Pisaleś wcześniej że powodem nieodpalania może być zly stan rozrusznika, tak więc co da ci prostownik rozruchowy ja rozrusznik jest do banii? Czyli jeżeli kręci rozrusznik to przyczyna jest gdzie indziej, jest to silnik diesela i sprawdź ciśnienie na cylindrach. Jeśli jest niskie to żadna przeróbka spawarki nie pomoże, czeka cię remont lub wymiana silnika....
Witam. Jeśli jest to kocioł gazowy to wyrzuciłbym trzy rzeczy na początku: - naczynie przelewowe (współczesne kotły gazowe do pracy wymagają ciśnienia ponad 1 bar, inaczej po prostu nie ruszą). Powinieneś wtedy zainstalować naczynie przeponowe i zrobić układ zamknięty. Wyjątkiem będzie sytuacja, gdy ten kocioł będzie stary jak węgiel i jemu to nie będzie...
Witam, Przedstawiam problem, Auto DAF XF E6 2014, po dłuższym postoju (około miesiąca) auto normalnie odpaliło i pojechało 70 km, kierowca się zatrzymał na parkingu, zgasił auto i już nie zapalił, kręcił i kręcił, aż zapalił i wrócił. Wcześniej, przed postojem, kierowca zgłaszał, że pod obciążeniem zapala się silnik na czerwono. Wymieniłem pompy, zawór...
Zawór zwrotny masz w samej pompie w króćcu na powrocie, tam gdzie przychodzi przelew z wtrysków, i to jest część która u Ciebie jest uszkodzona, dodatkowo w samej pompie uszczelki nie koniecznie muszą trzymać i przez to cofa się paliwo. Pamiętaj, że każdy zaworek zwrotny, też ma ciśnienie przebicia, które pompa musi pokonać, dodatkowo ciągnąc paliwo...
Witam, Ta piła ma pewną wadę którą ciężko wyeliminować, mianowicie wspólny korpus zbiornika paliwa i skrzyni korbowej. kiedy piła się rozgrzeje nadmiernie to wzrasta ciśnienie paliwa w zbiorniku ( w odpowietrzniku jest zaworek zwrotny i filc ) zacięty zaworek powoduje wzrost ciśnienia paliwa przez co gaźnik pracuje nieprawidłowo (zbyt dużo paliwa jest...
Piszesz, że wymieniłeś filtr paliwa, ale czy wymieniłeś go poprawnie? Tzn, czy przed odkręceniem obudowy i wyjęciem wkładu filtra, spuściłeś z obudowy całe paliwo przy użyciu zaworka spustowego, znajdującego się na dole obudowy filtra? Jeżeli tego nie zrobiłeś to możliwe, że zanieczyszczenia zatrzymywane przez główny filtr, przedostały się na pompę...
Witam chciałbym skonsultować się w sprawie ww samochodu jego głównym problemem jest to iż po całej nocy trzeba 10 12 razy zakręcić rozrusznikiem żeby zagadal silnik 1.6 bodajże benzyna samochód 2012r chyba to nie moje tylko znajomego mechanik stwierdził że immobiliser nie łączy teraz tak samochód po całej nocy nie pali ale kiedy wpsykac plak do filtra...
Opiszę swój problem który został rozwiązany dla potomności. Z roku na rok coraz to było gorzej z rozruchem nie palił za pierwszym razem. Szukałem w świecach żarowych /niestety to nie świece na odłączonych świecach palił nawet przy -16. Szukałem może łapie lewe powietrze do paliwa do pompy Wysokiego ciśnienia ./ Podłączyłem pompę elektryczną 6 barową...
naprawde tu nie wygląda na nic innego jak cofające sie paliwo. Masz teraz przezroczyste węze to widac czy po postoju paliwo ciągle jest w wężach. Możesz jeszcze zastosowac zaworek zwrotny przed pompą wysokiego ciśnienia, Więcej można by zbaczyć jakby zmierzyć jak narasta ciśnienie podczas rozruchu. czy napewno jest to wina braku ciśnienia paliwa. Jeszcze...
Ta źle złożona zwolnica jest na czasie bo przypomina pisankę. :D Silnik nie powinien długo kręcić. Powinien palić od strzała. Jeśli kręci długo to na początek spróbuj przepompować pompką ręczną. (Oczywiście kąt wtrysku, ciśnienie sprężania.) Może schodzi paliwo z instalacji. Niby nie powinno ale czasem tak się dzieje. W sumie dobry pomysł - spróbuję....
Witam Proszę o pomoc , [ MAN z silnikiem COMMN RAIL D 20 ]również wyświetla się błąd EDC 03778-10 , oczywiście autem daje się jeździć , tyle że przy zmianie biegów jest chwila namysłu aby silnik dostał swoją moc . Ale ostatnio doszedł jeszcze jeden problem , a mianowicie problem z odpalaniem , wystarczy żeby mama pozostawić na około 1 godź. . Aby go...
witam ja bym też postawił na zaworek zwrotny wprzy pompie paliwowej a sprawdzić można podpinając manometr do układu paiwowego i wszystko wyjdzie czy trzyma paliwo czy też ciśnienie spada . Pozdrawiam
Witam, mam problem z autem marki fiat Albea 2006r. Silnik w tym aucie to 1.2 benzyna z symbolicznym przebiegiem poniżej 60tys km od nowości. Problem Polega na tym iż auto gdy zimne gaśnie po odpaleniu , gdy ponownie odpalam auto wszystko jest już później dobrze - zdarza się czasem że gaśnie 2 razy nie więcej... Zrobiona diagnostyka fiatowskim FES-em,...
Jeżeli dobrze pamiętam to nie jest zawór zwrotny tylko regulator ciśnienia wiec to co podpowiada Ci kolega to głupoty. Taki zaworek to można założyć aby paliwo sie nie cofało. Ople nie mają regulatora na listwie tylko właśnie w zbiorniku. Wiec to musi być zrobione dobrze aby uzyskać odpowiednie ciśnienie.
Witam, wiem że podobnych postów było juz kilka, lecz nic sensownego nie znalazłem. Mam problem z fordem focusem 1.8 tdci 2002 rok, jest tak ze czasami pare dni odpala bez problemu a czasami nic, można krecic i kręcic i wgl nie odpala, aż dopiero wyciagne z bagażnika banke z ropą i wężyk z ręczną pompka do paliwa, i podłącze pod wejscie do filtra podpompuje...
Witam! Ja w swoim Scenicu (1,9 DTI): 1) zrezygnowałem z oryginalnych przewodów łączących filtr powietrza z pompą paliwową, 2) zamontowałem zaworek zwrotny przed pompą wtryskową (myślałem, że paliwo wraca do zbiornika), 3) wymieniłem zaworek pokazany na fotce wcześniej (z tego co wiem, to on utrzymuje pewne ciśnienie w pompie). Dopiero po zabiegu nr...
Witam! Mam problem z moim Golfem 4 1.4 16v. Auto po nocy, lub po kilkugodzinnym postoju odpala zawsze za drugim ostatnio nawet trzecim razem. Przekręcam kluczyk, kręcę, nic. Przekręcam kluczyk po raz drugi, auto odpala od strzała. VCDS nie pokazuje błędów. Sprawdzony czujnik temperatury i podmieniony na inny, sprawdzona wiązka od czujnika, niestety,...
Witam. Kupiłem niedawno manometr do pomiarów kompresji w samochodzie i na końcówce do przykręcania w gwint świecy jest otworek a w nim kulka podczas dmuchania ustami w stronę zegara(manometru) powietrze leci bez oporu można dosłownie chuchać ale gdy próbuje zaciągnąć powietrze to nie da się ani trochę czyli niby zaworek zwrotny jakiś tam jest . I teraz...
Witam Nie wiem czy masz jeszcze ten problem , ale odpowiadam na wszelki wypadek. Mialem ten sam problem , samochód najpierw zgasl przy predkości pow. 120 km/h. a potem zaczął gasnąć przy dodawaniu gazu-zapalal bez problemu po odczekaniu parunastu sekund - komp. wyświetlal błąd P1130 !! - czyli wg instrukcji serwisowej 1-zbyt niskie ciśnienie na listwie....
Witam serdecznie mam problem z golfem a mianowicie żeby odpalił musi pokręcić tak jak by ginęło mu ciśnienie w pompie wtryskowej i musiał sobie je nadrobić. Filtr paliwowy wymieniony i zaworek zwrotny też nowy paliwo się nie cofa. Czy możliwe jest że to zaworek w pompie od przelewu?? czy może coś innego proszę o podpowiedzi. Jak odpali wszystko jest...
no tak. nie napisałem marki auta, chodzi mi o silnik i jego lipne działanie. założyłem regenerowaną głowice. pompki zostały stare BJ, wchodziły bardzo ciężko w nowe gniazda i na nowych uszczelniaczach. Na początku zaczął się problem z nierówną pracą silnika najbardziej zauważalne jak się silnik rozgrzał i przy załączeniu EGR, wtedy zaczyna równomiernie...
Odkręć przewód od nadmiaru którym paliwo wraca do zbiornika i zatkaj go palcem. Niech ktoś odpali samochód. Sprawdzisz czy jest różnica gdy zatykasz go palcem i gdy go nie zatykasz. Być może padł zaworek zwrotny i dlatego jest małe ciśnienie na listwie. Miałem już takie przypadki po wymianie zawrorka uspokoiło się. A to że paliwo wraca w przewodzie...
Absolutnie nie rób. Masz pompkę elektryczną i wtrysk paliwa. Punto też miało pompkę elektryczną w baku i monowtrysk. Moim zdaniem kolega powinien kierować się tym: 1. założyć zaworek zwrotny 2. sprawdzić szczelność w całym układzie zasilania (poprawić zaciśki węży paliwowych) 3. sprawdzić filtr paliwa 4. sprawdzić odpowietrzenie baku paliwa (jak przewodów...
Witam! Piszę bo już brakuje mi pomysłów. Auto po remoncie głowicy i wymianie rozrządu. Po poskładaniu wszystkiego do kupy problem z odpaleniem. Po podłączeniu przez kabel i program Multi Ecu Scan podczas kręcenia rozrusznikiem ciśnienie wzrastało do ok 190 bar lecz nadal nie odpalał po odpięciu kostki z jednego wtryskiwacza odpalał gdyż cisnienie delikatnie...
Witam, jak w temacie mam problem z autkiem. Otóż sprawa wygląda następująco. Podczas ostatnich mrozów przy - 20 stopniach autko odpaliło normalnie i po przejechaniu około 15 km zapalił się check. Po diagnostyce komputerowej pojawił się błąd "Nie prawidłowe ciśnienie w układzie dolotowym". Od tego czasu auto nie ma mocy. Co prawda wkręca się na pierwszym...
Witam wszystkich forumowiczów. :D Mam problem z moim golfem tak jak w tytule. Przeszukałem forum i nic nie znalazłem co by mogło mi pomóc w rozwiązaniu problemu. Mianowicie golfik ma spore problemy z odpaleniem na mrozie, a nawet przy temperaturach bliskich 0. Od razu zajrzałem do filtra paliwa, powietrza i świec żarowych i wszystko w porządku. Paliwo...
W pierwszej kolejności sprawdzić trzeba filtr paliwa, zanim zacznie się wymieniać pompy. Zdarza się, że przy wymianie zostaje uszczelka rdzenia filtra, albo urywa się dolny korek zaślepki. Będziesz miał takie objawy. Lejący wtryskiwać też nie pozwoli odpalić, ale tu musisz mieć testy diagnozą. Sterownik silnika nie uruchomi wtryskiwaczy póki na rozruszniku...
W obudowie ręcznej pompki są dwa zaworki które robią za zawór zwrotny. Obejrzyj ich działanie.
Obstawiam niskie ciśnienie paliwa. "Cofa" Ci się benzyna. Sprawdź filtr paliwa i zaworek zwrotny.
Poradzę Ci abyś elektrozaworu nie montował przy wtryskach jezeli już to przed filtrem paliwa a również zwróć uwagę na ciśnienie w układzie paliwowym i jakie jest też pracy elektrozaworu-bardzo istotne,No i na końcu podpowiadam bardzo mocne zaciski i "0" możliwości zassania powietrza.Chyba jednak tę niespodziankę jest zrobić lepiej na przewodach elekt....
A wężyki sprawdzales? Może jakaś nieszczelność, może powietrze zaciąga..albo jakiś zaworek zwrotny puszcza i paliwo się cofa po czasie.
Minimalne ciśnienie w pompie na wolnych obrotach musisz mieć powyżej 0,5 bara. Sam zawór przelewowy nie pomoże jeśli go wymieniałeś, on utrzymuje to minimalne ciśnienie. Masz zaworki zwrotne w pompie zasilającej. Odpływ paliwa to albo właśnie te zaworki albo nieszczelny układ. Kolega zwrócił mi uwagę, że dałem D z tym ciśnieniem. Oczywiście, że tak....
Mi w dwóch pandach z lpg to cofało się paliwo po nocy. Lepiej odpalały jak miły 3/4 paliwa w zbiorniku.W pierwszej wymiana pompy załatwiła sprawę i autko poszło do sprzedania. Druga mojej żony wymiana pompy i padła takie same objawy .Ciśnienie dobre a nie trzyma po nocy. Założyłem zaworek zwrotny do paliwa i wyłącznik pompy z wyłącznikiem czasowym.Trzy...
Dwa zaworki jeszcze wystepują przy podstawie filtra. Witam Te już są przelewowe (utrzymują ciśnienie)
Zastosowałem, ale pompka nie potrafi przepchać przez zaworek zwrotny. Tak jakby dawała za małe ciśnienie.
Z tyłu silnika w bloku po lewej na dole masz zaworek zwrotny na 14 nasadkę chyba, jest on koło rurki paliwowej która idzie z głowicy. Po wykręceniu obejrzyj dobrze zaworek czy nie ma żadnych pęknięć. Jeśli będzie ok wymień pompke paliwa niskiego obwodu, bo faktycznie lubią padać.
jak auto postoi dzień to w puszcze filtra jest gdzieś 3/4 paliwa dobije sobie i odpali bez problemów. to jest ciekawe; najwyżej położony element układu, aby z obudowy zeszło paliwo, to którędyś musi dostać się tam powietrze, jak odpowiesz sobie na to pytanie , to jesteś w domu. Zrobiłeś jakieś pomiary? Wydatek tej pompki, ćiśnienie? czy tylko oblepianie...
Rozumiem, że zagadnienie nieszczelności na przewodach zasilających i korozja korpusu filtra paliwa już nie wchodzą w grę. Pozostaje jeszcze filtr w zbiorniku paliwa lub zupełny brak napowietrzania zbiornika a następnie zaworek zwrotny gdzieś w filtrze plaliwa. I wreszcie to co już sugerowano czyli marny stan pompy wtryskowej.
Sprawdź filtr paliwa czy nie jest wadliwy bo zdarzały się źle wytłoczone właśnie gdzie jest w ciskany ten zawór zwrotny, a ten zawór też pewnie jakiś zamiennik?. A z tego powodu możesz mieć błędy od wtrysków i turbo nie będzie będzie pompować właśnie z braku paliwa bo nie będzie odpowiedniego ciśnienia spalin. Ja bym sprawdził czy ten otwór nie jest...
Wymieniłem 1. sony lambda 2. przepustnicę 3. przepływomierz 4. czujnik ciśnienia 5. czujniki na kolektorze ssącym ( par paliwa i ciśnienia kolektora) 6. sprawdziłem działanie zaworu zwrotnego turbina przewód ssący łącznie z wymianą zaworka sterującego 7. świece 8. cewki 8. katalizatory 9. zawór regulacji zmiennych faz rozrządu Kolektor ssący nie zawalony...
Jeżeli ciśnienie otwarcia wtryskiwaczy spadło o 30 atm to znaczy, że igły się wyklepały. Jeżeli na stożku igły mamy szeroki ślad to rozpylacz jest do wymiany. Na przyrządzie do ustawiania wtrysków zadajemy ciśnienie 10 atm niższe od otwarcia i obserwujemy czy zbierze się paliwo na końcówce rozpylacza. Jeżeli wtryskiwacz przepuszcza paliwo to jest do...
https://youtu.be/OJsJ-IY_BQ0?si=iNu37zgj... podpiąłem pod rozruch, nadal to samo, czyli rozrusznik wykluczyć można, i założyłem zaworek zwrotny przed filtrem, nic to nie dało.
Zaworek zwrotny na pompie CR wymieniony razem z regulatorem ciśnienia paliwa na pompie. Niestety bez poprawy
Witam. Mam taki problem. Autko zgasło i nie odpala. Podejrzewam problem z pompą Lucasa. Na wtryski po odkręceniu przewodów wysokiego ciśnienia idzie pare kropel paliwa. Na zaworku zwrotnym też zero ciśnienia. Z elektrozaworu wyjąłem tłoczek (choć działa) czyli zasilanie paliwa jest, a i tak nie odpali. Możliwe że padła pompa na wszystkie 4 sekcje ??
Pacjent Mercedes Vito 2010 rok 286 tyś km 2.2 cdi 150 km. Auto po przyjechaniu do domu i zgaszeniu silnika rano następnego dnia nie chciało zapalić . W zbiorniku było minimum paliwa. Pompka przy zbiorniku podaje paliwo do filtra z filtra do pompy wtryskowej ale już z pompy na listwę i wtryski już nie. Po podłaczeniu komputera nic nie pokazuje błędów....
A jak wykręciłem filtr paliwo to zeszło paliowo i było słychać jak do zbiornika wraca tak powino być czy nie ma tam jakiegoś zaworku zwrotnego.
W takim razie pompa powinna być ok. Gdzieś ucieka ciśnienie stawiam ma wtryskiwacz.
W jaki sposób mogę go sprawdzić? Np. testerem miernikiem ciśnienia podciśnienia z pompką. Należy sprawdzić, czy zaworek zwrotny nie przepuszcza w przeciwną stronę niż kierunek przepływu paliwa. Zaworek zwrotny znajduje na przewodzie zasilającym.
sprawdż cisnienie paliwa i zaworek zwrotny ps. elektrit ma rację
Sprawdzić wtryskiwacze po takim przebiegu prawdopodobnie złom.Pompa wtryskowa prawdopodobnie do regeneracji. A po co? Jak chodzi normalnie to nic nie rób.Jeżdzić.Pewnie się nie powtórzy. To pompa rozdzielaczowa.Pewnie sie zaworek zwrotny zawieszał troche i nie szło zgasic bo wzrosło cisnienie paliwa pod zaworem gaszenia,albo nieszczelny i przy wzroście...
Przewodów nie sprawdzałem jeszcze Nw czy ma to coś do rzeczy że na przewodzie przy filtrze paliwa jest zaworek zwrotny.I na zaworze ciśnienia na pąpie były założone dodatkowe podkładki na dławiku ale wyjecie ich nic nie zmieniło
zaworek zwrotny paliwo zaworek zwrotny zaworek zwrotny paliwo peugeot
electrolux kontrolka przekręcić wałek diagnostyka kondensatora
zamiast reduktora prins transformator blokowy
Cobra Rally GT900 Pro – niedziałające sprzęgło, diagnostyka, potencjometr, przewód RJ-12 Schemat ideowy Unitra Diora Tosca AWS-307 – PDF, naprawa, typowe usterki, modernizacja