czy można gdzieś kupić ten cały "zaworek z tą iglicą " i poprostu wkrecić nowy Nie spodziewam się. :cry: Trzeba znać typ i producenta reduktora. Nasze polskie Peruny były do naprawy. Nie wiem co masz??? Wykręć, obejrzyj dokładnie. To powinna być prościzna. Każdy tokarz dorobi ci części. Tylko czy nie będzie to droższe od nowego reduktora???
Zawór iglicowy i jego gniazdo szczelne??
Zawór iglicowy nie domyka się w gniazdku
Witam sprawdz czy się pływak nie zawiesza i sprawdz zawór pływaka pozdrawiam. Widziałeś taki gaźnik na oczy? Gdzie tam jest pływak? Zacięty zawór iglicowy standard w chińczykach.
Powodem jest gaźnik, a konkretnie nieszczelny zawór iglicowy lub dziurawy pływak.
W gaźniku zawiesił się zawór iglicowy ten nad pływakiem. Paliwo ze zbiornika spłynęło do silnika i stąd ten opór przy odpalaniu. Wykręć świecę, wydmuchaj paliwo z silnika, wyczyść gaźnik i powinna chodzić.
Pływak dobrze ustawiony? Zawór iglicowy nie przycina sie, jest przedmuch przez niego jak jest opuszczony pływak i zamyka jak podnosisz? Jak zdejmiesz wężyk z gaźnika to paliwo leci? Może sitko zapchane na kraniku.
Witam. Wygląda na dziurawy pływak lub zawór iglicowy który ma zamknąć dopływ paliwa do gaźnika po uniesieniu pływaka. W/w zaworki były obliczone na 150 000 km. Tylko tu szukaj przyczyny. Odpisz jak będzie OK. Miałem taką gablotę z tego samego rocznika. Pozdrawiam
Badanie pływaka w wodzie mija się z celem, gdyż jest mniej higroskopijna niż benzyna. Jeśli jest to nowy gaźnik, to wydaje mi się, iż podczas regulacji gaźnika mogłeś uszkodzić zawias pływaka, bądź zawór iglicowy (zamocowanie). Możesz ustnie sprawdzić szczelność zaworu tj. odwrócić gaźnik i dmuchać w króciec dopływu paliwa. Elektrozawór w gaźniku pełni...
Trzeba by sprawdzić gaźnik pod względem poziomu paliwa. Zawór iglicowy i pływak. Jeżeli szukasz kogoś do naprawy, to pisz na PW. Sprawdzałeś świece, na obu cylindrach?
jogurto - a jaki to "maluszek" ???? Jest w nim może taki zawór elektryczny który dołaczony jest do gaźnika -to po pierwsze , a po drugie to jak jest elektryczny zawór iglicowy na dyszy biegu jałowego to jak rozkręcisz gaźnik to sprawdź go bo może on "świruje"
Witam. Wewnątrz ekspresu jest trójnik do którego dochodzą dwa przewody ciśnieniowe, a od strony komory bloku wchodzi do niego tzw zawór iglicowy zwany też palcem. Zdarza się że trójnik pęka i dlatego puszcza część wody na zewnątrz lub puszcza opaska jak jest zapchany. https://www.google.pl/search?source=hp&e...
Tu jest przykład poprawnej kolejności montażu membran i uszczelek http://obrazki.elektroda.pl/2244082600_1... Od strony pokrywy ze śrubą centralną membrana z zaworkami przylega bezpośrednio do głównego korpusu gaźnika (tego elementu z przepustnicami i śrubami regulacyjnymi). Od strony pompki membrana pompująca (ta z aluminiowym elementem)...
No to jestem z powrotem :- ). Silnik działa, faktycznie wyczyszczona dysza właściwie odcina dopływ paliwa, ale jest jeszcze pewien problem. http://obrazki.elektroda.pl/2146574400_1... Na powyższym obrazku w części A przedstawiona jest relacja pływaka do tej wspomnianej dyszy w sytuacji, w której silnik stoi na płaskim gruncie. W takiej...
Do docierania zaworów to lepiej wężyk wiertarka z czymś pod wymiar i dwa cybanty. Jeśli idzie o zawór iglicowy to może dało by się przerobić na wersje z uszczelką.
Ten przyrząd co prawda ma zawór zwrotny w końcówce adaptera, ale zazwyczaj nieprawidłowo wykonany. Zawór iglicowy bez sprężynki zwrotnej, przez co wynik pomiaru za każdym zadziałaniem zaworu jest inny. Czasami zdarza się zawór od wentylu samochodowego, który wymaga dużej różnicy ciśnień do otwarcia. Manometr ma za duży zakres, jak do Diesla. Ponadto...
jest to samo tylko pod inną nazwą. Patenty kosztują. Oczywiście, że prawie to samo, bo co innego można wymyślić. Zawór iglicowy lub dla większych grzybkowy odpowiednio ukształtowany. Przekładnia śrubowa napędzana najczęściej silnikiem krokowym. Wszystko szczelnie zamknięte i tyle. Na temat patentów się nie wypowiem, ale czyżby skrót EEV był opatentowany?...
Nie trzyma zawór iglicowy lub brak iglicy albo źle włożona.
Okazało się, że zawór iglicowy doskonale sobie poradził ze zmniejszeniem przepływu. Pytanie wynikało z błędnego umiejscowienia w schemacie miejsca zaworu. Gdy jest za membraną, to zmniejszenie przepływu nie ma znaczenia. Dziękuję za rady i pomoc w zrozumieniu działania całego systemu. Temat zamknięty. Ama
Witam, mam problem ze gaźnikiem Dellorto PHBG 19MM do WSK-i 125. Po zalaniu gaźnika, benzyna wycieka z lewej strony przelewu. Gdy odpalam motocykl, od razu wkręca się na maksymalne obroty. Sprawdzałem zawór iglicowy i działa tak jak trzeba. Może ktoś miał ten sam problem? Proszę o porady.
no to gaźnik do rozebrania wyczyszczenia, zawór iglicowy do sprawdzenia, pływak, pewnie się leje ta benzyna ciurkiem
Zawór iglicowy puszcza.
Może zawór iglicowy sie zawiesił albo może pływak dziurawy.
Weź cały kpl nowych uszczelek, rozbierz gaźnik, wyczyść, przedmuchaj, wyrównaj powierzchnie, sprawdź porządnie pływak, zawór iglicowy - nie ma siły musi działać. lekki wyciek to tam pikuś - tobie się leje przy drganiach albo na pochyłach więc to nie z komory ssania. Sugerowałem to już kilkakrotnie, tyle że na stole. Lepiej na pojeździe, tym bardziej...
kroll ..... chcemu ale te punkty za foty?????????? nieładnie Dodano po 8 siasiuk..... na zimno to może się sprawdzi ...ale po odpaleniu to szkoda twojej roboty. syf-ol jak widać zawiera syf. przy temperaturze powstają potworne nagary, które zatykają 1/2 cala rurę. zawór iglicowy może i zamknie dopływ paliwa ale musisz użyć siłownika hydraulicznego a...
Ja bym sprawdził czy zawór iglicowy nie został uszkodzony i czy poziom paliwa nie jest przestawiony (o ile jest taka możliwość) Niedawno dostałem do naprawy motor,w którym po czyszczeniu gaźnika jakimś sposobem brakowało iglicy...
5 minut to leci paliwo z przodu gdzie filtr i nie może odpalić, bo zalany Nieszczelny zawór iglicowy pływaka gaźnika, albo pływak się zatapia, bo dziurawy. Co to znaczy, że to automat? Dwa biegi na podwójnym sprzęgle?
Moze ktoś miał lub ma styczność z takim ustrojstwem wymyślonym w ZSRR On jest bezolejowy ? Pytam bo kumpel jest zainteresowany zeby mu pomóc złożyć a jest za 100 do sprzedania. Bezolejowy, bezolejowy. Radziecki kompresorek membranowy do pompowania opon albo do aerografu. Max 3,5 bar. Nowy, tego typu ale zaawansowany i porządny z akcesoriami na Allegro...
Guziczek przy gaźniku należy trzymać cały czas wciśnięty a nie pompować nim. To nie pompka jak w Ursusie, wciskając jedynie zatapiasz pływak, a paliwo spływa pod własnym ciężarem. Przewody paliwowe mam gumowe nieprzezroczyste więc nawet nie wiem ile w nich jest paliwa, w dodatkowym filterku paliwa nigdy nie ma więcej jak ok 50% jego objętości i chodzi...
Witam, problemem może być niedomknięty lub podwieszony zawór iglicowy pływaka. Dziurawy pływak, obce ciało które siedzi w gnieździe zaworka iglicowego. Rozbierz ponownie, wyczyść, sprawdź, oraz przeprowadź test na szczelność. Pozdrawiam.
Padł presostat wody. To mały zawór iglicowy ze sprężynką. Niestety, często ulega zamuleniu i zakamienieniu - sprężynka nie odbija, mikrowyłącznik nie otrzymuje sygnału i piec "próbkuje" co kilka minut. Mało który serwisant o tym wie.
Być może silnik dostaje za mało paliwa. Jakiś wniosek bardziej konkretny dałoby natychmiastowe odkręcenie odstojnika gaźnika (po opisywanym zgaśnięciu) i ocena ilości paliwa w odstojniku. Co prawda wcześniej pisałeś, że zawór iglicowy się nie przycina, ale brak paliwa w odstojniku mógłby jednak sugerować jakąś usterkę działania tego zaworu. Na razie...
Najlepiej to olej ten twój ekspres rozebrać i nic nie połamać za pierwszym razem to trzeba być naprawdę zdolnym :) ale jak już musisz rozkręcać to sprawdź sobie czy nie jest połamana sprężyna w pompie (tej od kawy bo są tam dwie), a sprężyny i tak nie dostaniesz samej co najwyżej wyjmij ten połamany fragment czyli zostaje ci tak naprawdę wymienić całą...
pierwsze co musiał byś zrobić przed regulacją to oczywiście zdjąć rozebrać na czynniki pierwsze i wymyć wyczyścić i najlepiej byłoby przedmuchać wszystkie kanałki w gaźniku sprężarką-kompresorem jeśli miałbyś do niego dostęp (postaraj się), zanim zaczniesz składać gaźnik w całość obejrzyj go dokładnie każdy element a zwłaszcza obudowę czy nie jest gdzieś...
Radziłbym ci jeszcze skontrolować pływak i zawór iglicowy oraz poziom paliwa w komorze pływakowej bo niesprawność elektrozaworu przy prawidłowo działających tych elementach nie powinna objawiać się w ten sposób.
Przyczyna leży prawdopodobnie w zbyt małej ilości paliwa. Spróbuj ponownie czyszczenia dyszy głównej i regulacji poziomu pływakiem. Czy zawór iglicowy pływaka się nie zacina? Czy filtr powietrza jest w należytym stanie?
Witam co może być przyczyną cieknącego gaźnika delorto PHVB 20.5 z zaznaczonego miejsca ? https://obrazki.elektroda.pl/6768672200_... (at)ElektrodaBot Szybka odpowiedź Paliwo wycieka z dolnego króćca przelewowego (oznaczonego na zdjęciu), bo poziom paliwa w komorze pływakowej jest zbyt wysoki. Najczęstsze przyczyny: 1. Nieszczelny lub zabrudzony...
Zawór iglicowy do sprawdzenia na szczelnośč i jego membrana.
Pływak może i dobry ale zawór iglicowy niezupełnie.wWykręcić elektrozawór, z przezroczystego wężyka zrobić fajkę i zobaczyć jaki poziom paliwa w komorze pływakowej.
Zawór iglicowy wkręcony na max możliwe że wyrobiony nie mam rozeznania co do nowego,chyba że to wina pływaka za duży poziom paliwa.
Albo nie trzyma zawór iglicowy w komorze pływakowej gaźnika, albo poluzowała się śruba spustu paliwa z komory pływakowej.
Przepuszcza zawór iglicowy pływaka.
Zawór iglicowy i pływak do przeglądu.
Zanieczyszczony lub zacięty zawór iglicowy pływaka. Odkręć komorę pływakową, wyjmij pływak i sprawdź.
(at)Pacior11 Tam nie ma iglicy tam jest zawór iglicowy w komorze pływakowej. Wygląda mniej więcej tak https://allegro.pl/listing?string=ZAW%C3... Drucik o którym mówisz to chyba jest ośka na której jest wahliwie zamocowany pływak w komorze i jest ona konieczna bo bez tego zawór iglicowy nie...
Wygląda jak by zaworek iglicowy w komorze pływakowej nie zamykał paliwa i przepełniał komorę pływakową - odkręć miseczkę komory pływakowej (jeśli to jest rozbieralne, bo nie widziałem takiego gaźnika B&S) i sprawdź. Rozebrałem gaźnik. Zawór iglicowy wygląda ok. Sprawdziłem i nie przepuszcza po zamknięciu. Pływak też cały. Pozostałe elementy rozbieralne...
Zawór iglicowy do sprawdzenia, poziom paliwa może być źle ustawiony.
Witam, w kosiarce z w.w.silnikiem (chińczyk, chyba loncin) mam problem w postaci falujących obrotów. Winny jest gaźnik, ale nie mogę dojść co mu dolega, wyczyściłem co się dało, ale nic nie pomogło. Niestety nie mam kompresora, więc nie mogę tego zrobić porządnie, może ktoś poradzi co jeszcze mogę zrobić, poza kupnem nowego gaźnika oczywiście? ;D Wyczyściłem...
Witam Tak jak kolega powiedział kranik podciśnieniowy puszcza paliwo czy silnik pracuje czy nie ., Z mojej strony dopowiedział bym jeszcze że zawór iglicowy w komorze pływakowej nie trzyma czyli dokładne i profesjonalne czyszczenie gaźnika jak i wymiana kranika na zbiorniku i po problemie Pozdrawiam
Nie trzyma zawór iglicowy w gaźniku, może podszedł jakiś paproch poprodukcyjny. Wyczyść i przedmuchaj gaźnik
No dobrze, paliwo się przelewa z komory pływakowej. Pomijając kwestię pompy paliwowej, bo nie wiem co tam jest zamontowane, po to masz zawór iglicowy i pływak w gaźniku, żeby poziom paliwa był cały czas taki sam. Nieistotne, czy ta pompa nabija ciśnienie i wyłącza się, czy utrzymuje cały czas i daje na przelew do zbiornika paliwa.
Silnik jest zalany, dlatego masz mokrą świecę i silnik odpala po odkręceniu gaźnika. Te objawy pojawiają się na nowym gaźniku? Ja bym go rozkręcił i sprawdził czy został prawidłowo poskładany i czy zawór iglicowy jest prawidłowo ustawiony (0.65 mm). Oczywiście pod warunkiem że wężyki prawidłowo podłączyłeś tak jak podałem.
Sprawdź w kolejności: - przerwę na świecy (0,6 - 0,8 mm), jeśli czarna - wyczyść - przerwę na platynkach (0,4 mm), jeśli nadpalone - zaczyść, lub wymień - fajkę, czy nie jest pęknięta, lub zasyfiała w środku, przewód wys. napięcia, czy nie dojechany - zapłon ustawiłeś poprawnie? Na mojego czuja to będzie ok. 1 mm przed ZZ - czy nie zatkany filtr, lub...
Witam, szukam pomysłów co może być nie tak ze skuterkiem. Mam skuterek Malaguti w 2t, muszę zacząć od tego, że miałem już z nim problemy wcześniej. Mianowicie mając w nim fabryczny cylinder 50ccm, często nie chciał odpalić. Zacząłem od wyczyszczenia i wymiany niektórych elementów w gaźniku, wymieniłem też membranę za gaźnikiem niestety dało to tylko...
no to nadal ma za dużo paliwa, rozbierz delikatnie gaźnik, tylko nie zgub dyszy pod plastikowym dekielkiem jak będziesz odkręcać denko gaźnika, ta dysza trzyma się w tym plastiku i uszczelnia oringiem, może ten oring sparciał i jest nieszczelny, może zawór iglicowy nie trzyma i przelewa komorę pływakową - to jest prosta konstrukcja jak w maluchu i podobnie...
Doszedł cewkomoduł (30 zł), na szybko poskładałem i miałem okazję przetestować. Po wycięciu okienka chyba zaczęła chodzić jak na pilarkę spalinową przystało, wkręca się na wysokie obroty i przy większym otwarciu przepustnicy odzywa się dźwięk dolotu. Po otwarciu pokrywki filtra powietrza, cały gaźnik w drobnym pyle (wcześniej było tam zaskakująco czysto)....
Witam.Membrany mozesz wymienic poniewaz nie wygladaja najlepiej( szczególnie pompujaca) . Do sprawdzenia zawór iglicowy w gazniku i sitko. Sprawdz w jakim stanie jest cylinder,czy nie jest porysowany.
Witaj, to że zdemontowany gaźnik nie przepuszcza znaczy że raczej jest sprawny, pytanie czy po zamontowaniu go nie ma sytuacji że zawór iglicowy jednak nie jest domknięty. Kto wie czy linka gazu i jej elementy nie maja wpływu na ustawienie elementów w gaźniku w takiej pozycji że paliwo jednak spływa przez gaźnik. Czyli najlepsza opcja byłoby zamontowanie...
Zawór iglicowy ma prawo przepuszczać paliwo (np paproszek w gnieździe) Kranik daje pewne zmknięcie i paliwo nie ucieknie na postoju. Do jazdy to kranik jest nie potrzebny.
Należało by sprawdzić ciśnienie na ciepłym podczas odpalania na tandem pompie. Ale to trzeba manometr podpiąć a nie komputer. Bo to raczej ona mogła troszkę zetrzeć płytki od oleju napędowego z benzyną. Zawory iglicowe w pomp wtryskach też.
Zawór iglicowy jest jednym z elementów składowych gażnika odpowiadających za skład mieszanki zasilającej silnik. Z Twojego opisu chyba wynika, że mieszanka jest za uboga, więc poziom paliwa w komorze pływakowej za niski. Kto wie, co tam naknociłeś.
Witam Zacząłem coś działać z piłą. Szybko znalazłem jeden przetarty przewód paliwa, niestety po wymianie praktycznie bez zmian. Zawór iglicowy a dokładnie sama iglica odbarwiona. Membrana pompująca dosyć mocno wybrzuszona. Do tego brakuje śrubki od regulacji T. Można ją dopasować/kupić? Pod łącznikiem gaźnika podejrzałem tłok i od tej strony wygląda...
Sprawdź membrany i zawór iglicowy w gaźniku. Regulacja gaźnika. Wkręć obie śruby L i H do lekkiego oporu, następnie odkręć o jeden obrót. Zapal silnik i dodaj gazu, jeżeli nie będzie wchodził na obroty, odkręć minimalnie wkręt L i znowu dodaj gazu postępuj tak aż do skutku. Jeżeli kosa będzie już ładnie reagowała na dodanie gazu to trzecią śrubą, oznaczoną...
wygląda na dużo za bogatą mieszankę - najpierw gaźnik do sprawdzenia, wyczyszczenia, sprawdzić głównie poziom paliwa w komorze pływakowej, czy pływak nie tonie, czy zawór iglicowy szczelny i nie przepuszcza paliwa jak się go uniesie, czy dysza główna paliwa w ogóle jest wkręcona
Mam dokładnie taki gaźnik jak na zdjęciach poniżej i strasznie zalewał. Do tej pory zmieniłem dyszę na 72, iglica na najwyższym rowku , zmieniłem też zawór iglicowy na oryginalny dellorto i trochę pobawiłem się pływakiem. Wcześniej nawet nie chciał palić jak był zimny bo strasznie zalewał teraz jest już znacznie lepiej ale mimo wszystko to jeszcze nie...
Jeżeli ciepły opala tylko z wdepniętym gazem to za bogata mieszanka, albo zablokowana linka ssania albo utopiony pływak w gaźniku, zapchany dolot powietrza raczej nie, ale kto wie... To ze opuściłeś manetkę na tunelu nie znaczy że na gaźniku cofnęło cięgno ssania. czy ruszając manetką ssania rusza się cięgno na gaźniku? czy poziom paliwa w gaźniku ostawiony...
Ja bym jeszcze sprawdził pompę paliwa czy nie jest uszkodzona przepona . Warto też sprawdzić zawór iglicowy i pływak w gażniku oraz ustawić poziom paliwa . Z banalnych przyczyn proponuję sprawdzić cięgno ssania czy odbija do końca i mimo wciśnięcia dżwigienki nie pozostaje włączone .
Potrzebujesz takiego zestawu http://www.reptor.pl/?513,pl_membrany-k2... Zawór iglicowy znajduje się pod jedną z membran, nie trzeba rozbierać iglicy i przepustnicy.
Nie są mokre, ale śmierdzą trochę benzyną. Zawór iglicowy nie był wymieniany, tylko to coś :D z małą kuleczką od pływaka - chyba czujnik pływaka. Świece robią się czarne po jeżdzie, a e ostatnie się przepaliły tzn. nie przeskakiwała przez nie iskra. Dodano po 54 tak zawór iglicowy był wymieniony :D Dodano po 42 tak zawór iglicowy był wymieniony :D
Zdejmij pasek i włącz go na godzinę. Jeśli silnik wytrzyma, to raczej jest dobry. Ciśnienie startu jest bez znaczenia. Nr 105 to zawór zwrotny, który odcina ciśnienie w beczce od sprężarki. Można go rozkręcić (spuścić wcześniej powietrze!) - jest tam gumowy korek i sprężyna. Po pompowaniu ciśnienie pozostałe w kolektorze wylotowym spuszczane jest przez...
Zbiornik prawie taki sam jak u mnie, tylko troszkę inny kształt, ale ten sam "system". Masz tu zapchane (czerwona obwódka), tam nie ma żadnych cudów tylko zwykła dziura w tym króćcu, wystarczy to przepchnąć i musi paliwo lecieć samoczynnie. Przy okazji załóż nowy wężyk. https://obrazki.elektroda.pl/1095867300_... Weź wlej troszkę paliwa...
Może być taki, choć lepsze są przeźroczyste bo widzisz co się w środku osadziło, gaźnik rozbierz, i wszelkie dysze i zawór iglicowy iglicę itd, wrzuć do benzyny ekstrakcyjnej na noc. Tzn w jakimś słoiku i zakręć. Dalej wyczyść je jakimś małym pędzlem ze sztywnym włosiem (broń Boże jakiś drutów nie pchaj bo rozkalibrujesz dysze) i złóż z powrotem. Lepiej...
Sprawdź zawór iglicowy i poziom paliwa w komorze pływakowej.
Zgadza się, prawdopodobnie nawala zawór iglicowy, wg oznaczeń na gaźniku jest to SOLEX 30/35 PDSI(T). Zauważyłem, że gdy tak się morduje na benzynie i nagle odetnę mu jej dopływ poprzez elektrozawór (przełączam na fazę wypalania paliwa z gaźnika) to po paru chwilach silnik zaczyna pracować płynnie i ładnie. Więc winowajców może być dwóch, pływak albo...
A zawór iglicowy komory pływakowej sprawdzałeś?
Gaźnik czyściłem ale powierzchownie jakieś inne sugestie? Co to znaczy. Gaźnik należy rozebrać ,wykręcić wszystkie dysze ,przedmuchać sprawdzić ich drożność (zobaczyć sprawdzianem czy średnice są zgodne z opisem na dyszy), przedmuchać sprężonym powietrzem wszystkie otwory w odlewie.Sprawdzić działanie ssania i stan gumowych membran (zawór air cat i...
Zawór iglicowy się nie domyka, wyczyść jeszcze raz.
Częstotliwość zmniejszasz falownikiem, od tego jest. ;) 150 zł za drogo? Możesz zbudować generator przestrajany w zakresie np. 30-50 Hz ale raczej taniej nie zbudujesz. Najtaniej wyjdzie ci dławienie powietrza na wylocie bocznika. Takie rozwiązanie nie szkodzi pompie bo nie dławisz przepływu przez pompę. Regulować można precyzyjniej niż przez proste...
model quada to loncin 150 silnik na zimnym nie chce zapalić, na ciepłym pali bezproblemowo. Silnik pracuje równo. Palił dobrze i jak brakło mi paliwa, to przestał palić na zimnym. Kręcę rozrusznikiem i tak jakby nie dostawał w ogóle paliwa (świeca sucha). Jak zaleję pod świecę benzyny, pali na strzała i pracuje normalnie Wstępna ocena dostępnych informacji...
Nie musi być prąd zmienny. Plucie z gaźnika benzyną spowodowane jest brakiem luzu na zaworach i ich niedomykanie (zwłaszcza ssącego powoduje cofanie się paliwa przez gaźnik) skoro twierdzisz ,że zaworek iglicowy trzyma. Właściwie po części to by pasowało że mały luz na zaworach bo po odpaleniu silnik chodzi niemrawo kiepsko reaguje na gaz i od czasu...
Właśnie zapomniałem napisać, że po czyszczeniu paliwo pojawiło się w komorze pływakowej. ps i zawór iglicowy w pływaku działa bo sprawdzałem ręcznie zatykając powrót i ręka naciskałem pływak i był opór, a jak puściłem powrót to dało radę dmuchać. Właśnie dlatego napisałem bo sam już nie wiem.
Proponuję sprawdzić czy filtr jest założony zgodnie z kierunkiem przepływu, ewentualnie zawór iglicowy w komorze pływakowej.
Srawdziłem w książce serwisowej, na rysunku zawór iglicowy jest zamknięty (powinien zamykać się pod naciskiem pływaka), pamiętaj o uwzględnieniu grubości uszczelki.
Gaźnik koniecznie rozkręcić wyczyścić i przedmuchać sprawdzić dysze, pływak oraz zawór iglicowy
Cienka niebieska rurka, to zawór iglicowy w wyłaczniku ciśnieniowym, służący do rozładowania ciśnienia z nad tlokow w chwili rozruchu. Czy zawór zwrotny ma odejście w tym kompresorze na to połączenie, nie wiem. Wyłącznik jest przelotowy, jak widac. Osadza się go na króćcu zbiornika i ma wyjscie na np. reduktor ciśnienia, czy też bezpośrednio na zasilanie...
O jakiej blaszcze Ty mówisz? Jest tam plastikowy pływak i zawór iglicowy ze sprężynką.
Rozbierz gaźnik i sprawdź, może tylko zawór iglicowy się przykleił. Masz kranik czy zaworek podciśnieniowy?
nas pytasz? a kto ma gaźnik w ręku i widzi zawór iglicowy itd.?
Do sprawdzenia uszczelka gaźnika, i zawór iglicowy w gaźniku. Podejrzewam że po ustaniu przelewania się gaźnika wszystkie objawy znikną.
zawory sa ok skoro maluszek ma moc możliwe że zawór iglicowy nie domyka się jak ustawiałeś skład mieszanki ?
Wystraszył się.. Najlepiej zrób co miałeś zrobić- nie szukaj tej pompki przyspieszenia. :cry: Dodatkowo sprawdzić jakość iskry, przerwę w aparacie, pompkę zasilającą, zawór iglicowy dopływu paliwa.
Coś musiałeś źle złożyć, zawór iglicowy się nie domyka, może pływak nie z tego modelu gaźnika, lub dziurawy i tonie.
Jak dla mnie problem jest w gaźniku. Jesteś pewien ze jest dobrze złożony? Wygląda tak,jakby zawór iglicowy caly czas byl w pozycji otwartej i dlatego zalewa gaźnik.
Zaworami kulowymi nie reguluje się przepływu a jedynie zamyka lub otwiera dopływ (w profesjonalnych zastosowaniach, co innego w grażach pomysłowych Dobromirów). Do regulacji albo jakiś zawór iglicowy i napęd chociażby z minimotoreduktora ślimakowego DC 12V/24V, albo zawór redukujący ciśnienie który dodatkowo utrzyma stały przepływ niezależnie od zmian...
witam proponuję sprawdzić czy filtr paliwa nie jest przypadkiem brudny może być też wytarty zawór iglicowy lub źle ustawiony pływak w gaźniku.
W tych chinolach notorycznie przepuszcza zawór iglicowy gaźnika. Musisz zamykać kranik jak maszyna nie pracuje. Inaczej benzyna dostaje się do cylindra i silnik ma duże sprężanie. Dalej przez pierścienie paliwo dostaje się do karteru podwyższając stan oleju. Jeżeli mimo braku paliwa w cylindrze silnik odbija przy rozruchu to masz uszkodzony dekompresator,...
Chyba będzie uszkodzony lub zanieczyszczony zawór iglicowy pływaka, stąd to przelewanie paliwa. Na wolnych obrotach może zalewać świece.
No to sam odpowiedziałeś sobie na pytanie. Przepuszcza właśnie kranik podciśnieniowy. W gaźniku zawór iglicowy przy pływaku nigdy nie jest 100% szczelny i przy przepuszczającym kraniku po pewnym czasie przeleje z gaźnika.
To się dostań do gaznika (tak na marginesie powodzenia życzę). Całkiem możliwe że zawór iglicowy się zaciął, a paliwo sie leje ciurkiem.
Mogło się coś przytkać, a jaki to był zestaw naprawczy, chodzi mi co było w tym zestawie, uszczelki, oś przepustnicy, zawór iglicowy ? Mam nadzieję, że nie składałeś gaźnika na silikonie. W zestawie naprawczym było praktycznie całe bebechy to znaczy zaworek iglycowy pływak, oś przepustnicy uszczelka i dysze. Gaźnika nie sklejałem na sylikon. Oring...
zaworek iglicowy zawora iglicowy elektrozawór iglicowy
pompa grundfos falownik lafayette szumie actros sprzęgło automat
epson canon brother epson canon brother
Jak usunąć niechciane e-maile od grupy użytkowników? Jak zablokować e-maile od tego samego użytkownika?