Patrząc na silnik z lewej strony masz kanał olejowy uszczelka ze starości olej ci będzie puszczało do zbiorniczka i może na zewnątrz też lać. Koszty nie są duże tylko jak chcesz uszczelkę, masz rozebrane możesz zawory docierać uszczelniacze wymienić.
Zawory dociera się w nowych czy starych prowadnicach ?
Wszystkie vw (te starsze) maja problem z klepiącymi zaworami, jak sie silnik zagrzeje to jest ciszej, ale nie zawsze a spowodowane jest to tym ze ludziska za zadko wymienija olej !!!!w 90% przypadków wystarczy wyjąć wałek, szklanki i pożądnie to wyczyscic powinno przestac. Jest to gdzies opisane nawet jak to samemu zrobic chyba na jakiejs stronie klubu...
Jeśli wymieniłeś tłoki i pierścienie a tuleje zostały stare to tak będzie trochę pojeździsz po robisz i powinno mu przejść (pierścienie dotrą się do tulei) , a czy docierałeś zawory w głowicy ?? to też może być przyczyną.
Otóż nie wszystkie sprężarki mają, bardzo szczelne zawory, konstrukcja mojej wyklucza taką możliwość. Moje zawory docierałem na szkle papierem ściernym 1200 + pasta polerska. Mimo to nie trzymały małej kompresji (sprawdzane ustami :) )(ich budowa, płytkowa, nie daje dobrego długiego uszczelnienia, a tylko chwilowe podczas pracy tłoka). Dodatkowo jeśli...
Oczywiście, że można dotrzeć, kiedyś w dobie brakujących części to się robiło. Z patyczka lub drutu i mocnej nici robiło się łuk, następnie owijało się iglicę zaworka ze trzy razy tą napiętą, między ramionami z kijka lub drutu, nicią i za pomocą pasty polerskiej lub pasty... do zębów, docierało się iglicę lekko dociskając do gniazda i przesuwając "łuk'...
Moim zdaniem jeśli podczas kręcenia orbitrolem nie wzrasta ciśnienie w układzie HP to do pompy nie dociera sygnał LS , orbitrol niesprawny albo zawór hamulca przyczepy blokuje LS Zajrzyj do tego zaworu , może coś się zacięło albo zapchało .
robię to w firmie i tam robią wszystko kompleksowo tzn.planowanie głowicy,frezowanie i docieranie gniazd zaworowych,wyniana uszczelniaczy na zaworach,poza tym sprawdzenie szczelności
Ja wymieniam pogięte zawory,docieram i jeżdżę.
Zawory docierałem teraz, po rozebraniu wcześniej nie były docierane. Wcześniej do głowicy nie zaglądałem. Nie ma skrzywienia. (at)Edit: Na razie dziękuję. Będę rozbierał rozrząd. Będę dalej pytał, a jeśli znajdę przyczynę powiadomię. Pozdrawiam.
Albo jeszcze źle wyregulowane zawory, albo nie były docierane.
Co się długo zastanawiać- podparty zawór. Czy kolega frezował gniazdo i docierał uszkodzony zawór?.
Czyli to szare zawory są złe. No logikę powiedziałbym że te z nagarem, ale ok muszę uwierzyć:) Na szrocie szukam głowicy z czarnymi, nie wypalonymi zaworami, docieram gniazda, wymieniam uszczelniacze i zobaczymy co z tego wyjdzie.
Przewód, świeca sprawdzane, zawory docierałem ale chyba ssący trochę krótko i jeśli nie uszczelnia dobrze to czy to może być powód tego że strzela?
Przepraszam jeśli poczujesz się obrażony - oddaj to komuś do naprawy. To jakby piekarz uczył budowlańca, żeby przekazał mechanikowi, jak się zawory dociera.
Jakie wartości ustawiłeś na luzach zaworowych, docierałeś zawory? Klin i zapłon. Paliwo świeże?
Tłoki robione czyli pierścienie masz nowe ,ale mi chodziło też o cylindry .Robione-Tak? Jeśli tak ,to kompresja jest -hmm :?: Zawory docierałeś czy były tylko sprawdzane na szczelność? Sorry , że pytam, ale zaczyna mi brakować przyczyn co do tego dymienia.
Kompresja była sprawdzana. Tak w ogóle to głowicą była zdejmowana, zawory docierane, planowane. Wymieniane były pierścienie, bo strasznie kopcił. Jak to zimny VAG? Co to znaczy? W sumie to cewek tak dokładnie to nie patrzyłem. Wypadałoby wymienić wszystkie na nowe? W VAG sprawdzić korekty, tylko muszę popatrzeć, która to zakładka. Dodano po 1 Kompresję...
Dociera paliwo do silnika. Jaka jest świeca jak wykręcisz po kilku próbach odpalania? Zawory ustawiłeś po zimie?
Nowe tuleje mahle z tlokami Tuleje i tłoki mierzone przed montażem? Zawory po docieraniu sprawdzane na szczelność? Próbę olejową robiłeś przed demontażem i po naprawie?
Witam. Od wielu lat czyszczę z powodzeniem wszelkie zawory w samochodach przy pomocy okrągłej szczotki drucianej zakładanej do wiertarki. Nigdy nie miałem w związku z tym żadnych problemów, a zawory lśnią zawsze jak nowe. Oczywiście nie radzę czyścić w ten sposób przylgni zaworu (obszaru który styka się z gniazdem), bo później najprawdopodobniej konieczne...
Nawet przeczytać dokładnie nie umiesz. Gwarantuję, że w 99/100 rozebranych silnikach S4003 znajdziesz podkładki pod wtryskiwaczami. Żeby było szczelnie, to trzeba by to było docierać, jak zawory. Albo przylać młota z góry we wtryskiwacz, żeby się wprasowało jedno w drugie.
Oczywiście zrobisz jak większość, tzn po kosztach lub niżej a potem auto do ludzi. Albo po kosztach a potem pytanie na forum... Słyszałeś pewno że gniazda się frezuje a zawory dociera?
Zawory po docierane, góra uszczelniona to przez dół pompuje ;)
Przeczytałem jeszcze raz wszystkie twoje posty i podsumowując: Pierścienie, nowe. Rozrząd, ustawiony poprawnie. Zawory, docierane, ale sprawdź jeszcze luzy, na zimnym silniku. Gaźnik, tutaj jest problem z luzem na osi przepustnicy, musisz to zlikwidować. W ogóle, to jest on dobrze złożony i posiada wszystkie części na swoim miejscu? Szczególnie pływak...
W nowych głowicach zawsze trzeba sprawdzać szczelność zaworów i prawie zawsze docierać zawory z gniazdami. Rozbieraj po kolei i weryfikuj. A w zasadzie to mechanik niech poprawia.
Wczoraj zamontowałem nowy cylinder i tłok bo myślałem że dlatego nie odpalał od 7dni. Iskra jest gaźnik wyczyszczony zawory docierane. Ale nie jestem pewien do uszczelniaczy zaworowych bo chyba nie ciągnie paliwa a jak minimalnie zaciągnie to odpali na 3sekundy i gaśnie ale kopci wtedy na niebiesko. Nawet bak wyjąłem i oczyściłem. I wczoraj po złożeniu...
nie jest żle tylko troszkę za duża różnica między 1 i 3,uszczelniacze pod zawory to groszowe sprawy,co do wym uszczelniaczy to będziesz musiał zawory docierać odrazu pastą.podlicz sobie koszt...bo olej też nie jest tani i raczej taniej wyjdzie zrobić niż dolewać taką ilość
Iskra słaba - ale po podaniu paliwa silnik odpala. Ciśnienie sprężania - podobno zawory docierane i jest OK. Jedynie ten nieszczęsny gaźnik - jest w ogóle w nim paliwo, no i jeszcze elektrozawór, jak był sprawdzany? Najlepiej byłoby podmienić na próbę, w ramach pokuty.
głowica zrobiona płaszczyzna no i nowe zawory wszystkie docierane sprezania jeszcze nie mierzyłem.
Być może popychacze zamieniłem miejscami, zawory były docierane dlatego też mógła zmniejszyć się odległość od popychacza ... Jutro ściągne miske i coś pokombinuje. Dzięki za pomoc tym postem.
Gdyby był problem ze smarowaniem, to zatarły by się koniki klawiatury a nie zawór, po to są uszczelniacze na trzonkach żeby olej się do nich nie dostawał. Tak naprawdę widzę dwie opcje: Pierwsza, to nie dokładnie umyta głowica po docieraniu zaworów i pasta ścierna dostała się do prowadnicy, druga to uszkodzona, żle rozwiercona prowadnica. W tym silniku...
Sprawdź przepływomierz, czy nie jest zalany.
Witam. Przy okazji wymiany UPG, głowica była oddana do gruntownego remontu (zawory, docieranie, frezowanie, planowanie, wymiana uszczelniaczy zaworowych, sprawdzanie szczelności). Nowe szpilki dokręciłem tak jak książka pisze (kolejność i momenty). Pisałem powyżej. Głowica planowana i remontowana.
pierścienie Goetza panewki Glyco sprawdzić średnice czopów na wale czy trzymają wymiar sprawdzić średnicówką cylindry czy nie ma jaja poprawić honownicą głowica do obróbki tzn poprawienie gniazd, ewentualne szlifowanie zaworów i docieranie całości nie zapomnij o nowych uszczelniaczach na zaworach bedzie problem pisz
Ale po co ma to od razu rozbierać jak nawet nie zrobił próby olejowej i druciana szczotka to nie powiem co może sobie robić zawory dociera sie pasta zaworowa i wtedy mamy pewność że beda szczelne a nie zczotkami, ale jak juz mowilem pooządne pomiary i po drugie nie chce mi sie wierzyć ze tak wszystkie cylindry maja równo 4 bary może zły pomiar może...
ja za 100 zl mialem planowana glowiece , wymieniane prowadnice , docierane zawory wymieniane uszczelniacze , glowica 8v
Witam. Mam Seata Leona 1.4 MPI 16V z 2011 r. Wymieniane były pierścienie tłokowe, bo kopcił dość mocno. Głowica była planowana, uszczelniacze zaworowe nowe. Zawory poddane docieraniu. Uszczelka pod głowicą nowa. Złożyłem wszystko do kupy, śruby podkręcałem: 40 Nm, 60 Nm i 2 x 90 stopni. Po odpaleniu, po jakimś czasie, z układu wydechowego pluje wodą...
Jednak Polacy nie potrafią. :D Rozbierasz silnik, wyjmujesz wałek rozrządu i zawór można docierać. Składasz silnik, wkładasz zawór i sprawdzasz luz. Szlifujesz trzonek w razie potrzeby aby zwiększyć luz. Mycie benzyną niczego nie zmieni ani w niczym nie pomoże, jeżeli brak luzu na zaworze.
Ciężko powiedzieć. W moim pierwszym oryginalnym chińskim GB Street fachowiec wymieniał razem z dyszami (nie rozwiercaj - kup nowe) - przejechałem 50 tys. i sprzedałem. Kupiłem drugiego "rometa" wymieniony tylko zestaw 70cc, bez ruszania gaźnika i na moje oko działały tak samo. Nie zrobił nawet 5 tys. gościu mi go na parkingu przejechał... :( Najnowszy...
Najprościej to dotrzeć oba elementy na pastę zaworową tak jak się dociera zawory w głowicy . Czyli zablokować wał aby się nie obracał , posmarować czop pastą do docierania , założyć koło i obracając oscylacyjnie docierać .
Pytałem o zawory? A docierane chociaż ? sprawdzone na szczelność ? A jak pociągnął pompę i wtryski trochę na sucho to też mogły dostać popalić.
Witam, w jaki sposób sprawdzacie szczelność zaworów w głowicy ? zalewając benzyna ekstrakcyjną tak jakby od dołu komorę spalanie czy może przez otwory dolotowe od kolektora ssącego i wydechowego? drugie pytanie to czy robić to na spiętych zaworach czy mogą być luźno wrzucone, gdyż nie ma sensu wszystkiego składać żeby później okazało się że nie dokładnie...
sorry, że tak długo nie pisałem. Oczywiście zmieniłem cały zestaw ..zajęło mi to około 3-5 godz. ale następnym razem byłoby znacznie szybciej...Junak śmiga, zębatek nie zmieniam, niech młody się wprawi do 70-80km/ godz. później pomyślę..ważne że pod górki nie muszę tak długo na niego czekać...ostatnio ktoś mnie uświadamiał że te zestawy tunigowe trzeba...
Cześć, zabieram się za naprawę zapasowej głowicy, po wstępnym sprawdzeniu luzu zaworów w prowadnicach stwierdziłem ze ssące zostawię a wymienię tylko prowadnice wydechowe. Chciał bym dopytać czy jak już ładnie wyczyszczę zawory żeby można było docierać w gnieździe to czy docierać je już po wymianie prowadnic czy jeszcze na starych?
Panowie,wczoraj docierałem zawory A niby jak to robiłeś?
Czy docierałeś zawory lub sprawdziłeś ich szczelność? Czy wyregulowałeś luz zaworowy? Czy sprawdziłeś szczelność rurki podciśnienia biegnącej do podciśnieniowego zaworu paliwa? Czy sprawdziłeś sprawność zaworu paliwa?
Zawory były regulowane tak jak piszesz... głowica była zakładana nowa w grudniu przed świętami i zawory były docierane bo mimo że głowica była nowa to zawory troche puszczały... ciśnienie trzyma bardzo dobre. Z odpalaniem nie ma problemu czy ciepły czy zimny... A myśle że taki przebieg to nie dużo bo wcześniej miałem zippa vapira to dożył bez remontu...
Sytuacja na ten moment - nie czekając na miernik (czasu mało bo robota stoi) zrobiłem test sprężarką ale nic konkretnie nie wysłuchałem więc zdjąłem głowicę. Głowicę bez demontażu zaworów zawiozłem do znajomego mechanika - stwierdził, że winny jest zawór dolotowy (mocno okopcony) i wykonał docieranie. Zawór wydechowy był ok. Dziś odbieram uszczelkę...
Opisz po kolei ten mały remont, co było robione i jak, jak docierany, ustawiane zawory- możliwe podparcie zaworów. Po co był ten mały remont?.
witam luzy zaworowe sprawdzone i wyregulowane? docierałeś zawory po zdjeciu głowicy? pozdro T
w domu zimno przy 33 stopniach zadanych No nie wiem jakie temperatury u Kolegi ale u mnie już trzecią noc ok -18 w nocy i przy 33 stopniach na podłogę mogło by być za mało. Na czas mrozów silnych zwiększam do 35. gdyby każda skrzynka miała by swoją pompę w obwodzie to nie poprawiło by to obiegu nawet przy mniejszym biegu? Moim zdaniem poprawiło by...
Bo kopci na zimnym na niebiesko i wymieniałem uszczelniacze, popychacze, docierałem zawory i grzechem byłoby nie sprawdzić pierścieni czy czasem nie popękane.
Wygląda to na problem z obiegiem wody w instalacji. Kiedy kocioł zaczyna grzać, jak szybko ciepła woda dociera do grzejników, czy grzejniki są całe ciepłe, jakie zawory na grzejnikach, ile jest tych grzejników, jaki to kocioł (typ, moc)?
To się zgodzę zawiozłem głowice do regeneracji w jesieni. Zapłaciłem za wymianę prowadnic, gniazd i zaworów oraz planowanie płaszczyzny. Co się okazało jak przywiozłem do domu zawory nie trzymały na nafcie nawet 2 minuty. Gniazda zostały stare tylko zfrezowane, jedno płycej drugie głębiej. Zawory musiałem sam docierac. Tak więc zapłacone za szajs. Dlatego...
Panowie, docieram te zawory i delikatnie kropelka wisi, czy to musi być aż tak szczelne? Pewnie trzeba przed dotarciem frezować.
Dzięki za rady ;) Dzisiaj po raz n-ty raz próbowałem docierać zawory... Testowałem różne twardości sprężyny i nic z tego. Przy największej twardości było trochę lepiej, ale za mało. Może spróbuję wykonać głowicę na nowo. Poszukam na złomie jakiegoś kawałka aluminium. Jeszcze tylko nie wiem jak gwint zrobię na świecę M10x1. Może zrobię gwintownik ze...
Witam co do roboty takiego silnika to uszczelniacze na zaworach i docieranie zaworów i do tego na pewno pierścienie. Dodano po 1 A jest gaz wym aucie?
Podobno docierali zawory, ale czy gniazda tylko czy trzonki też ciężko powiedzieć... Emulację sondy mam ustawioną na masę od początku, podobno to nieszkodliwe ustawienie.
Dobrze dotarte zawory nie mają prawa się "pocić" .
Cześć, wymieniałem rozrząd z powodu cieknącej pompy wody. Po drodze zmieniłem chłodnicę i zbiorniczek wyrównawczy bo też puszczała a w zbiorniczku skruszał środek. Cały rozrząd był zalany płynem chłodniczym. Auto przed wymianą nie pracowało idealnie, i po sprawdzeniu kompresji po wymianie rozrządu mam wartości 12, 12, 7,5 po próbie olej. 11 , 12 Pytanie...
Kol. robokop nie powiększaj żenady tego tematu i nie pisz, że zawory da radę docierać wiertarką. Służy do tego docieraczka.
Gaz do domu dociera? Np w kuchence gazowej jest ?
Uszczelniacze zaworowe będą odpowiedzialne za zwiększone zużycie oleju, ale nie będą odpowiedzialne za niską kopresję. Ja oprócz pierścieni, sprawdziłbym głowice. Najprawdopodobniej massz powypalane gniazda zaworowe. Jeśli już masz zdjętą głowicę, to nalej do kanałó ssących i wylotowych po trochę nafty i odstaw głowicę na jakiś czas. Następnie odwróć...
Witam Kol. Awers jeżeli jest wyczuwalny dość duży luz to wymień te prowadnice . Ja też po wymianie prowadnic [jeżeli grzybki zaworów i gniazd nie są wybite] tylko docieram zawory , oczywiście przy docieraniu widzę jak przylega [dociera się ] do gniazda , w przypadku jakichkolwiek odchyleń zaworu wobec gniazda , frezuje gniazdo . Praktycznie po każdym...
Olej wycieka odmą, podłączoną rurką od pokrywy zaworów do obudowy filtra powietrza. A może problem nadal jest z zaworami/głowicą, docierałem po raz pierwszy, może za słabo? Docierałem aż na całym obwodzie zaworów i gniazd był ślad docierania w postaci paska o szerokości ok 1mm, może ciut mniej, docierałem ręcznie, tzn bez kombinowania z wiertarką etc...
Na benzynie nie wiem jak wygląda spalanie, bo żeby to sprawdzić to by trzeba było chyba zatankować zbiornik do pełna. Jeśli chodzi o rozrząd to ustawiony jest moim skromnym zdaniem ok, na znaki tak jak w książce jest napisane a tak w ogóle to jeździłem wcześniej na tym słabszym silniku. Później poszła uszczelka pod głowicą i zmieniłem silnik na ten...
Nie znam kotła, ale czy jesteś pewien, że gaz dociera. Słyszałem o przypadkach zablokowania się reduktora, jeżeli takowy jest przed licznikiem gazu, może też ktoś zakręcił zawór gazowy ( masz co najmniej dwa do sprawdzenia,przed gazomierzem i przed kotlem) , może też poszedł jakiś syf instalacją po jakiś pracach i zatkało filtr gazowy. Trzeba najpierw...
powierzchnie na wydechu nie przylegają całe bo są wrzery Na całym obwodzie grzybka zaworu (w połowie skośnej płaszczyzny grzybka) oraz jego gniazda ma być jednolity matowy pierścień po docieraniu, jak masz wżery to docieranie nic nie da trzeba szlifować i frezować
Skoro słychać zawory - ustaw je jak należy. Co do docierania, radzę poczytać w sprawdzonych źródłach jak to się robi.
Jeżeli głowice są fabrycznie nowe to w technologi produkcji głowic nie ma operacji docierania zaworów i zawory są szczelne. Luzy na zaworach są dobrze ustawione ?
Chodzi mi o doprowadzenie do maksymalnej szczelności zaworów znajdujących się w gniazdach. Czy uszczelkę pod głowicą należy potraktować jakimś uszczelniaczem? Doszedłem do momentu gdzie jeden cylinder próbuje gadać, ale to wciąż za mało do zapłonu. Wie ktoś jakie są koszta szlifowania zaworów? Bo szczerze mówiąc już nie mam na to cierpliwości. Jeszcze...
nie tylko pastą docierał. nie było wżerów
U mnie wypadania zapłonu niema ale wydmuchało uszczelkę pod głowicą albo głowica pęknięta , dalej jeździ ale tak do 6km nie dalej i niema ogrzewania .Z uwagi na zły stan zaworów wydechowych , kupiłem używaną głowice M16A z liany - pomiar luzów wygląda obiecująco ale ją rozbiorę i po docieram zawory , bo po zalaniu benzyną wydechowe na 2 cylindrach przepuszczają...
Wymiana zaworu drenażowego niestety nie pomogła (tak jak i wymiana w nim uszczelek wcześniej) - no może poza tym, że teraz w trakcie płukania/zaparzania dużo mniej wody leci bokiem (prawie w ogóle), jednak na końcu wszystko wylewa się przez zawór drenażowy. Nadal woda dociera do komory z kawą w zaparzaczu i nie przechodzi dalej - jakby było za małe...
W starych dieslach to większy problem był z zaworami ssącymi niż wydechowymi. Wydechowy jest smarowany sadzą i dłużej utrzymuje luz zaworowy niż ssący. Zawory są robione z jednego kawałka metalu a na końcu trzonek przyciąga magnes a grzybka już nie. Fabryka jak składa głowice to nie procesu docierania zaworów i zawory są od razu szczelne, dlaczego ?
Silnik od kosiarki nie nadaje sie do tego, ludzie przecież silniki od kosiarek to cztero suwy dolnozaworowe i wystarczy że sie go przechyli i już po zabawie, trzeba zawory docierać, poza tym mogą tylko pracować w pozycji pionowej wału czyli tak jak są oryginalnie w podwoziu kosiarki, nie wyobrażam sobie jakie przełożenie zastosujecie do napędu koła...
Teraz problem polega na tym, że silniczek czasami strzela w gaźnik, a przeważnie dzieje się to około 5 minutach pracy na wolnych obrotach Przy nowym silniku powiedział bym że to normalne, i że zawory się do klepią, ale twój na nowy nie wygląda, więc na pewno zawory, regulacja luzów, docieranie gniazd.
Wydaje mi się że platynki i reszta są ogarnięte. Próbowałem oczywiście zmiany przerwy na platynkach ale to co najwyżej pogarszało iskre . Zostaje mi gaźnik albo zawory(które podobno pan Mietek docierał, ustawiał) ale w to nie bardzo chce ingerować bo to dolnozaworowy silnik
Już zrobione, nie uwierzycie ale pomimo że kompresja na moje oko była odpowiednia po dotarciu zaworów skaka powyżej 12bar silnik chodzi jak żyleta, zawory wypaliło i pomimo że na rozruszniku podczas kręcenia skakało mi na wskaźniku do 8, to na próbie "wodnej" z benzyną na głowicy uciekła cała w ciągu kilku sekund, szczerze nie spodziewałem się tego....
silnik nic nie ucierpiał tylko poprzednia głowica. ale już za późno. Tata jutro ma dostać uszczelniacze i zawory ,jedynie paste do docierania dokupić i mówi że sam to zrobi.
Zmierz ciśnienie sprężania, okaże się czy to pierścienie czy zawory. Ok to dopiero jutro bo w domu nie mam czym podjadę do kogoś... Dodano po 5 A jak zechcę wymienić to i to? Żeby było już pewne to w jaki sposób to zrobić?? Po prostu kupić w sklepie oryginalne pierścienie i zawory i wymienić, docierając przy tym zawory potem zakładając głowicę i wymieniając...
Cały rozrząd był zmieniany na nowy łącznie z trybem pompki oleju uszczelka też nowa założona. Zawory nie były docierane bo pisałem do gościa jak kupowałem głowice to odpisał że nie trzeba. W starej głowicy gwint od świecy zerwany tak bym stara założył na sprawdzenie Dodano po 3 Zdjęłem dzisiaj Celinder okazało się że pierścionki się przestawiły pokrywały...
Nie jestem specem od lodówek, ale śledząc temat okiem elektronika, sprawdził bym poniższe gdzie postawiłem ? - elektronika czyli moduł sterujący wraz z zasilaczem sprawne, bo podmienione w lodówce uszkodzonej i w lodówce sprawnej, ok. - czujniki temperatury 2szt (czy na pewno są dwa, bo w niektórych lodówkach są na przykład 3), sprawdzone! - kable z...
Proszę ściągnąć przednią ścianę w pralce i przeszukać kable. Możliwe że któryś przerwany lub co gorsza dotyka metalicznie obudowy. Proszę też sprawdzić czy czujka NTC nie ma przebicia - zdrowa nie powinna mieć. Grzałkę też nie zaszkodzi sprawdzić. Zawory i grzałki tutaj są załączane z przekaźnika. Jeśli nie jest sklejony to naturalne że da napięcie...
Zacznij od regulacji ciśnienia na sekcji od siłownika który zwalnia. Bardzo prawdopodobne jest , że zawór liniowy stracił charakterystykę. Ciśnienie w sekcjach gdzie nie ma zaworów przeciążeniowych ustalają główne zawory. Najlepiej ustawić to według danych fabrycznych , jeżeli ich nie posiadasz sprawdź najpierw jakie jest ciśnienie obecnie , aby można...
witam w moim ojciec wymienił cylindry z tłokami 5 lat wcześniej zetor7211 mało pracował i palił niebieskim dymem po rozgrzaniu już normalnie (ciężki i długi rozruch) ,kompresja 22 , 23 , 25 , 23 taka nierówna ,tłoki prawidłowe komory spalania ~47ml ,po wyciągnięciu tłoków okazało się iż są one jak nowe zero zużycia niepotrzebnie wyciągane , problemem...
Wybicie i wbicie to nie problem. Potem musisz je rozwiercić. Naprawdę trzeba coś rozwiercic? Czy to nie ma być idealnie spasowane z sobą? Prowadnice od ssących chce zostawić luz minimalny, tylko chciałem wymienić wydechowe. Zawory zostawiam stare wyczyszczone. Będę je docierać do głowicy.
Ewidentnie nie dostaje gazu. Przyczyn może być kilka: nieszczelność w dolocie za mikserem, zbyt niskie ciśnienie gazu na wyjściu z reduktora, a może po prostu zawór na zbiorniku gazu nie jest otwarty do końca... Należy sprawdzić, czy całe powietrze jakie dociera do silnika przechodzi przez mikser, sprawdzić samo mocowanie miksera oraz wyregulować naprężenie...
Witam, nie jestem mechanikiem, więc przewrażliwionym ten temat lepiej nie czytać. Nie jestem mechanikiem i samochody umiem jedynie odpalać i tankować ale zostałem zmuszony do naprawy silnika swojego samochodu. Pokazuję jak w prosty sposób bez narzędzi profesjonalnych samemu poskładać silnik, jego przeszlifować, zrobić planowanie, zrobić honowanie i...
Witam! Szanowny przyjacielu. Na wstępie proponował bym,żeby to zrobił fachowiec ponieważ zdjęcie głowicy będzie się wiązało z odkręceniem kolektora wydechowego gdzie urywają się szpilki.Dalej do odkręcenia głowicy potrzebne odpowiednie klucze a przy dokręceniu klucz dynamometryczny. Dalej przy wymianie zaworu potrzebny frez by przefrezować gniazdo....
Widocznie nie dociera sygnał odpowiedni z czujników stad logika głupieje. MOze własnie nawet którys układ logiczny siadł
Odebrałem z naprawy.Planowana głowica,jeden zawór nowy drugi wyprostowany,docieranie zaworów,uszczelki,płyn chłodzący,robocizna 500zł. Niedopilnowanie terminu wymiany rozrządu kosztowało niepotrzebnie 500zł. Silnik pracuje poprawnie. Temat zamykam.Dziękuję.
To wymieniaj uszczelki obie i od razu docieranie zaworów wymiana uszczelnień na zaworach itd.Zrób pełny zestaw. A jaki masz silnik 3,3 czy 3,8
Można próbować i dać mini zawór kulowy ale jak są załamania to cięzko będzie, dosc nie dawno kolega mi sie pytal co zrobic bo ma bez pompy i mu wychodzi cieplo z bojlera tylko nie pamietam czy dociera na piętro docelowo czy po prostu wychodzi 2-3 metry i stoi i przez rure bojler stygnie. a tez pexem zrobione, tylko On nie chcial zeby caly czas mu wyciągało...
A wiec docierałem zawór bez odkręcania głowicy tz pastę nakładałem przez wydech, teraz tak mysle co sie stanie z jakimiś tam resztkami tej pasty, cylinder płukałem kilka razy ale mimo wszystko pewnie coś zostało, i teraz mam problem nie wiem czy uruchomic silnik z myslą że paste spali i wydmucha, czy może doprowadzi to do wytarcia cię ścianek cylindra,...
To tak klin cały dopiero rozbierany, cylek w sumie w bardzo ładnym stanie z tłokiem, góra silnika była robiona zawory nowy i docierane, luzy ok, po wymianie dyszy problem nie ustepuje jest taki sam tylko przestał strzelać a gaśnie po dodaniu gazu. Podejrzewam moduł zapłonowy możliwe że to przez niego się tak dzieje? Czytałem na forum że ktoś miał taki...
Cześć, Mam problem ze zmywarką Bosch (model SRV53M03EU/44). Od początku działania programu działa w jakiejś pętli - niby pobiera wodę, widać przelewanie się w płaszczu, słychać szum przepływu przy zaworze dopływowym, ale nie dociera ona do wnętrza zmywarki tylko jakby od razu jest odprowadzana odpływem. Załączam nagranie gdzie widać co chwilę uruchamiający...
jak długo stał to mógł zawór podgnić, i nie domyka się, i jak pisze kol. "Strumien swiadomosci" może po prostu nie masz kompresji przez to, możesz próbować psikać wd40 i zawór naciskać, a tłokiem go cofać i tak kilkadziesiąt razy, może się rozrusza, a nie to ściąganie głowicy i zaworów i czyszczenie, docieranie itd
Wreszcie znalazłem troszkę czasu żeby opisać co się stało - zgieło tylko dwa zawory wydechowe :D ale i tak koszt to 2700 pln :| Mechanik zapytał się tylko czy robię dla siebie czy na handel. Skoro dla siebie to stwierdził że lepiej wymienić wszystkie zawory niech się docierają razem. Głowica też sporo pochłoneła. Uszczelka pod głowice metalowa też droga....
docierać ursus docierać silnik docierać pilarek
microsoft windows ultimate złacze odbiornika zawiesza samsung
schneider sedna schneider sedna
Diagnosing PSA DTCs: Tools and Methods Strojenie bass-reflex 85l dla B&C 15PS100-4: optymalne Fb, port, parametry T-S