Problem z odpaleniem ,powietrze w układzie czy jest tam jakiś zaworek zwrotny ,świece wymienione wydaje się że wraca paliwo do baku.
Wtryski albo pompa się kończy. O ile nie jest zapowietrzony. Po odpaleniu i zgaszeniu dobrze pali? Może paliwo schodzi i się zapowietrza? Wtedy zamontuj zaworek zwrotny na zasilaniu pompy.
Witam, mam problem z peugeotem 206 z silnikiem 1.9 diesel, problemy zaczęły się od pierwszych przymrozków, samochód odpalił i od razu zgasł i potem w ogóle nie chciał odpalić, wymieniłem obudowę filtra paliwa i było przez tydzień okej, dzisiaj chciałem odpalić i pojawił się ten sam problem, odpalił i od razu zgasł i nie dało się go odpalić, ale podpompowałem...
Cofanie paliwa może być, ale robiąc filtr powinien mieć jakieś podejrzenia. Jak nie nieszczelność na rureczkach, to na pompie. Zależnie od podwersji, 1.9 miewał ręczną pompkę, zintegrowaną z filtrem albo bez, i tam zaworek zwrotny. Bo zgaduję, niezależnie od pod-wersji 1.9D bez pompy elektrycznej w baku. Masz taką ręczną pompkę? Jak w zimny ranek podporządkujesz...
Mam tak : Rano podchodzę grzeje świece od pala od przekręcenia ale puszcza duża chmurę dymu i faluja obroty silnika i przez jakaś chwilke zeby nabrać lekko temperatury. Jak jest ciepły pracuje równo i bez problemu zgasze go i od razu odpale to bez problemu ale jesli samochod postoi ciepły jakis czas gdy go chce odpalic potrzaba kilku porządnych obrotów...
Nasuwa mi się pytanie - czy przypadkiem na pewno masz cały przewód doprowadzający paliwo do pompy - jeśli jest to malutka dziureczka, to za noc ci zejdzie paliwko z całego węża. Jeśli chodzi o zaworek to najprawdopodobniej może to być gdzieś w pompie wtryskowej - zobacz książkę serwisową albo zapytaj nawet w sklepie z częściami - lub zadzwoń do serwisu...
Witam kolegów mam problem z 307 2.0 HDI 2004 rok. Problem polega na tym że auto np. wieczorem wrócę z pracy a rano ciężko odpala czyli za 2 lub 3 razem kręcenia. Sprawdziłem grzanie świec i jest ok. dałem zaworek zwrotny na wejściu i chyba dam na powrocie bo ewidentnie jest efekt jak by paliwo schodziło.
Hej. Dzięki za odpowiedź :). Sprawdziłem sposób z zakręceniem zaworu od butli i wypaleniu tego co pozostało, nie pomogło. Filtr paliwa, kupię dzisiaj, nie jest to jakiś wielki wydatek. - załóż zaworek zwrotny by paliwo się nie cofało lub sprawdź szczelność - nie bardzo rozumiem co masz na myśli :/. - pompka paliwa do sprawdzenia (wydajność L/min) -...
Piszesz, że wymieniłeś filtr paliwa, ale czy wymieniłeś go poprawnie? Tzn, czy przed odkręceniem obudowy i wyjęciem wkładu filtra, spuściłeś z obudowy całe paliwo przy użyciu zaworka spustowego, znajdującego się na dole obudowy filtra? Jeżeli tego nie zrobiłeś to możliwe, że zanieczyszczenia zatrzymywane przez główny filtr, przedostały się na pompę...
A po wymianie filtra nie był zapowietrzony? Bo nikt to tym nie wspomina. Czujnik temp powietrza dla komputera w przypadku Peugeot 306 RHY jest w przepływomierzu. W 206 jest w obudowie wentylatora chłodnicy, i ten kosztuje 60 zł. Zauważmy że w przypadku HDI czyli CR jest pompa paliwa w zbiorniku. Jak jeździliśmy na rezerwie możemy pomyśleć o pompie w...
Wolne obroty na zimnym powinny być wyższe(ok.1000) prosta regulacja na lince przy pompie (drugi koniec linki zakończony termostatem wkręconym do ukł. chłodzenia) Jeżeli chodzi o cofanie paliwa najlepiej zamontuj dodatkowy zaworek zwrotny przed filtrem paliwa.
Nie wiem czy pomogę po tak długim czasie, ale to co jest na zdjęciach to jest zaworek zwrotny paliwa, zapobiega on cofaniu się paliwa do baku.
Witam,kolego jeśli na wolnych obrotach gaśnie podejrzewam ,że przepuszcza zaworek zwrotny .Znajduje się na dole obudowy filtra paliwa pozdrawiam
Sprawdz czy nie ma powietrza w układzie, oraz zaworki zwrotne
Witam, posiadam Fiat 1.9 D 290L ( Ducato 1 ) z silnikiem z Peugeot J5 1.9D. Wnioskuje z części które wymieniałem przy remoncie silnika. Przechodząc do meritum. Auto odpalało od delikatnego przekręcenia kluczykiem zawsze i od razu idealnie pracowało. Posiadam je dwa lata i zawsze pięknie odpalał i jeździł. Pewnego dnia odpaliło jak zawsze ( lepiej niż...
Opiszę swój problem który został rozwiązany dla potomności. Z roku na rok coraz to było gorzej z rozruchem nie palił za pierwszym razem. Szukałem w świecach żarowych /niestety to nie świece na odłączonych świecach palił nawet przy -16. Szukałem może łapie lewe powietrze do paliwa do pompy Wysokiego ciśnienia ./ Podłączyłem pompę elektryczną 6 barową...
Witam serdecznie, wiele jest tematów dotyczących gaśnięcia silnika. Lecz nie znalazłem jednoznacznej odpowiedzi. Auto to Peugeot Partner 2001 rok z silnikiem 2.0 HDi. Auto zaczęło gasnąć po wymianie filtra paliwa. Wyciągnąłem regulator ciśnienia paliwa który siedzi na pompie i go wyczyścilem. Efekt był dobry ale tylko na jeden dzień. Następnie zabrałem...
... Stawiam na pompę bo tam już nic innego nie ma wpływu na odpalanie... A szcelnosc ukladu paliwowego? A zaworek zwrotny lub dlawik?
Pompa Lucas, auto to Peugeot Partner 1.9D (silnik DW8) Problem jest taki że po nocy lubi mi spłynąć ropa, węzyk filter-pompa jest praktycznie pusty. Dziś jak go pompowałem to zobaczyłem jak z zaznacznego elemntu leje się ropa ;/ więc domyślam się że może to tyć to. Pytanie jest takie, czemu się leje w tym miejscu, co tam siedzi i czy jak to rozkręce...
Na zapowietrzający sie układ paliwowy, skuteczna (z reguły) metodą jest zaworek zwrotny na przewodzie zasilajacącym filtr paliwa-powinien on wyeliminować cofanie sie paliwa, i zapowietrzanie. A co ma jedno wspólnego z drugim? No chyba tylko zwiększenie zapowietrzania. Zaworek jest poza tym w pompce. Popatrz gdzie jest nieszczelność i ją usuń, zapowietrzać...
Witam, Borykam sie aktualnie z problemem odpalania Peugeot 406 coupe z silnikiem 2.0 (2000r.) oraz założona instalacją gazowa. Przeglądnałem sporo tematów w tej tematyce, jednak nie było takiego opisującego dokładnie mój problem. Auto gdy stoi całą noc, rano nie chce odpalic. Jak się pojezdzi i stoi np 2-3h wszystko jest ok i odpala za 1 razem. Objawy...
Witam! Suzuki Baleno 1,9TD silnik zapożyczony z peugeota na pompie lucasa. W lecie było ok. Teraz jak jest zimno, rano nie chce odpalić, tak jakby się zapowietrzał. Autko ma wbudowaną pompkę ręczną, gdy podpompuję to odpala. Miałem taki problem końcem poprzedniej zimy ale zrobiło się później ciepło i odpalał a teraz codziennie rano muszę pompować. Zamontowałem...
zaworek zwrotny paliwo zaworek zwrotny zaworek zwrotny filtr paliwo
silnik pompy hydroforowej sprężyna siłownika krups stabilny generator kwarcowy
regulator wentylatora lanzar maxp124
Błąd P1251 i P2226 w Toyocie Avensis Verso - Diagnostyka Kod NCK do Sony Ericsson T280i - jak uzyskać?