Ciśnienie jest za duże sprawdź zawór przelewowy ( ciśnieniowy) pompy oleju silnika
Mam podobny problem udało sie ustalić gdzie jest ten zawór przelewowy pompy oleju?
Jest, ale to trzeba sprawdzić. Najpierw rzeczywiste ciśnienie oleju a potem, jeśli okaże się prawidłowe - układ pomiarowy (być może czujnik). Jeśli faktycznie jest za niskie szukać czy filtr nie zasyfiony, czy smok nie przytkany, czy zawór przelewowy pompy oleju nie jest zacięty w pozycji otwartej, czy pompa sprawna. Jeśli to wszystko okaże się sprawne,...
Przyblokowało zawór przelewowy w pompie oleju i ciśnienie podparło hydropopychacze. Najlepiej było by podłączyć manometr w miejsce czujnika ciśnienia i sprawdzić jakie jest faktyczne ciśnienie oleju podczas kręcenia rozrusznikiem
Kolega sprawdzał ciśnienie- może być uszkodzony zawór przelewowy.
Zbyt duże ciśnienie oleju na zimnym? Gęsty olej? Zacina się zawór przelewowy pompy oleju? Wygląda na podpieranie zaworów hydrauliką
W pierwszej kolejności sprawdź zawór przelewowy pompy oleju jak i samą pompę.
Zablokowany zawór przelewowy pompy oleju.
W 60-kach buczy zawór przelewowy pompy oleju. Fabryka by zlikwidować ten dźwięk wprowadziła he he modyfikację. http://obrazki.elektroda.pl/5843644200_1... Nie jest to szkodliwe dla silnika tylko denerwujące.
Jeżeli faktycznie podpiera zawory (rozrusznik kręci jakby nie było kompresji) to przyczyna leży w zablokowanym zaworze przelewowym pompy oleju
Cześć, -Zbyt niski poziom oleju lub niewłaściwa lepkość lub klasa jakości oleju silnikowego -Uszkodzony czujnik ciśnienia oleju - Zużyte panewki silnika lub pompa oleju -Zbyt wysoka temperatura pracy silnika -Uszkodzony zawór przelewowy układu smarowania silnika -Zatkany filtr siatkowy smoka pompy oleju
Kawałki metalu z którejś zatartej panewki przedostały się przez smok i blokują zawór przelewowy pompy oleju
Jak masz jeszcze zdjętą miskę olejową to sprawdź zawór przelewowy w pompie oleju, czy się nie blokuje. Nie kojarzę, czy ten silnik ma już elektrozawór regulacji ciśnienia oleju, ale sprawdził bym jego ciśnienie, czy nie jest za wysokie i nie podwiesza hydropopychaczy
Zablokowany zawór przelewowy w pompie oleju
Przed tankowaniem otwieram zawór przelewowy, ten blisko zamkniętego zaworu kompresora. Otwieram zawór pomiędzy pompą oleju i uruchamiam pompę oleju. Pompa pracuje do momentu pojawienia się oleju w zaworze przelewowym. Wyłączam pompę, zamykam zawór przelewowy i zawór napełniania. Otwieram zawór kompresora i sprężam olej w butli do 1,5 atm. Zbiornik jest...
Gdyby się zablokował zawór przelewowy w pompie oleju, to w pierwszej kolejności rozerwało by filtr oleju, albo wywaliło z niego uszczelkę
Zawór przelewowy jest w pompie oleju, czy w podstawie filtra?
Przyblokowany zawór przelewowy w pompie
W ursusie c4011 robiliśmy też taką przeróbke, trzeba było dodatkowo zamontować zawór przelewowy przy pompie oleju który był w zestawie ( w c4011 oryginalnie są dwa filtry i zawór jest w podstawie filtrów ) może w zetorze jest podobnie. Jakie miałeś ciśnienie przed zmianą?
Jak żart jak to jest fakt o nie domykaniu zaworów przez regulatory hydrauliczne spowodowane za dużym ciśnieniem oleju. A winowajcą tylko zawór przelewowy w pompie.
W dalszym ciągu nie widzę żadnej śruby że sprężyną. Chyba że masz na myśli zawór przelewowy.
Zatkana odma powoduje co najwyżej wywalenie simmeringów na zewnątrz, nie ma nic wspólnego z ciśnieniem oleju Trzeba wyjąć pompę wydłubać zaślepkę i wyczyścić zawór przelewowy
Albo od padniętego czujnika. Sam tez już wymieniałem u siebie, bo bardzo przekłamywał (też 0 na jałowych). Zacznij od podmiany czujnika, potem jak Kolega już wspomniał, zawór przelewowy w pompie oleju
Zatarty zawór przelewowy na pompie olejowej.
dane z Elsa... dla 2.0 TDI ; BPW warunki sprawdzania dla ciśnienia oleju; - poziom oleju prawidłowy - temperatura oleju silnikowego ok. 80st. ciśnienie oleju na biegu jałowym: min. 0,8 bar. ciśnienie oleju przy 2000 obr/min. : min. 2,0 bar. program serwisowy Nic nie podaje na temat max. ciśnienia oleju, niemniej jednak warto sprawdzić podczas wykonywania...
Do sprawdzenia prze de wszystkim pompa oleju, miałem tak, że nawet nowe pompy oleju były fabrycznie uszkodzone i nie trzymały parametrów co dziś nie jest żadkością. Zawór przelewowy powinien być wymieniony przy remoncie silnika, to podstawa.
Olej na pewno nie ma tu nic do rzeczy. Filtr PP nawet gdyby miał 20 lat nie wpływa na spadek ciśnienia. Gorzej z resztą. 28 w filtrze oleju ma zawór przelewowy i całkiem inną pompę oleju, smok i trzy rury. Teraz ciężko powiedzieć jak jest zrobiona przeróbka i jak to wszystko spasowało.
Chciałem poprosić o pomoc w zlokalizowaniu stukania w silniku 1.2 Ecotec o oznaczeniu Z12XE. W silniku wcześniej wymieniono pęknięty zawór wylotowy na trzecim cylindrze. Silnik pracuje równo, trzyma moc (kompresja między 13,5 a 14 bar) i dymi na siwo, ale nie wiem czy dużo zużywa oleju. Do tej pory wykluczyliśmy popychacze hydrauliczne, wymieniliśmy...
Kolego T5, nie strasz, podaj argumenty. Mineralny szajs -gęsty niewyrabia zawór przelewowy w pompie oleju=za duże ciśnienie na klawiature=otwarcie zaworów lub niedomknięcie jak kto woli = zgaśnięcie auta po odczekaniu kilku kilkunastu minut pali od strzała.A po mineralnym super oleju miałem okazję reanimować kilkanaście silników.:D
Dzielnik powoduje podanie oleju z pompy również na zawór przelewowy i przepływ oleju przez zawór kiedy siłownik nie jest sterowany. Ciągły przepływ oleju jest potrzebny aby go utrzymać w odpowiedniej temperaturze.
- Z FSO1500 nie miałem żadnych problemów. Za to w FSO, który kupiliśmy nowy w Polmozbycie gdzieś już blisko 1990 roku to zaciął się zawór przelewowy w pompie oleju, przez co lampka oleju gasła dopiero gdzieś przy 2500 obr/min. Po demontażu silnika okazało się, że w misce olejowej są wióry stalowe. Te wióry pompa poprzez smok zaciągnęła i taki wiór...
Zawór wbudowany w pompę w miejscu przykręcania przewodu. To nie jest zawór zwrotny tylko przelewowy - zabezpiecza przed nadmiernym wzrostem ciśnienia. Skoro pompa wyje przy właściwym poziomie i gatunku oleju, to do wyrzucenia niestety. Rozbierać nie ma po co, pokazywane w sieci instrukcje "domowej" pomagają albo na chwilę, albo wręcz prowadzą do zniszczenia...
Może zawór przelewowy się zawieszać przy pompie oleju. Jeśli panewki były by zużyte to był by stuk dochodzący z okolic wału korbowego a na ciepło na biegu jałowym by grały zawory dodatkowo (szklanki). Zmierz manometrem ciśnienie na gorącym silniku.
Filtr nie ma tu nic do rzeczy. Jeśli nie będzie drożny to otworzy się w nim zawór a olej i tak popłynie do magistrali. Ciśnienie oleju mierzy się i na niskich i na wysokich obrotach. Wartości minimalne dla sprawnego, zdrowego silnika są podane w instrukcji. W twoim przypadku można powiedzieć że nie ma ciśnienia. Według instrukcji w całym zakresie obrotów...
Podejrzewam że ciśnienie oleju po zgaśnięciu kontrolki będzie OK. Wymień filtr oleju, czesto podróby nie mają bay-passa czyli zaworu omijającego filtr w razie zatkania. Zatkanie filtra smoka (np po wymianie uszczelki pod głowica) tez spowoduje takie objawy. Tak samo zacięty zawór przelewowy w pompie oleju. Ostatnio to ćwiczyłem w dwulitrowym Fordzie,...
No i niezłe jaja. Dzisiaj mechanik złożył wszystko do kupy i.......dalej to samo. Moje przypuszczenie to zatkany zawór przelewowy na pompie oleju - zakładam że silnik ten ma hydrauliczne kasowanie luzów zaworowych (golf II, 1,4 litra, pełny wtrysk). Przypominam usterkę - samochód zimny odpala normalnie i na początku trochę kopci, w miarę upływu czasu...
Mogą. Inne wycieki na tłoku podnośnika, zaworach przelewowych, pęknięta rurka idąca od pompy, padnięta pompa, rozdzielacz, mało oleju. Sprawdz ciśnienie na wyjściu zewnętrznym. Parę możliwości wykluczysz.
W komplecie (może nie być w każdym) jest jeszcze zawór przelewowy który montuje się przy pompie tak jak w 60-ce. Tyle.
Nigdy nie zalewam pompy przed montażem, natomiast zawsze smaruję zębatki olejem W tych pompach newralgicznym punktem jest zawór przelewowy i tam bym zaglądnął, czy nie został w pozycji otwartej
Na pusto czyli jak bez obciążenia? Sprawdź czy pompa ma odpowiednie obroty. Sprawdź max ciśnienie pod obciążeniem gdy otwiera się zawór przelewowy. Powietrze w oleju zaciąga przed pompą lub na samej pompie przez ośkę napędzającą. innego miejsca nie ma chyba że jest uszkodzona.
Zrób porządek z pompą oleju , zapewne zacięty zawór przelewowy , potem zobaczymy.
Choć by nie wiem jak był zawalony filtr oleju ciśnienie powinno być. Wałek rozrządu sprawdź, smoka pompy, zawór przelewowy i połączenie pompy z filtrem jeśli nie było sprawdzane jak kolega wyżej wspomniał.
Witam . Nie podałeś w jaki sposób jest uruchamiany silnik.Czy za pomocą wyłącznika , lub stycznika.Należy sprawdzić czy dochodzą wszystkie fazy do silnika,jak również sprawdzić połączenie silnik-wyłącznik(stycznik).Jeżeli po kilku próbach włączenia pracuje,to teoretycznie oznacza że silnik jest OK,lecz pomiar uzwojeń silnika również wskazany.W układach...
Jaki model quada i jaki silnik — regulamin działu! Przypuszczalnie zawieszający się zawór przelewowy, nieszczelność kanału ssącego pompy olejowej (uszkodzona uszczelka lub oring), pieniący się olej.
Koledzy ja wymieniałem w swoim c4011 filtr oleju z bąka na puszkowy i tam gdzie idzie przewód olejowy od pompy oleju do magistrali zamiast śruby zastosowałem zawór przelewowy, (tak mi w sklepie powiedziano gdy kupowałem owy zestaw do wymiany z bąka na puszkowy). Czy to o tą śrubę chodzi co tam była że trzeba ją wymienić na taką bez dziury, gdy się zmienia...
Co z zaworami przelewowymi oleju? Wykluczacie je? Ależ nie, dlatego napisałem, żeby zacząć od oceny stanu pompy oleju, w tym również zaworów przelewowych
Witam ja również mam podobny problem z moja Renault,tez wymieniłem czujnik ciśnienia oleju objawy są identyczne jak w twojej. Pod koniec przyszłego tygodnia jestem umówiony na serwis. Wstępna diagnoza to zawór przelewowy oleju ten w misce olejowej się zawiesił lub co gorsza pompa oleju, mechanik mi tłumaczył że silnik nie może się kończyć bo przecież...
(at)mrtomjar Z tabliczki wynika, że łączysz w trójkąt. Najprostszy układ smarowania to pompa oleju od samochodu (posiada już zawór przelewowy) do tego trójnik z którego jeden koniec idzie do manometru, a drugi do sprężarki, powrót do jakiegoś zbiornika na olej. Można też zastosować pompę wspomagania ale wtedy trzeba jeszcze dodać regulator ciśnienia...
Natomiast jak kolega wyżej wspomniał problem może leżeć w pompie, zaworze przelewowym, zapchanym kanałem albo w napędzie samej pompy. Musisz wszystko po kolei sprawdzić.
Auto było kupione i zalane nie wiadomo czym ( podejrzewam że olejem z jakimś środkiem ) by kontrolka się nie świeciła. Oto odpowiedź na twoje pytanie. Pompa oleju, z zapchany smok, zacięty zawór przelewowy lub zużycie wał i panewek.
Opiłki są prawdopodobnie z pompy. Wg mnie pompa do wymiany lub regeneracji. Dodatkowo sprawdź zawór przelewowy , prawdopodobnie zablokowany.
Zawór przelewowy w pompie zamulony na syfie.
Zmierz najpierw ciśnienie oleju, może zaciął się zawór przelewowy w pompie i przy dodaniu gazu ciśnienie tak rośnie, że popychacze nie dają rady się opróżniać Miałem tak parę razy, co prawda w starych TD VW, jak ciśnienie dochodziło do 5 bar, to silnik gasł bez kompresji
Schemat: http://obrazki.elektroda.pl/2554270900_1... Zawór Przelewowy - ustawia max ciśnienie na wyjściu pompy. Filtr Powietrza - poziom oleju w zbiorniku zmienia się w czasie ruchu tłoka (objętość tłoczyska wypiera olej), powietrze zatem jest zasysane i wyrzucane do zbiornika przez filtr.
Zawór przelewowy dobry, szczelny? Smok pompy przykręcony jak należy szczelnie? Wałek rozrządu nie zużyty na czopach?
Przyczyną może być zużyty rozdzielacz lub wyrobiona gładź w cylindrze , ale stawiam na rozdzielacz ewentualnie sprawdź zawór przelewowy.
Ciśnienie oleju powinno wynosić ok 4bar przy 2000 obr/min(wg Autodaty). Minimalne ciśnienie oleju w pracującym silniku nie powinno być niższe niż 0,35bara. Przyczyny świecenia kontrolki, o ile oczywiście można przyjąć że czujnik działa prawidłowo, to uszkodzony(lub zablokowany w pozycji otwartej) zawór przelewowy regulujący ciśnienie który znajduje...
A gdzie ma byc zamontowany ten zawór przelewowy?
Wyciek z siłownika nie ma nic do opuszczania, jedynie wewnętrzny przeciek wchodzi w grę. Ale nie zauważyłem żeby autor o tym wspomniał. Jeżeli nie ma siły do sprawdzenia klasycznie zawór przelewowy, zawór bezpieczeństwa. Resztę można wyczytać z forum. Pomijam brak oleju czy wlany taki od placków :)
Nie jeździj bo jeśli to nie czujnik lub elektryka, to silnik nie ma smarowania i pogłębiasz jego zniszczenia. A przyczyną może być uszkodzony czujnik, elektryka a jeśli faktycznie jest niskie ciśnienie to skrajnie niski poziom oleju, skrajnie zużyty olej lub wymieszany z benzyną, zatarty lub zużyty silnik, uszkodzona pompa lub jej zawór przelewowy.
Każdy rozdzielacz z położeniem 0- neutralnym posiada zawór przelewowy i przewód powrotny tzw spływ . A więc jeżeli zasilania tych rozdzielaczy są połączone to i przewody powrotne oleju też. Jest to układ równoległy z jedną pompą zasilającą.
Jeden zawór jest umieszczony w pompie olejowej(przelewowy), drugi w obudowie filtra oleju(obejściowy). Dodano po 6 Prawidłowe ciśnienie w przypadku RFJ lub RFN(bo nie mam pojęcia która generacja i jaki silnik) to 5 bar przy 3000obr/min.
Gubi ciśnienie i tyle. Zaczynając od najprostszych rzeczy sprawdź zawór przelewowy czy jest szczelny, nie ma wypłukanej iglicy i przemierz pompę oleju pod kątem zużycia. W instrukcji napraw jest podana metoda. Ale ogólnie skłaniał bym się do określenia zużycia silnika. Chyba prosi się o mały remoncik a przynajmniej jego dół.
Na jakim oleju auto jeździ i kiedy był wymieniany? Jaki silnik? Kontrolka ciśnienia oleju gaśnie normalnie po odpaleniu? Może pompa słaba (luzy osiowe) i nabija tylko ledwo powyżej ciśnienia zadziałania czujnika (0,7bar o ile pamiętam) lub zawór przelewowy puszcza. Bez sprawdzenia ciśnienia oleju ja bym nie wymieniał póki co żadnych części.
Potrzebna pompa zębata, zbiornik i chłodnica oleju, silnik hydrauliczny, przewody, zawór przelewowy. Można się pokusić o zmianę kierunku obrotów. Pasowało by zrobić sprzęgło do odłączania pompy. Pytanie skąd będzie brany napęd, jaka prędkość obrotowa będzie dostępna do jej napędu, jaka moc silnika do dyspozycji/bądź jaka moc ma być przekazywana na WOM...
Ciąnienia przed rozdzielaczem nie będzie jak zasterujesz rozdzielaczem do opory. Znaczy tak by otworzył sie zawór przelewowy najlepiej sprawdzając to na wyjściu hydr. zewn. Manometr np. glicerynowy kup za 30 zeta i podłącz. Wszystko powie.
A dodatkowo wyjęcie i wyczyszczenie pompy oleju z opiłków po tej szklance, bo to one zablokowały zawór przelewowy
Po nocnym staniu jest wszystko ok, mniej więcej muszę przejechać 10-15 km , i mam takie wrażenie jak by klekotały sprężyny wtedy też pojawia się dudnienie , na mocno narzanym silniku jak otworzę dolot do kolektora i zblirzę rękę czuć "gorącą kompresję " . Jak jadę w trasie z ustaloną prędkością ok 80km/h jest moment że nagle silnik cichnie wyrażnie...
Witam. W kwestii sterownika to jest TC 40. Może ktoś ma wiedzę czy można dobrac się do programu. Chetnie bym dowiedzial sie jak i czym się to programuje, jak podłączyć sie do sterownika. Analiza programu wyjasnilaby mi sporo zagadnien. Siedze w Siemensach wiec z czyms takim jeszcze nie mialem do czynienia. W kwestii pompy to mam wrażenie że chyba niedokładnie...
Moim zdaniem usterka jest w części hydraulicznej. Silnik ma za duże obciążenie i staje po czym ciśnienie oleju w układzie powoduje obrót pompy a zarazem silnika w kierunku przeciwnym. Zawór przelewowy ma źle ustawione ciśnienie i silnik nie daje rady lub się czasami blokuje.
Czy w przypadku zablokowania silnika lub też zakręcenia zaworu pompa nie ulegnie zniszczeniu ? Musi być zawór przelewowy, jak coś zablokuje silnik to ciśnienie pokona sprężynę zaworu i olej przeleje się do zbiornika. Ja aktualnie montuję zasilacz hydrauliczny (już drugi) do swojej maszyny, to trochę na ten temat wiem, choć fachowcem nie jestem i chętnie...
Zanim wymienisz pompę, sprawdź regulator ciśnienia (zawór przelewowy). Mógł się zawiesić, lub mogła pęknąć sprężyna.
witam, saaby sie zacieraja bo tam jest zimno :D gdzie je produkuja i ....., widziałem juz po remoncie jak rozerwało filtr oleju , w nowej pompie stanął zawór przelewowy, teoretycznie po remoncie nie powinno byc przedmuchów do skrzyni korbowej skoro są to remont do d.... zrobiony, okreslenie że saaby sie zacierają jak koledzy napisali tak samo precyzyjne...
Chodziło mi o to, że przez ten otwór więcej i szybciej wypłynie oleju niż zdąży nalecieć nowego W tej sprężarce masz smarowanie jak w silniku... Olej pod ciśnieniem płynie do panewek wytwarzając tam film olejowy, to co wypływa z panewek jest rozbryzgiwane na cylindry i spływa do zbiornika oleju (w SW680 z Jelcza tę funkcję spełnia miska olejowa silnika)....
Jak działa ten zawór - po podaniu napięcia otwiera dolot oleju z pompy i otwiera wypływ oleju ze strony przeciwnej na jednej cewce , czy potrzeba 2 takich sekcji - druga musi otworzyć przeloty bez włączania pompy . Jest w rozdzielaczu zawór bezpieczeństwa / przelewowy - zabezpiecza żeby nie przekroczyć ciśnienia max dla siłowników i pompy , zwykle 160...
Bo zwalnia się z automatu prędkość gdy będzie zapotrzebowanie na duży moment. W dużym uproszczeniu prędkość /silników,siłowników/ zależy od wydajności pompy/pomp/ a ta zależy od obrotów silnika napędzającego pompę.Moment obrotowy zależy od ciśnienia oleju w układzie.Przy wzroście oporów/moment obrotowy/ ciśnienie też wzrośnie wtedy może zadziałać zawór...
Może to być zablokowany zawór ciśnienia Rozbierając zawór przelewowy pompy, gdyby tłoczek był zablokowany to powinien to zauważyć. zużyty olej Na zużytym oleju to zazwyczaj właśnie ciśnienie spada...
Może i ogarniesz ale teraz dostałem olśnienia że takie urządzenia podlegają pod UDT i nie bardzo można tam majstrować. Ruchy w tej maszynie są zbyt wolne czy szarpie? Jak szarpie to może być jeszcze zbyt mała ilość oleju, zanieczyszczony filtr oleju albo sama pompa źle zrobiona. A jak mało mocy to źle wyregulowany zawór przelewowy a na temat tego zaworu...
Zbiornik jest faktycznie z lekka mały dla przykładu w mtz-cie ma 9 l a w zetorze przynajmniej 4. Obroty dla tej pompy są w normie. Ciekawe czy coś nie powoduje nadmiernego wzrostu ciśnienia. Orbitrol orsta np. w forszaju ma zewnętrzny zawór przelewowy. Druga sprawa poza grzaniem oleju co masz na myśli mówiąc nie można normalnie sterować? I jakiej średnicy...
Brak ciśnienia oleju przez około 5 sekund po uruchomieniu zimnego silnika i na wolnych obrotach po nagrzaniu. Znalazłem na forum Vectry bardzo lakoniczną informację, że jest uszczelka papierowa, pod pompą, która lubi się przerywać (wypłukiwać). Uprzedzając ewentualne sugestie mogę dodać że ten przypadek nie mieści się w 99% gdzie przyczyną jest uszkodzony...
To może próbować poregulowac zawór przelewowy w rozdzielaczu? Może jak zakupie pompę o niższej wydajności to nie będzie problemu z przepływem oleju i jego wysoką temperaturą? Bo pompę tak czy tak muszę wymienić a ten zawór wolałbym instalować w ostateczności. Ciężko też będzie redukować obroty zwłaszcza że nie ma praktycznie miejsca na jakieś paski...
Zamiast czujnika podpiąć manometr i sprawdzić faktyczne ciśnienie oleju, jak faktycznie jest za wysokie to jest zablokowany zawór przelewowy w pompie Nigdy nie smaruj uszczelki filtra żadnym silikonem !, tylko olej i dokręcenie ręką, zbyt mocne tylko pogorszy sprawę, odkształca się ta część filtra z gwintem i przestaje go prawidłowo dociskać
Pompy olejowe zwykle posiadają zawór przelewowy (sprężyna z kulką). Zablokowanie takiego zaworu może spowodować niekontrolowany wzrost ciśnienia.
Raczej masz niesprawny manometr, bo nie ma możliwości cokolwiek by się działo że zimny ciepły dodajesz gazu nie ma żadnej reakcji wskazówka zawsze musi drgnąć coś tam nie coś nie da się inaczej. Nawet jakby ci się zawór przelewowy w pompie otwierał przy tym i jednym barze to zanim zareaguje po dodaniu gazu to zawsze jest drgnięcie wskazówki manometru...
Bo pewnie mają niższe cisnienie nastawione i w momencie przymykania rozdzielacza cisnienie oleju podbija zawór bezpieczenstwa/przelewowy Zawory bezpieczeństwa w układach hydraulicznych montowne są między pompą a rodzielaczem/popatrz na schematy/.Między rozdzielaczem a odbiornikiem stosowane są zawory przeciążeniowe i nie we wszystkich układach występują.Zawory...
Tak jak na filmiku ciśnienie dość mocno skaczę. Ciśnienie będzie skakało bo tak działa zawór przelewowy w pompie i to co widzisz na zegarze to jego pracę. Zacznij od wymiany zegaru na inny bo moim zdaniem on tu jest problemem
Witam, Nie dawno stałem się szczęśliwym (albo i nie) posiadaczem outlandera z 2011 Roku z silnikiem 2,2 o mocy 177KM. Nie długo po zakupie zdarzyła się taka sytuacja że wywaliło cały olej przez filtr olejowy. Po prostu wydmuchało uszczelkę. Auto wstawiłem do warsztatu. Mechanik powiedział że pewnie filtr był źle zamontowany. Założył nowy filtr zalał...
Pierwsza możliwość - uszkodzony zawór przelewowy pompy, druga - zbyt gęsty olej, trzecia - "zabite" szlamem kanały olejowe. Mierzyłeś w otworze czujnika ?
Założyłem nową tuleję z wielowypustem i zawór przelewowy i traktor zapalił, pochodził 1 mtg i zapaliła mi się kontrolka od ciśnienia oleju, jaka może być przyczyna pompa została założona nowa i ssak oleju oraz nowy filter ?
Ciśnienie oleju przy 2000ob/min powinno oscylować w granicach 2.0 bara. Układ smarowania wyposażony jest w pompę, która posiada zawór przelewowy(zabezpiecza on układ przed niekontrolowanym wzrostem ciśnienia). W układzie smarowania jest również zawór przeciążeniowy, który otwiera się w momencie, kiedy filtr bocznikowy ulega zanieczyszczeniu.Olej wtedy...
WItam Mam pytanie, czy na pompie hydraulicznej może być ustawiony zawór przelewowy który będzie utrzymywał cały czas 160bar?? Czy też podczas nie użytkowania hydrauliki powinno nie być ciśnienia tylko swobodne przepływanie oleju?
Podobny problem miałem kiedyś w Favoricie- również po wymianie łańcucha rozrządu( na zimno OK, na gorąco świeciła kontrolka ciśnienia, gasła przy 2000 obr/min). Sposób: samochód na podnośnik, spuszczony olej, zdjęta miska olejowa, wykręcone świece, odłączony zapłon, smok pompy zanurzasz w naczyniu z olejem (średnica nieco większa od smoka), pomocnik...
Tak się zastanawiam, stosując zawór przelewowy przed rozdzielaczem pompa będzie cały cas tłoczyć olej pod wysokim ciśnieniem przez co może to powodować nadmierne grzanie oleju. Znalazłem inne rozwiązanie zawór krzyżowy za rozdzielaczem. Wyglądało by to mniej więcej tak jak na schemacie w załączniku. W ten sposób możliwe będzie ustawienie wysokiego ciśnienia...
Przewody do siłowników które posiadasz są w większości montowane w wózkach leśnych . Ciągnik z mocą na pewno nie powinien mieć problemów . Pozostaje za duża pompa . Kup ten zawór przelewowy a pozwoli on na szybkie przelanie dużej ilości oleju , zasil go wężem 3/4 cala [ choć wystarczył by 5/8 cala ] powrót z zaworu możesz zastosować te same przekroje...
Tłoczkowa raczej nie, zwykle jest stosowana pompa zębata i zależnie od typu od 120 do 170 kG/cm 2. Celowo podałem w jednostce z układu CGS bo starsze mierniki mają taką skalę. Pod numerem 3 jest zawór przelewowy i powinien mieć regulację. Podane informacje do sprawdzenia.
Jak pompa była wymieniana to może źle ustawiony jest zawór przelewowy. Jak masz dobrze zrobiony silnik to na zimnym ciśnienie powinno być koło 5,5 at.
Siłownik jedno komorowy to nie ma opcji by był nieszczelny, rozdzielacz też odpada bo robił test trochę nie na miejscu ale potwierdziło tylko o braku ciśnienia. A brak ciśnienie może być z dwóch powodów albo uszkodzona pompa albo zawór przelewowy, w przelewowym grzebał i zero efektów. Jeszcze może być inna opcja że mało oleju ale to chyba sprawdził...
P zasilanie z pompy, T powrót oleju do zbiornika, lub zasilanie następnego rozdzielacza. Na dole w prawym rogu wbudowany zawór maksymalny/przelewowy, ograniczający ciśnienie. Rozdzielacz ma dwie sekcje, każda trzy pozycje pracy. Nadaje się do siłowników dwustronnego działania, silników. Odbiornik pierwszy, przyłącza A1,B1. Odbiornik drugi przyłącza...
W C-360 na rozgrzanym silniku przy 2200 chyba 5kg/cm powinno być. Jak jest 6kg/cm przy 1600 to już pompa dostaje. Może zawór przelewowy jest tak ustawiony... Albo jakiś opiłek dostał się do kanału w wale i blokuje przepływ oleju. Różne mogą być tego przyczyny że jest zbyt duże ciśnienie.
Ciśnienie na pompie jest uzyskiwane za pomocą tego zaworka . Kolego nikusert wspomniany zaworek, to ciśnieniowy zawór przelewowy - ogranicza ciśnienie maksymalne pompy - nic za jego pomocą nie jest uzyskiwane. Spada ciśnienie po rozgrzaniu silnika, czyli rozrzedzeniu oleju - silnik do naprawy.Żadne cuda z podkładkami nic tu nie pomogą. Jeżeli dasz...
zawora przelewowy oleju zawora pompa przelewowy zawora przelewowy
pobieranie zablokowane sekretarka sprzedać siemens micromaster
philips senseo licznik geigera
Nierówna praca silnika 2.0 TDI 170 KM - przyczyny i diagnostyka Ogrzewanie kontenera blaszanego przerobionego na garaż: opcje i porady