Witam, na wtyczce do zaworu sterowania podciśnieniem mam 10V, nie daje podciśnienia na zawór zmiennej geometrii(jest sprawny, po bezpośrednim podłączeniu) Proszę o schemat, podejrzewam przetarty/przełamany przewód, ze względu na demontowaną wiązkę przy wymianie silnika.
Wypalony zawór też da taki objaw (zmierz ciśnienie w cylindrach)
Sprawdziłeś zawór sterujący? Podciśnienie powinno być poniżej 300 mbar. Co z czujnikiem ciśnienia doładowania?
Atmosfera może być w postaci filtra na zaworku lub koło złącza elektrycznego taka okrągła czapka, i tamtędy zawór upuszcza podciśnienie z turbiny, kiedy to musi zmniejszyć ciśnienie doładowania, olej to na razie. Od pompy vacum musi być cienki przewód podciśnieniowy do akumulatora podciśnienia a z niego na zawór a z zaworu na aktuator w turbinie.
zawór który steruje turbiną sprawdzić Bym proponował to ta kostka do której idą podciśnienia gruszki nie ruszaj dobrze ci kolega michu radzi
Dzięki, spróbuję podmienić czujnik na próbę, bo dolot już uszczelniony i wężyki podciśnienia też wymienione. Nawet wypinałem z instalacji podciśnienia zawór sterowania filtrem par paliwa. Nie sprawdziłem tylko przewodu do serwa. Sprawdzę i dam znac czy pomogło
Przewody, podciśnienia itd. było wszystko sprawdzone, tu raczej ciężko jest pomylić, ponieważ przewody są wyprofilowane i tak się układają, że pasuje wszystko na swoje miejsce, jeszcze dziś sprawdzę dokładnie z tyłu jak kolega mówi. Chociaż zawór od turbiny pracuje. Czyli jak najlepiej odpowietrzyć układ paliwowy ? Dawną metodą poprzez luzowanie rurki...
Sprawdź podciśnienie sterujące gruchą na turbinie, ew. sam zawór wastegate. odczytałeś błędy?
Miałem identyczne problemu panowie 3/4 sukcesu leży w sterowniku silnika gdy go otworzycie zobaczycie ze piny nie są wlutowane są zaginane rozwiązaniem jest oddać sterownik do elektronika żeby przerobił to i wszystkie polutował kolejna sprawa zawory od turbo sterowane są z minusa który wychodzi z sterownika silnika i na nim też występuje napięcie 12v...
Moim zdanie w silniku wysokoprężnym za zgaszenie silnika odpowiedzialny jest jakis zawór dzialający na podcisnienie
Zamknięty??? Fizycznie zawór zamkniety, ale kolektor ssacy gorący. W życiu w to nie uwierzę. -0.7 do -0.95. Zreszta, to nie wina podciśnienia. Sztanga chodzi jak trzeba
Witam! Mam problem z Laguną II 1.8/16v (F4P), silnik nie schodzi z obrotów, po odpaleniu wchodzi na 1400obr z czasem gdy się nagrzeje schodzi do 1000obr, gdy dodam gazu do 4000obrotów i puszę pedał gazu to schodzi do 1500obr. Pod czas jazdy wchodzi dobrze na obroty silnik jest dynamiczny dobrze ciągnie, przy zmianie biegów obroty spadają do 1500. Oczywiście...
To bezpiecznik F1-20A na schemacie, zasilanie po zapłonie wszystkich obwodów sterowania silnika . Gdzieś wiązka na silniku ci się przetarła i zwiera do masy, zasilanie to leci pomarańczowym kablem. Schemat masz załączony, pozostaje szukać po kablu. Na tym kablu wisi zasilanie przepływki, zawór podciśnienia egr, zawór sterujący turbo, czujnik wału, czujnik...
Witam. Problem rozwiązany z podciśnieniem w zbiorniku. Sprawcą był zawór napowietrzający umieszczony zaraz przy wlewie paliwa. Dla zainteresowanych podam, że konsekwencją podciśnienia w zbiorniku paliwa było zasysanie powietrza w przewody paliwowe co powodowało błąd p0089 (błąd regulatora ciśnienia). Objawy były takie, że przy energicznym dodaniu "gazu"...
Ten bezpiecznik poprzez przekaźnik ,,engine control,, zasila wszystkie newralgiczne elementy osprzętu silnika i sam sterownik, zasilanie z niego leci na przepływkę, zawór podciśnienia EGR, zawór turbo, sterowanie modułu świec. Trzeba sprawdzić po kolei zasilanie tych podzespołów aż znajdzie się przetarty przewód bo bezpiecznik pali się najczęściej z...
Ja Ci opisałem tylko kody usterek, a nie pisałem, że to jest przyczyną braku mocy! Posprawdzałeś, czy podciśnienia są ok, czy zawór sterujący turbiną działa poprawnie? Najpierw poczytaj o tym w necie, skoro chcesz sam auto naprawiać, następnie zacznij sprawdzać pewne rzeczy i dopiero pisz!
Renault Trafic 2.0dci, 115KM, Euro5 z DPF, 2013rok. EDC17C11 Problem z mocą. Czuć że turbina dmucha od 2300 obrotów. Auto słabo się rozpędza, jest "mułowate". Błędów pod clipem nie ma żadnych. Wtryskiwacze OK. DPF, katalizator drożne. Podciśnienia, dolot szczelne. Na gruszkę idzie - 0,75 bar czyli bdb. Fitry paliwa i powietrza nowe. EGR czysty, wtryskiwacze...
Witam ponownie po długim czasie. Problem tym razem z Masterem 3 2.3 dCi 170 KM Bi-Turbo. A mianowicie, co go trapi, to zanikające ciśnienie doładowania. Pierwsze 2-3 biegi jeszcze w miarę ok, ciśnienie rzeczywiste z wymaganym w miarę się pokrywa, a największy problem zaczyna się na wyższych biegach. Gdy wcisnę pedał w podłogę, ciśnienie skacze na 2,2-2,3...
Dziś doszedł zakupiony przeze mnie elektrozawór, po wymianie gaszenie nadal nie działa.Postanowiłem zobaczyć jak to wygląda u kolegi w scenicu i ku mojemu zdziwieniu okazało się że ma podłączone wszystko zupełnie odwrotnie a zawór gaszenia działa bez problemu, po analizie doszedłem do wniosku że problem jest w odwrotnie podłączonym akumulatorze podciśnienia,...
Problem pojawia się gdy puszczam nogę z pedału gazu obroty spadają a silnik krokowy działa jakby z opóżnieniem i auto często gaśnie, czasami silniczek zdąży. Faktycznie, może to tylko silniczek krokowy. Ale gdyby nie pomogło czyszczenie, sprawdź zawory. Miałem identyczne objawy. Dodatkowo - zimny silnik na wolnych obrotach pracował nierówno (Megane,...
Zaklejony egr. Czyszczenie rozwiazalo problem.
Problem w moim Renault Koleos 2,0 dCi wygląda następująco; Samochód wszedł w tryb awaryjny po dojechaniu do mechanika wyskoczył błąd - czujnika ciśnienia doładowania . Został wymieniony na nowy wraz z zaworem podciśnienia . Samochód odzyskał dawną moc może nawet jeszcze i większa spadło spalanie paliwa. ALE po przejechaniu odcinka pojawia się Check...
Witam serdecznie. Jesteś pewny co do sterowania napięciem 12v? Clip mówi że zawór powinien być sterowany napięciem 5v? Dziękuję Przepraszam nie chciałem wprowadzić w błąd, pisałem z głowy, Clip ma racje... Ale co błąd mówi , przecież to zwykłą grucha. Błąd dotyczy obwodu sterowania "gruchą", a elektrozawór podciśnienia należy do obwodu.
Witam! Mam problem z Laguną II 1.9 DCI 120 KM. Otóż samochód od jakiegoś czasu przerywa w czasie jazdy, początkowo od czasu do czasu nie chciał zapalić, chociaż po kilku próbach się udawało. Obroty również bardzo "falowały" oczywiście bez dodawania gazu. Wymieniłem pompe wtryskową i wtryski oraz zawór podciśnienia paliwa, początkowo chodziło idealnie...
Dobrze by było zaślepić ten egr ale tylko na próbę bo same jego wyczyszczenie nie gwarantuje szczelności i poprawności działania. Jeżeli jest to egr mechaniczny, czyli uruchamiany za pomocą podciśnienia bez żadnych kabli elektrycznych to błąd związany z przepływką będzie występował zazwyczaj z błędem egr dlatego, że w sterowniku silnika przepływ spalin...
Chyba to także podejrzewam iż nie wyczuwam aby turbo kopało jedzie bo jedzie. Ok będę szukał... Ale widzę iż jeżeli pompa nie działa lub jest nieszczelna turbo nie będzie działało prawidłowy w tym ERG itp. Polecam film, test vacuum pump. https://www.youtube.com/watch?v=-lgYAS3G... Wracając do tematu nadal nie rozwiązałem problemu z brakiem mocy. Zrobiłem...
To coś to klapa gasząca, powinna się zamykać kiedy wylaczasz silik A nanastępnie wracać do pozycji otwartej. Jeśli ją przyblokujesz i silnik zaczyna lepij chodzić, może to świadczyć o zaciętym zaworze egr lub o zbyt dużym doladowaniu, stąd może brać się głośna praca silnika. Zalecam wyjęcie zaworu egr i klapy gaszacej, dokladnym wyczyszczeniu tych części,...
Witam! jak w temacie pływające obroty od 1500 do 2000tyś. obr/min silnik 1.6e 8v 90km niezależnie czy ciepły czy zimny, zazwyczaj po przejechaniu krótkiego odcinka nigdy po odpaleniu. Wymieniłem silniczek krokowy, przeczyściłem przepustnicę, sprawdziłem czy nie ma lewego powietrza i czy nie są uszkodzone wężyki, pozakładałem nowe opaski na wężyki, zmieniłem...
Mam taki pomysł : Po jeździe na gazie ( :) fajnie brzmi) nie gasić silnika tylko zakręcić zawór na butli LPG i poczekać na wypalenie LPG z instalacji ( silnik sam zgaśnie). Potem spróbować odpalić na Pb w celu kontroli czy nadal jest problem z rozruchem. Drugi pomysł jest taki : podczas pracy silnika na LPG zdjąć wężyk podciśnienia z reduktora, przytkać...
Odłącz podciśnienie i przestanie. Powiem, ten typ tak ma :)
Jedna rzecz którą mogę podpowiedzieć to sprawdź czy masz zawór (gruszka-podciśnienie) zamykający obieg chłodnicy EGR,może to jego awaria powoduje ten problem.
Pisałem wszak , że autokalibracja przy idiotycznym ciśnieniu nie może się udać . Na szczęście zdjęcia wyjaśniają dlaczego : okazuje się że paprak , który próbował to zainstalować wcale nie podłączył podciśnienia do reduktora ! Wiele już rzeczy widziałem i zawsze się jeszcze znajdzie zadziwiający dureń.Omijaj proszę go z daleka jeśli Ci życie miłe !...
Ok, sprawdziłem przewody na kostce przy mniejszym przekaźniku (doszedłem do tego, że mniejszy jest od świec żarowych, większy od nurnikowych). Na dwóch najgrubszych przewodach na stałe jest 12V, na cienkich: - fioletowy stale 1,1V, po zapaleniu kontrolek, napięcie na chwilę spada do 0,9V ale po chwili wraca do 1,1V na stałe. - czarno zielony: 12V po...
Podciśnienie musi być właściwe w układzie i sprawny zawór sterowania turbiny.
Dzięki za wypowiedź! Dziś kombinowałem dalej, bo zauważyłem, że silnik nie tylko schodzi na niskie obroty ale i wchodzi na zbyt wysokie (dodam czasami) tak na 2000 obr. Tak więc odkręciłem "pierdułke" pewnie to cewka, która otwiera zawór powietrza biegu jałowego, by wyeliminować zawieszanie się tego elementu! Zaworek domknięty na 100%, wczoraj wyczyszczona...
Witam ! To co opisujesz może sugerować o sterowaniu załączenia lub wyłączenia pracy sprężarki turbodoładowania. Najlepiej będzie jeżeli znajdziesz najlepiej na stronach forum VW opisy dla konkretnego silnika co sposobu sterowania turbosprężarki. Z tego co kiedyś czytałem z powodu marnej jakości paliwa brudzą się tzw. kierownice strumienia ( osadza się...
Witam kolegów. Mam kolejny problem z Moją Laguna. Otóż wyświetla mi żółtą kontrolke i blad ukladu powietrza . Po podłączeniu pod kompa zauważyłem że dużo wartości jest na minusie jeżeli chodzi np o turbo czy przepływomierz no i nie zgadza się liczba obrotów silnika. Co innego wskazuje obrotomierz a co innego komputer. Różnica wacha się w przedziale...
W tym silniku często obrywa sie przewód (wężyk) idący od kolektora ssącego do czujnika podciśnienia (jest poprostu za krótki (sprawdź czy nie popękał, jest on często powodem nierównych obrotów i wariacji silnika oraz świecącej kontrolki. Jeżeli jest iskra na każdym cylindrze to dobrze, powinno paliwo spalać się a nie wydobywać z wydechu. Koniecznie...
Problem następujący, po dodaniu raz wkręca się na obroty ładnie a drugi i trzeci raz męczy się strasznie, praktycznie nie można ujechać autem. Niekiedy czuć że przerywa na 1 i 2 biegu, wtedy wystarczy wdusić i puścić gaz 2-3 razy i czasami pomoże czasami nie. Na postoju tak samo, czasami kopci na czarno i nawet słychać jakby delikatnie strzelił w tłumik....
Witam wszystkich mam problem z Dacią Sandero 1 z 2009 r. A mianowicie mam dwa błędy: 1 . Kod DF 263 osiągi turbosprężarki Na poziomie maksymalnym ... Szybka odpowiedź 1. DF115 („MAP – ciśnienie w kolektorze na poziomie minimum”) oznacza, że sterownik okresowo widzi _zbyt niskie_ ciśnienie w dolocie. 2. DF263 („Osiągi turbosprężarki na poziomie maksymalnym”)...
Panowie potrzebuje pomocy. Scenic II 1.9 dCi 120KM 2004r 200k przebiegu. Bardzo mocno dymi na czarno, przy wyższych obrotach "świata nie widać", słaby v-max120km/h, silnik drży przy mocnym przyspieszaniu powyżej około 2.5k. Zdarzało się że przy 3k dostawał bardzo mocnego przyśpieszenia... W zimę odpala równo przy -20, ogólnie ładnie odpala i pracuje...
Nie załącza się turbina. Sprawdziłem jest sprawna, zawór podciśnienia również, podciśnienie w przewodzie dochodzącym do zaworu jest. Sprawdziłem napięcie na kostce zaworu i wynosi ok 10.2 volta przy obrotach biegu jałowego tak jak przy 3000 obr/min. Domyślam się że jest to przekaźnik albo inna część instalacji o której nie mam pojęcia. Dlatego proszę...
Posiadam R 19 z motorkiem 1.7 F3NL 740 (monowtrysk). Ostatnio wykorbiła mi się rolka prowadząca paska rozrządu co za tym idzie wiadomo (zawory wydechowe podgięło). Po remoncie silnika (wymiana uszczelki zaworów, itp kompresja podniosła się z 11 do 13 więc ok. Ale motor zamiast brykać lepiej to po gwałtownym depnięciu zaczyna się dusić, świece pokrywają...
Sprawdź ciśnienie sprężania + podciśnienie w kolektorze ssącym być może masz wypalony zawór. Silnik 2.0?
Obstawiam u ciebie problem ze sterowaniem turbo jak masz na podciśnienie to zmień zawór sterujący turbo chyba że jeszcze jest opcja wieszającego się egr te dwie rzeczy na początek do sprawdzenia
Również miałem problemy z obrotami w Renault Megane 1,6 16v z 2001r. (po liftingu). Na zimnym silniku były w granicach 2-3 tysięcy, po jakimś czasie opadały (nie zawsze), wymieniłem sondę Lambde (tą pod samochodem) niby pomogło na chwile potem to samo, wymiana czujnika temperatury, lepiej ale nadal wysokie obroty. Dzisiaj już wcale nie chciał schodzić...
Nadal proszę o wartość podciśnienia w dolocie na wolnych obrotach. To prosty pomiar a powie wiele o silniku. O zaworach też.
Witam walczę z tym problemem już od paru miesięcy i nic, mam Renault Megane I ph I z 1999r. 1,6 8V 90KM silnik K7M, ma instalację gazową. Problem wygląda tak że po odpaleniu obroty chodzą dobrze (nieco ponad 1000) i nie ma problemu ale po przejechaniu kilkudziesięciu metrów przerzuca na gaz i po dojechaniu do ok. 2000 obrotów nawet mniej, wciskam sprzęgło...
a ten króciec co teraz jest wpięte niby podciśnienie? jak przerzucę wąż tam obok śruby to ten zostawić pusty? czy to jest ten "nadmiarowy zawór bezpieczeństwa"? wężyk i pod auto?
podłącz też przed zaworkiem a zawór jest sterowany tylko prądem a jak nie to podmięń np.z egr
Opornosc nie ma niz do rzeczy, do pomiaru podcisnienie za zaworem i przed tez dla rozeznania.
oto moje wypracowanie 3 post wstecz :) Witam, Jak w temacie, mam ciężką przeprawę z taką laguną (podobną - 2003 2.0turbo f4r764), naprawiałem w niej robiłem troche mechaniki - klima wymiana chłodnicy&kompresora + do tego doszedł rozrząd w międzyczasie...... a wszystko sie w czasie rozeszło, w końcu poskładałem wszystko , i co się okazuje, nie pali (brak...
Witam, opiszę moje doświadczenia z lpg. Może się przyda. Początek - w 2001 roku założyłem instalacje sekwencyjną BIGAS w renault Scenic 1,6 i przejeździłem na niej ok. 120tys km. Żadnych negatywnych zmian spowodowanych zasilaniem lpg nie stwierdziłem. Te wszystkie opowiesci o zaworach i głowicach można wlożyć między bajki. Fakt, że wymienilem kolektor...
Nie może. Wyreguluj zawory, i wtedy sprawdź ciśnienie. 0,2 ssacy, 0,4 wydech na zimnym oczywiście.
samochód Renault Master 2 z silnikiem 2.5 dci 100. paliwo dochodzi do wtrysku, ale na kompie ciśnienie jest niskie bo nie tryska jak powinno. Co odpowiada za ciśnienie od pompy do wtrysku. Po moich przemyśleniach pompo wtrysk nie otwiera bo jest za małe ciśnienie. Przemyśl najpierw, z jakim silnikiem masz do czynienia. Jeżeli rzeczywiście jest to dci...
podpinap sie pod temat. jak bede szybszy to umieszcze odp :D Dodano po 37 podpinap sie pod temat. jak bede szybszy to umieszcze Dodano po 22 wychodząc od vakupompy idziemy po wężyku i dochodzimy do trójnika, z czego jeden króciec kieruje nas do elektrozaworu turbiny złącze oznaczone VACU, a z elektrozaworu wyjście oznaczonym OUT idziemy do turbiny wróciwszy...
Nie jest to wina czujnika wału, bo by zgasł całkiem, i ciężko było by odpalić. Jak piszę to albo czujnik temperatury, albo zawory. "Co mają zawory do tego?" zapyta ktoś. A no mają tyle, że podciśnienie w kolektorze zaczyna wykraczać poza zakres, i od razu to łapie MAP sensor.
dzięki za informację podejrzewam że nie ma pinu(widocznie ktoś wykręcił) bo tam jest tylko dziura. co do gazu jestam laikiem jeżdziłem do gazownika i go mordowałem wiem że sterownik jest w tej chwili na autokalibracji założył dodatkowy wężyk na podciśnieniu i rozkalibrował wtryskiwacze (ciśnienie turbosprężarki rozregulowało wtryski) wstawiam artykł...
tworzy się podciśnienie mimo że odpowietrzenie zbiornika w górnej części za korkiem jest drożne. - a zawór odpowietrzający na zbiorniku :?: Moje Twingo (2002r)pali z trudem (po kilkukrotnej próbie) na zimnym silniku.Na ciepłym nie ma problemu w trakcie jazdy pracuje bez zarzutu. - a jakaś podstawowa diagnostyka - chociaż błędy :?:
Witam, Renault Grand Scenic 2 1.9 DCI 120 Km. Tak wygląda wykres ciśnienia powietrza w kolektorze: https://obrazki.elektroda.pl/8968869500_... Kolor żółty to ciśnienie oczekiwane, czerwony aktualne. Turbo po regeneracji, zawór sterujący sprawny, wężyki w porządku, egr zaślepiony, katalizator na próbę wywalony, brak dziur w dolocie,...
Witam! W moim renault po zimie przestała działać klimatyzacja (sprężarka się nie włącza, a wentylatory chłodnicy kręcą się powoli) Próbowałem przycisnąć "wentyl do napełniania klimy" podciśnienie nadal istnieje chociaż nie wiem jakie. Sprężarka na krótko też działa. Zawór spadku cisnienia po rozłączeniu instalacji i zwieraniu na krótko też nie powoduje...
Głowica po remoncie (wymienione zawory, uszczelniacze zaworów, wałka rozrządu, wymienione prowadnice zaworów, sprawdzone gniazda zaworowe, planowanie), pierścienie również wymienione. I dalej bryndza - auto nie trzyma dobrze wolnych obrotów - utrzymuje około 700 obrotów (silniczek krokowy sprawny), podciśnienie dolotu w granicach 420 mbar (jeszcze będziemy...
Sprawa wygląda tak. Auto do tej pory działało prawidłowo więc nie wiem czy mieszalnik mógłby być problemem. Jest założony za przepustnicą. Na wtrysku nie jest bo jest to wielopunkt. Parownik nowy. Tomasetto 100HP Stożek założyłem, dołożyłem także na rurę z dolotu klapę antywybuchową która średnicą lekko zwęża dolot więc myślę że dolot ma dobre podciśnienie...
Witam mam u siebie Volvo S40 jak w temacie. Posiada ono silnik 1.9TD od Renault (jak wiadomo te roczniki tak miały). Chciałbym się dowiedzieć do czego służy końcówka w zaworze sterującym EGR, zakończona filterkiem, która nie jest zaślepiona. Tutaj zdjęcie tego elementu o który się rozchodzi: http://obrazki.elektroda.pl/9432666400_1...
Witam, znajomy kupił megane z 96 roku, 1.6 8V 90 KM tylko jestmały problem z silnikiem bo strzasznie kopci na niebieskawo. Na zimnym silniku jest nawet wporządku ale jak sie rozgzeje to na wolnych obrotach i tak mniej więcej do 2,5 tys puszcza dymek i czuć olejem. powyżej tych obotów to już są kłęby dymu. W mojej ocenie to napewno uszczelniacze na zaworach...
Witam Mam lagunę II z 2001 roku. Zaczęło się od tego, że na długiej trasie zapalała się kontrolka z błędem wtryskiwaczy i momentalnie brak mocy, wystarczyło się zatrzymać wyłączyć silnik wyjąć kartę włożyć i odpalić, pomagało, ale na następne 10 minut :( Po 2 tygodniach nawet i to przestało pomagać, od razu po odpaleniu nie dało się jechać max obroty...
To fakt, że mogłem przegapić "przy".... Z sondą szerokopasmową chodzi o to, że nawet, gdy będziesz chciał mocniej wzbogacić mieszankę, to Ecu to skoryguje. Poza tym za bogata mieszanka LPG z powietrzem spala się wolniej, niż taka sama mieszanka PB z powietrzem - dlatego pomaga dotrysk benzyny - przyśpiesza spalanie. W instalacjach LPG zawsze powinien...
witam, Mam problem z moim Renault Espace. Samochód kupiony w Niemczech jako "turboschaden". Okazało się, że turbo wygląda na dobre a uszkodzony jest intercooler i jeden z węży, zostały one wymienione. Dodatkowo płukanie dpf, oberwało mu się od tego i profilaktyczne czyszczenie egr. Samochód jeździ bez problemu, nie pokazuje żadnych błędów, jednak mam...
.... myślałem jakiś mapsensor wykorzystać, mam w domu jakiś 3 bary z renault zasilany 5v może być? Nie, taki sensor nie może byc tu zastosowany !... MAP -sensor, a dokładniej: M anifold A bsolute P ressure sensor ( znaczenie w j. polskim) - czujnik ciśnienia absolutnego w kolektorze ssącym silnika. Jest on montowany na kolektorze ssącym, pomiędzy przepustnicą...
Ja piszę o napięciu na czujniku temperatury Czujnik sprawdzony , rezystancja ujemna zmierzona na złączu ECO. Jest OK zgodny ze specyfikacją. Odłączyłem wszystkie wtyczki i zasilanie elektryczne gazu. Nadal obroty wysokie. Pomierzyłem sygnał z czujnika ciśnienia zasysanego powietrza( podciśnienie) i mam wartość 1V , odłączyłem wężyk 5V a tu obroty spadły...
Auto mi zgłupiało! Wczoraj niskie obroty a dziś wysokie jak w czasie jadzy nogę z gazu zdjąć to obroty zostają na poziomie 2000 i nawet 3000!!! Czasami tylko schodzi na zbyt małe!!! Gdy puknę nogą o pedał gazu stabilizują się (z tych wysokich oczywiście). Byłem u gazownika auto nie wymagało regulacji spalanie rewelka, zwiększył delikatnie mieszanke...
Ostatnio zakupiłem Renault Megane II z silnikiem 1.9 DCI z uszkodzoną turbiną. Po naprawie oczywistych usterek przyszła kolej na przejrzenie osprzętu w celu eliminacji potencjalnych zagrożeń. Jednym z felerów był uszkodzony zawór odpowietrzający skrzynie korbową w którym z czasem membrana twardnieje, rozpada się a jej kawałki lecą radośnie na spotkanie...
Witam wszystkich poszukuję wszystkich możliwych kodów usterek P,B,C,U, w języku polskim. Na innych forach są owszem ale albo wszystkie po angielsku albo po polsku nie wszystkie. Łącznie wszystkich jest ok. 3200 Dziękuję za pomoc. Poniżej wklejam te co mam: jak widać nie ma litery U, a np spodkałem się z blędem w renault master 2001r, 2,5 "P068" B0100,"Poduszka...
Witam wszystkich poszukuję wszystkich możliwych kodów usterek P,B,C,U, w języku polskim. Na innych forach są owszem ale albo wszystkie po angielsku albo po polsku nie wszystkie. Łącznie wszystkich jest ok. 3200 Dziękuję za pomoc. Poniżej wklejam te co mam: jak widać nie ma litery U, a np spodkałem się z blędem w renault master 2001r, 2,5 "P068" B0100,"Poduszka...
renault podciśnienia podciśnienia renault citroen zawór podciśnienia
oscyloskop cyfrowy 100mhz chrysler voyager zasilania formowanie plastiku
rezystor pullup atmega renault master
Jak spuścić płyn chłodniczy z Audi A6 C5 1.8T? Jak zdjąć obudowę drzwi Ford Focus Kombi 2002