Witam, mam problem z peugeotem 206 z silnikiem 1.9 diesel, problemy zaczęły się od pierwszych przymrozków, samochód odpalił i od razu zgasł i potem w ogóle nie chciał odpalić, wymieniłem obudowę filtra paliwa i było przez tydzień okej, dzisiaj chciałem odpalić i pojawił się ten sam problem, odpalił i od razu zgasł i nie dało się go odpalić, ale podpompowałem...
Problem z odpaleniem ,powietrze w układzie czy jest tam jakiś zaworek zwrotny ,świece wymienione wydaje się że wraca paliwo do baku.
Piszesz, że wymieniłeś filtr paliwa, ale czy wymieniłeś go poprawnie? Tzn, czy przed odkręceniem obudowy i wyjęciem wkładu filtra, spuściłeś z obudowy całe paliwo przy użyciu zaworka spustowego, znajdującego się na dole obudowy filtra? Jeżeli tego nie zrobiłeś to możliwe, że zanieczyszczenia zatrzymywane przez główny filtr, przedostały się na pompę...
Wtryski albo pompa się kończy. O ile nie jest zapowietrzony. Po odpaleniu i zgaszeniu dobrze pali? Może paliwo schodzi i się zapowietrza? Wtedy zamontuj zaworek zwrotny na zasilaniu pompy.
Opiszę swój problem który został rozwiązany dla potomności. Z roku na rok coraz to było gorzej z rozruchem nie palił za pierwszym razem. Szukałem w świecach żarowych /niestety to nie świece na odłączonych świecach palił nawet przy -16. Szukałem może łapie lewe powietrze do paliwa do pompy Wysokiego ciśnienia ./ Podłączyłem pompę elektryczną 6 barową...
Przeważnie na pompie wtryskowej jest montowany zaworek zwrotny na powrocie,ale sprawdź jeszcze czy niema na filtrze paliwa.
Hej. Dzięki za odpowiedź :). Sprawdziłem sposób z zakręceniem zaworu od butli i wypaleniu tego co pozostało, nie pomogło. Filtr paliwa, kupię dzisiaj, nie jest to jakiś wielki wydatek. - załóż zaworek zwrotny by paliwo się nie cofało lub sprawdź szczelność - nie bardzo rozumiem co masz na myśli :/. - pompka paliwa do sprawdzenia (wydajność L/min) -...
Witam, posiadam Fiat 1.9 D 290L ( Ducato 1 ) z silnikiem z Peugeot J5 1.9D. Wnioskuje z części które wymieniałem przy remoncie silnika. Przechodząc do meritum. Auto odpalało od delikatnego przekręcenia kluczykiem zawsze i od razu idealnie pracowało. Posiadam je dwa lata i zawsze pięknie odpalał i jeździł. Pewnego dnia odpaliło jak zawsze ( lepiej niż...
Witam kolegów mam problem z 307 2.0 HDI 2004 rok. Problem polega na tym że auto np. wieczorem wrócę z pracy a rano ciężko odpala czyli za 2 lub 3 razem kręcenia. Sprawdziłem grzanie świec i jest ok. dałem zaworek zwrotny na wejściu i chyba dam na powrocie bo ewidentnie jest efekt jak by paliwo schodziło.
Na zapowietrzający sie układ paliwowy, skuteczna (z reguły) metodą jest zaworek zwrotny na przewodzie zasilajacącym filtr paliwa-powinien on wyeliminować cofanie sie paliwa, i zapowietrzanie. A co ma jedno wspólnego z drugim? No chyba tylko zwiększenie zapowietrzania. Zaworek jest poza tym w pompce. Popatrz gdzie jest nieszczelność i ją usuń, zapowietrzać...
witam gdzie znajduje się ZAWOR ZWROTNY PALIWA. ponieważ gdy samochód mi postoi tzn. przez noc rano ciężko pali kręcę 3-4 razy i dopiero załapie
Witam serdecznie. Mam problem ze swoim skuterkiem ponieważ jak wymieniłem pływak zaczęło wylewać się paliwo do filtra. Proszę o pomoc jak można ustawić pływak w tym skuterku. Pozdrawiam.
Witam pytanie co ile powinno się wymieniać olej w tłumiku? xD A tak na poważnie taki żarcik tylko. Bo problem był taki skuter nie chciał zapalić bo kolokwialnie rzygał olejem, wina pompki olejowej. i po kilku próbach odpalenia olej zalał tłumik i teraz nie da się go wylać a przeszkadza bo silnik się dusi i nie chce odpalać przez to. Jak się tego oleju...
Witajcie. Od pewnego czasu borykam się z powtarzającą notorycznie usterką w moim samochodzie z silnikiem 2.0hdi 163KM, która polega na wydostawaniu się ciśnienia wraz z oparami paliwa spod wtryskiwacza. Podczas pracy silnika widać jak delikatnie się dymi z komory gdzie osadzony jest wtrysk. Następstwem tego jest widoczny spadek mocy, nieprzyjemny zapach...
Peugot 307SW 2.0 benzyna zwarcie przekaźnika pompy powietrza. Komunikat z PP2000 zwarcie do plusa lub do masy, pompę sprawdzałem była zatarta, naprawiłem sprawdziłem działanie podając zasilanie z zasilacza .Po wyłączeniu w BSI informacja o rozwarciu i test nie możliwy po ponownym włączeniu błąd cały czas pozostaje i pompa się nie załącza. Co ją bezpośrednio...
Panowie, po wymianie uszczelki pod głowicą zaczęły mi się problemy z peugeotem, silnik nierówno pracuje na wolnych obrotach, minimalnie faluje/szarpie, sprawdziłem juz wszystko i rozrząd, luzy, czy lewego powietrza nie dostaje, podpinany był pod kompa i zero błedów, wszystko ok, sprawdzana kompresja i też ok 1.) 14,0 2.) 13,0 3.) 13,2 4.) 13.2 co może...
Witam, problem polega na tym, że zauważyłem bąbelki powietrza w przewodzie paliwowym między filtrem a pompą. Wymieniłem oringi co nie poskutkowało następnie zmieniłem całą obudowę filtra paliwa i nadal nic ciągle zasysa lewe powietrze proszę o pomoc PS: samochód zaczyna szarpać w przedziale obrotowym od 1800-2000 obr. czy to ma jakiś związek z powietrzem?...
Witam wszystkich ! Nie chcę się za bardzo rozpisywać, więc przejdę do konkretów. Z uwagi na zablokowany wał w starym silniku 1.6HDI 112KM 8V, postanowiłem wymienić go na nowy (wstępna diagnoza - pourywane panewki). Znalazłem taki sam silnik założony jeszcze na aucie. Pojechałem, posłuchałem, podłączyłem pod komputer - wszystko wydawało się być ok tj....
Witam auto prycha,szarpie, nie mam mocy(wymieniłem szystko co sie da....cewki,swiece,czujniki i nic;( sprawdzilem wtryskiwacze i cisnienie na wszystkich garach i nic ;( sprawdzilem katalizator i wszystko z nim ok nie zaklejony....Ratunku i na gazie i na benzynie chodzi jak sieczkarnia moj tel 880933375
Witam wszystkich. Pacjęt to Peugeot 806 silnik 2.0 Turbo Lpg, XU10J2TE. Już mnie uj strzela z tym 28 letnim autem. Mam wypadanie zapłonów na wolnych obrotach i LPG i Pb. Trochę trzęsie silnikiem. Jak obroty wzrastają powyżej 1000 to nie czuję przerw. Trzepnęło mnie po łapach w okolicy cewki z jednego przewodu WN, więc je wymieniłem na nowe NGK plus...
Witam, panowie koledze zerwał się pasek rozrządu w samochodzie jak w tytule, wszystkie zawory wydechowe dostały strzała, ssące są ok. Kupiliśmy drugą głowicę i jak się okazało są na płaszczyźnie dość duże wżery co prawda nie przy samej komorze spalanie tylko w miejscach przy kanałach wodnych. Dodam że głowica jest już po planowaniu i nie udało się zejść...
Witam ma ktoś czy miał ktoś taki problem z peugeot elystar 2t na wtrysku że odpala ok na starter i na kopa jedzie buta ma jest ok żadnych zastrzeżeń lecz po przejechaniu ja wiem 5 km maxx 10km na pełnym gazie potrafi go zdusić przydusić zaćmić przepraszam nie wiem jak to fachowo nazwać a może ktoś miał taki problem jak go zdusi na ja wiem 5sekund puszczam...
Witam.Jestem od miesiaca uzytkownikiem peugeota 307hdi II moc 136 rok 2006.Problem dotyczy zapowietrzania sie ukladu zasilania.Samochod odpala idealnie ale przy obrotach ponad 2000 silnik sie dusi,traci moc.Po kilku ruchach pompka silnik osiaga obroty i normalnie pracuje ale przy np.zahamowaniu pojazdu na swiatlach moc ponownie siada.Jezeli po ponownym...
Peugeot po zapaleniu chodzi równo po paru sekundach zaczyna go szarpać i przestaję na wyświetlaczu pojawią się "DEPOLLUTION system FAULTY " i oczywiście świeci check komputer pokazał takie błędy P0170 wtrysk paliwa stały P0172 wtrysk paliwa mieszanka zbyt bogata Nieciongly Po usunięciu błędów jest spokój na dzień lub na dwa co to może być pomożecie...
Witam serdecznie forumowiczów. To moje pierwsze kroki na tym forum więc proszę o trochę wyrozumiałości nie znam jeszcze pewnych obyczajów panujących na tym forum. Mam problem potrzebuje pomocy ! Od roku posiadam auto jak w opisie po kilku dniach pojawiły się objawy delikatnego szarpania podczas zmiany biegów (tzn jak zmieniałem bieg na wyższy to auto...
Witam. Mam ogromny problem z 307... Byłem na kilku diagnostykach i nawet w salonie peugeot powiedzieli że nie wiedzą co się dzieje. Moje naprawy opierają się na poradach, diagnostykach i nic poza tym. nikt nie wie co jest z tym autem. Ustalili że wypada zapłon 2 i 4. rok temu robiony był rozrząd. Cztery osoby stwierdziły że ciśnienie jest ok. Cewka...
Mam pytanie jak skutecznie pozbyć się powietrza w przewodzie paliwowym ,za filtrem który idzie do pompy wc objawy to nierówna praca silnika i podczas jazdy poszarpywanie szczególnie przy niskich obrotach ktoś zmagał się już z tym
Nie wiem czy pomogę po tak długim czasie, ale to co jest na zdjęciach to jest zaworek zwrotny paliwa, zapobiega on cofaniu się paliwa do baku.
Wolne obroty na zimnym powinny być wyższe(ok.1000) prosta regulacja na lince przy pompie (drugi koniec linki zakończony termostatem wkręconym do ukł. chłodzenia) Jeżeli chodzi o cofanie paliwa najlepiej zamontuj dodatkowy zaworek zwrotny przed filtrem paliwa.
Cofanie paliwa może być, ale robiąc filtr powinien mieć jakieś podejrzenia. Jak nie nieszczelność na rureczkach, to na pompie. Zależnie od podwersji, 1.9 miewał ręczną pompkę, zintegrowaną z filtrem albo bez, i tam zaworek zwrotny. Bo zgaduję, niezależnie od pod-wersji 1.9D bez pompy elektrycznej w baku. Masz taką ręczną pompkę? Jak w zimny ranek podporządkujesz...
Sprawdz czy nie ma powietrza w układzie, oraz zaworki zwrotne
A czy jak tak "pyrka" to kopci na biało? Jeśli nie kopci to kłopot może mieć przyczynę w spadku ciśnienia paliwa. Sprawdziłbym szczelność układu zasilania, połączenia przewodów paliwowych, zamocowanie filtra, zaworek zwrotny itp.
Witam,kolego jeśli na wolnych obrotach gaśnie podejrzewam ,że przepuszcza zaworek zwrotny .Znajduje się na dole obudowy filtra paliwa pozdrawiam
Mam tak : Rano podchodzę grzeje świece od pala od przekręcenia ale puszcza duża chmurę dymu i faluja obroty silnika i przez jakaś chwilke zeby nabrać lekko temperatury. Jak jest ciepły pracuje równo i bez problemu zgasze go i od razu odpale to bez problemu ale jesli samochod postoi ciepły jakis czas gdy go chce odpalic potrzaba kilku porządnych obrotów...
Pompa Lucas, auto to Peugeot Partner 1.9D (silnik DW8) Problem jest taki że po nocy lubi mi spłynąć ropa, węzyk filter-pompa jest praktycznie pusty. Dziś jak go pompowałem to zobaczyłem jak z zaznacznego elemntu leje się ropa ;/ więc domyślam się że może to tyć to. Pytanie jest takie, czemu się leje w tym miejscu, co tam siedzi i czy jak to rozkręce...
Koledzy, sprawa wygląda następująco, na minusie odpala za drugim,trzecim razem ale na próbę założyłem zaworek zwrotny między filtrem a pompą WC odpalanie poprawiło się bardzo odpala za pierwszym kręceniem dziś rano - 5 czyżby układ nieszczelny? wymień filtr paliwa może być nieszczelny zwróć uwagę na szybkozłączka na filtrze oryginalnie powinien być...
Witam! Suzuki Baleno 1,9TD silnik zapożyczony z peugeota na pompie lucasa. W lecie było ok. Teraz jak jest zimno, rano nie chce odpalić, tak jakby się zapowietrzał. Autko ma wbudowaną pompkę ręczną, gdy podpompuję to odpala. Miałem taki problem końcem poprzedniej zimy ale zrobiło się później ciepło i odpalał a teraz codziennie rano muszę pompować. Zamontowałem...
Witam. Potrzebuje pomocy w odnalezieniu rozwiazaniamojego problemu. Mianowicie posiadam Peugeota 306 1.9D z 1998r i auto po dluzszym postoju nie chce odpalic. Po nocce mozna krecic i nic. Gdy go odpale na zaciag lub na samostart to pozniej jezeli nie stoi dluzej niz 4 godziny zapala od strzala. Wyczytalem ze moze pompa nie trzyma paliwa wiec wstawilem...
Dzisiaj miałem nieco luzu, to poszperałem w necie. Okazuje się, że błąd F017 - Błąd łączności z pompą domieszkową paliwa - oznacza często dokładnie to, co w opisie. Czyli problemy z sygnałem LIN opisywane na forach zagranicznych (niech żyje Google Translator) :) Zalecenia to podoginać styki we gniazdkach, które po latach potrafią dostać luzu - by po...
Witam, Borykam sie aktualnie z problemem odpalania Peugeot 406 coupe z silnikiem 2.0 (2000r.) oraz założona instalacją gazowa. Przeglądnałem sporo tematów w tej tematyce, jednak nie było takiego opisującego dokładnie mój problem. Auto gdy stoi całą noc, rano nie chce odpalic. Jak się pojezdzi i stoi np 2-3h wszystko jest ok i odpala za 1 razem. Objawy...
Jak w temacie autko Peugeot 407 rok 2007 2.0 hdi . Po podłączeniu komputera błąd P0087 dodatkowo napis o awarii układu spalin . Można te błędy wykasować jednak po ostrej jeździe ( ponad 4 tyś obrotów) błędy wracają. Kolejnym problemem jest odpalanie auta . Odpala tylko na plaka . Jak już odpali to pięknie chodzi , równiutko. Jak postoi kilkadziesiąt...
Witam serdecznie, wiele jest tematów dotyczących gaśnięcia silnika. Lecz nie znalazłem jednoznacznej odpowiedzi. Auto to Peugeot Partner 2001 rok z silnikiem 2.0 HDi. Auto zaczęło gasnąć po wymianie filtra paliwa. Wyciągnąłem regulator ciśnienia paliwa który siedzi na pompie i go wyczyścilem. Efekt był dobry ale tylko na jeden dzień. Następnie zabrałem...
... Stawiam na pompę bo tam już nic innego nie ma wpływu na odpalanie... A szcelnosc ukladu paliwowego? A zaworek zwrotny lub dlawik?
zaworek zwrotny paliwo zaworek zwrotny paliwo ciśnienie zaworek zwrotny
dmuchawa bezpiecznik przekaźnik fotoelektryczny alarm ogrodu
piszczenie przetwornicy samsung piszczenie przetwornicy samsung
Garmin nüvi 2689LMT - problem z wpisaniem "Polska" Brak pozycji świateł w samochodzie - przyczyny i diagnostyka