w serwie nie powinno być oleju,( jeżeli się znajduje to powoduje od uszkodzenie membrany) sadze ze powinieneś sprawdzić pompę vacuum i zaworek zwrotny miedzy pompa a serwem.
Oprócz zaworu na pompie oleju, sprawdź jeszcze zawór odpowietrzania skrzyni korbowej. Przy 1.4/6 8V były chyba sitka a przy 16V zaworki zwrotne - czy nie jest czasem zablokowany.
Witam, z opisu sytuacji wynika, ze w trakcie postoju olej przecieka przez pompe i wal korbowy - do skrzyni korbowej i chyba zbyt duzo go dolewasz, niestety... Podobnie dzieje sie czasem w zabytkowych motocyklach - wtedy jesli zbyt slabo trzyma poziom oleju tzw. 'zaworek kulkowy - zwrotny', umiejscowiony tuz za pompa oleju w magistrali. Jak rzadko jezdzisz...
Szanowni forumowicze. W uzupełnieniu, odnosząc się do spływającego oleju, to jest to zupełnie normalne. Co prawda w obudowie filtra jest zaworek zwrotny utrzymujący stan oleju w kanałach pomiędzy pompą, a napinaczem lecz to nie oznacza, że powinien być olej we wszystkich kanałach. Wszystkiego dobrego życzę. PS. W innych wersjach OM651 bez zewnętrznego...
Miałem podobnie , za mało oleju i nieszczelne zaworki w pompie. Zaworek zwrotny przepuszczał.
Z silnikiem 3kW wydusisz i 8 bar, presostat z odprężeniem by się przydał i obowiązkowo zawór zwrotny, do pompy oleju będziesz potrzebował reg. ciśnienia - kilka stron wstecz są nawet od instalacji CO. Zaworki namoczyć w rozpuszczalniku i wymyć, jak nie mają wżerów to będą jeszcze śmigać. Skoro zaworki czarne to zapewne pierścienie na tłokach to wspomnienie
Jeśli masz miarkę uszkodzoną to musisz taką na chwilę pożyczyć od takiego samego samochodu, silnika i swoją na wzór tamtej wytrasować, obstalować, czy lepiej powiedzieć, wymierzyć i koniec Twojego problemu z olejem. Drugi twój kłopot z zapalaniem, podejżewam powietrze w układzie zasilania w paliwo, lub nie trzyma zaworek zwrotny na filtrze paliwa /...
Witam w jakm celu potrzebujesz schematu ? jakie niedomagania tej nstalacji - , palenie bezpiecznków czy coś innego ?? szukalem takowej - jednakże bezskutecznie :(. Ewentualnie instalatorzy Vialle mają info na ten temat. Instalka sama w sobie nie leci - gnicie gniazd bezpiecznikowych przy aku, jedynie elektronika pompy (jeżeli jest w zbiornku) lub zapchane...
Samochod to Nissan Almera, model N15, 1,4 16V, '99 z ABS'em Dwa pytania: 1. Do wymiany jest piasta w przednim lewym kole (zatarło się łozysko, uszkodziło piaste). Orginał strasznie drogi, a zamiennikow jakos nie umiem znalesc. Do kupienia mam cały macpherson ale z auta bez ABS. Czy jest roznica w piascie z ABS - bez ABS ? 2. Po odpaleniu długo trwa...
Zaworek zwrotny z zaworkiem odcinajacym do napelniania CO dostaniesz w kazdym sklepie z hudraulika
Miałem ciężki przypadek, prawie beznadziejny. Układ zmiennych faz kaput, ciśnienie mierzone w miejscu czujnika 1 bar na gorącym oleju i biegu jałowym, koła nowe INA, cuda wianki i efektu zero. Jak już koledzy nadmienili, są dwie linie olejowe do głowicy. Jedna zasila KZFR, pompa oleju co złapie , to pcha w zaworki zwrotne i ogranicza lub blokuje całkowicie...
Z pompy suntek usuniety zaworek i na zwrocie zamontowany zaworek zwrotny z mocniejsza sprezyna, trzyma 2 bary, tylko regulator ma jak do tuningu aut i nie wiem co zrobic zeby stabilnie bylo na oleju, bo skacze cisnienie. Mysle nad zmiana twardosci sprezynki.
Witam. Dla potomnych, to nie pompa, nie kolor i rodzaj oleju, nie zepsuta maglownica, (wymieniłem 3 Szt) lecz.... zaworek zwrotny w śrubie którą się przykręca jeden z węży ciśnieniowych przy maglownicy. Wszystkie problemy jak ręka odjął dla potomnych nie męczcie się i zawsze go wymieńcie na nowy przy tępym działaniu wspomagania. Pozdrawiam.
Dajcie spokój z zaworkami zwrotnymi , miałem auta gdzie pozakładano pod rząd dwa zaworki i auto nie paliło , co może jeszcze trzeci ??? . Wolna banka po oleju dwa przezroczyste przewody paliwowe zasilasz bezpośrednio pompę i rano próba . Jak powietrze w przewodach to przelewy lub pompa do uszczelnienia .
Witam . Mam problem z Focusem 1,8 TDCI 115 km rok 2003. Rano przy minusowych temperaturach bardzo ciężko zapala. Muszę go kręcić min 10 s, po trzykrotnym rozgrzaniu świec( nowe świece, nowy akumulator, po wymianie filtru oleju) Mam załozony zaworek zwrotny na przewodzie doprowadzającym paliwo do pompy. Jak odpali to chodzi jak zegarek. Pomóżcie.
Według mnie nie ma to nic wspólnego z głowicą.Myślę że winowajcą jest po prostu pompa oleju.W pompie powinien być zaworek zwrotny który pewnie nie trzyma i dlatego ścieka z niej olej.
Przyczyną zbyt wysokiego ciśnienia zwykle jest albo zamarznięta odma (raczej w lecie odpada) lub zaworek zwrotny w pompie olejowej. Tutaj, wprawdzie audi, szerzej problem jest opisany. http://www.audi80.pl/19tdi-1z-za-duze-ci...
W pompie vacum jest zaworek zwrotny, sprawdź czy jest sprawny.Rozłącz od pompy serwo i podciśnienia, w zamian podłącz do pompy jakiś wężyk i spróbuj pociągnąć powietrze, powinien być opór, przy dmuchnięciu nie będzie oporu. Ewentualny olej w pompie mógłby być tylko do smarowania.
Mam podobny problem i ten sam silnik (1.9 sdi asy) w fabii z 2001r ktora niedawno nabylem. Problem polega na tym, ze cisnienie oleju jest za duze, na rozdrzanym silniku powinno wynosic do 2 bar. przy 2000 rpm. a u mnie wynosi 4 bary. przy 2000 rpm, Nikt nie wie co jest grane. Odrazu utne spekulacje: czujnik jest dobry bo byl wymieniany, pompa oleju...
Przepraszam, że post pod postem. Zacięty był zaworek w pompie wstępnej, przeczyściłem i teraz na wolnych obrotach jest 4,5 bara na pompie wstępnej, więc ok. Zauważyłem, że np na 3 biegu jak wcisnę gaz do końca, to dochodzi do 3 tyś obrotów i nie chce dalej przyśpieszać. Jak wciskam gaz powoli to wchodzi na ponad 4,5 tyś. Maksymalne ciśnienie jakie mi...
Kwestię szybkości osiągnięcia ciśnienia oleju sobie zobaczysz laboratoryjnie, ja mam rozruch poniżej 10sek ustawiony, a jak na poniższym filmie zobaczysz ciśnienie (4bary) łapała jeszcze przed remontem spokojnie na gwieździe (wtedy już pędził zdaje się na syntetyku). Ty masz pompę oleju o podobnym wydatku, ale układ smarowania razy dwa. [youtube]https://www.youtube.com/watch?v...
pompa perystaltyczna i silnik krokowy. Resztę zrobisz sam. z ciśnieniem 0,5 bara ??? jesteś tego pewny? Bez problemu, pompki perystaltyczne muszą nieraz pokonac wtryski( zaworki zwrotne )np: przy dozowaniu chemii do instalacji basenowej
Objaw jest następujący, silnik stuka podczas pracy, stuk jest na 4 cylindrze, po osłuchaniu go stetoskopem wychodzi, że to hydro popychacze na 4 cylindrze. Jednak po zdjęciu pokrywy zaworów i odpaleniu silnika na 3 cylindrach olej jest poprawnie rozprowadzany, natomiast na 4 cylindrze brak smarowania. Na wałku widać lekkie przytarcie i przebarwienie,...
choć ten temat był dawno to jeśli by ktoś szukał przyczyny to jest to pompa olejowa................. zaworek to 3-4 sekundy maks, a nie 15-30 sekund, a w skrajnych przypadkach i pare minut.... pompa olejowa do regeneracji Tu można chyba wykluczyć zaworek, chociaż mógł jakimś cudem wylecieć zupełnie. zależy o jakim zaworku mówisz ???jeśli na pompie olejowej...
Dziś zrobiłem pomiar ciśnienia oleju. Zrobiłem to nieco inaczej niż piszą w książce, żeby się nie poparzyć. Wczoraj wróciłem z roboty i wprosiłem się po znajomości do garażu. Auto stało całą noc nie palone do rana. Wtedy wykręciłem czujnik ciśnienia oleju i wkręciłem manometr. Po wykręceniu czujnika oleju nie wyciekła ani kropelka oleju - magistrala...
Pytałem ale nie pamięta bo to było już 2 lata temu Jak odkręcasz tą część co jet ostojnik Dodano po 2 Zaworek zwrotny o którym piszesz powinien być na króćcu ale jak wkręcisz zwykłą śrubę taką jak od filtrów bez zaworka też będzie jeździć
Ok., moim zdaniem zapowietrza się nadal, cofa się paliwo do zbiornika. Wystarczy dosłownie minimalna ilość i już trzeba ostro kręcić. Dwie główne przyczyny to; - wypracowane zaworki mechanicznej pompki podającej, podczas pracy pompka jeszcze podaje paliwo, ale w warunkach statycznych paliwo przesącza się przez nie do zbiornika. Te zaworki mają pełnić...
Kol. SP7SEC skad wiesz ze zestaw naprawczy kosztuje 500Euro i gdzie mozna by bylo to kupic. Zalaczam schemat tych elementow gdzie jest problem, po demontazu, uszczelka "wysypala" sie tak ze nie wiem jak powinna wyglac, z mojej teorii powinien byc zawor zwrotny ale dzialajacy na tej zasadzie gdy w korpusie gdzie jest wytwarzane podcisnienie przez lopatki...
Oddaj skuter do specjalisty mechanika, bo jeszcze bardziej go zepsujesz. Przewodu zbiornik oleju - pompka się nie odłącza bez powodu, jak również nie opróżnia się zbiornika oleju. Po takim zabiegu trzeba pompkę odpowietrzać. Złe wykonanie tej czynności może doprowadzić do zatarcia silnika. Jak do tego dojdzie to będziesz miał problem, bo producent silnika...
przecież pisze że " gdy chce go szybko zapalić kręci tak jakby nie było kompresji" - dla mnie podparte zawory. Dlaczego tłoki nie walą po grzybach, przecież 1mm.....? - bo gdyby silnik miał jeszcze wtedy chodzić to tłok musiałby mieć wielkość wiadra żeby z taką szczeliną w cylindrze uzyskać temperaturę samozapłonu ropki - zawór nie domyka i silnik przestaje...
(at)T5 a ten 1% to uszczelniacze, pompa tandem, filtr paliwa, wyrobione gniazda w głowicy, zaworek zwrotny przy filtrze... Podgięte korbowody :D Dodano po 1 cisnienie oleju OK, sprezanie OK Jakie wartości? nowe filtry paliwa i oleju. Pisałem o filtrze powietrza, o tych drugich nie było mowy, tyczy się to konsumpcji oleju. Olej który powinien być tam...
Wykręć EGR i zaciągnij go np. strzykawką, zobacz czy trzyma. Często zasysa po trzpieniu syf z kolektora. Przy pompie vacum zdejmnij dolny wężyk i sprawdź czy nie ma tam oleju - jak jest to są dwie możliwość EGR lub podupadło vacum. Przydało by się zmierzyć podciśnienie - o ile dobrze pamiętam powinno być więcej jak -0.6 ( sprawdź zaworek zwrotny przed...
wtam nie ujmując nic poprzedmówcy - ale on jeździ na gazie ze spalonym bezpiecznikiem ......... więc nie ma on nic wspólnego z LPI jeżeli chodzi o pompy - uzwojenia można przewinąć. Palenie bezpiecznika może być - ale od elektroniki (pompa nie jest na prąd stały i jest sterowana bezpośrednio z elektroniki - reguacja zmiennoczęstotliwościowa), łożyska...
Czy są kontrolki na zegarach? Jak są - kostka stacyjki O.K. Silnik ten odpowietrza się sam, jednak ogromnym ułatwieniem (np. po pracach na wężyku paliwa czy wymianie filtrów) jest zalanie olejem napędowym czyli ropą filtra paliwa do pełna. To łatwe, bo wyjmuje się zaworek zwrotny w filtrze i ma się doskonały dostęp do wlewania. Ten SDI to prosty w budowie...
A więc tak: od zbiornika do pompy drożność jest sprawdzona, nic nie jest zatkane. Jak pompuje ręczną pompką to słyszę jak wraca paliwo do baku przelewem. Jak zgaśnie pompujesz ręczna pompką, to od razu jest opór czy puste pompowanie? Zawsze muszę tak ze 3 razy ruszyć ręczną żebym poczuł opór, czy to jest normalne? Zaworek zwrotny na pompie wtryskowej...
Witam Od dłuższego czasu walczę z układem chłodzenia w 2JZ. Wymieniłem chłodnicę na zamiennik oraz do kompletu korek. Oryginalnie na chłodnicy był niski korek z zaworkiem zwrotnym luźno wiszącym. Do zamiennika chłodnicy pasuje korek wysoki w którym zaworek zwrotny jest na sprężynie. Wymieniłem też termostat na oryginał, pompa wody nowa z rozrządem tyle...
Kiedyś walczyłem z tym autem bo nie chciało palić jak było zimno, w końcu odstawiłem samochód do mechanika. Tak jak wcześniej pisałem wymienił pompę wstępną, wymienione zostały końcówki wtrysków, a teraz okazało się, że na powrocie wstawił jakiś inny zaworek zwrotny. Wyjąłem ten zaworek i ciśnienie na wolnych - ok 5, na wysokich koło 6,5bar. Wcześniej...
Zaworek zwrotny to raczej nie problem, ale myślę a właściwie mam nadzieje ze pompa sama zassie olej. termostat to już mam mała płytka z czujnikiem, działa to tak że gdy wzrasta temperatura powyżej 80C pojawia się napięcie na wyjściu a przy 110C jest już max napięcie. Miało to być sterowanie wentylka do wzmacniacza ale nigdy go tam nie zamontowałem....
Sugestia wymiany pompy podyktowana wyłącznie moją autopsją, z czasów kiedy jeszcze robiłem takie rzeczy. Nie każę Ci przecież wymieniać, to jedynie sugestia ;). Mógłbym tutaj podawać namnażające się przykłady oszczędności typu: "przecież ciśnienie na zegarach było dobre, to nie będziemy wymieniać pompy". Rozumiem, że silnik już masz rozebrany, więc...
Nie należy podłączać zewnętrznego rozdzielacza pod wyjścia A B innego rozdzielacza. Przy błędnym ustawieniu dźwigni będziesz miał odwrotne podłączenie zewnętrznego rozdzielacza, czyli ciśnienie na powrót. Rozdzielacz i hydraulika nie będzie działać prawidłowo, a w skrajnych przypadkach może dojść do ich uszkodzenia (np. odwrotne podłączenie rozdzielacza...
witam Troszkę się wtrącę ja też mam podobny problem i walczę z nim od roku, a właściwie tylko w porze jesienno zimowej i zimowo wiosennej:/ jak jest pow ok13 stopni na dworze to samochodzik odpala bez problemu jak nówka z salonu a jak się zrobi chłodniej tak między 0-13 st to problem z odpaleniem i siwy dym po odpaleniu tak jakby nie spalone paliwo....
Witam Mam nadzieje że ktoś z was miał podobny problem i ma na to rade, mianowicie Ursus miał robiony remont pierścienie, głowica(prowadnice zawory,planowanie), pompa olejowa remont był spowodowany małym ciśnieniem oleju i wyrzucaniem oleju z miarki co się później okazało jeden tłok był pęknięty, po naprawie wszystko w porządku, ciśnienie ok i reszta,...
Ok postaram się jeszcze doprecyzować to co napisałam wcześniej o tych pompach moich :-) Mój mechanik był bardzo uczciwy bo nie naciągał mnie na koszty( mówił, że koszt regeneracji to 900zł) i założył na próbę drugą, dobrą pompę wtryskową ( nie wiem co to była dokładnie za część, on tak to nazywał, jest to położone z przodu, obok silnika i właśnie jak...
W tej chwili jest tak: Pompy w zbiorniku nie ma. Zaworek zwrotny znajduje się w gruszce i przepuszczał. Gruszka wymieniona, poprawione grzebane przewody zasilania pod maską, nasi a raczej włosi tu byli, ogólnie to rzeźnik jakiś, bo wiązki nad rozrusznikiem poprzeplatane z przewodami olejowymi, do tego luźno puszczona rurka od miarki oleju :(. Co kilkadziesiąt...
http://obrazki.elektroda.pl/4970552400_1... Przedstawiam wykonany przeze mnie kompresor warsztatowy. Sprężarka produkcji zssr o pojemności skokowej 154,7 cm3. Panewka korbowodowa smarowana ciśnieniowo, wał osadzony na dwóch łożyskach kulkowych smarowanych rozbryzgowo. Powrót oleju do miski olejowej. Obroty sprężarki na wale ok. 1400/min....
Proste zdejmujesz dwa wężyki z filtra paliwa co idą do pompy Vacum. Następnie na te dwa końcówki filtra paliwa zakładasz wężyk -to spowoduje to że pracująca pompa paliwa podaje paliwo do filtra i te paliwo trzeba skierować z powrotem do filtra paliwa - czyli na filtrze paliwa robisz zamknięty obieg -te paliwo podczas testu nie bedzie nam potrzebne z...
Parę lat temu robiłem taki automatyczny separator dla znajomego. Niewielki zbiorniczek z przegrodą o którą uderzał strumień wydmuchiwanego powietrza a dno zakończone stożkowo z lekką gumową kulką, ciśnienie tłoczone dopychało kulkę do stożka zamykając odpływ. Po napompowaniu zawór elektromagnetyczny uwalniał ciśnienie pomiędzy separatorem a zaworem...
Kolega niech wyjmie ten cienki przewód od zaworu zwrotnego co jest na zbiorniku , ale niech to kolega zrobi w tym momencie jak już przestania spadać presostat . Jeśli spadnie presostat i się załączy to jest winny ten zaworek w przeciwnym przypadku to presostat jest do bani. Chyba znalazłem usterkę dzięki Twojej podpowiedzi. Przewód od zaworu zwrotnego...
Jeśli odpala po jakimś dłuższym kręceniu normalnie, to nie może być, filtr powietrza, przecież sie nie odmroził w paręnascie sekund, ani nie łapie lepszego kontaktu w połączeniach elektrycznych po dłuższym czasie kręcenia. Wygląda mi to jednak na cofające sie paliwo, jak napisano wcześniej, czyli nieszczelność w układzie zasilania, tzn; trzeba sprawdzić...
Witam, wiem że podobny temat był ale nie rozwiązał on problemu w moim przypadku. Od dłuższego czasu mam problem z moją renią premium 450dxi z 2008r, euro 5. Na komputerze wyskakuje Usterka Zasilania Olejem Napędowym i auto zachowuje się jakby nie pracowało na 2-3 cylindry, potrafi auto wyhamować do 1km/h przerywa, nie chce też odpalać, trzeba na plaka...
Kopci gdy dodam gazu. Auto mam do niedawna wiec nie wiem jakie jest spalanie, a pozziom oleju w silniku ok. (olej byl wymieniany 2 tyg temu) Przed wymiana węzykow tez zdarzało sie ze kopci ale gdy poruszałem przewodami paliwowymi zmiejszala sie ilosc pecherzykow i przestawał kopcic na jakis czas dopuki powietrze znowu sie nie pojawilo. Dodano po 16...
Sprawdziłbym ciśnienie sprężania - to mówi wszystko o silniku diesla. Dopiero jak ciśnienie byłoby nie mniejsze jak 28-29 barów, sprawdziłbym: - czy statyczny kąt wyprzedzenia wtrysku jest prawidłowy, - czy dawka rozruchowa wtrysku jest ok (pompa wtryskowa). Warto sprawdzić czy się nie zapowietrza, bo temperatura 0 stopni to jest jeszcze całkiem ciepło...
Tak wynika z tego że problemy mam dwa, ciśnienie na wolnych 2,4 bara mierzone zaraz przed pompami, przy obrotach 1500 5 bar.Ciśśnienie za pompą podającą około 11bar. Pompa podająca nowa, była zf teraz jest luk, zf już niedostępny. Rozmiar opon 315/80. Dzisiaj sprawdzałem poziom oleju w retarderze, jest ok. Pytałem w serwisie i mechaników twierdzą że...
macie jakieś pomysły? Nie piszesz z jakiego roku masz auto i z jaką pompą. Zakładam, że z Boschem. 1. Raz ruszony filtr - zwłaszcza na mrozie - często jest nieszczelny i powoduje zapowietrzenie układu. Zakłada się nowy filtr po oczyszczeniu powierzchni przylegania we wsporniku szmatką z benzyną ekstrakcyjną, gumkę uszczelki oraz wyoblenie na filtrze...
heh odkopuje moj stary temat chwilowo nie mialem czasu wiec dlatego dopiero teraz... Wiec od poczatku jesli chodzi o swiece ktora byla zardzewiala to przez to ze autko dlugo stalo i musiala sie wilgos dostac ( wszystko wyczyszczone) co do odpalania to tak nadal ciezko pali przy takich mrozach to juz tragedia ( swiece wszystkie grzeją , prąd do nich...
Witam serdecznie szukam wszędzie rozwiązania na mój problem z Renault Scenic I lift 1.9dTi 98KM silnik F9Q 736 rok 2000r. Pompa wtryskowa R803. Samochód nabyłem nie dawno wymieniłem z nim Zaczynając od oleju, rozrządu z pompą wody, czujnika temperatury, zaczęło robić się chłodniej i zaczął kręcić gorzej to wymieniłem świece żarowe były wszystkie przepalone,...
Dlatego myślałem o bajpasie z radiatorem zamiast rurek z JW (wielkość). Dzięki za informacje. Zależy od elektroniki czy się nie zbuntuje. Na bajpasie pewnie pójdzie, schłodzi się toto do -35° albo niżej, defrost będzie mniej skuteczny ale jakoś pójdzie. trzeba wypróbować eksperymentalnie. Poprzednia moja konstrukcja miała właśnie defrosty "na rurkach"....
Witam Może jestem nowy i zakładam nowy temat ale takiego problemu nie znalazłem. Auto w temperaturze ok 20 stopni pali bez problemu,poniżej zaczynają się schody. Po prostu odpala i natychmiast gaśnie... Co sprawdziłem: 1.czujnik temperatury-jest ok.(nawet podłączałem nowy oryginalny) 2.świece - były dwie spalone - wymieniłem wszystkie cztery (nie mają...
Problem z zasilaniem w paliwo rozwiązałem a raczej sam się rozwiązał. Oczywiście i tym razem czytałem wszelkie wasze wskazówki i jak zawsze w popełniam ten sam błąd. Zamiast wziąć się konkretnie do roboty to ja szukam rozwiązania na wszystkich forach. Potem kupuje zaworek za parę złotych, co nie daje żadnego efektu, następnie kupuje pompę i zabieram...
A więc tak.Auto trafiło do mnie na warsztat na.... i tu właśnie,Rozrusznik -bendiks przepuszczał czyli normalka,wymianę oleju w skrzyni, oraz najważniejsze czyli przeładowuje, zatarta zmienna geometria łopatek turbiny. Po wjechaniu na podnośnik w piątek dwa tygodnie temu po południu zgasiłem normalnie auto. Niestety w poniedziałek już tylko z lejka...
Ja z diagnozą poradziłem sobie tak: 1.Założyłem odcinek cienkiego (fi 4) przezroczystego (musi być dobry wąż, miękki jak guma, najlepiej jeszcze zaciśnięty opaską) węża pomiędzy powrotami a zasilaniem pompy VP44. Dzięki temu znam kondycję trawersów (jak są kaput to podciśnienie zassie czarny olej) oraz widzę zbierające się powietrze na zasilaniu pompy....
Witam Wszystkich. Postanowiłem kupić Żonie Passata, żeby było bezpiecznie i bez zawracania głowy, że coś nie tak. W okolicy stał taki fajny B5 przed FL z 1.8t ANB 150km. Rzekomo 198tys., Tiptronic, ale fajnie działa, obejrzany, niewielkie pieniądze, no to "biere". Do domu około 80km, to na spokojnie posprawdzałem wszystko, po prostu lalka. Nic nie stuka,...
Witam, posiadam Fiat 1.9 D 290L ( Ducato 1 ) z silnikiem z Peugeot J5 1.9D. Wnioskuje z części które wymieniałem przy remoncie silnika. Przechodząc do meritum. Auto odpalało od delikatnego przekręcenia kluczykiem zawsze i od razu idealnie pracowało. Posiadam je dwa lata i zawsze pięknie odpalał i jeździł. Pewnego dnia odpaliło jak zawsze ( lepiej niż...
Postaram sie bardzo w skrócie, nikt nie lubi czytac tasiemców. KWESTIA OBJAWÓW Auto się nie wkręca, ma całkowity brak mocy, egr zaślepiłem fizycznie (sporadycznie słychać jak zawór mocno zassie powietrze wówczas silnik chodzi 2 razy głośniej) - zaślepiłem EGR ponieważ 2 mies temu non stop łapałem notlaufy turbo odcinał komputer i nie mogłem jechać na...
alboteż zawór zwrotny w pompie oleju nie trzyma. Czy robiłeś coś ostatnio przy silniku? jakiś remoncik? może jakiś syfek siedzi na zaworku w pompie. miałem kilka takich przypadłości. pozdrawiam
Witam. Pierwszą czynnością była wymiana filtra paliwa, ale o tym już pisałem, nic nie pomogło. Zrobiłem około 10000 km i w zimie zaczęło się pogarszać. Wyciągnąłem smoka z baku i tam była częściowa przyczyna, cały był oklejony parafiną. wyczyściłem i poprawiło się odrobinę. Kupiłem 10 l ropy, zwykły filterek i trochę wężyka, podpiąłem prosto pod pompę...
zaworek zwrotny paliwa pompie zaworek pompie zaworek zwrotny
kontrolka ładowania oleju syrena alarmu własnym zasilaniem schemat buderus
drzwi dorma prostownik prostownik samochodowy
Odmowa podłączenia gazu przez gazownię - jak rozwiązać problem? Piekarnik wyłącza się - termostat, przegrzanie, zasilanie