Patrząc na silnik z lewej strony masz kanał olejowy uszczelka ze starości olej ci będzie puszczało do zbiorniczka i może na zewnątrz też lać. Koszty nie są duże tylko jak chcesz uszczelkę, masz rozebrane możesz zawory docierać uszczelniacze wymienić.
Zawory dociera się w nowych czy starych prowadnicach ?
Wszystkie vw (te starsze) maja problem z klepiącymi zaworami, jak sie silnik zagrzeje to jest ciszej, ale nie zawsze a spowodowane jest to tym ze ludziska za zadko wymienija olej !!!!w 90% przypadków wystarczy wyjąć wałek, szklanki i pożądnie to wyczyscic powinno przestac. Jest to gdzies opisane nawet jak to samemu zrobic chyba na jakiejs stronie klubu...
Jeśli wymieniłeś tłoki i pierścienie a tuleje zostały stare to tak będzie trochę pojeździsz po robisz i powinno mu przejść (pierścienie dotrą się do tulei) , a czy docierałeś zawory w głowicy ?? to też może być przyczyną.
Moim zdaniem jeśli podczas kręcenia orbitrolem nie wzrasta ciśnienie w układzie HP to do pompy nie dociera sygnał LS , orbitrol niesprawny albo zawór hamulca przyczepy blokuje LS Zajrzyj do tego zaworu , może coś się zacięło albo zapchało .
Otóż nie wszystkie sprężarki mają, bardzo szczelne zawory, konstrukcja mojej wyklucza taką możliwość. Moje zawory docierałem na szkle papierem ściernym 1200 + pasta polerska. Mimo to nie trzymały małej kompresji (sprawdzane ustami :) )(ich budowa, płytkowa, nie daje dobrego długiego uszczelnienia, a tylko chwilowe podczas pracy tłoka). Dodatkowo jeśli...
Oczywiście, że można dotrzeć, kiedyś w dobie brakujących części to się robiło. Z patyczka lub drutu i mocnej nici robiło się łuk, następnie owijało się iglicę zaworka ze trzy razy tą napiętą, między ramionami z kijka lub drutu, nicią i za pomocą pasty polerskiej lub pasty... do zębów, docierało się iglicę lekko dociskając do gniazda i przesuwając "łuk'...
robię to w firmie i tam robią wszystko kompleksowo tzn.planowanie głowicy,frezowanie i docieranie gniazd zaworowych,wyniana uszczelniaczy na zaworach,poza tym sprawdzenie szczelności
Ja wymieniam pogięte zawory,docieram i jeżdżę.
Zawory docierałem teraz, po rozebraniu wcześniej nie były docierane. Wcześniej do głowicy nie zaglądałem. Nie ma skrzywienia. (at)Edit: Na razie dziękuję. Będę rozbierał rozrząd. Będę dalej pytał, a jeśli znajdę przyczynę powiadomię. Pozdrawiam.
Czyli to szare zawory są złe. No logikę powiedziałbym że te z nagarem, ale ok muszę uwierzyć:) Na szrocie szukam głowicy z czarnymi, nie wypalonymi zaworami, docieram gniazda, wymieniam uszczelniacze i zobaczymy co z tego wyjdzie.
Albo jeszcze źle wyregulowane zawory, albo nie były docierane.
Co się długo zastanawiać- podparty zawór. Czy kolega frezował gniazdo i docierał uszkodzony zawór?.
Przewód, świeca sprawdzane, zawory docierałem ale chyba ssący trochę krótko i jeśli nie uszczelnia dobrze to czy to może być powód tego że strzela?
Przepraszam jeśli poczujesz się obrażony - oddaj to komuś do naprawy. To jakby piekarz uczył budowlańca, żeby przekazał mechanikowi, jak się zawory dociera.
Jakie wartości ustawiłeś na luzach zaworowych, docierałeś zawory? Klin i zapłon. Paliwo świeże?
Tłoki robione czyli pierścienie masz nowe ,ale mi chodziło też o cylindry .Robione-Tak? Jeśli tak ,to kompresja jest -hmm :?: Zawory docierałeś czy były tylko sprawdzane na szczelność? Sorry , że pytam, ale zaczyna mi brakować przyczyn co do tego dymienia.
Dociera paliwo do silnika. Jaka jest świeca jak wykręcisz po kilku próbach odpalania? Zawory ustawiłeś po zimie?
Witam. Od wielu lat czyszczę z powodzeniem wszelkie zawory w samochodach przy pomocy okrągłej szczotki drucianej zakładanej do wiertarki. Nigdy nie miałem w związku z tym żadnych problemów, a zawory lśnią zawsze jak nowe. Oczywiście nie radzę czyścić w ten sposób przylgni zaworu (obszaru który styka się z gniazdem), bo później najprawdopodobniej konieczne...
Zatem, który mineralny wysoce rafinowany z ropy naftowej to ten zalecany full syntetyk, hm? Zaden. Oczywiście jest bardzo wielka różnica pomiędzy "syntetyzowanym" a syntetycznym na estrach,to nawet nie podlega dyskusji. Kwestia jest jedynie tego czy idąc po jedno piwo bierzesz torbę 30l na kołach bo jest Ci potrzebna. Swój najlepszy w życiu silnik...
Nowe tuleje mahle z tlokami Tuleje i tłoki mierzone przed montażem? Zawory po docieraniu sprawdzane na szczelność? Próbę olejową robiłeś przed demontażem i po naprawie?
Kompresja była sprawdzana. Tak w ogóle to głowicą była zdejmowana, zawory docierane, planowane. Wymieniane były pierścienie, bo strasznie kopcił. Jak to zimny VAG? Co to znaczy? W sumie to cewek tak dokładnie to nie patrzyłem. Wypadałoby wymienić wszystkie na nowe? W VAG sprawdzić korekty, tylko muszę popatrzeć, która to zakładka. Dodano po 1 Kompresję...
Oczywiście zrobisz jak większość, tzn po kosztach lub niżej a potem auto do ludzi. Albo po kosztach a potem pytanie na forum... Słyszałeś pewno że gniazda się frezuje a zawory dociera?
Nawet przeczytać dokładnie nie umiesz. Gwarantuję, że w 99/100 rozebranych silnikach S4003 znajdziesz podkładki pod wtryskiwaczami. Żeby było szczelnie, to trzeba by to było docierać, jak zawory. Albo przylać młota z góry we wtryskiwacz, żeby się wprasowało jedno w drugie.
Przeczytałem jeszcze raz wszystkie twoje posty i podsumowując: Pierścienie, nowe. Rozrząd, ustawiony poprawnie. Zawory, docierane, ale sprawdź jeszcze luzy, na zimnym silniku. Gaźnik, tutaj jest problem z luzem na osi przepustnicy, musisz to zlikwidować. W ogóle, to jest on dobrze złożony i posiada wszystkie części na swoim miejscu? Szczególnie pływak...
Zawory po docierane, góra uszczelniona to przez dół pompuje ;)
nie jest żle tylko troszkę za duża różnica między 1 i 3,uszczelniacze pod zawory to groszowe sprawy,co do wym uszczelniaczy to będziesz musiał zawory docierać odrazu pastą.podlicz sobie koszt...bo olej też nie jest tani i raczej taniej wyjdzie zrobić niż dolewać taką ilość
Iskra słaba - ale po podaniu paliwa silnik odpala. Ciśnienie sprężania - podobno zawory docierane i jest OK. Jedynie ten nieszczęsny gaźnik - jest w ogóle w nim paliwo, no i jeszcze elektrozawór, jak był sprawdzany? Najlepiej byłoby podmienić na próbę, w ramach pokuty.
W nowych głowicach zawsze trzeba sprawdzać szczelność zaworów i prawie zawsze docierać zawory z gniazdami. Rozbieraj po kolei i weryfikuj. A w zasadzie to mechanik niech poprawia.
Wczoraj zamontowałem nowy cylinder i tłok bo myślałem że dlatego nie odpalał od 7dni. Iskra jest gaźnik wyczyszczony zawory docierane. Ale nie jestem pewien do uszczelniaczy zaworowych bo chyba nie ciągnie paliwa a jak minimalnie zaciągnie to odpali na 3sekundy i gaśnie ale kopci wtedy na niebiesko. Nawet bak wyjąłem i oczyściłem. I wczoraj po złożeniu...
głowica zrobiona płaszczyzna no i nowe zawory wszystkie docierane sprezania jeszcze nie mierzyłem.
Być może popychacze zamieniłem miejscami, zawory były docierane dlatego też mógła zmniejszyć się odległość od popychacza ... Jutro ściągne miske i coś pokombinuje. Dzięki za pomoc tym postem.
Gdyby był problem ze smarowaniem, to zatarły by się koniki klawiatury a nie zawór, po to są uszczelniacze na trzonkach żeby olej się do nich nie dostawał. Tak naprawdę widzę dwie opcje: Pierwsza, to nie dokładnie umyta głowica po docieraniu zaworów i pasta ścierna dostała się do prowadnicy, druga to uszkodzona, żle rozwiercona prowadnica. W tym silniku...
Witam. Przy okazji wymiany UPG, głowica była oddana do gruntownego remontu (zawory, docieranie, frezowanie, planowanie, wymiana uszczelniaczy zaworowych, sprawdzanie szczelności). Nowe szpilki dokręciłem tak jak książka pisze (kolejność i momenty). Pisałem powyżej. Głowica planowana i remontowana.
Sprawdź przepływomierz, czy nie jest zalany.
pierścienie Goetza panewki Glyco sprawdzić średnice czopów na wale czy trzymają wymiar sprawdzić średnicówką cylindry czy nie ma jaja poprawić honownicą głowica do obróbki tzn poprawienie gniazd, ewentualne szlifowanie zaworów i docieranie całości nie zapomnij o nowych uszczelniaczach na zaworach bedzie problem pisz
ja za 100 zl mialem planowana glowiece , wymieniane prowadnice , docierane zawory wymieniane uszczelniacze , glowica 8v
Ale po co ma to od razu rozbierać jak nawet nie zrobił próby olejowej i druciana szczotka to nie powiem co może sobie robić zawory dociera sie pasta zaworowa i wtedy mamy pewność że beda szczelne a nie zczotkami, ale jak juz mowilem pooządne pomiary i po drugie nie chce mi sie wierzyć ze tak wszystkie cylindry maja równo 4 bary może zły pomiar może...
Jednak Polacy nie potrafią. :D Rozbierasz silnik, wyjmujesz wałek rozrządu i zawór można docierać. Składasz silnik, wkładasz zawór i sprawdzasz luz. Szlifujesz trzonek w razie potrzeby aby zwiększyć luz. Mycie benzyną niczego nie zmieni ani w niczym nie pomoże, jeżeli brak luzu na zaworze.
Witam. Mam Seata Leona 1.4 MPI 16V z 2011 r. Wymieniane były pierścienie tłokowe, bo kopcił dość mocno. Głowica była planowana, uszczelniacze zaworowe nowe. Zawory poddane docieraniu. Uszczelka pod głowicą nowa. Złożyłem wszystko do kupy, śruby podkręcałem: 40 Nm, 60 Nm i 2 x 90 stopni. Po odpaleniu, po jakimś czasie, z układu wydechowego pluje wodą...
Najprościej to dotrzeć oba elementy na pastę zaworową tak jak się dociera zawory w głowicy . Czyli zablokować wał aby się nie obracał , posmarować czop pastą do docierania , założyć koło i obracając oscylacyjnie docierać .
Ciężko powiedzieć. W moim pierwszym oryginalnym chińskim GB Street fachowiec wymieniał razem z dyszami (nie rozwiercaj - kup nowe) - przejechałem 50 tys. i sprzedałem. Kupiłem drugiego "rometa" wymieniony tylko zestaw 70cc, bez ruszania gaźnika i na moje oko działały tak samo. Nie zrobił nawet 5 tys. gościu mi go na parkingu przejechał... :( Najnowszy...
Pytałem o zawory? A docierane chociaż ? sprawdzone na szczelność ? A jak pociągnął pompę i wtryski trochę na sucho to też mogły dostać popalić.
Witam, w jaki sposób sprawdzacie szczelność zaworów w głowicy ? zalewając benzyna ekstrakcyjną tak jakby od dołu komorę spalanie czy może przez otwory dolotowe od kolektora ssącego i wydechowego? drugie pytanie to czy robić to na spiętych zaworach czy mogą być luźno wrzucone, gdyż nie ma sensu wszystkiego składać żeby później okazało się że nie dokładnie...
Panowie,wczoraj docierałem zawory A niby jak to robiłeś?
sorry, że tak długo nie pisałem. Oczywiście zmieniłem cały zestaw ..zajęło mi to około 3-5 godz. ale następnym razem byłoby znacznie szybciej...Junak śmiga, zębatek nie zmieniam, niech młody się wprawi do 70-80km/ godz. później pomyślę..ważne że pod górki nie muszę tak długo na niego czekać...ostatnio ktoś mnie uświadamiał że te zestawy tunigowe trzeba...
Cześć, zabieram się za naprawę zapasowej głowicy, po wstępnym sprawdzeniu luzu zaworów w prowadnicach stwierdziłem ze ssące zostawię a wymienię tylko prowadnice wydechowe. Chciał bym dopytać czy jak już ładnie wyczyszczę zawory żeby można było docierać w gnieździe to czy docierać je już po wymianie prowadnic czy jeszcze na starych?
Zawory były regulowane tak jak piszesz... głowica była zakładana nowa w grudniu przed świętami i zawory były docierane bo mimo że głowica była nowa to zawory troche puszczały... ciśnienie trzyma bardzo dobre. Z odpalaniem nie ma problemu czy ciepły czy zimny... A myśle że taki przebieg to nie dużo bo wcześniej miałem zippa vapira to dożył bez remontu...
Czy docierałeś zawory lub sprawdziłeś ich szczelność? Czy wyregulowałeś luz zaworowy? Czy sprawdziłeś szczelność rurki podciśnienia biegnącej do podciśnieniowego zaworu paliwa? Czy sprawdziłeś sprawność zaworu paliwa?
Wymiana zaworu drenażowego niestety nie pomogła (tak jak i wymiana w nim uszczelek wcześniej) - no może poza tym, że teraz w trakcie płukania/zaparzania dużo mniej wody leci bokiem (prawie w ogóle), jednak na końcu wszystko wylewa się przez zawór drenażowy. Nadal woda dociera do komory z kawą w zaparzaczu i nie przechodzi dalej - jakby było za małe...
docierać ursus docierać silnik docierać pilarek
suszarka naprawa pompa ciepła kondensatory inwerterze domofony breloki
sprzedam wkładki gramofonowe delongi zamontuj
SID 67 - co oznacza w diagnostyce pojazdów i elektronice? Jak podłączyć Gatebox Pro z napędem Nice Alto 100?