Mówisz o tym zaworku ? To właśnie z tego EHAB idzie przewód paliwowy do tego zaworka Dokładnie o tym zaworku. To jest elektrozawór sterujący dopływem paliwa do świecy płomieniowej. Powinno być słychać prace jakiejś pompy paliwowej po przekręceniu zapłonu na zimnym silniku Nie będziesz słyszał żadnej pompy paliwowej ponieważ tam nie ma elektrycznej...
Plastikowy zaworek na filtrze powoduje że paliwo (podgrzane)z powrotu nie musi wracać do zbiornika paliwa tylko od razu do filtra robiąc krótszą drogę. Zawór zwrotny znajduje się w pompie.Jeżeli jest uszkodzony i paliwo cofa się do baku przewodem dolotowym załóż zaworek zwrotny (koszt 20 zł) przed filtrem paliwa na dolocie.
zmienic jeszce filtr paliwa,a jak to nic nie da zmienic pompe bo by wychodzilo ze ta już nie wyrabia ? Też tak sądzę! Nie tak szybko, panowie. Może przed wymianą pompy, a po wymianie filtra dobrze byłoby sprawdzić jakie daje ciśnienie - ona grosze nie kosztuje. W MK6 był w okolicach pokrywy zaworów, na rurce zaworek jak do koła, tam można było sprawdzić...
Bardzo dobrze, przynajmniej ten element wykluczyłeś. Teraz sprawdź zaworek przelewowy na listwie(pisałem) i ściągnij dekielek smoka przy baku- tam lubi być przerdzewiała metalowa rurka. Możesz też założyć tekelana bezpośrednio do zbiornika od popki i test czasowy powie, czy warto się tym punktem zajmować. W pompie głównej paliwa też są zaworki jak pamiętam.....
Witam. Renault Laguna II 1.9 dCi 120 km 2001r. Auto stało od dłuższego czasu nie używane, postanowiłem się za niego zabrać, ale oczywiście nie chciał zapalić, więc jako że nie jestem mechanikiem to oddałem do warsztatu. Panowie w warsztacie stwierdzili że Lagunka nie dostaje paliwa więc zdecydowali się na wymianę pompy paliwowej (używana sprawna) ale...
Chyba najlepiej sprawdzić samą pompę - odłączyć rurkę od listwy i zatkać ją manometrem - jeśli napcha na rozruszniku w 3-5s kilkaset barów to myślę że dobra a jeśli nie to może być zdechły albo brudny zaworek regulujący na pompie albo sama pompa wypracowana. Nie wiem tylko gdzie tam jest zawór ograniczający maksymalne ciśnienie - czy na listwie czy...
(-) wtyczka naprawiona i myślałem że był to strzał w 10-tke. Samochód pracował całkiem długo a nawet przejechałem nim znacznie dłuższy dystans niż zwykle do momentu aż usterka powróciła. Zaciekawiony, tym iż mogłem trochę przejechać postanowiłem odczytać parametry z komputera podczas jazdy. (-) Ponoć był przypadek, że wina leżała po stronie listwy...
https://obrazki.elektroda.pl/2839107400_... Witam, jestem posiadaczem Masseya 255, podczas pracy ciągnik nagle zgasł. Wymieniłem więc filtr paliwa i nie trwało długo, ciągnik znowu zgasł. Nie zastanawiając się długo odkręciłem w pompie wtryskowej tę śrubę, gdzie jest ten filtrerek plastikowy i właśnie ten zaworek co w temacie. Ten...
Zawory zwrotne są wbudowane w pompie paliwa i zapobiegają one cofaniu się paliwa z układu paliwowego do baku. Najłatwiej jest po prostu dmuchnąć w pompkę w przeciwnym kierunku niż pompka pompuje. Jeżeli będzie przelot powietrza to pompka do wymiany. Tutaj warto jest kupować pompki firmowe i nie sięgać po przypadkowe zamienniki. Ale sprawdź także zaworek...
Witam serdecznie. Mam spory problem z moim Passatem 1.9 TDI 115 KM posiadającym pompowtryski. Samochód jest po remoncie silnika no i po złożeniu wszystkiego przyszedł czas na odpalenie samochodu. Pierwsza próba odpalenia i nic, kręci kręci i się nic nie dzieje. Po podłaczeniu VCDS błąd czujnika położenia wału korbowego G28(po skasowaniu błąd pojawia...
Pacjent Mercedes Vito 2010 rok 286 tyś km 2.2 cdi 150 km. Auto po przyjechaniu do domu i zgaszeniu silnika rano następnego dnia nie chciało zapalić . W zbiorniku było minimum paliwa. Pompka przy zbiorniku podaje paliwo do filtra z filtra do pompy wtryskowej ale już z pompy na listwę i wtryski już nie. Po podłaczeniu komputera nic nie pokazuje błędów....
Co znaczy "wymień pająka". Borykam się z problemem wysokiego ciśnienia (8-9bar) w układzie niskiego ciśnienia. Odkręcając pompkę ręczną ciśnienie spada do 4 bar (podczas pracy widoczne pęcherzyki powietrza w pompce). Czy w pompie paliwa jest jakiś zaworek ograniczający ciśnienie. Sprawdzone wtryski na przelewach, zawór na szynie CR jest szczelny .
Witam. Pacjent to ładowarka liebher l524 z silnikiem Johna Deere na common railu. Problem tkwi w tym ze odpala tylko z plaka. Nie ma szansy na odpalenie bez wspomagacza. Mam jelczowski wtrysk i podlaczalem go bezposrednio pod wtryski i wywnioskowalem ze pompa nie buduje odpowiedniego cisnienia gdyz wtrysk ustawiony jest na okolo 300bar a przy kreceniu...
Zawór zwrotny masz w samej pompie w króćcu na powrocie, tam gdzie przychodzi przelew z wtrysków, i to jest część która u Ciebie jest uszkodzona, dodatkowo w samej pompie uszczelki nie koniecznie muszą trzymać i przez to cofa się paliwo. Pamiętaj, że każdy zaworek zwrotny, też ma ciśnienie przebicia, które pompa musi pokonać, dodatkowo ciągnąc paliwo...
Spróbuję to wykręcić i sprawdzić czy do środka nie dostały się jakieś paprochy. Kupiłbym nowy bo ten ma 20 lat i kto wie jak trzyma, ale nie wiem na jakie ciśnienie. Oryginał można dostać tylko z nową obudową filtra za ponad pięć stówek. Według oficjalnych danych fiata do pompy CR ma dochodzić ciśnienie wstępne minimum 0,5 bar. Tu faktycznie nie ma...
Komputer może nic nie wykazać ,ale warto sprawdzić ten trop. Brak paliwa niestety słabo wychodzi na komputerze. Wtedy jest potrzebne sprawdzenie fizyczne czy w filtrze jest paliwo (można zajrzeć do filtra przez zaworek na zawleczce) i dwa pomiar ciśnienia na pompie tandem (pompowtryskiwacze potrzebują minimum 2-2,5 bara do prawidłowego napełnienia).
Zapowietrzony układ paliwa , lub walnięty zaworek paliwa na pompie (wyjmij tłoczek ) .
witam mam problem z w/w samochodem po przekręceniu stacyjki nie zapalają się świece żarowe ani nie otwiera się elektor zawór na pompie paliwa i dlatego auto nie odpala. po podaniu prądu od (+) do zaworka świece palą się i auto mogę wtedy odpalić ale po wyłączeniu stacyjki muszę odłączyć ten kabelek którym jest zwarty zaworek żeby zgasło auto. czy ktoś...
Sprawdzałeś regulator ciśnienia na pompie i jego wysterowanie? Może zaworek się przycina?
Czesc. Jestem po wymianie zaworu na szynie common rail, ale bez zadnej adaptacji. Cisnienei paliwa dalej dziwnie skacze, zabiore sie za zaworek na pompie oraz sprawdze czujnik cisnienia na szynie. Czy sa wymagane jakies adaptacje zaworu, ktore pominalem, a ktore pomoglyby zniwelowac drgania na biegu jalowym ? Pozdrawiam
Witam. Pacjent to M47D20 (318d) na vp44 ta wersja 115km. Mam problem z cofaniem się paliwa. Auto gdy postoi i jest zimne musi chwilę pokręcić żeby odpaliło. Nigdzie kompletnie nie ma żadnych wycieków, powroty z wtrysków wymieniłem, zaworek zwrotny na zasilaniu założyłem ( wychodzi na to że cofa chyba powrotem). Jestem pewny że to cofka paliwa gdyż wystarczy,...
Witam wszystkich. Proszę o pomoc. Mój Ursus miesiąc temu przeszedł generalny remont silnika. Jest już po dotarciu. Problem wygląda następująco: odpalam 60 3-4 razy obróci, złapie i wchodzi na obroty, albo zgaśnie i normalnie odpala za drugim razem. Przy tym jak obraca te 3-4 razy z komina nie leci dym, tak jak by paliwa nie było. Później cały dzień...
Jestem już po wymianie. Udało się wszystko poskładać i pompa jest suchutka. Przewodu nie trzeba wymieniać nic nie cieknie na starym. Nowe zamienniki ponoć łamią się od samego patrzenia. Układ odpowietrzyłem zakładając wężyk na powrocie pompy i pompując gruszką do momentu pojawienia się paliwa w wężyku. Następnie kręciłem rozrusznikiem i za 3 razem już...
najczęstsza przyczyna oprócz nie działającej pompki to cofanie się paliwa i zapowietrzanie układu, problem rozwiązuje zaworek zwrotny przed filtrem paliwa. ogólnie te serie ciężko palą. na przyszłość włącz pompkę i poluzuj plastikowy korek na filtrze az zacznie lecieć samo paliwo. Następnie kręć rozrusznikiem (jak zejdzie całkiem paliwo to trzeba podławodać...
Jak kolega pisał sprawdź węże na powrotach,oraz zaworek na filtrze paliwa częsta przyczyna zapowietrzania się vp44, oraz sprawdź czy pompa w zbiorniku pompuje paliwo bo jeżeli pompa jest zepsuta to poniżej 2/3 baku paliwa nie będzie podawała paliwa do kosza a vp44 będzie miała problem by zaciągnąć paliwo.
Problem rozwiązany, przyczyna tkwiła w pompie paliwa - klient zamówił wersje od benzyny . Wersja dla benzyny ma na powrocie zaworek trzymający ciśnienie.
Świece sprawdziłem każda grzeje dobrze i na kablu też jest prąd ja tu bardzie obstawiam brak ciśnienia paliwa Kiedyś miałem w kombajnie taki problem zaworek na przewodzie przepuszczał i ciężko było zapalić zaworek załatwił sprawę ale czy tu coś takiego jest na przewodzie czy w środku w pompie to nie wiem nic takiego nie widzę
Witam, Panowie, potrzebuje Waszej pomocy. Pacjent to MAN TGA z silnikiem D20 oczywiście Common Rail i do tego aktywny błąd 3779-10, auto nie ma mocy i takie tam... Posiedziałem dzisiaj przy tym MANie i sprawa wygląda tak: -ciśnienie paliwa 5,3 bar -ciśnienie Rail na wolnych 500 -zawór MProp 19% Wszystko odczytane MANCAT'S Filtry paliwa wymienione, odstojnik...
Przepraszam, że post pod postem. Zacięty był zaworek w pompie wstępnej, przeczyściłem i teraz na wolnych obrotach jest 4,5 bara na pompie wstępnej, więc ok. Zauważyłem, że np na 3 biegu jak wcisnę gaz do końca, to dochodzi do 3 tyś obrotów i nie chce dalej przyśpieszać. Jak wciskam gaz powoli to wchodzi na ponad 4,5 tyś. Maksymalne ciśnienie jakie mi...
witam, mam podobny problem, mam vivaro 1.9 dti z 2002 roku, podczas jazdy auto zgasło i zapaliła sie kontrolka stopu wraz z kontrolka silnika z napisem stop. auto nie chce zapalic wczesniej po kilku razach zapalało ale teraz juz wcale nie chce. na plaku pali bez problemu ale chodzi z lekko falujacymi obrotami od 900 do 1000 i na wższych gasnie tzn....
Nie ma tam zadnej pompy paliwa poza rozdzielaczowa pompa wtryskowa. Dokładnie jak kol pisze / mówimy o pompie wtryskowej lucas/ ? tak , a jeżeli nie odpala to czy dochodzi napięcie na zaworek odcinający i czy wogóle jest sprawny, pomijam temat że auto zostało zapowietrzone.
Witam Po tygodniu postoju ciagnika z pompa rotodiesel perkins 4 cyl ciagnik zapalil od strzala na 2 sekundy i zgasł jakby sie zapowietrzyl i ponownie palac dopiero po chwili krecenia odpala normalnie jakby sie paliwo cofało pompa po regeneracji zaworek w pompie zalozony wlasciwe , trzeba moze dołozyc jakis dodatkowy jednokierunkowy zaworek ? zalozona...
Witam, posiadam podobny problem.Samochód 2009 również i30 tylko hatchback 1.4b nigdy nie miał lpg.U mnie jest problem z odpaleniem tzn na "zimnym" odpala bez problemu,po przejechaniu 15-20km głownie po miescie jest cyrk.Jest problem z odpaleniem musze dodawać gazu żeby chwycił.Jak już odpali to najczęściej obrotomierz również wskazuje zero obrotów i...
Sprawdź rano przed odpaleniem ciśnienie paliwa na listwie.Pod czarną nakrętką na listwie jest zawór, wygląda jak większy wentyl od koła.Wciśnij go zapałkom powinno tryskać paliwo.Brak tryskanie paliwa z zaworu to szukasz pomocnika ,który przekręca kluczyk bez kręcenia rozrusznikiem 2-3 sekundy na wciśniętym zaworku do pojawienia się paliwa.Puszczasz...
Witam. Mam problem z układem paliwowym w R75 z 2002r CDT. Paliwo z pompy przy samym baku lecie bardzo mocno - natomiast przy drugiej pompie kolo akumulatora już znacznie słabiej - okazało się ze spora cześć wraca do baku. Przejrzałem wczoraj cały okład, nic nie jest zagniecione ani zapchane. Dziś wymontowałem zaworek lub dławik paliwa, który widać na...
Proste zdejmujesz dwa wężyki z filtra paliwa co idą do pompy Vacum. Następnie na te dwa końcówki filtra paliwa zakładasz wężyk -to spowoduje to że pracująca pompa paliwa podaje paliwo do filtra i te paliwo trzeba skierować z powrotem do filtra paliwa - czyli na filtrze paliwa robisz zamknięty obieg -te paliwo podczas testu nie bedzie nam potrzebne z...
Panowie temat ogarnięty... Co się stało ? Sam nie wiem jak to możliwe że pompa była zupełnie sucha auto stało rok jak odkręciłem przewód zasilający pompę nie uleciała nawet kropla z węża a w pompie było sucho. Zalałem pompę z zewnętrznego zbiornika. Zanim odpaliła wypiła 250ml ropy. Mimo wszystko przed zimą wymieniłem Filtr paliwa Zaworek na pompie...
Witam, nabyłem 1.9 TDI uszkodzone. Wymieniłem pompę wtryskową, ponieważ była uszkodzona. Wcześniej wcale nie odpalał, jedynie na płaka. Teraz jest trochę lepiej, ale trzeba tylko pomóc przy odpalaniu płakiem. Jak już odpali, trzeba trzymać obroty (bo inaczej zgaśnie) do 1200. Maksymalnie, gdy wcisnę gaz, ma około 2400, a powinien się kręcić do 4 tysięcy....
Piszesz, że wymieniłeś filtr paliwa, ale czy wymieniłeś go poprawnie? Tzn, czy przed odkręceniem obudowy i wyjęciem wkładu filtra, spuściłeś z obudowy całe paliwo przy użyciu zaworka spustowego, znajdującego się na dole obudowy filtra? Jeżeli tego nie zrobiłeś to możliwe, że zanieczyszczenia zatrzymywane przez główny filtr, przedostały się na pompę...
Witam. Stilo 1.9 JTD 115KM, mam problem z reakcją na pedał gazu i szarpaniem które jest przez to spowodowane. W pierwszej chwili po odpaleniu silnika jest w miarę normalnie. Po jakiejś minucie/dwóch wciskając gaz bardzo powoli najpierw z oporami dochodzi do niecałych 1200 obr/min. W tym momencie wystarczy wcisnąć gaz jeszcze o milimetr dalej i obroty...
Zaworek zwrotny na pompie CR wymieniony razem z regulatorem ciśnienia paliwa na pompie. Niestety bez poprawy
To jest usterka przestawiacza kąta wtrysku. Błąd ten występuje nawet przypadku zapchanego filtra paliwa (brak ciśnienia wstępnego w pompie paliwa, a przestawiacz jest "napędzany" tym ciśnieniem). Może być też uszkodzony zaworek przelewowy na pompie wtryskowej (częsta usterka w tych autach) lub źle ustawiona pompa (kąt wtrysku).
Witam, W moim Stilo 1.9 JTD 115KM jest problem z czarnym dymem pod dużym obciążeniem. Gazując na postoju do 4 - 4,5 tys. obr/min można zakopcić całą okolicę. Każde mocniejsze wciśnięcie gazu powoduje chmurę za autem. Jak próbowałem to naprawić: - przepływka używana oryginalna - przepływka nowa chińska - czyszczenie przepływek brake cleanerem - jazda...
WITAM Miałem podobny przypadek z volkswagenem 1.9TDI sprawdziłem prawie wszystko :sterownik wymieniłem ,sprawdziłem wszystkie czujniki,katalizator,filtr paliwa,filtr powietrza,turbinę wymieniłem i przepływomierz i dalej muł.Sprawdzałem Kts-em i VAGIEM i nic.Przypadkiem wykręciłem zaworek przy pompie paliwa ktury był zatkany i trafiłem.
Nie odpala bo nie dostaje paliwa jak nie dostaje paliwa czyli może to być tak jak wcześniej wspomniano zaworek przy pompie który sie nie otwiera i podaje paliwo na wtryski sprawdź jak dajesz +12 na ten zaworek czy słychać jak się otwiera może też być zapowietrzony układ paliwowy lub filtr tak zapchany ze nie puszcza paliwa bo i takie rzeczy widziałem...
ja proponuję jedno. poświęcić dzień czasu na rozebranie przodu auta i wyciągnięcie pompy. wydatek czasowy jednorazowy ale na pewno odciąży Cię to od dalszych kłopotów z tym immo. a blokadę rozruchu można założyć swoją chodźby na ten zaworek w pompie który blokuje doplyw paliwa (pominąć immo) lub na się wymarzy
Jeżeli przy odpalaniu idzie siwy dym to pompa wtryskowa LUCAS podaje paliwo na wtryski lecz nie ma warunków do odpalenia. Albo niskie ciśnienie na cylindrach lub słabe kręcenie i wtedy najlepszym wyjściem jest podanie ognia do kolektora ssącego. Jeżeli w czasie rozruchu nie idzie dym to pompa LUCAS nie podaje paliwa i można kręcić długo i tak silnika...
Pochłaniacz par ma związek z odpalaniem, pierwsze słyszę . Na 90% może to być zaworek paliwa który znajduję się zazwyczaj przy pompie , lub nie szczelny przewód paliwowy najczęściej też w zbiorniku i paliwko ucieka sobie w dół zatem do zbiornika a w przewodzie paliwowym i listwie wtrysków zostaje powietrze, ponadto panda nie ma powrotu paliwa więc jak...
Witam chciałbym skonsultować się w sprawie ww samochodu jego głównym problemem jest to iż po całej nocy trzeba 10 12 razy zakręcić rozrusznikiem żeby zagadal silnik 1.6 bodajże benzyna samochód 2012r chyba to nie moje tylko znajomego mechanik stwierdził że immobiliser nie łączy teraz tak samochód po całej nocy nie pali ale kiedy wpsykac plak do filtra...
Zmieniane były: Przewody paliwowe Filtr->Pompa Filtr Paliwa Zaworek zwrotny w filtrze na Boscha. Przewody przelewowe Podkładki miedziane pod przelewami Podkładki miedziane pod przewodami zasilania i powrotu pompy Zawór zwrotny (śruba) w pompie paliwa. Oring pod zaworem zwrotnym w filtrze był zmieniany, ponieważ dołaczony jest on do nowego filtra. Efektów...
Witam wszystkich, Mam pytanko czy ktos ma moze jakis pomysł na zrobienie pompki do spuszczania paliwa z baku auta do beczki. Czesto musze spuszczać paliwo i ciagnać caly czas wezyk to jest troche nie zdrowe, czy ktos ma moze jakis pomysl na spuszczanie paliwa moze być elektryczne np. na max 12V do polaczania pod zapalniczke czy o cos podobnego, chodzi...
zaworek pompie zaworek zwrotny paliwa pompie zaworek pompie wtryskowej
amplituner onkyo zamiennik siłowniki siemens gniazdko elektryczne kable
sterownik grzałek np550p7c matryca
Lokalizacja ukrytego przycisku alarmu Toyota Corolla E12 Lokalizacja bezpiecznika gniazd 12V w MAN TGE 2021 2.0 Diesel