Zawór zwrotny w pompie ok?
Nie jeździj bo jeśli to nie czujnik lub elektryka, to silnik nie ma smarowania i pogłębiasz jego zniszczenia. A przyczyną może być uszkodzony czujnik, elektryka a jeśli faktycznie jest niskie ciśnienie to skrajnie niski poziom oleju, skrajnie zużyty olej lub wymieszany z benzyną, zatarty lub zużyty silnik, uszkodzona pompa lub jej zawór przelewowy.
Jak na plaka pali to znaczy że silnik jest sprawny mechanicznie. Nie trzeba ci żadnego zestawu do odpowietrzania, tylko co najwyżej pompka gruszka. Można też dać na próbę paliwo z kanistra. Czasem trzeba popuścić przewody na wtryskach przy odpowietrzaniu i to nie zawsze.Żadnej filozofii tam nie ma. Miałeś sprawdzić czy na zaworze na pompie tym z jednym...
A to nie jest tak, że ta pompka podaje paliwo tylko przez chwilę do momentu rozruchu silnika? Generalnie tak. Ale po uruchomieniu auta powinna cały czas tworzyć ciśnienie. Sprawdzałeś jakie jest ciśnienie na szynie paliwowej? Tak na szybko zapoznałem się z budową tego układu to do sprawdzenia masz: -Pompę paliwa -przekaźnik (R17) od niej i wiązkę -...
Jak wepniesz żaróweczkę 1,2w i ona świeci a pompa się obraca to albo jest uszkodzona albo zawór czynnika nie puszcza. Innej opcji nie ma
Witam. Mam od 3 miesięcy samochód marki Skoda Fabia I 1,4 MPI 44kW (60KM) 2000r silnik AZF, dodam że sterownik silnika mam 047 906 033 J. Zaczęło mi przerywać auto i po jakimś czasie, gdy się nagrzeje to traci moc i dużo pali paliwa i falują obroty. Wykonane w chwili obecnej są takie nowe części: - zmieniona uszczelka pod zaworami bo ciekła, - wymieniony...
zawora skoda fabia pompa skoda fabia skoda fabia pompa
dekoder cyfrowy polsat lanos głowica triak sterowanie przekaźnikiem
światła przeciwmgłowe kosiarka robot
Electrolux Perfect Care 900 - migająca ikona filtra powietrza Jak rozebrać słuchawkę domofonu Cyfral - instrukcja