Tu występuje jedna z trzech wad:nieszczelność przewodów paliwowych,uszkodzony zaworek pompy paliwowej,zabrudzony układ paliwowy. Ja proponuję założyć przezroczysty kawałek przewodu na dopływ i obserwować czy wadliwie nie ma pęcherzyków powietrza oczywiście po około 5 min. od uruchomienia silnika.Pęcherzyki oznaczają pierwszą lub trzecią wadę.Nieszczelności...
Zaworki w pompie paliwowej są nieszczelne - wyrobione płytki i siedzenia.
Proponował bym założenie zaworka na przewodzie paliwowym tak jak jest w golfie , koszt jakieś parę groszy i nie trzeba elektrycznej.
Leje z tego miejsca bo ewidentnie nie domyka ci zaworek. O ile dobrze pamiętam to w tym gazniku pływak jest bez iglicy (tak jak w polskim silniku Komarka), sam pływak naciska na zaworek, który jest oddzielnym elementem. Czy tak jest?? Dobrze pamiętam?? W celu sprawdzenia zaworka odłącz przewód paliwowy od kranika w baku. Odkręć pokrywe komory pływaka...
A to nie przewód paliwowy? I ten zaworek to regulator ciśnienia paliwa.
Jeżeli jest to napweno układ paliwowy hpi to zaworek jest w smoku,jest to zwykła plastikowa kulka średnicy ok.10 mm która zapobiega cofaniu się paliwa.
Jakaś nieszczelność, przewody paliwowe, zaworek w pompce lub membrany w gaźniku. Paliwo dochodzi do cylindra, świeca jest sucha czy zalana?
JAK ZACHOWUJE SIE cisnienie podczas rozruchu na rampie i chwile po? sprawdz przelewy, filtr paliwa, swiece zarowe i ich zasilanie przekaznik swiec synchronizacje, wiazke pod przednią lewą lampą czujnik wałka i wału (odległości) przekażnik sterownika T09/R10 cisnienie pompy w baku zaworek paliwowy na powrocie korekcje wtryskiwaczy i wczytanie odchyłek...
wymien zaworek paliwowy i bedzie smigac
Jak cieknie to trzeba usczelnić. Masz podejrzenia co do pracy pomp to bierz na stół do pompiarza i niech sprawdzi. Jak kompresja, luzy zaworowe, wydatek pompy paliwa, zaworek paliwowy?
W pompce jest regulacja, trzeba zamienić miejscami te dwa wkręty, są dwa stopnie jego intensywności. Jeden wkręt jest dłuższy i to on ustala ilość oleju w zależności od otworu, w którym jest wkręcony. Jeżeli chcesz zwiększyć ilość oleju to ten dłuższy wkręt musi być wkręcony bliżej tych dwóch otworków z gumową uszczelką. Korki nie są identyczne, ten...
Co Wy macie z tymi zaworkami zwrotnymi? Układ paliwowy z wymuszonym obiegiem paliwa nie potrzebuje zaworka, gdyż układ przy starcie się zapełnia. Jak sprawdziłeś wtryski? Przelewy? Jakim sprzętem diagnozowałeś? Nie jest jakoś możliwe, aby nie było błędów, skoro po 500m masz tryb awaryjny.
a nie ma go jak odłączyć. 4 zaworki paliwowe na przewodach wtryskowych.
Witam, podejrzewam układ paliwowy dokładniej zaworki zwrotne (jak tam jest Perkins to w pompce).
pojade w najblizszym czasie do sklepu i kupie takie zaworki paliwowe- postaram sie pozniej napisac jakie byly tego efekty :D Z góry dzieki za pomoc
Musisz uszczelnić układ paliwowy, wymienić wszystkie oringi, ew. zaworek zwrotny. Świece oczywiście sprawne i grzeją?
sprawdź układ paliwowy czyli zaworki w pompie paliwowej (mechanicznej - grzybek) ,czy odczytywałaś kody błędów
Dzień Dobry mam problem z pompa paliwowa renault midlum 180 KM 2004 r, schodzi paliwo z pompy paliwowej z powrotem do zbiornika wymieniłem filtry przewody powrotne na wtryskach i zaworek na pompie paliwowej jak pompuje zapala jak nie, no to nie
sprawdź czy zaworek na wtryskiwaczu rozruchowym nie puszcza, odepnij przewód paliwowy i odpal
Z tyłu silnika w bloku po lewej na dole masz zaworek zwrotny na 14 nasadkę chyba, jest on koło rurki paliwowej która idzie z głowicy. Po wykręceniu obejrzyj dobrze zaworek czy nie ma żadnych pęknięć. Jeśli będzie ok wymień pompke paliwa niskiego obwodu, bo faktycznie lubią padać.
Kiedys robilem rozne testy z tym ukladem paliwowym co prawda jeden zaworek zniszczylem ale duzo sie dowiedzialem i wlasnie jak byl zepsuty ten maly to tez mi swiecilo to samo ori w serwisie chyba 400 pln
Założyłem zaworek na przewodzie paliwowym żadnych zmian wina musi być gdzie indziej już nie mam ochoty sam szukać jutro auto jedzie do warsztatu
witam lexus is 220 d nie zapala zapali dopiero po odlaczeniu zaworu cisnienia na listwie paliwowej i kopci na szaro duze kleby dymu .zostaly sprawdzone wtryski turbo po regeneracji wszystkie zaworki paliwowe wymienione na nowe oprucz zaworu bezpieczenstwa na listwie , sterowniki sprawdzone rozzad wymieniony i ustawiony i brak reakcji na pedal gazu brak...
Sprawdź zaworki w pompce paliwowej prawdopodobnie są wytarte.
Nie wiem, moze sie myle (bo osobiscie mam gaznik, moze we wtryskowych jest inaczej), ale zdaje mi sie, ze jak autko jest wlaczone na gaz, to i tak zaworek paliwowy jest zamkniety, a co za tym idzie, paliwo niczego nie smaruje poza przewodami paliwowymi:) A w takim przypadku wylaczenie pompki to czysta oszczednosc, bo po co ma chodzic.
Załóż zaworek zwrotny na przewodzie paliwowym - paliwo powinno przestać się cofać do baku.
Kolego w pompie paliwowej są zaworki, wystarczy odkręcić końcówki do przykręcania węży. Dość częstą usterką jest że sprężynki do płytek są zardzewiałe. Uwaga- nie było 1 typu pompy.
Czy jest zaworek zwrotny w pompie paliwowej w Oplu Vectra C 2.0 Dt Jeżeli jest, to gdzie się znajduję ?
Mówisz o tym zaworku ? To właśnie z tego EHAB idzie przewód paliwowy do tego zaworka Dokładnie o tym zaworku. To jest elektrozawór sterujący dopływem paliwa do świecy płomieniowej. Powinno być słychać prace jakiejś pompy paliwowej po przekręceniu zapłonu na zimnym silniku Nie będziesz słyszał żadnej pompy paliwowej ponieważ tam nie ma elektrycznej...
JAK ZACHOWUJE SIE cisnienie podczas rozruchu na rampie i chwile po? sprawdz przelewy, filtr paliwa, swiece zarowe i ich zasilanie przekaznik swiec synchronizacje, wiazke pod przednią lewą lampą czujnik wałka i wału (odległości) przekażnik sterownika T09/R10 cisnienie pompy w baku zaworek paliwowy na powrocie korekcje wtryskiwaczy i wczytanie odchyłek...
to się dzieje tylko jak odpalam rano Po nocy paliwo odpływa z przewodów paliwowych do zbiornika paliwa. Zamontuj na przewodzie paliwowym przed filtrem paliwa w komorze silnika zaworek zwrotny lub ręczną pompkę paliwa (gruszkę). https://obrazki.elektroda.pl/8127797900_... https://obrazki.elektroda.pl/1376861000_...
Jeżeli cały układ paliwowy jest na pewno szczelny(dokładnie sprawdź) zaworki zwrotne mogą nie trzymać i też będzie taki efekt(zapowietrzania)
próba przelewowa nic nie da ,bo samochód pewno pali na strzała... wychodzi ,że któryś zaworek we wtrysku się wiesza i ciśnienie wzrasta..
(at) Leonidas twoja konstrukcja daje duże możliwości regulacyjne. W trójniku zamiast korka daj maleńki zaworek spustowy np. z chłodnicy ciągnika rolniczego. Koszt 5 zł. Na wejściu oleju do reduktora ciśnienia dam paliwowy zaworek zwrotny / 20zł/ zapobiegnie to cofaniu się oleju i zapowietrzaniu przepływowej nagrzewnicy.Zastanawiam się czy w górnej nakrętce...
Siema. Albo masz nieszczelny pływak paliwowy, co w efekcie powoduje jego zatopienie i nie zamknięcie zaworka paliwowego w gaźniku albo jak kolega wyżej jest zabrudzony lub zużyty. Poznasz to po wymontowaniu dolnej obudowy gaźnika , palcem podtrzymaj pływak w górnej pozycji i próbuj dmuchnąć w wężyk któym dostaje się paliwo do gaźnika.Jeśli poczujesz...
Sprawdź zaworki w pompce paliwowej, bo prawdopodobnie to jest ich przyczyna.
Wydajność pompy paliwowej: zaworki, popychacz, sprężyna w pompie.
nieszczelny uklad. Zrob test Nasłuchuj moze jest syczenie z któregoś przewodu.
Jeśli faktycznie będzie to wina cofającego się paliwa to zaworek z pewnością to załatwi, wystarczy tylko zmierzyć wewnętrzną średnice przewodu paliwowego na, którym ów zaworek będzie montowany. Są różne średnice fi 6/8/10mm, ja polecam te bardziej markowe jak np. MEAT&DORIA. Ceny od kilku do kilkudziesięciu zł.
Jest takie coś jak zaworek zwrotny, montowany na przewodzie paliwowym, na odcinku filtr paliwa pompa paliwowa. Są rózne rozmiary fi 6/8/10mm, trzeba zmierzyć średnice wewn.przewodu paliwowego. Koszt takiego zaworka od kilkunastu do kilkudziesięciu zł.
Zaworek to jedno i kabelek do niego, ale jeszcze jedno to szczelność układu paliwowego. U mnie maleńka dziurka w przewodzie przy filtrze paliwowym i pozamiatane nawet palić nie chciał, chyba że startera uruchomiałem, jeździł aż do czasu jak moc stracił i coraz gorzej z uruchomieniem było. Dziurka w przewodzie paliwowym jak od szpilki.
Zależy w jakich temp to odpalał. Nie wiem czy powyżej zera są tam potrzebne świece. Ja bym dodał do tych rad jeszcze sprawdzenie konta wtrysku,sprawdzenie przelewów i innych połączeń w układzie paliwowym. Zaworek zwrotny to nie naprawa.
Witam !! Czytajac stare posty , toyota dlatego tyle liczy bo oprucz zaworka po modyfikacji zmienia sie oprogramowanie sterownika !! przy silnikach 1 AD , co do silnikow 1 CD a to zupelnie inny silnik i uklad paliwowy to zaworki scv sprzedaja tylko w komplecie i tu uklad paliwowy jest duzo gorszy pompy paliwa czesto sie luszcza oraz padaja wtryskiwacze...
Załancza sie automatycznie to raz a najczestsza usterka to zasnidziałe badz urwane kable od dewasta zaraz przy nim lub na zaworku(czy tez pompce ale skłaniam sie ze to zaworek) na przewodzie paliwowym który idzie od trójnika powrotu paliwa do zbiornika . dewasto i zaworek znajduje sie pod spodem auta w połowie jego długosci, mniej wiecej. powodzenia
Mam takie pytanie jeszcze. Czy można i czy było by skuteczne założenie po prostu zwsykłego zaworka zwrotnego na przewodzie paliwowym tuż przed filtrem paliwa?.....albo gdzieś na odcinku filtr paliwa a pompa CR ????Trochę druciarstwo ale może tak da się to potwierdzić czy to cofające się paliwo jest przyczyną?
Zaworek nie pomaga. Uszczelnij układ paliwowy.
Podaj kod silnika. Z tego co podałeś to nie jest mechaniczny wtrysk. Ano nie jest. Żaden 202 nie miał mechanicznego wtrysku. Były dwie wersje: PMS (sterowany ciśnieniem) i HFM (sterowanie przepływem powietrza). Specjalny manometr do podpięcia się do listwy a nie do węży paliwowych. Na magistrali jest zaworek specjalnie przeznaczony do pomiaru ciśnienia...
Na wężu paliwowym zaworek zwrotny pomiędzy gruszka a pompą :)
Zaworek zakładasz na przewodzie paliwowym, który doprowadza paliwo z baku do pompy wtryskowej przy silniku. Koszt zaworka w Inter Cars wynosi 25-30zł. Warto spróbować.
Miałem podobny problem ,po diagnozie wyszedł błąd pompy. Zapchany był zaworek na przewodzie paliwowym koło silnika .
Zaworek zwrotny na przewodzie paliwowym.
W gaźniku był uszkodzony zaworek dyszy głównej. Po wymianie gaźnika brak powietrza w paliwie.
Nie trzymają Ci zaworki w pompie paliwowej i nie pomogą żadne zawory zwrotne między gaznikiem i pompą. Wymień zaworki albo całą pompę. pozdr
Chodziło mi o to że nagrzewnica stoi nie używana powiedzmy dobę, chcę ją odpalić więc grzeję świece żarową (powiedzmy minutę) i daję rozruch (powiedzmy że przełączam przełącznik w pozycję "grzanie"). Nagrzewnica nie odpala, muszę z powrotem ją wyłączyć i zagrzać chwilkę świecę, dopiero wtedy odpali... Świeca po wykręceniu i włączeniu nagrzewa się bardzo...
Zaworek zwrotny w pompce ręcznej nie trzyma.
Sprawdź zaworek na przewodzie paliwowym. Byc moze ucieka ci paliwo z pompy i dlatego nie zapala. Konsekwencją tej usterki moze byc uszkodzenie pompy VP44.
W okresie mrozów częstą przyczyną są oringi lub parciejące przewody paliwowe .Nie widać śladów paliwa . Zaworek w razie czego na próbę wstawiłbym za filtrem paliwa .
Pewnie jakiś syf się dostał i blokuje zaworek, załóż filterek na przewodzie paliwowym.
Przed chwilą zakładając zaworek zwrotny... Rozcinam przewód paliwowy żeby założyć zaworek a tam susza jak by nigdy ropy nie było... Dodam że dosłownie tylko przyjechałem i wziąłem się za montaż zaworka... O co chodzi? Kiedy przecielem przewód uciekło tak jak by tylko powietrze jak by nacisnąć na zaworek w kole takie " tssss"
a zaworka na przewod paliwowy nie chcial bys sobie lepiej zalozyc niz odcinac zaplon??? bo wiesz jak to z dizelkami bywa
Witam, problem rozwiązany zawór w obudowie filtra i zaworek w listwie paliwowej również wymieniony, błędu brak ale kopci nadal trochę kopci. Pzdr
Może być tak, że pompa się zapowietrza, zaworek zwrotny w pompie jest uszkodzony. Najprościej założyć zaworek zwrotny na przewodzie paliwowym tuż przed pompą, do kupienia w każdym sklepie motoryzacyjnym. Trzeba tylko zmierzyć średnicę wewnętrzną przewodu, pewnie 8 mm.
W domowych warunkach to możesz go jedynie wyczyścić i sprawdzić membrany, i zaworek iglicowy. Gdy te części będą sprawne, to można powiedzieć, ze gaźnik jest dobry. Badanie szczelności polega na podaniu do króćca paliwowego ciśnienia 0.8 bara, które powinno się utrzymywać. Jeżeli będzie spadać to, tak jak napisałem, membrany z uszczelkami lub zaworek...
Dzięki za podpowiedzi. Zaworek zamontowany za pompką paliwową.
Cofa się paliwo do zbiornika, najtaniej jest założyć zaworek zwrotny na przewód paliwowy :)
Tak te rurki przy pompie wtryskowej.Posprawdzaj szczelność przewodów paliwowych i zaworek zwrotny przy filtrach,najlepiej wymień.
Sprawdź zaworki w pompce paliwowej (odkręć zaślepki na śrubokręt), następnie wszelkie uszczelki miedziane na przewodach paliwowych i odstojnik. powodzenia...................
A może wystarczy wstawić zaworek zwrotny na przewodzie paliwowym?
Ciągnik wreszcie naprawiony:)! I przyczyna: zaworki w pompie paliwowej były uszkodzone i od czasu do czasu się blokowały II przyczyna: wtryskiwacze przelewały. Dziękuję wszystkim za podpowiedzi. Do MIDPAC: Faktycznie miałeś rację z wtryskiwaczami. Problem tylko w tym, że nie wszyscy "fachowcy" są fachowcami z prawdziwego zdarzenia. Zarówno pompa jak...
Kolego a gdzie mogę sprawdzić jaki system tam jest????. U mnie coś było kombinowane bo ten wężyk z przelewu wtrysków jest podpięty do zbiornika paliwa a przy tym zaworki co jest oczko paliwowe gdzie powinienem podpiąć ten przewód jest zaslepione
Nadciśnienie jest jak najbardziej poprawne, nawet wskazane. W takim przypadku może Pan odrzucić: 1. Odpowietrzenie zbiornika, jest ok. 2. wężyki paliwa ok 3. Zaworek (główny paliwowy) w gaźniku ok. -Co do usterki to gaźniki są wadliwe, raczej wadliwe nie jest wykonanie korpusów lecz elementów "gumowych" które puchną pod wpływem podobno... "polskiego"...
zatarły sie pewnie zaworki w wtryskach przez nieumiejętne odpowietrzanie układu paliwowego :P Wtryski do wyciągnięcia i do rozruszania zaworki w serwisie gdzie je regenerują
Dużo paliwa masz czy na resztkach próbujesz? Bardzo częsta usterka w tego typu sprzęcie to pęknięte przewody paliwowe (pękają zazwyczaj na wyjściu ze zbiornika paliwa w gumowej dławicy i trudno to zauważyć). Radzę zacząć od przewodów paliwowych polecam gumowe lub igielitowe gdyż te z silikonu szybko się starzeją i pękają. Ewentualnie zaworek zwrotny...
W smoku jest zaworek jednokierunkowy.
Witam :) Mam takie pytanko odnoście palenia t-25. Jak postoi dzień czasu to ciągnik odpali mi idealnie i zaraz gaśnie. Co może być tego przyczyną ? Wymieniłem zaworek zwrotny przy pompie paliwowej i nic to nie pomogło. Gdzie mogę szukac przyczyny ?
Założyć zaworek jednokierunkowy na przewodzie paliwowym i sprawdzić czy będzie dobrze
Witam wszystkich na forum, W ramach sprostowania, pacjent to dźwig Terex PPM z popularnym silnikiem w tego typu sprzęcie czyli znanym z ciezkiego atego om906la. Sprawa wygląda tak że po chwili kręcenia silnik odpala ale pracuje na obrotach 300/min plus czarny dym z rury i brak reakcji na pedał gazu. Potrafi pracować tak kilka minut po czym gaśnie i...
Ciągnik pewnie się zapowietrza. Do wymiany zaworek przelewowy - koszt ok 6 zł i powinien palić na dotyk. Tak jak poprzednik napisał - odkręcić przewód paliwowy od któregoś wtryskiwacza i zakręcić rozrusznikiem - prawidłowo pracująca i odpowietrzona pompa poda paliwo przez ten przewód.
i przepływka Jaka przepływka??? Gdzie ty tam masz przepływomierz?? Mnie tu śmierdzi ciśnienie w "niskim" obwodzie układu paliwowego (zaworek przelewowy, nieszczelności)
Kup wężyk paliwowy zbrojony (taki czarny, gumowy), najpewniej ze średnicą wew. 8mm, ale to jeszcze sprawdź dla pewności. Tylko upewnij się czy w oryginalnych przewodach nie ma gdzieś po drodze np. zaworka zwrotnego - wtedy też w nowym wężyku dobrze było by go wstawić.
witam skoro na serwisie wymieniono smok i zaworki to na pewno układ paliwowy HPI .Czy na zaworze odcinającym paliwo też coś wymieniano?
Witam! W przewodzie zasilającym który łączy się z pompką ręczną masz zaworek zwrotny. Znajduje się on dokładnie w szybkozłączu. Jeśli zdemontujesz ten przewód to w szybkozłączu zobaczysz 4 pomarańczowe jakby listki które powinny do siebie przylegać. Jeśli pomiędzy nimi znajduje się szczelina to masz przyczynę powracającego paliwa i zapowietrzającego...
witam, chciałbym wznowić post. Mam identyczny problem, mam 2.0 tdi bmr 170 km. kręci jak na załączonym filmie. silnik długo się kręci, im mniejsza temperatura tym gorzej odpala. Jak nie rozładuje akumulatora to odpala i gaśnie. Jak zaskoczy to trzepie silnikiem. W samochodzie została wymieniona pompa vacum, sprawdzone pompowtryski i ciśnienie na cylindrach...
Witam mam problem z oplem, mianowicie zapowietrzający sie układ paliwowy, na próbe założony zaworek zwrotny, na powrót zaraz za pompą i gruszka za filtrem. ZMimo to układ paliwowy zapowietrza się i po godzinie ciężej odpala.
jak auto postoi dzień to w puszcze filtra jest gdzieś 3/4 paliwa dobije sobie i odpali bez problemów. to jest ciekawe; najwyżej położony element układu, aby z obudowy zeszło paliwo, to którędyś musi dostać się tam powietrze, jak odpowiesz sobie na to pytanie , to jesteś w domu. Zrobiłeś jakieś pomiary? Wydatek tej pompki, ćiśnienie? czy tylko oblepianie...
I od tego zacznijmy naszą rozmowę . Dodano po 1 Zresztą to jest prosty Diesel . A zaworek zwrotny na przewodach paliwowych jest zamontowany i działa ?
Masz zaworek zwrotny na przewodzie paliwowym? Moze paliwo do baku się cofa? Patrzyłeś świece żarowe? wszystkie grzeją?
Takie tematy czasem trudno znaleźć.Załóż na przewód zasilający (ten przeźroczysty ) zaworek zwrotny (ok. 20zł)i powinno być ok. Ew. zmiana przewodów elastycznych i opasek ale to juz wiecej roboty i kosztów
https://filmy.elektroda.pl/100_167111925... toyota corolla witam samochód nie odpala za pierwszym razem brak mi już pomysłów rozrusznik zrobiony szczelność układu paliwowego sprawdzona zaworek na pompie wygląda ok może coś elektryczne brak błędów
Jeśli to faktycznie łapie powietrze przez wtryski, to co za problem je rozkręcić i ponownie skręcić na klej. Pytanie czy to na pewno przez wtryski, bo mi się wydaje, że raczej gdzieś na złączkach przewodów paliwowych.
Witam. Wyczyściłeś dysze paliwowe w gaźniku. Najlepiej cały gaźnik rozebrać i całość dokładnie przeczyścić a nie tylko jeden element.
Ja dostawałem sie bez wyjmowania pompy do zaworka,wykręciłem rurki paliwowe i małą szlifierką kątowa zrobiłem dziurę w osłonie.Drastyczne ale skuteczne bez wyjmowania pompy-takie życzenie klijenta.
Spróbuj założyć zaworek zwrotny na przewodzie paliwowym ,być może paliwo wraca do zbiornika i układ zapowietrza się.
P.S. Zastanawiam się czy nie zaszkodzi zamontować zaworek zwrotny na przewodzie paliwowym powrotnym który idzie pod samochodem - wtedy przynajmniej udało by się ustalić czy to wina tego przewodu w baku.. Pozdrawiam.
Czy to jedyny błąd jaki się pojawia? Sprawdź wiązkę wtryski komputer, czy przypadkiem nie ma w niej oleju. Do sprawdzenia również zaworek na końcu szyny paliwowej. Jeśli to nie pomoże to wtryski do sprawdzenia. Ile pacjent ma przejechane?
hmm, więc raczej nie będzie to związane z moją instalacją odcięcia pompy ? :) a jak by dać zaworek zwrotny gdzieś na przewody paliwowe ? tylko gdzie najlepiej ? :)
Witam. Jestem użytkownikiem fiata 126p fl z 1990roku . Ma on przebieg około 105000km . Do tej pory nic się w nim nie działo ale zaczął ostatni strasznie przerywać na zimnym silniku oraz na wysokich obrotach ale ustawiłem zapłon na 7,5' oraz zmieniłem świece z firmy NGK .Jak dotychczas przerywanie minęło ale pojawił się nowy problem. Na zimnym silniku...
Więc żeby teraz wszystko się ustabilizowało trzeba prawdopodobnie wymienić pompkę która wyposażona jest w zaworek zwrotny, lub zastosować taki zaworek na przewodzie paliwowym, który idzie spodem z prawej strony. Warto oczywiście wymienić filtr paliwa, ponieważ jeśli nie był długo wymieniany może potęgować zjawisko. Zaworek taki możesz kupić w sklepach...
Sprawdź wyczyść porządnie gaźnik, zbiornik paliwa,przewody paliwowe, dysze paliwowe oraz kanały powietrza Zaworek iglicowy-pływak itd. Wyglada na problem z paliwem na wolnych obrotach. Katalog +. https://www.google.com/url?sa=t&sour...
Witam. Załóż zaworek zwrotny na przewodzie paliwowym idącym z baku do pompy (parę pln). Odpływa ci paliwa i auto się zapowietrza. pozdrawiam
zaworek pompa paliwowy karcher zaworek zaworek podciśnienie
słuchawki przerywają ustawienia czcionki iiyama monitor
pętla indukcyjna pętla indukcyjna
Awaria pojazdu w Opel Insignia - co oznacza? Zmiana uzwojenia silnika Besel SA SEMh 90-4L