Uszkodzony zaworek podciśnieniowy, pływak, zaworek iglicowy, niewłaściwa regulacja gaźnika... Zapala, jeździ?
Zbyt duży poziom paliwa, niesprawność zespołu pływak zaworek iglicowy.
Nie no, takie wueski jeszcze się widuje i one jeżdżą. Sprawdź pływak i zaworek iglicowy pływaka, bo jak on puszcza, to za wysoki poziom paliwa i dalsze regulacje nic nie dają. Zapłon testowo możesz przyśpieszyć, np. na 3,5-4mm przed GMP.
Sprawdź wyczyść porządnie gaźnik, zbiornik paliwa,przewody paliwowe, dysze paliwowe oraz kanały powietrza Zaworek iglicowy-pływak itd. Wyglada na problem z paliwem na wolnych obrotach. Katalog +. https://www.google.com/url?sa=t&sour...
Wygląda na to, że paliwo leci z gaźnika przez zawory do silnika. Musisz rozebrać gaźnik, może być np. zawieszony pływak lub zaworek iglicowy i nie zamyka paliwa.
Ja bardziej obstawiam że pływak się zacina i trzeba go popychać. To sprawdź ten pływak, zaworek iglicowy i poziom paliwa w gaźniku, a nie obstawiaj.
Może też zacinać się zaworek iglicowy pływaka. Zawory w jakim stanie?
To nie uszczelka , po prostu gaźnik ci przelewa . Do wymiany zaworek iglicowy pływaka , lub regulacja i ustawienie prawidłowego poziomu paliwa w komorze pływakowej .
Za cenę tych pseudo filtrów kupiłbyś oryginalny wkład do airboxu który zapewnia odpowiednia wartość podciśnienia w gaźnikach, czystość powietrza i było by ok. Jesli już coś kombinować w celu zwiększenia mocy to zakup wkładu K&N i zestawu Dynajet. W zależności od rodzaju tuningu mamy kilka wersji -stage 1,2,3 zestawu. W skład zestawu wchodzą poza filtrem...
Elektryczną ?, chyba od zaporożca, bo jak zamontujesz taką, która się nie wyłącza, to zaworek iglicowy pływaka może nie utrzymać
Tak wygląda gaźnik w przekroju; http://obrazki.elektroda.pl/9419706900_1... Widać co trzeba przeczyścić, te dwie śrubki regulacyjne ustaw na około jeden obrót, i spróbuj odpalić silnik. Sprawdź zaworek iglicowy pływaka i dyszę numer 9. Na ssaniu też nie chce zapalić?
Czy paliwo kapie u Pana cały czas czy tylko przy próbie odpalenia? Proszę sprawdzić zaworek iglicowy na pływaku, czasami ziarnko piasku powoduje niedomykanie zaworka. W jakich okolicznościach, po jakich zmianach moto odmówiło posłuszeństwa?
Czyszczenie gaźnika, sprawdź zaworek iglicowy i pływak. Iskra, na świecy jest?
Pewnie nie trzyma zaworek iglicowy na pływaku. Sprawdź pływak i wyczyść ten zaworek.
Gaźnik przelewa. Możliwa będzie konieczność wymiany zaworka iglicowego lub pływaka (w gaźniku). Jeżeli nie masz filtra paliwa to koniecznie go zamontuj.
To albo masz uszkodzony zaworek iglicowy pływaka albo zły poziom paliwa w komorze pływakowej. Szczególnie jak piszesz, że jak włączysz ssanie to silnik się zalewa. Jeśli posiadasz PZ 26 to obowiązkowa lektura: http://www.walbro.com/media/22805/PZ-Tun...
Zaworek iglicowy na pływaku nie działa.
Jeżeli to nie jest oryginalny wał to znaki do ustawienia rozrządu mogą być w innym miejscu na zębatce. Tym sposobem może on być źle ustawiony, pomimo, ze znaki się pokrywają. Sprawdzałeś tak zwaną "mijankę zaworów" aby mieć pewność, że są one dobrze ustawione? Gaźnik to jedynie może mieć nieszczelny zaworek iglicowy pływaka.
Sprawdź kranik podciśnieniowy. Może być w nim uszkodzona membrana i paliwo cieknie wężykiem podciśnienia bezpośrednio do króćca ssącego. sprawdź olej w silniku czy nie wzrósł poziom i nie śmierdzi paliwem. W gaźniku może też nie trzymać zaworek iglicowy pływaka. Wystarczy, że zanieczyszczenia z paliwa dostana się między gniazdo zaworka a sam stożek...
A co zamyka zaworek iglicowy jak pływak idzie do góry ? (w tej pozycji gaźnika na dół) Trzeba zrobić żeby zamykało wcześniej.
Też to podejrzewałem ale po sprawdzeniu okazalo się że zaworek iglicowy na pływaku jest w porządku. Mimo wszystko dzieki za podpowiedź.
Nie domyka się zaworek iglicowy, topi pływak, po prostu puszcza paliwo w czasie postoju a jeśli na dodatek nie zamyka się kranik podciśnieniowy to za jednym zamachem potrafi nalecieć pełen silnik.
Ja Tobie kolego odpowiem. Mam taki sam silnik w kosiarce, sam również remontowałem go. W przypadku cieknięcia paliwa, czyszczenie nic Tobie nie da. Musisz kupić i wymienić zaworek iglicowy, który zamyka pływak. Zaworek ten jest w komplecie z krążkiem gumowym który jest przyczyną cieknięcia.Pozdrowienia.
Jeśli zmieniałeś zaworek iglicowy i pływak to zapytam czy ustawiałeś poziom paliwa w gaźniku oraz kąt otwarcia przepustnicy. Zacznij może od ustawienia poziomu paliwa w komorze pływakowej. Najlepiej zaglądnij na: http://www.pf126.ovh.org/podstrony/regul...
Ogólnie chyba się zdjęcia nie dodały, bo nic nie mam Wysokości pływaka bierzesz z serwisówki i porównujesz Do sprawdzania zdejmujesz gaźnik podnosisz pływak lub lekko obracasz całym gaźnikiem i patrzysz kiedy ten zaworek iglicowy się zamknie (jeśli obrócisz gaźnik do góry nogami to aż za dużo, musisz z wyczuciem spojrzeć kiedy zaworek się zamknie, bo...
gaźnik by się odrazu zalepił (zawias pływaka, zaworek iglicowy) jak by to było takie lepiące paliwo
Witam. Wygląda na dziurawy pływak lub zawór iglicowy który ma zamknąć dopływ paliwa do gaźnika po uniesieniu pływaka. W/w zaworki były obliczone na 150 000 km. Tylko tu szukaj przyczyny. Odpisz jak będzie OK. Miałem taką gablotę z tego samego rocznika. Pozdrawiam
Sprawdź, czy wyłącza się ssanie, czy dźwigienka od ssania dochodzi do oporu. Sprawdź też pływak w gaźniku, może być dziurawy i poziom paliwa, jaki dokładnie powinien być, już nie pamiętam, ale ze znalezieniem w necie nie powinno być problemów (chyba 7mm od pokrywy górnej gaźnika, trzymając ją pionowo pływakiem do dołu). Do sprawdzenia też zaworek iglicowy....
Zaworek iglicowy nie trzyma źle skręcona obudowę źle wyregulowany pływak nie ma innych możliwości.
Jako że w tej pilarce zbiornik paliwa jest nad gaźnikiem, to nie zamyka się zaworek iglicowy na pływaku i podczas postoju paliwo dostaje się do komory korbowej silnika. Wyczyść gaźnik, wydmuchaj paliwo z silnika i powinna działać.
Pływak może i szczelny ale zaworek iglicowy to już nie , paliwo nie może zalewać gaźnika do wymiany a raczej do naprawy bo części i w servisie już nie dostaniesz . Jak przestanie zalewać gaźnik to będziesz regulował ,może wszystko jest szczelne a tylko poziom paliwa do wyregulowania .Sposób sprawdzenia i regulacji zależny od konkretnego modelu gaźnika.
Witam, posiadam peugeota vivacity 2T. Problem z nim jest taki, że po wyczyszczeniu gaźnika skuter zapala ładnie, ma moc, lecz po przejechaniu się parę metrów z odprowadzenia paliwa na samym dole gaźnika wylatuje paliwo i skuter gaśnie. Rozebrałem gaźnik już 2. raz, wyczyściłem wszystko dokładnie i nadal to samo. Ta śrubka od odprowadzenia również dokręcona...
Możliwe że zacina się pływak lub zaworek iglicowy w gaźniku. Gdy odepniesz wężyk, przed filtrem, to paliwo płynie swobodnie ze zbiornika? W każdym razie, gaźnik do porządnego czyszczenia. Filtr i wężyki paliwowe również. Czasami w zbiorniku paliwa jest filtr w postaci siatki, sprawdź. Zaworek iglicowy, masz dobrze założony na pływaku? Wycięcie na zaworku,...
Kto powiedział ze musi być pływak, jest membrana. Blaszką zaworka trzeba ustawić na równo z płaszczyzną gaźnika
Już zamówiłem nowy zawór membranowy i uszczelkę. Sprawdziłem dzisiaj też czy nie łapie lewego powietrza. Zdjąłem filtr i przystawiłem rękę. Silnik gasł za każdym razem. W dodatku miałem mokrą rękę od benzyny. Sprawdziłem też zaworek iglicowy i pływak ale jest wszystko w porządku. Kranik podciśnieniowy też jest ok.
witam - piszesz- gaśnie po chwili jak wróci do niskich obrotów - może to być zaworek iglicowy pływaka - jest zużyty nieszczelny ( w gaźniku w komorze pływakowej ) jeśli przed dodaniem gazu chodzi normalnie , jeśli kaszle od od momentu rozruchu - czyszczenie gaźnika ,dysza wolnych obrotów - jest dostępna z zewnątrz - za elektrozaworem lub sam elektrozawór...
Wyglada mi to na niedostateczny poziom dopływu paliwa do gaźnika i silnik wypala całe paliwo z komory pływakowej. Może być brudny filtr w baku, przypchaniy kranik, przewód lub w ostateczności zaworek iglicowy może się nie otwiera całkowicie. Polecam czyszczenie całego układu. Jeśli na zalewa się i mimo to nie można odpalić to możliwe, że pływak lub...
Przyczyną przedostawania się paliwa do cylindra podczas postoju może być nieszczelny zawór iglicowy,nieszczelny pływak, zanieczyszczenie ciało obce w gnieździe zaworka iglicowego. Zawór elektromagnes zamyka dopływ paliwa do dyszy głównej paliwa w momencie wyłączenia silnika i zabezpiecza rozgrzany silnik przed samozapłonem mieszanki paliwowo powietrznej,oraz...
to zobacz do gażnika ,zaworek iglicowy nie szczelny ,pływak i się topi,zbyt wysoki stan paliwa i to chyba wszystko co może byc przyczyną.
1. Przewody mogą być od czujnika siedzenia. 2. Jesli dużo kosiłeś to brudu masz w gaźniku sporo, szmatka nie wiele daje. Do czyszczenia najlepiej benzyna lub nafta. Ja stosuję naftę. W rozkręceniu wielkiej filozofii nie ma. Zdejmujesz komore pływakową, wyciągasz pływak, wypadnie Ci zaworek iglicowy. Jak zdejmiesz komorę będziesz również widział dyszę...
Pływak, podnosi zaworek iglicowy, który reguluje dopływ paliwa do gaźnika.
Jakby gaźnik był luźny, to by motorek łapał tyle lewego powietrza że by nie odpalił :P . A jakby uszczelka była miękka to by nie przenosiła drgań. Po prostu, uszkodzony zaworek iglicowy, jego gniazdo, pęknięty pływak lub po prostu brud w gnieździe zaworka. Ewentualnie źle wyregulowany poziom paliwa. Nic innego tam być nie może.
Napisałem Ci w 2 poście, sprawdź pływak i zaworek iglicowy.
zaworek iglicowy, moze nie zamykać pływak zle wyregulowany
Moim zdaniem masz problemy z zaworkiem iglicowym pływaka lub tonącym pływakiem. jeśli w iglicy zaworka jest odciśnięty okrąg na stożku to gniazdo i iglica do wymiany.
Zawieszony pływak lub nieszczelny zaworek iglicowy.
Jeżeli cofa paliwo do filtra powietrza to masz uszkodzony - przycięty pływak lub nieszczelny zaworek iglicowy. Sprawdź to.
Witam, problemem może być niedomknięty lub podwieszony zawór iglicowy pływaka. Dziurawy pływak, obce ciało które siedzi w gnieździe zaworka iglicowego. Rozbierz ponownie, wyczyść, sprawdź, oraz przeprowadź test na szczelność. Pozdrawiam.
Jak się ustawia poziom paliwa? Chciałbym to sam zrobić, no nie jest to raczej trudne, ale iglicę umiem ustawiać, a składu mieszanki tam nie ma do ustawiania. A może tu chodzi o to, że ten pływak się zaciął i może jak wyczyszczę tam coś, np. zaworek iglicowy itd., to może coś pomoże. A co może być powodem zacinania pływaka i jak to rozwiązać, żeby poziom...
Rożnie to bywa, w różnych gaźnikach. Nie pamiętam czy w tym konkretnym, jest jakiś oring, jeżeli już to tylko od góry. Bardzo niewyraźne zdjęcie, ale jeżeli są połączenia stożkowe, to niema oringów. W każdym razie, jeszcze raz wyczyść gaźnik, najlepiej specjalnym płynem, przeznaczonym do ich czyszczenia. Sprawdź uszczelkę na połączeniu go z cylindrem....
Blady_1991 sprawdź pływak, zaworek iglicowy i w ogóle poziom paliwa w komorze.
Witaj. nie znam Twojego gaźnika, ale przyczyny mogą być dwie - albo zaworek iglicowy jest nieszczelny - albo pływak zamiast pływać tonie w benzynie. Zawotek łatwo sprawdzić -trzeba założyć jakiś węzyk - rurkę na wlot paliwa do gaźnika i dmuchac w nią - jednocześnie podnosząc pływak - co powinno wyraźnie zatrzymać przepływ powietrza, Pływak, jeżeli jest...
Człowieku, ja już myślałem że temat jest o jakimś zabytkowym sprzęcie, czy jakieś WFM. W motocyklach japońskich od dawna stosowano zaworki iglicowe z końcówką gumową (viton) i dzięki temu jest zachowana taka szczelność że nawet zakręcać kraników nie trzeba. Bardzo rzadko wymienia się zaworki iglicowe na nowe z powodu uszkodzenia końcówki stożkowej,...
To znaczy że masz źle wyregulowany gaźnik, a nie że masz zły gaźnik ;) . Po pierwsze musisz zweryfikować jaką tam masz dyszę paliwową główna. Jeśli nie wiesz, to kup sobie dyszę 90 i 95 bo pewnie coś koło tego będziesz potrzebować. Po drugie, możesz mieć za wysoki poziom paliwa w komorze pływakowej. Względnie uszkodzeniu mógł ulec zaworek iglicowy lub...
Żadnej naprawy nie zaczyna się od podginania, zaklepywania czy innych tego typu operacji. Sprawdź pływak czy nie jest utopiony- nie nabrał paliwa do środka. Wyciąg zaworek iglicowy i sprawdź sprężynkę od spodu (ze śrutem). Sprawdź sam stożek, nie może mieć widocznego śladu od gniazda zaworku. Można kupić cały nowy zaworek jak stary jest uszkodzony....
Pływak jest plastikowy, zaworek iglicowy z vitonem ale bez amortyzatorka sprężynowego. W większości przypadków, przy tym typie gaźnika wystarczy odkręcić komorę pływakową i przedmuchać gaźnik.
Zaworek iglicowy, w gaźniku, do sprawdzenia. W pływaku nic nie powinno by być. Sprawdź, czy nie jest dziurawy. Wężyk paliwowy też sprawdź. Jeżeli gaźnik posiada, w miseczce pływakowej, zaworek do spuszczania paliwa też sprawdź czy jest sprawny.
W maluchu nie ma wiele do sprawdzania: - świece - suche? mokre? iskra jest? - zapłon - w dobrym punkcie? przerwa na przerywaczu? kondensator? - gaźnik - dysza wolnych obrotów nie zapapruchana? zaworek iglicowy trzyma? pływak nie urwany/pęknięty? dobrze ustawiony? - rozrząd działa? kompresja na cylindrach jest? luzy zaworowe? - lewe powietrze - układ...
Jeżeli paliwo wypływa tym otworkiem to jest go zbyt wysoki poziom w gaźniku. Sprawdź pływak i zaworek iglicowy. Śruba obok niebieskiej strzałki, to regulacja wolnych obrotów. Ustawienie podstawowe, 1½ obrotu. Z kolei ta pod czerwoną, to regulacja ustawienia przepustnicy.
Kranik nie kranik pływak nie ma prawa puszczać. Trzeba szukać usterki do skutku. W układzie pływak, komora , zaworek iglicowy. Załóż jakiś filtr paliwa, może syf z baku podłazi pod iglicę i się paliwo sączy.
1. Zaworek iglicowy. 2. To, że pływak luźno chodzi, to połowa sukcesu. Ma być właściwie ustawiony. Nie dziurawy? 3. Przelew. Co z nim?
Z forum ATV Polska znalazłem oto taki manual użytkownika GEORGE 05 wklejam może komuś się przyda. CYT. "Ustawienie i regulacja gaźnika PZ30 taki jest fabrycznie zamontowany w Bashanie 250: Gaźnik należy rozebrać i sprawdzić jego wewnętrzne ustawienia wg następującej procedury: * po zdjęciu obudowy komory pływakowej wykręcić należy obydwie dysze i sprawdź...
po tak długim postoju to chociaż trzeba odkręcić dolny dekiel z gaźnika, wysunąć pływak, wyczyścić zaworek iglicowy i dyszę paliwa która jest w tej rurce co idzie w dół, można ją wyczyścić cienkim drucikiem np z rozwiniętej sprężynki a potem przedmuchać sprężarką, powinno pomóc, jeśli nie, to trzeba gaźnik całkiem wyjąć, umyć w benzynie, przedmuchać...
Tak jak w temacie, mam problem ze zbyt bogatą mieszanką co skutkuje okopconą na czarno świecą(filtr powietrza nowy). Gaźnik w tym silniku niestety nie posiada żadnej regulacji. Stan zaworka iglicowego i pływaka raczej nie budzi zastrzeżeń. Trochę dziwne jest to, że po cofnięciu dźwigni gazu przesłona odpowiedzialna za ssanie nie otwiera się całkowicie,...
Witam potrzebuję dane na temat gaźnika 34DCHD. A dokładnie sprawdzanie i regulacja tego gaźnika: 1. sprawdzanie szczelności gaźnika 2. sprawdzanie szczelności zaworka iglicowego 3. sprawdzanie pływaka 4. sprawdzanie i regulacja poziomu paliwa w komorze pływakowej
Ale ten gaźnik zmaltretowany, w tle widać jakieś miedziane rękodzieło. Jakie były robione przeróbki? Sprawdź pływak oraz zaworek iglicowy.
Srawdziłem w książce serwisowej, na rysunku zawór iglicowy jest zamknięty (powinien zamykać się pod naciskiem pływaka), pamiętaj o uwzględnieniu grubości uszczelki.
Z tego co pamiętam to jest tam plastikowy pływak,więc nie ma możliwości regulacji poziomu paliwa, Najczęstszą przyczyną jest zaworek iglicowy,rozbierz gaźnik i przeczyść gumkę zaworka rozpuszczalnikiem oraz gniazdo zaworka. Ps. Sprawdz czy przypadkiem nie ma paliwa w pływaku.
Może tylko na zakręconym kranie nie W takim razie utopiony pływak w gaźniku, lub nieszczelny zaworek iglicowy.
Pływak podmieniałem z nowego gaźnika a sam zaworek iglicowy jest w stanie bdb, jak sie potrzasnelo gaznikiem to slychac bylo jak chodzi pływak więc gdzie szukać przyczyny?
Wyczyść dokładnie gaźnik kompresorem a problem najprawdopodobniej zniknie. Sprawdź przy okazji stan pływaka oraz zaworka iglicowego czy domyka.
Pomyśl trochę, jeżeli do gaźnika paliwo dochodzi a nie ma go w środku to jaka może być przyczyna? Wyjmij pływak i zaworek iglicowy, przeczyść to wszystko.
Usuń zanieczyszczenia z gaźnika, udrożnij dysze, zamontuj poprawnie gaźnik, wlej świeżą mieszankę paliwa z olejem, sprawdź filtr powietrza i w drogę. Oczywiście silnik "zaskoczy" pod warunkiem, że jest sprawny tj. że ma on właściwą kompresję. O badaniu sprawności ssania jest wiele informacji na forach internetowych. Moduł nie ma wpływu na poziom paliwa...
Apropo ciekawostki może macie sposób na wyczyszczenie gaźnika lub jego regenerację ?. Nie wiem zamoczyć go w benzynie czy jak ?. Kup zestaw naprawczy, rozbierz go i powymieniaj co się da. Jak chcesz wyślę Ci mój paczkomatem, jeszcze nie wyrzuciłem, on przez te 20+ lat 2 razy był regenerowany, już nie pamiętam co tam było wymieniane, na pewno zaworek...
Moim zdaniem należy zabrać się za gaźnik tj. wyregulować go wg opisu w instrukcji fabrycznej, bądź wskazówek (filmików) w internecie. Gaźnik rozbierz, usuń zanieczyszczenia, udrożnij dysze i sprawdź działanie zaworka iglicowego i czy pływak nie jest uszkodzony (dziurawy). Regulację przeprowadzić na ciepłym silniku. Zamontuj świecę dedykowaną do Twojego...
W dwusuwie dobrze radzi sobie świeca łukowa, szczególnie gdy silnik, jest już słabszy. Miałem taki problem jak Ty, obniżenie poziomu paliwa w komorze pływakowej gaźnika oraz zastosowanie świecy łukowej, załatwiło problem. Teraz silnik odpala na dotyk i pracuje idealnie. -Nie piszesz jaki masz gaźnik, często uszkodzeniu ulega zaworek iglicowy, który...
Jeśli myślisz że nie ma regulacji w komorze pływakowej bo nie ma śrubki, to nie oznacza że jej faktycznie nie ma. Pływak zapiera się o zaworek iglicowy. Zwykle jakąś blaszką. I to ta blaszka może być regulowana - zwyczajnie ją podginasz czy to w dół czy górę.
Sprawdzi czy nie masz dziurawego pływaka albo być może zaworek iglicowy się wyrobił miałem podobny problem u siebie
Jeszcze jedno pytanie, czy zaworek iglicowy w pokrywie gaźnika pod pływakiem powinien sprężynować czy luźno latać?. Powinien sprężynować. pozdr........ :) Ten profil z wymiarami po prawej stronie, służy do regulacji.
Witam, Mam miniciągnik potocznie zwany dzikiem. Zawór iglicowy przepuszcza zbyt duże ilości paliwa. Gdzie coś takiego można kupić? Gaźnik wygląda tak: http://www.silnik-kosiarki.pl/userdata/g... Wewnątrz tego gaźnika iglica wbudowana jest bezpośrednio w zaworek iglicowy. Nie jest podczepiona pod pływak. Dodano po...
Chyba musisz założyć ten stary gaźnik, paliwo lało się pewnie przez nieszczelny zaworek iglicowy lub dziurawy pływak. Komplet naprawczy nie jest drogi. Jaki był ten oryginalny gaźnik? Jakieś zdjęcie, jeżeli możesz. Najpierw jednak wyczyść porządnie ten gaźnik, który masz teraz założony. Samo dmuchanie czasem nie skutkuje, jest taki płyn do gaźników....
To znaczy, że albo pływak się zawiesza, albo zaworek iglicowy nie trzyma i przelewa paliwo. Na poziomie tego przycisku, nie powinno być paliwa w komorze pływakowej.
Hej. W ostatnim czasie było coś grzebane przy gaźniku, był wykręcany, czyszczony? Za zamknięcie dopływu paliwa do gaźnika odpowiedzialny jest zaworek iglicowy który Jest sterowany poprzez pływak, a jego położenie z kolei ustawia poziom paliwa. Więc tutaj szukaj albo pływak się zawiesił, albo rozszczelnił i opada na dół, albo coś podeszło pod zaworek...
hm zacznij od tego że zasil pompkę z butelki wężem . jeśli zassie to sprawdź filtr paliwa jeśli takowy występuje . jeśli nie to rozgrzeb studzienkę w zbiorniku i zobacz czy nie ugnił smok . Ale na samym początku to wejdź pod auto i sprawdź czy przewody paliwowe nie są zagięte bądź pęknięte . zobacz też czy zaworek iglicowy nie blokuje komory pływakowej...
Kopcenie na czarno świadczy o nie spalonym paliwie w silniku .Sprawdż pompa paliwa-przelew do zbiornika,popychacz napędu pompy-minimalne wysunięcie ponad uszczelke 1-1.5 mm,maksymalne 3.9mm ,gażnik-pływak,zaworek iglicowy ,układ zapłonowy stan świec -kolor czarny elektrod -za dużo paliwa zalewanie lub wypadanie zapłonów.Jaki gażnik?
Witam kolego pasowało by sprawdzić jakie masz dysze paliwa powietrza i jakie rurki emulsyjne bo możesz mieć zbyt bogatą mieszankę i tak się może dziać i jeszcze ustawienia pływaka i szczelność zaworka iglicowego pozdrawiam.
No to usłyszałeś, nawet rada z wymianą autka Dodano po 9 po pierwsze gaźnik, zdejmij, dokładnie rozkreć, sprawdź ewentualnie zregeneruj za pomocą zestawu naprawczego luz na przepustnicy, sprawdź zaworek iglicowy , ustawienie pływaka, czy oska pływaka nie wycięta, nie ma luzu, czy pływak nie ociera o komorę (widoczne ślady), ustaw poziom paliwa/było...
Zablokowany, trący "bokiem" pływak, zacięty zaworek iglicowy. A w komorze pływakowej jest paliwo? Dodano po 2 Wskrzyknąć troszkę paliwa w rurę powietrzną i spróbować, czasem wystarczy by zaciągnął i potem idzie już ładnie
To teraz znów dobrze. Może się odwiesił pływak? A co ? Zaworek iglicowy nie może się zaciąć ? Albo hamulce odmarzły i odpuściły .
Chciałbym jeszcze dodać że zaworek iglicowy musi być zamknięty przy takim ustawieniu górnej pokrywy z pływakiem jak na rysunku . Pozdrawiam
Przeczytałem jeszcze raz wszystkie twoje posty i podsumowując: Pierścienie, nowe. Rozrząd, ustawiony poprawnie. Zawory, docierane, ale sprawdź jeszcze luzy, na zimnym silniku. Gaźnik, tutaj jest problem z luzem na osi przepustnicy, musisz to zlikwidować. W ogóle, to jest on dobrze złożony i posiada wszystkie części na swoim miejscu? Szczególnie pływak...
A czy wyjęte świece nie były mokre i nie smierdziały benzynką??? Bo mnie to wygląda na typowe niedomaganie gaźnika. Czy przy wymianie pływaka (tej bańki) był wymieniany zaworek iglicowy? Jak się objawia to przepalenie świec?
Gaźnik prosty jak cep. Pokrywa gaźnika z zaworkiem iglicowym, pływakiem i przesłoną ssania.Gaźnik dwu-gardzielowy z korektorem podciśniniowym uchylania ssania. Posiada również pociśnieniowy regulator obrotów mający zastosowanie podczas hamowania silnikiem.
No wybacz, ale chyba nie będziemy Tobie tłumaczyć jak wyczyścić gaźnik. Rozkręcasz wszystko bardzo dokładnie obserwując co gdzie i jak jest i sprężonym powietrzem przedmuchujesz. Aby mieć pewność, że to przekaźnik wykonaj pomiar napięcia na wyjściu. Jeżeli wydaje Ci się, że sobie nie poradzisz to oddaj go dla mechanika.. Co do benzyny w filtrze było...
To raczej za wysoki poziom paliwa w gaźniku , zamknij kranik jak masz taką opcję , podczas wypalania paliwa z gaźnika dodawaj gazu jak zacznie lepiej chodzić oznacza to że zaworek iglicowy puszcza i poziom jest za wysoki . Może też sam pływak się zacina i leje za dożo paliwa .
W TS ssanie masz powietrzne , wyczyść dobrze gaźnik , ustaw poziom paliwa w komorze pływaka i musi cykać . Nie może zalewać , sprawdź zaworki iglicowe .
Witam dalej walczę z moją kosiarką i jej odpalaniem gdy już wypale jeden bak paliwa okazało się ze przyczyną może być jeszcze w gaźniku. gdy kosiarka jest ciepła i dolewam paliwa po chwili kapie paliwo z filtra powietrza . Gdy otworzyłem klapkę od filtra to widać jak paliwo dość mocno wycieka z tych dziurek pod filtrem. Gdy odczekam poczasie przestaje...
Sprawdź pływak i zaworek iglicowy w gaźniku. Wkręć obie śruby regulacyjne do lekkiego oporu, następnie wykręć o półtora obrotu. Odpal i rozgrzej silnik, śrubę wolnych obrotów (idle speed) wykręcaj powoli aż silnik zacznie się dławic. Zapamiętaj to ustawienie, teraz wkręcaj powoli śrubę, aż silnik ponownie zacznie się dławić i zaznacz to ustawienie....
Sprawdź też sprężynę w pompie paliwa czy nie przerdzewiała. Ja przez 20 lat użytkowania wymieniłem 4. Po kilku latach użytkowania potrafi być cienka jak włos i zawsze się dziwiłem jak do ostatnich chwil w takim stanie pracowała. Chyba tłoki pomagały jej zasysać paliwo :) Jeśli dysza wolnych obrotów czysta to zajrzyj do otworu może tam coś się przykleiło....
Zapłonu elektroniczy cdi gaźnik 16. 1 Simson z CDI i Gaźnikiem 16N1 - Strzelanie w Tłumik i Problemy z Obrotami (ID: 4060080) Witam serdecznie. Skoro mamy do czynienia z Simsonem wyposażonym w elektroniczny zapłon CDI i gaźnik 16N1, możemy zawęzić zakres poszukiwań przyczyn problemów. Poniżej przedstawiam szczegółową analizę oraz kroki diagnostyczne,...
zaworek iglicowy zawór iglicowy zawora iglicowy
klimatyzacja samochód usterka monitor matryca uszkodzona częstotliwość referencyjna
nauka podstaw taraban dmp502 przestrojenie
NVIDIA SHIELD TV, Tablet, Portable Serial Number Location and Warranty Info Głośnik Tonsil GD 18-13/2 w radio Diora Kaprys 6275 – oryginalny model i zamienniki