Klucz taki jak na rysunku u góry. No to wiele wyjaśnia WSZYSTKIM , masz tam podczerwień i pętla nie występuje, więc odczyt KTSem jest nie istotny i zafałszowany lub wybór auta nie właściwy.... Skoro kontrolka immo gaśnie szukaj innej przyczyny....
Prawdopodobnie zasilanie na cewki jest razem z zasilaniem pompy. Pojawia się na kilka sekund po włączeniu zapłonu i wyłącza. Następny raz włącza się, jak czujnik wału widzi obroty (przy kręceniu rozrusznikiem) włóż końcówkę pomiarową „od tyłu” wtyczki, wtyczka zapięta na cewce. Albo zamiast miernika użyj żarówki 21W. Sprawdzanie miernikiem na otwartym...
Gdzie znajduje się cewka zapłonowa w Renault Kangoo 1.2 16V D4F? Szukam dokładnej lokalizacji coil-packa i przewodów WN pod osłoną silnika oraz różnic w wersjach po liftingu.
Z pinu 19 idzie masa na przekaźnik pompy. Zasilanie cewki z bezpiecznika razem z pinami 30 i 32.
Zasilanie modułu sprawdż kontrolką. Jeden z tych trzech prad a dwa pozostale daja impuls z czujnika na wale obrotów . Jezeli jest dostep do cewki to mozna sprawdzic modul kontrolka .Modul podaje implulsy masy sterowany czujnikiem z walu do cewki.Cewka powinna miec staly prad po stacyjce.:arrow:
Zamontuj, będzie działać. Podłącz tylko zasilanie cewki elektrozaworu. Weź pod uwagę fakt, że prawdopodobnie przy demontażu rurek miedzianych ukręcisz końcówki.
a czy autko ma klimę bo na jednym obwodzie zasilania cewki sprężarki jest zasilanie swiatła cofania Dodano po 5 następny schemat pokazuje ze zasilanie tez jest na radiu
Czyli przekażniki nie działają sprawdz je może mają cewki spalone lub styki wypalone .Ściąg obudowę przekażników i zobacz czy łapią .Jeszcze można zmostkować styki robocze . Mówimy o sterowniku świec żarowych ( elektronicznym). Tam nie ma styków i cewek. Do modułu na środku złącza wchodzi gruby czerwony - jest tam stałe zasilanie 12V? W złączu są dwa...
Witam, tam powinno być zasilanie. Najlepiej to sprawdzić tak: wpinacie czujnik, nie dokręcacie, załączacie zapłon i magnesem pojeździcie po czytniku; jeśli jest sprawny, powinien na chwilę włączyć pompę paliwa. A z pompą paliwa idzie zaraz zasilanie na cewki i wtryski. Pozdrawiam
Witam po przerwie. Moim pacjentem był Renault 155.54, rocznik 1995, przebieg 14000 mth, biedaversion, ze skrzynią z rewersem (dźwignią przy kierownicy). Sterownik skrzyni V3.2, po dodatkowej naklejce V6.2, a w środku program V7.5. https://obrazki.elektroda.pl/3689452500_... https://obrazki.elektroda.pl/6379006600_...
(at)ElektrodaBot Bezpośrednia odpowiedź na pytanie Z danych, które podałeś, wynika, że błąd P105A/P0170 jest skutkiem okresowego zaniku lub silnego zniekształcenia sygnału MAP-sensora (linie 5 V/masa/sygnał) wywoływanego zakłóceniami wysokiego napięcia i/lub korozją styków w obwodzie zapłonowym. ECU gubi prawidłowy odczyt ciśnienia (w ramkach FF pojawia...
Ten numer błędu jest wspólny dla wszystkich producentów samochodów i brzmi: „Fuel injector control module - control relay circuit”. Prawdopodobnie chodzi tutaj o przekaźnik załączający zasilanie na ECU, na zasilanie elementów wykonawczych takich jak wtryskiwacze, cewki zapłonowe, elektrozawory. Błąd związany jest z obwodem cewki przekaźnika. W Renault...
Brak iskry reno clio 2 Wstępna ocena dostępnych informacji Brak iskry w Renault Clio 2 to problem, który może mieć wiele przyczyn, związanych głównie z układem zapłonowym, czujnikami lub immobilizerem. Aby skutecznie zdiagnozować problem, konieczne jest systematyczne podejście, obejmujące zarówno podstawowe, jak i bardziej zaawansowane kroki diagnostyczne....
są tylko 4 autotransformatory ze wspólną masą Są dwie cewki których końcami uzwojeń wtórnych są fajki świec odpowiednio 1-4 i 2-3 (iskra jest jednocześnie na świecy 1i4 lub 2i3) Przewody na wtyczce cewki to zasilanie+15, sterowanie cewką 1-4 i 2-3 i wyjście na kondensator przeciwzakłóceniowy Dodano po 2 metalowa płytka, do której w czterech miejscach...
Przekaźniki w skrzynce przy akumulatorze raczej są dobre bo ich słychać. Tak to nigdy nie naprawisz.Weź probówkę 12v i sprawdź czy jak nie pali jest zasilanie cewek, impuls na cewki w wtryski. Do wszystkiego jest dobry dostęp. Umiesz to zrobić czy nie?
Dwa czarne przewody ( masa) do Pin 1 i 2 Żółty ( zasilanie +12v po zapłonie ) do Pin 3 Czwarty kabelek , prawdopodobnie pomarańczowy ( sterownie ) do Pin 4
Witam przepraszam że temat już dawno poruszany ale mam to samo renault megan 1.4 8v 99 rok komputer nie widzi obrotów wału i brak iskry po przekreceniu zapłonu pompke słychać w zbiorniku około 3 sek na cewke w tym samym momencie podaję też zasilanie te 3 sekundy a po kręcenia rozrusznikiem nie ma zasilania na cewke podmieniona czujniki wału i nic kabelki...
Można dokładniej w co wpadło? Przepust taka dzura na wodę:):) sorry musiałem:) A może Wie ktoś co tu zrobić? A może napisać co sprawdzone, zasilanie cewki na przykład?
Bez przesady ,szybciej mi wychodzi sprawdzenie czy mam przejścia pomiędzy 2 pinami a ECU niż wygrzebanie książki, a w niej schematu Witam. A wiesz może które piny w kostce ecu (90pin 2x45) odpowiadają za zasilanie cewki i immo ? Dziś wymieniłem czujnik położenia wału ale dalej nic.
A sprawdzałes jakie zasilenie idzie do cewek skoro mówisz ze słabo iskra jest widoczna. Cewki oraz świece podmieniales. Sprawdź zasilanie i masę cewek skoro już idziesz takim tropem.
podłącz to do jednego a potem do drugiego wyjścia cewki, zobacz gdzie dobrze działa. Nic się nie stanie :) Dodano po 1 Albo zobacz gdzie jest stałe zasilanie cewki, kontrolką podłączoną do masy, przy odpiętej cewce i tam NIE podłączasz.
zasilanie na cewki sprawdź, bodaj zółte kable.
Może źle się wyraziłem, zasilanie cewki idzie z modułu bezpieczników i przekaźników tego pod maską auta, cewki były zakładane oryginał OE pierwszy raz używka, za drugim razem nówka sztuka ze sklepu. No chyba,żę te cewki tyle wartają, używka mogła paść wiadomo, ale nowa oryginał po paru miesiącach to dziwne. Chyba znalazłem przyczynę, jeden z przewodów...
Dzięki za odpowiedź, problem już rozwiązałem opisałeś poprawnie błędy opisowo dotyczą nieprawidłowości w cylindrze pierwszym lecz rzeczywiście dotyczą wszystkich cylindrów, program diagnostyczny odnosi się do cylindra 1 i mówi o wypadających zapłonach tego cylindra, złej emisji spalin i możliwości uszkodzenia silnika lecz dotyczy to wszystkich 4 cylindrów...
Witam Wszystkich Serdecznie i bardzo proszę o pomoc! Samochód jak w temacie renault megane I 1.4 16v z 1999r. ma chyba oznaczenie RN ale nie jestem pewny. Jaki silnik nie pamiętam dokładnie K7J lub K7M ale nie jestem pewny. Nie sprawdziłem. Mam duży problem, bardzo proszę wszystkich o pomoc ponieważ jutro miałem jechać do pracy w Niemczech a tu samochód...
Ale cewki są połączone szeregowo 1 z 4 i 2 z 3. I z tego, co czytam, to przy awarii jednej cewki ECU odłącza zasilanie jednego wyjścia i nie działa 1 i 4 lub 2 i 3
sprawdź czy cewki działają ,jeżeli tak to jest inny problem(wyciągaj cewki osobno i słuchaj czy dają iskrę), co do cewek wsadziłeś najlepsze jakie są i nie robi to różnicy dla kompa, sprawdź ciśnienie kolektora ssącego i rezystor pedału gazu . Jeżeli chodzi o sterownik to czasem padały końcówki mocy na cewki ale przy dodaniu gazu nie gasł tylko gubił...
Wymiana cewek nic nie pomoże jeśli nie ma zasilania do nich ze sterownika. Sterownik tego auta jest dosyć wrażliwy. Sprawdzałeś czy idzie ci iskra ze wszystkich świec? Nic o tym nie piszesz. Wyjmij wszystkie świece, połóż je na silniku i podłącz je do tych cewek (wcześniej łącząc gwint każdej ze świec z masą silnika), kręć rozrusznikiem a ktoś niech...
witam . tak po fotce to wydaje mi sie ze pod sterownikiem powinny być dwa przekazniki jeden jest od pompy paliwa a drugi to główne zasilanie na cewki i wtryski.pozdrawiam
1-4 2-3 tak są zgrupowane sterowania cewkami. Owszem, ale wypięcie zasilania jednej cewki nie wpływa na zasilanie drugiej z tej samej grupy. Wypięcie 1 i 2 cewki spowoduje, że silnik będzie chodził jak młockarnia, ale cały czas będzie.
Witam. Sprawdź cewki zapłonowe, bo zapewne jedna padła, ECU nie pozwala aby silnik pracował np.na trzech cylindrach i odcina pozostaje cewki.
A czy napewno masz tam wogóle aparat? Coś mi się wydaje, ze powinna tam być cewka z modułem i czujnik wału na łączeniu skrzyni z silnikiem i tyle. Jaki masz tam silnik? Diagnostyka podgląd parametrów podczas kręcenia rozrusznikiem (prędkość obrotowa silnika) Pompa staruje tylko po przekręceniu stacyjki, czy podczas kręcenia rozrusznikiem też pracuje?...
Witam Auto Renault Megane 2000r. 1.6 16V, nie odpala, czujnik czyta impulsy z wału, Błędy sterownik wyświetla : DF261 obwód przekaźnika pompy paliwa, df061 obwód cewki zap. 1-4 df062obwod cewki zap.2-3, po skasowaniu powracają wszystkie trzy. Zasilanie na cewkach jest, brak jest wysterowania , sprawdzałem próbówką. Podpowiedzcie czy to cewki mogą powodować...
Sprawdz przede wszystkim czy cewki dostają zasilanie i sterowanie (żarówką). jezeli nie ma zasilania to podłączj e z innych cewek a jak nie ma sterowania i kable do komputera są dobre to masz zepsuty komputer benzynowy.Podmeniałeś cewki?
Sterownik widzi obroty? Myślę że gdyby nie widział obrotów to nie podawał by paliwa. Czy cewki zapłonowe mają zasilanie po stacyjce?
odepnij wtyczkę od cewki pod zasilanie cewki podepnij żarówkę i sprawdź czy w trakcie kręcenia silnikiem podaje ci napięcie na cewkę
napisz czy po włączeniu zapłonu uruchamia się pompą paliwa i czy przez chwilę pojawia się zasilanie cewki (cewek) bo podejrzewam uszkodzenie przekaźnika zasilania głównego
Tak mnie się zdaje. Jeżeli byłby to problem z IMO czerwona kontrolka na desce świeciła by światłem ciągłym po włączeniu zapłonu. Jeśli samochód jest po wypadku to odłącz moduł AIRBAG. Ale zaraz :idea: . Napisałeś że jak podasz bezpośrednio + i - na zasilanie cewki przekaźnika to działa. A sprawdzałeś czy masz + na sterowaniu przekaźnika po właczeniu...
To nie K4J z cewkami palcowymi? No ta, zasilanie do cewki 2, z cewki 2 do cewki 3, z cewki 3 na sterownik-szereg. to samo układ cewek 1-4, układ identyczny jak w 8V(bo i te same sterowniki), jedno zasilanie, dwa sterowania tylko cewki cztery i trochę namieszane :D
Chodzi o to że mam 2 cewki w aucie.Jeśli kupie jedną to czy w razie czego będzie pasowała pod jedną i pod drugą .czy wejścia (gniazda)na montaż cewek są takie same?.Już chciałbym żeby to było to bo już mi psychika siada przez to auto.Dobrze że chociaż ściśle pomogliście mi określić że to coś z zapłonem. Jeśli chodzi Ci o przewody które dostarczają...
Po wlaczeniu zaplonu podaj zasilanie na krotko do cewki automatu rozrusznika i zobacz czy zapali
Witam Mam problem z Renault Scenic benzyna 2.0 16V + LPG sekwencja z 2000 rok Silnik nie ma mocy i nierówno pracuje. Sprawdziłem rozrząd jest ok, sprawdziłem ciśnienie sprężania jest równe. Auto nie pali na 2 i 3 cylinder brak iskry na świecy. 1 i 4 świeca ok. Zamieniałem cewki z 1 na 2 i 3 na 4 i różne inne kombinacje bez zmian brak reakcji na 2 i...
1 funkcja-brak ciśnienia,nie załączy kompr/1 biegu wiatraka 2 funkcja-wysokie ciśnienie,załączy 2bieg wiatraka 3 funkcja-ciśnienie krytyczne,rozpina zasilanie cewki kompresora Po mojemu tak to lata
cewkę już podstawiałem i nadal nic, wymieniłem [przewód doprowadający wysokie napięcie do rozdzielacza pin wśrodku był zgnity, ale nadal nic, wiem że nie impulsów na tym zielonym kablu od cewki sprawdzam takim małym buzerem piezo jak sprawdzam w moim clio taka sama cewka to są impulsy słychać cykanie, palący się stop sygnalizuje problem w obwodach zasilania,...
Witam wszystkich przeczytałem wszystkie wypowiedzi i zainteresowało mnie to ponieważ mam taki sam problem w scenicu 99' 16V. Byłem na badaniu komputerem wykazało błąd czujnika położenia wału więc go wymienili i 200zł poszło. Miało być OK i było do momentu pierwszego odpalania po dłuższej przerwie czyli do rana następnego dnia.Obiaw ten sam na zimnym...
Brak zasilania. A zrobienie mostka to kiepski pomysł. Nadal brak mi informacji o typie silnika! Proszę schemat, będzie widać czemu mostek to pomysł do d...py. http://obrazki.elektroda.pl/3664829400_1... Dodano po 1 Pytanie czego nie ma na 86 lub 85 nodze przekaźnika. Dodano po 3 Gdyby brakowało zasilania na 86 nodze to albo bezpiecznik...
Reno Clio II roczni 2002 - sterownik DELPHI, sterownik nie zasila przekaźnika "Engine control relay" (brak masy na drugim końcu cewki przekaźnika), który to podaje na sterownik zasilanie +12V. Po rozebraniu uszkodzony tranzystor w wersji smd o symbolach PH28 niżej 127GT - czy ktoś wie co to za tranzystor ??? Dodam, że na cewkę przekaźnika przychodzi...
Witam Pisales ze masz kolegow w serwisie Renault , proponuje Ci abys pozyczyl od nich cztery nowe albo pewne cewki zaplonowe i jeszcze raz posprawdzal zasilanie kompa wtrysku i masowanie silnika.Ostatnio mialem klienta ktoremu uszkodzona cewka (przebicie na mase) "dobila" do przebiegu 300 000 km. Powodzenia
Witam, w moim samochodzie (Renault Megane II 2003r 1.4) straciłem oba światła mijania. Czy ktoś jest w stanie pomóc? Poniżej co już sprawdziłem i co udało mi się ustalić: 1. Żarówki i bezpieczniki sprawne. 2. Czarna wtyczka PPA podłączona do UPC sprawna. 3. Gdy przekręcę pokrętło świateł, zapala się kontrolka świateł mijania, lecz świateł brak. 4. Na...
Z moich informacji wynika że bezpiecznik ten zasila sterownik silnika, cewki i cewkę przekaźnika pompy paliwa poprzez wyłącznik uderzeniowy. Dokładnie jak piszesz, zasilanie po zapłonie. Bydło w instalacji i wali bezpiecznik, normalka po tylu latach.
Masz zasilanie na cewkach? Pewnie nie, wystarczy "zielony" lub spalony bezpiecznik, na tym obwodzie wisi też plus cewki przekaźnika pompy.
Jeśli masz 2 cewki to zamień 1-4 z 2-3. jeśli 4 to 1-2 i 3-4 jeśli dalej będzie to samo sprawdź zasilanie cewek i wtryskiwaczy. Komputer żadko uszkadza się w tym modelu.
Zacznijmy od początku do pracy silnika są potrzebne 3 podstawowe rzeczy ciśnienie sprężania mieszanka paliwowo-powietrzna i oczywiście iskra w odpowiednim momencie zakładając, że nie jest przestawiony rozrząd i ciśnienie nie idzie ale w gwizdek. kolego jeśli nie chce ci odpalić to sprawdź w tym momencie czego jej brakuje. Czy paliwa aby wytworzyć mieszankę...
Cześć wszystkim. Od jakiegoś czasu spawam sobie auto-lawetę na renault midlum na potrzeby własne i ubzdurałem sobie, że nie będę dźwigać ramp do wjazdu tylko zrobię sobie takie opuszczane na siłownikach hydraulicznych. Została teraz kwestia podpięcia hydrauliki, nie wiem czy dobrze ,ale pomyślałem, że wykorzystam do tego pompę od windy samozaładowczej...
Nie wiem czy dobrze rozumiem ale jeżeli chcesz odszukać wyprowadzenia cewki przekaźnika to najlepiej sprawdzić to omomierzem powinno być ok 150Ω albo spróbuj zdjąć obudowę przekaźnika i masz wszystko jasne. Pozdrawiam
Nic nie piszesz o zasilaniu cewki zapłonowej? Zasilanie sterownika pin 32 i 24 po kluczyku sprawdzone? Sterownik obroty silnika widzi?
Zasilanie pompy paliwa (tylko nie odcinaj zaraz za przekażnikiem żeby nie odciąć cewki zapłonowe ale możesz w tylnej wiązce)
może bezpieczniej byłoby rozciąć zasilanie cewki zapłonowej,rozrusznik i np.zasilanie zaworów gazowych jeśli ten immobilizer jest trzyobwodowy.
jak nie zasakakuje i nowy komputer to może coś zasilanie akumulator po kluczyku i masa posprawdzaj:) zobacz czy cewki nie mają zwary czy cykają na krótku kawałek kabelka i na niebieski na cewce zaworku gazu.
czyli jak zdejnmiesz przewód z czujnika to zegar dalej pokazuje max? To nie tak. We wskaźniku ilorazowym rolę "sprężyny" która cofa wskazówkę na zero spełnia druga cewka. jej uszkodzenie lub brak zasilania spowoduje pokazanie "max" niezależnie od prądu z czujnika. O czym mówił Aleksander. Trzeba sprawdzić czy obie cewki mają zasilanie i czy nie mają...
Witam Was serdecznie, a więc znów potrzebuję Waszych rad. Przedmiotem naprawy jest Renault Thalia 1,4 8V 75KM z 2000r (cewka z elektronicznym modułem na pokrywie zaworów) Wymieniłem silnik, przed wymianą silnik odpalał i pracował poprawnie pomijając, że smarowany był mazią (woda, olej) przez uszkodzenie uszczelki pod głowicą. Tak czy owak silnik wymieniony...
jeżeli ma pełnić funkcję tylko automatycznego włącznika to na zwykłym przekaźniku... zasilanie cewki > jeden biegun pod mase a drugi pod zacisk kontrolki alternatora, styki pomocnicze to już jak chcesz tak wykorzystasz. osobiście stosuję tranzystor który załącza cewkę przekaźnika ale tak nie będzie źle
Jeżeli chcesz to naprawić to zacznij coś sprawdzać, może nie masz miernika ale z żarówką pewnie problemu nie będzie. Sprawdź zasilanie cewki zapłonowej nie znam dokładnie kolorów przewodów w tym aucie ale na jednym przewodzie cewki musi być plus po stacyjce. Mówisz że pompa nie chodzi, przypadkiem wyłącznik uderzeniowy nie wybity. Bezpieczniki sprawdziłeś,...
Nie widzę związku przyczynowego trudności z odpaleniem zimnego silnika z czujnikiem wału - chyba że jest wrażliwy na temperaturę. Prędzej podejrzewałbym układ zapłonowy. Silnik zagrzany, lepsze odparowanie benzyny, lepsze warunki do przeskoku iskry w cylindrze. Dla sprawdzenia zmniejsz szczelinę na świecy np na 0.5mm. Jeżeli będzie poprawa to przyczyny...
Cewki LPG sprawne. Cewki wtryskiwaczy czy elektrozaworów ? Zasilanie nie wiem czy dochodzi, bo nie mogę włączyć LPG :wink: Ciekawa sprawa hmmm no a ja myślałem ze to stały plus z akumulatora.......! Panie coś Pan mi tu ściemniasz, przy tym zwarciu Panie spalasz Pan zasilanie wtrysków PB i auto nie odpali. Tym bardziej nie uszkodzi się gaz. Gdyby jednak...
Witam panowie autko jak w temacie brak iskry czujnik położenia wału sprawdzony jest ok ,zasilania sterownika oraz masy są , zasilanie cewki jest .Zostało sprawdzenie impulsu do cewki ze sterownika ,niestety nie posiadam oscyloskopu podłączyłem diodę podczas kręcenia rozrusznikiem nie mruga . Jak sprawdzam kontrolką i gdy jeden jej koniec mam podłączony...
Jak w temacie chcę założyć odcięcie pompy paliwa podczas pracy auta na LPG . Odcięcie rozwiązałem najprościej jak się da czyli na przekaźniku ze stykiem NC . Zasilanie cewki tego przekaźnika wziąłem z elektrozaworu na parowniku . W momencie przejścia pracy na gaz wszystko załącza się prawidłowo jednak silnik gaśnie . Podejrzewam że jest to coś związane...
A gdzie masz ten przekaźnik? Przedzwoń od presostatu do cewki i już wiesz dużo. Racja, nie będzie tam przekaźnika. Dobrałem się znowu do presostatu i przewód brązowy idzie bezpośrednio do sprężarki. Podając napięcie na ten przewód włączają się wentylatory na 1 biegu i załącza sprzęgło czyli klima gra. Zostają mi dwa czerwone gdzie zwierając jednego...
Jest instalacja gazowa Stag 300-6. Wtryski Hana. Parownik AC Czerwony. Nawet jak instalacja LPG jest wyłączona (wyjęty bezpiecznik) błąd się pojawia. Dzisiaj podłączyłem DDT poprawieniu kostek cewek zapłonowych i teraz mam błąd sterowania zapłonem cewki 2-go oraz 3-go cylindra. Aaa problem pojawił się w momencie gdy LPG mi się skończyło i auto przełączyło...
P.s. Do admina - pisząc z polskimi literami, tracę 3 razy więcej czasu na telefonie Użytkownicy tyle samo na zrozumienie Kolegi postu z błędami i niepoprawną stylistyką. w tym czasie mógłbym komuś udzielić pomocy na forum Rzeczywiście.... 8 postów od początku roku ...w dodatku jako pytania. Na szczęście są rosyjskie fora wypełnione ludźmi z wiedzą....
Witam, chciałbym przedstawić mój problem z odpalaniem silnika w Megane 1.4 8V Problem pojawił się kilka dni temu po prawie całodziennym deszczu. Został wymieniony moduł zapłonowy z cewką i czujnik położenia wału. Zostało sprawdzone: - połączenie ECU - czujnik położenia wału - zasilanie modułu zapłonowego - połączenie ECU - moduł zapłonowy objaw jest...
sonda podmieniona na drugą Nie wiem po co... odstęp elektrod dobrze zachowany? Raptem różnica 1/10 mm nie zrobiłaby różnicy. Więc zostały chyba tylko 2 rzeczy brak iskry,świeca padła co mało prawdopodobne bo była sucha po po wykręceniu lub wtrysk paliwa padł na 1 cyl Obojętnie jaką świecę wsadź w fajkę i przyłóż gwintem do silnika. Jak nie będzie iskry...
NIe znam dokładnie KME ale to wygląda na stykologię albo sam sterownik walnięty. Sterownik jest (zwykle) podłączony do cewki zapłonowej aby wiedział czy silnik pracuje czy nie. Tzw. sygnał obrotów. Jeżeli to połączenie przerywa lub z jakiś innych przyczyn sterownik gubi sygnał obrotów następuje powrót na benzynę. Może być tez inny problem, np zanika...
Witam serdecznie kolegów. Mam pytanie dla znawców tematu ABS, układ w autobusie jest prosty, 4 elektrozawory dwucewkowe, 4 czujniki prędkości obrotowej w kołach i jeden czujnik ciśnieniowy aktywowany w momencie hamowania. Problem polega na tym iż na desce rozdzielczej cały czas świeci się kontrolka od układu ABS. Sprawdziłem drożność przewodów od sterownika...
Dzisiaj złożyłem układ i po podłączeniu od razu szyba sie puszcza tak wygląda jak by cały czas szedł impuls do silnika. Nie da się ponieść szyby, mimo że zwieram styki cewki jedynie, co to słyszę jak pracują. Dopiero, gdy odwrócę zasilanie na układzie to też od razu jest podawany sygnał na silnik żeby się poniosła, ale nie idzie wygląda na to, że silnik...
Witam, Po wczorajszym CLIPie Lala odpalała się raz w jednym trybie awaryjnym (tym, gdzie wysokie obroty dawały się jeszcze zwiększyć, a jej komputer pokładowy mówił: Injection system faulty bez wywalania błędu na pomarańczowo), raz w drugim (tym, gdzie obroty sa "stałe" 2200 i jakby lekko falujące, a jej komputer pokazuje Injection fault plus ESP fault...
Jak tam idzie praca nad obrotomierzem? Obecnie rozpoczynam swój własny projekt sterownika. Mam obrotomierz z elektroniką. Niestety elektronika sterowana przez CAN a co za tym idzie trzeba robić nowe sterowanie. Silnik krokowy standardowy. 2x2 wyprowadzenia dwa uzwojenia. Na 5V biorą ok 40mA. Nie wiem czy to nie za dużo. Trzeba będzie odłączać zasilanie...
Witam Pacjent to Renault Scenic 2001r 2.0 Benzyna ster silnika Sirius 34 Panowie ręce mi opadają z tą renówką. Chodzi o to że renówka ogólnie jeździ obroty ładnie stoją nie falują. Problem się zaczyna przy ruszaniu albo jeździe pod górkę kiedy trzeba dać gazu i silnik wkręca się z niskich obrotów na wyższe ale warunek gaz trzeba wcisnąć niemal do oporu...
Witam, mam problem z Renault Scenic 1.9 dci 2002 r. po lifcie. Otóż problem pojawia się tylko przy zimnym silniku. Przekręcam kluczyk, zapalają się wszystkie kontrolki, po czym gasną poza jedną: silnik. Próbuję odpalić auto, kręci, ale nie odpala. Wyłączam kluczyk, przekręcam - to samo, nawet nie kręcę, szkoda aku. Za którymś razem gasną w końcu wszystkie...
Najpierw wepnij ecu i sprawdz ciaglosc od tranzystora do cewki oraz zasilanie cewki.
Zasilanie na cewkach masz?
Do sprawdzenia obwód przekaźnika pompy paliwa, on także zasila cewki.
Czy ręczny działacz nie działa nie ma wpływu na palenie. Pompa paliwa i zasilanie cewek na tym samym przekaźniku jak pamiętam.
Witam.W czasie jazdy po bardzo wyboistej "autostradzie" od granicy Olszyna mój Scenic 1,6 16 v stracił możliwość dalszej jazdy ponieważ wystąpił brak zasilania cewek.Czy wie ktoś co może być tego przyczyną ? Czy może mieć to jakiś związek z tym fatalnym odcinkiem autostrady np.w wyniku wstrząsów mógł się odlączyć jakiś kabel zasilający cewki ?
Witam Poproszę o identyfikacje co to za czujnik. Reno clio 2 1.2 16V 2001 rok. Jest on z tyłu silnika od strony cewki, przy filtrze olenu. Zasilanie idzie do niego w wiązce do cewek.
Sterowanie przekaźnika z pinu 68 - zasilanie pompy i cewek.
Webasto masz zasilane z drugiego akumulatora ,czyli sterowanie dmuchawy z webasta dajesz na cewkę tego jednego przekaźnika ,a przez dodatkowy bezpiecznik zasilanie na zacisk 87 przekaźnika.Należy jednak pamiętać by dmuchawa była włączona na na porętle.
Być może wymyślili 2 różne polaryzacje zależnie od tego skąd świeci żarówka. Żarówce to nie przeszkadza a taśmie tak. Dodaj mostek prostowniczy. Druga opcja to mały przekaźnik cewka do żarówki i zasilanie taśmy ze stałego plusa.
Sprawdz zasilanie inst gazowej,kabelki moga byc przy akumulatorze lub cewce zaplonowej,sprawdz bezpieczniki,jak masz wtrysk to moze byc dodatkowy przekaznik tez sprawdz,mysle ze cos nie łączy.
Ale zauważyłem brak reakcji na odłączenie silniczka krokowego. Powinny obroty wzrosnąć u tutaj nic A jakim cudem mają wzrosnąć skoro odłączyłeś zasilanie? Co niby miałoby uchylić przepustnicę? Dodano po 1 Powinny obroty wzrosnąć u tutaj nic Jak już to opaść jeżeliby była wcześniej uchylona. Dodano po 4 Tam są cewki na świecach czy cewka przykręcana...
Z tego co pamiętam w 19 na zasilanie cewki, pompy paliwa, wtrysków i kilku czujników dawany jest prąd z przekaźnika pompy paliwa, sprawdź czy nie ma pośniedziałych przewodów przy tym przekaźniku i czy przekaźnik nie jest uszkodzony, miałem tak w 19 1,8 8V po wymianie przewodów do przekaźnika odpaliła, moge się mylić, sprawdź jeszcze czy przypadkiem...
Sprawdź czy cewka dostaje impulsy. Jak podałem wyżej. Poerw zasilanie.
Sprawdź porządnie zasilanie cewki, jak i sterowanie obu pierwotnych. Potem synchro i sygnały CKP i CMP. Potem wtryski/sterowanie wtryskami. Jak wypada po nagrzaniu na jałowym, to i usterkę wyłapiesz.
Oporność cewek elektrozaworów głównych u mnie wynosiła 1,10 Ohma. Kolega który miał wątpliwości co do właściwej oporności - Oporność właściwa, ponieważ zawory sa zasilane przebiegami zmiennymi i istotna jest impedancja cewek. O dziwo u mnie jeden jest z czerwoną kostką drugi z czarną .
Siemens s105300204 A to sterownik , Pojawia się zasilanie . Również zasilanie jest na cewkach ale nie steruje masą .
Ten bezpiecznik oprócz pompki paliwa zasila również cewki zapłonowe,a także przekaźnik główny,który to z kolei zasila wtryskiwacze,zawór odpowietrzenia zbiornika paliwa oraz grzałkę sondy no i oczywiście sterownik silnika.pozdr.
Cześć Jak dla mnie problem leży w cewce jaką zastosowało renault. Do cewki doprowadzone jest zasilanie (czarny przewód minus akku, żółty +12V po stacyjce) trzeci przewód to sygnał z ECU, który to powoduje wystąpienie wyładowania na świecach. Twój obrotomierz powinien być dołączony bezpośrednio do zacisku cewki, a tutaj jest on niedostępny. Spróbuj owinąć...
proponowal bym udac sie do elektryka chyba ze jestes w stanie sprawdic czujnik i cewke WN a jak nie to chociaz sprawdz zasilanie na cewce i czujniku
Sterownik silnika steruje wentylatorem na chłodnicy poprzez przekaźniki. Być może sterownik silnika nie widzi jednego z przekaźników i przez to ten błąd. Nie wiem czy tym swoim sprzętem jesteś w stanie sprawdzić ale powinno być widać coś takiego czy pierwszy bieg został wysterowany, po tym by było widać że gdy silnik jest nagrzany ECU reaguje prawidłowo...
Chyba centralka ci sie nieswieci.Niemasz zasilania na wtryskach np.A tj to samo zasilanie co na cewce i wiele innych.
Pojawiły się takie błędy w immo 055-Obwód linii lodowej, przerwa w obwodzie lub zwarcie do masy 054-zasilanie pierścienia czytnika, zwarcie do zasilania +12v
renault cewki cewki renault zasilanie dużej cewki
tablet zablokowany hasłem google promienniki łazienka czyścić filtr ariston
zmywarki bosch siemens radio przenośne
Moment dokręcania śrub kół Toyota Sienna 2013 Biała linia obok kursora w Opera GX - jak naprawić?