Ciśnienie było sprawdzane i jest prawidłowe a gdyby kanały były niedrożne to ciśnienie było by większe niż normalnie.A co do zalepionych kanałów olejowych to ta teoria była by bardzo prawdopodobna ale tylko wtedy gdyby klepało cały czas a tu po zmianie popychaczy nie klepało przez 4tys a po zmianie oleju przez 500km.No i co ważne nie klepie cały czas...Jak...
http://obrazki.elektroda.pl/4887294500_1... Ten opis nie jest dla każdego - niektórzy uważają, że narzędzia się kupuje, nie robi. W większości przypadków to prawda - ale jeśli chodzi o kompresor, budując go samemu, mamy możliwość idealnego dopasowania go do naszych potrzeb. Ogólnie - w samoróbkach według mnie chodzi o to, żeby było...
Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
Panowie pomocy !!! Mam ciągły problem ze swoim sprinterem 2.2 cdi... OM651. Temat stary jak węgiel, ale ponieważ walczę ostatnio z takim przypadkiem, to mam swoje 3 grosze do dodania. Główną przyczyną zacierania się silników 2.2 cdi po 2011 roku to wadliwy układ smarowania silnika i dość wysoka temperatura pracy (powyżej 95'C). Na wstępnie należy wspomnieć,...
W zależności od modelu Karchera przyczyn może być kilka: 1) najprawdopodobniej - zawór nadmiarowy w modelach k 720 i k 520 zablokowany rada: wyjąć przesmarować silikonem wodnym (nie mylić z budowlanym) i założyć ponownie o ile O-Ringi na nim są całe i nie zużyte 2) zawory ciśnieniowe są do wymiany czyli porysowane ich gniazda lub talerzyki (wykonane...
W dzisiejszym artykule przyglądamy się zasadzie działania nowego dwusuwowego silnika z zaworami, który nie zużywa oleju. Został on niedawno opatentowany przez japońskiego producenta Mazda, który planuje zastosować go w swoich samochodach. Zastanówmy się więc, jak to działa. https://obrazki.elektroda.pl/1963567700_... Źródło: https://www.motor1.com/news/565427/mazda...
Witam Pacjent Mercedes ML350 chyba 2013r. Silnik OM276. Mam do Was w związku z tym ścierwem pytanie, czy ktoś z was spotkał się z taką historią, że jest brak ciśnienia oleju /a właściwie niskie/ na lewej głowicy? Diagnoza wskazywała na lewy wałek ssący poza zakresem. Kontrola łańcuchów / 53°, kontrola w otworach czujników/ nie wskazuje na zużycie. Po...
Zaworki z glowicy musisz wykręcić .Zaworek tłoczny jest czasem problematyczny w rozkręceniu .Jak są wżery lub ślady wybicia na płytce lub gnieżdzie można przeszlifować na papierze ściernym płytkę i gniazdo .Płytkę można obrócić strona która nie pracowała dotychczas o ile jest gładka .Na kawałku sklejki bądż szkła i arkuszu papieru ściernego malo kiedy...
Witam może ktoś pomoże Mercedes w 203 1.8 kompresor polift ma taki objaw jak jest zimny pali od strzała jak się rozgrzeje odpala ale kuleje gaśnie odczekam 20 minut i odpala od strzała jak na razie cz... Bezpośrednia odpowiedź Najczęstsza przyczyna takich objawów w W203 1.8 Kompressor (M271, „polift”) to termiczna awaria czujnika położenia wału korbowego...
W opryskiwaczu w powyższym modelu nie podaje wody na lancę. https://obrazki.elektroda.pl/5858582100_... https://obrazki.elektroda.pl/4965848300_... Co może być przyc... Bezpośrednia odpowiedź Najczęstsze przyczyny „nie podaje na lancę” w tym opryskiwaczu JARMET z pompą UDOR ZETA 140/10 (ze zdjęć) to: - zawór/regulator ciśnienia...
Jest jeszcze niskiego, są to czujki raczej on/off, http://photos02.istore.pl/6200/photos/mi... zależy, jedne są NO inne NC czyli można zasymulować odmienny stan. Nie jestem pewien co do wartości zadziałania, u ciebie, ale spotkałem takie w innych urządzeniach na 24 bary.To jest już dużo. Chłodnia mobilna, ma dużo cięższe warunki pracy i jest...
Witam, mam problem z Fordem Mondeo MK5 2.0 TDCI 180 KM. Po, że tak powiem, niewłaściwym montażu pompy CR (źle ustawiona) zerwało zęby z paska rozrządu. Wiadomo, dostały dźwignie i wałki rozrządu. Zamontowane nowe wałki, nowe dźwignie, ustawienie wszystkiego na znaki i próba odpalenia. Odpalił, ale jeden cylinder (pierwszy) kulał. Sprawdzenie sprężania...
No to by sporo tłumaczyło.... Czemu myjka bez ciśnienia zachowywała się jakby normalnie chodziła... Bowiem trochę sobie poregulowalem tym trzpieniem.... Coz... Całe życie się człowiek uczy. Czyli na max musi być skręcony i tyle. No na max wkręcony chodzi silnik cały czas bez ciśnienia. Zakapowalem jak działa ten wyłącznik bo myjkami się nie zajmuje...
Z uwagi na to, że miałem przyjemność składać taki silnik po kapitalnym remoncie to napisze kilka uwag. Czy został wymieniony zawór baypas'u magistrali olejowej na nowy? Jeżeli w starym silniku wypaliło tłok to opiłki metalu mogły go zablokować. Pompa oleju musi być bezwzględnie przed montażem zanurzona w całości w oleju i napełniona poprzez kręcenie...
silnik odpalony nie gaśnie, Czujnik drugi był przypięty do metalowej części przy termostacie gdy wzrosła temperatura objaw trudności z zapaleniem powrócił oraz zapaliła się kontrolka braku ładowania. Odpiąłem czujnik i położyłem go luzem tak zrobiłem prawie 200km w tym pond 50km holowałem znajomego któremu zapalił się rozrusznik, bez problemu. Poszukałem...
Guide dotyczy ogólnie samochodów PSA czyli citroen peugeot z silnikami benzynowymi 8V z serii TU. Pacjent : citroen saxo 1,1 TU1M z 98r. Przebieg 202kkm. Poza rozrządami i regulacją luzu zaworowego nic przy silniku jeszcze nie robione. Brak wycieków oleju (przede wszystkim nie ciekło z pod uszczelki pod głowicą z kanału olejowego – nad alternatorem...
Witam panowie mam taki sam przypadek w sharanie 110 afn a więc tak pompa oleju wymieniona ciśnienie od 1,5 do 4,5 na starej było taki same , popychacze nowe dalej to samo zwaliłem głowice z podejrzeniem czy aby zawory niepodpalone i zbyt głęboko siedzą zonk zawory idealne :cry: ale pełno było opiłków w kanałach głowicy i zatkało kanaliki w czterech...
Zalecane momenty dokręcania (grupa J) Nm Śruba pedału przyspieszenia 8 Pokrywa zespołu filtra powietrza 2 Tylna nakrętka zespołu filtra powietrza 8 Przednia nakrętka zespołu filtra powietrza 10 Wspornik do skrzyni biegów, rozrusznika i katalizatora, śruba i nakrętka 21 Świeca żarowa 15 Nakrętka naprężenia wstępnego paska rozrządu 10 Nakrętka naprężenia...
Najpierw pomiar ciśnienia. Zawór jest w środku, w magistrali olejowej. Mógł się zaciąć, zatrzeć i się nie zamyka. Panewki? Możliwe. Uszczelniacze nie, nie mają wpływu na ciśnienie. Tylko pompa, zawór i wszystkie łożyska, które są smarowane - jak będą luzy zużyciowe to też nie utrzyma ciśnienia. No, chyba że tam czujnik ciśnienia jest w głowicy to jeszcze...
jeszcze jedno pytanie gdzie jest zawór regulacyjny ciśnienia oleju
Olej 15W40 Mannol kupowany w specjalnym sklepie. To i tak olej na początek bo docelowo ma być Castrol Classic 20W50. Blok raczej OK. Nie jestem w stanie tego zweryfikować bez płyty treserskiej ale przykładałem profesjonalny liniał we wszystkie kierunki i świeciłem latarką i nie widać szczelin. Oczyszczona powierzchnia była. Mam niestety dziwne wrażenie,...
Przy przebiegu 60000km wymienilismy z kolegą komplet rozrządu tzn pasek i napinacz.Przy stanie 82000km na wolnych obrotach napinacz rozlecial sie w drobny mak i pasek przeskoczyl na zebach.Demontaż głowicy wymiana trzech zaworów ssących i jednego wydechowego plus prowadnice i uszczelniacze.Po 300km zaswiecenie sie kontrolki od ciśnienia oleju.Stan oleju-0.Ponowny...
Jaki masz filtr oleju? Ja bym zaczął od filtra pompy oleju i zaworu regulacji cisnienia Filtr oleju to filtron OP545, który ma przebieg około 2000km. Jeździłem na nim jeszcze przed awarią uszczelki pod głowicą i wszystko było ok. Po planowaniu bloku i głowicy założyłem go z powrotem z racji bardzo małego przebiegu. Olej natomiast poszedł nowy, ale...
Witajcie . Sprawa dość ciekawa ,jak do silnika może przedostawać się olej napędowy. Opiszę Wam problem który został rozwiązany , ale pozostała mała usterka ,którą chciałbym wyeliminować. Wadę tą stwierdziłem gdy wyciągnąłem bagnet i stan oleju był co najmniej 8 razy wyższy a olej silnika był bardzo rozrzedzony przez ON. Rozebraliśmy pokrywę górną ,...
Problemem w twoim silniku jest wysokie ciśnienie oleju w magistrali głowicy co w efekcie powoduje napełnienie popychaczy(tak mocno że działają jak siłownik hydro)i uchylenie zaworów,do sprawdzenia zawór nadmiaru ciśnienia w pompie olejowej.
Tego typu sprężarka nawet przy zakręceniu ręką powinna wydmuchiwać sprężone powietrze [mam taką] .Jeżeli tego nie robi należy sprawdzić stan zaworków w głowicy po jej zdjęciu ,jeżeli są sprawne sprawdź stan pierścieni na tłoku,oraz stan oleju w misie-smarowanie rozbryzgowe.Podane obroty ,to obr.max. niższe oczywiście mogą być ,u mnie spokojnie tłoczy...
aktualizacja: 6 maj dodane około 160 kolejnych skrótow Witam, ponieważ nigdzie nie znalazłem w internecie porządnej listy używanych skrótów OBD2 PIDS używanych w systemach diagnostycznych w trybie Live Data, pozwoliłem sobie rozpocząć wątek tychże skrótów. Ponieważ zdaję sobie sprawę, że to co wypisałem to jest tylko mała część mam do Was prośbę o ewentualnie...
No właśnie tylko co bo starałem się robić wszystko dokładnie i dalej nic A nie wie ktoś gdzie trzeba jeszcze zajrzeć Dodano po 3 Koledzy a gdzie jest w tym puncie zawór regulacji ciśnienia oleju ktoś mi odpowiedział że jest w głowicy może ktoś podrzuci temat bo może to jest dobra myśl a to mi ktoś powiedział na podstawie innego silnika bo ciśnieni oleju...
Bardzo proszę wybierz sobie: B0100 "Poduszka powietrzna kierowcy - usterka" B0101 "Poduszka powietrzna kierowcy - sygnał poza zakresem/wydajność" B0102 "Poduszka powietrzna kierowcy - niski sygnał wejściowy" B0103 "Poduszka powietrzna kierowcy - wysoki sygnał wejściowy" B0105 "Poduszka powietrzna pasażera - usterka" B0106 "Poduszka powietrzna pasażera...
Cześć Wszystkim. Posiadam VW Caddy Skap 2008r; 2.0Tdi; 140HP; Kod Silnika BMM. Przebieg - 450tyś km. Olej, filtry - wymieniane regularnie co 10tyś km. Rozrząd, pompa wody itd co 80-90tyś. Zacznę od początku, możliwe że niektóre informacje mogą okazać się przydatne. Przy przebiegu 380tyś pojawił się świst/gwizd z pod maski oraz zapach spalin w kabinie....
Byc może wlałem za dużo oleju bo było go widac na powierzchni tłoka. Przyznam szczerze ze ciągle dreptam w miejscu i nie wiem jak poprawnie to zdjagnozowac tym bardziej ze wyglad świecy jest taki sam jak pozostałych nie ma najmniejszej róznicy , po za tym jeśli to byłby zawór to pewnie by sie zmniejszało ciśnienie bo coraz więcej by się wypalił - nie...
Nie ubyło płynu w zbiorniczku ani nie przybyło oleju ani nie zmienił koloru na biały. Właśnie przyjrzałem się głowicy na allegro i myślę że nie ma możliwości żeby to była wina pękniętej uszczelki bo nie ma ''połończenia'' między komorą spalania a kolektorem ssącym . To już łapanie się g..na ale czy mógłby zawiesić się zawór ssący chyba mało prawdopodobne...
Majsster o jakim czujniku mówisz ?, ja nie mam wtryskiwacza sterującego jak np. w pompie boscha tylko zwykłe z rurkami przelewowymi. Jeśli chodzi o ciśnienia , to mi powiedział ten od diagnostyki , że albo zawór wydechowy podparty ( pisałem wcześniej ,że sprawdzaliśmy wszystkie i jest ok) albo panewka na wale.Tu bym polemizował , bo kontrolka ciśnienia...
kkknc nie masz racji w czasie kiedy pracowałem na UR w Bucyrys Polska kompresory mieliśmy dwa w dobudowanym budynku bez ogrzewania bo i po co. Chłodzenie powietrzno wodne z odzyskiem do wymienników CWU i klimatyzacji hali głównej. Są dwa rodzaje olejów które sezonowo wymienialiśmy. Zimowy i letni. Zimowy olej był rzadszy i umożliwiał bezpieczne uruchomienie...
Zmierz ciśnienie oleju na głowicy. Są tam wkręcane zaślepki. Pomiędzy głowicą a blokiem jest zaworek (opisany Oil Flow Check Valve) - prawdopodobnie odpowiedzialny za obniżenie ciśnienia oleju w głowicy. Może puszcza za dużo i dlatego podpiera zawory.
Witaj! Pęknięty pierścień czy wypalony zawór sprawdzisz mierząc ciśnienie w cylindrach, zobaczysz spadek ciśnienia.Jak wykręcisz świecy to będziesz miał okazji przez odpowiednią sądę zobaczyć gładź w cylindrach.W Twoim przypadku pierścienie mogą byś zapieczone.Po zdjęciu głowicy obejrzeniu stanu zadecydujesz o dalszych remontach.Sprawdzenie szczelności...
Kody błeów ładowarka teleskopowa Manitou mlt 630 20017r ...ST4 S1 21-7F101.02 Usterka rolki Jsm 1. - Brak spójności pomiędzy ścieżką analogową i logiczną rolki 1. 21-7F102.02 Usterka rolki Jsm 2. - Brak spójności pomiędzy ścieżką analogową i logiczną rolki 2. 21-7F103.02 Błąd podnoszenia/opuszczania Bmep. - Brak spójności pomiędzy ścieżkami analogicznymi...
Uszczelniacze to tylko od oleju uszczelniają a nie od kompresji. Któryś zawór się nie domyka, lub gniazdo wypalone, ewentualnie pęknięta głowica w okolicach 1 cylindra.
Witam wszystkich poszukuję wszystkich możliwych kodów usterek P,B,C,U, w języku polskim. Na innych forach są owszem ale albo wszystkie po angielsku albo po polsku nie wszystkie. Łącznie wszystkich jest ok. 3200 Dziękuję za pomoc. Poniżej wklejam te co mam: jak widać nie ma litery U, a np spodkałem się z blędem w renault master 2001r, 2,5 "P068" B0100,"Poduszka...
Ani nie ruszać pierścieni ani żadnego preparatu. Jak nie żarł oleju przed to i po naprawie głowicy nie będzie. Chyba że kolizja zaworami zdeformowała by tłoki tak że pierścienie się blokują.
Co wy tak do tych pierścieni. Jak by pierścienie poszły to brał by olej a i kopciło by z korka oleju czy odmy. W pierwszej kolejności i nawet bez zdejmowania głowicy - zawory do weryfikacji. Może zdjąć nawet pokrywę i sprawdzić czy zawór nie podbity. Pozdrawiam. Pierścienie przy pomiarze i próbie olejowej sporo poprawiają - było robione na mokro?
Kompresja na wszystkich cylindrach jest książkowa, cylindry honowane, pierścienie tłoku nowe, głowica i zawory zrobione,
1.Czy silnik w ogóle odpalił? 2.Zawór hamulca silnikowego podczas pracy(załączenia) powoduje zamknięcie zaworów wydechowych a nie otwarcie!(silnik musiałby pracować bo do działania hamulca potrzebne jest ciśnienie oleju) 3.Kto zajmował się naprawą głowicy?Jeżeli planowali to zapewne rozpinali zawory ,pytanie o poprawność montażu i właściwa weryfikację...
ja zawszę lekko wyduszam olej z chydro jak wyciągniesz środek chydra wstaje najlepsze jest w oplu nie można nawet zapalić tak zawory podpiera najlepsza jest prasa do łożysktylko trzeba bardzo powoli wyduszać pózniej ciśnienie oleju go napełni z początku możę stukać
Ciśnienie powinno być zbliżone. Czy jakies inne objawy? Możliwa uszczelka pod głowicą. Trzeba sprawdzić luz zaworów ewentualnie wyregulować i sprawdzić ciśnienie jeszcze raz. Możliwe pierścienie. Już teraz możesz w świece wlać trochę oleju silnikowego i zmierzyć ciśnienie. Jeśli się poprawi znaczy że pierścienie pęknięte. Może z przegrzania. Jeśli nie...
Opracowując ten tekst opierałem się na Poradniku obsługi i naprawy samochodu Honda Civic, oraz o swoje doświadczenia. Na pewno się przyda w codziennej eksploatacji naszych samochodów. Wykrywanie typowych niesprawności w samochodach Silnik: Wał korbowy nie obraca się podczas próby uruchomienia silnika: • Skorodowane lub poluzowane obejmy przewodów...
W głowicy jest dodatkowy zawór. Otwierany ciśnieniem powietrza z tych rurek. Działa jako gaszenie silnika i hamulec silnikowy w czasie jazdy. P.S. Nadużywanie przy wydmuchanym silniku jest doskonałym sposobem na pozbywanie się oleju z silnika do turbiny i na zewnątrz. :)
Sterownik nie zapali kontrolki ciśnienia oleju. Poszukaj mechanika co się zowie. Wszyscy Ci mówią, zajmij się ciśnieniem oleju, a Ty i Twój mechanik swoje, zawory, głowica...
Brak ciśnienia oleju na głowicy. Hałasują zawory i wałki się zacierają.
Uszczelniacze zaworowe lub nie spasowane zawory.
zawór ciśnienia oleju zawór regulacja ciśnienia oleju zawór ciśnienia oleju honda
wyciszy domofon pomiary odbiorniku radiowym gorenje czujnik
radio ericsson bateria parkside styki
Napęd Beninca nie działa - diagnostyka i rozwiązania Adapter z 230V na 18V dla elektronarzędzi DeWalt