Patrząc na silnik z lewej strony masz kanał olejowy uszczelka ze starości olej ci będzie puszczało do zbiorniczka i może na zewnątrz też lać. Koszty nie są duże tylko jak chcesz uszczelkę, masz rozebrane możesz zawory docierać uszczelniacze wymienić.
Zawory dociera się w nowych czy starych prowadnicach ?
Wszystkie vw (te starsze) maja problem z klepiącymi zaworami, jak sie silnik zagrzeje to jest ciszej, ale nie zawsze a spowodowane jest to tym ze ludziska za zadko wymienija olej !!!!w 90% przypadków wystarczy wyjąć wałek, szklanki i pożądnie to wyczyscic powinno przestac. Jest to gdzies opisane nawet jak to samemu zrobic chyba na jakiejs stronie klubu...
Jeśli wymieniłeś tłoki i pierścienie a tuleje zostały stare to tak będzie trochę pojeździsz po robisz i powinno mu przejść (pierścienie dotrą się do tulei) , a czy docierałeś zawory w głowicy ?? to też może być przyczyną.
Ja wymieniam pogięte zawory,docieram i jeżdżę.
Otóż nie wszystkie sprężarki mają, bardzo szczelne zawory, konstrukcja mojej wyklucza taką możliwość. Moje zawory docierałem na szkle papierem ściernym 1200 + pasta polerska. Mimo to nie trzymały małej kompresji (sprawdzane ustami :) )(ich budowa, płytkowa, nie daje dobrego długiego uszczelnienia, a tylko chwilowe podczas pracy tłoka). Dodatkowo jeśli...
Zawory docierałem teraz, po rozebraniu wcześniej nie były docierane. Wcześniej do głowicy nie zaglądałem. Nie ma skrzywienia. (at)Edit: Na razie dziękuję. Będę rozbierał rozrząd. Będę dalej pytał, a jeśli znajdę przyczynę powiadomię. Pozdrawiam.
Przewód, świeca sprawdzane, zawory docierałem ale chyba ssący trochę krótko i jeśli nie uszczelnia dobrze to czy to może być powód tego że strzela?
Czyli to szare zawory są złe. No logikę powiedziałbym że te z nagarem, ale ok muszę uwierzyć:) Na szrocie szukam głowicy z czarnymi, nie wypalonymi zaworami, docieram gniazda, wymieniam uszczelniacze i zobaczymy co z tego wyjdzie.
Kompresja była sprawdzana. Tak w ogóle to głowicą była zdejmowana, zawory docierane, planowane. Wymieniane były pierścienie, bo strasznie kopcił. Jak to zimny VAG? Co to znaczy? W sumie to cewek tak dokładnie to nie patrzyłem. Wypadałoby wymienić wszystkie na nowe? W VAG sprawdzić korekty, tylko muszę popatrzeć, która to zakładka. Dodano po 1 Kompresję...
Przepraszam jeśli poczujesz się obrażony - oddaj to komuś do naprawy. To jakby piekarz uczył budowlańca, żeby przekazał mechanikowi, jak się zawory dociera.
Tłoki robione czyli pierścienie masz nowe ,ale mi chodziło też o cylindry .Robione-Tak? Jeśli tak ,to kompresja jest -hmm :?: Zawory docierałeś czy były tylko sprawdzane na szczelność? Sorry , że pytam, ale zaczyna mi brakować przyczyn co do tego dymienia.
Wczoraj zamontowałem nowy cylinder i tłok bo myślałem że dlatego nie odpalał od 7dni. Iskra jest gaźnik wyczyszczony zawory docierane. Ale nie jestem pewien do uszczelniaczy zaworowych bo chyba nie ciągnie paliwa a jak minimalnie zaciągnie to odpali na 3sekundy i gaśnie ale kopci wtedy na niebiesko. Nawet bak wyjąłem i oczyściłem. I wczoraj po złożeniu...
Oczywiście zrobisz jak większość, tzn po kosztach lub niżej a potem auto do ludzi. Albo po kosztach a potem pytanie na forum... Słyszałeś pewno że gniazda się frezuje a zawory dociera?
Przeczytałem jeszcze raz wszystkie twoje posty i podsumowując: Pierścienie, nowe. Rozrząd, ustawiony poprawnie. Zawory, docierane, ale sprawdź jeszcze luzy, na zimnym silniku. Gaźnik, tutaj jest problem z luzem na osi przepustnicy, musisz to zlikwidować. W ogóle, to jest on dobrze złożony i posiada wszystkie części na swoim miejscu? Szczególnie pływak...
Iskra słaba - ale po podaniu paliwa silnik odpala. Ciśnienie sprężania - podobno zawory docierane i jest OK. Jedynie ten nieszczęsny gaźnik - jest w ogóle w nim paliwo, no i jeszcze elektrozawór, jak był sprawdzany? Najlepiej byłoby podmienić na próbę, w ramach pokuty.
Co się długo zastanawiać- podparty zawór. Czy kolega frezował gniazdo i docierał uszkodzony zawór?.
Witam. Przy okazji wymiany UPG, głowica była oddana do gruntownego remontu (zawory, docieranie, frezowanie, planowanie, wymiana uszczelniaczy zaworowych, sprawdzanie szczelności). Nowe szpilki dokręciłem tak jak książka pisze (kolejność i momenty). Pisałem powyżej. Głowica planowana i remontowana.
nie jest żle tylko troszkę za duża różnica między 1 i 3,uszczelniacze pod zawory to groszowe sprawy,co do wym uszczelniaczy to będziesz musiał zawory docierać odrazu pastą.podlicz sobie koszt...bo olej też nie jest tani i raczej taniej wyjdzie zrobić niż dolewać taką ilość
Nowe tuleje mahle z tlokami Tuleje i tłoki mierzone przed montażem? Zawory po docieraniu sprawdzane na szczelność? Próbę olejową robiłeś przed demontażem i po naprawie?
Ale po co ma to od razu rozbierać jak nawet nie zrobił próby olejowej i druciana szczotka to nie powiem co może sobie robić zawory dociera sie pasta zaworowa i wtedy mamy pewność że beda szczelne a nie zczotkami, ale jak juz mowilem pooządne pomiary i po drugie nie chce mi sie wierzyć ze tak wszystkie cylindry maja równo 4 bary może zły pomiar może...
Albo jeszcze źle wyregulowane zawory, albo nie były docierane.
Zawory po docierane, góra uszczelniona to przez dół pompuje ;)
głowica zrobiona płaszczyzna no i nowe zawory wszystkie docierane sprezania jeszcze nie mierzyłem.
Jakie wartości ustawiłeś na luzach zaworowych, docierałeś zawory? Klin i zapłon. Paliwo świeże?
Być może popychacze zamieniłem miejscami, zawory były docierane dlatego też mógła zmniejszyć się odległość od popychacza ... Jutro ściągne miske i coś pokombinuje. Dzięki za pomoc tym postem.
W nowych głowicach zawsze trzeba sprawdzać szczelność zaworów i prawie zawsze docierać zawory z gniazdami. Rozbieraj po kolei i weryfikuj. A w zasadzie to mechanik niech poprawia.
Witam. Mam Seata Leona 1.4 MPI 16V z 2011 r. Wymieniane były pierścienie tłokowe, bo kopcił dość mocno. Głowica była planowana, uszczelniacze zaworowe nowe. Zawory poddane docieraniu. Uszczelka pod głowicą nowa. Złożyłem wszystko do kupy, śruby podkręcałem: 40 Nm, 60 Nm i 2 x 90 stopni. Po odpaleniu, po jakimś czasie, z układu wydechowego pluje wodą...
Jednak Polacy nie potrafią. :D Rozbierasz silnik, wyjmujesz wałek rozrządu i zawór można docierać. Składasz silnik, wkładasz zawór i sprawdzasz luz. Szlifujesz trzonek w razie potrzeby aby zwiększyć luz. Mycie benzyną niczego nie zmieni ani w niczym nie pomoże, jeżeli brak luzu na zaworze.
Pytałem o zawory? A docierane chociaż ? sprawdzone na szczelność ? A jak pociągnął pompę i wtryski trochę na sucho to też mogły dostać popalić.
Nawet przeczytać dokładnie nie umiesz. Gwarantuję, że w 99/100 rozebranych silnikach S4003 znajdziesz podkładki pod wtryskiwaczami. Żeby było szczelnie, to trzeba by to było docierać, jak zawory. Albo przylać młota z góry we wtryskiwacz, żeby się wprasowało jedno w drugie.
Witam, w jaki sposób sprawdzacie szczelność zaworów w głowicy ? zalewając benzyna ekstrakcyjną tak jakby od dołu komorę spalanie czy może przez otwory dolotowe od kolektora ssącego i wydechowego? drugie pytanie to czy robić to na spiętych zaworach czy mogą być luźno wrzucone, gdyż nie ma sensu wszystkiego składać żeby później okazało się że nie dokładnie...
ja za 100 zl mialem planowana glowiece , wymieniane prowadnice , docierane zawory wymieniane uszczelniacze , glowica 8v
Zawory były regulowane tak jak piszesz... głowica była zakładana nowa w grudniu przed świętami i zawory były docierane bo mimo że głowica była nowa to zawory troche puszczały... ciśnienie trzyma bardzo dobre. Z odpalaniem nie ma problemu czy ciepły czy zimny... A myśle że taki przebieg to nie dużo bo wcześniej miałem zippa vapira to dożył bez remontu...
robię to w firmie i tam robią wszystko kompleksowo tzn.planowanie głowicy,frezowanie i docieranie gniazd zaworowych,wyniana uszczelniaczy na zaworach,poza tym sprawdzenie szczelności
Panowie,wczoraj docierałem zawory A niby jak to robiłeś?
Moim zdaniem jeśli podczas kręcenia orbitrolem nie wzrasta ciśnienie w układzie HP to do pompy nie dociera sygnał LS , orbitrol niesprawny albo zawór hamulca przyczepy blokuje LS Zajrzyj do tego zaworu , może coś się zacięło albo zapchało .
Oczywiście, że można dotrzeć, kiedyś w dobie brakujących części to się robiło. Z patyczka lub drutu i mocnej nici robiło się łuk, następnie owijało się iglicę zaworka ze trzy razy tą napiętą, między ramionami z kijka lub drutu, nicią i za pomocą pasty polerskiej lub pasty... do zębów, docierało się iglicę lekko dociskając do gniazda i przesuwając "łuk'...
Na benzynie nie wiem jak wygląda spalanie, bo żeby to sprawdzić to by trzeba było chyba zatankować zbiornik do pełna. Jeśli chodzi o rozrząd to ustawiony jest moim skromnym zdaniem ok, na znaki tak jak w książce jest napisane a tak w ogóle to jeździłem wcześniej na tym słabszym silniku. Później poszła uszczelka pod głowicą i zmieniłem silnik na ten...
Czy docierałeś zawory lub sprawdziłeś ich szczelność? Czy wyregulowałeś luz zaworowy? Czy sprawdziłeś szczelność rurki podciśnienia biegnącej do podciśnieniowego zaworu paliwa? Czy sprawdziłeś sprawność zaworu paliwa?
Sytuacja na ten moment - nie czekając na miernik (czasu mało bo robota stoi) zrobiłem test sprężarką ale nic konkretnie nie wysłuchałem więc zdjąłem głowicę. Głowicę bez demontażu zaworów zawiozłem do znajomego mechanika - stwierdził, że winny jest zawór dolotowy (mocno okopcony) i wykonał docieranie. Zawór wydechowy był ok. Dziś odbieram uszczelkę...
Cześć, wymieniałem rozrząd z powodu cieknącej pompy wody. Po drodze zmieniłem chłodnicę i zbiorniczek wyrównawczy bo też puszczała a w zbiorniczku skruszał środek. Cały rozrząd był zalany płynem chłodniczym. Auto przed wymianą nie pracowało idealnie, i po sprawdzeniu kompresji po wymianie rozrządu mam wartości 12, 12, 7,5 po próbie olej. 11 , 12 Pytanie...
sorry, że tak długo nie pisałem. Oczywiście zmieniłem cały zestaw ..zajęło mi to około 3-5 godz. ale następnym razem byłoby znacznie szybciej...Junak śmiga, zębatek nie zmieniam, niech młody się wprawi do 70-80km/ godz. później pomyślę..ważne że pod górki nie muszę tak długo na niego czekać...ostatnio ktoś mnie uświadamiał że te zestawy tunigowe trzeba...
Najprościej to dotrzeć oba elementy na pastę zaworową tak jak się dociera zawory w głowicy . Czyli zablokować wał aby się nie obracał , posmarować czop pastą do docierania , założyć koło i obracając oscylacyjnie docierać .
Witam co do roboty takiego silnika to uszczelniacze na zaworach i docieranie zaworów i do tego na pewno pierścienie. Dodano po 1 A jest gaz wym aucie?
witam luzy zaworowe sprawdzone i wyregulowane? docierałeś zawory po zdjeciu głowicy? pozdro T
Silnik od kosiarki nie nadaje sie do tego, ludzie przecież silniki od kosiarek to cztero suwy dolnozaworowe i wystarczy że sie go przechyli i już po zabawie, trzeba zawory docierać, poza tym mogą tylko pracować w pozycji pionowej wału czyli tak jak są oryginalnie w podwoziu kosiarki, nie wyobrażam sobie jakie przełożenie zastosujecie do napędu koła...
Bo kopci na zimnym na niebiesko i wymieniałem uszczelniacze, popychacze, docierałem zawory i grzechem byłoby nie sprawdzić pierścieni czy czasem nie popękane.
Opisz po kolei ten mały remont, co było robione i jak, jak docierany, ustawiane zawory- możliwe podparcie zaworów. Po co był ten mały remont?.
Podobno docierali zawory, ale czy gniazda tylko czy trzonki też ciężko powiedzieć... Emulację sondy mam ustawioną na masę od początku, podobno to nieszkodliwe ustawienie.
Dzięki za rady ;) Dzisiaj po raz n-ty raz próbowałem docierać zawory... Testowałem różne twardości sprężyny i nic z tego. Przy największej twardości było trochę lepiej, ale za mało. Może spróbuję wykonać głowicę na nowo. Poszukam na złomie jakiegoś kawałka aluminium. Jeszcze tylko nie wiem jak gwint zrobię na świecę M10x1. Może zrobię gwintownik ze...
Kol. robokop nie powiększaj żenady tego tematu i nie pisz, że zawory da radę docierać wiertarką. Służy do tego docieraczka.
Sprawdź przepływomierz, czy nie jest zalany.
Witam Kol. Awers jeżeli jest wyczuwalny dość duży luz to wymień te prowadnice . Ja też po wymianie prowadnic [jeżeli grzybki zaworów i gniazd nie są wybite] tylko docieram zawory , oczywiście przy docieraniu widzę jak przylega [dociera się ] do gniazda , w przypadku jakichkolwiek odchyleń zaworu wobec gniazda , frezuje gniazdo . Praktycznie po każdym...
Panowie, docieram te zawory i delikatnie kropelka wisi, czy to musi być aż tak szczelne? Pewnie trzeba przed dotarciem frezować.
To się zgodzę zawiozłem głowice do regeneracji w jesieni. Zapłaciłem za wymianę prowadnic, gniazd i zaworów oraz planowanie płaszczyzny. Co się okazało jak przywiozłem do domu zawory nie trzymały na nafcie nawet 2 minuty. Gniazda zostały stare tylko zfrezowane, jedno płycej drugie głębiej. Zawory musiałem sam docierac. Tak więc zapłacone za szajs. Dlatego...
Olej wycieka odmą, podłączoną rurką od pokrywy zaworów do obudowy filtra powietrza. A może problem nadal jest z zaworami/głowicą, docierałem po raz pierwszy, może za słabo? Docierałem aż na całym obwodzie zaworów i gniazd był ślad docierania w postaci paska o szerokości ok 1mm, może ciut mniej, docierałem ręcznie, tzn bez kombinowania z wiertarką etc...
Cześć, zabieram się za naprawę zapasowej głowicy, po wstępnym sprawdzeniu luzu zaworów w prowadnicach stwierdziłem ze ssące zostawię a wymienię tylko prowadnice wydechowe. Chciał bym dopytać czy jak już ładnie wyczyszczę zawory żeby można było docierać w gnieździe to czy docierać je już po wymianie prowadnic czy jeszcze na starych?
Wielkie dzięki, sprawdzę w autku te znaki, bo nie mam się do czego przyczepić. Auto kupił klient z taką niezadowalającą pracą. Taka chrapiąca lekko pływające obroty biegu jałowego, jakby głośnawy przy przygazówkach, i słaby. Były poczynione następujące zabiegi: - wałek rozrządu wydaje się dobry (nie wyjmowany - oględziny przez otwory popychaczy) nie...
Zmierz ciśnienie sprężania, okaże się czy to pierścienie czy zawory. Ok to dopiero jutro bo w domu nie mam czym podjadę do kogoś... Dodano po 5 A jak zechcę wymienić to i to? Żeby było już pewne to w jaki sposób to zrobić?? Po prostu kupić w sklepie oryginalne pierścienie i zawory i wymienić, docierając przy tym zawory potem zakładając głowicę i wymieniając...
Witam! Szanowny przyjacielu. Na wstępie proponował bym,żeby to zrobił fachowiec ponieważ zdjęcie głowicy będzie się wiązało z odkręceniem kolektora wydechowego gdzie urywają się szpilki.Dalej do odkręcenia głowicy potrzebne odpowiednie klucze a przy dokręceniu klucz dynamometryczny. Dalej przy wymianie zaworu potrzebny frez by przefrezować gniazdo....
Już zrobione, nie uwierzycie ale pomimo że kompresja na moje oko była odpowiednia po dotarciu zaworów skaka powyżej 12bar silnik chodzi jak żyleta, zawory wypaliło i pomimo że na rozruszniku podczas kręcenia skakało mi na wskaźniku do 8, to na próbie "wodnej" z benzyną na głowicy uciekła cała w ciągu kilku sekund, szczerze nie spodziewałem się tego....
Witam wszystkich. Mam silnik Voyagera 3.8 rocznik 97 ,który kiedyś jeździł a obecnie stoi w garażu już dwa lata. Był po wymianie uszczelek pod głowicą i po pół roku wypaliła się komora silnika więc kupiłem samochód drugi z silnikiem 3.3. Głowice były w nim zrobione zawory po-docierane ,uszczelniacze wymienione, pokrywa rozrządu uszczelniona. Chciałbym...
U mnie wypadania zapłonu niema ale wydmuchało uszczelkę pod głowicą albo głowica pęknięta , dalej jeździ ale tak do 6km nie dalej i niema ogrzewania .Z uwagi na zły stan zaworów wydechowych , kupiłem używaną głowice M16A z liany - pomiar luzów wygląda obiecująco ale ją rozbiorę i po docieram zawory , bo po zalaniu benzyną wydechowe na 2 cylindrach przepuszczają...
Teraz problem polega na tym, że silniczek czasami strzela w gaźnik, a przeważnie dzieje się to około 5 minutach pracy na wolnych obrotach Przy nowym silniku powiedział bym że to normalne, i że zawory się do klepią, ale twój na nowy nie wygląda, więc na pewno zawory, regulacja luzów, docieranie gniazd.
silnik nic nie ucierpiał tylko poprzednia głowica. ale już za późno. Tata jutro ma dostać uszczelniacze i zawory ,jedynie paste do docierania dokupić i mówi że sam to zrobi.
Jeżeli głowice są fabrycznie nowe to w technologi produkcji głowic nie ma operacji docierania zaworów i zawory są szczelne. Luzy na zaworach są dobrze ustawione ?
witam w moim ojciec wymienił cylindry z tłokami 5 lat wcześniej zetor7211 mało pracował i palił niebieskim dymem po rozgrzaniu już normalnie (ciężki i długi rozruch) ,kompresja 22 , 23 , 25 , 23 taka nierówna ,tłoki prawidłowe komory spalania ~47ml ,po wyciągnięciu tłoków okazało się iż są one jak nowe zero zużycia niepotrzebnie wyciągane , problemem...
Witam. Od wielu lat czyszczę z powodzeniem wszelkie zawory w samochodach przy pomocy okrągłej szczotki drucianej zakładanej do wiertarki. Nigdy nie miałem w związku z tym żadnych problemów, a zawory lśnią zawsze jak nowe. Oczywiście nie radzę czyścić w ten sposób przylgni zaworu (obszaru który styka się z gniazdem), bo później najprawdopodobniej konieczne...
Skoro słychać zawory - ustaw je jak należy. Co do docierania, radzę poczytać w sprawdzonych źródłach jak to się robi.
A wiec docierałem zawór bez odkręcania głowicy tz pastę nakładałem przez wydech, teraz tak mysle co sie stanie z jakimiś tam resztkami tej pasty, cylinder płukałem kilka razy ale mimo wszystko pewnie coś zostało, i teraz mam problem nie wiem czy uruchomic silnik z myslą że paste spali i wydmucha, czy może doprowadzi to do wytarcia cię ścianek cylindra,...
Cały rozrząd był zmieniany na nowy łącznie z trybem pompki oleju uszczelka też nowa założona. Zawory nie były docierane bo pisałem do gościa jak kupowałem głowice to odpisał że nie trzeba. W starej głowicy gwint od świecy zerwany tak bym stara założył na sprawdzenie Dodano po 3 Zdjęłem dzisiaj Celinder okazało się że pierścionki się przestawiły pokrywały...
To tak klin cały dopiero rozbierany, cylek w sumie w bardzo ładnym stanie z tłokiem, góra silnika była robiona zawory nowy i docierane, luzy ok, po wymianie dyszy problem nie ustepuje jest taki sam tylko przestał strzelać a gaśnie po dodaniu gazu. Podejrzewam moduł zapłonowy możliwe że to przez niego się tak dzieje? Czytałem na forum że ktoś miał taki...
Dobrze dotarte zawory nie mają prawa się "pocić" .
pierścienie Goetza panewki Glyco sprawdzić średnice czopów na wale czy trzymają wymiar sprawdzić średnicówką cylindry czy nie ma jaja poprawić honownicą głowica do obróbki tzn poprawienie gniazd, ewentualne szlifowanie zaworów i docieranie całości nie zapomnij o nowych uszczelniaczach na zaworach bedzie problem pisz
Odebrałem z naprawy.Planowana głowica,jeden zawór nowy drugi wyprostowany,docieranie zaworów,uszczelki,płyn chłodzący,robocizna 500zł. Niedopilnowanie terminu wymiany rozrządu kosztowało niepotrzebnie 500zł. Silnik pracuje poprawnie. Temat zamykam.Dziękuję.
Wydaje mi się że platynki i reszta są ogarnięte. Próbowałem oczywiście zmiany przerwy na platynkach ale to co najwyżej pogarszało iskre . Zostaje mi gaźnik albo zawory(które podobno pan Mietek docierał, ustawiał) ale w to nie bardzo chce ingerować bo to dolnozaworowy silnik
szpilki do głowic też mam, wymieniłem tylko pare nowych części jakie posiadam do tego silnika. A tłok to zamówiłem kompletny raze z korbowodem i mostkiem i to wszystko planuje wymienić. Co do zaworów to przydała by się informacja jak dobrze dotrzeć i jak sprawdzić szczelniść. Kiedyś widziałem jak mechanik docierał zawory ale jakaś informacja by się...
Dociera paliwo do silnika. Jaka jest świeca jak wykręcisz po kilku próbach odpalania? Zawory ustawiłeś po zimie?
Witam. Posiadam traktorek z silnikiem briggs 15,5 KM OHV. Problem polega na tym , że zieje ogniem z wydechu już po kilku minutach. Luz zaworowy dobry ( odpala od strzału). Klin magneta na miejscu. Gaźnik podstawiałem inny i też bez zmian. Zakładałem inną głowicę, docierałem zawory, uszczelka nowa. Moduł tez podstawiałem inny oraz magneto. Nic nie pomaga...
Wymiana zaworu drenażowego niestety nie pomogła (tak jak i wymiana w nim uszczelek wcześniej) - no może poza tym, że teraz w trakcie płukania/zaparzania dużo mniej wody leci bokiem (prawie w ogóle), jednak na końcu wszystko wylewa się przez zawór drenażowy. Nadal woda dociera do komory z kawą w zaparzaczu i nie przechodzi dalej - jakby było za małe...
Witam mam problem z swoim samochodem. Mianowicie, gdy po dłuższym postoju próbuje uruchomić samochód nie udaje mi się to "od strzała", muszę kręcić żeby wskoczył. Gdy już silnik pracuje, chodzi nierówno, tak jakby palił na 3 cylindry. Gdy sie rozgrzeje, wszystko wraca do normy. Nie ma spadku mocy, bądź też gubienia obrotów. Gdy będzie rozgrzany i próbuje...
Cześć, Mam problem ze zmywarką Bosch (model SRV53M03EU/44). Od początku działania programu działa w jakiejś pętli - niby pobiera wodę, widać przelewanie się w płaszczu, słychać szum przepływu przy zaworze dopływowym, ale nie dociera ona do wnętrza zmywarki tylko jakby od razu jest odprowadzana odpływem. Załączam nagranie gdzie widać co chwilę uruchamiający...
nie tylko pastą docierał. nie było wżerów
W starych dieslach to większy problem był z zaworami ssącymi niż wydechowymi. Wydechowy jest smarowany sadzą i dłużej utrzymuje luz zaworowy niż ssący. Zawory są robione z jednego kawałka metalu a na końcu trzonek przyciąga magnes a grzybka już nie. Fabryka jak składa głowice to nie procesu docierania zaworów i zawory są od razu szczelne, dlaczego ?
Wreszcie znalazłem troszkę czasu żeby opisać co się stało - zgieło tylko dwa zawory wydechowe :D ale i tak koszt to 2700 pln :| Mechanik zapytał się tylko czy robię dla siebie czy na handel. Skoro dla siebie to stwierdził że lepiej wymienić wszystkie zawory niech się docierają razem. Głowica też sporo pochłoneła. Uszczelka pod głowice metalowa też droga....
Ciężko powiedzieć. W moim pierwszym oryginalnym chińskim GB Street fachowiec wymieniał razem z dyszami (nie rozwiercaj - kup nowe) - przejechałem 50 tys. i sprzedałem. Kupiłem drugiego "rometa" wymieniony tylko zestaw 70cc, bez ruszania gaźnika i na moje oko działały tak samo. Nie zrobił nawet 5 tys. gościu mi go na parkingu przejechał... :( Najnowszy...
w domu zimno przy 33 stopniach zadanych No nie wiem jakie temperatury u Kolegi ale u mnie już trzecią noc ok -18 w nocy i przy 33 stopniach na podłogę mogło by być za mało. Na czas mrozów silnych zwiększam do 35. gdyby każda skrzynka miała by swoją pompę w obwodzie to nie poprawiło by to obiegu nawet przy mniejszym biegu? Moim zdaniem poprawiło by...
Witam. Kupiłem zagęszczarkę z silnikiem jak wyżej. Właśnie z tym silnikiem mam pewien dylemat. Otóż tak to wygląda: Zagęszczarka pracowała jakieś 100 godzin po remoncie silnika: głowica /zawory, prowadnice, docieranie/, nowa pompa wtryskowa /kpl/, nowa końcówka wtrysku, nowy tłok z pierścieniami i uszczelki. Po tych godzinach zaczęła wyrzucać olej odmą...
A tam nie masz zmiennych faz? Sprawdź czy zawory do kół nie puszczają oleju i zmienia ci się kąt. Bo to też możliwa przyczyna? Dodano po 8 Nie wiem jak wygląda spływ oleju i powrót z głowicy z samoregulatorów do bloku. Sprawdziłbym jeszcze uszczelkę pod głowicą jaką miałeś i tą którą założyłeś ( oczywiście w sklepie motoryzacyjnym). Może kanał spustowy...
Wybicie i wbicie to nie problem. Potem musisz je rozwiercić. Naprawdę trzeba coś rozwiercic? Czy to nie ma być idealnie spasowane z sobą? Prowadnice od ssących chce zostawić luz minimalny, tylko chciałem wymienić wydechowe. Zawory zostawiam stare wyczyszczone. Będę je docierać do głowicy.
Witam, Zaczęło się od tego że miałem pękniętą membrane (syczał silnik, falowały obroty itd), kupiłem na allegro wymieniłem i niby ok ale silnik zaczoł brac olej... Kupiłem cały zawór odmy pobór oleju pozostał lekko zasysało powietrze do silnika... Gumka w tym całym zestawie jest dość sztywna... wymianiełem na tę z allegro cieniutka i miękka... ale dalej...
Gaz do domu dociera? Np w kuchence gazowej jest ?
Sprawdziłem szczelność zaworów przez wlanie benzyny do komory spalania i benzyna po pewnym czasie spłynęła ( Spłynęła czy wyparowała? Chciałbym też dodać ze skuter miał mała kompresje Mierzyłeś? Skąd taka wiedza. Czy silnik pracował równo? Paliwo w oleju wynika z tego, że nie jest spalane, bo brak iskry lub wypadają zapłony z innych przyczyn. Szczególnie...
Myślę, że głowica do zdjęcia ponownie i sprawdzić szczelność. Do tego jeżeli docierałeś zawory, to dobrze byłoby sprawdzić luzy, czego zapewne nie zrobiłeś. Co do wycieku oleju to połamałeś pokrywę zaworów /na narożnikach i w miejscach wkręcenia śrub/, gdyż jej dokręcanie też trzeba zrobić z głową i delikatnie. Jeżeli uszczelka już raz była wymieniana...
Witam, nie jestem mechanikiem, więc przewrażliwionym ten temat lepiej nie czytać. Nie jestem mechanikiem i samochody umiem jedynie odpalać i tankować ale zostałem zmuszony do naprawy silnika swojego samochodu. Pokazuję jak w prosty sposób bez narzędzi profesjonalnych samemu poskładać silnik, jego przeszlifować, zrobić planowanie, zrobić honowanie i...
Witam Tak jak przedmówcy radzą z małym wskazaniem , jeżeli nic nie stało się prowadnicą włóż nowe zawory lekko dotrzyj [ podczas docierania będzie widać ślady na stożkach gniazda i zaworu ] , a o ile uszkodziło prowadnice to raczej będzie [po wymianie] potrzeba frezowania gniazd . Wymień dla pewności uszczelniacze na prowadnicach . Pozdrawiam
To wymieniaj uszczelki obie i od razu docieranie zaworów wymiana uszczelnień na zaworach itd.Zrób pełny zestaw. A jaki masz silnik 3,3 czy 3,8
No ta akurat podmieniłem z dobrze pracującego silnika,remontowałem silnik 2 lata temu,od tego czasu zrobiłem 30 tys km głowica byla ok wtedy,tzn zawory trzymały szczelność i docierałem je dodatkowo. Dzis rano jadąc do pracy pracowal bez zarzutu,później go odpaliłem i juz kulał..am immobilizer w aucie,jesli kupie sterownik bez niego to będzie działał?
Jeżeli prawidłowo ustawisz rozrząd, to gdy tłok będzie maksymalnie w górze, pomiędzy suwem sprężania i pracy, oba zawory powinny być całkowicie zamknięte. Jeżeli ustawisz tłok w górnym położeniu, pomiędzy suwem wydechu i ssania, to oba zawory powinny być minimalnie uchylone. Jest tak jak napisałem? Tak musi być przy prawidłowo ustawionym rozrządzie....
docierać ursus docierać silnik docierać pilarek
sterownik wspomagania elektrycznego gorenje bezpiecznik zamek klapa octavia
otwieranie bagażnika fabia otwieranie bagażnika fabia
Schemat elektryczny prasy krawędziowej Gasparini 165 Lista kodów błędów Case 695 SR - Diagnostyka