Uszczelniacze zaworow .Przebieg?
sprawdz cisnienie na cylindrach,nastepnie wlej przed nastepnym pomiarem troche oleju do cylindra przed nastepnym pomiarem cisnienia .Porownaj cisnienia ,jezeli sa rozne to problem tkwi w pierscieniach. Jezeli cisnienia pomiaru bez oleju i z olejem nie roznia sie lub roznia sie nieznacznie to problem lezy w prowadnicach i uszczelniaczach zaworow
Rozbieralem kiedys silnik od Zastawy bo bral mi olej. Przed robota radzilbym ci pomierzyc cisnienie sprezania na rozgrzanym silniku - wykaze ktory cylinder jest najslabszy i ten trza dokladniej skontrolowac. Moze byc konieczny szlif cylindrow. Zwroc tez uwage na uszczelniacze zaworow - wlasnie one byly w moim przypadku przyczyna nadmiernego zuzycia...
To jeszcze sprawdz cisnienie w cylindrach to ci wytlumaczy czy pierscienie czy uszczelniacze zaworow
Prowadnice ponoc dobre tak stwierdzil pan silnikowiec komplet nowych zaworow 16 i uszczelniacze
Dzieki kkknc. Miales racje. To uszczelka. Zrobilem szlif zalozylem grubsza uszczelke i chodzi. A czy przy okazji robienia szlifu trzeba wymieniac te uszczelniacze zaworow? Alb
Uszczelniacze zaworow zakończyły żywot.
Ogolniecto jak skladalem zageszczarke to na końcu zobaczyłem że nie ma jednego uszczelniacza zaworow.... pewnie błąd fabryczny...wiec myslalem ze to bedzie to... kupilem zalozylem i to samo.... no ale wymieniłem tylko jeden patrząc za zawory to ten po lewej
to mi wyglada na uszczelniacze zaworow
witam Naprawialem taki silnik dwukrotnie takie same objawy jak u ciebie , po przebiegu ok 150 tys km wypalil sie zawor na 3 cylindrze co bylo powodem braku cisnienia . Po wymianie silnik zaczal pracowac w miare normalnie jednak wymiana swiec (ale tylko zalecany zamiennik lub oryginal zadna polska iskra platinum tu sie nie nada ) filtra paliwa , czyszczenie...
jesli nie widac wyciekow to najpropodobniej nie ma tez przedmuchow w ukladzie tlok-cylinder..(to najlepiej jednak sprawdzic manometrem-pomiar cisnienia w cylindrze).Stawiam na uszczelniacze zaworow...
Diagnoza jest taka czujnik jest ok, powodem dymienia sa uszczelniacze zaworow dlatego pewnie tez takie wysokie cisnienie.
uszczelniacze zaworow wymienione cala glowice regenerowalem bo tez tak gdzies czytalem ze to niby moze dymic od tego .
Ja mam dokładnie to samo (1.8 ADR 1997). Poza tym jeszcze przy rozruchu trzeba trochę pokręcić jak zimny. Wymieniłem już sporo rzeczy, ale bez skutku. Filtry, swiece, kable WN, przepustnica, przepływomierz, czujnik temp., termostat, pompę paliwa, zawór odpowietrzania zbiornika (syczało koło korka), kompletny rozrząd, uszczelka pod pokrywą zaworow, uszczelniacze...
przy kazdej rozbiorce silnika i takim remoncie to przydalo by mu sie wymienic uszczelniacze zaworow jestem pewny na 100% tak samo mialem w polonezie
po dluzszej obserwacji zauwazam ubycie oleju silnikowego, jak mozna rozpoznac wade : pierścieni tłokowych uszczelniacze zaworow czy moze cos innego?
Da się wymienić uszczelniacze bez zdejmowania głowicy: http://forum.samnaprawiam.com/wymiana-us...
benzynowy czy diesel? Bierze olej? Jesli benzyniak i dymienie spowodowane paleniem oleju, a pierscienie napewno OK, to moze jeszcze brac olej przez uszczelniacze zaworow.
czesc jestem nowy mam bmw e34 z 94 roku 3.0 v8 w gazie mam problem z silnikiem zaczene od poczatku zajechalem do mechanika poniewaz buja na wolnych obrotach i odkryl ze prawdopodobnie jest to uszczelka kolektora ssacego jak pryskal plynem do mycia gaznikow to praca sie wyrownywala. zmenilem uszczelki pokryw zaworow uszczelniacze swiec swiece te kapturki...
Uszczelniacze na trzonkach zaworow do wymiany a i kompresje przy okazji dobrze bylo by sprawdzic.Turbina?
Hmm bierze olej i tyle ale nie powiem ktoredy bo nie jestem Anatolijem Kaszpirowskim :) Podejrzewam uszczelniacze zaworow. W normalnych samochodach jest okolo 0.1l na 10 000km. Proponuje sie przyjrzec powazniej temu bo jak by nie bylo jet to "paranormal". Powodzenia w walce.
Zgadzam sie ze nietrzeba docierac zaworow zwlaszcza ze wymiana uszczelniaczy ma na celu zredukowanie spalania uleju.
drauga rzecz : czarny nagar na tlokach to wynik nieszczelnych uszczelniaczy zaworow( np gumki popoekaly i olej dostal sie do srodka) czy poszly pierscienie na tlokach ? czym najlepiej usunac nagar ?
Przy nieszczelnych pierscieniach lub uszczelniaczach zaworow olej dostaje sie do komory spalania i ulatnia sie w postaci dymku z rury wydechowej...a w misce olejowej jest go coraz mniej...
Wymiana komputera rozwiazala problem jednak silnik w niedlugim czasie zaczal pracowac bardzo nierowno - najprawdopodobniej pierscienie tlokowe i uszczelniacze zaworow do wymiany ale to juz tematy na inne posty :) Dziekuje za wszystkie sugestie - temat uwazam na zamkniety adamdn
Zauważyłem też efekt mleka pod korkiem wlewu oleju, oraz wydmuch przy włączonym silniku. Ubywa też nieznacznie wody w zbiorniczku wyrównawczym. Przynajmniej nalezalo by sciagnac glowice.Sprawdzic szczelnosc,splanowac,wymienic uszczelke i uszczelniacze zaworow.
nie wiem jak w bydgoszczy ale w krakowie to świetna cena :) oddanie głowicy do zakładu ktory tylko sie tym zajmuje i daje gwarancje to wydatek zaczynajacy sie od 400zł (planowaie, spr. szczelnosci, docieranie zaworow, wymiana uszczelniaczy) do tego dolicz robocizne i czesci... za te 5 stów to przypuszczam ze wymieni tylko uszczelke, ewentualnie uszczelniacze...
Uszczelkę pod głowicą wymieniłem Tylko uszczelke? Jesli tak, to zacznij od poczatku. Glowica sprawdzona (plaszczyzna i szczejnosc)? Dym, to najczesciej spalanie oleju przez zuzyte uszczelniacze zaworow. Jesli jezdziles tak dluzej, to pewnie padla sonda lambda i stad duze spalanie.
dokrecanie glowicy po 1000km to bzdura .dokladne planowanie przy okazji sprswdzenie szczelnosci zaworow i uszczelniaczy dokladne usuniecie resztek starej uszczelki delikatnie papierem 120 z bloku wydmuchanie oleju i wody z otworow na sruby da porzadany efekt .ja nie zmieniam srob na nowe dokladnie czyszcze gwinty wkecam bez oliwy smaru itp z zachowaniem...
Dzisiaj po resecie kompa w polonezie i ustawieniu go na nowo wyjechałem i po paru kółkach wszystko wyglada ze jest w porzadku. Jedynie co było źle to zablokowany zacisk tylnego koła - reczny nie puscił. Wymienie linke, wyczyszcze zaciski i wszystko powinno byc ok. Jesli cos wyjdzie w czasie dalszej jazdy napewno dam znać. Oddam go jeszcze do mechanika...
Mam problem gdyz bierze mi olej. Od jakiegos czasu zaowazylem tez ze nie odpala juz tak lekko jak wczesniej i przy tym gdy postoi dzien czy noc widac jak pusci bialy dymek. Czy to bedzie spowodowane uszczelka pod glowica czy moze uszczelniaczami zaworow? Z gory dzieki
a ja poldkiem przejeczalem na gazie ok 250000 no fakt przy 100tys wymienilem panewki ,pierscienie i uszczelniacze zaworow ale cala ta impreza mnie kosztowala 200zl. cyka az milo ps poldek mial zalozony gaz od samego poczatku spadek mocy, to zalezy jak kto ustawi
Witam. Jestem na etapie wymiany uszczelniaczy zaworow postanowilem wymienic tez uszczelke pod glowica. Po sciagnieciu glowicy nalalem benzyny do tlokow ku mojemu zdziwieniu wszystko splynelo po okolo 20 min do silnika tak ma byc czy do wymiany sa juz pierscienie itp. Auto jak dlamnue chdzi normalnie przebieg okolo 500000?
Witam wszystkich! Chciałbym prosił o pomoc w rozwiązaniu problemu. Silnik strasznie kopci i pluje olejem z wydechu. Najwięcej kopci przy dodaniu gazu i jeździe na wyższych obrotach. Przez zawór wydechowy idzie masa oleju, aż kapie. Jest to silnik z junaka 901 - 139fmb przerobiony na 125 cm. Tak poza tym to chodzi ładnie, ma moc, nie dusi... Wymieniłem...
Nie dawno co robiłem remont silnika na samochodzie rozbierając wszystko do gołego bloku z wałem)) czyściłem wszystkie czesci po nagarze który wystąpił poprzez nie szczelność uszczelniaczy zaworow. Jak te Błedy były przed remontem to zostały i po. Jedyny plus tego że silnik działa w lepszej kondycji. Podczas remontu zaglądałem do wtyczek ECU i w obu...
Katalizator jest zamiennik jakiś tam JMJ mam oryginał w piwnicy. A przy uszkodzonym turbo to nie ucieka olej? U mnie nic zero, nigdy nie dolewałem ani kropli. Te uszczelniacze to z czym to się je że tak powiem? Jak się wymienia też silnik do rozbiórki? A jak poznać czy to norma w sensie para wodna czy jednak uszczelniacze np? W ogóle czy brak ubytków...
Dziwne , że takie odgłosy pojawiają się rzadko i sporadycznie - gdyby to była usterka "stała" to i odgłosy byłyby ciagle - tak mi się przynajmniej wydaje. A same odgłosy zaczęły się pojawiać jak mechanik wymienil mi uszczelniacze na wale korbowym/rozrzadu, uszczelke pod deklem zaworow, uszczelke vacuum pompy i kompletny rozrzad.
Zmieniałem uszczelniacze w 899 bez zdejmowania głowicy. Ze starej świecy wyciągasz / rozwiercasz elektrodę środkową i masz adapter do podłączenia kompresora. Tłok ustawiasz w GMP i podajesz ciśnienie z kompresora, które skutecznie dociska zawór aby nie wpadł. Przed rozpinaniem zamka zaworu warto postukać w ten talerzyk na górze sprężyny. W moim przypadku...
jezeli odma,i kanal w pokrywie zaworow jest drożny to stawiam na juz slabiutki silnik.co do uszczelniaczy zaworow to kopcilby przy rozruchu.a u ciebie zalezy od stanu.i to normalne-majac wiecej oleju w silniku ma tam tez wieksze cisnienie i to co uda mu sie wyrzucic w postaci oparow przez odme to wyrzuci a reszte spali, potem stan oleju spada,cisnienie...
Pewnie, że zakładać. Zgodnie z przepisami każdy produkt musi mieć określoną datę przydatności, nawet jeżeli jest to szklana kulka, która wytrzyma milion lat, to jej data jest określona na max 5 lat.
wszystko zależy od tego jak te uszczelniacze są zepsute bo może być tak że gdy uszczelniacze są aż popękane to mogą też być prowadnice wytarte bardzo a w tedy ta ilość oleju na tłoki jest znacznie większa a my tego nie wiem bo najpierw należało by zdjąć głowice i zobaczyć to gołym okiem i w tedy oceniać co z tym jest nie tak pozdrawiam. Dodano po 5...
Witam wszystkich ostatnio zakupiłem sobie motorek kawasaki kz 750 z 1983 oto link motorka nie wiem czy jest dobra nazwa tego oznaczenia kz. Oto link taki sam mam kolor na moim http://kz.mbsween.com/media/kz750euro.jp... . No wracajac do rzeczy nie chodzi mi 3 cylinder. Cewki były sprawdzane przez elektronika i SA ok i w komorze cylindra znajduje sie duzo...
Nie klepie? Bo w tych silnikach padaja wałki rozrządu. Jak wytrze Ci się krzywka wydechu to będziesz miał wysoką kompresję - a masz za wysoką. Głowice zrobisz samemu jak masz jakies pojęcie o tym. Ten silnik jest prostszy niż budowa cepa. Nawet nie musisz rozbierać rozrządu - OHV. Uszczelniacze zaworów też pewnie proszą się o wymianę - więc możesz je...
witam kolege po pierwsze pospiech nie jest wskazany przy takich sprawach poniewaz : robisz przez to podwujna robote :( ale to tak nawiasem wiesz przyczyna sa uszczelniacze trzonkow zaworow tak wiec sciagniecie glowicy jest tutaj nieuniknione ale jesli bedziesz miec sciagnieta glowice pomysl nad pierscionkami ale nie na nieszczesnym 1 cylindrze ale na...
Wg mnie troche za duze zuzycie oleju jak na uszkodzone uszczelniacze zaworow. Nie napisales przebiegu ani na jakim oleju jezdzisz. Mysle ze bez remontu kapitalnego sie nie obejdzie i nie wystarczy zmiana pierscieni ale musisz wykonac takze szlify. Najlepiej jest jak sciagniesz glowice i zobaczysz w jakim stanie sa cylindry czy sa na nich ranty. Jesli...
Witam, po w/w naprawie + uszczelniacze,szlifowanie zaworow, gniazd,wymiana szklanek. Po odpaleniu slychac cykliczny syk/cykanie. Jak pochodzi na wolnych cichnie, ale po dodaniu gazu powraca, sadzi siwym dymem, komputer wywala podgrzewanie sondy(bylo przed naprawa) oraz blad ecu -01177.Przed wymiana silnik chodzil prawidlowo, teraz nierowno, olej na...
Astra na zimnym dymi na bialo a jak sie rozgrzeje to na czarno! Wymienione uszczelniacze zaworowe, pierścienie, uszczelka pod głowicą i pokrywa zaworow! O co chodzi?! Prosze o odpowiedz!
Wymiana uszczelniaczy bez demontażu głowicy jest możliwa, trochę upierdliwa robota. Przez otwór świecy napompuj 8 atmosfer (jak zawory szczelne to będzie git). Ja bym zdemontował głowicę :) niby lepiej zdemontowac glowice..ale koszt z demontazem glowicy jest znacznie wyzszy niz tylko zdjecie pokrywy zaworow i tamtedy wymienic uszczelniacze..mechanik...
Chodzi mi o doprowadzenie do maksymalnej szczelności zaworów znajdujących się w gniazdach. Czy uszczelkę pod głowicą należy potraktować jakimś uszczelniaczem? Doszedłem do momentu gdzie jeden cylinder próbuje gadać, ale to wciąż za mało do zapłonu. Wie ktoś jakie są koszta szlifowania zaworów? Bo szczerze mówiąc już nie mam na to cierpliwości. Jeszcze...
W najlepszym wypadku do wymiany uszczelniacze na zaworach i sprawdzenie szczelnosci zaworow a w najgorszym silnik nadaje sie do remontu albo jak kto woli do wymiany na inny. Pozdrawiam.
Założyłem uszczelniacze zaworowe od jakiegoś perkinsa bo luzy na trzonkach były ale jeszcze nie kwalifikowały się do remontu wg zakładu, trochę byłem na zakład zły bo nie wymienili prowadnic a chciałem mieć na tip top. Te uszczelniacze to bardziej zgarniacze ale coś na pewno pomogą. kapturki zmieściły się w sprężyny bez problemu, na prowadnicę trzeba...
Witam wszystkich uzytkownikow. Mam maly problem .Posiadam golfa 4 1,6 benzyna. auto przestalo chodzic na jeden gar.Zmierzylem kompresje ,2-gi cylinder zero.Sprawa niby prosta ,sciagnalem glowice ,jeden zawor wypalony . Kupilem 2wa zawory wydechowe reszte zaworow dotarlem wymienilem uszczelniacze na zaworach auto poskladalem ,odpalilo chodzi fajnie rowno...
No i nikt nie zwrocil uwage na ruszanie sie tlokow.Wedlug mnie tak nie powinno byc,a przynajmniej nie pod wplywem ruchow reka.Do tego 1 litr na 5009 tys to porazka ja dla mnie.I nie piszcie,ze instrukcja podaje,ze 1l na 1000km .To podaja,zeby im klienci glowy nie zawracali jak wecej zacznie auto spalac oleju.Zrob kompresje w silniku,sprawdz ja.Ne zapomnij...
W tym miejscu to tylko z simeringow walkow rozrzadu pokrywa zaworow lub co gorsza uszczelka pod glowica puszcza.
Witam A wiec silniczek w Daihatsu Charade mial trzy cylinderki i 993 cmm pojemnosci . Jest on dosc oszczedny bo w wersji G101 z lat 87-93 na trasie przy 100-120 zchodzi do 3,5-4 litrów ON . Ale jest zdecydujesz sie zakupic taki silniczek to zwracaj uwage na przebieg , po 150tys.km silniczek ten zaczyna dopadac choroba zwana przedmuchami i zaczyna dlawic...
Dokładnie. Nic dziwnego że wymiana uszczelniaczy zaworowych nic nie dała, silnik ewidentnie pali olej. Przy wyższych obrotach lub obciążeniu olej przedostaje się ze skrzyni korbowej poprzez tłoki do komory spalania zapewne przez zużyte pierścienie lub tłoki lub nawet gładzie cylindrów. Pozdrawiam.
Szanowny kolego Mich431.Sprawa jest jasna.Mając odmę i przewietrzanie silnika masz olej w filtrze to znaczy,że pierścieni zgarniające i nie tylko są do wymiany.Można spróbować wymienić uszczelniacze zaworów.Wszystko zobaczysz po zdjęciu głowicy.Zobaczysz nagar w cylindrach,zapieczone pierścieni,zużyte uszczelniacze,no i nieszczelne zawory.Jak zdejmiesz...
Bzdura: Jesli cie dobrze zrozumiałem to silnik dymi tylko po odpaleniu, jak tak to jest normalne. Każdy silnik nawet nowy jak jest zimny to pusci dymka Uszczelniacze do wymiany.
Witam kolegow jak w temacie.Silnik bral olej mial przedmuchy z komory korbowej rozebralem silnik glowica do planowania wymiana prowadnic uszczelniaczy zaworow,no i perscieni ,niestety bez szlifu cylindrow bo budzet sie skonczyl.Po cylindrach nie było wydac wiekszych wyrobien,wiec wymienilem pierscienie poskladalem silnik i niespodzianka.Totalny brak...
Witam moze przedstawie swoj problem. zaczelo sie od zerwania paska rozrzadu i kolizji miedzy tlokami i zaworami po sladach wygladalo na to ze tlok 2 i 3 (istotne w dalszej czesci problemu) uderzyly w zawory. chcialem regenerowac glowice wiec pojechalem do zakladu ktory sie tym zajmuje. Gosc powiedzial ze ma taka sama juz z regenerowana i zebym wzial...
Nie da się określić pewnie skąd bierze najwięcej oleju, w kanale dolotowym w dieslu zawsze jest olej. Są cztery drogi: uszczelniacze zaworowe, odma, turbina, pierścienie, i trzeba robić w kolejności od najtańszej naprawy. Zrobiłeś uszczelniacze, teraz pewnie trzeba będzie wymienić turbinę, ale na twoim miejscu spróbowałbym wyjąć wąż z odmy i wsadzić...
Pewnie ze mozna zawsze zmodyfikowac troche rzeczy w silniku i sam silnik tylko po co. Profesjonalny tuning ktory przyniesie jakies odczuwalne korzysci niestety kosztuje tyle co nie jedna taka renowka. Dla mnie lepszym rozwiazaniem byloby wstawienie wiekszego silnika , np.2.0 16V i napewno lep[iej bedzie samochod chodzil niz po tuningowaniu silnika....
I ponoć po wyjmowaniu częstym zaworów niszczą się uszczelniacze zaworowe.
A może uszczelniacze zaworów.Koszt mniejszy i można zrobić bez demontażu głowicy.Warto sprawdzić.
Nie jest mozliwe wyjecie glowicy bez wyjecia silnika. Łancucha sie nie rozpina tylko wyjmuje walki rozrzadu i potem wyjmuje glowice. Przy okazji zrob docieranie wszystkich zaworow, oczywiscie wszystkie uszczelki "Top end" do wymiany na nowe
Hej. Zapewne wymieniałeś uszczelniacze zaworowe z powodu poboru oleju, I co pomogło cos?
Tak ja wiem, co najlepsze, ustawiam wszystko tak samo jak Pan napisał i ciągle to samo. Odpala, chodzi na wolnych obrotach, gdy lekko próbuje dać gaz gaśnie, cofa spaliny w gaźnik (kicha) Rozebrałem silnik, wymieniłem uszczelniacze, złożyłem i ciągle to samo. Pożyczyłem sobie od kolegi jego gaźnik i głowice i znów się zdziwiłem bo nie chodzi. Po odpaleniu...
Witam. Wymieniłem uszczelniacze zaworowe i rozrząd w Bmw e91 318i N46B20B i po odpaleniu silnik drga jak by nie chodził na wszystkie gary. Sprawdziłem na kompie ze jest błąd 2A61 Valvetrinic. Usunąłem stare ustawienia i przeprowadziłem kalibrację na nowo. Komp pokazał ze kalibracja się powiodła i faktycznie jest lepiej ale ma jeszcze delikatne falowanie...
zazwyczaj jest to komplet - uszczelka pokrywki i oringi gniazd na świece i najlepiej wymienić całość. Ewentualnie jak nie jest nigdzie żadna z uszczelek pęknięta czy skruszała to możesz usmarować je wszystkie Reinzem z obu stron i skręcić i też będzie dobrze. Oczywiście uprzednio myjąc wszystko z oleju i syfu np benzyną Czyli takie coś https://www.iparts.pl/czesc/zestaw-uszcz...
do silników "cd" uszczelniacze z dekla zaworowego nie występują, oddzielnie można je kupić do silników "kd" np do land cruisera kdj120, z tego co pamiętam to pasują zamiennie
wydaje mi siw ze glowica z fiata 125p czyli z silników typu 115c ...... nie posiadala uszczelniaczy zaworowych ma inny ksztalt komory spalania silnik 115c ma mniejszy stopien sprezania natomiast glowice z polonezow czyli silnik typ AB maja uszczelniacze zaworowe mojadobra rada !!!!!!!! nigdy nie stosowac oryginalnych uszczelniaczy zaworowych produkcji...
Ja też się łudziłem że to uszczelniacze zaworowe. A wracając do pytania to teoretycznie nie ,a praktycznie tak. Sprawdź turbo często to ono gubi olej.
Olej przez prowadnice dostaje się do cylindra co powoduje ubytek oleju i zadymę. W sprawnym silniku ilośc jaka się tam dostaje jest na tyle mała że fizycznie raczej nie da się jej zauważyć. W przypadku silnika zuzytego uszczelniacze pomagają tylko na chwilę, po pewnym czasie luźne zawory zaczynają rozpychać uszczelniacze.
Byłem wczoraj u mechanika i tak zasugerował te uszczelniacze.Co do oleju z beczki to tylko tak nadmieniłem .
Czy chodzi Ci o wymianę ich na silniku? bez zdjęcia głowicy? A co bierze olejek? jak tak to uszczelniacze raczej nie pomogą albo turbo albo pierścienie.
kolega DJ ANNUS strzelil w 10 tke.Mechanik stwierdził to samo uszczelniacz zaworów.Jaki olejem zalac ten silnik,mam przebiegu 250 tys.Starczy CASTROL 15/40 MAGNATIK?
Mam pytanie jakiego usczelniacza uzyc pod pokrywe zaworow w skodzie fabii 1,2 6v 2003r. Nie ma tam oryginalnie zadnej uszczelki tylko wyglada to na jakis uszczelniacz anareobowy. W serwisie za buteleczke tego uszczelniacza chca 235zl. Myslalem zeby zastapic go loctite 510 albo tym co sie stosuje do opla omegi 2,5v6 jako uszczlniacz pompy oleju - kosztuje...
Guide dotyczy ogólnie samochodów PSA czyli citroen peugeot z silnikami benzynowymi 8V z serii TU. Pacjent : citroen saxo 1,1 TU1M z 98r. Przebieg 202kkm. Poza rozrządami i regulacją luzu zaworowego nic przy silniku jeszcze nie robione. Brak wycieków oleju (przede wszystkim nie ciekło z pod uszczelki pod głowicą z kanału olejowego – nad alternatorem...
Panowie, a może mój patent? Wykręcasz świecę, dajesz tłoka w dół, przez otwór świecy wnizujesz z półtorej metra naoliwionego sznurka konopnego po czym tłok w górę. Prawda że proste? Tylko koniec sznurka zostawcie na zewnątrz, hihi :):):)
Bardzo ciekawa teoria o zasysaniu powietrza przez odme,ale to chyba w dziale "AGD-odkurzacze".W dwusuwach w skrzyni korbowej w czasie ssania wytwarza sie podcisnienie,tylko ze dwusuwy nie posiadaja odmy.W skrzyni korbowej w czasie pracy silnika czterosuwowego zawsze panuje cisnienie(NIE PODCISNIENIE).Zalezne jest one glownie od stanu tlokow,pierscieni,cylindrow,zaworow.Gene...
Jeśli chodzi o momenty dokręcania to te 12-13 kilo to stanowczo za mało 20-22kGm powinno starczyć. A więc powodzenia życzę.. Szpilki i nakrętki są o twardości 8,8!!! Więc jak do 20 kg/m dojedzie to będzie cud.. Momenty po kolei to 5, 8 i 12 kg/m (oczywiście dokręcane po przekątnej!!).. Wszystko wtedy szczelne i nic się nie urwie! Co do lejącego się...
Hej, w sprawie tego korka to sprawdzic trzeba kilka rzeczy (bo w końcu autko ma kilka latek ;)): *sam korek trzeba sprawdzic czy sie cos z uszczelka nie porobilo *przy pracującym silniku odkrecic i sprawdzic czy przedmuchy nie sa zbyt duze czy nie robi sie zbyt duze cisnienie ... *same uszczelniacze tez sila rzeczy ulegaja zuzyciu ... *raz zdarzylo...
Cześć. Te objawy mogą być powodowane przez pęknięcie pierścienia tłokowego [wysokie obroty zimnego silnika], uszczelka pod głowicą ,uszczelniacze zaworów.Trudno zdalnie odpowiedzieć. Musisz skonsultować to z mechanikiem.
... Do Tomcio64: Zmiana komputera nie jest potrzebna, trzeba wegrac nowa mape i ja skorygowac do danych przerobek. Według niektórych tunerów te komputery Rovera są podobno nieprzerabialne i ,,nieczipowalne". Natomiast jesli chodzi o sam silnik 1.4 to nieprawda ze jest to nowoczesny silnik. Jest to straszna starosc. Bardzo klopotliwe rozwiazania. Bardzo...
głowice pewnie że da się zrobić pytanie ile kasy wtopisz eee z złych wiadomości LPG to luzy powinieneś sprawdzać chyba co 20 tysiecy max lub w okolicy dosyć często musisz kontrolować :((( Objawy raczej wskazuja że masz za duże luzy TO dobrze jakby były podparte to taki klekot charakterystyczny silnik wydaję samo sprawdzenie głowicy szczelność gniazda...
Witam mam problem z rozrządem w n43. Mianowicie zdjąłem walki rozrządu żeby wymienić uszczelniacze zaworowe. Z tyłu walków są wypusty na blokadę kwadratowe. Zaznaczyłem która strona mają iść do góry. Wał był zablokowany na kole zamachowym tylko że wtedy prawdopodobnie nie był na suwie pracy tylko wydechowym z tego co widzę po zdjęciach które zrobiłem....
No gdyby cały czas iść takim tokiem myślenia to najlepiej nigdy nic nie robić przy samochodzie. Turbina robiona 7 kkm temu, a rozrząd 6 kkm, także to już odpada. Same szklanki gdyby coś to koszt niewielki. Uszczelniacze to koszt z rzędu 30 zł. A czas mój, więc tego się nie liczy. A gdyby okazało się, że prowadnice luźne, to zakładam nowe uszczelniacze,...
cześć moje tico po zerwaniu paska rozrządu okropnie dymi i bierze olej w pierwszej głowicy zostały wymienione pogięte zawory i uszczelniacze lecz nadal dymiło i brało olej teraz została wymieniona głowica i zostały założone nowe uszczelniacze zaworowe i na tej głowicy tez dymi cała reszta silnika jest sprana tylko cały czas jest coś z tymi głowicami...
Witam mój Saab 9-3 1.8 122 km prawdopodobnie zaczyna spalać olej, wycieków nie ma żadnych trochę kopci na zimnym ale jak się rozgrzeje to już nie kopci, ostatnio dolałem ponad prawie 0,7l oleju na 1500 km podejrzewam uszczelniacze zaworowe czy mogę mieć rację? i w takim razie ile może wynosić koszt naprawy i wymiany takich uszczelniaczy?
Jeśli zgasisz gorący silnik na ok 1min i po odpaleniu puści chmurę niebieskiego dymu, to uszczelniacze zaworowe do wymiany
Wiem, że lepiej zrobić całą górę. Jednak nie mogę zdjąć głowicy bo stracę pół roczną gwarancję na silnik, której zostały dwa miesiące. Sprzedawca może mi dostarczyć kolejny silnik jednak to znów nie male koszty i loteria. Liczę po cichu, że to uszczelniacze bo puści czasem niebieskiego bąka z rana jak jest chłodniej. Kompresje ma dobrą. Silnik z anglika,...
Uszczelniacze wymieniane bez zdejmowania głowicy. Auto dymi Obawiam się, że sama wymiana uszczelniaczy nie wiele pomoże. przyrząd z rączką, obrazek nr 1 To najwygodniejsze jeśli masz gdzie go zakotwiczyć.
Kiedys do kolektora ssacego strzykawka lalem rope bo swiece byly popalone w bmw.wtedy dymil na szaro poki nie przepalil.ale nie na bialo.dziwne jest to ze po dodaniu gazu kopci minute i przestaje na zimnym.na cieplym nic.bez gazu normalnie.moze i to pompa ale moze i wtryskiwacz.auto idzie na sprzedaz.z benzyniakami nigdy problemu nie bylo. Dodano po...
Z tego co widać uszczelniacz zaworowy jest tylko na zaworze ssącym. https://obrazki.elektroda.pl/3959294400_...
Uszczelniacze wymienialem nic to nie pomoglo. Glowica byla na regeneracji i powiedzieli mi ze jest szczelna. Remont robilem z uwagi na wyrzucanie plynu chlodniczego zbiormiczkiem. A co powiesz na podpieranie zaworow? Moze cisnienie oleju zbyt wysokie lub niskie.
Kupiłem komplet uszczelek silnika do samochodu Renault 19,i zaskoczyła mnie jedna rzecz.Chodzi o uszczelniacze trzonków zaworów.Wymieniałem te uszczelniacze w innych autach i były tam zwykłe siemeringi,czyli takie małe gumki.Tutaj zaś są jakieś dziwne plastiki.Byłem z tym u mojego kumpla który zajmuje się zawodowo mechaniką,to tylko zrobił wielkie oczy...
Witam! W mojej vectrze wczoraj zaczely sie dziac dziwne rzeczy.PO rozgrzaniu silnika z wydechu szedł biały dym doslownie jak z parowozu,za mna nie bylo nic widac.Ze zbiorniczka plynu chlodzacego zaczelo ubywac plynu.Mechanik stwierdził bez zastanowienia,ze to wina uszczelki pod glowica.Dzis po rozebraniu okazalo sie,ze rzeczywiscie uszczelka jest pęknięta.Pytanie...
Uszczelniacze albo pierścienie innej drogi nie ma. pozdr
Podobno jest najlepszy ten przezroczysty do tłoczków bo tym białym co zalecają producenci to się uszczelniacze zużywają :P
Witam posiadam civica eg4 z silnikiem d15b2. autko ma moc, zbiera sie jak nalezy lecz przy 4000 obr zaczyna kopcic. Znajomy podpowiada ze to uszczelniacze. Wie ktos czy trzeba sciagac glowice by zmienic uszczelniacze trzankow zaworowych przepraszam za pisownie ale uszkodzil mi sie alt. pozdrawiam
uszczelniacze zaworow wymiana ustawia zaworow pokrywy zaworow
ustawienia blokady ekranu samsung górnoprzepustowy filtr taśma poduszek
diora bluetooth zmywarka amica pompa myjąca
Wpływ niskiego poziomu wody w karterze 1HC 102 na zatrzymanie silnika Uruchomienie Forda Focusa MK3 po rozładowaniu akumulatora