Polecił bym sprawdzić regulator ciśnienia paliwa przy listwie wtryskowej (to najbardziej oczywiste miejsce gdzie łączy się układ podciśnienia i paliwowy).
Na pewno d-cat? a nie czasami d4d? Dodano po 3 Egr albo wyczyść ori, albo nowy denso. Kolektor ssący na stół i wymyć na błysk zwłaszcza krócce od podciśnienia. Przy okazji zweryfikuj przewody podciśnieniowe oraz zawory zwrotne od nich.
Pomiędzy pompą a serwo jest akumulator podciśnienia taka puszka po piwie (grube rurki) spróbuj podmienić z kimś.Od niego zależy podciśnienie po kilkukrotnym naciśnięciu pedału hamulca i tam chyba siedzi zawór zwrotny serwa (ale nie jestem pewien)
Witam, Do sprawdzenia, ewentualnie wyczyszczenia zawór EGR, następnie sprawdzić czy turbina nie przeładuje czego konsekwencją jest tryb awaryjny (sterownik wyłącza turbinę). Przeładowanie - do sprawdzenia zaworki podciśnienia, ewentualnie czyszczenie turbiny.
Kod P0171 oznacza, że czujnik tlenu (O2) w banku 1 rozpoznał zbyt ubogą mieszankę, aby ją skorygować. Czujniki tlenu O2 mają możliwość korygowania mieszanki paliwowej o +-15%. Jeśli będzie musiał skorygować mieszankę paliwowo-powietrzną w większym stopniu, zostanie zapisany kod P0171. Następujące problemy mogą być spowodowane przez kod P0171: Nieszczelność...
Wymieniłem zawór EGR, jednak nie jestem pewien jak powinny iść te gumowe wężyki. Samochód kupiłem z zaślepionym EGRem i było coś pomieszane. https://obrazki.elektroda.pl/5609498000_... Rurki A i C są dłuższe, wężyk 2 idzie do EGR, a z 3 jest podciśnienie.
Filtr wymieniłem , dolot sprawdzony i dalej to samo . Szczelność dolotu sprawdzałem zdejmując rurę z filtra do turbiny i na włączonym silniku (3000 obr ) zatykałem dłonią wlot do turbiny , następowało natychmiastowe przyduszenie aż do zgaśnięcia silnika . Czy ta metoda jest miarodajna ? Jak powinien się zachowywać mechanizm EGR z fotek kilka postów...
Jednak wystarczy podłączyć podciśnienie pod serwo i pedał hamulca sam się wciska od razu aż do podłogi i problem zaczyna się od początku Wskazuje to na uszkodzone sterowanie serwa.. Może jest zablokowany zawór w serwie. Rozumiem ze chodzi ci o zawór zwrotny. U niego w serwie nie ma zaworu zwrotnego. On ma zawór zwrotny po drodze na przewodzie pomiędzy...
Już tak robiłem a mianowicie rozbierałem ten zaworek część mechaniczną czyli membranę czyściłem i wlałem WD-40 i przyznam że trochę pomogło. Mianowicie na ciepłym silniku już tak nie szarpał ale na zimnym wciąż to było. Ta metoda działa na krótką metę objawy szarpnięć szybko powracają. Łukaszx1 - posiadam vacuometr i zrobiłem tak że wyjąłem przewód...
Prawdopodobnie układ o którym Piszesz to EGR Jak w poprzednim moim poście Fakt jeśli nie działa prawidłowo to dzieją się dziwy Co do kodów to nie jest potrzebny komp. po zwarciu odp. pinów we Wtyku diagnostycznym który jest w komorze silnika odczytujesz ilość błysków lampki CHECK ENGINE to ta która po przekręceniu kluczyka w poz. ON wyświetla na desce...
Wymieniłem w swoim aucie toyota Carina E 2,0 TD 96r głowicę na nową po 5000 km mam jechać do mechanika na regulacje zaworów. Problem jest taki że przed zmianą głowicy i po zmianie głowicy silnik szarpie na niskich obrotach szczególnie pod obciążeniem jest to mocno wyczuwalne i słychać taki szmer jakby zawory rzęziły. Przy 1500 obr/min jest to zjawisko...
Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
Witajcie, Siedzę od 2 dni w temacie auta kolegi. Wspomniany Avensis 2004 2.0 D4D 116KM. Problemy zaczęły się jakiś czas temu, ale ze 3 tygodnie do tyłu zaczęły się robić upierdliwe. Otóż auto zanim nie osiągnie temperatury pracy chodzi jak marzenie, ma moc, przyspiesza, nie dymi, słowem nic sie nie dzieje (tak samo odpala zawsze od strzału). Natomiast...
aktualizacja: 6 maj dodane około 160 kolejnych skrótow Witam, ponieważ nigdzie nie znalazłem w internecie porządnej listy używanych skrótów OBD2 PIDS używanych w systemach diagnostycznych w trybie Live Data, pozwoliłem sobie rozpocząć wątek tychże skrótów. Ponieważ zdaję sobie sprawę, że to co wypisałem to jest tylko mała część mam do Was prośbę o ewentualnie...
Moim zdaniem mierzysz na przewodzie zasilający listwę wtryskową,sprawdź też czy na listwie wtrysk. jest zaworek do odpowietrzania,jeżeli jest włącz i wyłącz kilka razy zapłon jednocześnie wciskając zaworek,sprawdź czy jest w tym modelu zawór zwrotny paliwa(powinien być), może ono się cofać gdy zawór jest uszk. Jescze jeden szczegół: ile jest paliwa...
Widziałem już różne Turba z różnymi zatarciami całkowitymi i częściowymi czasami nie można było wcale ruszyć czasami zacinały się w połowie czasem zatrzymały się w pozycji 100% czasem odcinały do 0% rzadko kiedy objawy były jednoznaczne , nigdy nie spotkałem się z jakimś charczeniem które można było w 100% określić jako z Turbo ,ale jak widzę wiele...
Z miejscem mońtażu zaworu benzyny to ....różnie bywa - najlepiej jak jest "nadmiar" paliwa brany z pompy to najrozsądniejszym jest zamontowanie zaworu przed gaźnikiem. Uważam, że "zdrowsze" dla pompy jest podciśnienie przy braku paliwa a niżeli pompowanie na zamknięty zawór (jeśli się mylę to niech ktoś mnie poprawi). Zawór raczej nie powinien Ci się...
Toyota Hilux Surf 1996 KZN185 import z Japonii. Silnik 3.0TD 1KZ-TE 1. Niebieski dym przy dodaniu gazu (przyśpieszeniu) po pracy na wolnych obrotach. Moje podejrzenie pada na turbinę. Przy wysokim podciśnieniu zasysa olej przez uszczelki a w momencie dodania gazu mgiełka olejowa trafia do komory spalania. Nie zauważyłem wzmożonej konsumpcji oleju jak...
zawór podciśnienia astra citroen zawór podciśnienia zawór podciśnienia naprawa
lexmark reset kabel rozciągnąć czujnik krancowy
Samsung UE32D5000 NAND Flash – firmware, dump, programowanie, wsady BN41-01661B Nissan Qashqai J11 Active Grille Shutter – schemat podłączenia żaluzji chłodnicy LIN, IPDM, pinout