czy można gdzieś kupić ten cały "zaworek z tą iglicą " i poprostu wkrecić nowy Nie spodziewam się. :cry: Trzeba znać typ i producenta reduktora. Nasze polskie Peruny były do naprawy. Nie wiem co masz??? Wykręć, obejrzyj dokładnie. To powinna być prościzna. Każdy tokarz dorobi ci części. Tylko czy nie będzie to droższe od nowego reduktora???
Zawór iglicowy i jego gniazdo szczelne??
Należało by sprawdzić ciśnienie na ciepłym podczas odpalania na tandem pompie. Ale to trzeba manometr podpiąć a nie komputer. Bo to raczej ona mogła troszkę zetrzeć płytki od oleju napędowego z benzyną. Zawory iglicowe w pomp wtryskach też.
Zawór iglicowy nie domyka się w gniazdku
Powodem jest gaźnik, a konkretnie nieszczelny zawór iglicowy lub dziurawy pływak.
W gaźniku zawiesił się zawór iglicowy ten nad pływakiem. Paliwo ze zbiornika spłynęło do silnika i stąd ten opór przy odpalaniu. Wykręć świecę, wydmuchaj paliwo z silnika, wyczyść gaźnik i powinna chodzić.
Witam sprawdz czy się pływak nie zawiesza i sprawdz zawór pływaka pozdrawiam. Widziałeś taki gaźnik na oczy? Gdzie tam jest pływak? Zacięty zawór iglicowy standard w chińczykach.
Trzeba by sprawdzić gaźnik pod względem poziomu paliwa. Zawór iglicowy i pływak. Jeżeli szukasz kogoś do naprawy, to pisz na PW. Sprawdzałeś świece, na obu cylindrach?
Pływak dobrze ustawiony? Zawór iglicowy nie przycina sie, jest przedmuch przez niego jak jest opuszczony pływak i zamyka jak podnosisz? Jak zdejmiesz wężyk z gaźnika to paliwo leci? Może sitko zapchane na kraniku.
jogurto - a jaki to "maluszek" ???? Jest w nim może taki zawór elektryczny który dołaczony jest do gaźnika -to po pierwsze , a po drugie to jak jest elektryczny zawór iglicowy na dyszy biegu jałowego to jak rozkręcisz gaźnik to sprawdź go bo może on "świruje"
Witam. Wygląda na dziurawy pływak lub zawór iglicowy który ma zamknąć dopływ paliwa do gaźnika po uniesieniu pływaka. W/w zaworki były obliczone na 150 000 km. Tylko tu szukaj przyczyny. Odpisz jak będzie OK. Miałem taką gablotę z tego samego rocznika. Pozdrawiam
Sprawdż regulator ustawienia przepustnicy, potencjometr przepustnicy,zawór iglicowy w komorze pływakowej ,siłownik przepustnicy drugiego przelotu , czujnik temp płynu , szczelność zworu recylklacji spalin- stawiam na to ostatnie .Powodzenia
Badanie pływaka w wodzie mija się z celem, gdyż jest mniej higroskopijna niż benzyna. Jeśli jest to nowy gaźnik, to wydaje mi się, iż podczas regulacji gaźnika mogłeś uszkodzić zawias pływaka, bądź zawór iglicowy (zamocowanie). Możesz ustnie sprawdzić szczelność zaworu tj. odwrócić gaźnik i dmuchać w króciec dopływu paliwa. Elektrozawór w gaźniku pełni...
No to jestem z powrotem :- ). Silnik działa, faktycznie wyczyszczona dysza właściwie odcina dopływ paliwa, ale jest jeszcze pewien problem. http://obrazki.elektroda.pl/2146574400_1... Na powyższym obrazku w części A przedstawiona jest relacja pływaka do tej wspomnianej dyszy w sytuacji, w której silnik stoi na płaskim gruncie. W takiej...
Do docierania zaworów to lepiej wężyk wiertarka z czymś pod wymiar i dwa cybanty. Jeśli idzie o zawór iglicowy to może dało by się przerobić na wersje z uszczelką.
Witam. Wewnątrz ekspresu jest trójnik do którego dochodzą dwa przewody ciśnieniowe, a od strony komory bloku wchodzi do niego tzw zawór iglicowy zwany też palcem. Zdarza się że trójnik pęka i dlatego puszcza część wody na zewnątrz lub puszcza opaska jak jest zapchany. https://www.google.pl/search?source=hp&e...
Na moje oko to masz nieszczelny zawór iglicowy.
Problem masz z gaźnikiem a dokladnie z jego zaworem iglicowym, przecieka, może podwieszny, albo przycięty. Paliwo dostaje się do silnika oraz miesza się z olejem podnosząc jego poziom. Gaźnik należy wyczyść, oraz sprawdzić zawór iglicowy, pływak itp.itd.
Przyczyną przedostawania się paliwa do cylindra podczas postoju może być nieszczelny zawór iglicowy,nieszczelny pływak, zanieczyszczenie ciało obce w gnieździe zaworka iglicowego. Zawór elektromagnes zamyka dopływ paliwa do dyszy głównej paliwa w momencie wyłączenia silnika i zabezpiecza rozgrzany silnik przed samozapłonem mieszanki paliwowo powietrznej,oraz...
Zawór iglicowy puszcza.
Może zawór iglicowy sie zawiesił albo może pływak dziurawy.
Nie trzyma zawór iglicowy lub brak iglicy albo źle włożona.
no to gaźnik do rozebrania wyczyszczenia, zawór iglicowy do sprawdzenia, pływak, pewnie się leje ta benzyna ciurkiem
Albo słaba iskra (świeca do wymiany) albo przelewa gaźnik (zawór iglicowy do wymiany) Wymienić, czasem znaczy przeczyscić, sprawdzić, wyregulowac itp.
Tu jest przykład poprawnej kolejności montażu membran i uszczelek http://obrazki.elektroda.pl/2244082600_1... Od strony pokrywy ze śrubą centralną membrana z zaworkami przylega bezpośrednio do głównego korpusu gaźnika (tego elementu z przepustnicami i śrubami regulacyjnymi). Od strony pompki membrana pompująca (ta z aluminiowym elementem)...
Wygląda na wężyk przelewowy gaźnika, Jak jest wyciek, to jest coś nie tak z: pływak/dźwigienka/zawór iglicowy - w każdym bądź razie komora pływakowa z jakiegoś powodu jest przelewana paliwem...
Okazało się, że zawór iglicowy doskonale sobie poradził ze zmniejszeniem przepływu. Pytanie wynikało z błędnego umiejscowienia w schemacie miejsca zaworu. Gdy jest za membraną, to zmniejszenie przepływu nie ma znaczenia. Dziękuję za rady i pomoc w zrozumieniu działania całego systemu. Temat zamknięty. Ama
Rycho T dał ci dokumentację do gaźnika Jawy TS. Pewnie nie zwrócił uwagi na rocznik - 1958. Dokumentacja na pewno przyda się innym. Lepiej przenieść ją do tematów podwieszonych. Z takim pływakiem daleko nie zajedziesz. "Tona" cyny. Musisz polutować pływak jeszcze raz usuwając wcześniej jej nadmiar, bo tak pływak tonie pod jej ciężarem i żadne regulacje...
Ja bym sprawdził czy zawór iglicowy nie został uszkodzony i czy poziom paliwa nie jest przestawiony (o ile jest taka możliwość) Niedawno dostałem do naprawy motor,w którym po czyszczeniu gaźnika jakimś sposobem brakowało iglicy...
Witam, mam problem ze gaźnikiem Dellorto PHBG 19MM do WSK-i 125. Po zalaniu gaźnika, benzyna wycieka z lewej strony przelewu. Gdy odpalam motocykl, od razu wkręca się na maksymalne obroty. Sprawdzałem zawór iglicowy i działa tak jak trzeba. Może ktoś miał ten sam problem? Proszę o porady.
5 minut to leci paliwo z przodu gdzie filtr i nie może odpalić, bo zalany Nieszczelny zawór iglicowy pływaka gaźnika, albo pływak się zatapia, bo dziurawy. Co to znaczy, że to automat? Dwa biegi na podwójnym sprzęgle?
Czy przypadkiem w tym otworku nie ma jakiegoś zaworki zwrotnego który się akurat zawiesił??? Jest, zawór iglicowy. Wątpię że jest on wymienialny, ale spróbować możesz.
Ten przyrząd co prawda ma zawór zwrotny w końcówce adaptera, ale zazwyczaj nieprawidłowo wykonany. Zawór iglicowy bez sprężynki zwrotnej, przez co wynik pomiaru za każdym zadziałaniem zaworu jest inny. Czasami zdarza się zawór od wentylu samochodowego, który wymaga dużej różnicy ciśnień do otwarcia. Manometr ma za duży zakres, jak do Diesla. Ponadto...
zablokowany zawór iglicowy, zawieszony pływak no właśnie zapewne to może być to .
A co powiesz np o zbiorniku oleju np 5l, pod większym ciśnieniem i potem zawór iglicowy, dawkujący ilość oleju a potem ten zwór przelewowy ? Hydrofor to zawsze kojarzy mi się z zbiornikiem z poduszką powietrzną. Chyba pompy do palników na olej opałowy nie nadają się na dłuższą pracę.? Mnie chodziło o pokazanie możliwości sterowania ciśnieniem, regulowanym...
Witam, problemem może być niedomknięty lub podwieszony zawór iglicowy pływaka. Dziurawy pływak, obce ciało które siedzi w gnieździe zaworka iglicowego. Rozbierz ponownie, wyczyść, sprawdź, oraz przeprowadź test na szczelność. Pozdrawiam.
Nie ma już kondensatorów,chincole mają CDI. Jw. sprawdź czy brakuje iskry czy paliwa.Skontroluj też luz zaworowy,bo jak się nagrzeje to zawory modą się nie domykać. Doraźnie możesz po zgaśnięciu nacisnąć na starter i będziesz czuł czy spręża. Weź ze soba drugą świecę i jak zdechnie to przepnij fajke pod nią i zobacz czy ma zdrową niebieską iskrę. Zdejmij...
Zawór iglicowy do sprawdzenia na szczelnośč i jego membrana.
Weź cały kpl nowych uszczelek, rozbierz gaźnik, wyczyść, przedmuchaj, wyrównaj powierzchnie, sprawdź porządnie pływak, zawór iglicowy - nie ma siły musi działać. lekki wyciek to tam pikuś - tobie się leje przy drganiach albo na pochyłach więc to nie z komory ssania. Sugerowałem to już kilkakrotnie, tyle że na stole. Lepiej na pojeździe, tym bardziej...
Przepuszcza zawór iglicowy pływaka.
Zawór iglicowy i pływak do przeglądu.
Padł presostat wody. To mały zawór iglicowy ze sprężynką. Niestety, często ulega zamuleniu i zakamienieniu - sprężynka nie odbija, mikrowyłącznik nie otrzymuje sygnału i piec "próbkuje" co kilka minut. Mało który serwisant o tym wie.
kroll ..... chcemu ale te punkty za foty?????????? nieładnie Dodano po 8 siasiuk..... na zimno to może się sprawdzi ...ale po odpaleniu to szkoda twojej roboty. syf-ol jak widać zawiera syf. przy temperaturze powstają potworne nagary, które zatykają 1/2 cala rurę. zawór iglicowy może i zamknie dopływ paliwa ale musisz użyć siłownika hydraulicznego a...
Być może silnik dostaje za mało paliwa. Jakiś wniosek bardziej konkretny dałoby natychmiastowe odkręcenie odstojnika gaźnika (po opisywanym zgaśnięciu) i ocena ilości paliwa w odstojniku. Co prawda wcześniej pisałeś, że zawór iglicowy się nie przycina, ale brak paliwa w odstojniku mógłby jednak sugerować jakąś usterkę działania tego zaworu. Na razie...
Przyczyna leży prawdopodobnie w zbyt małej ilości paliwa. Spróbuj ponownie czyszczenia dyszy głównej i regulacji poziomu pływakiem. Czy zawór iglicowy pływaka się nie zacina? Czy filtr powietrza jest w należytym stanie?
Albo nie trzyma zawór iglicowy w komorze pływakowej gaźnika, albo poluzowała się śruba spustu paliwa z komory pływakowej.
Zanieczyszczony lub zacięty zawór iglicowy pływaka. Odkręć komorę pływakową, wyjmij pływak i sprawdź.
Pływak może i dobry ale zawór iglicowy niezupełnie.wWykręcić elektrozawór, z przezroczystego wężyka zrobić fajkę i zobaczyć jaki poziom paliwa w komorze pływakowej.
Zawór iglicowy wkręcony na max możliwe że wyrobiony nie mam rozeznania co do nowego,chyba że to wina pływaka za duży poziom paliwa.
Radziłbym ci jeszcze skontrolować pływak i zawór iglicowy oraz poziom paliwa w komorze pływakowej bo niesprawność elektrozaworu przy prawidłowo działających tych elementach nie powinna objawiać się w ten sposób.
Zawór iglicowy do sprawdzenia, poziom paliwa może być źle ustawiony.
w temacie analizy ofert za dużo Ci nie pomogę , ponieważ w pracy praktycznie wszystkie regulatory PID są integralną częścią danych urządzeń np wszystkie falowniki , zawory regulacyjne , zawory regulacyjne iglicowe , jedynie regulator temperatu i jeden poziomu to samodzielny regulator ( produkcji polskiej ) moze to Ci coś da : http://www.eurotherm.pl/regulatory/s2000...
Tylko i wyłącznie zawór iglicowy, musisz go dokładnie sprawdzić i wyczyścić.
A pływak sprawdzałeś czy nie jest dziurawy, przyczyną może też być nieszczelny zawór iglicowy.
Nie trzyma zawór iglicowy w gaźniku, może podszedł jakiś paproch poprodukcyjny. Wyczyść i przedmuchaj gaźnik
Nie są mokre, ale śmierdzą trochę benzyną. Zawór iglicowy nie był wymieniany, tylko to coś :D z małą kuleczką od pływaka - chyba czujnik pływaka. Świece robią się czarne po jeżdzie, a e ostatnie się przepaliły tzn. nie przeskakiwała przez nie iskra. Dodano po 54 tak zawór iglicowy był wymieniony :D Dodano po 42 tak zawór iglicowy był wymieniony :D
(at)Pacior11 Tam nie ma iglicy tam jest zawór iglicowy w komorze pływakowej. Wygląda mniej więcej tak https://allegro.pl/listing?string=ZAW%C3... Drucik o którym mówisz to chyba jest ośka na której jest wahliwie zamocowany pływak w komorze i jest ona konieczna bo bez tego zawór iglicowy nie...
DCHD nie było w polonezie, to gaźnik o podciśnieniowym uruchamianiu przepustnicy II przelotu. U niego pewnie nie trzyma zawór iglicowy-podtarty stożek
Możliwe, że autotune wymaga zresetowania. Wiedza tajemna jak to zrobić bez interfejsu. Sprawdziłbym czy skrzynia korbowa jest szczelna (uszczelniacze, kolektor ssący). Gaźnik w dalszym ciągu podlega naprawie i regulacji, m. in. membrany, filterek, zawór iglicowy, poziom paliwa (0.55 mm ponad płaszczyznę uszczelki). Wymiana gaźnika wymaga przeprogramowania...
Doczytałem jeszcze w necie, że te zawory iglicowe z membranką nie są zbyt dobre. Tak więc na przyszłość: chyba nie ma co oszczędzać, tylko kupić coś lepszego. A przy okazji: jest gdzieś pokazana zasada działania takiego zaworu?
Zawór iglicowy się nie domyka, wyczyść jeszcze raz.
Zgadza się, prawdopodobnie nawala zawór iglicowy, wg oznaczeń na gaźniku jest to SOLEX 30/35 PDSI(T). Zauważyłem, że gdy tak się morduje na benzynie i nagle odetnę mu jej dopływ poprzez elektrozawór (przełączam na fazę wypalania paliwa z gaźnika) to po paru chwilach silnik zaczyna pracować płynnie i ładnie. Więc winowajców może być dwóch, pływak albo...
Sprawdź zawór iglicowy i poziom paliwa w komorze pływakowej.
A zawór iglicowy komory pływakowej sprawdzałeś?
Sprawdź komorę pływakową i zawór iglicowy. Może zapapruchał się czymś.
Witam.Membrany mozesz wymienic poniewaz nie wygladaja najlepiej( szczególnie pompujaca) . Do sprawdzenia zawór iglicowy w gazniku i sitko. Sprawdz w jakim stanie jest cylinder,czy nie jest porysowany.
Zawór iglicowy ma prawo przepuszczać paliwo (np paproszek w gnieździe) Kranik daje pewne zmknięcie i paliwo nie ucieknie na postoju. Do jazdy to kranik jest nie potrzebny.
Zawór iglicowy jest jednym z elementów składowych gażnika odpowiadających za skład mieszanki zasilającej silnik. Z Twojego opisu chyba wynika, że mieszanka jest za uboga, więc poziom paliwa w komorze pływakowej za niski. Kto wie, co tam naknociłeś.
Pompka paliwa (jeśli występuje) do wymiany. Golf90 Jaki tłoczek? Może zawór iglicowy, ale on nie daje takiego efektu, prędzej membrany gaźnika. Pozdrawiam.
Próbowałem wyregulować gaźnik Właśnie na tym musisz się skupić. tak jakby nie dostawał wystarczająco paliwa, To jest właściwy trop. Jeżeli regulacja przepustnicy nie przynosi oczekiwanych efektów, zobacz w komorze pływakowej, czy przypadkiem za wcześnie nie zamyka się zawór iglicowy. Jest możliwe że w komorze jest za mała ilość paliwa. Możesz jeszcze...
Witam Tak jak kolega powiedział kranik podciśnieniowy puszcza paliwo czy silnik pracuje czy nie ., Z mojej strony dopowiedział bym jeszcze że zawór iglicowy w komorze pływakowej nie trzyma czyli dokładne i profesjonalne czyszczenie gaźnika jak i wymiana kranika na zbiorniku i po problemie Pozdrawiam
O jakiej blaszcze Ty mówisz? Jest tam plastikowy pływak i zawór iglicowy ze sprężynką.
nas pytasz? a kto ma gaźnik w ręku i widzi zawór iglicowy itd.?
yyy, niewielki wybuch? Porysowany cylinder? To raczej się już będzie kłaniał remont silnika :/ . Coś chyba czuję że przestawił ci się rozrząd, ale jeśli cylinder jest porysowany, to i tak czeka cię remont. Takie rysy "skośne", bardzo nieregularne, to normalna i potrzebna rzecz (to tzw honowanie). Porysowany cylinder wskutek awarii ma rysy typowo pionowe,...
Gaźnik koniecznie rozkręcić wyczyścić i przedmuchać sprawdzić dysze, pływak oraz zawór iglicowy
Coś musiałeś źle złożyć, zawór iglicowy się nie domyka, może pływak nie z tego modelu gaźnika, lub dziurawy i tonie.
Proponuję sprawdzić czy filtr jest założony zgodnie z kierunkiem przepływu, ewentualnie zawór iglicowy w komorze pływakowej.
Rozbierz gaźnik i sprawdź, może tylko zawór iglicowy się przykleił. Masz kranik czy zaworek podciśnieniowy?
Silnik jest zalany, dlatego masz mokrą świecę i silnik odpala po odkręceniu gaźnika. Te objawy pojawiają się na nowym gaźniku? Ja bym go rozkręcił i sprawdził czy został prawidłowo poskładany i czy zawór iglicowy jest prawidłowo ustawiony (0.65 mm). Oczywiście pod warunkiem że wężyki prawidłowo podłączyłeś tak jak podałem.
Srawdziłem w książce serwisowej, na rysunku zawór iglicowy jest zamknięty (powinien zamykać się pod naciskiem pływaka), pamiętaj o uwzględnieniu grubości uszczelki.
Co jest w nich głównie złego? A co jest dobrego ? Korodujace aluminium. Przeciekające zawory iglicowe. Fatalnej jakości guma na uszczelki. Luzujące sie wkręty - iglice wolnych obrotów. Tylko pytanie - gdzie kupić lepsze ? Jeżeli już to tajwanskie Kymco.
No dobrze, paliwo się przelewa z komory pływakowej. Pomijając kwestię pompy paliwowej, bo nie wiem co tam jest zamontowane, po to masz zawór iglicowy i pływak w gaźniku, żeby poziom paliwa był cały czas taki sam. Nieistotne, czy ta pompa nabija ciśnienie i wyłącza się, czy utrzymuje cały czas i daje na przelew do zbiornika paliwa.
zawory sa ok skoro maluszek ma moc możliwe że zawór iglicowy nie domyka się jak ustawiałeś skład mieszanki ?
Do sprawdzenia uszczelka gaźnika, i zawór iglicowy w gaźniku. Podejrzewam że po ustaniu przelewania się gaźnika wszystkie objawy znikną.
Jak masz z gaźnikiem Ajsan to jest w nim zawór iglicowy który też można odciąć. Albo elektrozawór paliwa załóż na wężyk.
Zdejmij pasek i włącz go na godzinę. Jeśli silnik wytrzyma, to raczej jest dobry. Ciśnienie startu jest bez znaczenia. Nr 105 to zawór zwrotny, który odcina ciśnienie w beczce od sprężarki. Można go rozkręcić (spuścić wcześniej powietrze!) - jest tam gumowy korek i sprężyna. Po pompowaniu ciśnienie pozostałe w kolektorze wylotowym spuszczane jest przez...
Potrzebujesz takiego zestawu http://www.reptor.pl/?513,pl_membrany-k2... Zawór iglicowy znajduje się pod jedną z membran, nie trzeba rozbierać iglicy i przepustnicy.
witam proponuję sprawdzić czy filtr paliwa nie jest przypadkiem brudny może być też wytarty zawór iglicowy lub źle ustawiony pływak w gaźniku.
Zajrzyj do głównej dyszy paliwowej, sprawdź pływak oraz zawór iglicowy, ustaw poziom paliwa prawidłowy. Pytanie: - czy po zdjęciu filtru powietrza jest to samo?
Wygląda jak by zaworek iglicowy w komorze pływakowej nie zamykał paliwa i przepełniał komorę pływakową - odkręć miseczkę komory pływakowej (jeśli to jest rozbieralne, bo nie widziałem takiego gaźnika B&S) i sprawdź. Rozebrałem gaźnik. Zawór iglicowy wygląda ok. Sprawdziłem i nie przepuszcza po zamknięciu. Pływak też cały. Pozostałe elementy rozbieralne...
Nieszczelny zawór iglicowy, za bardzo podgięta blaszka zaworka i membrana naciska na zaworek. Wyjmij gaźnik, załóż na króciec gaźnika jakiś wężyk i dmuchaj ustami. Dobry zaworek nie powinien puścić powietrza.
wlej mu nie wielka ilość do gaznika i pokręć jak chwyci masz przytkany zawór iglicowy, moze dysze
jest to samo tylko pod inną nazwą. Patenty kosztują. Oczywiście, że prawie to samo, bo co innego można wymyślić. Zawór iglicowy lub dla większych grzybkowy odpowiednio ukształtowany. Przekładnia śrubowa napędzana najczęściej silnikiem krokowym. Wszystko szczelnie zamknięte i tyle. Na temat patentów się nie wypowiem, ale czyżby skrót EEV był opatentowany?...
no to nadal ma za dużo paliwa, rozbierz delikatnie gaźnik, tylko nie zgub dyszy pod plastikowym dekielkiem jak będziesz odkręcać denko gaźnika, ta dysza trzyma się w tym plastiku i uszczelnia oringiem, może ten oring sparciał i jest nieszczelny, może zawór iglicowy nie trzyma i przelewa komorę pływakową - to jest prosta konstrukcja jak w maluchu i podobnie...
Witaj, to że zdemontowany gaźnik nie przepuszcza znaczy że raczej jest sprawny, pytanie czy po zamontowaniu go nie ma sytuacji że zawór iglicowy jednak nie jest domknięty. Kto wie czy linka gazu i jej elementy nie maja wpływu na ustawienie elementów w gaźniku w takiej pozycji że paliwo jednak spływa przez gaźnik.
Ja bym jeszcze sprawdził pompę paliwa czy nie jest uszkodzona przepona . Warto też sprawdzić zawór iglicowy i pływak w gażniku oraz ustawić poziom paliwa . Z banalnych przyczyn proponuję sprawdzić cięgno ssania czy odbija do końca i mimo wciśnięcia dżwigienki nie pozostaje włączone .
To się dostań do gaznika (tak na marginesie powodzenia życzę). Całkiem możliwe że zawór iglicowy się zaciął, a paliwo sie leje ciurkiem.
wygląda na dużo za bogatą mieszankę - najpierw gaźnik do sprawdzenia, wyczyszczenia, sprawdzić głównie poziom paliwa w komorze pływakowej, czy pływak nie tonie, czy zawór iglicowy szczelny i nie przepuszcza paliwa jak się go uniesie, czy dysza główna paliwa w ogóle jest wkręcona
Jak dla mnie problem jest w gaźniku. Jesteś pewien ze jest dobrze złożony? Wygląda tak,jakby zawór iglicowy caly czas byl w pozycji otwartej i dlatego zalewa gaźnik.
Witam Chiński quad 200ccm. Przy dłuższej próbie rozruchu z gażnika wycieka benzyna w stronę filtra powietrza a kiedy silnik już siłą przymuszony odpali okazuje się że i z wydechu pluje niespalonym paliwem. Gażnik przeczyszczony, pływak się nie topi a zawór iglicowy trzyma idealnie. Zauważyłem że nie działa elektryczny zawór iglicowy w tym gazniku. Kiedy...
zaworek iglicowy zawora iglicowy zaworek iglicowy pływak
naprawa blokady drzwi pralki bosch okular samochodowy pompa paliwo mazda
hyundai tucson hormann rotamatic
Zakup i kodowanie wkładu kluczyka do VW T5 Samsung RSH1DTMH1 - Zamrażarka nie mrozi, temperatura +15°C