Regulujemy 1 cylinder- na czwartym mijanka czyli wydech się zamyka ssący się zaczyna otwierać popuszczamy śrubę regulacyjną tak żeby między laską a dźwigienką był luz.Następnie dokręcamy śrubę regulacyjną aby luz był zerowy i przykręcamy 1 obrót.Analogicznie ustawiamy resztę 1 patrzymy na 4 , 3 na 2, 4 na1 , 2 na 3.
Witam jestm laikiem ,ale okazało sie że w moim Polonezie 97" 1,6 gli (Bosh) ,klekocze jeden zawór ,klekocze juz około od 3 tysięcy. wczytałem sie gdzieś ze to są hydrauliczne zawory ,czyli nie ma regulacji na nich ,Napiszcie mi proszę jak sie do tego zabrac .Jak dojśc który popychacz wymienić .I jak to wogóle jest ztymi zaworami hydraulicznymi .założe...
Nie prawda.Jeśli stukają to zaworki w popychaczach nie trzymają i opróżniają się z oleju.
Trzeba sprawdzić czy dochodzi olej na klawiaturę. Montowane w końcówce produkcji poloneza importowane walki rozrządu były marnej jakości. Wycierały się krzywki a potem uszkadzały hydrauliczny popychacz. Sprawdź czy zawory równo się chowają.
Ale benzyna to jedna sprawa,a dlaczego na gazie nie pali.Jesli podczas dodawania gazu strzela w filtr,moze cewka zaplonowa ma styki zasniedziale,moze przewody,albo slabe swiece.A zawory faktycznie sa hydrauliczne.
To w takim razie czy mógłbyś mi podać sposób lub instrukcje jak wyregulować hydrauliczne zawory w polonezie plusie? Kolega Ture11 odpowiedział mi na pytanie czy taki dźwięk z wydechu jest przez wypadanie zapłonu czy to wydech jest nie szczelny. A nie, że zawory cykają przez dziurę w tłumiku. Ale jeżeli mam nie szczelny wydech to jest to możliwe tylko...
czy w tych polonezach z hydraulicznymi zaworami cos sie reguluje? Dodam iz ze w moim poldku slychac cykanie zaworow. Na lpg cykanie jest slyszalne, a na benzynie slychac 2 razy glosniej. tylko co zrobic jak tak glosno slychac te zawory
Chodzi Ci o regulacje luzów zaworowych? W GSI są popychacze hydrauliczne i się nie reguluje luzów, tylko wymiana popychaczy raczej.
Jesteś pewien że to zawory? GLE nie miał chyba jeszcze popychaczy hydraulicznych, więc możesz zdjąć pokrywę i sprawdzić luzy zaworowe.
Ale zasadnicza różnica - zawory regulowane, czy hydrauliczne? Bo Daewoo tak mieszało, że momentami trudno się połapać. Ponadto ten element nazywa się poprawnie nie "szklanka" tylko popychacz. http://www.google.pl/search?q=polonez+po... Dodatkowo zainwestuj od razu w wałek rozrządu.
Po wymianie uszczelki pod głowicą zaczęły klepać zawory.Nie wiedziałem że w tym silniku są hydrauliczne popychacze zaworów i zacząłem je regulować jak w starych silnikach poza tym przy regulacji odkryłem ,że 3 z nich są miękkie.Co z tym zrobić żeby przywrócić normalną pracę?
to nic, że są śrubki, one zostały ze starej konstrukcji, a pod laskami popychaczy są hydrauliczne popychacze. Walczyłem z takim polonezem, jak padły regulatory i zaczęły "klepać" zawory, to podciągnąłem luzy na prawie "0". Na krótko pomogło, potem zaczęły pukać następne, a te które były regulowane podparły sie. Tak więc zabawa nie warta straconego czasu...wymienić...
cześć wszystkim.chciałem zapytac czy polonez z jednopunktowym wtryskiem paliwa na gazie w jeździe mieszanej powinien palić 12.5 litra w tych warunkach klimatycznych.czy to nie jest troche za dużo?miałem fiata 125 p i palił o jakies 2 litry mniej a mój styl jazdy sie nie zmienił. mam tez problemy ze stukami na klawiaturze przy wiekszych predkosciach.myslałe...
Prawdopodobnie są tam regulowane płytkami. a wyglądają jak hydro. Przyjrzyj się dobrze górze. Buhahaha, prawdopodobnie to ty nie widziałeś takiego silnika na oczy nigdy w życiu. SZklanek nie ma, są normalnie na sprężynach jak w polonezie :) Jakie ty tam widzisz podobieństwa do poloneza :lol: Jak widać też nie masz bladego pojęcia, daj to komuś kompetentnemu...
A co mamy poradzić, jeśli słyszysz stuki zaworów? Upewnij się, czy to oby na pewno są zawory, bo z tego co wiem, to w GLI/GSI zaworów się nie regulowało (hydrauliczne czy jakoś tak...). Jeśli masz 100% pewności, że to zawory... Może czas sprawdzić rozrząd, głowicę? Polonezy typu plus są wyposażone we wyżej wspomniany system komputerowy BOSCH'a, który...
Tam orginalnie są zaworu hydrauliczne , ale chyba ze trzy lata wstecz pękł blok ( płyn w oleju i olej w płynie ) Wymieniłem na zwykły z silnika na abimexie , więc nie ma hydrauliki . Zawory reguluje co jakieś 5 tys. km. więc wykluczam taką ewentualność , ale jutro sprawdze.
atu raczej juz ma popychacze hydrauliczne. jesli nie pali na wszystkie gary to sonda bedzie w gornej skali. sprawdzanie po staremu moze byc dosc drogie. lepiej wsadzic swiece w przewody i do masy, przynajmniej iskry widac.jezeli pompa jest sprawna to z przewodu powrotnego jak silnik pracuje powinno pryskac paliwo pod dosc duzym cisnieniem.jezeli zawory...
Mam Poloneza 1994r instalcja gazowa 1996r. Na oryginalnym silniku 1,5 GLE (gaźnik) zrobił 197000km i chodził do 2007r później wymieniłem go na silnik Rovera. Unikaj jazdy poniżej 2000 obr. chwilowo 6000obr. mu nie zaszkodzi, najgorsza jazda to wysoki bieg i małe obroty, mój stary silnik po takim przebiegu można było skręcić na wolnych obrotach do 400obr....
Witam też kiedyś miałem taki przypadek w GSI że był bardzo słaby z miejsca ile było teori, że to, że tamto a ja poprostu stawiałem na zajechany wałek coś tak czułem, nie jestem mechanikiem zle co nieco wiem o autach i zacząłem od tego że zdjąłem sobie ten "cudowny" kolektor ssący, potem pokrywę od klawiatury i załeżyłem klucz na koło pasowe i powoli...
Ale pomimo hydraulicznych popychaczy, powinny byc jakies ustawienia wstepne luzow na zaworach.
Odnośnie luzu zaworowego. W przypadku posiadania przez Poloneza hydraulicznych popychaczy regulacja luzu zaworowego na szczelinomierz jest bezzasadna. Ja bym spróbował go odpalić i zobaczyć co się będzie działo. Trzeba się jednak zastanowić dlaczego wypadła laska popychacza, bo bez powodu to się nie dzieje. Po pierwsze należy sprawdzić rozrząd - jego...
Lepiej chyba było by na siłownikach hydraulicznych. Pneumatyka nie zda egzaminu w takiej konstrukcji ponieważ siłownik pneumatyczny bedzie się poruszał w raz ze zmianą nacisku (np. podniesieniem nogi) W hydraulicznym tego zjawiska nie będzi, a poza tym układ taki będzie składał sie z pompy,siłowników i zaworów. A w pneumatyce jakieś kombinacje że zawory...
Znalazłem dwie firmy. Jedna z nich nigdy czegoś takiego nie robiła ,ale napisali, że podjęliby się takiego tuningu ,a koszty to około 30tyś (bez tuningu optycznego). Druga firma z tego co się dowiedziałem przekłada silniki i robi nawet samochody prototypowe oraz przeróbki wedle uznania klienta. Przykładem może być Fiat 126p bis: Tekst skopiowany ze...
http://obrazki.elektroda.pl/5379830000_1... Witam! Chciałem zaprezentować mój zestaw do piaskowania wykonany całkowicie samodzielnie. Składa się on z dwóch urządzeń tj. kompresor i piaskarka. Sprzęt wykonałem na własny użytek - posiadam kilka zabytkowych pojazdów do remontu. 1. Piaskarka. Piaskarka to nic innego jak urządzenie wykonane...
"Jak by poszedł wałek to samochód by nie jechał" Dziwne, że ja na 2 cylindrach jechałem Polskim Polonezem 90 km/h Gdańską obwodnicą. Winny był wałek rozrządu. Po wyjęciu praktycznie nie było krzywek. Śmieszna historia co? Popychacze lub wałek sprawdż. Popychacze hydrauliczne często się "zapychają" brudem i w taki sposób stukają. Najlepiej przeczyścić...
Witam polonez 1.6 gsi na wielopunktowym wtrysku chodzi mi o sterowanie zaworami są ustawiane hydraulicznie w tym silniku,jak prawidłowo poskładać laski popychaczy i wyregulować koniki ?czy można wymienić uszczelniacze zaworowe bez zdejmowania głowicy jeśli tak to jaka procedura?
Witam, kupiłem niedawno Poloneza Caro Plus 1.6 GLI benzyna/LPG. 2000r. Jednopunkt Bosch. Blachy jak nowe, zawieszenie też niczego sobie, ale silnik kompletnie do niczego Silnik wogóle nie ma siły, a pali jak smok. Przypuszczam luzy na zaworach bo klekocze jak cholera przez cały czas niezależnie czy jest zimny czy ciepły, na benzynie czy na gazie. Słyszałem...
Witam serdecznie. Ja u siebie mam przy silniku 1.5d od Isuzu pompę hydrauliczną od C330 o wydajności max wynoszącej niecałe 40l/min przy 2500tys obrotów. Na silniku mam oryginalne koło pasowe 15cm na pasek 10mm i nastepnie mam koło pasowe 14,5cm po czym jest przekładnia zębata zrobiona z kół od skrzyni biegów z poloneza o przełożeniu 2,66 co daje mi...
Jestem właścicielem poldka kombi z silnikiem MPI czy GSI.. w kazdym bądź razzie wielopunkt obecnie na gaz i tylko na gaz..... lubie tanio i szybko jeździć i napewno jest to auto które może soełniuć pewne oczekiwania... Po kilkunastu latach używania tego typu auta stwierdzam ze jest dobre i wytrzymałe. Aby silnik był żywy należy: 1. wywalic katalizator...
Jeśli przez mój ostatni wpis wprowadziłem troche zamieszania, to wybaczcie. Jestem słaby w te klocki ;) Z tym powietrzem pytałem jedynie przez pryzmat Poloneza, którym kiedyś miałem okazję pojeździć i w którym taka sytuacja miała miejsce. Z tego co pamiętam, pomogło wyjęcie jednego odcinka rury dolotu powietrza. Ale wracając do Bravo, na biegu jałowym...
zawory hydrauliczne uderzenie hydrauliczne uderzenia hydrauliczne
klimatyzacja ciepłe powietrze mercedes pompa pęknięty miękki start wiertarka
corolla obroty kuchnia indesit k3g21
TPA3116D2 – uszkodzone kondensatory 470µF po podaniu sygnału, przyczyny i rozwiązania Peugeot 607 2.2 HDi 4HX – lokalizacja czujnika spalania stukowego, wymiana, diagnostyka