I pompy regenerują i zawory regulacyjne, wiele razy robiłem Laguny i Citroeny...lepiej od fabryki
Tylko że nie wiem w jaki sposób mamy pomóc komuś, kto nie posiada żadnych narzędzi ani wiedzy. Czy słychać działanie pompy w baku? Po włączeniu zapłonu powinna dość długo pracować. Przyczyn może być wiele, od braku paliwa - przypominam że są dwie komory w baku, i w jednej może być paliwo a w drugiej nie - przez uszkodzoną pompę elektryczną, moduł pompy,...
Sprawdź układ powrotny paliwa czy nie jest gdzieś załamany lub zapchany, uszkodzony może być zawór regulacyjny paliwa na pompie.
Może zawór regulacyjny na pompie wysokiego ciśnienia.
Prawdopodobne usterki ;filtr paliwa, pompa wys. ciś. zawory regulacyjne SCV na pompie , wtryskiwacze.Ciśnienie na szynie przy obr. bieg. jałowy 31 MPa. ma być. Ogólnie za niskie ciśnienie paliwa. Do sprawdzenia sprężarka turbo, elektrozawór sterujący.
Nadal szukamy rozwiązania problemu. Z SD wynika, że napięcie na zaworze regulacyjnym dawkowania (Y94 znajduje on się na pompie paliwa) powinno wynosić 11-14 V podczas włączonego zapłonu po zmierzeniu wynosi 4 V. Po podłączeniu pinu 1 do plusa w aucie napięcie wynosi 9 V, a pinu 2 do masy napięcie wynosi 12 V. Kostka jest 2 pinowa, pin 1 jest sygnałowy....
Który rok samochodu? Silnik faluje tylko na początku jak jest zimny? Sprawdzić wartości czujników temperatury.Silnik ma tam przepływomierz? sprawdź przepływomierz przy 1tys obrotów powinno być ok 15g/s. sprawdz czy zawór egr się nie zaciął. Sprawdź w wartościach rzeczywistych jak zachowuje się ciśnienie na szynie CR na biegu jałowym to od 250-350 bar...
Witam. Samochód na warsztacie z powodu problemów z uruchomieniem silnika. W sterowniku bez błędów, odpala dopiero po podpompowaniu reczną pompką na filtrze paliwa. Po zgaszeniu odpala ponownie bez problemów ale czym dłuższa przerwa od zgaszenia tym gorzej. Czasami po dziesięciu sekundach nie odpali czasami po 30 min odpali. Wtryski poszły do sprawdzenia...
Witam, auto jak w temacie 2.0 tdci zgasło i nie zapala. Brak ciśnienia na listwie układ wtryskowy siemensa generacja 3. Chciałem zapytać po co jest ten zaworek/ wentylek(1 na foto) na przewodzie którym pompa zaciąga paliwo, do odpowietrzenia ? Zawory na pompie regulacyjny i wydatku (2-3) mają jakieś oporności mieć ? Jeśli tak to jakie ? https://obrazki.elektroda.pl/7242442500_...
Oj :P Znasz się zna elektryce coś? Wacha schodzi do zbiornika. Podpowiem ci sprawdź szczególnie szczelność filtra paliwa. Zawór regulacyjny pada jak pompa nie ma wachy.
Nie ma czegoś takiego jak błąd listwy wtryskowej. Błąd z dużą dozą prawdopodobieństwa informuje Cię o niskim ciśnieniu. Masz układ wtryskowy Delphi jak mniemam, a ten jest okrutnie awaryjny w połączeniu z naszym paliwem. Jeżeli wtryskiwaczy jesteś pewien (a po oględzinach na kompie i przelewach nie wiesz nic o stanie rozpylaczy) , to do sprawdzenia...
Ta grucha jest twarda bo prawdopodobnie zawór regulacyjny nie działa poprawnie,tak mi sie wydaje....pompa zaciąga paliwo z baku,zawór nie puszcza na listwe bo zbyt małe ciśnienie jest wytwarzane a jak pompujesz to pomagasz pompie wytworzyć odpowiednie ciśnienie....przestajesz samochód gaśnie....ja mam pompe w baku i ona pompuje paliwo do pompy wysokiego...
Zaworek w pompie - sprawdź pobór prądu przy biegu jałowym i podczas dodawania gazu. On dość dużo pobiera i usterki instalacji mogą zaburzać jego pracę. Co mówi diagnostyka ? Podobny problem przechodziłem po zalaniu kiepskiego paliwa. Winowajca zawór regulacyjny w pompie.
No dobra ale kontrolka silnika gasnie! i Komputer usterki nie znajduje! Ja myślę że jak jest bo nie wiem podgrzewacz paliwa albo zle cisnienie wtórne pompy - zawór regulacyjny pompy wtryskowej. Miałem to w starszym Transicie. Pozdrawiam
witaj kolego, a sprawdziłeś zawóór regulacyjny pomy. często do nas przejeżdzają na serwis z takimi usterkami jak twoja, czyli ze gasnie podczas jazdy. w 70 procentach jest to zawór regulacyjny na pompie w 10% powietrze doładowania a w 20% filtry paliwa
Witam , mam problem z renault megane 2 z silnikiem 1.5 dci 74 kW na wtrysku siemensa. Pojawia się kontrolka wtrysku i auto traci moc - w pamięci błąd związany z ciśnieniem paliwa na rampie. Podpinałem auto pod clipa, cdifa i cdp wszystkie testery wskazują na usterkę związana z ciśnieniem paliwa na listwie, Co ciekawe usterka nie objawia się przy przyśpieszaniu...
Kurcze, Megawe, Twój pomysł zdecydowanie ma sens. Najpierw zbiła mnie z tropu listwa wtryskowa. W mojej niema zaworu i wężyka powrotnego tylko czujnik. Ale dzisiaj popatrzyłem, że pompa ma dwa podłączenia; zasilanie z pompy niskiego ciśnienia i powrót. Rozpiąłem wężyk na powrocie i w 1,5 sekundy nawaliło mi tamtędy litrowy słoik paliwa. Czy w takim...
Witam,auto zgaslo w czasie jazdy i nie odpala.Błąd z czujnika ciśnienia na listwie-za niskie ,przy kręceniu rozrusznikiem wskazuje 0.Ciśnienie paliwa ze zbiornika prawidłowe.Wyjąłem zawór regulacyjny z pompy wysokiego ciśnienia,brak opiłków.Przy wysterowaniu klikają zawory regulacji w pompie i zawór regulacji na prawej listwie.Prośba o podpowiedż który...
Witam, mam problem z VW LT 2.8 TDI AUH CR. Auto zostało zgaszone wieczorem. z rana nie odpala. Błędy w sterowniku P0340 - czujnik wałka rozrządu oraz P1195 -zawór regulacyjny ciśnienia paliwa - zwarcie z masą. Czujnik wałka i na pompie podmieniane - bez efektu. Potrzebowałbym schemat elektryczny sterownika silnika EDC15C4 , wejścia , wyjścia i wartości...
A chociażby w zaworze regulacyjnym, czy samym czujniku ciśnienia. czujnik ciśnienia to ten przy pompie ?
Zacznij od błędu związanego z ciśnieniem paliwa. Sprawdź czy nie ma opiłków na zaworze regulacyjnym pompy wysokiego ciśnienia - jeśli są pompa do wymiany i w najlepszym przypadku czyszczenie całego układu paliwowego. Jeśli nie ma opiłków, musisz sprawdzić czy leci paliwo na powrocie za zaworem regulacji ciśnienia na szynie rail. Jeśli ilość paliwa na...
Witam, Posiadam mondeo mk3 z 2003r niestety coś szarpie silnikiem na niskich obrotach, czuć drgania karoserii.Po podłączeniu komputera cisnienie na szynie cr waha sie 200-300 bar na biegu jałowym po dodaniu gazu cisnienie rośnie ale już nie skacze i auto normalnie pracuje.Kupiłem zawór regulacyjny pompy i mam pytanie czy wystarczy poprostu go wymienic...
Witam, mam problem z Iveco35c14 3,0. Uruchamia normalnie, na podwyższonych obrotach pracuje normalnie, natomiast po zdjęciu nogi z gazu po paru sekundach gaśnie. KTS wykrywa błąd-regulacja ciśnienia paliwa, wartość odchyłki ujemna. Podmieniono zawór regulacyjny na pompie i zawór na listwie i komplet wtryskiwaczy. Objawy po kolejnych podmianach pozostały...
Dzięki za odpowiedź. Jak widać, nie zawsze jest oczywiste, co wydaje nam się oczywiste. Czyli jeśli "niskie ciśnienie paliwa", to winien jest zawór regulacyjny, wtryskiwacz i pompa wysokiego ciśnienia. Tak zapewne zadysponowaliby mechanicy. Dowodzi to jeszcze jednego: zawsze czytać uważnie tłumaczenie kodu usterki i zrozumieć, czego dotyczy. Po prostu...
Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
Witam pytanie zacznę od wrzucenia opisu ECU od VW 2.0 2e co by się łatwiej czytało ten temat: 1 Masa 2 Wtryskiwacz 1. 3 - 4 Akumulator 5 - 6 Wtryskiwacz rozruchowy 7 Czujnik spalania stukowego 8 Przekaźnik urządzenia sterującego 9 - 10 Złącze wiązki kabli silnika 11 Komputer pokładowy 12 Czujnik temperatury płynu chłodzącego 13 - 14 Przepływomierz z...
Wyciągnąłem zawór regulacyjny ciśnienia na pompie i wygląda na sprawny(otwiera się i zamyka). Co może być powodem,że paliwo idzie w przelew przy kręceniu rozrusznikiem ? W takim układzie , chyba nie ma prawa być ciśnienia na listwie.
Witam w zeszłym roku swapowalem golfa mk1 na silnik z seata 2.0 8v 2e, lecz do tej pory nie udało mi się usunąć usterki z falowaniem na wolnych obrotach. Dowiedziałem się ze potrzebny jest przekaźnik z vw nr 30 którego nie mam. Podobno może to on być problemem, gdyż wyczytałem ze jest odpowiedzialny za zasilanie przepływki. Gdyby ktoś miał schemat takiego...
Witam wrzuciłem silnik z Ibizy 2.0 8v 2e do golfa mk1. Silnik zapala, lecz nie podłączyłem jeszcze przekaźnika regulatora biegu jałowego. Jeżeli by ktoś potrafił mi opisać ten zabieg. Które przewody od komputera za to odpowiadają, jak je podłączyć lub chociaż jak działa sam przekaźnik. Komputer mam 45 stykowy firmy bosch. A a od regulatora odchodzą...
Witam wrzuciłem silnik z Ibizy 2.0 8v 2e do golfa mk1. Silnik zapala, lecz nie podłączyłem jeszcze przekaźnika regulatora biegu jałowego. Jeżeli by ktoś potrafił mi opisać ten zabieg. Które przewody od komputera za to odpowiadają, jak je podłączyć lub chociaż jak działa sam przekaźnik. Komputer mam 45 stykowy firmy bosch. A a od regulatora biegu jalowego...
czyli czas otwarcia dla osiągnięcia spodziewanego przyrostu prędkości musi być większy, jako że część doprowadzonego paliwa, które miało być wtryśnięte ucieka Moim zdaniem dopóki łączna wartość przelewania na wtryskach jest taka, że pompa i zawór regulacyjny potrafią je uzupełnić , zapewniając wymagane w danej chwili ciśnienie na szynie - układ pracuje...
i niezapali p0960 oznacza czujnik regulacji cisnienia oleju w tisie jest oznaczony zawor regulacji cisnienia paliwa ten zawor jest gdzies koło pompy dojscie jest kiepskie
Witajcie. Trafił do mnie Passat B7 z 2012 roku, silnik CFFH. Przy spokojnym przyspieszaniu jest ok, ale przy normalnym dodawaniu gazu wali błąd za niskiego ciśnienia na listwie. Ciśnienie narasta płynnie do ok 1200 bar i nagle spada. Co zrobione: - Filtr paliwa drożny - Zawór regulacyjny na listwie podmieniany - czujnik ciśnienia na listwie podmieniany...
Witam, samochód odpala normalnie, jak jest zimny to jeszcze można nim chwile pojeździć. Jak się nagrzeje to gaśnie, czasami po chwili czasami po kilku minutach. Sprawdzałem już na prawdę wiele opcji zaczynając od pompy paliwa w zbiorniku, przekaźnika obok komputera oraz napięć na nim, świece, wtryski, regulator wysokiego ciśnienia, podłączałem pompę...
(at)Andie, czy możesz powiedzieć w którym dokładnie miejscu na schemacie masz podłączoną wężownicę i w jaki sposób regulujesz nadmiar ciepła i wysokie ciśnienie? Może warto by było też dodać zawór grawitacyjny/różnicowy w obiegu pompy nr2? Wydaje mi się że możesz przeceniać możliwości regulacyjne i działanie nawiewu i zaworu 4D. Myślę że regulacja dopływu...
Dzisiaj wyciągnąłem filtr i z latarką w telefonie zajrzałem do puszki wypełnionej ropą a na dnie były kropelki o piwnej barwie... okrągłe ładne kropelki płynu. Olej w paliwie? Woda? Nieszczelność w obwodzie niskiego ciśnienia i wskutek tego zasysanie powietrza z zewnątrz wraz z wodą? Wnioski : 1. Układ paliwowy może być nieszczelny i się zapowietrza....
Czytałem gdzię, że jeżeli byłby uszkodzony zawór ciśnienia to silnik nie miał by dobrych osiągów, a u mnie jest wszystko O.K. Nie, zawór regulacyjny utrzymuje paliwo w dopuszczalnym przedziale i silnik pracuje prawidłowo, jeżeli ciśnienie przekracza dopuszczalna odchyłkę bo pompa już nie wydaje lub sam zawór jest uszkodzony - silnik jest wyłączany...
Auto odpala na autostarcie i jeździ, bez problemu, po zgaszeniu silnika nie ma probelmu z odpaleniem. Jest problem po dłuższym postoju. Kody błedów P0400 P1222. Znaczenie podanych kodów błędów: P0400 - Układ recyrkulacji spalin, nieprawidłowy sygnał zaworu. P1222 - Traction Control Output Circuit Malfunction / Sieć CAN, kontrola trakcji, awaria obwodu....
Aż mi się nie chce czytać tych wydumek. To nie czytaj. Zasada działania pomp VP nie jest żadną tajemnicą i w necie masz wystarczającą ilośc materiałów na ten temat, nie ma potrzeby miziania się z przedstawicielstwem Bosch-a. Może lepiej porównać to do pracy wtryskiwacza CR. Pod względem mechanicznym nie różni się to od realizacji w mechanicznej pompie...
Udało się uruchomić Renatkę uszkodzony był mechaniczny zawór ciśnieniowy (ciągle otwarty) zamontowany na listwie, nie było ciśnienia gdyż paliwo ciągle uciekało do przelewu. Co nie zmienia faktu że pompa była uszkodzona gdyż jeden z zaworów regulacyjnych szwankował i dwa wtryski padły,ale to że nie paliła to jak wyżej ten mały wredny zaworek. Dziękuję...
Wg informacji na innym forum tematycznym tego samochodu poniżej lista kodów nissana: Kody usterek: 11 Obwód czujnika RPM (obrotów na minutę) lub czujnika wału korbowego. 12 Masowy czujnik przepływu powietrza. 13 Obwód czujnika temperatury chłodziwa. 14 Czujnik prędkości pojazdu. 21 Brak sygnału zapłonu. 22 Obwód pompy paliwa. 23 Czujnik położenia przepustnicy...
Fragment tabeli kodów simtec napięcie akumulatora to kod 49 a nie 56 46Przekaźnik pompy powietrza lub obwód (Simtec) 47Przekaźnik pompy powietrza lub obwód, niskie napięcie (Bosh Motronic, Simtec) 48Napięcie akumulatora, niskie napięcie (Bosh Motronic, Simtec) 49Napięcie akumulatora, wysokie napięcie 51Błąd pamięci programowej lub obwód (Bosh Motronic)...
Mam problem z golfem silnik 1.9 tdi 101 km axr, po dłuższym postoju, np po nocy odpali normalnie i po sekundzie gaśnie przy drugiej próbie łapie na jeden tłok i po kilkunastu sekundach odpala, wnioskuję że gdzieś się zapowietrza lub jest problem z paliwem. Do tej pory sprawdziłem ciśnienie pompki elektrycznej (0.5bar) zawór przy pompce też trzyma, ciśnienie...
Dzisiaj dorobiłem idealnie gumkę na ten twornik i Może uruchom produkcję, parę złotych wpadnie. Ludzie latają i szukają ich jak poparzeni... i wszystko byłoby ok gdyby nie wypróżniło paliwa z filtra i zgasł. Nie mogłem później zapalić. Pompka AC poszła się j...ć czy co? Zaworki mechanicznej pompki podającej mają działać na postoju jak zawór cofania....
Witam, problem rozwiązany. Dla tych którzy mają podobny kłopot oraz potomnych. Otóż z mojego doświadczenia wynika że problem może dotyczyć trzech podzespołów, pierwszy dotyczy tzw, komputera, w moim przypadku po podpięciu clipa okazało się że wystąpił brak zasilania modułu wtrysku, po wyeliminowaniu usterki silnik nadal nie odpalał. Druga z możliwych...
Witam ponownie. Dość długo się nie odzywałem ponieważ nie miałem tematu wartego zamieszczenia na forum. No ale niestety pojawił się. Piszę niestety bo wolałbym, żeby go niebyło. Jakiś czas temu w/w fiat ducato był pozostawiony na 6 tygodni bez odpalania. Do tego czasu działał bez zarzutów (pomijając trzy incydenty w dość długich odstępach czasu, kiedy...
12 Rozpoczęcie diagnostyki 13 Sonda lambda - brak zmian napięcia/przerwa 14 Czujnik temperatury płynu chłodzącego - niskie napięcie 15 Czujnik temperatury płynu chłodzącego - niskie napięcie 16 Czujnik spalania stukowego - brak zmian napięcia (Bosch Motronic, Simtec) 17 Czujnik spalania stukowego 2. - brak zmian napięcia (Bosch Motronic, GM Multec)...
Z tej stronki wlasnie wzialem tlumaczenie kodow i 22 oznacza miernik przeplywu powietrza (1), za wysokie napięcie, jesli chodzi o przeplywomierz taki typowy to nie widze go nigdzie, nie wiem czy to mozliwe ale nie widze go, za to jest taka kostka do ktorej wchodza kable i rurka z powietrzem. Ale gdy odlaczam ta rurke i sprawdzam bledy komputera to wyskakuje...
zawora regulacyjny zawora regulacyjny powietrza zawora pompa paliwo
renault megane bezpiecznik wycieraczka deska rozdzielcza punto kontrolki centralny zamek sygnalizacja
laptop gamingowy berges falownik
Schemat przewodów podciśnienia Mazda Xedos 9 2.5 V6 1999 Oznaczenia 9664779680, TG15C135, CL15 w alternatorze Valeo