A co kolega chce zrobić? Chce zrobić układ który będzie wysyłał sygnał jak immo? Jeśli tak to wrzuć emulator immo i po sprawie.
Jeśli ten zawór przypomina trójkąt z zookrąglonymi kątami jest to zawór przestawiacza wtrysku , serwis Ford , lub Diesel centrum polska , może Dieseland Był swego czasu drogawy chyba z 800pln Pozdrawiam
Chyba chodzi o to: ZAWÓR POMPY WTRYSKOWEJ VAG BOSCH 0330001040 0330001015 BOSCH BOSCH 0330001004 TOPRAN 028130135B TOPRAN 107 538 0330001015 BOSCH
Zgadza się, przekaźnik 109. Możesz dla testu podać +12v na zawór pompy wtryskowej (n108 chyba, zasilenie jest przykręcone na śrubkę). Powinien zapalić
Poprostu ją wydłub, choć to nie będzie proste ale sobie napewno poradzisz i ujrzysz znajomy zawór.
To jest pompa do wersji z turbodoładowaniem. Wskazany element to siłownik ciśnieniowy korygujący dawkę paliwa zależnie od wartości ciśnienia w dolocie silnika.
problem rozwiazany..
Podaj numery z pompy to sprawdzimy czy jest właściwa. Jest to wersja z immo czy na pompie jest zwykły zawór?
W tym silniku bylo stosowanych kilka pomp wtryskowych, dlatego mogę się mylić ale jeżeli ten drugi przewód dochodzi do elementu znajdującego się u dolu pompy po prawej stronie to dotyczy to regulatora podwyższobych obrotów na zimnym silniku.Przyczyną losowości rozruchu może być uszkodzenie zasilania świec żarowych,przekaźnik lub niepewny styk za nim...
Cześć kolego.Mam taki sam problem z kijanką padła mi pompa,czy dużo jest przeróbek z montażem pompy od pajero?silnik w kijance 2,0 td,a pajero to 2,5 czy to pasuje? proszę o opinię. Pozdrawiam
i jak sprawa rozwiązana??
Uszkodzony zawór na pompie wtryskowej.
Immo blokuje tylko zawór przy pompie wtryskowej.
Jaki silnik ? Próbowaleś dać na krótko zasilanie na zawór na pompie wtryskowej ?
Połącz dwa grube czarne i spróbuj zapalić. Daj znać, czy rozrusznik kręci. Czy pracuje pompa paliwa, czy otwiera się zawór na pompie wtryskowej ? Bo dalej nie wiemy jaki masz motor... Czekam na zdjęcia płytki.
Bezpiecznik F4 sprawdź. 20A.
jeśli masz na nim plastikową osłonę i więcej niż jeden przewód to jest immo i jak to odkręcisz a nie jest to łatwe bo tam są śruby pozrywane dostaniesz się do samego zaworu a on na pewno jest sprawny podajesz na niego zasilanie i musi zapalić ... a na przyszłość to podawaj rocznik i typ silnika bo my tu nie mamy czarodziejskiej kuli
Dodam jeszcze ze stało mi sie po tym jak wymieniłem o ring w pompie wtryskowej w głowicy tam gdzie rurki do wtrysków przykręcam, odłączyłem kostki w koło aby zrobić dojście no i wykręciłem zawór odcinający pompę. Po tych czynnościach jest jak jest...
Jak nie pali sprawdzić czy widzi obroty wału i czy narasta ciśnienie na listwie. Sprawdzić okablowanie zaworu. Filtr paliwa zmieniany? Jakieś błędy są?
Vectra C z silnikiem diesla 3.0 isuzu i pompa podawcza w zbiorniku ?????????? ... Tam nie ma pompy podawczej .. To auto lubi się zapowietrzać na obudowie filtra paliwa lub zawory na pompie wtryskowej ...
Co ma do tego bezpiecznik 18? To nie benzyniak przecież. Jak już to nr 15. No i nie pompa paliwa tylko zawór na pompie wtryskowej. Dodano po 4 u mnie są inne przekaźniki niż w drugim passacie i na schemacie Na pewno to B3 a nie B4? Rocznik podaj.
Sam zawór "stop" na pompie wtryskowej, bądź kostka stacyjki. Najłatwiej małą żaróweczką sprawdzić, czy jest zasilany .
jak się swiecą jak na filmie na pompie nie tyka elektro zawór Wyjasnij bardziej precyzyjnie co masz na mysli ? A co tu wyjaśniać? W chwili kiedy świece grzeją patrz pali się kontrolka na zaworze pompy wtryskowej nie ma napięcia czyli auto nie odpali.
Zamątuj sobie dodatkowy zawór jednokierunkowy i problem z głowy dobry kosztuje około 15 zł.
Z pierwszego zdjęcia widać, instalacja już była grzebana. Odłącz zawór pompy wtryskowej i podłącz na krótko przez żarówkę (np H7) jak wszystko ok, powinien zapalić i żarówka nie powinna świecić.
Dodatkowe odcięcie zapłonu lub kostka stacyjki. Aby odpalić wystarczy podać plus na zawór pompy wtryskowej śruba M5. Bez gazu i mocy ale chociaż będzie można się przenieść.
Na schemacie który znalazłem nie mam wyszczególnionego samego zaworka, chyba musisz skorzystać z pomocy pompiarza. No chyba że na forum jest pompiarz co Ci podpowie. http://obrazki.elektroda.net/52_12735236... http://obrazki.elektroda.net/38_12735240...
Proponuję sprawdzić zawór zwrotny pompy wtryskowej. Zdarzało się, że silnik trudno uruchamiał się z powodu jego nieszczelności.
Gościu trochę kultury!!! Już sam się dowiedzialem, górny jest po to żeby przy zimnym silniku chodził równo ("tzw. ssanie") a dolny zawór do dawki paliwa. A steruje nimi prawdopodobnie przekaźnik który jest za akumulatorem. A jak pisałem że wtryski są dobre to znaczy że tak jest. Jak nie wiesz o co chodzi to nie pisz!!!
Przekręć zapłon i sprawdź kontrolką czy na zaworze pompy wtryskowej i świecach żarowych pojawia się napięcie.
Stary diesel: 1. rozrusznik - minus obudowa - plus gruby na śrubę automatu - plus cienki na cewkę automatu 2. alternator - minus obudowa - plus cienki wzbudzenie - plus na śrubę do aku - niebieski cienki przewód do obrotomierza pin W 3. plus czerwony świece 4. plus na zawór pompy wtryskowej 5. dochodzą przekaźniki, plus z aku stacyjka. 6. plus z aku...
Witam! Posiadam vw lt 35 1999r. Mam problem, ponieważ gdy grzeją świecie żarowe jest napięcie na zaworze elektomagnetycznym pompy wtryskowej. Natomiast kiedy świece żarowe kończą grzanie znika też napięcie na elektrozaworze pompy wtryskowej. Co jest tego przyczyną?
Masz zamknięty zawór na pompie wtryskowej
Zawór zwrotny pompy wtryskowej oryg. BOSCH 80zł[/img] [/img]http://obrazki.elektroda.pl/385916...
Proszę o pomoc. Padał gazu nie reaguje w ogóle. Po uruchomieniu auta obroty rosną do 1.5 obrotów i tak się zatrzymują, silnik chodzi równo. Miga kontrolka wtrysku. Na serwisie po podpieciu wyskoczyly dwa błędy, blad od potencjometru gazu oraz od regulatora na pompie wtryskowej. Zawór pompy wtryskowej wymieniony na nowy. Potencjometr gazu wymieniony....
Proszę o pomoc. Padał gazu nie reaguje w ogóle. Po uruchomieniu auta obroty rosną do 1.5 obrotów i tak się zatrzymują, silnik chodzi równo. Miga kontrolka wtrysku. Zawór pompy wtryskowej wymieniony na nowy. Potencjometr gazu wymieniony. Nic się nie zmieniło po wymianie. IVECO DAILY 2.8 35s13v
stacyjka lub zawór na pompie wtryskowej
podobne objawy może dawać niesprawny zawór SCV przy pompie wtryskowej. szerzej opisane jest to w innych postach - kto bedzie mial takie problemy zapraszam na priv.
Wymieniłem zawory SCV na pompie wtryskowej- auto działa bez zarzutów. Zawory 860zł, wymiana 50zł
No to jak kręci ,to może pompa wtryskowa zawór odcinający paliwo ,sprawdzałeś .
Olej proponuje Ci wymieniac co 10 tys. km. , a pasek rozrzadu co 60 tys. km.
Przy próbie odpalenia nie kopci. Zatem pompa wtryskowa nie dostaje paliwa lub zawór na pompie wtryskowej nie puszcza paliwa. Sprawdź czy rzeczywiście dochodzi napięcie do świec żarowych. Samo wstawienie przekaźnika nie potwierdza, że grzeją. No i kolejna kwestia to zawór stop na pompie sprawdziłeś? o jakich numerach tam pompa wtryskowa siedzi?
witam ponownie.Szanowny kolega TOMASZCZ mniał racje co do przycisku FPS faktycznie po jego wduszeniu immobilajzer gaśnie ale autko nadal nie chce odpalić paliwo do pompy wtryskowej dochodzi mam takie odczucie jakby nie otwierał zawór pompy wtryskowej a nie ma możliwości tego sprawdzenia bo to wszystko jest zalane w jakimś plastiku na pompie wtryskowej.Prosze...
sprawdź zawór który opisałem, klucz ok. 38 do odkręcenia, największy zawór na pompie wtryskowej, odpowiada za doprowadzenie paliwa do pompy wtryskowej i jednocześnie odpowiada za gaszenie auta, ponieważ diesla gasi się przez odcięcie paliwa, powodzenia
pisze ze to tdci to jaki zawór na pompie wtryskowej trzeba zobaczyc przebieg przyrostu cisnienia do kontroli przelewy
Zdemontuj zawór kodowany z pompy wtryskowej (może być ciężko) i załóż zwykły zawór stopu, który podłączasz pod + po zapłonie. I po IMMO :)
R - to po prostu oznaczenie urządzenia, które zostanie odłączone przez obwód immobilisera (pompa paliwa, cewka zapłonowa, zawór na pompie wtryskowej, obwód +15 ECU, itp, itd).
Problem rozwiązany, z metody przelewowej wynik jest taki jak na zdjęciu poniżej, elementem uszkodzonym okazał się zawór w pompie wtryskowej który kosztował 600zł ale po wymianie problem znikł.
A zawory reguluje się co 40 tys. To tak ku przypomnieniu
To jest PSG5 nie 16, a zaznaczona śruba służy do blokowania pompy.
To jest silnik 2.8 CRD. W układzie paliwowym są dwie pompy: 1. w zbiorniku - niskociśnieniowa 2. pompa wtryskowa napędzana paskiem rozrządu Brak jest ciśnienia na listwie wtryskowej, dlatego pytam czy zawór w pompie wtryskowej zamyka przelew w momencie uruchamiania, bo jak zacisnę przelew szczypcami to to po kilku kręceniach samochód się uruchamia,...
Zawór gaszenia na pompie wtryskowej lub nieszczelne wężyki podciśnienia.
Też przychylam się do opini o bardzo słabym akumlatorze.Powinieneś zacząć od niego.Przy słabym akumlatorze spadek napięcia podczas startowania może być tak duży,że nie otwiera się zawór pompy wtryskowej odcinający paliwo.Tymsamym silnik nie dostaje paliwa. Zdiagnozuj dobrze akumlator.
Powietrze w układzie nie jest dobre, trzeba to ogarnąć i dopiero zobaczyć jak auto pali. Na próbę ja bym założył ten drugi zawór, wtedy pompa wtryskowa będzie jakby "zamknięta" między dwoma zaworami. Koszt jest prawie żaden więc spróbuj. pzdr! Nix
Zawór w pompie wtryskowej, nieszczelność przewodów paliwowych lub rozszczelnienie samej obudowy filtra paliwa.
Wymieniony zawór na pompie wtryskowej od obwodu niskiego ciśnienia i dalej to samo.Ogolnie po zgaszeniu silnika ciśnienie niskiego obwodu za pompa wstępna spada do zera natychmiast.Na zapalonym jest 3,3 bara,przy kręceniu praktycznie 0 bar.
Witam, mam podobny problem z transitem- cieknie zawór w pompie wtryskowej. Mam juz drugą pompe i chce wymienic tylko zawór. Czy konieczna będzie reglacja pompy, bo jak wymienie całą pompe to ponoc będzie problem z imobilaizerem. Bardzo prosze o jakąkolwiek podpowiedz.
wymien zawór dawkujacy pompy wtryskowej
Przyzwyczaj się bo to się zawór na pompie wtryskowej przestawia.
Witajcie. Poratuje ktoś pinoutem lub info który pin z ECU wychodzi na zawór gaszenia w pompie wtryskowej? EDC15C11, przewód zwarty do masy....
Sprawdź wtyczki na czujniku ciśnienia na szynie common rail i na zaworze ciśnienia na pompie wtryskowej oraz kable do nich. Dobrze byłoby odpiąć i założyć wtyczkę na komputerze silnika. Błędy mówią o złym napięciu z czujnika i na zaworze. Czasami taki błąd wyskakuje, gdy przepchany jest filtr paliwa + skorodowane wtyki na czujniku i zaworze reg. dawki...
Ale w serwisie mówili że to jakiś zawór przy pompie wtryskowej... do odcinania paliwa czy coś.
Sprawdź elektro-zawór odcinający paliwo na pompie wtryskowej, powinien iść do niej przewód dwu żyłowy, w czasie pracy jest na nim napięcie, możesz sie na niego wpiąć dioda led + opornik na ≈12V, może nie masz styku gdzieś na łączkach i zawór się zamyka odcinając paliwo.
Wymieniłem filtr paliwa wraz z uszczelką, nie pomogło :( Zainstalowałem zawór zwrotny między pompą wtryskową a filtrem, też nie pomogło :(.
zaciety lub uszkodzony elektro zawór na pompie wtryskowej t4 2.4d nie występuje stycznik
No dobra ale kontrolka silnika gasnie! i Komputer usterki nie znajduje! Ja myślę że jak jest bo nie wiem podgrzewacz paliwa albo zle cisnienie wtórne pompy - zawór regulacyjny pompy wtryskowej. Miałem to w starszym Transicie. Pozdrawiam
Na pompie wtryskowej masz plus tj. zawór odcinający.
Sprawdzić zawór w pompie wtryskowej odcinający paliwo. Sprawdź też czy zasilanie znika po wyłączeniu zapłonu:)
Zawór odcinający na pompie wtryskowej.
Cytrynkę mam już 8 lat i nigdy poważnej usterki nie było. Miesiąc temu zaczęła niedomagać. Na zimno odpala bez problemu, żadnych szarpań w trakcie jazdy, tak samo na wolnych. Pełna moc, samochód w czasie jazdy bardzo dynamiczny. Spalanie w trybie mieszanym 4,2 l/ 100 km. Jak silnik gorący, przy próbie uruchomienia, nie zapala. Nie słychać pompy paliwa...
Uszkodzona wiązka. Brak napięcia na zaworze paliwowym na pompie wtryskowej
Plus po stacyjce łączysz pod bezpiecznikami (za bezpiecznikiem) sprawdź kontrolką gdzie jest napięcie po stacyjce. migacze łączysz do wiązki spod wyłącznika zespolonego na kierownicy szukaj przewodów o kolorach takich jak przy migaczach (+). Dla każdego obwodu migacza dajesz diody skierowane od alarmu. Dobrze jest dać po bezpieczniku 5A na każdą gałąź...
Zawór odciecia paliwa jest na pompie wtryskowej.
Na początek zasiliłbym zawór odcinający pompy wtryskowej bezpośrednio z akumulatora. Napisz czy to płytkowa czy hydrauliczna regulacja zaworów?
Mam pytanie jak się dostać do pompki w baku i czy ta pompka podaje paliwo sprawdziłem już przekaźnik 109 i zawór na pompie wtryskowej
Wymieniłem stabilizator napięcia w liczniku-uzyskałem wskazania temperatury ,kontrolkę oleju,oraz poziomu chłodziwa i wskazanie poziomu paliwa.W dalszym ciągu brak świec żarowych.Wymieniłem przekażnik od świec żarowych-nic się nie zmieniło. Wymieniłem czujnik temperatury cztero-pinowy nic to nie dało.Natomiast przestał działać zawór pompy wtryskowej...
Mam zadzwoń 790 718 520
3 to zaślepka i w starej wersji nic tam nie jest podłączone, ale mozna ją wykręcić i wkręcić zawór przelewowy pompy wtryskowej od C330 i go połączyć razem z powrotem z wtryskiwaczy i do zbiornika. Zaworek przelewowy odpowietrza pompę i nie trzeba wykręcać odpowietrznika.
VW Golf 4 1.9Tdi 90km Szukam schematu wiązki elektrycznej silnika. Brak napięcia na zaworze paliwowym w pompie wtryskowej. Jak podłączam na krótko to pali.
Witam. Do takiego pojazdu turbo jest zbędne, silnik 1.5 bez turbo ma wystarczająco mocy. Aby uruchomic silnik 1.7 lub 1.5d od isuzu trzeba jedynie podac +12V na elektrozawór znajdujący się na pompie wtryskowej. Niektóre nowsze pompy wtryskowe mają zawory kodowane (3 pinowe) lecz wystarczy wywalic ten caly czarny plastik(kodowanie) i pod nim jest zwykły...
Kolega emilog napisał ze ma silnik 110KM na pompowtryskiwaczach.Te silniki robiono jeszcze na tradycyjnycz pompach wtryskowych i wtedy mozna odciąc zawór pompy wtryskowej przewód w wiązce komputera czrno - fioletowy.Na desce rozdzielczej nie jest sygnalizowany ten błąd,lecz rejestruje go w pamięci komputer i resetuje po ok.dwudziestu cklach poprawnego...
Witam wszystkich! Jestem szczęśliwym posiadaczem Renault Megane 1,9dt 96r. Jednak mam kłopot ze zgaszeniem silnika, tzn. po przekręceniu kluczyka silnik dalej pracuje. Wiem ze trzeba szukać przyczyny w zaworze odcinającym w pompie wtryskowej ale chciałem się dowiedzieć czy konieczne jest jej wymontowanie czy też wystarczy zdjąć tylko górną pokrywę?...
Zawór na pompie wtryskowej. Nie pytaj nic więcej, Google ma tego wiele. PS. pogratuluj koledze wiedzy i dobrego oka... Bo ja tu widzę usr**ą błotem turbinę...
Zobacz czy jest prad na zaworze Stop
nie mam zasilania na zaworze elektromagnetycznym na pompie wtryskowej bosch VP37 w nissanie P11 2.0TD moze ktos cos wie na ten temat prosze
Dalej utrzymuje swoje zdanie, że wina leży po stronie układu paliwowego, a najpewniej w pompie wtryskowej. Skoro po kilkunastogodzinnym przestoju występuje problem z odpaleniem to mogą być winne chociażby zawory zwrotne w pompie wtryskowej. Wskazuje na to sposób odpalania, a mianowicie długie kręcenie po przestoju i początkowy brak reakcji na gaz. Jestem...
udało mi się odczytać nr 0281 005 025 - doczytałem, że jest to zawór elektromagnetyczny pompy wtryskowej, więc chyba nie powinno to sobie tak leżeć luzem, czy to też nie potrzebne w tym modelu?
Z tego co wiem teraz to tam przy pompie wtryskowej jest jedynie zawór paliwa a ropa jest zasysana właśnie przez pompę wtryskową.
W końcu zapalił. Trudno powiedzieć co pomogło, ale opisze - może kiedyś komus się przyda 1. Napompowałem gruszkę do stanu: "twarda", 2. Rozłoczyłem i z powrotem połączyłem wtyczke kabla zasilającego wtryskiwacz sterujący (napięcie sprawdziłem), 3. Plak + kręcenie - spalał plak i gasł. 4. zauważyłem, że pojawił się dźwięk świec żarowych (nie było go...
Piszesz,że "sytuacja powtarza się na dwóch pompach wtryskowych". Sprawdz zawór zwrotny paliwa na pompie wtryskowej lub go wymień może on nie utrzymuje ciśnienia. Spróbuj pod pompować paliwo pompką ręczną przed odpaleniem silnika i zwróć uwagę czy słychać brzęczenie zaworka zwrotnego .
Pompa wtryskowa, zawór sterujący paliwem lub jej sterowanie .
Witam dałby ktoś schemacik podłączenia świecy płomieniowej do starcioka 266 na krótko włacznik, przekaźnik. Mam dwa zawory na pompie wtryskowej i jeden zawor od świecy płomieniowej i nie wiem jak to połączyć. Proszę o szybką pomoc.
Wymieniłem zawór wysokiego ciśnienia w pompie wtryskowej
możliwe jest że mógł przeskoczyć pasek rozrządu i teraz nie chce palić bo zawór na pompie wtryskowej po załączeniu stacyjki się odzywa przekaźniki wszystkie zostały sprawdzone zgóry dziękuje
a zawór zwrotny przy pompie wtryskowej?
Pierwsze co, to musisz sprawdzić szczelność instalacji podciśnieniowej. Drugie, sam gaszak na pompie. www.google.pl/search?q=mercedes+w124+gas... Na gorącym silniku, połącz na krótko z wyjściem podciśnienia z pompy. Silnik powinien zgasnąć. Jak zrobisz to, będziemy...
Czy przyczyna może być zawór ciśnienia na pompie wtryskowe ?
Jedyna pompa w układzie zasilania tego auta to pompa wtryskowa: ona sama dla siebie zasysa paliwo ze zbiornika i "przeciąga" je przez filtr paliwa, nic jej w tym nie pomaga! Jeśli silnik przestał pracować, sprawdź czy po włączeniu zapłonu jest napięcie na zaworze pompy wtryskowej- tam dochodzi tylko jeden przewód. Jeśli napięcia nie ma- podłącz na krótko...
Witam.Sterownik wykazuje błąd ale odpalał.Prawdopodobnie uszkodzony jest zawór na pompie wtryskowej regulujący ciśnienie na szynie paliwowej.Przy wysokich obrotach ciśnienie nadmiernie rośnie i komputer odcina paliwo. Po wymianie zaworu okaże się czy diagnoza słuszna.
Sprawdź czy zawór Stop na pompie wtryskowej się nie zablokował. Miałem ostatnio to samo tyle że w 206. Można było kręcić i kręcić a i tak by nie zagadał.
pompa wtryskowy zawora zawora wtryskowy zawora odcinać pompa wtryskowy
podłączyć telewizor philips router schemat genway amplituner przygasa
suszarka electrolux service manual
Mechanical and Electronic Gate Latch Types: Brands, Models, Faults, and Safety Codes Silicon Controlled Rectifier (SCR): Structure, Triggering, Brands, Models, Faults, and SiC Trends