Jak się nie mylę to wystarczy wymienić. Myślę że "mądrzejsze głowy" napiszą jak jest w rzeczywistości.
Zmierz ciśnienie paliwa wewnątrz pompy lub wykręć zawór regulacji i sprawdź czy nie jest zablokowany. Zawór jest obok wejścia paliwa do pompy, trójkątna śruba.
Pompa paliwa-zawór zwrotny w pompie paliwa.Pompa do naprawy lub wymiany.
Witam, jak przeczytasz uważnie cały temat:[url=http://www.elektroda.pl/rtvfo... i nie znajdziesz odpowiedzi to dzwoń może pomogę. Pozdrawiam
Problem tkwił w zaworze przy pompie paliwa No to klikaj "pomógł" ;)
Zawór odcięcia paliwa na pompie, miałem ten przypadek w 1Z.
zawór zwrotny paliwa na pompie Żadna pompa Lucasa nie posiada czegoś takiego.
Cześć !!! Może mi ktoś z kolegów wytłumaczyć sterowanie zaworami VB1(4) VB2(5) w sterowniku LOA 22 Po łączeniu palnika po pewnym czasie otwiera paliwo na VB1 Teraz jest taka sytuacja że pompa na elektrozawór odcinający paliwo i za pompą przed dyszą zamontowany jest dodatkowy zawór odcinający Jak tym sterować tzn żeby po ruszeniu na pompie chilę odciąć...
Układ paliwowy bosch? Dodano po 14 Oba elementy to zawory. Jeden (ten mniejszy) odcina jedną z sekcji pompy w momencie, gdy nie ma zapotrzebowania na duże ilości paliwa pod ciśnieniem roboczym. Drugi ten większy to zawór regulacji ciśnienia na listwie. Oba zawory mają cewki, więc możesz sprawdzić ciągłość cewki (przerwa lub zwarcie) i to tyle. Pamiętaj,...
U mnie w silniku D11 EURO VI najpierw pękł przewód powrotu paliwa z głowicy, i od tego momentu spadło ciśnienie paliwa do poziomu 51 kPa. Wymieniłem: filtry, przewód z zaworami, pompę paliwa, ręczną pompę paliwa. Pomogła zmiana śruby drążonej na powrocie z głowicy na zawór przelewowy 20450468 z odpowietrznikiem M10x1, jak do pomp wtryskowych. Ciśnienie...
Akurat Maluch ma powrót paliwa do zbiornika. Przepraszam za nieprawdziwą informację - dawno w Maluchu nie grzebałem. Jest to chyba związane z małym gaźnikiem i mniejszą siłą potrzebną do „przegwałcenia” zaworu iglicowego. Ciekawe tłumaczenie, nie wystarczy lżejsza sprężyna w pompie? W silnikach zaburtowych 5-6KM też są takie pompy a tam...
Vectra C z silnikiem diesla 3.0 isuzu i pompa podawcza w zbiorniku ?????????? ... Tam nie ma pompy podawczej .. To auto lubi się zapowietrzać na obudowie filtra paliwa lub zawory na pompie wtryskowej ...
Objawy takie jakby odcinał ci paliwo powyżej 3 tyś lub po prostu go brakowało. Może to być uszkodzony zawór regulacji ciśnienia paliwa w pompie wysokiego ciśnienia.
Czyli elementy zasilane z przekaźnika który zasila pompę paliwa. Są to: wtryskiwacze, pompa paliwa, grzałka sondy lambda, zawór EVAP i zawór EGR.
W tym 2 odpuść sobie wiązkę i sterownik a szukaj dlaczego jest za małe. Czujnik FPR, zawór FPR, zasilanie paliwem (pompa wstępna, filtr) i czego nie życzę, też prawdopodobne, sama pompa CR. Czym czytałeś?
Nic nie trzeba zamawiać. Pod plastykiem jest normalny zawór stopu.
Co ma do tego bezpiecznik 18? To nie benzyniak przecież. Jak już to nr 15. No i nie pompa paliwa tylko zawór na pompie wtryskowej. Dodano po 4 u mnie są inne przekaźniki niż w drugim passacie i na schemacie Na pewno to B3 a nie B4? Rocznik podaj.
Może być wiele przyczyn, słabe ciśnienie na listwie paliwa, zawór w pompie paliwa CR, zawór egr, czujnik temperatury oszukuje, teraz jest ciepłej ale świece żarowe mogą nie grzać
Jest to slinik 1.9D.
Połącz dwa grube czarne i spróbuj zapalić. Daj znać, czy rozrusznik kręci. Czy pracuje pompa paliwa, czy otwiera się zawór na pompie wtryskowej ? Bo dalej nie wiemy jaki masz motor... Czekam na zdjęcia płytki.
Za mało danych... Mertaż do ogrzania? Jaki budynek? (Stopień ocieplenia) Kocioł na paliwo stałe wymaga ochrony temp. powrotu. Tego na schemacie nie ma. W instalacji, gdzie funkcjonują dwa rozdzielacze z kilkoma pętlami grzewczymi, to każda pętla wymaga regulacji przepływu. Oczywiście regulacji dokonuje się przy rozruchu instalacji... ale musi to być...
Masz problem z ciśnieniem paliwa.....albo wtryski albo zawór albo pompa.....w tym aucie często zawór...
Ja mam odcięcie pompy paliwa przez przekaźnik zasilany z elektrozaworu na butli LPG. Jak kończy się gaz to nie ma problemu z przejściem na zasilanie benzyną. Silnik fiata SPI. Jeśli zawór zwrotny w pompie paliwa jest sprawny to nie ma bata i pompa po zasileniu momentalnie podaje paliwo do korpusu wtrysku.
Rozbierz to jeszcze raz, wytrzyj dokładnie i najlepiej przez lupe zobacz czy nie ma jakiegoś pęknięcia. Może nieodpowiedni rozmiar oringa założyłeś i dlatego dalej cieknie?
Źle wyczytałeś na forum. Pomyliłeś silnik CR z wtryskiem mechanicznym, gdzie jest zawór paliwa na pompie blokowany immobiliserem. Silnik w twoim samochodzie jest w pełni elektroniczny ze sterowanymi elektrycznie wtryskiwaczami i to one właśnie są programowo blokowane przez immo. Tu żadne druciki na pompę nic nie pomogą. W komorze silnika po lewej jest...
Sprawdź elektro-zawór odcinający paliwo na pompie wtryskowej, powinien iść do niej przewód dwu żyłowy, w czasie pracy jest na nim napięcie, możesz sie na niego wpiąć dioda led + opornik na ≈12V, może nie masz styku gdzieś na łączkach i zawór się zamyka odcinając paliwo.
Afriso w dokumentacji technicznej poleca dla kotłów na paliwo stałe układy z zaworami czterodrogowymi. https://obrazki.elektroda.pl/6620407500_... https://obrazki.elektroda.pl/4270784200_... Na twoim schemacie pojawia się pompa w obiegu pierwotnym kota. W jakim celu skoro stosujesz zawór czterodrogowy?
jedyne co było nie tak, to wysypana uszczelka w tym złotym zaworze
Ze styku 87 czerwonego przekaźnika nad sterownikiem wtrysku. Ten sam plus zasila pompę paliwa oraz zawór evap (pewnie nie posiadasz tego zaworu z pochłaniaczem oparów paliwa). Masz dwa przekaźniki w oryginalnej wiązce?
Zawór ciśnienia? Pompa paliwa?
Musisz wymienić ten przykręcany zawór - bańkę, to na dwa impusy to zawór wydatku pompy lub zawór ilościowy paliwa.
Jaka diagnostyka? sprawdź zawór na kompie.
Witam mam problem z cytryną. Nie odpala, napięcie na zaworze ciśnienia paliwa to 1.5 V. Na obu pinach, zawór przy pompie ma 8.5 V . Paliwo nie wychodzi z pompy, na listwę paliwo dochodzi do pompy . Podłączyłem na krótko zawór i dalej nie idzie paliwo na listwę. Nie mam kompa aby sczytać błędy . Zauważyłem, że paliwo które dochodzi do pompy ma wystarczające...
u mnie to samo w mondeo mk3 tdci z 2002 roku problem prawdopodobnie z zaworkiem zwrotnym na pompie przynajmniej u mnie schodziło paliwo z pompy , założyłem zawór zwrotny między pompą a filtrem paliwa
Zawór odciecia paliwa jest na pompie wtryskowej.
Podciśnienie masz ok,0,35bara jest wartością poprawną. Przewaznie wynosi 0,33 do 0,40 bara. Czas wtrysku jest ok,powinien się zawierać (na wolnych obr) pomiedzy 2 a 4 ms. Za małe napięcie na sondzie świadczy że wtryskiwacze mało co wtryskują,więc pewnie leży pompa,więc zmierz jakie masz ciśnienie ma magistrali. Zrób tak-weź do strzykawki paliwa,podłącz...
Niestety tak auto było u pompiarza osoby która zajmuje się typowo układami wtryskowymi o on po wymianie pompy stwierdził ze nie otwiera się zawór paliwa w pompie ,ze jest to przyczyna elektryczna dlatego zapytałem o wartość napięcia na tym zaworze
No cóż....... zawór paliwa na pompie CR mogę dopisać do długiej listy wymienionych rzeczy , które niestety nie rozwiązały problemu porannego odpalania. Zawór wstawiony nowy i brak efektu. Jedyny plus taki , że spalanie w cyklu miejskim spadło ok. 1 -2 litra na komputerze pokładowym. Ciekawe czy będzie to miało przełożenie na litry w zbiorniku....ale...
Najpierw sprawdź czy jest ok,a potem będziemy się zastsnawiać co dalej z tym fantem zrobić. Możliwe że usterka jest gdzieś indziej np.pompa paliwa lub zawór powrotny.
dzięki nic nie połączyłem tylko tak myślałem bo w sprawdziłem w busie i tam na pompie się kontrolka akurat pali na podobnym zaworze to co może być za przyczyna że nie podaje pompa paliwa?
Zamontuj przed pompą paliwa na przewodzie zasilającym. (między filtrem a pompą)
Sprawdź układ powrotny paliwa czy nie jest gdzieś załamany lub zapchany, uszkodzony może być zawór regulacyjny paliwa na pompie.
Zakładając zawór odcinający paliwo uszkodzisz sobie wtryskiwacz. Pompa ma tłoczyć cały czas benzynę - w ten sposób chłodzi wtryskiwacz. Przy instalacji LPG do silnika wtryskowego stosuje się odcięcie kluczowania wtrysków przez ECU a nie tak jak w gaźnikowcu przez odcięcie dopływu benzyny.
To jest USTERKA ZASILANIA OLEJEM NAPEDOWYM . Wynika z tego że masz niskie ciśnienie paliwa na filtrze . Przyczyna może być zapchany filtr lub smok . Zawór w głowicy . Pompa paliwa . Nieszczelność w układzie . Usterka samego czujnika . Na wolnych optymalnie powinno być około 3 bar . Usterka zapala się jeśli zasilanie spadnie poniżej 2 barów
Zawór SCV, padające wtryskiwacze lub pompa ciśnienia paliwa. Na już nowy filtr paliwa i czyszczenie układu wtryskowego (takie coś co omija układ paliwa np. Tec2000 czy Fotre).
Gaźnik,pompa paliwa,aparat zapłonowy,zawory,zapłon. I tak jak kol.napisał dziura w zbiorniku lub przewodach.
17536 - „za ubogi”. – sprawdzić regulator ciśnienia paliwa i utrzymywane ciśnienie paliwa – sprawdzić pompę paliwa – sprawdzić zawory wtryskowe Grupa 115 MAF zadany i rzeczywisty w miarę zbieżny, zaczął bym od pompy paliwa
Jak pompą na lnikę to otworzyć zawór paliwa, zagrzać świece i pali
jest zawór dozujący paliwo na pompie wtryskowej.
Przy próbie odpalenia nie kopci. Zatem pompa wtryskowa nie dostaje paliwa lub zawór na pompie wtryskowej nie puszcza paliwa. Sprawdź czy rzeczywiście dochodzi napięcie do świec żarowych. Samo wstawienie przekaźnika nie potwierdza, że grzeją. No i kolejna kwestia to zawór stop na pompie sprawdziłeś? o jakich numerach tam pompa wtryskowa siedzi?
zapewne elektronika na pompie nie zgrywa się z immo w samochodzie wtedy nie otworzy się zawór na pompie paliwa
I pompy regenerują i zawory regulacyjne, wiele razy robiłem Laguny i Citroeny...lepiej od fabryki
Tylko że nie wiem w jaki sposób mamy pomóc komuś, kto nie posiada żadnych narzędzi ani wiedzy. Czy słychać działanie pompy w baku? Po włączeniu zapłonu powinna dość długo pracować. Przyczyn może być wiele, od braku paliwa - przypominam że są dwie komory w baku, i w jednej może być paliwo a w drugiej nie - przez uszkodzoną pompę elektryczną, moduł pompy,...
Nie zmierzysz tych zaworów!! Wymień to o co prosi ECU! ''Zawór sterujący dawką paliwa'' To ten grubszy na pompie!
Jeśli paliwo Ci się cofa to zawór zwrotny powinien pomóc. Próbowałeś przed odpaleniem włączyć kilka razy zapłon żeby pompa podpompowała paliwo?
Pompa paliwa sprawna, zawór w pompie też. komp obroty widzi, wiązki całe sprawdzone. W momencie kiedy auto nie odpala, kręci się rozrusznikiem a drugi gość rozpina czujnik wału i zepnie auto zaskakuje. :/ Mam 3 czujniki i na trzech jest to samo.
Nigdy nie zagłębiałem się do tego modelu, muszę poszukać serwisówki. Czy nie powinien być akumulator 9 Ah, a nie 7 Ah? Pamiętam że w CBR był aku większy niż w skuterach. Wydaje mi się że masz problem ze zbyt dużym prądem rozrusznika, albo za dużą kompresją. Nie ma wyłącznika świateł? To wersja na jakiś określony rynek? Nie ma rozwiązania wyłączającego...
No to jak kręci ,to może pompa wtryskowa zawór odcinający paliwo ,sprawdzałeś .
Mam rozumieć że to benzyna. Spada ciśnienie w magistrali paliwowej a działanie pompy przed odpaleniem jest zbyt krótkie i dopiero przy drugim odpalaniu jest właściwe ciśnienie paliwa. Zawór w pompie paliwowej nie utrzymuje ciśnienia.
z kompa wyczytał tylko ,że ciśnienie paliwa faluje mam zawór paliwa w pompie spróbuje go wymienić to jest problem który jak pisałem wcześniej zdarza się nieregularnie teraz jade i jest ok .takie same objawy w toyocie i po wymianie filtra paliwa ok ,ja mam nowy filter jutro czyszcze zbiornik paliwa i elektrozawór pompy wymienie
Ciśnienie paliwa sprawdź,zawór na głowicy.Napęd pompy paliwa mógł się ukręcić jeżeli tak nagle to się stało.
Zawór na pompie paliwa...czy to chodzi o pompę w zbiorniku paliwa?.
Ustawiałem luzy na zaworach pompa paliwa pompuje prawidłowo uszczelki wymieniłem . Jak jeszcze ustawić ten poziom paliwa. Jest jakiś zestaw regenaracyjmy do takiego gaźnika czy raczej szukać nowego?
W silnikach 2,0l o mocy 75KM (D3FA) i o mocy 85KM (F3FA) były pompy VP30, w silniku 100KM (ABFA) były pompy VP44. Samych pomp VP nie dotykałem, więc niestety nie pomogę...
Sprawdz czy po wyłączeniu kluczyka masz napięcie na zaworze elektromagnetycznym paliwa przy pompie wtryskowej jeśli tak przyczyny szukaj w kostce stacyjki lub zwarcie instalacji zasilającej ten zawór
Na necie jest instrukcja, ciągnik prosty wszystkie regulacje bez większego problemu zrobisz sam zawory, kąt wtrysku paliwa. Jedynie pompy nie ruszysz bo trzeba stół probierczy i ciśnienia otwarcia wtryskiwaczy.
Temat rozwiązany zawór ciśnienia paliwa na pompie :D pozdrawiam
ytałem, że częstą przyczyną takich problemów w silniku 1.9sdi czy 1.9d może być uszkodzony przekaźnik od pompy wtryskowej Czytaj dalej głupoty. Nie ma czegoś takiego. Jest przekaźnik albo od świec albo od całego układu. Czytaj co się do ciebie pisze. Sprawdź zasilanie na zaworze pompy wtedy, gdy nie pali. Jak nie ma, to albo kabelki albo kostka stacyjki....
owodem rzucania silnikiem byla stara uszczelka na zaworze paliwa w pompie ktora po prostu sie skruszyla. Po wymianie tejze uszczelki rzucanie silnikiem ustalo i jak narazie nie wraca :) dzieki wszystkim za rady w problemie :) Pozdrawiam
Sprawdź czy na przewodzie paliwowym powrocie z pompy jest wkrecona śruba-zawór z napisem OUT i czy jak silnik pracuje idzie paliwo na powrót.
. Dzień Dobry, ktoś wie co było dalej w tej historii? Napiszcie proszę. Wiem, że jak się rozwikła problem to już się nie chce wracać do postu. Ale może jednak ? Też mam 97 r. 2,5 i raczej też zamknięty zawór paliwa na pompie (albo pompa nie pompuje? ale...wolałby tylko zamknięty zawór). Widzę, że tu wiecie ocb, ja nigdy z tym nie walczyłem, nie wiem...
Witam. Z tego co wiem w smoku nigdy nie ma kuleczek dławiących. Jest natomiast zawór w pompie paliwa (diesel). To on pewnie nie trzyma. Można dodatkowo zamontować zawór na wężyk zasilający tuż przed pompą paliwową. Coś takiego; http://www.tomczesci.pl/index.php/produk... Trzeba patrzeć na ''fi''....
Zawór odcinający paliwo na pompie.
Jest.
Więc tak to w górnej czę ści pompy to jest czujnik temperatury paliwa, a to w osi pompy moędzy wyjściami na wtryski zawór elektromagnetyczny na kostce dochodzi do niego około 9V ale to prawdopodobnie dlatego że akumulator jest juz trochę słaby i podczas kręcenia napięcie spada do 9V ale po podaniu napięcia zawnętrznego bez zapłonu do tego zaworu coś...
W silniku gaźnikowym pompa jest mechaniczna ;) i zawór paliwa montowany jest za pompą, paliwo podczas jazdy jest cały czas przepompowywane do baku :)
Do sprawdzenia przelewy, trójniki, trawersy, filtr paliwa, smok w baku oraz zawór zwrotny w pompie paliwa.
A jaki był kolor tego dymu? Jaki jest prawdziwy przebieg tego ciagnika? Czarny dym-zacina sie zawór dawki paliwa w pompie Ciemno siwy z odcieniem niebieskiego-zaciera sie łozysko w turbinie. Ale to tylko zgadywanie... .
temat rozwiazany pompa wysokiego cisnienia wymieniona i zdjety zawór cisnieniowy w obudowie pompy paliw w zbiorniku na powrocie
Witam po tak długim czasie.Poprzedni problem został rozwiazany .Uszkodzona wiązka ,brak zasilania na BSM. Dodano po 5 Pojawił się jednak nowy problem .Teraz auto nie odpala a elektrycznie jest wszystko ok.Pompa paliwa ok ,paliwo podaje.Zapala jednak z PLACKA .Zastanawiam się czy może za słabe ciśnienie paliwa ?Czy jest jakiś zawór regulacji cisnienia...
Pompa z linku all... jest niekompletna. Wystarczy się przyjrzeć i widać że przystawka z zaworami została odkręcona.
Za niskie ciśnienie paliwa. Zawór przelewowy, pompa, filtry. Drugi to Adblue, konkretnie grzałka.
Wymieniłem pompę wysokiego ciśnienia oraz zawór ciśnienia paliwa i jest już ok.Dziękuje za wszelkie podpowiedzi. Dodano po 2 Wymiana pompy wysokiego ciśnienia i zawór ciśnienia paliwa załatwił temat.
A czy może być zawór zwrotny przy pompie paliwa.
Wymień zawór odcinający paliwo na pompie, jak radzą koledzy i napisz co slychać.
R - to po prostu oznaczenie urządzenia, które zostanie odłączone przez obwód immobilisera (pompa paliwa, cewka zapłonowa, zawór na pompie wtryskowej, obwód +15 ECU, itp, itd).
Clio IV nie odpala, błędy ciśnienia na listwie. Mam duży problem z moim samochodem, auto odwiedziło już kilku mechaników, po odrabianiu auto chodzi kilka dni, miesięcy i znowu to samo. Poniżej zdjęcie błędów, wymieniony zawór regulacji paliwa na pompie i listwie. Błędów dalej nie da się skasować, czasem gaśnie kontrolka śliska nawierzchnia i auto odpali....
Zawór ciśnienia paliwa na pompie?Niedostępny w serwisie chyba że z całą pompą. Jak go wyjmiesz to może dobiorą ci w Boshu. Są też na allegro. Ale to może być coś innego. Może zdradzisz jaki kod usterki? :)
Piszesz,że "sytuacja powtarza się na dwóch pompach wtryskowych". Sprawdz zawór zwrotny paliwa na pompie wtryskowej lub go wymień może on nie utrzymuje ciśnienia. Spróbuj pod pompować paliwo pompką ręczną przed odpaleniem silnika i zwróć uwagę czy słychać brzęczenie zaworka zwrotnego .
Zawór przelewowy regulowany, lub wyłącznik elektryczny ciśnieniowy regulowany do wyłączenia pompy po przekroczeniu danego ciśnienia.
Nie jeśli zawór przelewowy otwiera sie przy 5,5 pompa paliwa albo mieli paliwo albo zawór bezpieczeństwa w pompie przepuszcza .. Takie przypadki nie jednokrotnie zacierały nowe pompowtryski szczególnie na 1 i 2 cyl.
Do sprawdzenia ciśnienie paliwa (ma być 4bar), a zwłaszcza zawór jednokierunkowy w pompie
Witam! Jestem w trakcie odpowietrzanie układu paliwowego w 2.5 TDI V6. Mam problem. Zakupiłem pompkę ręczna (gruszkę) do odpowietrzania układów. Nie wiem w którym dokładnie miejscu mam ja podłączyć i w jakim kierunku powinna być strzałka ? Drugie pytanie tyczy się zaworków zwrotnych umieszczonych miedzy pompa paliwa a wężami przelewowymi na wtryskach....
bardzo mozliwe ze pada zawór odciecia paliwa na pompie wtryskowej-zawiesza sie.
Sprawdź zawór odcinający paliwo na pompie, jego zasilanie, ciągłość przewodów zasilających ten zawór, oraz sam zawór mechanicznie czy gumka nie blokuje dopływu paliwa. Dodano po 1 Rozumiem ze blokada walka i wału pasują bez problemu? Czy tylko sama pompa jest ustawiona?
Pewny jesteś, że masz w zbiorniku zimowe paliwo. W tym aucie "cyka" nie tylko zawór na pompie paliwa. Jak to sprawdziłeś tj. osobiście, przyrządem, czy z pomocą innej osoby. Zasilanie zaworu pompy można podłączyć wprost z akumulatora i osłuchać, czy jest efekt "kliknięcia" i ewentualnie próbować uruchomić silnik. W przeszłości miałem przypadek urwania...
Znalazł się winowajca problemów, uszkodzony króciec w obudowie filtra paliwa, w układ szło nie filtrowane paliwo, zapychając sitka i zawory. Zmieniłem obudowę filtra paliwa i oddałem zaworek na pompie, zawór i czujnik na listwie do czyszczenia w myjce ultradźwiękowej + wyczyściłem cały układ paliwowy i pomogło.
Pompa wtryskowa, zawór sterujący paliwem lub jej sterowanie .
Pytanie mam głupie, gdzie znajduje się zawór zwrotny od pompy paliwa we fiacie grande punto bo podejrzewam, że może być winowajcą przy odpalaniu ?
Witam mam problem z Iveco daily 2008r. 2.3 hpi otóż oryginalny motor wywalił korbę bokiem więc kupilem drugi motor po przełożeniu silnika nie chce odpalić, brak ciśnienia na listwie popuszczając nakrętki przy wtryskach i kręceniu tylko delikatnie skapuje ropa w przelewach od wtrysków jest sucho, po sprawdzeniu komputerem diagnostycznym okazuje się że...
zawora pompa paliwo zawora zwrotny pompa paliwo zawora regulacyjny pompa paliwo
iphone blokada ekran cewka czarny kabel schemat budzik
Toshiba 40L3433DG Firmware Download Guide Hisense 32A4BG Remote Control Not Working: Troubleshooting Guide