy to wszystkich 4 cylindrów...
Zła polaryzacja. Dla cewki nie ma to znaczenia a dioda zabezpiecza tranzystor przed "pikiem napięciowym" przy zaniku zasilania na cewce ... czy nie tak?
Plusa możesz podciągnąć z bezpieczników(po kluczyku) ,z zasilania cewki zapłonowej tylko byś musiał dać bezpiecznik.Weź wyciąg regulator z tego starego alternatora (nie jest to trudne),może są tylko szczotki krótkie lub zawieszone.
Na przewodzie alternator-UPC pojawia się nie wiadomo skąd 12V przy włączonym zapłonie. Odłączyłem fabryczny przewód i pociągnąłem prowizoryczny no i problem zniknął, Podsumowując na sprawnej magistrali miernik pokazuje około 10 V A teraz napiszę " a nie mówiłem " :D Trzeba było słuchac wujka genka jak pisał że na magistrali LIN napięcie nie powinno...
tak czujnik polozenia walu korbowego moze miec wine, moj kolega mial to samo w "renault" clio II, wymienil ten czujnik i jak reką odją.
tak jak w temacie napisałem auto nie odpala po tym jak mechanik wstawiał ćwiartke i spawał(powiedział że odłączył akumulator ale czy napewno tego nie wiem) po tym zabiegu auto nie chce odpalić.Szukałem KTSem błąd jest tylko 1 w elektronicznej blokadzie odjazdu -zasilanie cewki pierścieniowej (usterka istnieje) błąd 44 gdzie tego szukać i czy to może...
A robiłeś test komputerowy diagnoskopem, wszystko byłoby jak na widelcu a w obecnej sytuacji skoro uważasz że napięcie się pojawia a w kości wtrysku między pinami zasilania cewki niema rezystancji to oznacza że jest przerwa w jej obwodzie. Czyli wtryskiwacz to wymiany.
P.s. Do admina - pisząc z polskimi literami, tracę 3 razy więcej czasu na telefonie Użytkownicy tyle samo na zrozumienie Kolegi postu z błędami i niepoprawną stylistyką. w tym czasie mógłbym komuś udzielić pomocy na forum Rzeczywiście.... 8 postów od początku roku ...w dodatku jako pytania. Na szczęście są rosyjskie fora wypełnione ludźmi z wiedzą....
Co do cewki aby się wolniej otwierała możesz zapisać kondensator elektrolityczny z 22000uF możliwe że trochę to złagodzi gwałtowne otwieranie i zamykanie, kondensator musi być na wyższe napięcie niż występujące w instalacji. Oraz dobrze by było wstawić jeszcze diodę równolegle do cewki aby gasiła samoindukcję cewki przy odłączeniu jej od zasilania....
Witam Mam problem z Renault Scenic benzyna 2.0 16V + LPG sekwencja z 2000 rok Silnik nie ma mocy i nierówno pracuje. Sprawdziłem rozrząd jest ok, sprawdziłem ciśnienie sprężania jest równe. Auto nie pali na 2 i 3 cylinder brak iskry na świecy. 1 i 4 świeca ok. Zamieniałem cewki z 1 na 2 i 3 na 4 i różne inne kombinacje bez zmian brak reakcji na 2 i...
Brak iskry reno clio 2 Wstępna ocena dostępnych informacji Brak iskry w Renault Clio 2 to problem, który może mieć wiele przyczyn, związanych głównie z układem zapłonowym, czujnikami lub immobilizerem. Aby skutecznie zdiagnozować problem, konieczne jest systematyczne podejście, obejmujące zarówno podstawowe, jak i bardziej zaawansowane kroki diagnostyczne....
W ten sposób podyskutujemy sobie do świąt i bez efektu. Ja trochę gubię się - pali, czy nie pali. Chyba nie dowiemy się czy cylinder ma odpowiednie ciśnienie. I czy zwykła instalacja gazowa oznacza, że bez wtryskiwaczy, czy bez sterownika? Następnie gdzie strzela. Do kolektora ssącego, czy do wydechu? Skąd podejrzenie na drugi cylinder? Podobnie z cewkami....
Znalazłem uszkodzenie i chyba naprawiłem - jutro zamontuję moduł, to się okaże. Przekaźnik szyby drzwi kierowcy to ten: http://obrazki.elektroda.pl/5003056500_1... Po podaniu napięcia na moduł przekaźnik był od razu włączany w pozycji "podnieś szybę". W przekaźniku jest dwie cewki, zasilanie cewek idzie z nogi 16 i 15 układu ULN2008,...
Witam nie wiem gdzie mam szukać pomocy może wy mi pomożecie megan 1.4 8v nie odpala brak iskry i komputer nie widzi w momencie kręcenia prędkości silnika czujnik wału wymieniony bez zmian po przekreceniu kluczyka pompka paliwa pracuje około 3 sek i poda sygnał na cewke a jak kręcę rozrusznikiem brak zasilania cewki brak iskry kable od cewki do komputera...
Witam panowie autko jak w temacie brak iskry czujnik położenia wału sprawdzony jest ok ,zasilania sterownika oraz masy są , zasilanie cewki jest .Zostało sprawdzenie impulsu do cewki ze sterownika ,niestety nie posiadam oscyloskopu podłączyłem diodę podczas kręcenia rozrusznikiem nie mruga . Jak sprawdzam kontrolką i gdy jeden jej koniec mam podłączony...
jeżeli ma pełnić funkcję tylko automatycznego włącznika to na zwykłym przekaźniku... zasilanie cewki > jeden biegun pod mase a drugi pod zacisk kontrolki alternatora, styki pomocnicze to już jak chcesz tak wykorzystasz. osobiście stosuję tranzystor który załącza cewkę przekaźnika ale tak nie będzie źle
( Sterowanie -cewki przekaźnika zezwolenia na wtrysk) ma +12v po zaplonie niestety brak gdy odłączę kostkę B ECU(120) napięcie się pojawia zasilanie jest bez zapłonu a na zapłonie go brak jest bez wtyczki b ECU Nie rozumiem tych zdań :crazyeyes: Czy połączenie pomiędzy 3AA pomiędzy 120a 1337 jest sprawne ? To jest "minus" sterowania przekaźnikiem zasilania...
Więc wnioskuje z pierwszej części posta ,że po poruszaniu kabelkami odpalił ? czy tak ?... skoro tak to nasuwa mi się jedna myśl przetarty przewód zasilający cewkę to tłumaczy wszystko spróbuj dokładnie odtworzyć ''ruszanie kabelkami'' który dokładnie ruszałeś spróbuj to jeszcze raz zrobić najlepszym wyjściem była by zamiana kabli zasilania cewki na...
proponowal bym udac sie do elektryka chyba ze jestes w stanie sprawdic czujnik i cewke WN a jak nie to chociaz sprawdz zasilanie na cewce i czujniku
Zasilanie wystepuje na cewkach ciagle(+12V) a sterowanie odbywa sie poprzez podanie masy na cewke przez sterownik silnika.Sekwencyjnie sterowane sa wtryski(kazdy z osobna)a cewki parami po2 i masz kolejnosc zaplonow mimo,ze iskra wystepuje jednoczesnie na dwoch swiecach
Miałem podobny problem 1,6 16v metodą prób wymieniałem cewki i udało się naprawić 2 uszkodzone po rozmowie z mechanikiem stwierdził że delikatne uszkodzenie cewek powodowało ogłupianie komp co powodowało wskazywane awarii diagnostyka stwierdziła błędy zasilania
Witam, w moim samochodzie (Renault Megane II 2003r 1.4) straciłem oba światła mijania. Czy ktoś jest w stanie pomóc? Poniżej co już sprawdziłem i co udało mi się ustalić: 1. Żarówki i bezpieczniki sprawne. 2. Czarna wtyczka PPA podłączona do UPC sprawna. 3. Gdy przekręcę pokrętło świateł, zapala się kontrolka świateł mijania, lecz świateł brak. 4. Na...
Oznaczenie przekażnika.1,2-to zasilanie cewki,3,5- to punkty podlaczenia obwodu który ma być włączany lub wyłączany.wedlug mnie sprawdz podłaczenie wyłacznika który steruje pracą tego przekażnika,być może jest on uszkodzony i dlatego nie masz napiecia na jego zasilaniu.Sprawdż czy wogóle on sie załacza,czy slychac cpykanie przekażnika. Dodano po 1 A...
Reno Clio II roczni 2002 - sterownik DELPHI, sterownik nie zasila przekaźnika "Engine control relay" (brak masy na drugim końcu cewki przekaźnika), który to podaje na sterownik zasilanie +12V. Po rozebraniu uszkodzony tranzystor w wersji smd o symbolach PH28 niżej 127GT - czy ktoś wie co to za tranzystor ??? Dodam, że na cewkę przekaźnika przychodzi...
Jak masz możliwość to podłącz centralkę na stole (samo zasilanie). Jeśli na stole zasięg równie krótki to pewnie uszkodzony odbiornik. O ile możesz ją rozkręcić bez utraty gwarancji sprawdź czy nie ma trymera lub cewki strojonej rdzeniem w części odbiorczej. Jeśli tak spróbuj delikatnie kręcąc jednym lub drugim dostroić się do częstotliwości nośnej...
Pomiar ciągłości obwodu następuje wewnątrz sterownika, na obwodzie którym jest wysterowany dany odbiornik. Czyli w przypadku DF051 kod zostanie zarejestrowany w przypadku braku zasilania na wtrysk, przerwy w uzwojeniu cewki samego wtryskiwacza jak i urwanego kabla sterującego między sterownikiem a wtryskiem . Analogicznie z pozostałymi obwodami. Zacznij...
Wymiana cewek nic nie pomoże jeśli nie ma zasilania do nich ze sterownika. Sterownik tego auta jest dosyć wrażliwy. Sprawdzałeś czy idzie ci iskra ze wszystkich świec? Nic o tym nie piszesz. Wyjmij wszystkie świece, połóż je na silniku i podłącz je do tych cewek (wcześniej łącząc gwint każdej ze świec z masą silnika), kręć rozrusznikiem a ktoś niech...
renault cewki cewki renault zasilanie cewki kineskopu
lexmark napełnianie otwarcie drzwi uzbraja wzmacniacz radio delta
ekspres delonghi problemy ekspres delonghi problemy
Schemat podłączenia wtyku Mini USB 8-pin Jak podłączyć korektor do kina domowego?