tam jest z lewej strony silnika (jak się stoi przodem do maski ) taki węźyk do zawora EVAP.Ten wąż lubi spadać z kapilary na przepustnicy,jeżeli auto ma gaz,i lubi czasami kichnąć to na bank ten wąz zleciał.Pochyl się nad silnikiem,i przysłuchaj się czy nie słyszysz wyraźnego syczenia. Dodam jeszcze raz że notoryczna usterka w fabii.
Zanim głowica to niech ściągną wałki i obejrzą sprężyny na zaworach.
Sprawdziłem nowy zawór od Fabii ,przejście jest .
niestety fotki nie posiadam na chwilę obecną, ale z innych tematów wyszukałem że to jest aki węźyk do zawora EVAP. Ten wąż który lubi spadać z kapilary na przepustnicy. Żadna kontrolna silnika się nie świeci. Z punktu widzenia deski rozdzielczej wszystko wygląda poprawnie. Mechanik dobry ale do brudnego grzebania. Widzę że faktycznie czas go zmienić...
Tylko raczej zawór PCV się przycina.
Ten błąd oznacza wypadanie zapłonów na 2 cylindrze. Nic tam nie ma mowy o cewce w opisie a dużo osób uznaje że o nią tutaj chodzi. Wypadanie zapłonów może być spowodowane przez brak zapalenia mieszanki w cylindrze a to powodować może: - brak iskry - zła mieszanka lub jej brak - brak sprężania na cylindrze Zmierz ciśnienie sprężania na cylindrach. Może...
Zawór odmy miałem podobny przypadek
EGR ponownie daje o sobie znać dlatego otwieram wątek aby opisać dalsze boje z EGR, pomiary jakie wykonałem - może przydadzą się komuś informacje. Dodatkowo prośba o kliknięcie "Pomógł" przy moim poście jesli informacje były pomocne. Do rzeczy: Po trzech latach jazdy i 40kkm ponownie pojawił się błąd EGR. Tym razem: P0403: Exhaust Gas Recirculation...
Czego nie rozumiesz, te popyczacze ustawia sie z wstępnym napięciem tak jak napisał kolega maszan. Przy twoim ustawieniu zniszczysz zawory i dzwigienki.
Kolego w tych silnikach producent przewiduje tylko naprawę głowicy, nie ma dostępnych pierścieni. Mogę podpowiedzieć tobie że pierścienie można dobrać ale nie orginalne. Najczęściej jest problem z zaworami wypalonymi, powstający od zużytego katalizatora. Pozdrawiam.
żaden mechanik nie może tego zrobić Pewnie nigdzie nie byłeś tylko od razu na forum....nie powinien to być trudny problem...a "folswageny" diagnozuje się dedykowanym sprzętem.... http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php...
Wypada sprawdzić szczelność cylindrów. Może podpiera zawór?
Masz klasyczne objawy źle działającej instalacji gazowej. Że to najprawdopodobniej Omegas nie znaczy że nie może się zepsuć. Czasem trzeba nawet kilkadziesiąt km zrobić na benzynie żeby korekty wróciły do normy.
A ciśnienie na cylindrach? Z tego co pamiętam to w 1.2 wypalały się zawory wydechowe.
Jeśli uwalona dźwigienka, to szybko padnie wałek rozrządu. Nie wiem czy to możliwe, ale gdyby zblokował się kompensator luzu, to zawór mógłby być podparty. Pierdułka, ale roboty sporo, bo walki są mocowane do pokrywy zaworów.
Na sterownik silnika zasilanie sprawdź (bezpieczniki). W blokach pomiarowych można sprawdzić. Co podawane jest na zawór N108 można podsłuchać i sprawdzić. Wg mnie gdzieś jest słaba masa.
Była seria wadliwych zaworów valeo. Moim zdaniem łatwo sprawdzić czy zawór jest nieszczelny zaciskając przewód od zbiornika , albo po prostu zdjąć przewód i zaślepić . Jak będzie odpalał dobrze masz odpowiedź.
Moje głupie pytanie-tam są elektyczne zawory?
zdejmuj dekiel sprawdz czy krzywki walka atakuja szklanki jak jest luz to masz po zaworach :( .
To jest bulbulator przepływu mocy. A tak normalnie jest to zawór EVAP i jest częścią układu odpowietrzania EVAP, tzn. oczyszczania zbiornika z oparów benzyny.
Po tym przekaźniku sądzę że ktoś tu myślał o kompresorze ze sprzęgłem a nie o zaworze.
Właśnie na 1 nie ma w ogóle prądu i przekładałem na 2, to działa, to coś z prądem, ale i gadałem z mechanikiem, to powiedział mi, że 80-90% pęknięte zawory.
Pomierzyć kompresje jak się rozgrzeje. Zapewne wypalone zawory, standardowo.
Już Ci napisałem w swoim pierwszym poście. Masz sprawdzić czy po odłączeniu wtyczki od zaworu par paliwa nie ma przepływu przez ten zawór czyli czy jest zamknięty.
Panewki w porządku, a pompa oleju jest dobra, a smok olejowy nie był zapchany. Brak opiłków metalu w filtrze oleju i misce. Czujnik ciśnienia oleju nowy. Problem cały czas ten sam. Gdzie szukać i co diagnozować? Czy cos sie zapchało? Czy tam jest jakiś zawór olejowy?
Witam czy ktoś wie GDZIE JEST W SKODZIE FABII 1.4 16V ZAWóR EWAP
Pozwólcie że podepnę się pod temat Ma ten sam problem. Wymieniałem oringi na powrocie z wtryskiwacza. po przejechaniu paru kilometrów po autostradzie znowu cieknie. Wymieniłem cały zestaw przelewów tzn (nowy oryginalny wąż z króćcami i efekt ten sam. Paliwo leci dopiero przy większym obciążeniu. Czy gdzieś na powrocie jest jakiś zawór sterujący albo...
Problem rozwiązany. Wystarczyło przeczyścić zawór egr.
Czujnik raczej nie kłamie. Ciągnie lewe powietrze albo zawory podparte/wypalone.
Ale to masz 1-2 generację gazu czy co?? Bo tam to normalne że coś będzie w dolocie zostawało. Skoro cały czas to jak wyżej cewki na zaworach oraz trzeba by się przyjrzeć samemu reduktorowi -czyli membrany i przeczyścić środek.
A skąd masz pewność czy zawory nie dostały?
Wypalone zawory, głowica do roboty. Ot taki standard.
Co do jakosci się nie wypowiem bo nie montowalem. Ja bym wziął te tańsze. A spróbuj najpierw na starych przeregulowac zawory. Czasem pomaga
Witam Cos mi poprostu stuka w silniku i myslalem ze to zawory ale jesli fabia ma hydrauliczne to napewno nie jest to tego przyczyna. Dziekuje bardzo za pomoc
Za bogata mieszanka czyli za mało powietrza. Za wysokie ciśnienie w dolocie czyli nieszczelność, ale sprawdziłeś i układ jest szczelny. Czyli w tym przypadku: bogata mieszkanka + za małe podciśnienie daje niedomknięty zawór EGR. Pozdrawiam
Więc masz wypalone zawory, ewentualnie brak wysterowania cewki.
Wzrost ciśnienia w układzie jak ruszy sprężarka. Przełóz zawór ze starej
Przebieg samochodu 184000 km, świece, rozrząd wymienione, robiona głowica, zawory, zapłon ustawił mechanik.
Witam.Wygląda to na problem z zaworami i o ile mają one samoregulatory to schodzi z nich olej z tąd te stuki.Żle otwierające się zawory mogą powodować tego typu problemy,kiedy samoregulatory napompują się olejem i nie ma dużego luzu zaworowego obhjawy ustępują.
Sprężanie jest, iskra jest, paliwo jest; zostaje już chyba tylko nie otwierający się zawór... Zdejmowałeś pokrywe zaworów?
Samochód do dobrego diagnosty zanim będzie za późno... Ciekawe czego nalejesz następnym razem? Lepiku, smoły? Dodano po 55 Zaczyna się problem z zaworami lub ciśnieniem oleju na górze.
co mogło być przyczyną uszkodzenia pierścieni Jaka pewność, że to pierścienie, a nie zawory lub nieszczelna uszczelka?
No i nie daje mi spokoju trzecia nie wymieniana dotąd oryginalna cewka. Wklejam zdjęcia bo wydaje mi się że ona również pada. Pojawiły się na niej wyraźne wypukłości. Dwie wcześniejsze wymieniłem na beru. http://obrazki.elektroda.pl/3194892700_1... http://obrazki.elektroda.pl/1723623500_1...
To podciśnienie niskie (wysoki MAP) masz na wolnych obrotach. Zawory regulowane były? Niby sa hydroszklanki ale może brakuje już regulacji?
Tak na szybko bo w pracy jestem :P Auto pali mniej tak normalnie i duzo mniej przy maks odkreconym zaworku :) na 10 l ropy jestem w stanie zrobic ponad 400 km :) i tak mysle ze lepszy bedzie wtrysk wody jak najblizej komory spalania tylko co na to zawory :)
Przeczytane z zeszytu serwisowego dla Fabii pierwszej . Dla zacisku nowego czy to po naprawie przed jego montażem . https://obrazki.elektroda.pl/2130326100_... Z tłumacza Google : Wstępne odpowietrzanie zacisku hamulca Ustaw zacisk hamulca do wstępnego odpowietrzania. – Otworzyć zawór odpowietrzający -strzałka A-. – Używając...
Np wypalone /pogięte zawory. Rozrząd się nie rozleciał ,nie przeskoczył?
Czasem nie podszedł ci pod niego kawałek silikonu ze składania miski? To zawór regulacji ciśnienia normalnie powinien być zamknięty.
Dziękuję za odpowiedz. Mam pytanie, czy problemy z prowadnicami zaworowymi nie powinny się odbijać na kompresji? Przy niedomykających się lub nieszczelnych zaworach pomiar ciśnienia na cylindrze nie powinien być prawidłowy.
Witam. Powtórz pomiar za kilka dni. I dopiero jak będziesz pewny, że to jest zawór wykonaj demontaż. Pozdrawiam.
zawora skoda fabia skoda fabia zawora zawora zawora wydechowy
zamek błysk system exception service kernel security check
radio makita interfejs multidiag
Jak zdemontować głowicę w Epson Stylus DX4000? Olej do automatycznej skrzyni Volvo XC90 2.9B - JWS 3309