Płukać można i po mineralnym o ile był regularnie zmieniany i ma wysoki indeks płuczący nagary. Wypłukanie takiego jajka niespodzianki (który jeździł 30k na oleju) może się skończyć na lawecie. Można zatkać smok, zakleić filtr oleju i zawór go omijający, zakleić kanały w korbowodzie. W serwisie leją bo wiedzą co i kiedy było lane, ja bym takiego maczo...
Opis okresowych czynności obsługowych. Co 2 lub trzy godziny kilkaktotnie obrócić pokrętkę filtra grzebieniowego celem jego oczyszczenia.Co 8 godzin sprawdzić stan oleju i utrzymywać stan w skrzyni korbowej do znaku na miarce w pozycji max.Co 150 godzin pracy silnika nalaży wymienić olej na rozgrzanym silniku.gdyż wtedy razem z olejem spłyną zanieczyszczenia...
Kod usterek: MID 128 - PSID96 - FMI1 Informacje ogólne o kodzie usterki: MID128 A14 - Komputer zarządzający pracą silnika PSID96 Czujnik wysokiego ciśnienia paliwa FMI-1 Dane istniejące, lecz poniżej zakresu normalnego działania Urządzenie(a) objęte kontrolą: A14 Moduł elektroniczny sterowania pracą silnika B139 Czujnik wysokiego ciśnienia paliwa B51...
Witam Mam pytanie jak powinien być złożony filtr powietrza do silnika kosy spalinowej, tak krok po kroku bo nie wiem. http://obrazki.elektroda.pl/1347531700_1... proszę o pomoc.
Witam Dziś zabrałem się za wymianę oleju w silniku uno, a co za tym idzie też wymiana filtra oleju. Filtr zapiekł się i dosłownie urwał. Przy tym zostały uszkodzone 2 klucze do filtrów, ale mniejsza z nimi. Teraz jest urwany filtr, więc nie ma nawet za co złapać. Oto zdjęcie co mi zostało po filtrze: http://obrazki.elektroda.net/5_128663509...
... a jak zalepi smok? A jakby tak zaczęły pisać osoby które mają cokolwiek praktycznej wiedzy o zagadnieniu? Dodano po 2 Myślisz, że filtr to przetrawi? Mam obawy, że taki kawał syfu może zatkać kanały olejowe. Nic nie zatka, skoro do tej pory nie zatkało. Filtr też nie jest idealny - przepuszcza drobiny. O wiele lepsze były filtry odśrodkowe. Zrób...
No to sprawa wyjaśniona, wkręciłem manometr w miejsce czujnika czarnego manometr pokazuje 3kg/cm2 niby za duzo no ale ok, pomyślalem wkrece manometr zamiast zaślepki w głowicy a tu moje zdziwienie ciśnienie max 1kg/cm2 po wyłączeniu silnika powoli schodzi do zera około 5min w pierwszym momęcie pomyślałem zapchany kanał olejowy, no ale wpadłem na pomysł...
Idealne rozwiązanie na zatarcie silnika. Kontrolka może się zapalać z kilku przyczyn: - uszkodzenie czujnika (to najmniejszy problem) - uszkodzenie pompy oleju - odkręcony (poluzowany smok) - zatkany filtr oleju - uszkodzenie silnika Przy tych objawach to raczej może już nie być najciekawiej a dalsze uruchamianie silnika na bank go zabije. Na ten komputer...
Przez czujnik oleju przedmuchasz tylko kanał idący do klawiatury. Kanał do klawiszy przedmuchasz też wykręcając filtr oleju i dmuchając w środkową dziurę. Aby przedmuchać "na dół" trzeba się dobrać do otworów jaowatych na filtrze olej. zatkać część np kawałkiem gumy i dmuchać. Dodatkowo po spuszczeniu oleju można dmuchnąć w miskę olejową lekko blokując...
nie chodzi o rurę oo kolektora do filtra (ta też jest ważna ale ODME rurkę ok 20 cm biegnącą od wlewu oleju do silnika do rury łaczącej filtr powietrza z gażnikiem, ją trzeba odciąć 2 cm od górnej rury zatkać korkiem . a od wlewy oleju włożyć dłużsą i wyprowadzić gdzieś na dół lub zboku. Zrób tak i wtedy wymień lub wyczyść świece. Trzeba zacząć od najprostszych...
Witam, Chciałem przedstawić mój kompresor podczas budowy. Ma to być urządzenie do drobnych prac w domu. Wszystko jest okey, oprócz jednej rzeczy. Dane kompresora: Silnik 3F (380V) 1,5 kW 1420 obr/min Sprężarka: Jelcz 2 cylindrowa pojemność skokowa 424 cm3, głowica chłodzona wodą, średnica cylindra 75 mm, skok tłoka 48 mm Poniżej zamieszczam dane sprężarki...
Dodatkowo. Zatkane filtry oleju mogą powodować takie problemy ?
Co co jeszcze powinienem sprawdzić ? Diagnostyka komputerowa i ustalenie co powoduje zaświecenie kontrolki awarii silnika i komunikatu "Engine fault"... bo nie ma takiego błędu. Natomiast niskie ciśnienie oleju - awaria pompy oleju, zatkany filtr, paliwo w oleju albo koniec panewek.
Cześć, -Zbyt niski poziom oleju lub niewłaściwa lepkość lub klasa jakości oleju silnikowego -Uszkodzony czujnik ciśnienia oleju - Zużyte panewki silnika lub pompa oleju -Zbyt wysoka temperatura pracy silnika -Uszkodzony zawór przelewowy układu smarowania silnika -Zatkany filtr siatkowy smoka pompy oleju
Jeśli przed transportem była sprawna a po transporcie nie to sam nic nie zrobisz. Trzeb fachowca, wymieni filtr, nabije gazem i będzie OK. :D
Na tych narzędziach mogła się wypracować ? Nie koniecznie. Szum pompy oznaczać może kilka rzeczy. 1. niski stan oleju hydraulicznego. 2. gęsty olej hydrauliczny(trudności z jego zaciąganiem) 3. zatkany lub przytkany filtr oleju hydraulicznego(masz przy prawej nodze pod deklem aluminiowym). 4. łapanie powietrza przez pompę(zużtya pompa lub brak uszczelki...
Jak kolega wspomniał zatarty/zawieszony zawór pompy oleju+zatkane kanały olejowe.
co do pracy bez przewodu odpowietrzenia skrzyni korbowej to spokojnie jakiś czas możesz pracować. Proponuję otwór w obudowie filtra tylko zatkać. Co do czujnika oleju to niestety, żeby go wymienić trzeba dostać się do skrzyni korbowej silnika
ten na zdjęciu nie ma filtra odśrodkowego (ta płaska pokrywka to jest zaślepka).Filtr odśrodkowy ma podobną wysokość co główny filtr oleju. Zaślepki są stosowane w CF85 bo w XF105 powinien byc w standarcie. Dodano po 3 Jeżeli zapala się ciśnienie oleju po np. wyrzuceniu na luz zaraz po dłuższym obciążeniu silnika, to wina również może być w zatkanym...
Witam pana mam problem z fordem 8340 rok 93 skrzynia 16x16 pompa hydrauliczna z 3-ma filtrami. kupiłem ten ciągnik nie dawno miał niedziałający podnośnik ale poradziłem sobie z tym sugerując się wskazówkami pana na tej stronie, po rozłańczaniu komputera, wtyczek do czyszczenia ciągnik nie jeżdzi. Wyświetlacz ma elektroniczny złożony z trzech wyświetlaczy...
Przyczyn może być kilka: -pęknięte pierścienie -zatkany filtr powietrza -u ciebie najprawdopodobniej problem jest w pokrywie zaworów- przytkany separator oleju.
A może zatkany filtr na oleju w kieliszku.
Moim zdaniem powodem jest uszkodzenie zaworu w pokrywie filtra oleju i zatkanie przez to kanałów olejowych
do tego co wspominaja inni bo słusznie radza dodał bym wymiane filtra olejowego mialem taki przypadek SC ze sie zatkał po wymianie marki oleju na lepsza i objawy były podobne
Ważny jest odcinek pomiędzy pompą a zbiornikiem i czy olej się nie pieni. Pompa nie może zasysać powietrza i mieć zatkany filtr oleju przed pompą. Jeżeli usterka nastąpiła nagle trzeba sprawdzić klin i przeniesienie napędu na pompę.
To jest odpowietrznik zbiornika oleju, jego zatkanie może być powodem braku smarowania. Tak samo jak uszkodzona pompka, wytarty ślimak napędzający pompkę, zanieczyszczony filtr oleju.
czy dziala już Twoj cyklop u mnie było podobnie a winny był zatkany filtr w zbiorniku oleju
Tak po kolei - nie znaczy że wszystko sprzyja Twojej usterce 1. Zatkany DPF a to powoduje 2,3,4 2. Wysilona praca turbo 3. Przegrzanie, zbyt duże ciśnienie gazów 4. Rozrzedzony olej - częste dopalanie DPF 5. Szczątki świec żarowych 6. Brak smarowania, zatkany filtr oleju turbiny
Filtr w baku nie zatkany?? Stihle miały niekiedy kłopoty ze smarowaniem bo puchły wężyki od oleju i nie podawało oliwy. W tej nie widziałem jak jest zbudowany układ smarowania,ale pewnie jakiś wężyk jest.
A co ma odma do układu smarowania? Tyle co picie w szczawnicy i szczanie w piwnicy. Ewidentnie masz zatkany/ zasmarowany zawór redukcyjny w pompie. Oczyścić i zadziała
Trudno doradzić jednoznacznie. Ale warto wiedzieć, ze mamy filtry zgrubne i dokładne. Filtr dokładny charakteryzuje sie przeważnie znacżącymi oporami przepływu. I z tego powodu nie zaleca się montowania na ssaniu. Zatkanie takiego filtra doprowadzi do pracy instalacji prawie na sucho. Filtr oleju silnikowego jest z grupy dokładnych. Niezbyt skomplikowane...
Poluzuj zawór w pompie zobacz czy olej pocieknie. Jeżeli tak to dobry znak. Jeżeli nie to wstrzyknij tam olej i szybkoo wszystko zakreć zawsze coś zostanie do uszczelnienia gładzi pompy i jej pomoże. Podstawa filtra coś złapie ale i tak bedzie wszystko ściekało do miski. Zalej ją do pełna i szybko zakreć plastikową podstawke oring zatka kanał spustowy...
Poziom oleju nie jest tożsamy z jego ciśnieniem. Jeśli poziom jest ok, to powodów może być kilka: Szwankuje zawór regulacyjny, Przewód od czujnika jest uszkodzony i robi gdzieś zwarcie do masy, Czujnik jest uszkodzony, Jakiś syf zatkał wlot pompy, albo filtr, Etc.
Filtr oleju w C330/C360 ma dwa zaworki. Pierwszy to oczywiście zawór bocznikowy w przypadku zatkania filtra. Drugi to zawór przeciw spływowi oleju, w tych filtrach wykonany w postaci podkładki gumowej pokrywającej otwory zewnętrznej części podstawy filtra. W filtrach do samochodów zdarza się zastosowanie trzeciego zaworka w centralnej części podstawy...
Po co zalewa się filtr oleju, ano po to że suchy filtr stanowi bardzo duży opór dla przepływającego oleju, wtedy może dojść do uszkodzenia maty filtrującej i zatkania wypływu z filtra. Bardzo ciekawa teoria.
Kolego podaj konkretnie jak rzeczywiście zachowuje się skuter, bowiem podany przez Ciebie opis może dot. kondycji silnika (słaby) jak również usterki przekładni automatycznej. Czy silnik wchodzi na obroty, lecz wolno jedzie - wówczas byłaby to wina przekładni (paska, sprzęgła lub wariatora), czy też słabnie silnik podczas jazdy tj. "spada" z obrotów...
Raczej montuje się filtry dokładne ( np oleju silnika z c360- c330 ) na wyjściu przed zbiornikiem oleju , gdyż zatkanie takiego filtra powoduje pracę pompy na sucho ,a także częściowe jego przytkanie powoduje spadek wydajności pompy . Na ssaniu pompy można jedynie zamontować filtr siatkowy zgrubny żeby był swobodny przepływ oleju do pompy .
Ciśnienie na pewno jest dobre o czym świadczy normalna siła cylindra poziomującego. Problem jest ewidentnie z przepływem, który jest albo zbyt intensywny i wobec tego nie ma ciśnienia albo jakieś brudy z oleju zatkały smok lub/i filtr oleju. Mogą być też zacięte zawory.
na vagu masz bloki wartości mierzonych sprawdź sobie ile turbina daje ciśnienia i porównaj z wartością jaka powinna być ;) sprawdź terz filtr powietrza jeśli bierze dużo oleju... miałem taki przypadek że przez zatkany filtr silnik brał ogoromne ilości oleju. Pozdrawiam ;)
Ciśnienie za duże ponieważ kanał olejowy zatkany (za filtrem).
Czyli jednak przyczyną był zatkany filtr.
To co zaznaczyłeś to zawór zwrotny powietrza. Śrubą reguluje się ciśnienie wewnętrzne w module. Nie kręć tym - nic to nie da. Zaczynasz się dobierać do rzeczy o których nie masz za bardzo pojęcia - łatwo spartolić sobie moduł. To cię może słono kosztować - te moduły są już nieprodukowane. Podstawa separatora to ta srebrna część przykręcona do tego czarnego...
Nie wpadł jakiś element filtra, cokolwiek w odpływ? Skoro jest aż takie uderzenie ciśnienia po odpaleniu, coś musi być zatkane.
Zapytam tak - czy są jakieś problemy z tym autem oprócz tego że jak ręką zatkasz dolot to jest brak reakcji? Jeżeli oprócz tego że jest olej na świecy nie ma żadnych innych objawów to zostaw to lewe powietrze (które jest wedle ciebie) w spokoju bo z autem jest wszystko ok. Druga sprawa jest taka - nie rób zagadek tylko pokaż co jest u ciebie w aucie....
Witam Posiadam maszynę leśna forwarder timberjack 810b Jest tam silnik Perkins 1004 4t AB Silnik po remoncie tuleje pierścienie tłoki głowica wał pierwszy szlif Problem występuje z ciśnieniem oleju w silniku a mianowicie wygląda to tak po wkręceniu manometru obojętnie czy silnik nagrzany czy zimny bieg jałowy 1 bar po dodaniu gazu kompletnie nie reaguje...
Sawek nie zupełnie się z tobą zgadzam.No oleju opałowym pracowałem 15 lat i nigdy nie zatkała się dysza/ filtr siatkowy dyszy/. Zamulał się filtr na ssaniu pompy i czasami filtr pierścieniowy pompy i to wszystko. W zeszłym sezonie dwa razy czyściłem wkład siatkowy filtra do wody na ,którym osadził się jakby kisiel. Opiłki piasek i inny syf to chyba...
Zacząłbym od sprawdzenia filtra powietrza i stanu oleju w silniku. Może być tak, że gaźnik przelewa albo naturalnie nie dusstaje powietrza przez zatkany filtr powietrza.
Zatkany filtr powietrza będzie powodował przegrzewanie silnika.
Jeśli zdecydujesz się na zamianę miejscami wyjść i efektem tego będzie działanie układu kierowniczego a brak działania hydrauliki rozdzielacza to moim zdaniem pompa ma za mały wydatek ( zużyta pompa , zatkany przewód ssący , filtr oleju zabrudzony , piana , gęsty olej ). Kręcąc kierownicą na wyłączonym silniku jesteś w stanie ruszyć kołami , a przynajmniej...
Zatkany smok lub filtr.
Filtr oleju/płynu hydraulicznego może jest zatkany.
Udało się rozwiązać problem? Z dużego zbiornika przelewa się małego i leci odpowietrznikiem tak ze cała białoruska zalana olejem. Dla potomnych: Sprawdźcie filtr i zbiornik oleju. Ja miałem zatkany cały filtr i pół zbiornika parafiną i wtedy olej wywalało mi odpowietrznikiem. Widocznie poprzedni właściciel nie zmieniał w ogóle oleju i takie są tego...
zatkać filtr zatkać chłodnica oleju zatkać filtr paliwo
router synchronizacja viessmann vitodens wymiennik telewizor thomson niebieski
pralka samsung zawiesza pralka miele
Programowanie pilota RC 2011 do telewizora LG – kody LG, instrukcja, uniwersalny pilot Volkswagen Polo 9N Low-Beam H7 Bulb Replacement, Fuses, LED Retrofit, Common Faults