Miało to służyć znalezieniu ew. zwarcia między zwojowego czyli różnic pomiędzy obiema połówkami.
Nie, jak słychać wyraźne wycie, nie pisk, to uszkodzenie stojana(zwarcie między zwojowe, lub na masę).
To jest bardzo mało prawdopodobne, że jest uszkodzony. On musiał być widocznie uszkodzony, okopcony, przegrzane folię czy uszkodzony rdzeń, zmierzony na przerwę/przebicie na uzwojeniu, czy zwarcie między zwojowe - podobno to nie diagnoza.
I nie tylko , mogą być zwarcia między-zwojowe, nie jest dokładnie przezwojony.
Może być zwarcie między zwojowe i niczym tego nie sprawdzisz.
Zanieś silnik tam gdzie przezwaja mają przyrząd do sprawdzania wirników , obstawiam zwarcie między zwojowe, nic dobrego po zadymieniu.
Ja zawsze badam wirnik podłączając silnik pod własny regulator tyrystorowy. Ustawiam wtedy prędkość tak tylko delikatnie ruszał silnikiem by można ręką obracać wirnikiem bezpośrednio lub przez przekładnie. Wtedy można ręcznie po kolei sprawdzać jak zachowuje się wirnik na kolejnych sekcjach. Na zwarciu między zwojowym strasznie buczy. Zresztą stan sekcji...
Jak żyje spalone stojany w silnikach gdzie wirnik ocalał mogę policzyć na palcach. Więc zacznij od sprawdzenia wirnika. Przyczyny to przegrzanie, zwarcie między zwojowe, przetarcie uzwojen, przebicie do karkasu, uszkodzenie łożysk i uzwojen uzwojen przez wirnik, Hamulec też się do tego przyczynia, ale najczęściej to zwarty wirnik.
Mogą być zwarcia między zwojowe a tego nie sprawdzisz induktorem. Najlepszym rozwiązaniem byłoby zasilanie z drugiego aototrafa i pomiar prądu
Witam. Taki transformator to ciężko mierzyć, tylko izolacje pierwotne - wtórne. Zwarcie między zwojowe pomiarami indukcyjności pierwotne sekcji. Kołki na pewno tylko do mocowania. H.
Proszę wymienić oba tranzystory i koniecznie kondensator impulsowy stojacy między nimi. Do sprawdzenia trafa, na zwarcie między zwojowe. Pozdrawiam
Witam, ja też się z tym problemem męczę zainteresuj się polami grzewczymi. Nie sprawdziłem jeszcze ale mogą robić zwarcie między-zwojowe. Można je zamienić ze strony sprawnej i zobaczyć. Pozdrawiam
Rezystor - przeważnie przerwa w obwodzie. Termistor - ? Kondensator - utrata pojemności, przerwa, czasem zwarcie. Fotodioda - ? Tyrystor - ? Cewka - Zwarcie między zwojowe, przerwa. Tranzystor - przeważnie zwarcie (jak wybuchnie, to przerwa). Transformator - przerwa, zwarcie. Potencjometr - przerwa. Co tu gadać, różne elementy można uszkodzić na różne...
Wirnik ewidentnie do wymiany, żadne przetoczenie nie pomoże jeśli jedna z działek jest zwęglona, podniesiona czy wyłamana. Na zwarciowniku (urządzenie do sprawdzania wirników) może nie pokazać uszkodzenia bo to urządzenie pokazuje zwarcie między zwojowe. Stojan przemierz omomierzem i zakładaj wirnik. :)
Witaj! Jeżeli grzeje R569-4R7 to dławik 16mH korekcji E-W ma zwarcie między zwojowe bardzo częsty przypadek, można na próbę wstawić dławik o symbolu DRT-1 z TV Elektron 280 ,380 itp.
Z fotki wynika ze skończyły się szczotki w tym silniku i należy je wymienić. Kolegę chyba ponosi wyobraźnia ^^ Wirnik ma zwarcie między-zwojowe, zatem silnik nadaje się tylko do kosza xD (at)sebaso1908 https://obrazki.elektroda.pl/8501055100_... Jak chcesz mam nowy (HXGP2L.62) - 4 stówki.
Jest to możliwe ponieważ podczas pracy możesz mieć na jednym z uzwojeń zwarcie między zwojowe,i wtedy efekt właśnie będzie przypominał lekkie "zrywanie" aczkolwiek bardziej to widać jakby wirnik na moment pracował z 1s przerwami, podobny efekt może dawać przerwa na którymś z uzwojeń,pozdrawiam
Witam. Myśle , że powinieneś sprawdzić rozrusznik, ponieważ to prawdopodobnie to on jest temu winny. Możliwe, że ma zwarcie między zwojowe gdy dostanie trochę wilgoci lub automat rozrusznika jest uszkodzony i czasem się "wiesza". Ostatnia możliwością jest instalacja do rozrusznika. Pozdrawiam
Najczęściej bezpiecznik termiczny zabezpiecza uzwojenie pierwotne ,jako to mniej odporne na przeciążenie,włączone będąc szeregowo z nim. Objaw przepalenia bezpiecznika termicznego to"rozwarte uzwojenie pierwotne" R=do nieskończoności,natomiast przepalenie i zwarcie między zwojowe objawia się zwarciem uzwojenia pierwotnego z rezystancją bliską zeru....
Wirnik do badanie na zwarcie między zwojowe.
Jeśli po wyłączeniu pompy (w tym samym ułamku sekundy) silnik zatrzymując się pracuje poprawnie, to oznacza że ma zwarcie między zwojowe. Ale jeżeli z chwilą wyłączenia silnik wytwarza hałas proporcjonalny do obrotów, to oznacza łożyska lub woda w silniku co znaczy to samo. Inne uszkodzenia występują bardzo rzadko.
Skoro szczotki są ok czyli odpowiedniej długości i nie blokują się, a iskrzy silnik, to przyczyny są następujące: -zwarcie między zwojowe -brudny, wyrobiony, uszkodzony komutator/y moduł by odstawił na bok. Pamiętaj, jakiekolwiek prace wykonujesz, wyciągnij wtyczkę z gniazdka!!
Być może ma skrót międzyzwojowy i ciszej gra. Dokładnie - to że gra nie jest równoznaczne z tym, że ma prawidłową oporność. Przy przegrzaniu cewki może powstać zwarcie między zwojowe/warstwowe i głośnik grać będzie, ale - jak w Twoim wypadku- ze znacznie mniejszą głośnością. Zmierz oporność obu głośników wysokotonowych i porównaj.
Zanieś wirnik żeby zbadać zwarcie między zwojowe wirnika.
Gdyby już przytrafiła się sytuacja zwarcia między zwojowego, to po odlutowaniu jednego końca cewki tweeter powinien grać, ale uwaga - to jest czynność testowa i nie wolno tak zostawić do grania!! Po pierwsze rozwala to cha-kę filtru zaprojektowanego do danej kombinacji głośników, po drugie po zwiększeniu głośności prawdopodobieństwo spalenia tweetera...
Uzwojenie przypalone zwarcie między zwojowe do przewinięcia.
IC zostaw w spokoju masz prawdopodobnie zwarcie między zwojowe w jednym z TR. To że przy wyższym napięciu zasilania działa tylko się grzeje to w tym wypadku jest normalne bo w inwerterze aby działał jest mierzony tylko prąd płynący przez poszczególne świetlówki, jak podniesiesz nap. zasilania to jest już ten próg minimalnego prądu płynącego przez którąś...
Zwarcie między zwojowe lub po prostu zamieniony koniec z początkiem. Jeśli już "Kropelka" to po ściśnięciu. pozdrowienia
albo tacho dopiero po chwili przestają działać? Tak może przerywać czy np. stanowić po chwili zwarcie między zwojowe, ale czasami jest to trudne do ustalenia i zobacz na te rezystory bodaj na płycie PCB :D http://obrazki.elektroda.pl/3623297500_1...
Najprościej <> generator sygnału prostokątnego np. 1KHz i oscyloskop . Oscyloskop może być najprostszy , najtańszy , byle działał . Wykrywa każde zwarcie między zwojowe .
No i moje pytanie - co może być przyczyną? Szczotki nowe, komutator nie wygląda najgorzej. Wirnik nie jest nigdzie osmolony czy przypalony. Zwarcia między-zwojowe w wirniku są przeważnie niezauważalne przy oględzinach. Można je wykryć dopiero dysponując prostym przyrządem. [url=https://www.google.com/search?q=prz...
pompa w studni głębinowej IBO 1,5kW 230V Ta pompa powinna pobierać max 6,5 amper. Podczas pracy po jakimś czasie wyłącza bezpiecznik przy wyłączniku. Trzeba chwile odczekać żeby go załączyć i za chwile jest to samo. Moim zdaniem się przegrzewa. Po rozkręceniu rozłącznika stopiona była kostka tak jak na zdjęciu ale wszystko łączyło. Ewidentnie ciągnie...
Mając miernik, możesz zmierzyć rezystancje obu cewek stojana, powinny wyjść takie same i być rzędu kilku Ohmów. Możesz także sprawdzić uzwojenie wirnika, mierząc rezystancję pomiędzy dwoma sąsiednimi wycinkami komutatora. Tutaj również, każdy pomiar powinien być zbliżony. I to tyle co możesz sprawdzić od strony elektrycznej. (Sprawdza się także zwarcia...
Proszę o niedodawanie odpowiedzi w stylu nie opłaca się naprawiać chińczyka kup nową Przykro mi ale tak właśnie jest. Spalony wirnik, słychać to po pracy silnika i widać po objawach i wyglądzie szczotek. Ponadto objaw zwolnienia obrotów i iskrzenie jest tak charakterystyczny dla zwarcia między-zwojowego w wirniku, że dalsza zabawa nie ma sensu (chyba,...
Oporności dobre ale może być zwarcie między zwojowe i tak nie wyjdzie pomiar, tylko podmiana na inną.
Zwarcie między zwojowe trzeba zanieść do testu wirnik.
A w jaki sposób mogę sprawdzić miernikiem ten silnik nie wyciągając go z pralki aby upewnić się ,że na pewno jest walnięty? Czy przełączyć na omomierz i sprawdzić rezystancję? Zanieś silnik do warsztatu przezwajania śliników, mechanik sprawdzi go induktorem czy ma przebicie do masy, druga sprawa uzwojenie stojanu i wirnika może posiadać zwarcie między...
Silnik się przegrzał zwarcie między zwojowe silnika raczej zlom, silnik w cenie uradzenia. Rozbierz dla ciekawości.
Natomiast jeśli chodzi o LNK305 to kupiłem je dawno w TME Zatem źródło raczej pewne, ale nie rozumiem jednego dlaczego nie jesteś świadom tego, że jeśli Masz zwarcie między zwojowe (zakładam iż nie mierzyłeś)... Jednak każdy układ scalony LNK305 tego nie wytrzyma tak samo jak przy dość rzadko spotykanych uszkodzeniach transformatorka w przetwornicach...
(at)piotr.kokoszk a, Kurcze ne wiem jak Tobie odpowiedzieć. Piszesz że czytałeś porady a co porada to jedna drugą wyklucza. Ja na przykład potraktowałbym ten bezpiecznik bardziej praktycznie. Skoro prąd uzwojenia pierwotnego tego transformatora przy pełnym wysterowaniu tego amplitunera wynosi np. 2,5A, zastosowałbym 5A/85°C (o ile takie są produkowane)....
Przyczyny mogą być dwie: elektryczna (np zwarcie między zwojowe któregoś z uzwojeń), lub mechaniczna nie wyłączanie się hamulca lub przemieszczenie korpusu silnika. Jeśli korpus silnika jest wykonany z profili blaszanych przyspawanych do rdzenia stojana to najprawdopodobniej na skutek "urazu" mechanicznego spowodowanego np zderzeniem noża kosiarki z...
"Pracował w w temperaturze 126 °C" rozumiem, że to była temp. obudowy, czyli uzwojenie miało dużo wyższą. Możliwe uszkodzenie izolacji i zwarcie między zwojowe. Można zmierzyć rezystancję poszególnych uzwojeń miliomomierzem, lub lepiej zmierzyć impedancję metodą techniczną. Żródło napięcia zmiennego np. 12V i podpinane do kolejnej fazy i pomiar prądu....
Na początek zlokalizuj wyprowadzenia uzwojenia wzbudzenia , odłącz przewody dochodzące i podłącz w ich miejsce zasilanie z akumulatora [np. 6 volt] ,jeśli pojawi się jakiekolwiek napięcie to jesteś pewien że prądnica jest sprawna , jeśli nie to ; /podłącz w obwód wzbudzenia amperomierz gdy nie ma przepływu prądu; /w przypadku tradycyjnej prądnicy [szczotkowej]...
"Śmiechu warte, nie wykryjesz miernikiem zwarcia między zwojowego?" - sam napisałeś.
Przetwornik i połączenia wyglądają wręcz jak nowe. Wewnątrz też? W większości wypadków takie efekty jak opisujesz powoduje rozsypana cewka, lub wręcz nadpalona. Jeśli głośnik jest rozkręcany należy to sprawdzić. Można też zmierzyć jego oporność, ale przy braku nadpalenia (częściowego zwarcia między-zwojowego) ten pomiar nie wykaże anomalii. Możesz...
Spadek oporności wskazuje na zwarcia między-zwojowe i chyba nie ma co kombinować.
usterka wygląda na zwarcie między zwojowe w alternatorze. Jeżeli altek robi się nienaturalnie gorący to uzwojenia dostały zwarcia.
Jaki moduł? " kręcąc rozrusznikiem mam napięcie rzędu 12v AC" a powinno być wyższe bez obciążenia ~70V, z obciążeniem np.żaróweczka próbnika o napięciu 24V, ~30V. Przy podłączeniu trafo myślę , że napięcie zasilania nie powinno przekraczać 30v ( napięcie z oryginalnej cewki zasilającej bardzo spada pod wpływem obciążenia a z trafo nie), nie wiem jak...
Dodałbym jeszcze przegrzanie lub zwarcie między zwojowe wirnika lub stojana
Sprawdź czy nie ma wizualnie odbarwień w uzwojeniach stojana i wirnik do sprawdzenia na zwarcia między zwojowe.
Witam. Myślę że przy zwarciu między zwojowym cewka będzie brała większy prąd . miałem jeszcze w komplecie woltomierz - przy przewijaniu wirników można od razu sprawdzić - jak to się nawinęło cewki . Pozdrawiam .
Witam wydaje mi się że ta część wirnika stanowi całość jednolitą a nie jest tuleją może uda się to ustalić pod dużym powiększeniem ! czy usterka wypalenia jednego złącza przy komutatorze jest możliwa do naprawy? tak . Z nie ostrego zdjęcia nie widzę wypalenia tylko jakby już ktoś sztukował to połączenie. Jeżeli przy dużym powiększeniu uda się delikatnie...
Jeśli czujesz się na siłach - OK. Pamiętaj tylko, aby cewki były przed klejeniem ustawione na środku szczeliny magnetycznej, no i oczywiście wycentrowane. Sama regeneracja wygląda b. podobnie jak w wypadku większych głośników. Jedyne utrudnienie to zamknięty kosz głośnika (o ile masz zamknięty) i utrudniony dostęp do dolnego resoru. Głośnik może być...
Przyczyną nagrzewania się silnika w tym przypadku może być: 1. Zwarcie między zwojowe; 2. Za duża pojemność kondensatora; 3. Obcieranie wirnika o stojan. Jeśli chodzi o zwarcie między zwojowe to jest prosty sposób na sprawdzenie, zimny silnik uruchamiasz na krótki czas (jedna , dwie minuty), wyłączasz, szybko rozbierasz silnik i sprawdzasz która cewka...
Sama cewka też ma zachowaną ciągłość. Co nie musi znaczyć, że jest sprawna. Może mieć zwarcie między zwojowe. Należałoby sprawdzić jej indukcję.
Najczęściej to zwarcie między zwojowe , może jakieś problemy z ciągłością zasilania mogły rozkalibrować termiczne zabezpieczenie i wtedy wymiana startera miała by sens ale skoro chodzi to sprawdź i spowoduj by wszystkie styki poczynając od bezpieczników do gniazda wtykowego lodówki były w pełni sprawne ! Sprężarka stosowana w domowych lodówkach wystartuje...
Sprawdziłeś czy PFC daje 395V? To PFC ma działać w trybie St-by? Transformatorek nie ma przerwy. Ale może mieć zwarcia między zwojowe i stąd efekt grzania się TOP i jego pierwotnego uszkodzenia.
Witam, Problem w tym , że nie napisałeś jaki to typ F126p, a konkretnie czy aparat zapłonowy jest z kopułką rozdzielacza czy bez (wtedy zamiast niej jest plastykowa zaślepka). Tak nawiasem mówiąc to jeszcze wypadałoby sprawdzić przewody WN do świec czy nie mają przebić i wstawić porządne silikonowe. W F126p były stosowane 3 typy cewek zapłonowych.......
Może kolega zdradzić, jak przez pomiar izolacji przy 1000 V można jednoznacznie stwierdzić, że mamy do czynienia ze zwarciem między zwojowym w uzwojeniu transformatora. Do kolegi autora, co wymienił, jakie wykonał pomiary. Najbardziej by mnie interesowało do jakiego napięcia ładuje się kondensator / bateria kondensatorów. Żeby wyeliminować transformator...
Zwarcie między zwojowe też jest możliwe, dlatego ciekawi mnie pomiar napięć na wyjściach przy zasilaniu 4-6
Nie jestem pewien ale czy nawet w przypadku zwarcia między zwojowego ta część układu nie powinna działać? Nie będzie działać. Sprawdź co się dzieje po wylutowaniu D6 a następnie D5 Tyrystor T1 nie ma przebicia ?
Najprawdopodobniej macie zwarcie między zwojowe, chyba tylko przezwojenie transformatora pozostaje...
Na mój gust to zwarcie między zwojowe. :-(
Witam. Miałem Elektroluxa (nigdy więcej nie kupie) Po trzech latach popękała płyta czołowa ( plastik) nie było tego za bardzo widać, zauważyłem po jakimś czasie. Tak samo jak u ciebie zaczęły się siupy z temperaturą. Po jakimś czasie okazało się że agregat dostał ( zwarcia między zwojowego) . Pobierała 2 razy więcej prądu niż powinna. i mroziła u góry....
To znaczy masz chyba zwarcie między zwojowe stojana, albo bardzo słabą wiertarkę i rozładowany akumulator. Dlaczego zmieniałeś regulator? Jak wygladają uzwojenia, czy któreś sekcje nie maja zmienionego koloru izolacji?
Nikt ci nie każe mierzyć diód pod obciążeniem !!!! Na wskazanych diodach sprawdzić ,czy pojawia się "cokolwiek" ,jakieś napięcie. Czy kolega zna podstawę pracy takiej przetwornicy ,choć w zarysie? Zanim zacznie pracować , stabilizować napięcie wyjściowe , jest taki moment ,nazwijmy go rozruchowy, kiedy układ chwilowo jest "zasilany "impulsami z sieci...
Trafo było na stole na oko wszystko wygląda dobrze, jest przepływ prądu pomiędzy oboma zakończeniami. Na oko się niczego nie naprawia. Może mieć zwarcie między zwojowe wtedy miernik pokaże jakąś oporność. Wystarczyło podłączyć zewnętrzny głośnik jak pisałem i wszystko stało by się jasne. Parę minut roboty. Po czym wnosisz że wszystkie elektrolity do...
jak w warunkach domowych, można stwierdzić potencjalne zwarcie między zwojowe tak w cewce, jak trafie impulsowym. W takim razie powtórz test z #1 po dowinięciu 1 zwoju zwartego i porównaj odpowiednie przebiegi.
jedynie miernik nie reaguje przy ceramicznym rezystorze 4.7ohm czyli uwalony ? = ma przerwę? - szeregowo połączony z silnikiem, czyli poprzedni silnik i jego zwarcie między-zwojowe spowodował przepalenie 4R7.
Tak są dobre. Omomierzem nie sposób zmierzyć zwarcia między zwojowego. Co a wirnikiem ( obtarcie ) ?
To chyba transformator ma zwarcie między zwojowe.
Przywarty to znaczy że może mieć zwarcia między-zwojowe i wtedy prąd płynący przez zwoje jest zbyt duży i stąd pojawia się iskrzenie na szczotkach. Wirnik zamiennik może mieć inną parametry uzwojeń (średnica drutu i ilość zwojów).
Tam nie ma coś takiego, a jest kondensator. Raczej sprawdzić prąd pobierany przez silnik , czy jest znamionowy (czy czasem silnik nie ma zwarcia między zwojowego) i sprawdzić kondensator czy nie ma zwarcia.
Zmierz oporność cewki głośnika. Możliwe zwarcie między zwojowe - to by tłumaczyło objawy .
Najpewniej uszkodzony transformator WN przez zwarcie między zwojowe.
Częstym powodem są zwarcia między-zwojowe cewki filtru (n.p. "zpieczenie").
Pomiędzy przewodami o różnych kolorach nic nie powinno się mierzyć. Tak, a to ciekawe? Wiesz co to jest zwarcie między zwojowe? Szkodliwa porada!
Wszystko wskazuje na zwarcie między zwojowe.
ten transformator ma na pewno zwarcie między zwojowe i dlatego się grzeje
Można go podłączyć bezpośrednio pod akumulator {Uwaga może porządnie iskrzyć}. W silniku może być zwarcie między zwojowe.
A czy amplituner nadal działa? Możliwe że nastąpiło zwarcie między zwojowe na wtórnym.
Może być zwarcie między zwojowe, lub częstotliwość nie prawidłowa. Może obejrzyj impulsy sterujące oscyloskopem, jak masz. Nie wiem, czy warto ślęczeć nad nim - widziałem takie po 30zł.
Możliwe zwarcia między-zwojowe (przebicia) w trafie, lub zbyt wolne zamykanie tranzystorów kluczujących. Nawiń trafo raz jeszcze przykładając uwagę na to, by nie dopuścić do jakiegokolwiek uszkodzenia emalii. Pomiędzy warstwami konieczny jest izolator z estrafolu.
tak nie wykryje uszkodzenia stojana Wykryje, przecież przebieg pokaże że jedna z faz ma niższe napięcie, ponadto w przypadku zwarcia między zwojowego jarzmo będzie się grzało.
Nastąpi duży pobór prądu i dojdzie do uszkodzenia uzwojeń,przebicia,zwarcia między zwojowego, po przez przegrzanie. :|
Prawdopodobnie jest zwarcie między zwojowe na transformatoru który jest kluczowany przez ten uszkodzony tranzystor .
w aucie podałem napięcie baterią i trzeszczą czyli też są dobre To tylko częściowe i raczej niemiarodajne sprawdzenie. Głośnik może mieć zwarcie między zwojowe cewki, może być zwarty do masy. W obu przypadkach będzie działać pod bateryjką, a radio wykryje usterkę, bo parametry odbiegają od normy.
Witam na 100% masz uszkodzony wirnik po mimo tego, że wygląda dobrze ma zwarcie między zwojowe.
Sprawdż cewki na zwarcie między zwojowe, wstaw pewny układ, zostają jakieś cuda?. Powodzenia.
To będzie zwarcie między zwojowe w transformatorze linii. Weź go na tester.
być może transformator dostał zwarcie między zwojowe po pierwotnej stronie. jeżeli tak to do wymiany. pozdrawiam i wesołych świąt
Poza tym lakier izolacyjny stosuje się też po to aby uzwojenia nie "grały". Pod wpływem przepływu prądu uzwojenia drżą (mówi się potocznie "grają"). Takie drżenie może powodować przecieranie się lakieru na drucie nawojowym, a w konsekwencji zwarcie między zwojowe. Nie lakieruje się po to aby było ładnie. :D
Nie jest to wina bezpiecznika zapewne trzeba zmierzyć fizycznie miernikiem prąd jaki pobiera hydrofor może być uszkodzony stojan gdzie dostał zwarcia między zwojowego bądź kondensator a nie zmiana na większy bezpiecznika !!! Gdzie hydrofor na tabliczce ma podany prąd znamionowy i jego parametry.
stawiam na rozrusznik tulejki lub zwarcie między zwojowe .upływność prądu szybko sprawdzisz zdejmując kleme na noc
Co może być tego przyczyną bo na zwarcie to nie wygląda. No właśnie wygląda to na zwarcie między zwojowe w uzwojeniu wtórnym.
Magnes na kole zamachowym jest dobry ( porównywałem siłę przyciągania w pilarce spalinowej ). Podejrzanie wygląda zbyt mała oporność uzwojenia pierwotnego. Może przez zwarcie między zwojowe? W podobnych iskrownikach pił spalinowych oporność waha się w granicach od 0,180 ÷ 0,25 kΩ. Stąd moje wątpliwości. Wymieniłem jednak magneto na nowe ( jak sugerował...
A bez tego "gwoździa" na jałowo uzwojenie wtórne się grzeje? Czym izolowałeś tą spłaszczoną rurę?. Może najzwyczajniej masz zwarcie między zwojowe.
Witam ponownie, pomęczyłem kolegę sp3ots na gg trochę, okazało się że jest zwarcie między zwojowe. Dzięki wszystkim chętnym za pomoc - można zamknąć.
Silnik będzie uszkodzony ! .Kondensator powinien być duży i 130 to wartość realna .Druga sprawa , jeżeli masz słabą linie zasilającą (na działce) to efekt będzie podobny .Następna sprawa , silnik mocno buczy (sądzisz że łożyska)to znaczy że ma zwarcie między-zwojowe .Łatwo można to sprawdzić (jeżeli silnik wejdzie na obroty w pobliżu maksymalnych i...
Do wymiany C49, C52. Jeśli to nie pomoże, pewnie jest zwarcie między zwojowe autotransformatora T6. Oczywiście wykluczam zwarcie zrobione przy wymianie układu TDA 2003.
zewrzeć zwojowy zewrzeć zwojowy silnik zewrzeć między zwój
zmywarka bosch chiny wekta centrala sterowanie zaworem kulowym
zarówka punto archiwizacja danych dysku
Sterownik do klawiatury Titanum TK103 - gdzie znaleźć? Woltomierz w agregacie wskazuje 380V bez obciążenia