Pisaleś wcześniej że powodem nieodpalania może być zly stan rozrusznika, tak więc co da ci prostownik rozruchowy ja rozrusznik jest do banii? Czyli jeżeli kręci rozrusznik to przyczyna jest gdzie indziej, jest to silnik diesela i sprawdź ciśnienie na cylindrach. Jeśli jest niskie to żadna przeróbka spawarki nie pomoże, czeka cię remont lub wymiana silnika....
Witam. Jeśli jest to kocioł gazowy to wyrzuciłbym trzy rzeczy na początku: - naczynie przelewowe (współczesne kotły gazowe do pracy wymagają ciśnienia ponad 1 bar, inaczej po prostu nie ruszą). Powinieneś wtedy zainstalować naczynie przeponowe i zrobić układ zamknięty. Wyjątkiem będzie sytuacja, gdy ten kocioł będzie stary jak węgiel i jemu to nie będzie...
Witam, Przedstawiam problem, Auto DAF XF E6 2014, po dłuższym postoju (około miesiąca) auto normalnie odpaliło i pojechało 70 km, kierowca się zatrzymał na parkingu, zgasił auto i już nie zapalił, kręcił i kręcił, aż zapalił i wrócił. Wcześniej, przed postojem, kierowca zgłaszał, że pod obciążeniem zapala się silnik na czerwono. Wymieniłem pompy, zawór...
Zawór zwrotny masz w samej pompie w króćcu na powrocie, tam gdzie przychodzi przelew z wtrysków, i to jest część która u Ciebie jest uszkodzona, dodatkowo w samej pompie uszczelki nie koniecznie muszą trzymać i przez to cofa się paliwo. Pamiętaj, że każdy zaworek zwrotny, też ma ciśnienie przebicia, które pompa musi pokonać, dodatkowo ciągnąc paliwo...
Piszesz, że wymieniłeś filtr paliwa, ale czy wymieniłeś go poprawnie? Tzn, czy przed odkręceniem obudowy i wyjęciem wkładu filtra, spuściłeś z obudowy całe paliwo przy użyciu zaworka spustowego, znajdującego się na dole obudowy filtra? Jeżeli tego nie zrobiłeś to możliwe, że zanieczyszczenia zatrzymywane przez główny filtr, przedostały się na pompę...
Witam, Ta piła ma pewną wadę którą ciężko wyeliminować, mianowicie wspólny korpus zbiornika paliwa i skrzyni korbowej. kiedy piła się rozgrzeje nadmiernie to wzrasta ciśnienie paliwa w zbiorniku ( w odpowietrzniku jest zaworek zwrotny i filc ) zacięty zaworek powoduje wzrost ciśnienia paliwa przez co gaźnik pracuje nieprawidłowo (zbyt dużo paliwa jest...
Witam chciałbym skonsultować się w sprawie ww samochodu jego głównym problemem jest to iż po całej nocy trzeba 10 12 razy zakręcić rozrusznikiem żeby zagadal silnik 1.6 bodajże benzyna samochód 2012r chyba to nie moje tylko znajomego mechanik stwierdził że immobiliser nie łączy teraz tak samochód po całej nocy nie pali ale kiedy wpsykac plak do filtra...
Opiszę swój problem który został rozwiązany dla potomności. Z roku na rok coraz to było gorzej z rozruchem nie palił za pierwszym razem. Szukałem w świecach żarowych /niestety to nie świece na odłączonych świecach palił nawet przy -16. Szukałem może łapie lewe powietrze do paliwa do pompy Wysokiego ciśnienia ./ Podłączyłem pompę elektryczną 6 barową...
Witam Proszę o pomoc , [ MAN z silnikiem COMMN RAIL D 20 ]również wyświetla się błąd EDC 03778-10 , oczywiście autem daje się jeździć , tyle że przy zmianie biegów jest chwila namysłu aby silnik dostał swoją moc . Ale ostatnio doszedł jeszcze jeden problem , a mianowicie problem z odpalaniem , wystarczy żeby mama pozostawić na około 1 godź. . Aby go...
witam ja bym też postawił na zaworek zwrotny wprzy pompie paliwowej a sprawdzić można podpinając manometr do układu paiwowego i wszystko wyjdzie czy trzyma paliwo czy też ciśnienie spada . Pozdrawiam
naprawde tu nie wygląda na nic innego jak cofające sie paliwo. Masz teraz przezroczyste węze to widac czy po postoju paliwo ciągle jest w wężach. Możesz jeszcze zastosowac zaworek zwrotny przed pompą wysokiego ciśnienia, Więcej można by zbaczyć jakby zmierzyć jak narasta ciśnienie podczas rozruchu. czy napewno jest to wina braku ciśnienia paliwa. Jeszcze...
Ta źle złożona zwolnica jest na czasie bo przypomina pisankę. :D Silnik nie powinien długo kręcić. Powinien palić od strzała. Jeśli kręci długo to na początek spróbuj przepompować pompką ręczną. (Oczywiście kąt wtrysku, ciśnienie sprężania.) Może schodzi paliwo z instalacji. Niby nie powinno ale czasem tak się dzieje. W sumie dobry pomysł - spróbuję....
Witam, mam problem z autem marki fiat Albea 2006r. Silnik w tym aucie to 1.2 benzyna z symbolicznym przebiegiem poniżej 60tys km od nowości. Problem Polega na tym iż auto gdy zimne gaśnie po odpaleniu , gdy ponownie odpalam auto wszystko jest już później dobrze - zdarza się czasem że gaśnie 2 razy nie więcej... Zrobiona diagnostyka fiatowskim FES-em,...
Witam, wiem że podobnych postów było juz kilka, lecz nic sensownego nie znalazłem. Mam problem z fordem focusem 1.8 tdci 2002 rok, jest tak ze czasami pare dni odpala bez problemu a czasami nic, można krecic i kręcic i wgl nie odpala, aż dopiero wyciagne z bagażnika banke z ropą i wężyk z ręczną pompka do paliwa, i podłącze pod wejscie do filtra podpompuje...
Jeżeli dobrze pamiętam to nie jest zawór zwrotny tylko regulator ciśnienia wiec to co podpowiada Ci kolega to głupoty. Taki zaworek to można założyć aby paliwo sie nie cofało. Ople nie mają regulatora na listwie tylko właśnie w zbiorniku. Wiec to musi być zrobione dobrze aby uzyskać odpowiednie ciśnienie.
Witam Nie wiem czy masz jeszcze ten problem , ale odpowiadam na wszelki wypadek. Mialem ten sam problem , samochód najpierw zgasl przy predkości pow. 120 km/h. a potem zaczął gasnąć przy dodawaniu gazu-zapalal bez problemu po odczekaniu parunastu sekund - komp. wyświetlal błąd P1130 !! - czyli wg instrukcji serwisowej 1-zbyt niskie ciśnienie na listwie....
Witam! Mam problem z moim Golfem 4 1.4 16v. Auto po nocy, lub po kilkugodzinnym postoju odpala zawsze za drugim ostatnio nawet trzecim razem. Przekręcam kluczyk, kręcę, nic. Przekręcam kluczyk po raz drugi, auto odpala od strzała. VCDS nie pokazuje błędów. Sprawdzony czujnik temperatury i podmieniony na inny, sprawdzona wiązka od czujnika, niestety,...
Witam! Ja w swoim Scenicu (1,9 DTI): 1) zrezygnowałem z oryginalnych przewodów łączących filtr powietrza z pompą paliwową, 2) zamontowałem zaworek zwrotny przed pompą wtryskową (myślałem, że paliwo wraca do zbiornika), 3) wymieniłem zaworek pokazany na fotce wcześniej (z tego co wiem, to on utrzymuje pewne ciśnienie w pompie). Dopiero po zabiegu nr...
Absolutnie nie rób. Masz pompkę elektryczną i wtrysk paliwa. Punto też miało pompkę elektryczną w baku i monowtrysk. Moim zdaniem kolega powinien kierować się tym: 1. założyć zaworek zwrotny 2. sprawdzić szczelność w całym układzie zasilania (poprawić zaciśki węży paliwowych) 3. sprawdzić filtr paliwa 4. sprawdzić odpowietrzenie baku paliwa (jak przewodów...
Witam serdecznie mam problem z golfem a mianowicie żeby odpalił musi pokręcić tak jak by ginęło mu ciśnienie w pompie wtryskowej i musiał sobie je nadrobić. Filtr paliwowy wymieniony i zaworek zwrotny też nowy paliwo się nie cofa. Czy możliwe jest że to zaworek w pompie od przelewu?? czy może coś innego proszę o podpowiedzi. Jak odpali wszystko jest...
Odkręć przewód od nadmiaru którym paliwo wraca do zbiornika i zatkaj go palcem. Niech ktoś odpali samochód. Sprawdzisz czy jest różnica gdy zatykasz go palcem i gdy go nie zatykasz. Być może padł zaworek zwrotny i dlatego jest małe ciśnienie na listwie. Miałem już takie przypadki po wymianie zawrorka uspokoiło się. A to że paliwo wraca w przewodzie...
no tak. nie napisałem marki auta, chodzi mi o silnik i jego lipne działanie. założyłem regenerowaną głowice. pompki zostały stare BJ, wchodziły bardzo ciężko w nowe gniazda i na nowych uszczelniaczach. Na początku zaczął się problem z nierówną pracą silnika najbardziej zauważalne jak się silnik rozgrzał i przy załączeniu EGR, wtedy zaczyna równomiernie...
Witam! Piszę bo już brakuje mi pomysłów. Auto po remoncie głowicy i wymianie rozrządu. Po poskładaniu wszystkiego do kupy problem z odpaleniem. Po podłączeniu przez kabel i program Multi Ecu Scan podczas kręcenia rozrusznikiem ciśnienie wzrastało do ok 190 bar lecz nadal nie odpalał po odpięciu kostki z jednego wtryskiwacza odpalał gdyż cisnienie delikatnie...
Witam, jak w temacie mam problem z autkiem. Otóż sprawa wygląda następująco. Podczas ostatnich mrozów przy - 20 stopniach autko odpaliło normalnie i po przejechaniu około 15 km zapalił się check. Po diagnostyce komputerowej pojawił się błąd "Nie prawidłowe ciśnienie w układzie dolotowym". Od tego czasu auto nie ma mocy. Co prawda wkręca się na pierwszym...
Witam wszystkich forumowiczów. :D Mam problem z moim golfem tak jak w tytule. Przeszukałem forum i nic nie znalazłem co by mogło mi pomóc w rozwiązaniu problemu. Mianowicie golfik ma spore problemy z odpaleniem na mrozie, a nawet przy temperaturach bliskich 0. Od razu zajrzałem do filtra paliwa, powietrza i świec żarowych i wszystko w porządku. Paliwo...
W pierwszej kolejności sprawdzić trzeba filtr paliwa, zanim zacznie się wymieniać pompy. Zdarza się, że przy wymianie zostaje uszczelka rdzenia filtra, albo urywa się dolny korek zaślepki. Będziesz miał takie objawy. Lejący wtryskiwać też nie pozwoli odpalić, ale tu musisz mieć testy diagnozą. Sterownik silnika nie uruchomi wtryskiwaczy póki na rozruszniku...
W obudowie ręcznej pompki są dwa zaworki które robią za zawór zwrotny. Obejrzyj ich działanie.
Obstawiam niskie ciśnienie paliwa. "Cofa" Ci się benzyna. Sprawdź filtr paliwa i zaworek zwrotny.
A wężyki sprawdzales? Może jakaś nieszczelność, może powietrze zaciąga..albo jakiś zaworek zwrotny puszcza i paliwo się cofa po czasie.
Minimalne ciśnienie w pompie na wolnych obrotach musisz mieć powyżej 0,5 bara. Sam zawór przelewowy nie pomoże jeśli go wymieniałeś, on utrzymuje to minimalne ciśnienie. Masz zaworki zwrotne w pompie zasilającej. Odpływ paliwa to albo właśnie te zaworki albo nieszczelny układ. Kolega zwrócił mi uwagę, że dałem D z tym ciśnieniem. Oczywiście, że tak....
Poradzę Ci abyś elektrozaworu nie montował przy wtryskach jezeli już to przed filtrem paliwa a również zwróć uwagę na ciśnienie w układzie paliwowym i jakie jest też pracy elektrozaworu-bardzo istotne,No i na końcu podpowiadam bardzo mocne zaciski i "0" możliwości zassania powietrza.Chyba jednak tę niespodziankę jest zrobić lepiej na przewodach elekt....
Mi w dwóch pandach z lpg to cofało się paliwo po nocy. Lepiej odpalały jak miły 3/4 paliwa w zbiorniku.W pierwszej wymiana pompy załatwiła sprawę i autko poszło do sprzedania. Druga mojej żony wymiana pompy i padła takie same objawy .Ciśnienie dobre a nie trzyma po nocy. Założyłem zaworek zwrotny do paliwa i wyłącznik pompy z wyłącznikiem czasowym.Trzy...
Dwa zaworki jeszcze wystepują przy podstawie filtra. Witam Te już są przelewowe (utrzymują ciśnienie)
Zastosowałem, ale pompka nie potrafi przepchać przez zaworek zwrotny. Tak jakby dawała za małe ciśnienie.
jak auto postoi dzień to w puszcze filtra jest gdzieś 3/4 paliwa dobije sobie i odpali bez problemów. to jest ciekawe; najwyżej położony element układu, aby z obudowy zeszło paliwo, to którędyś musi dostać się tam powietrze, jak odpowiesz sobie na to pytanie , to jesteś w domu. Zrobiłeś jakieś pomiary? Wydatek tej pompki, ćiśnienie? czy tylko oblepianie...
Z tyłu silnika w bloku po lewej na dole masz zaworek zwrotny na 14 nasadkę chyba, jest on koło rurki paliwowej która idzie z głowicy. Po wykręceniu obejrzyj dobrze zaworek czy nie ma żadnych pęknięć. Jeśli będzie ok wymień pompke paliwa niskiego obwodu, bo faktycznie lubią padać.
Rozumiem, że zagadnienie nieszczelności na przewodach zasilających i korozja korpusu filtra paliwa już nie wchodzą w grę. Pozostaje jeszcze filtr w zbiorniku paliwa lub zupełny brak napowietrzania zbiornika a następnie zaworek zwrotny gdzieś w filtrze plaliwa. I wreszcie to co już sugerowano czyli marny stan pompy wtryskowej.
Sprawdź filtr paliwa czy nie jest wadliwy bo zdarzały się źle wytłoczone właśnie gdzie jest w ciskany ten zawór zwrotny, a ten zawór też pewnie jakiś zamiennik?. A z tego powodu możesz mieć błędy od wtrysków i turbo nie będzie będzie pompować właśnie z braku paliwa bo nie będzie odpowiedniego ciśnienia spalin. Ja bym sprawdził czy ten otwór nie jest...
https://youtu.be/OJsJ-IY_BQ0?si=iNu37zgj... podpiąłem pod rozruch, nadal to samo, czyli rozrusznik wykluczyć można, i założyłem zaworek zwrotny przed filtrem, nic to nie dało.
Jeżeli ciśnienie otwarcia wtryskiwaczy spadło o 30 atm to znaczy, że igły się wyklepały. Jeżeli na stożku igły mamy szeroki ślad to rozpylacz jest do wymiany. Na przyrządzie do ustawiania wtrysków zadajemy ciśnienie 10 atm niższe od otwarcia i obserwujemy czy zbierze się paliwo na końcówce rozpylacza. Jeżeli wtryskiwacz przepuszcza paliwo to jest do...
Zaworek zwrotny na pompie CR wymieniony razem z regulatorem ciśnienia paliwa na pompie. Niestety bez poprawy
Pacjent Mercedes Vito 2010 rok 286 tyś km 2.2 cdi 150 km. Auto po przyjechaniu do domu i zgaszeniu silnika rano następnego dnia nie chciało zapalić . W zbiorniku było minimum paliwa. Pompka przy zbiorniku podaje paliwo do filtra z filtra do pompy wtryskowej ale już z pompy na listwę i wtryski już nie. Po podłaczeniu komputera nic nie pokazuje błędów....
Wymieniłem 1. sony lambda 2. przepustnicę 3. przepływomierz 4. czujnik ciśnienia 5. czujniki na kolektorze ssącym ( par paliwa i ciśnienia kolektora) 6. sprawdziłem działanie zaworu zwrotnego turbina przewód ssący łącznie z wymianą zaworka sterującego 7. świece 8. cewki 8. katalizatory 9. zawór regulacji zmiennych faz rozrządu Kolektor ssący nie zawalony...
Witam. Mam taki problem. Autko zgasło i nie odpala. Podejrzewam problem z pompą Lucasa. Na wtryski po odkręceniu przewodów wysokiego ciśnienia idzie pare kropel paliwa. Na zaworku zwrotnym też zero ciśnienia. Z elektrozaworu wyjąłem tłoczek (choć działa) czyli zasilanie paliwa jest, a i tak nie odpali. Możliwe że padła pompa na wszystkie 4 sekcje ??
W takim razie pompa powinna być ok. Gdzieś ucieka ciśnienie stawiam ma wtryskiwacz.
A jak wykręciłem filtr paliwo to zeszło paliowo i było słychać jak do zbiornika wraca tak powino być czy nie ma tam jakiegoś zaworku zwrotnego.
W jaki sposób mogę go sprawdzić? Np. testerem miernikiem ciśnienia podciśnienia z pompką. Należy sprawdzić, czy zaworek zwrotny nie przepuszcza w przeciwną stronę niż kierunek przepływu paliwa. Zaworek zwrotny znajduje na przewodzie zasilającym.
Sprawdzić wtryskiwacze po takim przebiegu prawdopodobnie złom.Pompa wtryskowa prawdopodobnie do regeneracji. A po co? Jak chodzi normalnie to nic nie rób.Jeżdzić.Pewnie się nie powtórzy. To pompa rozdzielaczowa.Pewnie sie zaworek zwrotny zawieszał troche i nie szło zgasic bo wzrosło cisnienie paliwa pod zaworem gaszenia,albo nieszczelny i przy wzroście...
sprawdż cisnienie paliwa i zaworek zwrotny ps. elektrit ma rację
Przewodów nie sprawdzałem jeszcze Nw czy ma to coś do rzeczy że na przewodzie przy filtrze paliwa jest zaworek zwrotny.I na zaworze ciśnienia na pąpie były założone dodatkowe podkładki na dławiku ale wyjecie ich nic nie zmieniło
Gdy PD kopci na szaro zaraz po odpalaniu gdy dłużej stoi. To wina za ten stan jest w układzie paliwowym. Po prostu paliwo zeszło trochę i zanim tandem nabije prawidłowe ciśnienie mija kilka obrotów a w tym czasie pompki są nie napłnione prawidłowo paliwem. Żeby był ideał to nowa tandem gniazda głowicy do weryfikacji nowe uszczelnienia pompek i tandemu...
Witam chrysler 300C crd 2008 po postoju przez noc ma trudności w odpalaniu tzn muszę go przepompować dłużej paliwem ,gdy przekrece kluczyk zaraz po zgaśnięciu kontrolki świec żarowych długo kręci ,tak jakby uciekali paliwo pompę wymieniłem 2 x ,zaworek zwrotny też był i nie pomogło, czy może to być jeden z czujników ciśnienia paliwa na listwie ? Zaznaczę...
Witam, To znaczy się tak... po pierwsze... musisz mieć przepływ powietrza aby dobrać zawór- tzn... dobrać go tak żeby nie przepłacać za zawór większy który jest nie potrzebny/tak mnie na studiach uczą, bo tym się zajmuje :P /. Ale jeśli nie potrzebujesz żeby działało to w jakimś super odpowiedzialnym urządzeniu to możesz śmiało jakiś zwykły zaworek...
myślę kolego że zostaje nam się zabrać za pompe wysokiego ciśnienia, choć spróbuje jeszcze przełożyć ten zaworek zwrotny na przewód zasilania jak najbliżej baku żeby jeszcze wykluczyć cofanie się paliwa do zbiornika, wczoraj go założyłem ale między filtrem a pompą wysokiego ciśnienia, chce jeszcze wykluczyć cofanie się paliwa do zbiornika na odcinku...
12 litrowy silnik z elektryczna pompka wersja elektryki2 z 2002r najczesciej spotykane usterki to "zuzyta sprezynka" w zaworku zwrotnym --- na schemacie w poprzednim poscie oznaczona jako 2 odkrecasz wyjmujesz rozciagasz sprezynke najlepiej 2x kontrolujesz plastikowy grzybek czy nie ma uszkodzen i skladasz spowrotem (JAK WYMIENIALES KOMPLETNA POMPE...
Z tego co pamiętam to Autocom ogarnia resetowanie zaworka. Co do zasadności tej procedury mam obiekcje, ale ją robię bo tak dokumentacja serwisowa nakazuje. Zaworek zaworkiem, ale wstępne jest zbyt małe. Na 99% jest jakiś problem z wstępnym ciśnieniem paliwa. Sprawdź złącze na przewodach. W okolicy granicy skrzynia silnik jest złącze w którym są zaworki...
A jak nie cisnienie to zaworek który trzyma paliwo w układzie (zaworek zwrotny bodajże tak to sie nazywa)
Ciśnienie do testów można zwiększyć do ciśnienia jakie jest podane(napisane) na zaworku zwrotnym na powrocie.
Witam. Mam problem z paleniem Dafa na ciepłym silniku. Gdy jest zimny, zapali, zadymi trochę ale chodzi, gdy się zagrzeje nie chce zapalić. Ciśnienie paliwa na wolnych obrotach ok 3 bar, po dodaniu gazu ok. 5-6. Przy rozruchu spada do 0,1 bara i nie odpala. Po zamknięciu rurki przelewowej ciśnienie wzrasta i samochód zapala. Zauważyłem też,że podczas...
Witam zakupiłem Picasso 1.6 HDI 2010r.Mam problem z układem paliwowym dokładnie z tym że robi się jakieś ciśnienie i wylatuje wężyk od powrotów lub tez otwiera się gruszka. Wymieniłem wszystkie wężyki powrotne zaworek zwrotny. Sprawdziłem drożność układu powrotu paliwa wszystko oki. Nie wiem gdzie dalej szukać. Czy ktoś miał może taki przypadek?
witam, chciałbym wznowić post. Mam identyczny problem, mam 2.0 tdi bmr 170 km. kręci jak na załączonym filmie. silnik długo się kręci, im mniejsza temperatura tym gorzej odpala. Jak nie rozładuje akumulatora to odpala i gaśnie. Jak zaskoczy to trzepie silnikiem. W samochodzie została wymieniona pompa vacum, sprawdzone pompowtryski i ciśnienie na cylindrach...
Mała aktualizacja: Po wymianie akumulatorów, podstawy filtrów wraz z filtrami, smoka w zbiorniku, zaworku zwrotnego i zaworku odpowietrzającego w głowicy, pompy paliwa niskiego ciśnienia oraz obsad pompowtrysków zostało wykluczone problemy z układem paliwowym. Najprawdopodobniej usterka ma podłoże w wiązce elektrycznej pojazdu. Pojazd nie zapali nawet...
Zaworek na pompie? tzn kruciec zasilający wychodzący z pompy na listwę, bo tam jest zaworek zwrotny i to może być główna przyczyna.
Witam. Mam problem z układem paliwowym w R75 z 2002r CDT. Paliwo z pompy przy samym baku lecie bardzo mocno - natomiast przy drugiej pompie kolo akumulatora już znacznie słabiej - okazało się ze spora cześć wraca do baku. Przejrzałem wczoraj cały okład, nic nie jest zagniecione ani zapchane. Dziś wymontowałem zaworek lub dławik paliwa, który widać na...
Szukaj nieszczelności w przewodach niskiego ciśnienia, albo zamontuj zaworek zwrotny
Jeśli masz miarkę uszkodzoną to musisz taką na chwilę pożyczyć od takiego samego samochodu, silnika i swoją na wzór tamtej wytrasować, obstalować, czy lepiej powiedzieć, wymierzyć i koniec Twojego problemu z olejem. Drugi twój kłopot z zapalaniem, podejżewam powietrze w układzie zasilania w paliwo, lub nie trzyma zaworek zwrotny na filtrze paliwa /...
do tego pompka paliwa chodzi bardzo cicho, wcześniej było ją słychać a tera tylko czuć lekkie wibrowanie i czasami tyko głosniej pochodzi. Bardzo możliwe, że pompka paliwa jest uszkodzona i nie wytwarza ciśnienia. W Jetforce miałem tak, że pompka paliwa nabijała ciśnienie, ale po wyłączeniu pompy gubiła ciśnienie, prawdopodobnie zaworkami zwrotnymi....
Mam problem z claasem arionem 430 z silnikiem john deera, gdy jest zimny rano musi długo pokręcić by odpalić jak już odpali chodzi równo ma moc nie dymi. W silniku zostały zbadane wtryski, wymienione filtry, cała instalacja paliwowa nowe uszczelnienia sprawdzona pompka zasilająca (mechaniczna), został zamontowany zaworek zwrotny paliwa, zmierzone zostało...
Problemem jest cofające się do zbiornika paliwo i zapowietrzenie układu. Pompy LUK mają wewnątrz zaworek zwrotny - kulka i sprężynka. Pęknięcie sprężynki powoduje, że kulka nie trzyma ciśnienia paliwa w głowicy. Pierwszym objawem jest najczęściej nietrzymanie przy niskim stanie paliwa w zbiorniku. Dlaczego - czort wie. Potem ciężko pali przy mrozach....
Witam. Miałem identyczny problem po wymianie filtra paliwa, regeneracji głowicy po roztrzaskaniu się rolki napinacza paska rozrządu. Zapalił normalnie i tak kilka razy. Nagle po zgaszeniu zero reakcji przy próbie rozruchu. Po oględzinach - brak ciśnienia na wyjściu z pompy wysokiego ciśnienia. Kompletnie nic. Powód? Zaworek zwrotny w pompie zaraz kolo...
który to rocznik volvety? jeżeli ze starszych fh to sprawdzcie zaworki w pompce doładowujacej. chodzi mi o ten zwrotny, który utrzymuje ciśnienie paliwa
Piszesz,że "sytuacja powtarza się na dwóch pompach wtryskowych". Sprawdz zawór zwrotny paliwa na pompie wtryskowej lub go wymień może on nie utrzymuje ciśnienia. Spróbuj pod pompować paliwo pompką ręczną przed odpaleniem silnika i zwróć uwagę czy słychać brzęczenie zaworka zwrotnego .
Trzeba się dowiedzieć czy paliwo się cofa czy też pompa nie trzyma wewnętrznego ciśnienia. Czyli zakładasz na zasilanie zaworek zwrotny, jak nie pomoże to pompa.
a może zaworek zwrotny paliwa na pompie wtryskowej
przykręcane śrubami przelotowymi czy w tych śrubach są zaworki zwrotne - czyli zawór regulacji ciśnienia i zawór przelewowy, bo jeśli są zaworki to też może być przyczyna że paliwo "ucieka" ????? W tych śrubach nie ma zaworków...
Witam serdecznie ma m podobny problem z seatem ibizą 6l 16v 2009 r. silnik bxw. Rano odpala ok 500 obrotów i gaśnie drugi odpał jest dobrze. Dopiero po postoju ok 5-6 godzin znowu to samo. Wymienione 2 czujniki temperatury. U mechanika założyli zaworek zwrotny na przewodzie paliwa, nic to nie dało, ciśnienie paliwa w normie ok 3bar nie zapłaciłem nic...
eeee skoro fabryka wyprodukowała bez tego i działało tak kupę lat to ma tak zostać trzeba szukać usterki. tak, ale ja przerabiałem listwę wtryskową i filtr paliwa. Czyli wstawiłem listwę wtryskową z regulatorem ciśnienia, a filtr zamontowałem przelewowy. Wiec może ori filtr miał w sobie jakiś zaworek zwrotny, chociaż przed przeróbką listwy i filtra...
ciśnienie paliwa powinno utrzymywać się w granicach 3 barów , zaworka zwrotnego nie ma na 100% pompa po włączeniu zapłonu wyruwnuje ciśnienie co słychać po przekręceniu kluczyka , jeśli następuje spadek ciśnienia to tak jak napisał kolega "robokop" nieszczelny układ zapchany filtr lub pompa już ma dość
Ciśnienie ustawiłem na 5 barów, a zbiornik ze 250 litrów mam, po drodze nie było nigdzie słychać wycieków, dopiero po chwili zaczęło korkiem wlewu oleju uciekać powietrze no i miarką wywaliło ten olej. Już się bałem, że powietrze nie powinno dojść do miski olejowej. A co do ciśnienia paliwa to po wyrzuceniu włożonego przez mechanika nieorginalnego zaworka...
Witam wszystkich. Proszę o pomoc. Mój Ursus miesiąc temu przeszedł generalny remont silnika. Jest już po dotarciu. Problem wygląda następująco: odpalam 60 3-4 razy obróci, złapie i wchodzi na obroty, albo zgaśnie i normalnie odpala za drugim razem. Przy tym jak obraca te 3-4 razy z komina nie leci dym, tak jak by paliwa nie było. Później cały dzień...
Wracam z temat.. w nowym poście. Opisze od nowa. Daf 2014 E6, po dłuższym postoju odpalił bez problemu, pojechał 60km i przestał odpalać. Kilka sekund po zgaszeniu jeszcze jakoś odpali, natomiast już po kilku minutach trzeba pomóc mu pompką paliwa ewentualnie plakiem, Podmienione wtryski, wymienione obsady, zaworki zwrotne, smok paliwa pominiety prosto...
Tankuje w CPN raczej to nie od paliwa bo tankowałem w różnych stacjach i zawsze było tak samo. Dziś zauważyłem że w wężyku przy pompie pęcherzyk powietrza może to przez zaworek zwrotny. Oprócz zaworków zwrotnych w gruszce do pompowania paliwa są jakieś jeszcze w pompie? Na dniach jeszcze sprawdzę wtryski i przy okazji ciśnienie na cylindrach.
Pytałem dziś parę mechaników i powiedzieli że to normalne ? że uszczelka się wysunie. Dziś pomiary były robione Prędkość obrotowa silnika 143 ------ ciśnienie zasilania paliwa 186/200kPa Prędkość obrotowa silnika 600 ------ ciśnienie zasilania paliwa 372kPa Zrównoważenie cylindrów Cyl1 / 8 Cyl2 / 4 Cyl3 /-4 Cyl4 /-1 Cyl5 / -10 Cyl6 /2 Dalej ciężko pali...
Po jak długim postoju występuje ten problem??? Jak zapala w chwili gdy jest problem?? Jest jakiś problem z zapalaniem?? Jakie jest ciśnienie paliwa?? Może po prostu masz problem z zaworkiem zwrotnym i dlatego to ograniczenie mocy bo brakuje paliwa po zapaleniu, a potem działa ok.
założyłem dodatkowy zaworek zwrotny z filtrem zaraz za zbiornikiem Nie tędy droga. Mercedes nie lubi jak się go poprawia. Znajdź przyczynę i ją zlikwiduj! Oprócz zaworka zwrotnego jest w układzie zaworek utrzymujący ciśnienie (zdaje się numer 8). Jeżeli po wyłączeniu silnika ciśnienie podawane na linię zasilającą wtryski nie będzie się utrzymywać to...
Jak masz pompke podcisnieniowa to podpowiem ze podcisnienie ma byc w granicach 0,7-0,9 instalacje sprawdzisz pompka prozniowa ma byc szczelna, zawory maja byc szczelne po stronie VAC. zapalasz auto grucha ma zaciagnac do spodu. Jakie cisnienie roznicowe na dpf? Z paliwem mozesz na poczatek zapodac zewnetrzny pojemnik z paliwem, gruszka ma zaworek zwrotny,...
mam problem mianowicie moja meganka rano długo kreci zanim odpali później już jest wszystko OK odpala od tyknięcia sprawiłem świece wtryski ciśnienie na cylindrach mam założony zaworek zwrotny paliwa i nadal ciężko pali zaznaczam ze jest na pompie LUKAS
bardzo naciągana teoria...raczej nie możliwe, przy kręceniu rozrusznikiem takie ciśnienie? Czy usterka występuje przy próbie zapalania za każdym razie, czy dopiero po jakimś czasie jak auto postoii? Cofające się paliwo? wstawić na próbę zaworek zwrotny na przewodach, zobacz czy nie ma powietrza w przewodach paliwowych. Do sprawdzenia też standardowo...
Przede wszystkim stan turbosprężarki, jej pracę, zapłon, paliwo itd. W tych silnikach warto sprawdzić w kolektorze ssącym zaworek zwrotny. W przypadku jego uszkodzenia, podczas jazdy z dużym obciążeniem powietrze pod ciśnieniem z turbiny dostaje się przez kolektor ssący i uszkodzony zawór do skrzyni korbowej powodując powstanie tam nadciśnienia rzędu...
Witam. Mam problem. Po zakupie reni i podczepieniu naczepy pojawił się błąd: niskie ciśnienie paliwa. Czyli pompa do wymiany, więc wymieniłem pompę. Po odpaleniu na wolnych obrotach wszystko ok. Ale gdy dodam gazu to wywala mi uszczelkę spod filtra paliwa. Jakby ciśnienie było za duże. Czy to wina pompy czy jakaś inna usterka. Dodam, że na podstawie...
Winna na 100% obudowa filtra paliwa. Założyłem zaworek zwrotny na zasilanie pompy i porót paliwa wyczyściłem map sensor i na razie pali za każdym razem. Ja też myślałem że to wtryski pompa i Bóg wie co tam jeszcze. Spróbujcie tego. No i na pewno dobry akumulator. Ma być duże ciśnienie przy rozruchu.
Dziekuje wam bardzo za szybką odpowiedz 😊 Jeszcze jedna prośba do was. Mógłby ktoś z was wysłać mi zdjęcie zaworku zwrotnego w listwie i czujnika cisnienia paliwa bo nie mogę zlokalizować ich położenia 😶 Dodatkowo wzroslo spalanie o 2l na 100km. Wiec mowicie ze wymiana tego zaworka i czujnika ciśnienia paliwa powinna rozwiazać sprawe?
U mnie skacze cisnienie. Zawor wymienilem ale UŻYWANY z Iveco o numerze f00r000754. Nadal to samo. A moze wtrysk jest uwalony i za duzo wraca paliwa? Czy ten zawor obiegu niskiego cisnienia tez moze byc uwalony? http://allegro.pl/zawor-zaworek-paliwa-r... Czy to jest tylko zawor zwrotny czy spelnia tez inna...
Volvo wykorzystywało 6-cio cylindrowe silniki od LT w latach 80 do 244, tu z jedynym problemem jakim się spotkałem to padnięty akumulator przy dobrym i w najgorsze mrozy pykały z jednego obrotu. W Szwecji są gorsze mrozy jak u nas. Więc jeżeli świece grzeją, to albo za słabo kręci i nie ma takiego ciśnienia albo spróbuj założyć zaworek zwrotny do paliwa,...
WITAM. Mam problem z Dafem. Wrocil z trasy i przed samą baza stracił moc i bład silnika na żółto. Nierówno zacząl pracowac. Cisninie paliwa w diagnostyce 0. Przy tym bład czujnika paliwa. Czujnik wymieniony.. cisninie paliwa lekko ponad 0 dokladnie 0.02. Praca silnika jeszcze gorsza. Nasuwa się jedno.. pompa mechaniczna paliwa ale nie mogę go nawet...
I dodatkowo mozesz wymienić zaworek od przelewu paliwa w pompie paliwowej ponieważ może on byc wyrobiony i przez to nie będzie na pompie odpowiedniego cisnienia paliwa a także paliwo może schodzić z pompy do zbiornika, więc rozrusznik musi trochę pokręcić, żeby w pompie wytworzyło się odpowiednie cisnienie paliwa. Ale Kolega bredzi. Po pierwsze to...
A czy jak tak "pyrka" to kopci na biało? Jeśli nie kopci to kłopot może mieć przyczynę w spadku ciśnienia paliwa. Sprawdziłbym szczelność układu zasilania, połączenia przewodów paliwowych, zamocowanie filtra, zaworek zwrotny itp.
Witam. Pacjent: Seat Cordoba 6L2 2007 1.4 MPI 16V BKY benzyna +LPG Po nocnym postoju trzeba długo kręcić aby odpalił. Brak błędów w ECU silnika i LPG. Podciśnienie szczelne, przepustnica czysta i zaadoptowana. Prawdopodobnie cofa się benzyna w układzie paliwowym, bo po odłączeniu przewodu paliwowego od listwy wtryskowej (po napełnieniu wstępnym) nie...
Jak ona powinna pracować, przy włączonym zapłonie, czy dopiero po rozruchu silnika Pompa wtryswkowa VP44 aby prawidłowo działać, musi osiągnąć wewnętrzne ciśnienie rzędu 18-24 bary dzięki wbudowanej pompce łopatkowej. Ale do tego musi mieć jednak podane z wyprzedzeniem paliwo pod ciśnieniem rzędu 0,5 bara, więc pompka wstępna pracuje od razu po włączeniu...
Witam robiłem regenerację pompy tandemowej Bosch i ruszyłem zaworek zwrotny paliwa i teraz nie wiem jak go bardzo wkręcić lub wykręcić proszę o radę Jakie powinno by ciśnienie początku otwarcia (ewentualnie jakaś procedura regulacyjna) zaworu powrotnego paliwa w tandem pompie bosch'a?
zaworek zwrotny paliwo zaworek zwrotny zaworek zwrotny paliwo aster
pilarka pilarka gaśnie wolnych obrotach lustro suficie schemat wiertarka stołowy
parkowanie silnika wycieraczki parkowanie silnika wycieraczki
Mio MiVue 65LM nie włącza się po aktualizacji - przyczyny i rozwiązania Jak włączyć dźwięk w laptopie - poradnik krok po kroku