Witam. Mam Podobny problem z moim T4 1.9 TD. Auto było postawione wczoraj wieczorem w garażu i dzisiaj rano już nie odpaliło. Do tej pory nie sprawiał żadnych problemów. Świece grzeją, rozrusznik kręci ale nie chce odpalić. Próbowałem odpalić z plaka i się udało. Dodam ze po przekręceniu kluczyka w pompie wtryskowej nic nie słychać, tak jakby nie tykał...
Witam. Mam podobny problem w allroad '02 2.5 v6 180km. Rozładowało mi już 2 baterie coś jakby prąd mi pobierało ciągle. Po przekr3ceniu stacyjki na zapłon nie pali się kontrolka świec żarowych a na rozruchu nic się nie dzieje poza przygasaniem kontrolek i grzeje się przekaźnik pd świec i pompy wtryskowej. Rozrusznik nie reaguje wogole choć napięcie...
Pewnie czujnik temperatury do wymiany i druga sprawa to paliwo się cofa z pompy a tu jakiś zaworek na przewód przed pompa paliwa by pomógł. Oczywiście jeszcze sprawa kompresji silnika, jeżeli będzie niska to też będzie ciężko palił ale obstawiam cowke paliwa i zapowietrzanie się pompy.
Prawdopodobnie po postoju ropa "cofa się" w stronę filtra bo zaworek pompy nie trzyma, albo masz kaszę/wodę w filtrze paliwa. Ja bym na Twoim miejscu sprawdził/powymieniał węże, założył nowy filtr paliwa i dołożył zaworek zwrotny taki akcesoryjny . Pozdrawiam
Nieszczelna pompa paliwa (zużyte zaworki).
Odpal go na plaka i sprawdź przelewy oraz zaworek na pompie, bo może za dużo idzie paliwa na powrót do zbiornika.
W pierwszej kolejności sprawdzić trzeba filtr paliwa, zanim zacznie się wymieniać pompy. Zdarza się, że przy wymianie zostaje uszczelka rdzenia filtra, albo urywa się dolny korek zaślepki. Będziesz miał takie objawy. Lejący wtryskiwać też nie pozwoli odpalić, ale tu musisz mieć testy diagnozą. Sterownik silnika nie uruchomi wtryskiwaczy póki na rozruszniku...
Proponuje sprawdzić jeszcze pompkę paliwa Mozliwe ze zaworki nie trzymają i pompa podaje za mało paliwa do gaznika Na wolnych obrotach jeszcze chodzi po dodaniu gazu za mała moze być dawka paliwa
Niektóre modele tak miały fabrycznie że pompa paliwa działała dopiero po wykryciu obrotów wału np ople z lat 1990-2000. W twoim wypadku problem jest raczej z cofającym się paliwem i zapietrzajacym się układem. Czyli albo jest dziurka albo zaworek zwrotny padł. Problem można rozwiązać na trzy sposoby: dodatkowy zaworek, dodatkowy włącznik pompy paliwa...
Iskra. To taki przykład, ot tak wzięty na szybko. Możliwości to jest parę a sprawdzenie ciśnienia paliwa przez naciśnięcie zaworka to sekunda.
Lub trzepnięte zaworki pompy paliwa. Ale wtedy brakowały by paliwa przy każdym wejściu na wyższe obroty, a nie dopiero po przejechaniu jakiegoś dystansu.
Witam. Nikt mi nie chce pomóc z tym zaworkiem na pompie paliwa, więc założyłem dziś zaworek zwrotny na wężyku od filtra do pompy. Ciekawe czy jutro rano odpali za pierwszym razem ????????????
Mi w dwóch pandach z lpg to cofało się paliwo po nocy. Lepiej odpalały jak miły 3/4 paliwa w zbiorniku.W pierwszej wymiana pompy załatwiła sprawę i autko poszło do sprzedania. Druga mojej żony wymiana pompy i padła takie same objawy .Ciśnienie dobre a nie trzyma po nocy. Założyłem zaworek zwrotny do paliwa i wyłącznik pompy z wyłącznikiem czasowym.Trzy...
Kolego przeczytaj całą odpowiedź , a zauważysz że mowa jest też o zaworku pompy .Uszkodzony zaworek nie utrzymuje ciśnienia (paliwa) w układzie paliwowym , co powoduje"cofkę" to znaczy cofnięcie się paliwa do zbiornika. Wtedy nie ma wycieku. Pochylenie samochodu do przodu powoduje iż jakieś ciśnienie pozostaje. Sprawdź pompę z zaworkiem i powinno być...
Tzn. chodzi tylko jak psikasz plakiem? Patrzyłeś w jakim stanie masz filtr paliwa? Podmień zaworek na pompie.
Wziołem na plaka i na plaku chodził silnik i wyskoczyły błedy P0087Cisnienie w rampie paliwa-za niskie.Według mnie jest wina pompy albo tego zaworka regulacji ciśnienia paliwa na pompie. Moje pytanie czy ten zaworek gdy dmuchnę w dziurkę (czerowona strzałka) bez oporu wylatuje sitkiem (zielona strzałka). Czy tak powinno byc czy powinien trzymać powietrze?...
Minimalne ciśnienie w pompie na wolnych obrotach musisz mieć powyżej 0,5 bara. Sam zawór przelewowy nie pomoże jeśli go wymieniałeś, on utrzymuje to minimalne ciśnienie. Masz zaworki zwrotne w pompie zasilającej. Odpływ paliwa to albo właśnie te zaworki albo nieszczelny układ. Kolega zwrócił mi uwagę, że dałem D z tym ciśnieniem. Oczywiście, że tak....
Na pompie zewnętrznej jest zaworek, często przepuszcza paliwo lub wpuszcza powietrze.
Wizyty mechaników kończyły się diagnozą: wymiana smoków, podstawy filtra, zaworka zwrotnego na głowicy , pompy paliwa - tej napędzanej pompą wspomagania a skończywszy na pompowtryskach.
2 przy filtrze , 1 przy podgrzewaczu paliwa , 1 przy pompie. Zaworek nie wiem czy coś da ale montuje się jak najbliżej pompy.
Macię rację, mój błąd, możliwe że źle usłyszałem , ale tak jak w temacie, czy znajduje się tam jakiś zaworek, przez który dalej płynie to paliwo? Czy ktoś się spotkał z takim problemem, czy poprostu mechanicy próbują zrobić mnie w bambuko?
Mówisz o tym zaworku ? To właśnie z tego EHAB idzie przewód paliwowy do tego zaworka Dokładnie o tym zaworku. To jest elektrozawór sterujący dopływem paliwa do świecy płomieniowej. Powinno być słychać prace jakiejś pompy paliwowej po przekręceniu zapłonu na zimnym silniku Nie będziesz słyszał żadnej pompy paliwowej ponieważ tam nie ma elektrycznej...
Witam. Kontrolki gasną przy zimnym, ciepłym, czy zawsze ?. Sprawdziłeś klemy, filtry ?. Pompa paliwa - sprawna (membrana) - kiedy była robiona ?. Gażnik był czyszczony i kiedy ?. Co do znikania paliwa, to sprawdż jeszcze zaworki w pompie paliwa. Pozdrawiam :) .
Zapowietrzony układ paliwa , lub walnięty zaworek paliwa na pompie (wyjmij tłoczek ) .
To zablokuj mechanicznie dopływ do pomy paliwowej od strony zbiornika na noc, jak rano zapali, tzn, paliwo cofa się przez zaworek w pompie paliwa. Sprawdż też przelewowy.
Jeśli Fiacik stał długo bez paliwa to rozbieraj pompę paliwa. Ona ma w środku gumowe zaworki (membranę), które mogą być sparciałe i nie zaciągają paliwa. Do wyczyszczenia lub wymiany. Sprawdź, czy w ogóle popychacz w pompce pracuje jeśli silnikiem zakręcisz. Filtr paliwa do wymiany na dzień dobry. Koszt około 5 zł. W gaźniku jest jeszcze jeden filtr,...
Winna na 100% obudowa filtra paliwa. Założyłem zaworek zwrotny na zasilanie pompy i porót paliwa wyczyściłem map sensor i na razie pali za każdym razem. Ja też myślałem że to wtryski pompa i Bóg wie co tam jeszcze. Spróbujcie tego. No i na pewno dobry akumulator. Ma być duże ciśnienie przy rozruchu.
Kolego jak ssanie wyłączasz dopiero przy 80°C to nie dziw się, że pali 15l/100km to i tak nieźle, moim zdaniem musiał byś dać gaźnik do regeneracji, co do schodzącego paliwa to miałem przypadki, że pompa paliwa, mimo że nowa była wadliwa, w niej są zaworki, które zapobiegają cofaniu sie paliwa.
Gaśnie zaraz po odpaleniu? Najprostsza metoda: odkręć korek i zapal auto... Przyczyna mogą też być padnięte zaworki w pompie paliwa.
zaworek zwrotny w pompie paliwa
Tylko wtedy załóż oryginalny filtr z przelewem do baku i pompa niskociśnieniowa 0,2 bara. Ewentualnie widziałem już tak zrobiony układ że pompa była elektrycznie podłączona do świec żarowych i miała obejście z zaworem zwrotnym. Idea była tak że pompa podaje paliwo przed odpaleniem (napełnia układ) a po rozruchu pompa VP sama ciągnie paliwo przez zaworek...
Sprawdz zaworki w pompie paliwa to sa takie dwie tekstolitowe okragle plytki dociskane sprezynkami w aluminiowym korpusie pompy.
Plastikowy zaworek na filtrze powoduje że paliwo (podgrzane)z powrotu nie musi wracać do zbiornika paliwa tylko od razu do filtra robiąc krótszą drogę. Zawór zwrotny znajduje się w pompie.Jeżeli jest uszkodzony i paliwo cofa się do baku przewodem dolotowym załóż zaworek zwrotny (koszt 20 zł) przed filtrem paliwa na dolocie.
Nie wystarczy dać w układ zaworek zwrotny? Odpowiadając na Twoje pytania: są na rynku pompy paliwa elektryczne, zewnętrzne, niskociśnieniowe, przeznaczone właśnie do gaźników. Prosto i bez kombinowania. Dostaniesz taką nawet na alledrogo.
Zlaczka bedzie zapewne do stycznika EGR na dzwigni pompy, oczko do zaworka odciecia paliwa.
Co znaczy "wymień pająka". Borykam się z problemem wysokiego ciśnienia (8-9bar) w układzie niskiego ciśnienia. Odkręcając pompkę ręczną ciśnienie spada do 4 bar (podczas pracy widoczne pęcherzyki powietrza w pompce). Czy w pompie paliwa jest jakiś zaworek ograniczający ciśnienie. Sprawdzone wtryski na przelewach, zawór na szynie CR jest szczelny .
Witaj. Ja nie jestem mechanikiem..ale sprawdził bym coś wiecej na twoim miejscu wiec dumam i sadze ze powinieneś to sprawdzic: 1. Jak odpalisz nastepnego dnia silnik to czy z rurki nie idzie na początku ciemny dym? 2. Czy sprawdzales ładowanie akumulatora? 3. Czy na starym filtrze paliwa z rurki od strony baku byly jakis osad ,szlam ? 4. Cos mi sie...
Witam kolegów autko jak w temacie potrzebny schemat sterowania silnika (schemat sterownika). Auto kręci brak zasilania zaworka pompy ,nie podaje paliwa na wtryskiwacze .Auto zgasło podczas jazdy.Jeżeli ktoś pomoże ze scematami będę wdzięczny .
Paliwo cieknie mi w miejscu , gdzie przykręcona jest końcówka , w którą wchodzi wtyczka kabla. Ta końcówka jet przykręcana na pompę , dużym kluczem, chyba 32. Dokręciłem ją troszkę mocniej, ale kapie nadal. Tam jest podobno jakiś zaworek.
Tak sprawdź wtryski. Następnie sprawdź również przekaźnik sterownika silnika. Paliwo z pompy się nie cofa? Na filtrze paliwa jest zaworek? Rozrząd poprawnie ustawiony?
WITAM Miałem podobny przypadek z volkswagenem 1.9TDI sprawdziłem prawie wszystko :sterownik wymieniłem ,sprawdziłem wszystkie czujniki,katalizator,filtr paliwa,filtr powietrza,turbinę wymieniłem i przepływomierz i dalej muł.Sprawdzałem Kts-em i VAGIEM i nic.Przypadkiem wykręciłem zaworek przy pompie paliwa ktury był zatkany i trafiłem.
Jak cieknie to trzeba usczelnić. Masz podejrzenia co do pracy pomp to bierz na stół do pompiarza i niech sprawdzi. Jak kompresja, luzy zaworowe, wydatek pompy paliwa, zaworek paliwowy?
Sprawdzałeś regulator ciśnienia na pompie i jego wysterowanie? Może zaworek się przycina?
Jest napisane że kod silnika BMS to 1.4 TDI na pompowtryskiwaczach. Takie objawy daje brak paliwa. Czyli zaczynając od baku pompa z sitkiem, filtr paliwa, pompa tandem ,same pompowtryskiwacze. Wrzuć logi na vaglog i daj linki. Jak zacznie przerywać zgaś i zajrzyj do filtra paliwa (przez zaworek z zawleczką możesz sobie sprawdzić jak wygląda normalny...
witam dzis odebralem samochód od mechanika : koszt naprawy 50 zł (zalozony zaworek zwrotny przed pompa paliwa) jutro proba po zimnej nocy dam znac !!!! pozdrawiam
Jedyny zaworek może być w samej pompie paliwa. Jak chcesz potwierdzić że paliwo schodzi to pomiar ciśnienia. Albo włączyć kilka razy zapłon przed rozruchem by pompka nabiła cisnienia.
Co do palenia: - zatkany kranik - zużyta pompa paliwa (zaworki membrana) - zatkany filtr paliwa - zatkane sitko na zasileniu pompy - zużyty zaworek przelewowy - nieszczelność na przewodach Co do sprzęgła to 2 z 1 stopniem trzeba zgrać i powinno działać chyba że inne cuda.
Wymieniłem simmering spod koła pasowego pompy wtryskowej oraz zaworek zwrotny na filtrze paliwa.
Pompka zasilająca jest wymieniona na nową bo przepuszczały już zaworki..
Bardzo dobrze, przynajmniej ten element wykluczyłeś. Teraz sprawdź zaworek przelewowy na listwie(pisałem) i ściągnij dekielek smoka przy baku- tam lubi być przerdzewiała metalowa rurka. Możesz też założyć tekelana bezpośrednio do zbiornika od popki i test czasowy powie, czy warto się tym punktem zajmować. W pompie głównej paliwa też są zaworki jak pamiętam.....
Hmmm... To jest tam czy jej nie ma? Googlowałem po nazwie i pisali że jest. Dodam jeszcze tylko że między filtrem paliwa a pompą założyłem zaworek zwrotny, niestety nie pomaga...
rozumiem ze filtr paliwa wymieniles jeśli tak sprawdz wogole czy paliwo pompa podaje na probe i sprawdzenie czy paliwo sie utrzymuje wstawiłbym zaworek zwrotny na wężu
Problem z pompą paliwa. Zaworki? Membrana? Sprężyna?
Możesz mieć problem z ręczną pompą paliwa na filtrze u góry.Zastosuj zaworek zwrotny na zasilaniu.Trafiły mi się 2 auta z tą usterką.A czasami nie masz 2 uszczelek gumowych pod śrubą odwadniacza na filtrze paliwa?Jest to częsty błąd przy wymianie filtra paliwa.No i załóż coś innego nie Filtron nie polecam.Przejechałem sie nie jeden raz jak na paliwowych...
Że zwykła pompa to wiem. Albo początek wtrysku zły,brak grzania świec ,brak zasilania zaworka na pompie(immo),problemy z dostarczaniem paliwa. NIe wiem co jeszcze.
Problemem jest cofające się do zbiornika paliwo i zapowietrzenie układu. Pompy LUK mają wewnątrz zaworek zwrotny - kulka i sprężynka. Pęknięcie sprężynki powoduje, że kulka nie trzyma ciśnienia paliwa w głowicy. Pierwszym objawem jest najczęściej nietrzymanie przy niskim stanie paliwa w zbiorniku. Dlaczego - czort wie. Potem ciężko pali przy mrozach....
Zaworek jest w filtrze paliwa więc kolego wymień i po problemie Pierdoły piszesz!! Tam jest termostat. Zaworek jest w pompie.
Sorry przepraszam was bardzo to ja źle napisałem. To był ten zaworek paliwa przed pompa. I jego ominol. I założył przy filarze zawór żeby paliwo się nie wycofało. Ale wymieniłem ten zaworek podpiolem kostkę i bez zmian
Proponował bym założenie zaworka na przewodzie paliwowym tak jak jest w golfie , koszt jakieś parę groszy i nie trzeba elektrycznej.
Znam taki sam problem, ale polonez jest nie na wtrysku, tylko gaźnikowy. Możliwości jest sporo: - pompa paliwa, - zaworki od LPG/benzyna, - w przypadku gaźnika - przytkane dysze.. Na dobry początek sprawdź pompę i doprowadzenie paliwa.
witam. kolego jest jeszcze jedna mozliwosc ze masz zabity smok w zbiorniku. nie napisales czy paliwo bylo w filtrze paliwa. a sprawdzales zaworek zamykajacy doplyw paliwa ten na pompie?
Sprawdź dokładnie przewody od pompy do zaworu odcięcia paliwa... Jak nie ma zasilania tego zaworka to nie odpalisz bo pompa nie tłoczy paliwa
a może zaworek zwrotny paliwa na pompie wtryskowej
Juz myslem żeby wstawić zaworki zwrotne paliwa przed i za pompą
Jak byś montował to za filtrem w kierunku silnika a nie przed, chodzi mi o to żeby paliwo przechodziło już czyste do zaworka bo jak dasz przed filtrem, to z baku mogą być zanieczyszczenia i mogą zablokować zaworek
W tym silniku, to w zasadzie wszytko :D Ale jeśli ścigasz głowicę, to stan gniazd i czy nie są obluzowane. W maluchu potrafiły wypaść :D czy głowica nie jest popękana. Często jest pęknięta w najcieńszym miejscu miedzy gniazdami. Ale akurat to nie jest usterka dyskwalifikująca. Stan zaworów, czy nie wyklepane. Jeśli już zdjąłeś głowicę i zawory, to dobrze...
Albo zatkany smok, albo zużyta pompka wstępna w środku pompy wtryskowej, jeśli czyszczenie smoka nie pomoże to pomoże założenie dodatkowej pompki elektrycznej przed pompą wtryskową, ja tak zrobiłem w Xantii też z XUD-em bo mi się po nocy zapowietrzała pompa wtryskowa. Ja założyłem taką - ona potrafi zasysać i podłączyłem pod zaworek gaszenia pompy wtryskowej...
Zależy od konkretnego modelu pompki. Zawsze można założyć zaworek zwrotny tuż przed pompką. Wtedy w pompce zostanie paliwo, gaźnik przecież sam sobie nie pociągnie paliwa o ile ta pompka jest niżej od niego. Zaworek zwrotny kosztuje 7zł.
Najpierw spróbuj przeczyścić wężyki czy nie są zapchane. Następnie zobacz czy podczas kręcenia rozrusznikiem z węzyków leci równo paliwo. Jeśli nie będzie nic leciało po przeczyszczeniu wężyków to masz pompę do sprawdzenia. Możliwe że padł ci zaworek cisnienia paliwa na pompie
Kolego sympatyczny przy głowicy pompy jest uszczelka gumowa i występuje to jako część zamienna na allegro ewentualnie rk niedziałek lub inne hurtownie motoryzacyjne, ja zaryzykowałbym wstawić zaworek tuż za filtrem paliwa przed pompa "zaworek zwrotny" jednokierunkowy:) Koszt ok 20zł a działa w 100%:) w pompie nie pamiętam dokładnie ale chyba siedzi...
Dzisiaj jechałem tylko na benzynie i to samo się dzieje, więc nie jest to problem z gazem. Może jest to problem z pompą paliwa lub może jest jakiś zaworek zwrotny przed pompą?
1. Zapodaj screen z wartościami wszystkich temperatur na zimnym silniku bez odpalania po nocy. 2. Zapodaj screen z wykresem kąta wtrysku na gorącym oczywiście. 3. Wymień przewód paliwowy gumowy który łączy przewód nieelastyczny z króćcem na pompie. 4. Wymień zaworek na filtrze paliwa, wymieniając przy tym przewody gumowe.
Jeszcze raz dziękuję za rady. Temat zamykam. Zostało wymienione filtr paliwa, zaworek i wężyki. Wszystko pięknie pyrka do dzisiaj.
Mogło zaciągnąć jakiś syf ze zbiornika paliwa i zatarło pompkę i zaworki. Lata też swoje robią. W końcu to chyba leciwy ciągnik, tak myślę.
skoro paliwo jest, i zaworek działa to uszkodzona pompa.
:arrow: SP7SEC Zbiornik oleju ma pojemność około 310 cm3, więc oleju powinno starczyć na 3,5 zbiorniki paliwa. Sprawdź też zaworek, wyrównujący ciśnienie w zbiorniku oleju oraz zamontowanie pompy. http://obrazki.elektroda.net/50_12683862... http://obrazki.elektroda.net/22_12683862... Możliwe że to wina pompki, nie kosztuje dużo. http://green-kos.bazarek.pl/opis/183525/...
Zaworek zwrotny w pompie wtryskowej,lub filtr paliwa jest brudny.
Gdy PD kopci na szaro zaraz po odpalaniu gdy dłużej stoi. To wina za ten stan jest w układzie paliwowym. Po prostu paliwo zeszło trochę i zanim tandem nabije prawidłowe ciśnienie mija kilka obrotów a w tym czasie pompki są nie napłnione prawidłowo paliwem. Żeby był ideał to nowa tandem gniazda głowicy do weryfikacji nowe uszczelnienia pompek i tandemu...
Nie doczytałem ostatniego Twojego zdania i dlatego wyżej rozpisałem się o paliwie. Jeżeli podłącze napięcie bezpośrednio z klemy akumulatora do pompy wtryskowej auto pali bez problemu. Oczywiście problem masz w sterowaniu zaworkiem odcinajacym paliwo w pompie wtrysk. Sorki i pozdr.
Oryginalna pompa paliwa spalona przez jazdę na lpg z pustym zbiornikiem i wstawiony chiński bubel w której nie trzyma zaworek zwrotny. Zgadłem?
WITAM to jest zaworek zwrotny paliwa pompy wtryskowej BOSCH silnika 1.9 dTi F9Q 782 po modernizacji dziś było -22*C odpalił za 2-razem ,za pierwszym razem odpalił i zdechł bez gazu ale za drugim dodałem troche gazu i odpalił bez problemu o 6,00 było -24*C ( miałem niedawno C15 1.8D przu -30*C podgrzewałem świece 2-razy i palił z 1-kopa 1,9dTi chyba...
System 2bary został szybko zarzucono i występował w zasadzie tylko w 1012. Łatwo to poznać zaworki 2bary są gładkie a 5barów mają nacięcie na łbie. A wszystkie silniki miały być zmodyfikowane do standardu 5bar. Przez wymianę zaworka i modyfikacje pompy paliwa.
W serwisie twierdzą że w 106 w low deckach woda przedostaje się przez korki paliwa przy jeździe bez nadkoli, w tym sęk że nadkola założyć do low decka to przy pierwszym zakręcie zrywa Dodano po 2 separatory zamontowanie w serwisie nic nie dały, dalej lecą pompy paliwa zaworki i teraz wtryski..
Witam. W którą stronę powinna być strzałka na zaworku na filtrze paliwa? W stronę baku czy w stronę pompy?
Albo sama pompa źle założona, albo ktoś pozakładał dodatkowe zaworki zwrotne w złym kierunku.
Skoro komputer nie komunikuje się z pompą to znaczy, że to nie jest żaden mechanik tylko wymieniacz. Szkoda tylko Twojego czasu. Takich wymieniaczy cechuje to, że jak komputer mu nie "powie" weź wymień wentyl w lewym, tylnym kole to on nie ma pojęcia, że można poślinić palec i przyłożyć go do tego wentyla, aby sprawdzić czy lecą bąbelki, a sam nie wpadnie...
To po co jest zaworek?
Witam. Pacjent VW Golf 4 2003r. Długo kręci rozrusznikiem, długo odpala. Objawy: - po przekręceniu zapłonu słychać bąbelki w baku. Po ponownym przekręceniu zapłonu też słychać bąbelki, ale już mniej. Zaś po trzecim przekręceniu zapłonu bąbelki ustają i normalnie słychać pompę paliwa. - zaworek zwrotny jest założony i nie ma prawa zofać paliwa - świece...
zmienic jeszce filtr paliwa,a jak to nic nie da zmienic pompe bo by wychodzilo ze ta już nie wyrabia ? Też tak sądzę! Nie tak szybko, panowie. Może przed wymianą pompy, a po wymianie filtra dobrze byłoby sprawdzić jakie daje ciśnienie - ona grosze nie kosztuje. W MK6 był w okolicach pokrywy zaworów, na rurce zaworek jak do koła, tam można było sprawdzić...
Kolego wyciągnij logiczne wnioski z tego co napisałeś: Iskra jest. Za to problem jest z paliwem. Jak naleje paliwa wężyk przed pompką i filtr to malczan zapali i podziała z 30 sekund. Filtr jest pusty. Paliwo pewnie pod wpływem upałów wyparowało bo go dużo tez nie było, może ze 4-5 litrów. Po prostu pompa nie podaje, nie zasysa paliwa z baku, z powodu...
Te trzaski są niepokojące...Prostym rozwiązaniem jest w tej sytuacji wstawienie zaworka zwrotnego przed pompą paliwa (koszt około 12 pln). Jeśli to problemy z wężykami to powinno pomóc doraźnie.Jeśli to świece żarowe,to trzeba wykonać pomiary.
Witam. No to teraz szukaj problemu z cofającą się benzyną z układu paliwowego. Tego auta nie znam z tej strony. Ale jest wskazówka. Jest opcja próby ale nie wiem czy zadziała. Przed samym zapaleniem przekręcić kluczyk tak na około 5-8 sekund bez odpalania i te sekwencje powtórzyć kilka razy. Potem zapalić. Jeżeli cofające się paliwo to problem albo...
witam, chciałbym wznowić post. Mam identyczny problem, mam 2.0 tdi bmr 170 km. kręci jak na załączonym filmie. silnik długo się kręci, im mniejsza temperatura tym gorzej odpala. Jak nie rozładuje akumulatora to odpala i gaśnie. Jak zaskoczy to trzepie silnikiem. W samochodzie została wymieniona pompa vacum, sprawdzone pompowtryski i ciśnienie na cylindrach...
Dzięki W sobotę się tym pobawię. Założę też zawór zwrotny przed listwą, bo w sumie jest tam tylko pompa wirnikowa bez żadnego zaworka.
dziękuję :D bardzo Witam kolegów ponownie, problem ciężkiego odpalania powrócił. ale pojawia się tylko wtedy jak auto stoi na górce lub pod górkę. Wymieniłem zaworek na filtrze paliwa, pompę paliwa w baku i nic. Wygląda tak jakby cofało się paliwo. Musi chwilę pokręcić aby załadować mu ropę do wtrysków. Już nie wiem na co mam patrzeć. EGR wporządku,...
o ile dobrze pamiętam to w maluszku ma jeszcze znaczenie napędzanie pompy , tzn długość na jaką wystaje trzpień napędzający pompę , reguluję się to ilością podkładek - uszczelek pod pompą paliwa, poza tym przy sprawnej pompie ( szczelnych zaworkach ) paliwo nie powinno się cofać !!
Powinieneś dokonać diagnozy dobrym urządzeniem do opla, interpretacja błędów powinna dużo podpowiedzieć. Jak będą błędy odnośnie pompy to sprawa jasne jak inne to już wiesz gdzie dalej szukać. Były przypadki że się kostka w stacyjce skończyła, zaworek na pompie zatarty, w zbiorniku paliwa benzynka zatankowana......
Zaworek zwrotny na pompie CR wymieniony razem z regulatorem ciśnienia paliwa na pompie. Niestety bez poprawy
1. Zawór bez prądu jest zamknięty sprężyną do ciśnienia 100 barów. Zaworu nie można "zatkać" bo pompa - gdyby nagle się naprawiła - w kilka sekund napompuje 1500 barów i coś może "puścić". 2. Brak zasilania, brak sterowania, nieszczelność, brud... 3. 12V od strony akumulatora i pwm 1kHz, o wypełnieniu kilkunastu procent, od strony sterownika. 4. Uszkodzony...
Witam kolegów, jest to typowy objaw niewydolności pompki paliwa. Możliwe przyczyny: 1. wypracowany zaworek, 2. za krótki (wytarty) trzpień napędzający pompę, 3. wypracowana krzywka wałka napędzająca pompę. Sposób naprawy: wymienić zaworek lub całą głowiczkę pompy paliwa ale najpierw sprawdzić skok trzpienia napędzającego, w czasie obracania wałem korbowym...
zaworek pompie zaworek zwrotny paliwa pompie zaworek pompie wtryskowej
impedancja falowa sterowanie głowicy dysku astra tylne hamulce
Schemat kabli drzwi Mercedes W208 Coupe Czy można zwiększyć pojemność baterii Ryobi?