Jak się nie mylę to wystarczy wymienić. Myślę że "mądrzejsze głowy" napiszą jak jest w rzeczywistości.
Układ paliwowy bosch? Dodano po 14 Oba elementy to zawory. Jeden (ten mniejszy) odcina jedną z sekcji pompy w momencie, gdy nie ma zapotrzebowania na duże ilości paliwa pod ciśnieniem roboczym. Drugi ten większy to zawór regulacji ciśnienia na listwie. Oba zawory mają cewki, więc możesz sprawdzić ciągłość cewki (przerwa lub zwarcie) i to tyle. Pamiętaj,...
Zmierz ciśnienie paliwa wewnątrz pompy lub wykręć zawór regulacji i sprawdź czy nie jest zablokowany. Zawór jest obok wejścia paliwa do pompy, trójkątna śruba.
Problem tkwił w zaworze przy pompie paliwa No to klikaj "pomógł" ;)
Jest to slinik 1.9D.
Pompa paliwa-zawór zwrotny w pompie paliwa.Pompa do naprawy lub wymiany.
Witam wszystkich, Mam pytanko czy ktos ma moze jakis pomysł na zrobienie pompki do spuszczania paliwa z baku auta do beczki. Czesto musze spuszczać paliwo i ciagnać caly czas wezyk to jest troche nie zdrowe, czy ktos ma moze jakis pomysl na spuszczanie paliwa moze być elektryczne np. na max 12V do polaczania pod zapalniczke czy o cos podobnego, chodzi...
Witam chciałbym się poradzić odnośnie pompy PZ10A: http://www.pzl-wroclaw.com.pl/pl/produkc... 1. Czy jest samozasysająca. 2. Czy poradzi sobie z "zassaniem" ropy z jednego zbiornika do drugiego, np. z kanistra do kanistra o pojemności 20L, pracując z 1,5m przewodem zasysającym i odprowadzającym. 3. Czy da się ją zastosować...
Jaka diagnostyka? sprawdź zawór na kompie.
Cześć !!! Może mi ktoś z kolegów wytłumaczyć sterowanie zaworami VB1(4) VB2(5) w sterowniku LOA 22 Po łączeniu palnika po pewnym czasie otwiera paliwo na VB1 Teraz jest taka sytuacja że pompa na elektrozawór odcinający paliwo i za pompą przed dyszą zamontowany jest dodatkowy zawór odcinający Jak tym sterować tzn żeby po ruszeniu na pompie chilę odciąć...
Witam, jak przeczytasz uważnie cały temat:[url=http://www.elektroda.pl/rtvfo... i nie znajdziesz odpowiedzi to dzwoń może pomogę. Pozdrawiam
Ze styku 87 czerwonego przekaźnika nad sterownikiem wtrysku. Ten sam plus zasila pompę paliwa oraz zawór evap (pewnie nie posiadasz tego zaworu z pochłaniaczem oparów paliwa). Masz dwa przekaźniki w oryginalnej wiązce?
Ja mam odcięcie pompy paliwa przez przekaźnik zasilany z elektrozaworu na butli LPG. Jak kończy się gaz to nie ma problemu z przejściem na zasilanie benzyną. Silnik fiata SPI. Jeśli zawór zwrotny w pompie paliwa jest sprawny to nie ma bata i pompa po zasileniu momentalnie podaje paliwo do korpusu wtrysku.
Zawór odcięcia paliwa na pompie, miałem ten przypadek w 1Z.
zawór zwrotny paliwa na pompie Żadna pompa Lucasa nie posiada czegoś takiego.
U mnie w silniku D11 EURO VI najpierw pękł przewód powrotu paliwa z głowicy, i od tego momentu spadło ciśnienie paliwa do poziomu 51 kPa. Wymieniłem: filtry, przewód z zaworami, pompę paliwa, ręczną pompę paliwa. Pomogła zmiana śruby drążonej na powrocie z głowicy na zawór przelewowy 20450468 z odpowietrznikiem M10x1, jak do pomp wtryskowych. Ciśnienie...
dzięki nic nie połączyłem tylko tak myślałem bo w sprawdziłem w busie i tam na pompie się kontrolka akurat pali na podobnym zaworze to co może być za przyczyna że nie podaje pompa paliwa?
Akurat Maluch ma powrót paliwa do zbiornika. Przepraszam za nieprawdziwą informację - dawno w Maluchu nie grzebałem. Jest to chyba związane z małym gaźnikiem i mniejszą siłą potrzebną do „przegwałcenia” zaworu iglicowego. Ciekawe tłumaczenie, nie wystarczy lżejsza sprężyna w pompie? W silnikach zaburtowych 5-6KM też są takie pompy a tam...
Vectra C z silnikiem diesla 3.0 isuzu i pompa podawcza w zbiorniku ?????????? ... Tam nie ma pompy podawczej .. To auto lubi się zapowietrzać na obudowie filtra paliwa lub zawory na pompie wtryskowej ...
Czyli elementy zasilane z przekaźnika który zasila pompę paliwa. Są to: wtryskiwacze, pompa paliwa, grzałka sondy lambda, zawór EVAP i zawór EGR.
Masz problem z ciśnieniem paliwa.....albo wtryski albo zawór albo pompa.....w tym aucie często zawór...
Objawy takie jakby odcinał ci paliwo powyżej 3 tyś lub po prostu go brakowało. Może to być uszkodzony zawór regulacji ciśnienia paliwa w pompie wysokiego ciśnienia.
Zawór SCV, padające wtryskiwacze lub pompa ciśnienia paliwa. Na już nowy filtr paliwa i czyszczenie układu wtryskowego (takie coś co omija układ paliwa np. Tec2000 czy Fotre).
Nic nie trzeba zamawiać. Pod plastykiem jest normalny zawór stopu.
Rozbierz to jeszcze raz, wytrzyj dokładnie i najlepiej przez lupe zobacz czy nie ma jakiegoś pęknięcia. Może nieodpowiedni rozmiar oringa założyłeś i dlatego dalej cieknie?
Daj spokój z tym czujnikiem. Wskaż może temat o wymianie APU, w promie kosmicznym. Będzie podobnie. A ty autorze zajmij się zaworami w pompie paliwa. Bo ci schodzi.
Co ma do tego bezpiecznik 18? To nie benzyniak przecież. Jak już to nr 15. No i nie pompa paliwa tylko zawór na pompie wtryskowej. Dodano po 4 u mnie są inne przekaźniki niż w drugim passacie i na schemacie Na pewno to B3 a nie B4? Rocznik podaj.
Za mało danych... Mertaż do ogrzania? Jaki budynek? (Stopień ocieplenia) Kocioł na paliwo stałe wymaga ochrony temp. powrotu. Tego na schemacie nie ma. W instalacji, gdzie funkcjonują dwa rozdzielacze z kilkoma pętlami grzewczymi, to każda pętla wymaga regulacji przepływu. Oczywiście regulacji dokonuje się przy rozruchu instalacji... ale musi to być...
Najpierw sprawdź czy jest ok,a potem będziemy się zastsnawiać co dalej z tym fantem zrobić. Możliwe że usterka jest gdzieś indziej np.pompa paliwa lub zawór powrotny.
Afriso w dokumentacji technicznej poleca dla kotłów na paliwo stałe układy z zaworami czterodrogowymi. https://obrazki.elektroda.pl/6620407500_... https://obrazki.elektroda.pl/4270784200_... Na twoim schemacie pojawia się pompa w obiegu pierwotnym kota. W jakim celu skoro stosujesz zawór czterodrogowy?
Połącz dwa grube czarne i spróbuj zapalić. Daj znać, czy rozrusznik kręci. Czy pracuje pompa paliwa, czy otwiera się zawór na pompie wtryskowej ? Bo dalej nie wiemy jaki masz motor... Czekam na zdjęcia płytki.
Gaźnik,pompa paliwa,aparat zapłonowy,zawory,zapłon. I tak jak kol.napisał dziura w zbiorniku lub przewodach.
W tym 2 odpuść sobie wiązkę i sterownik a szukaj dlaczego jest za małe. Czujnik FPR, zawór FPR, zasilanie paliwem (pompa wstępna, filtr) i czego nie życzę, też prawdopodobne, sama pompa CR. Czym czytałeś?
Jak pompą na lnikę to otworzyć zawór paliwa, zagrzać świece i pali
I pompy regenerują i zawory regulacyjne, wiele razy robiłem Laguny i Citroeny...lepiej od fabryki
Musisz wymienić ten przykręcany zawór - bańkę, to na dwa impusy to zawór wydatku pompy lub zawór ilościowy paliwa.
jedyne co było nie tak, to wysypana uszczelka w tym złotym zaworze
Sprawdź elektro-zawór odcinający paliwo na pompie wtryskowej, powinien iść do niej przewód dwu żyłowy, w czasie pracy jest na nim napięcie, możesz sie na niego wpiąć dioda led + opornik na ≈12V, może nie masz styku gdzieś na łączkach i zawór się zamyka odcinając paliwo.
Jeśli paliwo Ci się cofa to zawór zwrotny powinien pomóc. Próbowałeś przed odpaleniem włączyć kilka razy zapłon żeby pompa podpompowała paliwo?
Ustawiałem luzy na zaworach pompa paliwa pompuje prawidłowo uszczelki wymieniłem . Jak jeszcze ustawić ten poziom paliwa. Jest jakiś zestaw regenaracyjmy do takiego gaźnika czy raczej szukać nowego?
ytałem, że częstą przyczyną takich problemów w silniku 1.9sdi czy 1.9d może być uszkodzony przekaźnik od pompy wtryskowej Czytaj dalej głupoty. Nie ma czegoś takiego. Jest przekaźnik albo od świec albo od całego układu. Czytaj co się do ciebie pisze. Sprawdź zasilanie na zaworze pompy wtedy, gdy nie pali. Jak nie ma, to albo kabelki albo kostka stacyjki....
Sprawdź czy na przewodzie paliwowym powrocie z pompy jest wkrecona śruba-zawór z napisem OUT i czy jak silnik pracuje idzie paliwo na powrót.
Był tu na forum temat: autor 3 razy ściągał głowicę w silniku seicento 900, blokowało zawory ssące w prowadnicach i dostawały w łeb tłokami, pompy paliwa były tez tam wymieniane. Winne było właśnie stare, zwietrzałe paliwo w zbiorniku
Zawór ciśnienia? Pompa paliwa?
W silnikach 2,0l o mocy 75KM (D3FA) i o mocy 85KM (F3FA) były pompy VP30, w silniku 100KM (ABFA) były pompy VP44. Samych pomp VP nie dotykałem, więc niestety nie pomogę...
Przyczyn takiego stanu rzeczy może być kilka; Nie wystarczająca ilość powietrza oraz paliwa dostarczonego do silnika podczas pracy, nieszczelność pomiędzy gaźnikiem a cylindrem, (ciągnie lewy powietrze po nagrzaniu) Nieszczelność przewodu impulsowego pompy paliwa, albo jej wydajność,jeżeli taką pompę posiada. Zatkany odpowietrznik w korku zbiornika...
Nie zmierzysz tych zaworów!! Wymień to o co prosi ECU! ''Zawór sterujący dawką paliwa'' To ten grubszy na pompie!
No to jak kręci ,to może pompa wtryskowa zawór odcinający paliwo ,sprawdzałeś .
Może być wiele przyczyn, słabe ciśnienie na listwie paliwa, zawór w pompie paliwa CR, zawór egr, czujnik temperatury oszukuje, teraz jest ciepłej ale świece żarowe mogą nie grzać
Ten bezpiecznik zasila : przepływomierz, czujnik wody w paliwie, regulator ciśnienia paliwa, zawór doładowania, zawór przełączania kolektora, czujnik wałka, EGR i sam sterownik....
u mnie to samo w mondeo mk3 tdci z 2002 roku problem prawdopodobnie z zaworkiem zwrotnym na pompie przynajmniej u mnie schodziło paliwo z pompy , założyłem zawór zwrotny między pompą a filtrem paliwa
Pompa z linku all... jest niekompletna. Wystarczy się przyjrzeć i widać że przystawka z zaworami została odkręcona.
pompa paliwo zawora zawora paliwo pompa zawora zwrotny pompa paliwo
lodówki bosch opinie prosty alarm piwnicy kopiować schowek
ariston ustawienie temperatury siłownik zaworu trójdrogowego
Series Connection of Capacitors: Voltage Sharing, Balancing, ESR, and Derating in Electrolytic and Film Models LG Portable AC IR Codes with OpenBK BK7231: Capture, Decode, and MQTT/HA Control