Wygląda na to, że paliwo leci z gaźnika przez zawory do silnika. Musisz rozebrać gaźnik, może być np. zawieszony pływak lub zaworek iglicowy i nie zamyka paliwa.
Ogólnie chyba się zdjęcia nie dodały, bo nic nie mam Wysokości pływaka bierzesz z serwisówki i porównujesz Do sprawdzania zdejmujesz gaźnik podnosisz pływak lub lekko obracasz całym gaźnikiem i patrzysz kiedy ten zaworek iglicowy się zamknie (jeśli obrócisz gaźnik do góry nogami to aż za dużo, musisz z wyczuciem spojrzeć kiedy zaworek się zamknie, bo...
Ja bardziej obstawiam że pływak się zacina i trzeba go popychać. To sprawdź ten pływak, zaworek iglicowy i poziom paliwa w gaźniku, a nie obstawiaj.
Żadnej naprawy nie zaczyna się od podginania, zaklepywania czy innych tego typu operacji. Sprawdź pływak czy nie jest utopiony- nie nabrał paliwa do środka. Wyciąg zaworek iglicowy i sprawdź sprężynkę od spodu (ze śrutem). Sprawdź sam stożek, nie może mieć widocznego śladu od gniazda zaworku. Można kupić cały nowy zaworek jak stary jest uszkodzony....
Wyglada mi to na niedostateczny poziom dopływu paliwa do gaźnika i silnik wypala całe paliwo z komory pływakowej. Może być brudny filtr w baku, przypchaniy kranik, przewód lub w ostateczności zaworek iglicowy może się nie otwiera całkowicie. Polecam czyszczenie całego układu. Jeśli na zalewa się i mimo to nie można odpalić to możliwe, że pływak lub...
Pływak może i szczelny ale zaworek iglicowy to już nie , paliwo nie może zalewać gaźnika do wymiany a raczej do naprawy bo części i w servisie już nie dostaniesz . Jak przestanie zalewać gaźnik to będziesz regulował ,może wszystko jest szczelne a tylko poziom paliwa do wyregulowania .Sposób sprawdzenia i regulacji zależny od konkretnego modelu gaźnika.
Nie no, takie wueski jeszcze się widuje i one jeżdżą. Sprawdź pływak i zaworek iglicowy pływaka, bo jak on puszcza, to za wysoki poziom paliwa i dalsze regulacje nic nie dają. Zapłon testowo możesz przyśpieszyć, np. na 3,5-4mm przed GMP.
Człowieku, ja już myślałem że temat jest o jakimś zabytkowym sprzęcie, czy jakieś WFM. W motocyklach japońskich od dawna stosowano zaworki iglicowe z końcówką gumową (viton) i dzięki temu jest zachowana taka szczelność że nawet zakręcać kraników nie trzeba. Bardzo rzadko wymienia się zaworki iglicowe na nowe z powodu uszkodzenia końcówki stożkowej,...
Zaworek iglicowy nie trzyma źle skręcona obudowę źle wyregulowany pływak nie ma innych możliwości.
Jak się ustawia poziom paliwa? Chciałbym to sam zrobić, no nie jest to raczej trudne, ale iglicę umiem ustawiać, a składu mieszanki tam nie ma do ustawiania. A może tu chodzi o to, że ten pływak się zaciął i może jak wyczyszczę tam coś, np. zaworek iglicowy itd., to może coś pomoże. A co może być powodem zacinania pływaka i jak to rozwiązać, żeby poziom...
Witam co może być przyczyną cieknącego gaźnika delorto PHVB 20.5 z zaznaczonego miejsca ? https://obrazki.elektroda.pl/6768672200_... (at)ElektrodaBot Szybka odpowiedź Paliwo wycieka z dolnego króćca przelewowego (oznaczonego na zdjęciu), bo poziom paliwa w komorze pływakowej jest zbyt wysoki. Najczęstsze przyczyny: 1. Nieszczelny lub zabrudzony...
pierwsze co musiał byś zrobić przed regulacją to oczywiście zdjąć rozebrać na czynniki pierwsze i wymyć wyczyścić i najlepiej byłoby przedmuchać wszystkie kanałki w gaźniku sprężarką-kompresorem jeśli miałbyś do niego dostęp (postaraj się), zanim zaczniesz składać gaźnik w całość obejrzyj go dokładnie każdy element a zwłaszcza obudowę czy nie jest gdzieś...
Witaj. nie znam Twojego gaźnika, ale przyczyny mogą być dwie - albo zaworek iglicowy jest nieszczelny - albo pływak zamiast pływać tonie w benzynie. Zawotek łatwo sprawdzić -trzeba założyć jakiś węzyk - rurkę na wlot paliwa do gaźnika i dmuchac w nią - jednocześnie podnosząc pływak - co powinno wyraźnie zatrzymać przepływ powietrza, Pływak, jeżeli jest...
Zapłonu elektroniczy cdi gaźnik 16. 1 Simson z CDI i Gaźnikiem 16N1 - Strzelanie w Tłumik i Problemy z Obrotami (ID: 4060080) Witam serdecznie. Skoro mamy do czynienia z Simsonem wyposażonym w elektroniczny zapłon CDI i gaźnik 16N1, możemy zawęzić zakres poszukiwań przyczyn problemów. Poniżej przedstawiam szczegółową analizę oraz kroki diagnostyczne,...
Gaźnik przeczyściłem filtr paliwa mam załozony zaworek iglicowy jest w dobrym stanie pływak tak samo nie zacina się nie wiem gdzie szukac przyczyny.
Pewnie nie trzyma zaworek iglicowy na pływaku. Sprawdź pływak i wyczyść ten zaworek.
Możliwe że zacina się pływak lub zaworek iglicowy w gaźniku. Gdy odepniesz wężyk, przed filtrem, to paliwo płynie swobodnie ze zbiornika? W każdym razie, gaźnik do porządnego czyszczenia. Filtr i wężyki paliwowe również. Czasami w zbiorniku paliwa jest filtr w postaci siatki, sprawdź. Zaworek iglicowy, masz dobrze założony na pływaku? Wycięcie na zaworku,...
Jeśli zmieniałeś zaworek iglicowy i pływak to zapytam czy ustawiałeś poziom paliwa w gaźniku oraz kąt otwarcia przepustnicy. Zacznij może od ustawienia poziomu paliwa w komorze pływakowej. Najlepiej zaglądnij na: http://www.pf126.ovh.org/podstrony/regul...
Sprawdź wreszcie, ten nieszczęsny, zaworek iglicowy oraz pływak w tym gaźniku.
A co zamyka zaworek iglicowy jak pływak idzie do góry ? (w tej pozycji gaźnika na dół) Trzeba zrobić żeby zamykało wcześniej.
Pływak jest plastikowy, zaworek iglicowy z vitonem ale bez amortyzatorka sprężynowego. W większości przypadków, przy tym typie gaźnika wystarczy odkręcić komorę pływakową i przedmuchać gaźnik.
Wygląda jak by zaworek iglicowy w komorze pływakowej nie zamykał paliwa i przepełniał komorę pływakową - odkręć miseczkę komory pływakowej (jeśli to jest rozbieralne, bo nie widziałem takiego gaźnika B&S) i sprawdź. Rozebrałem gaźnik. Zawór iglicowy wygląda ok. Sprawdziłem i nie przepuszcza po zamknięciu. Pływak też cały. Pozostałe elementy rozbieralne...
To raczej za wysoki poziom paliwa w gaźniku , zamknij kranik jak masz taką opcję , podczas wypalania paliwa z gaźnika dodawaj gazu jak zacznie lepiej chodzić oznacza to że zaworek iglicowy puszcza i poziom jest za wysoki . Może też sam pływak się zacina i leje za dożo paliwa .
Pływak podmieniałem z nowego gaźnika a sam zaworek iglicowy jest w stanie bdb, jak sie potrzasnelo gaznikiem to slychac bylo jak chodzi pływak więc gdzie szukać przyczyny?
Już zamówiłem nowy zawór membranowy i uszczelkę. Sprawdziłem dzisiaj też czy nie łapie lewego powietrza. Zdjąłem filtr i przystawiłem rękę. Silnik gasł za każdym razem. W dodatku miałem mokrą rękę od benzyny. Sprawdziłem też zaworek iglicowy i pływak ale jest wszystko w porządku. Kranik podciśnieniowy też jest ok.
Hej. W ostatnim czasie było coś grzebane przy gaźniku, był wykręcany, czyszczony? Za zamknięcie dopływu paliwa do gaźnika odpowiedzialny jest zaworek iglicowy który Jest sterowany poprzez pływak, a jego położenie z kolei ustawia poziom paliwa. Więc tutaj szukaj albo pływak się zawiesił, albo rozszczelnił i opada na dół, albo coś podeszło pod zaworek...
Uszkodzony zaworek podciśnieniowy, pływak, zaworek iglicowy, niewłaściwa regulacja gaźnika... Zapala, jeździ?
Jeżeli wężyk paliwowy jest szczelny, to tylko zaworek iglicowy w gaźniku nie zamyka paliwa. Innej możliwości niema i nie szukaj, tylko sprawdź.
W maluchu nie ma wiele do sprawdzania: - świece - suche? mokre? iskra jest? - zapłon - w dobrym punkcie? przerwa na przerywaczu? kondensator? - gaźnik - dysza wolnych obrotów nie zapapruchana? zaworek iglicowy trzyma? pływak nie urwany/pęknięty? dobrze ustawiony? - rozrząd działa? kompresja na cylindrach jest? luzy zaworowe? - lewe powietrze - układ...
To znaczy, że albo pływak się zawiesza, albo zaworek iglicowy nie trzyma i przelewa paliwo. Na poziomie tego przycisku, nie powinno być paliwa w komorze pływakowej.
Problem dotyczy gaźnika w traktorku mf70 ale może wystąpić w każdym gaźniku gdzie paliwo podawane jest grawitacyjnie. Po przelaniu gaźnika silnik odpala bezproblemowo. Na niskich obrotach też jest ok. Problem pojawia się gdy przez dłuższą chwilę utrzymuje się wyższe obroty. Silnik na 2 sekundy jeszcze bardziej zwiększa obroty i gaśnie. Odjęcie gazu...
Sprawdź pływak i zaworek iglicowy w gaźniku. Wkręć obie śruby regulacyjne do lekkiego oporu, następnie wykręć o półtora obrotu. Odpal i rozgrzej silnik, śrubę wolnych obrotów (idle speed) wykręcaj powoli aż silnik zacznie się dławic. Zapamiętaj to ustawienie, teraz wkręcaj powoli śrubę, aż silnik ponownie zacznie się dławić i zaznacz to ustawienie....
hm zacznij od tego że zasil pompkę z butelki wężem . jeśli zassie to sprawdź filtr paliwa jeśli takowy występuje . jeśli nie to rozgrzeb studzienkę w zbiorniku i zobacz czy nie ugnił smok . Ale na samym początku to wejdź pod auto i sprawdź czy przewody paliwowe nie są zagięte bądź pęknięte . zobacz też czy zaworek iglicowy nie blokuje komory pływakowej...
Jeszcze jedno pytanie, czy zaworek iglicowy w pokrywie gaźnika pod pływakiem powinien sprężynować czy luźno latać? Bo kupiłem zestaw naprawczy iten nowy sprężynuje a stary latał sobie luźno. Przy regulacji poziomu paliwa bez względu na to czy pływak jest ustawiony pionowo czy dogóry nogami zaworek jest w tym samym położeniu i nie wiem czego tyczy się...
No to usłyszałeś, nawet rada z wymianą autka Dodano po 9 po pierwsze gaźnik, zdejmij, dokładnie rozkreć, sprawdź ewentualnie zregeneruj za pomocą zestawu naprawczego luz na przepustnicy, sprawdź zaworek iglicowy , ustawienie pływaka, czy oska pływaka nie wycięta, nie ma luzu, czy pływak nie ociera o komorę (widoczne ślady), ustaw poziom paliwa/było...
Gaźnik oczywiście dokładnie wyczyściłem sprężonym powietrzem. Zaworek iglicowy zamyka dopływ paliwa jak pływak jest równolegle do komory pływakowej. Nie ma znaczenia czy śrubki regulacyjne są wykręcone 1/4 obrotu czy prawie całkiem. Dopiero gdy zakręcę do oporu obie to silnik trzyma wolne obroty, ale zauważyłem że dzieje się to tylko na świecy od samochodu...
pływak nie jest dziurawy, zaworek iglicowy jest ok (zamyka i otwiera bez problemu), pompa jest nowa,sprawdzałem czy odpali na starej pompie, ale też nic (obie podają paliwo dość wysokim ciśnieniem, korek który ledwo wcisnąłem na miejsce wężyka wystrzelił od razu)
Sprawdź, czy pływak nie jest dziurawy i czy nie ma w nim paliwa. Czy na pewno masz w nim zaworek iglicowy (musi poruszać się bez zacięć), może zginął podczas rozbiórki gaźnika. Czy ma on możliwość regulacji poziomu paliwa.
Zgodnie z instrukcją i danymi fabrycznymi (również i moim doświadczeniem) pływak powinien być ustawiany w pozycji pionowej pokrywy. ( tak aby pływak swobodnie "zwisał") A odległość między pływakiem a ścianką pokrywy łącznie z uszczelką powinna wynosić 7mm. Zanim zaczniesz ustawiać poziom paliwa to sprawdź: - pływak czy nie jest dziurawy waga dobrego...
Pływak jak na ten wiek wyglądał cudnie. Jest do "wyprowadzenia". Przecież nie masz wyboru. Coś mi się nie chce wierzyć, że zaworek iglicowy z 1958 roku był niezużyty. Pewnie był wymieniany. Może pasuje od jakiegoś innego Jikova? Wyjdzie "w praniu". Motor stał bardzo długo. Obawiam sie o korozję elementów łożysk tocznych. Szczególnie stopki korbowodu....
Dziś wreszcie znalazłem trochę czasu żeby pogrzebać przy maszynce. Z rozpędu zdjąłem cały gaźnik i jeszcze raz przedmuchałem wszystkie odnalezione dysze (2szt - jedna jak na rysunku a druga pod osłoną komory pływakowej), odkręciłem też śrubę regulacyjną mieszanki paliwa i przedmuchałem ten otworek. sprawdziłem drożność przewodów paliwowych i kranika...
Zbyt duży poziom paliwa, niesprawność zespołu pływak zaworek iglicowy.
Witam! Niedawno stałem się posiadaczem w/w traktorka. Stał on parę lat nieużywany. Wcześniej używała go młodzież na warsztatach szkolnych (co prawda nie zauważyłem śladów grzebania w silniku i jego podzespołach). Przy próbie odpalenia silnika "zagadał", ale po krótkiej chwili zgasł, gdyż został zalany paliwem. Zauważyłem, że paliwo wyrzucane jest do...
Sprawdź wyczyść porządnie gaźnik, zbiornik paliwa,przewody paliwowe, dysze paliwowe oraz kanały powietrza Zaworek iglicowy-pływak itd. Wyglada na problem z paliwem na wolnych obrotach. Katalog +. https://www.google.com/url?sa=t&sour...
To nie uszczelka , po prostu gaźnik ci przelewa . Do wymiany zaworek iglicowy pływaka , lub regulacja i ustawienie prawidłowego poziomu paliwa w komorze pływakowej .
Czy paliwo kapie u Pana cały czas czy tylko przy próbie odpalenia? Proszę sprawdzić zaworek iglicowy na pływaku, czasami ziarnko piasku powoduje niedomykanie zaworka. W jakich okolicznościach, po jakich zmianach moto odmówiło posłuszeństwa?
Może też zacinać się zaworek iglicowy pływaka. Zawory w jakim stanie?
Musi być jakiś problem z zaworkiem iglicowym w gaźniku który ma odciąć paliwo, ewentualnie problem z pływakiem (za wysoki poziom paliwa). Pływak dziurawy,źle złożony,coś skrzywione.
Czyszczenie gaźnika, sprawdź zaworek iglicowy i pływak. Iskra, na świecy jest?
Elektryczną ?, chyba od zaporożca, bo jak zamontujesz taką, która się nie wyłącza, to zaworek iglicowy pływaka może nie utrzymać
zaworek iglicowy zawora iglicowy elektrozawór iglicowy
zabezpieczenie kluczyku lodówki bosch opinie schemat pompa wtryskowa citroen
budowa odkurzacza zestaw kompterowy
ATtiny13A, 8×WS2812B – efekt ognia, kod AVR C do lampy, minimalistyczny driver Vivaro 1.6 120KM 2017 – komunikaty skontroluj układ wydechowy i wtryski, brak wentylatorów, spadek mocy