Mam zadzwoń 790 718 520
Czy to może być wina pompy wtryskowej, że nie wkręca się na obroty i przy dodaniu gazu kopci na biało tak przyczyna jest wadliwy kąt wtrysku . Masz dwie opcje sprawdzić i ustawiic poprawnie kąt. Przyczyna moze być w tkwic w pompie . np czujnk obrotów pompy , badz zawór sterujący kątem wtrysku, zatarcie elementów zmianiajacych kąt.
zawór kąta wtrysku od 2009 roku tylko jeden raz trafił się z uszkodzoną cewką, pomijam cieknące. W vp30 ciekną ale zawory dawki paliwa.
To się ustawia na stole probierczym. Pokombinuj i ustaw na oko. Będzie chodzić.
W dole pompy masz zawór sterujący kątem wtrysku. Zobacz przewody czy nie obleciała z nich izolacja ! jesli ok to go wymień. Mozę być opcja ze przyciera się tłok przestawiacza w obudowie ale bez wymiany zawóru na sprawny nie dowiesz sie.
Ustawić zawory i kąt wtrysku. o szczegóły pytaj usera kkknc.
Na necie jest instrukcja, ciągnik prosty wszystkie regulacje bez większego problemu zrobisz sam zawory, kąt wtrysku paliwa. Jedynie pompy nie ruszysz bo trzeba stół probierczy i ciśnienia otwarcia wtryskiwaczy.
Jeśli ten zawór przypomina trójkąt z zookrąglonymi kątami jest to zawór przestawiacza wtrysku , serwis Ford , lub Diesel centrum polska , może Dieseland Był swego czasu drogawy chyba z 800pln Pozdrawiam
1269Wtrysk - zawór startowy-N108 Przecież masz podane co masz naprawić, tylko z bzdurnym tłumaczeniem opisu, bo to nie żaden zawór startowy a zawór od regulacji kąta wtrysku.
Bo u dołu pompy jest jeszcze zawór wyprzedzenia kąta wtrysku. Szło to obejść w tej pompie Lucasa. Zobacz jeszcze na czujnik położenia wału, z przodu, koło rozrusznika. Z pamięci- albo leciał sam czujnik (rozwarty) albo ropa sącząca się po wiązce rozpuszczała izolację przewodów, tak, że ta kruszała io robiła zwarcie; z tego co pamiętam- na tym odcinku...
jutro zbiorę się za zawór kąta wtrysku, znajomy sprawdzi mi czy jest on uszkodzony. Mam nadzieję że to bęszie przyczyną bo nie chcę już w niego inwestować pieniędzy. Jak będę wiedział co go bolało to napiszę.
nateg Pisałeś ze wymieniałeś zawór kąta wtrysku. Co sie stało ze zdecydowałeś się na wymianę? mam pewne problemy z ta pompa i dlatego moja ciekawość pozdrawiam Marek
Witam. Przyciągnęli mi Honde że podobno zagadała ale jak poruszali wiązką to zgasła i nie pali. Przedzwoniłem przewody do pompy i wszystko niby jest OK. Zawór dawki i czujnik położenia mają połączenie ze sterownikiem. Zawór kąta wtrysku bzyczy więc zasilanie ma. Zacząłem grzebać i doszedłem że nie mam plusa na czujniku położenia wału. Plus podawany...
No dokładnie kolega Błażej ma rację. Najczęstszą przyczyną gaszenia ciągnika w czasie pracy silnika jest powietrze. W 330 lubią się zatykać kraniki, zapchane filtry stawiają taki opór że nie jest wstanie pompka przeciś paliwa, Raz za czasu warto rozebrać wszystkie rurki od baku do filtrów i przedmuchać. W połączeniach skręcanych lubi utknąć obce ciało....
11 Nadmierna prędkość obrotowa 12 Czujnik obrotów silnika 1 13 Czujnik obrotów silnika 2 14 Czujnik temperatury płynu chłodzącego 15 Czujnik temperatury powietrza doładowującego 16 Czujnik ciśnienia powietrza doładowującego 18 Czujnik ciśnienia oleju 19 Czujnik temperatury paliwa 23 Istnieją kody usterek w koordynatorze 24 Przełączniki pedału hamulca...
W takim razie rozrusznik, pompa wtryskowa, nic innego mi do głowy nie przychodzi... Może bardzo rozwalony kąt wtrysku? Któryś zawór się wiesza? Smar zamiast oleju?
Jak robiłeś regulację mechaniczną kąta wyprzedzenia na oporniku, to teraz zrób jeszcze raz bez niego.
Pomierzylem trochę sterownik wg instrukcji z neta napięcie na pierwszych dwóch pinach czujnika obrotów 4,9v a więc chyba ok ..opór na zaworze kąta wtrysku..te cieńsze przewody z odpadająca izolacja 9,ohm. A więc chyba ok, z tym że izolacja kiepska mogło być zwarcie...... I kwestia test żarówki na zaworze dawki niby świeci , ale czy prawidłowo??? Wrzucam...
Powinieneś ogólnie ustawić silnik. Zawory, kąt wtrysku paliwa. Najczęstszym winowajcą dymienia jest układ paliwowy czyli wtryski na początek. Możesz sam je sprawdzić wizualnie przykręcając wymontowane z głowicy do pompy na przewodach. Porównasz jak pracują, ciśnienia niestety nie sprawdzi.
Witam Czy ktoś wie może, jak ustawić kąt wtrysku i zawory w zagęszczarce Hatz Wacker Neuson 400 kg? Pilne, z góry dzięki.
Witam mam problem z silnikiem hatz e75 mianowicie nie odpala kopci na siwo pompa nowa wtrysk nowy pierścienie nowe zawory ustawione kąt wtrysku 12stopni i nie odpali za nic proszę o pomoc
Robiłeś wszystko za wyjątkiem pompy paliwowej? Tu szukałbym przede wszystkim przyczyny. Usterki mogą być różne - przyspieszacz kąta wtrysku, regulator, zawór "stop". Zdalnie zdiagnozować się nie da, ale ja szukałbym najpierw w pompie. Nie wszystkie warsztaty dobrze ogarniają takie pompy, trzeba szukać specjalizującego się. Niestety, najczęściej chcą...
Dla zainteresowanych. Zawór kąta wtrysku można samemu wymienić. Wystarczy 2 torxy odkręcić. Ale okazuje się jednak że nie koniecznie wymiana tego zaworu może rozwiązać problem, ponieważ błędny sygnał o zmianie kąta wtrysku może pochodzić od sterownika pompy, ale wcześniej do sterownika mogą dochodzić błędne sygnały. Tylko od którego czujnika. Czujnik...
Czarna kostka 4-piny immo.Niebieska zawór regul. kąta wtrysku i jego słychać.Jak wstawisz zwykły zawór zamiast immo będzie chodzić.
Witam Do sprawdzenia kąt wtrysku, kostka stacyjki, zawór na pompie . Inspekcje które pojawiają się na szafie nie mają nic wspólnego z usterką . Pzdr
"Nie mierzyłem czujnikiem bo nie ma jeszcze takiej potrzeby" nie wiem co masz na myśli? Czujnikiem ustawia się statyczny kąt wtrysku. Zawór n108 ma stałego plusa a ze sterownika jest wysterowany masą. Może jest gdzieś zwarcie do masy. Dodano po 58 Może też być uszkodzony sam zawór n 108.
update, Jeżeli zawór przestawiacza kąta wtrysku się zamyka, to kąt ten ulega przyspieszeniu? Jeżeli tak, to zabrudzony zawór z uwagi na zmniejszony przepływ mógłby powoli powodować stopniowe przyspieszanie kąta wtrysku i tym samym powodować klekot?
jest to zawór przestawiacza kąta wtrysku na wolnych obrotach
Za tą kwotę nie da się dobrze zregenerować pompy. Do wymiany jest wałek główny, ( często korpus jeśli nie da się wyszlifować) i zawór kąta wtrysku 600 zł. Sam korpus to cena 600 zł, do tego wszystkie uszczelki ( oringi) i jw. Nie mówię tu o nowej elektronice. 1500 to na bidę same klamory a gdzie robota ?
Świece siedzą nowe i niema znaczenia czy podgrzeje jeden czy dwa lub trzy razy. A jak sprawdzić kąt wtrysku , czy to nie zawór przestawiacza kąta wtrysku nie odpowiada za to?.Silnik ma 250tyś przebiegu.
Na dole pompy zawór przestawiacza kąta wtrysku przy rozruchu. Na głowicy pompy, ta metalowa część z wyjściem na przewody wtryskiwaczy znajduje się zawór odcinający. Reszta kabelków jeśli są, to styczniki do EGR-u.
Winny za owe czyny był oczywiście zawór regulujący kąt wtrysku. Wymiana zakończyła problem. Ku przestrodze - posypał się z powodu odpalania na rozruchu w prostowniku.
W moim przypadku padnięty był bezpiecznik zasilający między innymi zawór regulacji kąta wtrysku i przepływomierz .
Popraw najpierw trochę pisownię :D Kropka między zdaniami nie boli a lepiej się czyta ;) Na filmików za bardzo stuków nie słychać. Napisz najpierw coś więcej - co było robione, dlaczego, czy ma moc jak powinien, czy zawory ustawione, czy kąt wtrysku ustawiony, czy była mierzona kompresja, czy ubywa oleju itp Pozdrawiam
Po zamieniałem prawie wszystko na próbe: sterownik silnika,sterownik pompy,przepływomierz,czujnik wału,czujnik ćisnienia w kolektorze ssącym,zawór kąta wtrysku TCV.I nadal to samo pozostał tylko pedał gazu na podmiane i czujnik powietrza tzw.barometr.Ale coś mi się wydaje ze to chyba coś jednak w pompie wtryskowej.
Zrób log 004 ale w trybie BS - loguj przez około 40 sekund bo coś mi się wydaje, że zawór N108 się zacina a statyczny kąt wyprzedzenia wtrysku jest bardzo dobry.
Wykręć zawór SCV z pompy wysokiego ciśnienia i oglądnij pod kątem opiłków
Na 100% wtrysk po chwili pewni dymienie ustaje a w silniku pewnie jeszcze słychać metaliczny dźwięk nie zawsze ale sprawdził bym wtryski na samym początku albo zawór ustawiania kąta wtrysku
Panowie temat jest taki. 2.2 dti 307 tyś nalotu. Pompa nigdy nie robiona. Samochód w tryb awaryjny, brak mocy. Jedyny błąd to P0149 - Obwód sterowania czasem wtrysku, wadliwe dzialanie. Wymieniłem zawór przestawiacza kąta wtrysku. Nic to nie zmieniło. Na starym były spękane ze starości kable. Teoretycznie zatarł się tłoczek przestawiacza kąta wtrysku....
Opel Omega B 2.2DTI VP44 Nie odpaliła po zgaszeniu, tester pokazał błąd kąta wtrysku którego nie można było skasować. Sterownik pompy VP44 do naprawy. Po naprawie założeniu, błędów brak, paliwo jest, sterownik ma zasilanie, wysyła sygnał na zawór dawki(sprawdzane żarówką 60W), zawór kąta wtrysku cyka. W parametrach obroty wału są, obroty pompy również,...
Jeśli wyskoczyły ci te dwa kody usterek P0149 i P1564 to usterka dotyczy złego konta wtrysku i może to być sama pompa usterka mechaniczna lub może być uszkodzony zawór kąta wtrysku jest od spodu pompy przykręcony dwoma torxami a jeśli do tego będzie jeszcze głośno pracował to na pewno będzie to wina zaworu ,sporadycznie może być to wina źle ustawionego...
Albo pokaże albo nie pokaże,uszkodzony jest zawór regulcji kąta wtrysku lub jego sterowanie,a jaki to silnik ?
Witam wszystkich Problem wygląda nastepująco po umyciu silnika zapaliła się lampka od temp. silnika więc wymieniłem czujnik i jest ok. ale w miedzy czasie silnik zaczą dziwnie klekotaćale nie zawsze, i zapala się lampka check engine ale tylko na wolnych obrotach. Wygląda mi to na zacinający się zawór kąta wtrysku ,zczytanie błędów nic nie daje bo wymrógał...
W oplach ze sterownikiem PSG5 nie ma immobilizera. Zawór kąta wtrysku ma rzeczywiście około 10 Ohm i pobiera amper z groszem. Choć im dłużej pracuje tym bardziej się nagrzewa jego rezystancja rośnie i prąd spada. Po jakimś czasie, kilku minutach nie pobiera już nawet jednego ampera ale za to jest bardzo gorący. Wystarczy włączyć zapłon i zostawić na...
Silnik z pompą w której lubi lac zawór przestawiacza kąta wtrysku. Wałki rozrzadu wyciarające się krzywki , nalezy pamietać o okresowej regulacji zaworów, a reszta to same zalety.
Czy ktoś się orientuje gdzie można kupić zawór odpowiedzialny za kąt, początek wtrysku do pompy Vp 44. Czy ta część jest w ogóle do zdobycia? Mało tego w internecie.
Sterownik jak wykryje błąd w regulacji kąta wtrysku to przestaje go regulować i wtedy przyspiesza na max. , teraz dlaczego? A na ile jest wysterowany zawór kąta w czasie tych paru sekund?
ja też mam takiego forda (1.8 TD 1997 kombi) i mam ten sam problem poza tym pojawił mi się problem na wyższych obrotach od 2000 do ok 2500 mam efekt dziury z pedale gazu wciskam a on nic dopiero gdy zaskoczy turbina to ciągnie byłem w fordzie na komuterze i walnięty jest elektryczny zawór kąta wtrysku dosyć drogi interes w FORDZIE ok 900zł, ale znalazłem...
Tak wiem, myślę że on działa poprawnie, ale sprawdziłem jeszcze to montując śrubę o podobnej długości ( nie ma zaworu gaszenia) samochód odpala bez problemu ale objawy są dalej jak były po paru sekundach gaśnie, przy tym wywala zawsze czeka. daje gas wchodzi na obroty i jak odpuszczam to od razu gaśnie. (wniosek ten zawór go nie odcina) czy wywalić...
Dzwigienki zrobione, zawory ustawione, kąt wtrysku ustawiony między pierwszą a drugą kreskę, bliżej tej drugiej a jakoś tak jeden cylinder bardziej słychać na wolnych obrotach, dziwne.
Witam Czy posiada ktoś informację jaką wartość kąta wtrysku należy ustawić w samochodzie: Nissan Primera p11 1998r 2.0 TD 66KW 90KM. Na rozgrzanym silniku mam 5 stopni ale od czasu do czasu zapala sie kontrolka i wywala kod błędu: 0021 F/INJ TIMG F/B Czyli: 21 Injection Timing Control Valve Zawór czasu kąta wtrysku w pompie wtryskowej.
Wydaje mi się że problemem jest zawór przestawiacza kąta wtrysku,a raczej jego zasilanie. Trochę dziwne że mechanicy jeszcze nie zdiagnozowali tego problemu,to dość prosty silnik :!:
Masz problem z regulacją początku tłoczenia więc albo pompa albo zawór albo przewody albo sterownik uszkodzony.
Usterka znaleziona problem polegał na przerwanym kabelku od zawory regulacji kąta początku wtrysku. Post zamykam
nie wiem czym steruje w tym samochodzie komputer i co pozwala sprawdzić (w miarę rozwoju komputeryzacji samochodowej było tego coraz więcej), rada: ustaw zawory i sprawdź zapłon (kąt), jeżeli to na wtrysku to sprawdź wtryskiwacze, zobacz czy rura wydechowa jest czarna (za bogata mieszanka), i sam komputer sprawdź (może jest zmęczony pracą ;-)
Jakie jest zachowanie pompy z uszkodzonym czujnikiem jak w temacie oraz z niepodpiętym ? Pytam ponieważ mam dziwny objaw. Pompa po przekręceniu stacyjki podaje paliwo na wtryski przez chwilkę. Za każdym przekręceniem stacyjki słychać że auto próbuje zapalić. 3-4 wtryski i zaworek dawki przestaje pracować. Ponowny zapłon 3-4 wtryski i blokada itd. Zawory...
Pompa zrobiona, wtryski też, rozrząd ustawiony, zawory również. Kąt wtrysku na środkowej kresce, choć tu pewien nie jestem czy tak ma być bo silnik z C-360 a koło chyba z C-4011. Bardzo się nie tłucze, ale jednak pozostał lekki stukot, który cichnie gdy dotknę rurki przelewu. Troszkę przeszkadza klapka na wydechu ale słychać o co chodzi: [youtube]https://youtu.be/qu67ao...
Wszystko wskazuje na padnięty zawór przestawiacza kąta wtrysku(koszt nowego ok.800zł występuje tylko w orginale) jednak aby się upewnić trzeba autko podłączyć do jakiegoś kompa. Wiadomo Ford w Dieslu to problemy.
Możesz to pytanie inaczej zadać ? Co konkretnie chcesz się dowiedzieć ? Które parametry silnika decydują o wysłaniu sygnału zmiany kąta wtrysku na tej pompie, bo z tego co wiem jest tam z tyłu zawór elektromagnetyczny który przestawia chyba dawkę i kąt wtrysku, tylko w jakim momęcie dokładnie?
Proszę zawsze przed podjęciem decyzji o regeneracji pompy wpierw sprawdzić przede wszystkim przewody łączące zawór kąta wtrysku - ten na dole pompy ze sterownikiem. Obecnie prawie zawsze przewody są spękane. Nawet jak nie są, to wystarczy ich lekko ruszyć i izolacja oblatuje. Po prostu na przewodach od kąta wtrysku ta izolacja jest cieńsza, może z innego...
Chyba już nie robią rozrządów bezkolizyjnych.. Poza tym mówisz o technice FSI 16 zaworowej więc ciężo żeby był bezkolizyjny zawory są pod kątem wtrysk prostopadle do osi cylindra.. Ale niech się wypowiedzą specjaliści.
00550 Regulacja początku wtrysku. Różnica w regulacji. -Uszkodzony zawór N108 kąta początku wtrysku. -Uszkodzony czujnik G80 skoku iglicy. -Jazda z pustym zbiornikiem paliwa. -Powietrze w instalacji zasilania paliwem. -Nieprawidłowy kąt początku wtrysku. Dodano po 33 musiał byś to sprawdzić Pozdrawiam
Elektryczny zawór sterujący kątem wtrysku (kabel 2 pinowy) stuknij w niego jak silnik będzie pracował jeśli zły to silnik zacznie lepiej pracować ale tylko przez chwile-znajduje się nad korektorem zwiększającym dawkę paliwa przez turbinę
witam mam podobny problem seat alhambra 1,9 tdi 110 km rok 1999. Auto na ciepłym silniku odpala na dotyk po przestoju około 1,5 godziny ciężko ma odpalić długo kręci jak odpali dużo dymu.kąt wtrysku był ustawiany , końcówki wtryskiwaczy też wymieniłem. mieszanka rozruchowa była przerobiona u tunera nic nie pomogła. zawór regulacji kąta wtrysku tez wymieniłem,świece...
jeżeli przebieg prawdziwy to bierz...Wejdź pod auto (potrzebny kanał) i sprawdź czy nie sączy się nigdzie ropa z okolic pompy, w tych silnikach jak i w poprzednich 1.7 DTI zastosowano pompy DENSO Mają one nieszczęsny zawór TCV regulujący kąt wtrysku, bardzo często przecieka wtyczka na tym zaworku i leci ropka na sterownik pompy...co nie zauważone i...
możesz wymienić zawór przestawiacza kąta wtrysku tylko wątpię żeby udało ci się to zrobić bez wyciągania pompy ,opór powinien mieć około 18ohm ale po mimo dobrego oporu zawór może być zatarty mechanicznie, często też w sterownik pompy uwala się i nie wysterowuje zaworu,kable od sterownika do zaworu też się kruszą i robią zwarcie
Dzień dobry. Pacjent to moje stare auto do pracy Audi A6 C5 z nieszczęsnym 2.5tdi V6 już po naprawie hydro. Problemem jest diagnoza uszkodzenia pompy. Objaw to błąd 550 i brak reakcji na gaz powyżej 2 tys obrotów oraz kopcenie. Pompa wraz z rozrządem oczywiście zgrana blokadami. Zawór przestawiacza kąta wtrysku ma 10 ohm, sterownik podaje napięcie (robiąc...
jadę cały czas na trójce stukanie zanika czy gdyby stukało coś na klawiaturze to czy nie powinno być głośniej po zdjęciu korka wlewu oleju, Kolego - jeżeli byłaby klawiatura walnięta (np samoregulatory luzu) - to silnik stukałby cały czas, bez względu na to czy wchodzi na obroty (jest dawka wtrysku), czy schodzi z obrotów (nie ma wtrysku). Masz tyle...
Na początek wyklucz paliwo. Potem sprawdź statyczny kąt wtrysku - nagminną przykrą i kosztowną w skutkach usterką tych silników jest kółko rozrządu - wycięty klin. Ten zawór na fotografii to zawór regulatora kąta wtrysku. Dalej sprawdź działanie układu LDA, do kopułki na górze pompy przychodzi wężyk z kolektora ssącego , całośc służy do zwiększania...
Nie przerabiałem ale dla mnie ewidentna usterka zaworu/pompy. Podmieniaj zawór.
Czyli mowisz nowy kupic zawór i trzeba będzie ustawiac ten kąt wtrysku
No widzisz. A zawór sterujący kątem wtrysku można zdemontować, wymyć w myjce ultradźwiękowej i działa jak nowy. Jesteś pewien tej informacji że po demontażu zawodu sterującego dawką (ten duży u góry) trzeba kalibrować? Denso oczywiście podaje że nie można nic samemu zrobić. Zawór TCV dostępny jest za kilka stówek. Drugi przypuszczam też. Dobrze wiedzieć...
Tylko to inne medium. Czy wytrzyma plastyk olej napedowy? Proponuje ci poszukać w sieci gotowych układów i podejrzeć zawory. Kiedyś jeździłem na oleju rzepakowym bez podgrzewacza. Ale jak dopatrzylem sie że olej ze wzgledu na gęstość potrafi rozerwac drobniutkie sitko w zaworze kąta wtrysku w pompie tak już przestałem. A jakie auto to bedzie?
Witam, Kupiłem ostatnio Renaula Clio z 1998 roku z silnikiem 1.9d bez turbiny. Mój problem polega na tym, iż silnik czasami chodzi bardzo głośno, a czasami normalnie. Cały czas pracuje równo. Wymieniłem zawór zmiany kąta wtrysku w pompie, lecz problem pozostał w takiej samej skali. Ma ktoś pomysł co może być usterką? Sprawdziłem też ustawienie paska...
błąd p0149 to typowy błąd od kata wtrysku. Masz najprawdopodobniej przytarty tłoczek od regulacji kąta wtrysku. Inną przyczyną może być uszkodzony zawór od regulacji kąta wtrysku, ten na dole pompy. Tak jak pisał poprzednik sprawdźcie kable czy nie są gołe, to nagminna sprawa we wszystkich pompach VP. Druga sprawa sprawdź rezystancję na odciętych kablach...
czy nastawnik kąta wtrysku to ten zawór na trzech torx'ach między wyjściami na wtryski czy ten z boku - na dwóch śrubkach??
jeśli patrzec na rozrząd to był przestawiony o 4 ząbki. do tego popękały 2 popychacze w głowicy. ale o dziwo zawory były proste.
Pisząc "zawór" macie na myśli korektor kąta wtrysku czy coś innego? Mógłbym prosić ewentualne o foto tego elementu?
17660- Przerwa lub zwarcie na zaworze sterowania kątem wtrysku. 17654- Nieprawidłowy sygnał z wtrysku sterującego (informacja o uniesieniu się iglicy wtrysku czyli kiedy wtrysk nastepuje) 17655- Przerwa lub zwarcie ww czujnika na iglicy wtryskiwacza. Wszystko sprowadza się do albo słabego zasilania (12V,masa) albo uszkodzone kable do pompy i wtrysku...
Witam. Mam mały problem z c360. Rano gdy odpalam ciągnik to odpali po 5s kręcenia rozrusznikiem, ale zaraz jak załapie to zgaśnie i jest brak reakcji na pedał gazu. Za drugim razem już załapie po 3s i działa jak należy. Wystarczy, że za drugim razem załapie i pochodzi z 10s to za trzecim razem zapali w ułamek sekundy. Te objawy występują tylko rano...
A ja nadal obstawiam brud w pompie. Jeśli nie to albo czujnik konta wtrysku, przestawiacz/zawór, lub sam sterownik. Jeśli połączenia elektryczne są ok., to tak czy siak, pompę należy wymontować i dać do naprawy, lub samemu się bawić (nie polecam).
Pompa vp30 ma zawór dawki paliwa wkręcany dookoła tegoż zaworu pierścieniem. Najlepiej robić to specjalnym kluczem. Na koniec zawór powinien być dokręcony odpowiednim momentem. Najlepiej jak by pompa po całym zabiegu była kalibrowana według Boscha ale z mojego doświadczenia nie jest to konieczne. Pompa VP44 ma zawór dawki dociśnięty do głowicy pompy...
Zgadzam się z kolegami. Jeżeli układ nie jest zapowietrzony (a chyba nie bo paliwo ci tryska) to pompa do regeneracji. W tych pompach pada zazwyczaj sterownik, bądź zakleszcza sie zawór przestawiacza kąta wtrysku. Przyczyną może być zła jakość paliwa. Wymieniam takie pompy co najmniej dwie w miesiącu. Trochę ten zabieg kosztuje - niestety. A co do świec...
http://obrazki.elektroda.pl/8403014300_1... Dla ułatwienia wstawiam foto, żeby dla wszystkich było jasne o czym mowa ;) Początek tłoczenia jest zapisany jako mapa charakterystyk w funkcji prędkości obrotowej silnika oraz dawki paliwa jako miary obciążenia silnika. Współczynnikami korygującymi są temperatura silnika i zasysanego powietrza...
Dignostyka silnika wykazała 4 błędy. 1. czujnik temp. silnika 2. czujnik wzniosu iglicy 3. zawór przestawiacza kąta wtrysku 4. regulator w pompie Błedy się kasują, jednak pojawiają się ponownie po wyłączeniu i włączeniu zapłonu. Silnik nie musi pracować. Sprawdziłem rezystancję ww. elementów, są OK. Sprawdziłem połączenia tych elementów, wyglądają OK....
Witam posiadam clio1 1.9D 97r. na pompie wtryskowej lucas.Pompa ta posiada zawór zmiany kata wtrysku zimnego silnika, problem w tym że do owego zaworu nie dociera napięcie, moje pytanie co steruje tym zaworem i co może byc przyczyną braku zasilania zaworu ?
miałem to samo, czy auto dymi ? zapchany filtr powietrza , otwarty zawór egr, za późny kąt wtrysku, jak sie z tym uporasz to bedzie palił 6,5l w miescie
witam. chciałbym za pomoca lampy stroboskopowie ustawić w moim silniku(1.6td) kąt wtrysku. ciągle grzebie i coś przy nim robie(inna turbina, zawór upustowy, różne mody i cos takiego jak przyrząd do ustawiania kąta wtrysku by sie przydał. jak go zrobic(widzialem cene czujnika piezoelektrycznego i zwala z nóg ok.260zł)...
Filtra nie sprawdzałem i zawór dokładnie o który chodzi? Wymieniłem zawór/czujnik n75 ale to nic nie dało, Czyli kąta wtrysku nie ruszać? Jedyne co to sprawdzić filtr i zawór?
Kąty się nie zgadzają sprawdz zawór początku wtrysku w pompie.
Ok to zaraz to sprawdzę a jeżeli ten check czasami swieci czasami nie swieci to tez raczej zawór kata wtrysku?
Niebieski dym to typowy objaw spalanego oleju. Nie koniecznie musisz widzieć ubytek do tego silnika i tak się dolewa między wymianami. najczęściej bierze przez pierścienie ale mogą to też być wyrobione prowadnice zaworów. W każdym razie zanim zaczniesz cokolwiek robić silnik trzeba ustawić żeby wyeliminować winę regulacji. A zły kąt wtrysku paliwa tez...
...z tego co wiem to nikt nie robi Sprzęt potrzebny: SDP3, myjka ultradzwiękowa, sprężyny, klucz do nakrętek (opis w multi), zestawy uszczelek, łeb. Najczęściej siadają nie wtryskiwacze a zawory dawek i kąta wtrysku, no i pompa zasilająca.
Witam . Mam problem z moim Władimircem, otóż gdy jest ciepły nie równo pracuje. Nagrałem filmik jak pracuje po rozgrzaniu silnik. Zauważcie że sam dodaje sobie obrotów i ujmuje. Wymieniłem pompkę zasilającą z myślą że pomoże, nic nie dało . Wtryski zrobione, zawory wyregulowane, kąt wtrysku również sprawdzony. Ciągnik siłę ma, oleju nie bierze. Jak...
okazało sie ze nie zawory tylko padł elektrozawór ustawiania kąta wtrysku koszt 400 zł
Problem stwarzał uszkodzony czujnik temperatury paliwa i zawór n 108
Przyczyną występowania oleju napędowego przy tym silniku w wiązce elektrycznej a co za tym idzie m.in. w gnieździe sterownika jest rozszczelniony zawór TCV kąta wtrysku znajdujący się w dolnej części pompy wtryskowej od strony rozrusznika. Koszt nowego takiego zaworu to ok 400 zł. Można go spróbować naprawić (poszukaj na forach - ja tego nie praktykowałem,...
Jednak nie mogę jej zapalić mam pytanie czy jak te kabelki na zaworze kąta wtrysku sie złaczą to może ten zawór sie spalić?Bo kombinowałem na różne sposoby i łapie a nie zapali przy kręceniu rozrusznikiem i odkręceniu rurek przy wtryskach niby paliwo idzie a jak przestane kręcić i odkrece rurke na trzecim wtrysku to tylko na nim idzie powietrze a na...
no właśnie końcówki były sprawdzane pompa nie ruszana X lat a czy może to być nadmierny luz zaworowy🤔 bo nie było one regulowane po dotarciu ani nigdy później i tak chcę właśnie sprawdzić kąt wtrysku i zawory
Sygnał zwrotny o kącie wtrysku tutaj jest realizowany przez wtrysk sterujący. Na iglicy tego wtrysku jest czujnik i sterownik wtedy wie kiedy iglica jest uniesiona czyli kiedy następuje wtrysk. Błędy są dwa jeden o za dużej różnicy kąta wtrysku (rozbieżność wtrysk realny a zakładany). Drugi błąd 550 ma przyczynę w nieodpowiednim sygnale. Powodów tego...
kąta wtrysku przyspieszacz kąta wtrysku parametry kąta wtrysku
termostat danfoss parametry laptop wyłączać chwila tranzystor bc337
naprawa bequit pralka samsung zawiesza
Zbyt wysoki poziom oleju w silniku – tryb awaryjny, objawy, skutki, diagnostyka ECU Adding Resizable BAR to ASUS Sabertooth Z97: Feasibility and Limitations