Czujniki spalania stukowego są wkręcone w głowice, musiałbyś zdjąć kolektor ssący żeby do nich dojść. Miernikiem ich nie sprawdzisz, co najwyżej oscyloskopem, najlepiej przy wtyczce koło ściany grodziowej, to chyba niebieskie wtyczki są od tych czujników. Ale ja wątpię żeby to była przyczyna problemów. Natomiast tych dwóch następnych błędów nie ma w...
\Jak mówią w mojej astrze trzeba rozebrać pół samochodu. To kompletna bzdura. Osobiście demontowałem kolektor ssący u siebie (także 1,7 cdti w AH) celem jego dokładnego czyszczenia. W tym modelu wszystko jest na wierzchu i spokojnie da się to wykonać na parkingu od góry. Wystarczy zdjąć osłonę silnika, wykręcić rurę dolotu, poluzować przewody paliwowe,...
Mam taki problem gdy przekręcę kluczyk w stacyjce to zapala mi się lampa od grzania się świec ale on tak szybko nie zgaśnie dopiero gdy trochę pojeżdżę. Wydaje mi się ze to jest wina świec ale żeby je wymienić muszę zdjąć kolektor ssący jak go zdjąć ?
A 190 (benzyna) automat 2000 rok Pytanie do praktyków . Jak dostać się najprościej do rozrusznika a konkretnie , jak dokręcić śruby go mocujące ? Po prostu się poluzowały. Jaki tam jest rozmiar klucza ? Czy aby opuścić silnik razem ze skrzynią , wystarczy odkręcić śruby sanek i opuścić , czy coś się nie pourywa ? Jak najprościej zdjąć kolektor ssący...
Witam forumowiczów. Problem. Skoda Fabia 2 1.2 tdi model silnika cfw. Trzeba było zdjąć kolektor ssący ktory był zabudowany przez listowe CR czyli trzeba było ją zdjąć. Po zamontowaniu jej spowrotem samochod nie odpala. Tzn chce ale nie może. Na testerze cisnienie na listwie max 30 bar. Tak jakby chciał już odpalić, ale nie odpala. Cisnienie na zasilaniu...
a szmata nie miała jakiś guzików czy coś? sama szmata się wypalić powinna, ale jak podparła zawór jakimś cudem tak bardzo, no to trzeba zdjąć kolektor ssący i kręcąc wałem ustawić tak, żeby zawór ssący był otwarty i powyciągać resztki tej szmaty jakimś np Koherem
Witajcie, Jakiś spory czas temu zakupiłem na części Octavię 1 z silnikiem 1.6 AKL (czysta benzyna, przebieg około 23000KM). Głównymi bolączkami silnika były falujące obroty, problem z uruchomieniem jak był pół ciepły i spore spalanie (zresztą czuć było za samochodem niespalone paliwo). Falujące obroty wyeliminowałem adaptacją przepustnicy. (poprzedni...
Zawór jest na listwie CR od strony grodzi na dwie śróbki torx, trzeba zdjąć kolektor ssący wtedy jest w miarę dostęp. Twoje objawy wskazują raczej na wtryski. Ja zacząłbym naprawę na twoim miejscu od wymiany filtra i sprawdzenia drożności smoka w zbiorniku...
Witam wszystkich powracam do tematu vectry komputer nic nie pokazał zdecydowałem się zdjąć kolektor ssący i okazało sie że jest pekniety mimo ze był aluminiowy kupiłem drugi i nie ten samochud dziękuje wszystkim za dobre porady pozdrawiam
rozrząd wczoraj sprawdziłem trzeci raz,według mnie jest ok,ciśnienie sprężania po 12 atmosfer, spróbuje dziś zdjąć kolektor ssący i zobaczę czy nie ma jakiś uszkodzeń ? Dodano po 2 kolektor wyeliminowany,brak uszkodzeń.
1. Tam jest o ile dobrze pamiętam MAF. Takie info dla kolegi który się zastanawiał. 2. Która sonda była nie oryginalna ? 3. Układy lubryfikatora to bzdura i tyle. Wystarczy zdjąć kolektor ssący by zrozumieć. 4. przy 220 tys. km na benzynie należało sprawdzić luzy zaworowe, przed motażem LPG. 5. Czy mieszanka bogata, czy uboga upali zawór szybciej......
Portwein nie zauważył że to będzie miało wpływ. To ja zauważyłem. Przepraszam. Zapomniałem dodać, że na Privie 2 dni temu. Wracając na chwilę do pomysłu montażu "wcześniej" czujnika, wrzucam zdjęcia w jaki sposób zabudowany jest oryginalny czujnik wału(strzałka). Nie widzę możliwośći zamontowania drugiego czujnika wyżej. Widać odlewy do przykręcenia...
Do tego trzeba zdjąć głowicę. Uszczelka pod głowicą może być, ale mało prawdopodobne. Do weryfikacji należy zmierzyć kompresje.
zfv nie powiesz mi że wymagane 2.5 atm to to samo co 3,8 atm , w jakimś celu ten parametr istnieje , wtryski miałem wyciągać ,ale żeby do nich dotrzeć trzeba ściągnąć kolektor ssący . I tak muszę go zdjąć aby dostać się do zaworów więc sprawdzę .
Kolektor dolotowy jest podgrzewany poprzez ciecz chłodzącą ale nie to jest przyczyną przegrzewania się się silnika raczej szybki ubytek płynu Nie wiem czy dobrze zrozumiałem to co napisałeś ale: Kolektor ssący raczej jest ochładzany a nie podgrzewany. I nie przez ciecz chłodzącą tylko przez paliwo. A wszystko poto by powietrza było w nim więcej (to...
Czy na filtrze tym "stożkowym" skuter jeździł jakiś czas? Niech Pan zdejmie kolektor ssący z gaźnika i wleje tam trochę paliwa przepustnica w połowie lub ruchy przód tył. Jeżeli się odezwie i zgaśnie to problem tkwi w układzie paliwowym.
Ale jesteś uparty. Zawory można zdemontować po odkręceniu metalowej klapki, która jest za tłumikiem. Trzeba zdjąć okrągłe zabezpieczenia na trzpieniach zaworu. Pęknięty kolektor ssący ( rurka plastikowa ) tłumaczy nierówną pracę silnika. Wszystkie połączenia, gaźnik - cylinder muszą być szczelne. Nagar można czymś zeskrobać np. nożem. Stan cylindra...
Jak odkręcałem śrubę na wale miałem blokady wkręcone. Śrubę na wale dokręcałem wg danych z autodaty moment + stopnie Przy ręcznym kręceniu, przy kręceniu rozrusznikiem żadnych dziwnych dźwięków Słychać że silnik nie ma kompresji bo kręci nim rozrusznik jak wiertarką :-) Złożyłem ten rozrząd wczoraj kilka razy :-) Pojawiła się kompresja z nowym KZFR...
Żeby wyjąć nastawnik wolnych obrotów trzeba zdjąć filtr i wyciągnąć go z gumy(jest wciśnięty w kolektor ssący między 3, a 4 cylindrem). Mam PD-45 w W124 i najgłupsze rozwiązanie to nie jest, ale przekaźnik pompy jest duzo prostrzy, tańszy i równie skuteczny. 50zł kontra 5zł, wybór nalezy do ciebie. Jak nie masz sterownika to znaczy ze masz śrube, czyli...
Słuchaj z tymi wolnymi obrotami to jest tak że możesz sprubować zdjąć klemę z akumulatora minusową i dotknąć do plusa ale nia zawsze to pomaga zależy jaki jest rok produkcji tego auta. A z tym rozrządem to jest tak że najprawdopodobniej w serwisie podejżewają zmianę faz rozrządu ale coś mi się wydaje że jak zmienisz pasek to i tak nic nie pomoże .Przyczyną...
Masz wypadanie zapłonu a przyczyną tego jest niższe ciśnienie na pierwszym cylindrze. Możesz bawić się w wymianę świec, cewek, adaptacje przepustnicy itp ale nic Ci to nie da. Czemu uważam że to zawory? Z doświadczenia. Gdyby to była wina pierścieni to raczej na wszystkich było by niższe ciśnienia a nie tylko na jednym taka kolosalna różnica. Podejrzewam...
Zawór regulujący ciśnienie w układzie smarowania najprawdopodobniej będzie się znajdował przy pompie olejowej bo tam za zwyczaj występuje i mieści się pod miską olejową. Jest to kulka ze sprężynką i śrubą regulującą nacisk na tą sprężynę, która działa jak zawór bezpieczeństwa otwierając się przy zbyt wysokim ciśnieniu. Prawidłowe ciśnienie najczęściej...
SPRAWDZ WTRYSKI I WYCZYSC UKLAD RECELKULACJI SPAKIN A W SZCZEGóLNOSCI KOLEKTOR SSąCY KUP SPREJ DO CZYSZCZENIA GAZNIKOW I ZDEJMIJ RóRę Z KOLEKTORA SSąCEGO I JEDNA OSOBA NIECH PULSACYJNIE DODAJE GAZU DO OPORU A TY PRYSKAJ SPREJ DO KOKEKTORA W TEN SPOSóB WYCZYSCI SIE CAY UKLAD I WYDECZ
Zdjęcie kolektora ssącego prawdę Ci powie .
U mnie pomogło zdjęcie kolektora ssącego i wyczyszczenie go, oraz wymiana map sensora, który jest w kolektorze.
A ja lubię takie auta , mam z czego żyć . Jak zdejmiesz kolektor ssący to zobaczysz co jest do zrobienia .
Bardzo dziękuje za pomoc , miałeś racje . Jestem kilka dni po wymianie uszczelki pokrywy zaworów , uszczelek wtrysków oraz uszczelek kolektora ssącego i sucho . Uszkodzona była jedna warga uszczelki pokrywy zaworów w okolicy drugiej świecy , dokładnie było widać dopiero po zdjęciu kolektora ssącego . W samym kolektorze był delikatny film olejowy ewidentnie...
Na tym zdjęciu widać, gdzie jest przykręcony kolektor ssący [url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.ph...
Żeby rozebrać odme w twoim przypadku trzeba zdjąć kolektor ssący. Często dolny przewód odmy pod kolktorem jest pekniety i przez to nie ma żadnej reakcji na otwarcie korka oleju. Jestem prawie pewny ze cały blok pod kolektorem ssącym jest zawalony olejem.
Ja bym proponował zdjąć kolektory -ssący i wydechu i zobaczysz czy z głowicy z którego wylatuje jaki dym a wtedy dopiero by sprawdzać co i dlaczego
Podciśnienia to jedno, a zostaje jeszcze układ odmy do sprawdzenia. W awt odma i układ podciśnień jest bardziej rozbudowany niż w innych 1.8t. Żeby dobrze sprawdzić odmę musisz zdjąć kolektor ssący.
To jest zawór EHAB i służy do tego, aby silnik gasł natychmiast to wyciągnięciu kluczyka ze stacyjki. Do świecy płomieniowej paliwo idzie z tego zaworka co masz zamontowany na kolektorze ssącym mniej więcej na środku długości kolektora (widać go na zdjęciu) a do samego zaworka to już trzeba popatrzeć po przewodach skąd paliwo idzie. Pompę zasilającą...
No gdybym to umiał zrobić to bym się nie pytał na forum .. To nie jest zmiana opony przecież . Nikt nie chce go robić, a jeden z lepszych elektroników w moim mieście też nie wie więc pomyślałem, żeby tutaj zasięgnąć jakichś informacji, i może w jakiś sposób go nakierować po prostu Co Ty piszesz, przecież to są jedne z najprostszych usterek. Przekręcasz...
Demontując alternator, zdjąłem kolektor ssący, obudowę filtra i odpiąłem przepływomierz, nic więcej...
Zdjąłem kolektor ssący w poszukiwaniu uszkodzonych klap i za dużo nie znalazłem, jutro to poskładam go do kupy i podmienię ten czujnik.
Jak odepnę czujnik iskry nie ma, jak wepnę jest... zawory otwiera bo patrzyłem przy zdjętym kolektorze ssącym.
Mój chciał odpalić no ale nie udało się poza tym natychmiast było słychać cykanie do kolektora ssącego .Po zdjęciu głowic i sprawdzeniu szczelności(zastosowałem naftę) okazało się ,że gniazda zaworowe są tak z....ane ,że tylko do poprawki.Wracając do tematu, ja w dalszym ciągu obstawiam pompe wtryskową a tak bardziej konkretnie to regulator skoro faluje.
Witam. LPG, Opisz coś więcej o tym. Może to nie fabryczna a dokładna IV generacja i parownik się skończył. Wieczorem jak przyjedziesz to zdejmij ten cienki wężyk idący z parownika do kolektora ssącego (zdejmij od kolektora). Załóż tam nową pusta strzykawkę w pozycji "ściśnięta" I rano zobacz czy tłoczek się ruszył. Jeżeli tak to parownik do wymiany...
Nie to czujnik różnicy ciśnień od filtra cząstek. Szukaj czujnika na rurze która podaje powietrze do kolektora ssącego - rura o średnicy ok 60mm. Pokaż zdjęcia pod maską.
Gdzie w tym silniku jest separator oleju ? Po zdjęciu kolektora ssącego sporo jest oleju który spływa po głowicy i bloku silnika w dół, na przeglądzie technicznym zasugerowano wyciek oleju spod głowicy ale tył silnika jest suchy. Strzałką zaznaczyłem miejsce gdzie wpada olej w kolektor ssący.
Patrzyłem tą odmę, w sumie za wiele nie napatrzyłem bo żeby się do niej dostać trzeba zdjąć kolektor ssący, jedynie dmuchnąłem w rurkę która podłączona jest do kolektora obok Vanosa. Przepływ jest ale to pewnie i tak nie o to chodzi :)
Cewki poszły na pierwszy ogień, sterownika nie mam jak podmienić. Dodano po 12 Po zdjęciu kolektora ssącego nie widać zaworów ssących.
WIęc masz spadniety wężyk z kolektora ssącego, albo się wwierciłeś PRZED przepustnica hehe. Zrób jakieś sensowne zdjęcie silnika.
Witam. Mam podobny problem z takim silnikiem ,czyli odpalanie i wolne obroty.Kosiarka ma już swoje lata i uważam,że problem z odpaleniem i brak wolnych obrotów może być spowodowany niską mocą ssącą podczas suwu ssania.Przynajmniej w moim silniku,przy zdjętym kolektorze ssącym i przytkaniu wlotu palcem słabo odczuwa się zasysanie powietrza(podczas kręcenia...
Kolektor ssący składa się z 2 części. Rozkręcasz go na łączeniu - 5 śrub na imbusa. Później od ściany grodziowej jest jedna śruba. W sumie zdjęcie kolektora to maksymalnie 10min roboty. Ściągasz rurę od przepustnicy i powinno być wystarczająco miejsca a jak mało to odpinasz wąż od serwa i od systemu EVAP. Więcej roboty przy demontażu pokrywy niż przy...
Witam. Ile ma przejechane na tym LPG? Na już zanim zgasisz auto, zakręć gaz na butli poczekaj aż samo przejdzie na benzynę i zobacz jak rano odpali - normalnie to masz parownik do wymiany. Jest jeszcze inna metoda - z parownika wychodzi cienki wężyk do kolektora ssącego, Zdejmij go z kolektora i załóż na niego strzykawkę jak do rana tłoczek wyjdzie...
Wszystko jest sprawdzone, Błąd P0299 (od skasowania wchodzi po kilku km, nie od razu, jazda możliwa ale b. wolno, brak mocy) zasilanie z ECU do elektrozaworu dochodzi (sterowany minusem) przy rozruchu sztanga się podnosi i za chwilę opada) Dodatkowo ECU wyczyszczone styki, rozebrany komputer poprawione wszystkie ewentualne zimne luty. Brak jakiegokolwiek...
Kranik jest wmontowany w zbiornik paliwa. Powinny biec do niego dwa przewody jeden dopływ paliwa do gaźnika drugi podciśnienie z kolektora ssącego, które otwiera kranik. -Jeżeli zrobisz zdjęcia rozebranego gaźnika napisze co i do czego służy tak na 95% oczywiście zdjęcia po otwarciu komory pływakowej, z jednej i drugiej strony.
zdjąłem kolektor ssący wyczyszczę go dokładnie i będziemy widzieć, ale trochę tego smaru z sadzami tam jest może to być to. jutro działam dalej ,napewno jutro dam znać co jest grane ,bo jeszcze myślałem czy coś się nie psują popychacze ale mi to nie pasuje bo auto do końca jeżdziło bez zarzutu ,na razie dzięki za pomoc
Nie wiem jak to jeszcze zrobię ale montaż silnika nie będzie łatwy tak aby nie uszkodzić uszczelniacza w skrzyni. Myślę że jutro znajdę te trzy śruby. Po zdjęciu kolektora ssącego widać dokładnie zawory i wydają się być proste. Teoretycznie po wymianie/ naprawie rozrządu będę chciał zmierzyć kompresję na wyjętym silniku. Rozrusznik da się zamontować...
kolektor ssący mercedes kolektor ssący kolektor ssący octavia
mediasat lista kanałów logitech mx518 nasycenie wzór
Regulacja gaźnika w pile Makita EA3500S: krok po kroku Sony KSM-2101 AAM – opis mechanizmu CD, różnice wariantów, głowica KSS-210