tam jest z lewej strony silnika (jak się stoi przodem do maski ) taki węźyk do zawora EVAP.Ten wąż lubi spadać z kapilary na przepustnicy,jeżeli auto ma gaz,i lubi czasami kichnąć to na bank ten wąz zleciał.Pochyl się nad silnikiem,i przysłuchaj się czy nie słyszysz wyraźnego syczenia. Dodam jeszcze raz że notoryczna usterka w fabii.
Ten błąd oznacza wypadanie zapłonów na 2 cylindrze. Nic tam nie ma mowy o cewce w opisie a dużo osób uznaje że o nią tutaj chodzi. Wypadanie zapłonów może być spowodowane przez brak zapalenia mieszanki w cylindrze a to powodować może: - brak iskry - zła mieszanka lub jej brak - brak sprężania na cylindrze Zmierz ciśnienie sprężania na cylindrach. Może...
Tylko raczej zawór PCV się przycina.
Zawór odmy miałem podobny przypadek
Czego nie rozumiesz, te popyczacze ustawia sie z wstępnym napięciem tak jak napisał kolega maszan. Przy twoim ustawieniu zniszczysz zawory i dzwigienki.
Kolego w tych silnikach producent przewiduje tylko naprawę głowicy, nie ma dostępnych pierścieni. Mogę podpowiedzieć tobie że pierścienie można dobrać ale nie orginalne. Najczęściej jest problem z zaworami wypalonymi, powstający od zużytego katalizatora. Pozdrawiam.
A ciśnienie na cylindrach? Z tego co pamiętam to w 1.2 wypalały się zawory wydechowe.
EGR ponownie daje o sobie znać dlatego otwieram wątek aby opisać dalsze boje z EGR, pomiary jakie wykonałem - może przydadzą się komuś informacje. Dodatkowo prośba o kliknięcie "Pomógł" przy moim poście jesli informacje były pomocne. Do rzeczy: Po trzech latach jazdy i 40kkm ponownie pojawił się błąd EGR. Tym razem: P0403: Exhaust Gas Recirculation...
Właśnie na 1 nie ma w ogóle prądu i przekładałem na 2, to działa, to coś z prądem, ale i gadałem z mechanikiem, to powiedział mi, że 80-90% pęknięte zawory.
Po tym przekaźniku sądzę że ktoś tu myślał o kompresorze ze sprzęgłem a nie o zaworze.
Witam Zabrałem się dzisiaj za wymianę łańcuszka rozrządu w Fabii I 1.4MPi i podczas odkręcania śruby na kole wałka rozrządu przekręciłem gniazdo torx w śrubie (ona jest chyba wkręcana z klejem Loctite na gwincie). Niestety jest za mało miejsca żeby wbić większy bit czy kombinować z jakimś rozkręcaniem (5cm od śruby do podłużnicy, ledwo klucz tam zmieściłem)....
zdejmuj dekiel sprawdz czy krzywki walka atakuja szklanki jak jest luz to masz po zaworach :( .
Mam Fabię II 1,4 63kW z 2007 roku. Czy posiada ona pasek czy łańcuszek rozrządu? Interesuje mnie również po jakim przebiegu się go wymienia?
Witam, zatrzasnąłem sobie klucz od samochodu na tylnej kanapie - kluczyk położyłem na kanapie i w tym czasie poprawiałem pasy od fotelika dziecięcego. W miedzy czasie zaryglował się zamek w drzwiach (zapomniałem o tym). Wyszedłem z auta i zatrzasnąłem drzwi. Nie mam zapasowego klucza. Auto posiada immobiliser. Jaka metoda w tym momencie będzie najmniej...
Siemacie, chce wywalić całą górna pokrywe silnika w której jest filtr powietrza, zamiast tamtego filtru zamontuje stożek na przepustnice plus dojście powietrza z zewnątrz auta, lecz ta pokrywa na dwie dziury, jedna przy kierowcy (przepustnica) i druga z przodu auta od strony przedniego zderzaka, nie wiem co to jest, zdaje sobie sprawę że na pewno coś...
Witam wszystkich, mam problem z autem żony, Skoda Fabia 1 w Combi z 2003 r. 1.2 silnik o mocy 47 kW na gazie. Auto jeździło, wszystko było ok, później z powodu zmiany pracy i posiadania drugiego auta Skoda stała pół roku niejeżdżona. Później zaczęła być potrzebna, ale okazało się, że auto na wolnych obrotach szwankuje - obroty skaczą, samochód czasami...
Szukam informacji na temat skody fabii I generacji z silnikiem 2.0 8V. Interesują mnie lata produkcji tego modelu, dokładnego wyposażenia, ilości wyprodukowanych sztuk, itd.. Przeszukałem internet, ale na większości stron nie ma nawet wymienionego tego silnika, nie wspominając o szczegółach.
Czy ktoś z kolegów może polecić blacharza w Łodzi lub w najbliższej okolicy? Rdzewieją błotniki przednie na styku z progami. Samochód: Skoda Fabia 2004 rok.
Witam, Posiadam skodę fabię 2001 benzyna 1.4 mpi Byłam u mechanika, kilkukrotnie prosiłam o zdiagnozowanie problemu i usunięcie go. Wydałam u niego już 3000 w tym większość za robotę. Niestety nadal słyszę dźwięk stukotu jakby pustych szklanek obijających się o siebie przy powiększaniu obrotów. Słychać nawet gdy jest bieg na luzie, a ja dodam gazu....
Mam problem wczoraj zjechałem z krawężnika i uderzyłem zderzakiem w beton, poduszki zrobiły swoje auto w szczępach,... I przestało działać wspomaganie ktoś mi podpowie dlaczego z góry dziękuję za pomoc.
zamek drzwii fabia spadlo sztywne ciegno blokowania drzwii jak je zamontowac
W fabii z czeskim silnikiem 1,4 świecą wszystkie kontrolki na przemian wyłącza się licznik iobrotomierz kasują przebiegi i wyłącza pompa wspomagania kierownicy wszystko to na parę sekund i na przemian (posiadam gaz ) co robić ?[/b]
Witam, posiadam Skodę Fabie 1.4 Mpi z instalacja gazową. Od pewnego czasu podczas dodawania gazu oraz zdejmowania nogi z gazu samochód delikatnie szarpie, dzieje się tak na wszystkich biegach. Ostatnio czyściłem przepustnice (sam), ponieważ skoda regularnie gasła na wolnych obrotach, ale po wyczyszczeniu wszystko działa jak należy. Dokonałem też wymiany...
Witam. W Skoda Fabia z przodu jaki jest rozmiar nakrętki piasty (nasadka 12-kątna)? W lewym kole piasta jest zakręcona nakrętką, w którą wchodzi imbus 19 - czyli już ktoś to ruszał, bo w oryginale jest nakrętka 12 kątna?
Witam mam skodę fabię 2 rocznik 2014 silnik benzyna 1.4 86 km. Chciałbym kupić felgi stalowe na zimę tylko mam pytanie o współczynnik ET, jaki ma być. Mam teraz felgi aluminiowe 15 opona 195/55/R15. Prosiłbym o podanie wszystkich parametrów do felg stalowych 15 cali czyli rozstaw śrub oraz otwór na piastę.
nie dzialaja zegary i po odpaleniu gasnie :?::?: czy ktos mi poradzi co to moze byc
witam wszystkich mam skodę fabię 1,9 tdi,(305000 km przebiegu) od pewnego czasu mam pewien problem, gdy dodaję lub odejmuję gazu, samochód dość mocno szarpie, uczucie jest takie jak by była uszkodzona któraś poduszka pod silnikiem, jednak ostatnio wymieniłem wszystkie trzy na nowe. proszę o podpowiedź gdzie mam szukać problemu.
Panowie ratujecie....... Miałem taki problem przy naprawie manetki kierunkoskazów y` w skodzie fabii rocznik 2000 silnik benzynowy 1,4 mpi zaświęciła się po kilku dniach kontrolka poduszki powietrznej po skanowaniu Vagiem: 532-- -------Battery voltage Signal to Low SPORADYCZNY 588-- -------Airbag Igniter - Driver Side -N95 Resistance to High SPORADYCZNY...
Proszę elektryków o pomoc, bo już zgłupiałem. Pacjent to Skoda Fabia 1 z 2002 roku, silnik 1.4 MPI. Przestał działać nawiew. Sprawdziłem bezpiecznik i jest ok. Wymieniłem rezystor dmuchawy, jak i całą dmuchawę na nową (podpiętą do aku działa). Wszystko poskładałem do kupy i wentylator dalej nie działa. Sprawdziłem napięcie na wtyczce przy silniku. Kiedy...
Witam. Mam problem ze swoją Fabią. Jakiś czas temu (prawie 2 lata) po dłuższej jeździe z wysokim obciążeniem (300km autostradą) już po zatrzymaniu w aucie stopiło się gniazdo cewki zapłonowej. Zostało wymienione razem z cewką, jednak od tamtego czasu z autem mam ciągłe problemy. Stało się tak jeszcze raz, dokładnie taka sama sytuacja, tylko z innym...
Kupilam skode fabie 1 z 2002 roku 1.4 silnik.szyba prawych drzwi przednich nie otwierają.po rozebraniu okazalo sie ze nie ma silniczka.w lewych drzwi silnik numer SK 240DDLSNFM. Drugi numer to 6Q1959801.Skad wiadomo jaki kupic silniczek do prawych drzwi? Czy numery z lewych drzwi sa takie jak na prawych zeby dzialalo?prosze o pomoc prostym jezykiem.(jestem...
Moje głupie pytanie-tam są elektyczne zawory?
żaden mechanik nie może tego zrobić Pewnie nigdzie nie byłeś tylko od razu na forum....nie powinien to być trudny problem...a "folswageny" diagnozuje się dedykowanym sprzętem.... http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php...
Pomierzyć kompresje jak się rozgrzeje. Zapewne wypalone zawory, standardowo.
Jeśli uwalona dźwigienka, to szybko padnie wałek rozrządu. Nie wiem czy to możliwe, ale gdyby zblokował się kompensator luzu, to zawór mógłby być podparty. Pierdułka, ale roboty sporo, bo walki są mocowane do pokrywy zaworów.
Na sterownik silnika zasilanie sprawdź (bezpieczniki). W blokach pomiarowych można sprawdzić. Co podawane jest na zawór N108 można podsłuchać i sprawdzić. Wg mnie gdzieś jest słaba masa.
Masz klasyczne objawy źle działającej instalacji gazowej. Że to najprawdopodobniej Omegas nie znaczy że nie może się zepsuć. Czasem trzeba nawet kilkadziesiąt km zrobić na benzynie żeby korekty wróciły do normy.
Była seria wadliwych zaworów valeo. Moim zdaniem łatwo sprawdzić czy zawór jest nieszczelny zaciskając przewód od zbiornika , albo po prostu zdjąć przewód i zaślepić . Jak będzie odpalał dobrze masz odpowiedź.
Panewki w porządku, a pompa oleju jest dobra, a smok olejowy nie był zapchany. Brak opiłków metalu w filtrze oleju i misce. Czujnik ciśnienia oleju nowy. Problem cały czas ten sam. Gdzie szukać i co diagnozować? Czy cos sie zapchało? Czy tam jest jakiś zawór olejowy?
To jest bulbulator przepływu mocy. A tak normalnie jest to zawór EVAP i jest częścią układu odpowietrzania EVAP, tzn. oczyszczania zbiornika z oparów benzyny.
Problem rozwiązany. Wystarczyło przeczyścić zawór egr.
Witam czy ktoś wie GDZIE JEST W SKODZIE FABII 1.4 16V ZAWóR EWAP
Już Ci napisałem w swoim pierwszym poście. Masz sprawdzić czy po odłączeniu wtyczki od zaworu par paliwa nie ma przepływu przez ten zawór czyli czy jest zamknięty.
Tak na szybko bo w pracy jestem :P Auto pali mniej tak normalnie i duzo mniej przy maks odkreconym zaworku :) na 10 l ropy jestem w stanie zrobic ponad 400 km :) i tak mysle ze lepszy bedzie wtrysk wody jak najblizej komory spalania tylko co na to zawory :)
A skąd masz pewność czy zawory nie dostały?
Nie ,tak naprawde auto klienta, zostawił mi auto , pierwsze moje podejrzenie po podłączeniu kompa to napewno cewka, no i tak poszło dalej.Jak sprawdziłem rozrząd no to co by nie zobaczyc glowicy, po tym jak pisali w Internecie, i paru ludzi z mojego miasta co zajmuje się elektroniką powiedziało ze głowne przyczyny w tym silniku to rozrząd albo zawory.
Za bogata mieszanka czyli za mało powietrza. Za wysokie ciśnienie w dolocie czyli nieszczelność, ale sprawdziłeś i układ jest szczelny. Czyli w tym przypadku: bogata mieszkanka + za małe podciśnienie daje niedomknięty zawór EGR. Pozdrawiam
Wzrost ciśnienia w układzie jak ruszy sprężarka. Przełóz zawór ze starej
Wypalone zawory, głowica do roboty. Ot taki standard.
Przebieg samochodu 184000 km, świece, rozrząd wymienione, robiona głowica, zawory, zapłon ustawił mechanik.
Ale to masz 1-2 generację gazu czy co?? Bo tam to normalne że coś będzie w dolocie zostawało. Skoro cały czas to jak wyżej cewki na zaworach oraz trzeba by się przyjrzeć samemu reduktorowi -czyli membrany i przeczyścić środek.
Więc masz wypalone zawory, ewentualnie brak wysterowania cewki.
Pozwólcie że podepnę się pod temat Ma ten sam problem. Wymieniałem oringi na powrocie z wtryskiwacza. po przejechaniu paru kilometrów po autostradzie znowu cieknie. Wymieniłem cały zestaw przelewów tzn (nowy oryginalny wąż z króćcami i efekt ten sam. Paliwo leci dopiero przy większym obciążeniu. Czy gdzieś na powrocie jest jakiś zawór sterujący albo...
co mogło być przyczyną uszkodzenia pierścieni Jaka pewność, że to pierścienie, a nie zawory lub nieszczelna uszczelka?
Nie jeździj bo jeśli to nie czujnik lub elektryka, to silnik nie ma smarowania i pogłębiasz jego zniszczenia. A przyczyną może być uszkodzony czujnik, elektryka a jeśli faktycznie jest niskie ciśnienie to skrajnie niski poziom oleju, skrajnie zużyty olej lub wymieszany z benzyną, zatarty lub zużyty silnik, uszkodzona pompa lub jej zawór przelewowy.
Przeczytane z zeszytu serwisowego dla Fabii pierwszej . Dla zacisku nowego czy to po naprawie przed jego montażem . https://obrazki.elektroda.pl/2130326100_... Z tłumacza Google : Wstępne odpowietrzanie zacisku hamulca Ustaw zacisk hamulca do wstępnego odpowietrzania. – Otworzyć zawór odpowietrzający -strzałka A-. – Używając...
Samochód do dobrego diagnosty zanim będzie za późno... Ciekawe czego nalejesz następnym razem? Lepiku, smoły? Dodano po 55 Zaczyna się problem z zaworami lub ciśnieniem oleju na górze.
Dziękuję za pomoc chyba problem sie rozwiązał kompresja sprawdzona: Cylinder 1 - 9 cylinder 2- 10 cylinder 3 - 13 Czyli wypalone zawory mam rozumieć?
Też myślę ze tych specyfików nie dodawać bo szkoda układu, nagrzewnice i wszystkie kanały zapaskudzi !!! Powinni tego nie sprzedawać. Jak sprawdzić tą pompę czy porostu wymienić ? Teraz nie ma wycieków właśnie wyjechałem fabiontkiem z kanału i nie wycieka nic silnik chodząc na wolnych obrotach, nic nie ma. Ale jak jechałem do wawy w tygodniu i na krajowej...
To podciśnienie niskie (wysoki MAP) masz na wolnych obrotach. Zawory regulowane były? Niby sa hydroszklanki ale może brakuje już regulacji?
Np wypalone /pogięte zawory. Rozrząd się nie rozleciał ,nie przeskoczył?
Witam.Wygląda to na problem z zaworami i o ile mają one samoregulatory to schodzi z nich olej z tąd te stuki.Żle otwierające się zawory mogą powodować tego typu problemy,kiedy samoregulatory napompują się olejem i nie ma dużego luzu zaworowego obhjawy ustępują.
Zawór zwrotny w pompie ok?
Taka usterka jest niemożliwa w silnikach otto, chyba że wszystkie zawory uniesiesz do góry.
Jutro się tym zajmę i dam odpowiedz też tak myślę że zawory do roboty pozdrawiam
Błąd wyraznie mówi że mieszanka jest za uboga lub za bogata. Sprawdzić prace sondy lambda, zrobić analize spalin, sprawdzić szczelność ukladu paliwowego, sprawdzić zawór odparowywania zbiornika.
Dziękuję za odpowiedz. Mam pytanie, czy problemy z prowadnicami zaworowymi nie powinny się odbijać na kompresji? Przy niedomykających się lub nieszczelnych zaworach pomiar ciśnienia na cylindrze nie powinien być prawidłowy.
Jam ma zrobic adaptacje skoro masz błąd zaworu EGR. To tak jakbyś chciał światło zapalić a masz żarówki spalone. Usuniesz przyczynę pojawienia się błędu to i adaptacja ruszy. Na tą chwile nie wiadomo czy problemem jest zawór, uszkodzona instalacja czy EDC.
No i nie daje mi spokoju trzecia nie wymieniana dotąd oryginalna cewka. Wklejam zdjęcia bo wydaje mi się że ona również pada. Pojawiły się na niej wyraźne wypukłości. Dwie wcześniejsze wymieniłem na beru. http://obrazki.elektroda.pl/3194892700_1... http://obrazki.elektroda.pl/1723623500_1...
Skoro robi tak na gazie i benzynie to raczej nie wina instalacji gazowej. Zresztą byłem w 3 serwisach niezależnych LPG i każdy mówi ze instalacja ok. Coś z osprzętem samego silnika. Jedni mówią czujnik impulsów inni zawory (krzywe popychacze)
skoda fabia zawora zawora fabia zawora skoda
philips kineskop wyłącza szyba ekran kontrast jasność
bateria hilti zmywarka whirpool mruga start
Skoda Felicia 1.3 MPI – zimny nawiew na 3-4 biegu, gorący na 1-2. Przyczyny i diagnostyka Audi Q7 4L/4M – niedziałające lampy w klapie, wiązka, BCM, czujnik zamka