Zawór zwrotny masz w samej pompie w króćcu na powrocie, tam gdzie przychodzi przelew z wtrysków, i to jest część która u Ciebie jest uszkodzona, dodatkowo w samej pompie uszczelki nie koniecznie muszą trzymać i przez to cofa się paliwo. Pamiętaj, że każdy zaworek zwrotny, też ma ciśnienie przebicia, które pompa musi pokonać, dodatkowo ciągnąc paliwo...
Czy ktoś może potwierdzić kiedy się pompuje pompką ręczna to coraz ciężej idzie i w końcu staje pompka przy filtrze tak jak w innych ciężarowych.U mnie paliwo przy pompowaniu przelewa się na przelew w zbiorniku.
Pisaleś wcześniej że powodem nieodpalania może być zly stan rozrusznika, tak więc co da ci prostownik rozruchowy ja rozrusznik jest do banii? Czyli jeżeli kręci rozrusznik to przyczyna jest gdzie indziej, jest to silnik diesela i sprawdź ciśnienie na cylindrach. Jeśli jest niskie to żadna przeróbka spawarki nie pomoże, czeka cię remont lub wymiana silnika....
Mi w dwóch pandach z lpg to cofało się paliwo po nocy. Lepiej odpalały jak miły 3/4 paliwa w zbiorniku.W pierwszej wymiana pompy załatwiła sprawę i autko poszło do sprzedania. Druga mojej żony wymiana pompy i padła takie same objawy .Ciśnienie dobre a nie trzyma po nocy. Założyłem zaworek zwrotny do paliwa i wyłącznik pompy z wyłącznikiem czasowym.Trzy...
Witam, Ta piła ma pewną wadę którą ciężko wyeliminować, mianowicie wspólny korpus zbiornika paliwa i skrzyni korbowej. kiedy piła się rozgrzeje nadmiernie to wzrasta ciśnienie paliwa w zbiorniku ( w odpowietrzniku jest zaworek zwrotny i filc ) zacięty zaworek powoduje wzrost ciśnienia paliwa przez co gaźnik pracuje nieprawidłowo (zbyt dużo paliwa jest...
Pacjent Mercedes Vito 2010 rok 286 tyś km 2.2 cdi 150 km. Auto po przyjechaniu do domu i zgaszeniu silnika rano następnego dnia nie chciało zapalić . W zbiorniku było minimum paliwa. Pompka przy zbiorniku podaje paliwo do filtra z filtra do pompy wtryskowej ale już z pompy na listwę i wtryski już nie. Po podłaczeniu komputera nic nie pokazuje błędów....
Jeżeli ciśnienie otwarcia wtryskiwaczy spadło o 30 atm to znaczy, że igły się wyklepały. Jeżeli na stożku igły mamy szeroki ślad to rozpylacz jest do wymiany. Na przyrządzie do ustawiania wtrysków zadajemy ciśnienie 10 atm niższe od otwarcia i obserwujemy czy zbierze się paliwo na końcówce rozpylacza. Jeżeli wtryskiwacz przepuszcza paliwo to jest do...
Gdy PD kopci na szaro zaraz po odpalaniu gdy dłużej stoi. To wina za ten stan jest w układzie paliwowym. Po prostu paliwo zeszło trochę i zanim tandem nabije prawidłowe ciśnienie mija kilka obrotów a w tym czasie pompki są nie napłnione prawidłowo paliwem. Żeby był ideał to nowa tandem gniazda głowicy do weryfikacji nowe uszczelnienia pompek i tandemu...
witam ja bym też postawił na zaworek zwrotny wprzy pompie paliwowej a sprawdzić można podpinając manometr do układu paiwowego i wszystko wyjdzie czy trzyma paliwo czy też ciśnienie spada . Pozdrawiam
Pytałem dziś parę mechaników i powiedzieli że to normalne ? że uszczelka się wysunie. Dziś pomiary były robione Prędkość obrotowa silnika 143 ------ ciśnienie zasilania paliwa 186/200kPa Prędkość obrotowa silnika 600 ------ ciśnienie zasilania paliwa 372kPa Zrównoważenie cylindrów Cyl1 / 8 Cyl2 / 4 Cyl3 /-4 Cyl4 /-1 Cyl5 / -10 Cyl6 /2 Dalej ciężko pali...
Witam serdecznie mam problem z golfem a mianowicie żeby odpalił musi pokręcić tak jak by ginęło mu ciśnienie w pompie wtryskowej i musiał sobie je nadrobić. Filtr paliwowy wymieniony i zaworek zwrotny też nowy paliwo się nie cofa. Czy możliwe jest że to zaworek w pompie od przelewu?? czy może coś innego proszę o podpowiedzi. Jak odpali wszystko jest...
Czy ten zaworek na dole pompy paliwa obok otworu zasysającego paliwo to jest jakiś zawór zwrotny? bo zastanawia mnie gdzie to ciśnienie z listwy ucieka. Witam ponownie pozwolicie że odpowiem sobie sam :D może się komuś przyda . Przyczyną było małe pękniecie wężyka łączącego zasilanie pompy z dekielkiem zamykajacym bak pod tylną kanapą . Temat zakmknięty.
Problemem jest cofające się do zbiornika paliwo i zapowietrzenie układu. Pompy LUK mają wewnątrz zaworek zwrotny - kulka i sprężynka. Pęknięcie sprężynki powoduje, że kulka nie trzyma ciśnienia paliwa w głowicy. Pierwszym objawem jest najczęściej nietrzymanie przy niskim stanie paliwa w zbiorniku. Dlaczego - czort wie. Potem ciężko pali przy mrozach....
Jeżeli dobrze pamiętam to nie jest zawór zwrotny tylko regulator ciśnienia wiec to co podpowiada Ci kolega to głupoty. Taki zaworek to można założyć aby paliwo sie nie cofało. Ople nie mają regulatora na listwie tylko właśnie w zbiorniku. Wiec to musi być zrobione dobrze aby uzyskać odpowiednie ciśnienie.
bardzo naciągana teoria...raczej nie możliwe, przy kręceniu rozrusznikiem takie ciśnienie? Czy usterka występuje przy próbie zapalania za każdym razie, czy dopiero po jakimś czasie jak auto postoii? Cofające się paliwo? wstawić na próbę zaworek zwrotny na przewodach, zobacz czy nie ma powietrza w przewodach paliwowych. Do sprawdzenia też standardowo...
Witam, Przedstawiam problem, Auto DAF XF E6 2014, po dłuższym postoju (około miesiąca) auto normalnie odpaliło i pojechało 70 km, kierowca się zatrzymał na parkingu, zgasił auto i już nie zapalił, kręcił i kręcił, aż zapalił i wrócił. Wcześniej, przed postojem, kierowca zgłaszał, że pod obciążeniem zapala się silnik na czerwono. Wymieniłem pompy, zawór...
Witam. Jeśli jest to kocioł gazowy to wyrzuciłbym trzy rzeczy na początku: - naczynie przelewowe (współczesne kotły gazowe do pracy wymagają ciśnienia ponad 1 bar, inaczej po prostu nie ruszą). Powinieneś wtedy zainstalować naczynie przeponowe i zrobić układ zamknięty. Wyjątkiem będzie sytuacja, gdy ten kocioł będzie stary jak węgiel i jemu to nie będzie...
Poradzę Ci abyś elektrozaworu nie montował przy wtryskach jezeli już to przed filtrem paliwa a również zwróć uwagę na ciśnienie w układzie paliwowym i jakie jest też pracy elektrozaworu-bardzo istotne,No i na końcu podpowiadam bardzo mocne zaciski i "0" możliwości zassania powietrza.Chyba jednak tę niespodziankę jest zrobić lepiej na przewodach elekt....
Odkręć przewód od nadmiaru którym paliwo wraca do zbiornika i zatkaj go palcem. Niech ktoś odpali samochód. Sprawdzisz czy jest różnica gdy zatykasz go palcem i gdy go nie zatykasz. Być może padł zaworek zwrotny i dlatego jest małe ciśnienie na listwie. Miałem już takie przypadki po wymianie zawrorka uspokoiło się. A to że paliwo wraca w przewodzie...
naprawde tu nie wygląda na nic innego jak cofające sie paliwo. Masz teraz przezroczyste węze to widac czy po postoju paliwo ciągle jest w wężach. Możesz jeszcze zastosowac zaworek zwrotny przed pompą wysokiego ciśnienia, Więcej można by zbaczyć jakby zmierzyć jak narasta ciśnienie podczas rozruchu. czy napewno jest to wina braku ciśnienia paliwa. Jeszcze...
A wężyki sprawdzales? Może jakaś nieszczelność, może powietrze zaciąga..albo jakiś zaworek zwrotny puszcza i paliwo się cofa po czasie.
Zawsze pierwsze uruchomienie silnika po postoju jest trudne. Silnik trzeba trochę pokręcić, żeby odpalił, a zaraz potem gasnie, chyba że mu na chwilkę przytrzymam pedał gazu około 1500-2000 obr.Po zwolnieniu gazu, silnik zaczyna pracować normalnie.Czyli zachowuje się tak, jakby mu brakowało na początku paliwa, czy co...? Słyszałem, że te silniki podobno...
Witam chciałbym skonsultować się w sprawie ww samochodu jego głównym problemem jest to iż po całej nocy trzeba 10 12 razy zakręcić rozrusznikiem żeby zagadal silnik 1.6 bodajże benzyna samochód 2012r chyba to nie moje tylko znajomego mechanik stwierdził że immobiliser nie łączy teraz tak samochód po całej nocy nie pali ale kiedy wpsykac plak do filtra...
Zastosowałem, ale pompka nie potrafi przepchać przez zaworek zwrotny. Tak jakby dawała za małe ciśnienie.
Witam, następujący problem mam z swoją bemka Ktoś doradzi co zrobić ? Może zna lepiej zasade działania? Tak to jest wg mojej wiedzy: #1 A u mnie wyglada to mniej wiecej tak : #2 Po podłączeniu na butelkach (przelewy z wtryskow rozlaczone i tylko wtryski do butelki (wylało minimalnie do niej); Wąż ktory oryginalnie się łaczy z przelewami do osobnej butelki...
Wracam z temat.. w nowym poście. Opisze od nowa. Daf 2014 E6, po dłuższym postoju odpalił bez problemu, pojechał 60km i przestał odpalać. Kilka sekund po zgaszeniu jeszcze jakoś odpali, natomiast już po kilku minutach trzeba pomóc mu pompką paliwa ewentualnie plakiem, Podmienione wtryski, wymienione obsady, zaworki zwrotne, smok paliwa pominiety prosto...
Piszesz, że wymieniłeś filtr paliwa, ale czy wymieniłeś go poprawnie? Tzn, czy przed odkręceniem obudowy i wyjęciem wkładu filtra, spuściłeś z obudowy całe paliwo przy użyciu zaworka spustowego, znajdującego się na dole obudowy filtra? Jeżeli tego nie zrobiłeś to możliwe, że zanieczyszczenia zatrzymywane przez główny filtr, przedostały się na pompę...
Witam. Mam problem z masterem. Sprawa dotyczy tego że gaśnie. Ma problem z paleniem ale jak zapali chodzi równo i po pewnym czasie zgaśnie z powodu braku paliwa w układzie. Gdy chodzi na wolnych obrotach to widać na przewodzie do filtra paliwa jak z paliwem leci powietrze pompka nie nabija pod ciśnieniem paliwa i po pewnym czasie jak chodzi silnik gaśnie...
Witam Nie wiem czy masz jeszcze ten problem , ale odpowiadam na wszelki wypadek. Mialem ten sam problem , samochód najpierw zgasl przy predkości pow. 120 km/h. a potem zaczął gasnąć przy dodawaniu gazu-zapalal bez problemu po odczekaniu parunastu sekund - komp. wyświetlal błąd P1130 !! - czyli wg instrukcji serwisowej 1-zbyt niskie ciśnienie na listwie....
Szukaj wycieku Zamontuj zaworek zwrotny Ale paliwo nie schodzi,w przewodach tych od filtra do pompy nie widać powietrza aby coś coby wskazywało na zapowietrzanie się układu,pompka elektryczna podaję paliwo
Obstawiam niskie ciśnienie paliwa. "Cofa" Ci się benzyna. Sprawdź filtr paliwa i zaworek zwrotny.
Jak ona powinna pracować, przy włączonym zapłonie, czy dopiero po rozruchu silnika Pompa wtryswkowa VP44 aby prawidłowo działać, musi osiągnąć wewnętrzne ciśnienie rzędu 18-24 bary dzięki wbudowanej pompce łopatkowej. Ale do tego musi mieć jednak podane z wyprzedzeniem paliwo pod ciśnieniem rzędu 0,5 bara, więc pompka wstępna pracuje od razu po włączeniu...
W obudowie ręcznej pompki są dwa zaworki które robią za zawór zwrotny. Obejrzyj ich działanie.
A po takim dłuższym postoju sprawdź odpinając przewód zasilający paliwa (ten przy przepustnicy) czy paliwo pojawia się od razu po przekręceniu kluczyka na raz. Czy trzeba kilka razy przekręcić stacyjkę. Odepnij wąż i włóż do jakiejś butelki. Ciśnienie może być. Ale paliwo może Ci się np cofać, choć w pompie są zaworki zwrotne. W książce Zembrowicza...
Posiadam Reneault Scenic, rocznik 2001, po liftingu, silnik 2.0 benzyna/gaz, akumulator nowy, rozrusznik kręci bardzo dobrze. Jeżdżę nim rok czasu, do tej pory nie było problemu z odpalaniem silnika. W tej chwil rano przy odpalaniu trzeba dłuższy czas kręcić rozrusznikiem żeby odpalił, potem w ciągu dnia odpala już normalnie. Moje pytanie brzmi czy...
Minimalne ciśnienie w pompie na wolnych obrotach musisz mieć powyżej 0,5 bara. Sam zawór przelewowy nie pomoże jeśli go wymieniałeś, on utrzymuje to minimalne ciśnienie. Masz zaworki zwrotne w pompie zasilającej. Odpływ paliwa to albo właśnie te zaworki albo nieszczelny układ. Kolega zwrócił mi uwagę, że dałem D z tym ciśnieniem. Oczywiście, że tak....
Przepraszam, że post pod postem. Zacięty był zaworek w pompie wstępnej, przeczyściłem i teraz na wolnych obrotach jest 4,5 bara na pompie wstępnej, więc ok. Zauważyłem, że np na 3 biegu jak wcisnę gaz do końca, to dochodzi do 3 tyś obrotów i nie chce dalej przyśpieszać. Jak wciskam gaz powoli to wchodzi na ponad 4,5 tyś. Maksymalne ciśnienie jakie mi...
Witam Proszę o pomoc , [ MAN z silnikiem COMMN RAIL D 20 ]również wyświetla się błąd EDC 03778-10 , oczywiście autem daje się jeździć , tyle że przy zmianie biegów jest chwila namysłu aby silnik dostał swoją moc . Ale ostatnio doszedł jeszcze jeden problem , a mianowicie problem z odpalaniem , wystarczy żeby mama pozostawić na około 1 godź. . Aby go...
Witam. Mam taki problem. Autko zgasło i nie odpala. Podejrzewam problem z pompą Lucasa. Na wtryski po odkręceniu przewodów wysokiego ciśnienia idzie pare kropel paliwa. Na zaworku zwrotnym też zero ciśnienia. Z elektrozaworu wyjąłem tłoczek (choć działa) czyli zasilanie paliwa jest, a i tak nie odpali. Możliwe że padła pompa na wszystkie 4 sekcje ??
Dwa zaworki jeszcze wystepują przy podstawie filtra. Witam Te już są przelewowe (utrzymują ciśnienie)
Mam problem z claasem arionem 430 z silnikiem john deera, gdy jest zimny rano musi długo pokręcić by odpalić jak już odpali chodzi równo ma moc nie dymi. W silniku zostały zbadane wtryski, wymienione filtry, cała instalacja paliwowa nowe uszczelnienia sprawdzona pompka zasilająca (mechaniczna), został zamontowany zaworek zwrotny paliwa, zmierzone zostało...
Strasznie skomplikowałeś sprawę oczywistą. Po co ciśnienie w pompie wtryskowej gdy silnik nie pracuje? Po co ciśnienie w pompie gdy silnik pracuje? Ten zaworek ma tylko zabezpieczyć pompę na postoju ciągnika przed powrotem paliwa do baku i zapowietrzeniu układu. Zaworki w pompie jeden otwiera podciśnienie wytworzone przez tłoczysko pompy a drygi przez...
A więc tak: od zbiornika do pompy drożność jest sprawdzona, nic nie jest zatkane. Jak pompuje ręczną pompką to słyszę jak wraca paliwo do baku przelewem. Jak zgaśnie pompujesz ręczna pompką, to od razu jest opór czy puste pompowanie? Zawsze muszę tak ze 3 razy ruszyć ręczną żebym poczuł opór, czy to jest normalne? Zaworek zwrotny na pompie wtryskowej...
Zapewne pompka w zbiorniku podaje za słabe ciśnienie. Należy wymienić pompkę, a jeżeli nie pomoże to zakupić zaworek zwrotny i zamontować przed przepustnicą układu wtryskowego. Miałem podobny przypadek u kolegi. Ciśnienie było za niskie, winna była pompka. Po jej rozłożeniu, okazało się że szczotki zdarły komutator i były zbyt niskie obroty. Warto również...
Witam zakupiłem Picasso 1.6 HDI 2010r.Mam problem z układem paliwowym dokładnie z tym że robi się jakieś ciśnienie i wylatuje wężyk od powrotów lub tez otwiera się gruszka. Wymieniłem wszystkie wężyki powrotne zaworek zwrotny. Sprawdziłem drożność układu powrotu paliwa wszystko oki. Nie wiem gdzie dalej szukać. Czy ktoś miał może taki przypadek?
Witam! Ja w swoim Scenicu (1,9 DTI): 1) zrezygnowałem z oryginalnych przewodów łączących filtr powietrza z pompą paliwową, 2) zamontowałem zaworek zwrotny przed pompą wtryskową (myślałem, że paliwo wraca do zbiornika), 3) wymieniłem zaworek pokazany na fotce wcześniej (z tego co wiem, to on utrzymuje pewne ciśnienie w pompie). Dopiero po zabiegu nr...
Witam Znów. Zmieniłem mechanika Który mówi, że paliwo cofa się powrotem Ciśnienie na listwie wynosi 1,8 Bara !!! Wie może co jest tego sprawą Pompa wymieniona na drugą regulator brzęczy Błąd jest tylko przepływki ale ona nie ma nic wspólnego. Auto stało ok 3 miesięcy, Mechanik mówi,że to wina zaworka zwrotnego w pompie. Jak wy sądzicie?
Witam po długiej przerwie... Problem nadal istnieje lecz mam już bardziej sprecyzowany kierunek błędu. Zapowietrzenie mimo wszystko wynika gdzieś z baku..., dziwne bo gdy stosowałem zaworki przy filtrze na próbę to nic nie wykazały... Auto odpala bez problemu kiedy nie ma korka wlewu, wychodzi na to, że paliwo się cofa. Przeglądając schematy natrafiłem,...
Witam. Chcę zapytać jaka jest rola "zaworka" na obudowie/uchwycie dla filtra paliwa w dieslu (w tym wypadku jest to 1.9 JTD fiata). Do filtra dochodzą trzy wężyki: dopływ od elektrycznej pompki w baku, odpływ do pompy CR i trzeci wężyk, który dalej łączy się z powrotami z pompy CR oraz wtrysków. Ten ostatni wężyk w miejscu połączenia z obudową filtra...
Witam, mam bardzo podobny problem ze scania 440 hpi 04r. Od jakiegoś czasu auto zaczęło strasznie źle rano zapalć, jak zapali po 10 - 15 sekundach kręcenia rozrusznikiem, to strasznie szatkuje i zakopci przez parę sekund. Jakieś pół roku temu wymieniłem zaworek na listwie, pod filtrem, wszystkie bebechy z czerwonego zaworku (gaszenia), pompę paliwa...
Cześć. Posiadamy autko dla seniora JDM ALBIZIA. Padł w nim silnik i został zastąpiony SERCEM z suzuki Burgman uh125 2010r wtrysk. Problem jest z gaśnięciem auta. Zbiornik paliwa jest bez wielmożności zamontowania pompki w środku. Dlatego oryginalna pompka została zmodyfikowana i umieszczona przy silniku. https://obrazki.elektroda.pl/7336998600_...
Dobra Panowie. Nowy objaw. Wymieniłem dla świętego spokoju, przewody paliwa zasilające, ogólnie trzymały się na słowo honoru, a na powrót niestety brakło funduszy... Zamontowałem na przewodzie dodatkowy zaworek zwrotny, bo miałem wrażenie, że ten z pompy nie trzyma. Dalej nie odpala. I Objaw(ciekawostka) Samochód gdy jest kręcony kopci z wydechu, to...
sprawdż cisnienie paliwa i zaworek zwrotny ps. elektrit ma rację
Pompka w zbiorniku załącza sie na góra 5 sekund,ciśnienie w pompie podającej wtedy wzrasta do 0,5 bara,ale jak przestanie chodzić ta w zbiorniku o spada do 0. Nie ma utrzymania ciśnienia w układzie poza pompą podająca,rozbierałem ją myślałem że jest w niej jakiś zawór zwrotny,jest tam zaworek ale przelewowy według pomiaru to otwiera się przy około 8...
A jak wykręciłem filtr paliwo to zeszło paliowo i było słychać jak do zbiornika wraca tak powino być czy nie ma tam jakiegoś zaworku zwrotnego.
Ta źle złożona zwolnica jest na czasie bo przypomina pisankę. :D Silnik nie powinien długo kręcić. Powinien palić od strzała. Jeśli kręci długo to na początek spróbuj przepompować pompką ręczną. (Oczywiście kąt wtrysku, ciśnienie sprężania.) Może schodzi paliwo z instalacji. Niby nie powinno ale czasem tak się dzieje. W sumie dobry pomysł - spróbuję....
Przewodów nie sprawdzałem jeszcze Nw czy ma to coś do rzeczy że na przewodzie przy filtrze paliwa jest zaworek zwrotny.I na zaworze ciśnienia na pąpie były założone dodatkowe podkładki na dławiku ale wyjecie ich nic nie zmieniło
Jeśli masz miarkę uszkodzoną to musisz taką na chwilę pożyczyć od takiego samego samochodu, silnika i swoją na wzór tamtej wytrasować, obstalować, czy lepiej powiedzieć, wymierzyć i koniec Twojego problemu z olejem. Drugi twój kłopot z zapalaniem, podejżewam powietrze w układzie zasilania w paliwo, lub nie trzyma zaworek zwrotny na filtrze paliwa /...
Witam chrysler 300C crd 2008 po postoju przez noc ma trudności w odpalaniu tzn muszę go przepompować dłużej paliwem ,gdy przekrece kluczyk zaraz po zgaśnięciu kontrolki świec żarowych długo kręci ,tak jakby uciekali paliwo pompę wymieniłem 2 x ,zaworek zwrotny też był i nie pomogło, czy może to być jeden z czujników ciśnienia paliwa na listwie ? Zaznaczę...
Gdyby podać mu grawitacyjnie do filtra paliwo z wysoko umieszczonej bańki aby zobaczyć jak się będzie zachowywał. Koszt uszczelki nieduży, rozważ wymianę bo wyciek wcale nie musi być widoczny. Wewnętrzne ciśnienie w pompie podczas pracy może ją uszczelniać. Dodano po 5 Jeszcze jedno. W Oplowskim systemie oprócz nieszczęsnych uszczelnień trawersów których...
Podłącze się do tematu. Pacjent ten sam. Robiony był silnik, założone nowe wtryski i latała jak nowa. po dwóch miesiącach osłabła, pali 45 litrów i odpala tak jakby była zapowietrzona. Po takim odpalaniu pojawia się błąd czujnika koła zamachowego, kable sprawdzone i tak czujnik wymieniony. Mierzone ciśnienie na wyjściu z filtrów od 2-4 bar i skacze...
Zaworek zwrotny na pompie CR wymieniony razem z regulatorem ciśnienia paliwa na pompie. Niestety bez poprawy
Witam, mam problem z autem marki fiat Albea 2006r. Silnik w tym aucie to 1.2 benzyna z symbolicznym przebiegiem poniżej 60tys km od nowości. Problem Polega na tym iż auto gdy zimne gaśnie po odpaleniu , gdy ponownie odpalam auto wszystko jest już później dobrze - zdarza się czasem że gaśnie 2 razy nie więcej... Zrobiona diagnostyka fiatowskim FES-em,...
Witam! Mam problem z moim Golfem 4 1.4 16v. Auto po nocy, lub po kilkugodzinnym postoju odpala zawsze za drugim ostatnio nawet trzecim razem. Przekręcam kluczyk, kręcę, nic. Przekręcam kluczyk po raz drugi, auto odpala od strzała. VCDS nie pokazuje błędów. Sprawdzony czujnik temperatury i podmieniony na inny, sprawdzona wiązka od czujnika, niestety,...
Witam. Może komuś poniższy post pomoże. Miałem problemy z odpalaniem (jak w temacie). Chciałem się podzielić swoją wiedzą na ten temat i doświadczeniami, bo rozwiązałem problem definitywnie. Otóż, co zrobiłem w samochodzie po kolei, co miało pomóc a tak naprawdę po każdej naprawie problem pozostawał: 1. zregenerowałem wtryski i założyłem nowe uszczelki...
Sprawdzić wtryskiwacze po takim przebiegu prawdopodobnie złom.Pompa wtryskowa prawdopodobnie do regeneracji. A po co? Jak chodzi normalnie to nic nie rób.Jeżdzić.Pewnie się nie powtórzy. To pompa rozdzielaczowa.Pewnie sie zaworek zwrotny zawieszał troche i nie szło zgasic bo wzrosło cisnienie paliwa pod zaworem gaszenia,albo nieszczelny i przy wzroście...
Witam, wiem że podobnych postów było juz kilka, lecz nic sensownego nie znalazłem. Mam problem z fordem focusem 1.8 tdci 2002 rok, jest tak ze czasami pare dni odpala bez problemu a czasami nic, można krecic i kręcic i wgl nie odpala, aż dopiero wyciagne z bagażnika banke z ropą i wężyk z ręczną pompka do paliwa, i podłącze pod wejscie do filtra podpompuje...
Widzę Panowie tu ostra wymianę zdań zaliczyli . wszystko chyba przez mój pośpiech w czasie pisania postu . Ten ford to był TDCI . Ale to wyjaśniłem . CO do kolegi który tam pisał ,żebym oddał do warsztatu,to będzie taniej. Ford właśnie trafił z 4 innych warsztatów xD. Sprawdziłem go pod względem zaworów regulujących ciśnienie i czujnik ciśnienia także...
Dzięki za odpowiedź, Spadające ciśnienie na listwie czyli pompa ? :) dziwne tylko że raz jest okej innym razem nie, jak trochę polatam to nie gaśnie, dopiero w trasie podczas większych obciążeń, natomiast zimny gaśnie co jakiś czas. Umówiony już jestem z mechanikiem na 1 października. Co do odpalania na zimnym strasznie długo muszę kręcić tak jak by...
Witam serdecznie. Panowie wiem że są i czytałem wiele postów na ten temat aczkolwiek nie zbliżyłem się do rozwiązania problemu. Kia nie pali na zimnym silniku (w chłodniejsze dni w lato zaś pali nawet dobrze) odpala tylko przy użyciu startera (plak itp.) Gdy odpali trzeba podkręcić na ssaniu delikatnie by nie zgasła (jak się rozgrzeje już nie gaśnie)...
no tak. nie napisałem marki auta, chodzi mi o silnik i jego lipne działanie. założyłem regenerowaną głowice. pompki zostały stare BJ, wchodziły bardzo ciężko w nowe gniazda i na nowych uszczelniaczach. Na początku zaczął się problem z nierówną pracą silnika najbardziej zauważalne jak się silnik rozgrzał i przy załączeniu EGR, wtedy zaczyna równomiernie...
Mała aktualizacja: Po wymianie akumulatorów, podstawy filtrów wraz z filtrami, smoka w zbiorniku, zaworku zwrotnego i zaworku odpowietrzającego w głowicy, pompy paliwa niskiego ciśnienia oraz obsad pompowtrysków zostało wykluczone problemy z układem paliwowym. Najprawdopodobniej usterka ma podłoże w wiązce elektrycznej pojazdu. Pojazd nie zapali nawet...
Może się paliwo cofa ? Załóz zaworek zwrotny. Jest założony zaworek zwrotny a gdzie musi być? na zasilaniu od filtra? Dodano po 11 Świece, kompresja, źle ustawiona pompa lub uszkodzona, problem z dolotem powietrza. Według mnie do sprawdzenia to wszystko. W takim przypadku dobrze też sprawdzić cisninienie na zimno I porównać ewentualne rozbieżności....
Witam wszystkich forumowiczów. :D Mam problem z moim golfem tak jak w tytule. Przeszukałem forum i nic nie znalazłem co by mogło mi pomóc w rozwiązaniu problemu. Mianowicie golfik ma spore problemy z odpaleniem na mrozie, a nawet przy temperaturach bliskich 0. Od razu zajrzałem do filtra paliwa, powietrza i świec żarowych i wszystko w porządku. Paliwo...
witam, chciałbym wznowić post. Mam identyczny problem, mam 2.0 tdi bmr 170 km. kręci jak na załączonym filmie. silnik długo się kręci, im mniejsza temperatura tym gorzej odpala. Jak nie rozładuje akumulatora to odpala i gaśnie. Jak zaskoczy to trzepie silnikiem. W samochodzie została wymieniona pompa vacum, sprawdzone pompowtryski i ciśnienie na cylindrach...
Witajcie, w mojej Renówce od czasu do czasu zapala w trakcie jazdy komunikat "Usterka zasilania olejem napędowym" po czym auto słabnie, ale wszystko po chwili wraca do normy, druga część problemu jest znacznie bardziej dokuczliwa ponieważ gdy auto stoi dłuższy czas nie można go zapalić, dopiero podniesienie kabiny i napompowanie paliwa ręcznie pomaga...
do tego pompka paliwa chodzi bardzo cicho, wcześniej było ją słychać a tera tylko czuć lekkie wibrowanie i czasami tyko głosniej pochodzi. Bardzo możliwe, że pompka paliwa jest uszkodzona i nie wytwarza ciśnienia. W Jetforce miałem tak, że pompka paliwa nabijała ciśnienie, ale po wyłączeniu pompy gubiła ciśnienie, prawdopodobnie zaworkami zwrotnymi....
Przychodzi zima i mrozy to zaczynają wychodzić te perełki z 100 tyś przebiegu :P a na poważnie. Jeżeli auto na ciepłym zapala i pracuje ok i bez dymienia to aby zapalało bez problemu trzeba: -ciśnienie sprężania, najprostrza rzecz do sprawdzenia a powie nam dużo o kondycji silnika -świece żarowe, sprawdza się albo opór albo grzanie na wymontowanej,...
Witam Mam nadzieje że ktoś z was miał podobny problem i ma na to rade, mianowicie Ursus miał robiony remont pierścienie, głowica(prowadnice zawory,planowanie), pompa olejowa remont był spowodowany małym ciśnieniem oleju i wyrzucaniem oleju z miarki co się później okazało jeden tłok był pęknięty, po naprawie wszystko w porządku, ciśnienie ok i reszta,...
Witam Może jestem nowy i zakładam nowy temat ale takiego problemu nie znalazłem. Auto w temperaturze ok 20 stopni pali bez problemu,poniżej zaczynają się schody. Po prostu odpala i natychmiast gaśnie... Co sprawdziłem: 1.czujnik temperatury-jest ok.(nawet podłączałem nowy oryginalny) 2.świece - były dwie spalone - wymieniłem wszystkie cztery (nie mają...
czy przewody paliwowe "przypływ i odpływ"w pompie vp44 są przykręcane śrubami przelotowymi czy w tych śrubach są zaworki zwrotne - czyli zawór regulacji ciśnienia i zawór przelewowy, bo jeśli są zaworki to też może być przyczyna że paliwo "ucieka" ?????
Sprawdziłbym ciśnienie sprężania - to mówi wszystko o silniku diesla. Dopiero jak ciśnienie byłoby nie mniejsze jak 28-29 barów, sprawdziłbym: - czy statyczny kąt wyprzedzenia wtrysku jest prawidłowy, - czy dawka rozruchowa wtrysku jest ok (pompa wtryskowa). Warto sprawdzić czy się nie zapowietrza, bo temperatura 0 stopni to jest jeszcze całkiem ciepło...
Piszesz,że "sytuacja powtarza się na dwóch pompach wtryskowych". Sprawdz zawór zwrotny paliwa na pompie wtryskowej lub go wymień może on nie utrzymuje ciśnienia. Spróbuj pod pompować paliwo pompką ręczną przed odpaleniem silnika i zwróć uwagę czy słychać brzęczenie zaworka zwrotnego .
Witam Postaram się opisać mój problem: samochód opel vectra 2.0 diesel rocznik 1997 kila dni temu auto zwyczajnie mi zgasło, po podłączeniu komputera nie wykazało żadnych błędów, odkręciłem przewody od wtrysków i odpowietrzyłem pompę, odpaliłem i chodził, po zgaszeniu silnika wystarczy czas 2 min i robi to samo tz odpali chodzi 10 sek i gaśnie trzeba...
układy wtryskowe z elektryczną pompką paliwa utrzymują stałe ciśnienie w układzie - do rdzewienia potrzebny jest tlen, jeżeli jest paliwo to tlenu nie ma... filtr jest po to żeby zatrzymywać syf a nie produkować... Stosuje się systemy z powrotem i bez powrotu. W systemach z powrotem, po pewnym czasie zaworki zwrotne przestają spełniać swoją rolę i...
Absolutnie nie rób. Masz pompkę elektryczną i wtrysk paliwa. Punto też miało pompkę elektryczną w baku i monowtrysk. Moim zdaniem kolega powinien kierować się tym: 1. założyć zaworek zwrotny 2. sprawdzić szczelność w całym układzie zasilania (poprawić zaciśki węży paliwowych) 3. sprawdzić filtr paliwa 4. sprawdzić odpowietrzenie baku paliwa (jak przewodów...
Witam! Piszę bo już brakuje mi pomysłów. Auto po remoncie głowicy i wymianie rozrządu. Po poskładaniu wszystkiego do kupy problem z odpaleniem. Po podłączeniu przez kabel i program Multi Ecu Scan podczas kręcenia rozrusznikiem ciśnienie wzrastało do ok 190 bar lecz nadal nie odpalał po odpięciu kostki z jednego wtryskiwacza odpalał gdyż cisnienie delikatnie...
Dzięki za podpowiedź grzesty! Juz o tym myślałem na etapie poszukiwań "po omacku", jak tylko zorientowałem się, że przekaźnik zadziała po dotknieciu z boku masą na nóżkę. Jest tylko jedno ale: jeżeli sterownik podaje tę masę tylko przez chwilę to może jest tego jakiś powód? Czy nic nie zesmaży się dalej jeżeli masę podepnę na stałe, w końcu to i sterownik...
https://youtu.be/OJsJ-IY_BQ0?si=iNu37zgj... podpiąłem pod rozruch, nadal to samo, czyli rozrusznik wykluczyć można, i założyłem zaworek zwrotny przed filtrem, nic to nie dało.
Wymieniłem 1. sony lambda 2. przepustnicę 3. przepływomierz 4. czujnik ciśnienia 5. czujniki na kolektorze ssącym ( par paliwa i ciśnienia kolektora) 6. sprawdziłem działanie zaworu zwrotnego turbina przewód ssący łącznie z wymianą zaworka sterującego 7. świece 8. cewki 8. katalizatory 9. zawór regulacji zmiennych faz rozrządu Kolektor ssący nie zawalony...
(at) Leonidas twoja konstrukcja daje duże możliwości regulacyjne. W trójniku zamiast korka daj maleńki zaworek spustowy np. z chłodnicy ciągnika rolniczego. Koszt 5 zł. Na wejściu oleju do reduktora ciśnienia dam paliwowy zaworek zwrotny / 20zł/ zapobiegnie to cofaniu się oleju i zapowietrzaniu przepływowej nagrzewnicy.Zastanawiam się czy w górnej nakrętce...
Witam serdecznie, wiele jest tematów dotyczących gaśnięcia silnika. Lecz nie znalazłem jednoznacznej odpowiedzi. Auto to Peugeot Partner 2001 rok z silnikiem 2.0 HDi. Auto zaczęło gasnąć po wymianie filtra paliwa. Wyciągnąłem regulator ciśnienia paliwa który siedzi na pompie i go wyczyścilem. Efekt był dobry ale tylko na jeden dzień. Następnie zabrałem...
Trzeba się dowiedzieć czy paliwo się cofa czy też pompa nie trzyma wewnętrznego ciśnienia. Czyli zakładasz na zasilanie zaworek zwrotny, jak nie pomoże to pompa.
Zakładam, że jest to silnik wolnossący na Boschu, a nie Lucas Epic (lub - nie daj Boże CAV Lucas). Skoro już ci kręci szybciutko, pozostają generalnie dwie opcje: - układ wtryskowy - ciśnienie sprężania Zanim zaczniesz szarpać się z układem paliwowym, sprawdź ciśnienie sprężania. Trzeba wyjąć wtryskiwacze (nie ma świec żarowych), więc jest okazja do...
Witam po dłuższej nieobecności :) Nabyłem pojazd marki Opel -model Sintra - Silnik 2.2 dth (x22). Problem polega na tym iż auto ma ogromne problemy z rozuchem na zimym oraz ciepłym silniku... Aby uruchomić autko muszę kręcić kilka minut z rana kilkukrotnie, po odpaleniu (i w trakcie kręcenia) jest siwy dym- po odpaleniu zaraz zanika i jest ok. Ciepły...
Witaj ponownie :cry: Była nie była pompa paliwowa, temat przerabiany wielokrotnie. Na odległość porady :D Znalazłeś winowajce i nie mów, że nie usunąłeś usterki. :D Żartuje, przepraszam. Nie sprawdziłeś zasilania na kostce a szkoda, bo widzisz jest taki problem :D że to nie tedy ma wracać paliwo i nie jest dziwne, że nie mogłeś wdmuchnąć powietrza,...
Szukaj nieszczelności w przewodach niskiego ciśnienia, albo zamontuj zaworek zwrotny
Witam. Mam problem z układem paliwowym w R75 z 2002r CDT. Paliwo z pompy przy samym baku lecie bardzo mocno - natomiast przy drugiej pompie kolo akumulatora już znacznie słabiej - okazało się ze spora cześć wraca do baku. Przejrzałem wczoraj cały okład, nic nie jest zagniecione ani zapchane. Dziś wymontowałem zaworek lub dławik paliwa, który widać na...
A jak nie cisnienie to zaworek który trzyma paliwo w układzie (zaworek zwrotny bodajże tak to sie nazywa)
Ciśnienie ustawiłem na 5 barów, a zbiornik ze 250 litrów mam, po drodze nie było nigdzie słychać wycieków, dopiero po chwili zaczęło korkiem wlewu oleju uciekać powietrze no i miarką wywaliło ten olej. Już się bałem, że powietrze nie powinno dojść do miski olejowej. A co do ciśnienia paliwa to po wyrzuceniu włożonego przez mechanika nieorginalnego zaworka...
zaworek zwrotny paliwo zaworek zwrotny zaworek zwrotny paliwo peugeot
kontrolka stanu oleju audio cambridge plastik przekładnia
akumulator samochód zabawka samsung wf70f5e0w2w
Epson L3251 drukuje na zielono - brak brązowego i różowego Brak komunikacji ze sterownikiem hamulca w Renault Laguna 2