Fiat Ducato 2.3 2018 błąd P2146(12) + P0237 Witam, często traci moc gazu mimo to, że utrzymuje zawsze ten sam gaz nogą, załącza się na desce Silnik i wchodzi w tryb awaryjny. Wystarczy wyłączyć i załączyć go, i znika tryb awaryjny, i znowu można jechać do kiedy znowu nie wróci problem (czasem się zrobi 1 km, a czasem dopiero po 30 km). Nie ukrywam,...
Tabliczka znamiona https://obrazki.elektroda.pl/7905058600_... Po kilkudziesięciu próbach przekręcenia pokrętła na CWU i CO zaczyna palić, później odpala pali ponownie brak iskry, zatem przewody ok. Czasami zapali chwilę i zgasi płomień po czym komunikat 01. Oznaczenie sterownika https://obrazki.elektroda.pl/5801201400_...
Witam mam problem z saabem 93 2.0 turbo samochód na zimnym odpala jak się go rozgrzeje i się go zgasi to nie chce odpalić a z wydechu wyrzuca paliwo. Został podłączony komputer wykazał wyrzucanie zapłonu na 3 i 4 cylindrze po kilku minutach został odpalony i przestał chodzić na wszystkich garach. Zaczął pracować jak traktor. Nie ma mocy ciężko nim ruszyć...
Przepraszam jeśli ponawiam temat ale nie znalazłam podobnego przypadku. Walczę z tym samochodem i od 3 lat ten sam problem. Występują dwa problemy problem z odpaleniem nie ważne czy zimny czy ciepły albo kręci albo odpali i od razu gaśnie wtedy czasem dodaje gazu żeby go przytrzymać i zaskoczy. Gdy już się uda go odpalić świeci się serwis i komunikat...
Witam. Mam problem z autem SKODA FABIA 1.9 TDI 100 a mianowicie odcina ona turbinę przy średnio 110 km/h, gdy zgasi się silnik i uruchomi ponownie już wszystko jest ok i można jechać ile się chce. Turbo było czyszczone plus nowe uszczelniacze, nowa przepływka, nowy egr, zawór ciśnienia turbiny wymieniony i dalej bez zmian. Nie wiem co jest grane, może...
A może babka ma zamontowany turbo timer? Za tym bym obstawiał, czas można przecież regulować a immo. nie zgasi pracującego silnika.
Witam serdecznie autko jak w tytule.Problem się pojawia jak auto postoi troszkę albo rano na zimnym silniku .Trzeba wtedy długo kręcić a jak już załapie słychać ze silnik jest zalany i śmierdzi paliwem . Ale zaraz po odpaleniu pracuje normalnie.Jeśli się zgasi i odpala ponownie za chwilkę ,odpala bez problemu na dotknięcie . Komputer wykazał uszkodzenie...
Jak chcesz auto na krotkie odcinki to raczej polecam benzyniaka. Diesel ogolnie dluzej sie nagrzewa a przy duzym mrozie to problem. A zdecydowanie odradzam auto z turbina. Tam bezwzglednie trzeba dbac o turbine a zwykle ludzie na to nie patrza. Zapalaja i hejka po garach. A pozniej jak sie turbo wypluje i olej idzie w dolot nie wiedza jak silnik zgasic...
Witam, posiadam Hondę CRV z roku 2009 z silnikiem turbo diesla 2.2 Problem jest następujący, podczas jazdy pod dłuższą górę (wiadomo trzeba troszkę przycisnąć żeby taka buda jechała) nagle drastycznie spadnie moc i obroty oraz zapali się "check engine". Pod komputerem pokazuje błąd - przeładowanie turbiny Oczywiście błąd również sam znika gdy zgasi...
Witam serdecznie. Bardzo proszę o poradę kolegów gdzie szukać uszkodzenia auto jak w temacie Silnik 2.0 hdi RHR. Na zimnym silniku pali bez problemu i można jeździć cały dzień nic się nie dzieje złego nie kopci, nie szarpie nie traci mocy oby go nie wyłączyć. Gdy się go zgasi tak od 95-97 (stopni płyn chłodzący) nie da się uruchomić. Ostatnio było robione:...
Turbo do sprawdzenia! Tak to już jest, po co naprawiać jak można zgasić , ponownie odpalić i moc wraca! Lepiej jest zhamować turbo !!!
Klapa gaszącą ma za zadanie miękko zdusić silnik w celu ochrony dwumasy. Czy działa czy nie, gdy auto zgasisz to silnik się zatrzyma, tylko myk polega na tym, że bez klapy gaszącej szarpie motorem, a z klapą nie.
Witam wszystkich. Nie znalazlem podobnego tematu na elektrodzie dlatego chciałbym zapoczątkować temat, który pomoże wszystkim użtkownikom samochodów z silnikiem diesla z turbodoładowaniem Zamieszczam ten temat w dziale modyfikacje i tuning bo wydaje mi się, że to swego rodzaju tuning samochodu. A teraz do rzeczy Sam jestem użytkownikiem diesla z turbosprężarką...
Silnik się rozbiegł i wciągnął olej, udało się zgasić. Turbo wymieniane w zeszłym roku, nie ma na nim grama luzu ani nie gwizdało po odpaleniu. Intercooler i dolot zalany olejem. O co biega?
Witam Wszystkich, Mam problem z turbo, może ktos będzie wiedział co może być tego przyczyną. Otóż, podczas gwałtownego przyspieszania przy 90-110 km/h, po zdjęciu nogi z gazu i zredukowaniu prędkości, samochód traci turbo. Dopiero w momencie zgaszenia samochodu i ponownego jego odpalenia turbo na nowo zaczyna działać. Co ciekawe, przyśpieszając "umiarkowanie"...
Turbo chodzi? Jak przygazujesz i zgasisz silnik to turbo powinno schodzić z obrotów. Albo zmież ciśnienie doładowania.
Turbo dwa razy wymiana sprawdzane na hamowni niby wszystko ok a u mnie przy ok 110 km traci moc i tak samo zgasic silnik i po odpaleniu znowu ok. Mechanik twierdzi ze wtryskiwacze do wymiany
Powyższe logi są wykonane w trybie awaryjnym więc na ich podstawie nie da się określić czy tryb awaryjny jest następstwem przeładowania czy też niedoładowania turbo. Zasada jest taka, że przed każdym logowaniem dynamicznym, jeśli wcześniej sterownik silnika aktywował tryb awaryjny, należy zgasić i ponownie uruchomić silnik i dopiero wtedy zacząć logowanie.
Postanowiłem w moim seacie leonie 1.9 tdi 90 KM ALH 275tys 2005r. wymienić wtryskiwacze z końcówkami 0.216. Jadąc wtedy do tego warsztatu zapalił auto straciło moc. Stanąłem na stacji zgasiłem, poczekałem 5 min odpaliłem i moc wróciła. Auto ponownie straciło moc przy prędkości 150km/h podejrzewam że to notlauf. Po wymianie wtryskiwaczy warsztat w któremu...
No to nas zgasiłeś :!:
Mam problem z A6 C5 130 km odcina turbo . Po zgaszeniu i ponownym odpaleniu moc wraca a czasem nie. Podciśnienie dobrze gruszka i zaworki też ,turbo sprawne. Co może być?
Nie, nie ma, to jest silnik bez turbo
Witam mam problem z Swift 1.3 ddis nie wkręca się powyżej 4 tys na postoju czy podczas jazdy między 1.5;tys A 2.7 coś jedzie ale to jeszcze nie to.bledow brak.dpf czyszczony EGR zaślepiony wyprogramowany.bledow brak.turbo po regeneracji.po zgaszeniu pojawia się błąd w kolumnie kierowniczej c1122.po odpaleniu ginie. Dodano po 1 Witam mam problem z Swift...
Witam w czasie jazdy zapaliła się kontrolka spirali i migała. A auto jechało jak by bez turbo. Po zgaszeniu i odpaleniu zgasła kontrolka. Ale mam wrażenie że turbina kręci z opóźnieniem. Ibiza 1.9 101 km. Macie jakieś diagnozy przed podlaczeniem.
Poczytaj sobie o rozbieganiu turbodiesla. Ewidentnie olej z turbiny. Miałeś dużo szczęścia że udało się go zgasić. Jak najszybciej turbo do kontroli i uważaj żeby się to przypadkiem nie powtórzyło. Nawet jeśli się to nie powtórzy to jest możliwa awaria turbo a skutki też mogą być kosztowne. ( sam to ćwiczyłem - awaria strony sprężarkowej urwane łopatki...
Kolego podaj rocznik , pojemność i moc silnika to może coś pomożemy.
Witam. Posiadam od niedawna Opla Zafire 1.9 CDTI 150KM Diesel. Wszytsko było ok do wczoraj kiedy jechałem po autostradzie i nagle zapaliła sie kontrolka SAMOCHÓD Z KLUCZEM i samochód stracił moc tzn. jechał bez turbo. Zjechałem zgasiłem auto i zapaliłem ponownie i kontrolka zgasła samochód zaczął jechac normalnie była pełna moc turbo działało ale po...
Witam, Mam problem z HONDĄ 1,7 CTDI. Samochód jest bardzo mulasty, jak się zapali check to wkręca się na około 2 800 obr. odłącza TURBO? Po zgaszeniu i ponownym odpaleniu błąd się dalej świeci ale już samochód wyżej się wkręca jednak dalej jest mulasty. Samochód nie dymi ani trochę. Czym może być to spowodowane? Czy uszkodzone może być turbo?
Dawno się nie odzywałem, kilka przygód z autem, więc tak szuranie przy schodzeniu z obrotów zginęło nie wiem czy po naprawie głowicy czy po czyszczeniu całego układu EGR IC wszystkie węże klapy itp, ale zostało jeszcze coś takiego że jak się pojeździ trochę autem po przejechaniu powyżej 50 km turbo potrafi szumieć nawet na luzie objawy jak się jedzie...
Miałem podobny problem w moim passacie 1,9 tdi 90 KM, Po przekroczeniu 110 km/h turbo przestawało działać, po zgaszeniu auta było wszystko ok, do momentu przekroczenia 110 km/h na 5 biegu, po czyszczeniu problem zginął.
Dzień dobry wszystkim, pacjent MAN TGX 2010 r. Po wjechaniu na plac i zgaszeniu auta, zaczęło wywalać olej około 20 l. Po uzupełnieniu (do minimum) i odpaleniu, nie widać wycieku, ale zalany jest cały przód. Turbo od środka suche, odma drożna, intercooler suchy. Przez co mogło wylecieć tyle oleju?
Ile pokazuje map na zgaszonym silniku?
Przepływomierz , czujnik ciśnienia w kolektorze dolotowym lub turbo przeładowuje lub nie doładowuje, komp prawde ci powie
Jumper 15r 2.2hdi wyskakuje błąd P0299 i traci moc po zgaszeniu wraca wszystko do normy czujnik xisnienia turbo wymieniony . Nowy egr .nowa przepływka sprawdzony nastawnik na turbinie .układ szczelny . Co moge jeszcze spraqdzić błąd p0299 regulator cisnienia powietrza doładowanego
rozuumiem ze stan olejju sprawdzany lub olej do wymiany ? w trakcie jazdy nie zapala sie tylko po zgaszeniu ?
Niedawno robiłem forda transita 2,0 tddi z podobnymi objawami. Turbo to bym wykluczył, podczas jazdy to się zgadza że dymić może na biało, lecz po zgaszeniu i dłuższym postoju olej z powrotem ocieka do chłodnicy powietrza i samochód odpala za drugim razem. Przy starcie silnika turbo nie ma znaczenia gdyż jego praca zaczyna się w zakresie wyższych obrotów....
Zgaś silnik i zobacz, czy wirnik w turbo swobodnie się obraca. Najlepiej palcami, bez cudów typu 4000tys a ty tam głowę wkładasz.
witam wszystkich , Posiadam Audi A3 2006r 2.0tdi bkd , ostatnio jadac pod gorke w deszczu - docisnalem mocniej miedzy 4-5biegiem przy ok 4200obr/min odcielo mi turbo, dopiero bo zgaszeniu i odpaleniu na nowo turbo "wrocilo", dodam, ze na VAG-u nie wykazalo zadnych bledow, co moglo byc przyczyna takiego stanu rzeczy? Filtr paliwa, przeplywomierz? Pozdrawiam
Wężyk podciśnienia reduktora po zgaszeniu odpiąć od kolektora i końcówkę do słoika z wodą z płynem do naczyń i obserwować czy tworzą się bąbelki. Podobnie można zrobić z wtryskiwaczami.
Nie ma w tym nic dziwnego. Pokombinuj jak chcesz. Możesz zmniejszyć ruch łopatek na kilka sposobów, ale każdy z nich ograniczy "pałera" i większość z nich spowoduje brak przeładowania. Ja np zmieniłem zawór upustowy i dzięki temu do 208kmh wg. GPS mogę dawać buta na maxa i jest ok. Ale to nie naprawi ci turbiny, najwyżej zamaskuje. Powyżej tej prędkości...
Tak czy siak musisz ściągać głowicę i dać ją do sprawdzenia na szczelność. Koszt sprawdzenia ok. 40-60zł. Przy okazji daj do sprawdzenia wtryski bo zazwyczaj przy przegrzaniu któraś końcówka się przytrze i przy dużym obciążeniu silnika będzie stukał tak jak panewka. Myślę że jak silnik był przegrzany raz a woda nie była dolana zbyt szybko to raczej...
Dalsza część obserwacji. Pojeździłem trochę z odpiętym N75 i oprócz braku mocy nic złego się nie dzieje. Podłączyłem dziś wtyczkę od N75 i momentalnie za autem podczas przyśpieszania pojawia się mega czarna chmura dymu, nie chce przyśpieszać i od czasu do czasu terkocze. Natomiast później odłączyłem przewód idący do gruszki turbiny i jak ręką odjął....
Stawiałbym na zapieczone kierowniczki w turbosprężarce. Turbo przeładowuje i sterownik silnika robi odcinkę. Pewnie po zgaszeniu i ponownym odpaleniu turbo działa dopóki nie przekroczysz 3tys. Od strony grodzi masz gruszkę od turbo, spróbuj poruszać prętem do niej przymocowanym (sztangą) - jeśli nie da się ruszyć to kierowniczki stoją dęba i potrzebne...
Witam jak w temacie samochód Opel mokka 1.4 turbo cały czas chodzi wentylator chłodnicy nawet po zgaszeniu silnika i wyjęciu kluczyka brak błędów wymieniłem czujnik temperatury nie pomogło wymieniłem czujnik temperatury przy chłodnicy też nie pomogło wymieniłem termostat z grzałką również nie pomogło
Kolego spr. wszystkie wężyki te cieniutkie od podciśnień.Ja mam ten sam motorek i rocznik ale kombi i przebieg 216 tyś.Miałem to samo ok. 130 km/h i też zapalała się lampka i mulił.Zgasiłem i spr te przewody jeden spadł a drugi pęknięty był.Jak się zapali to stań poczekaj chwile na ostygnięcie turbo zgaś i sprawdzaj je.Moja już tak nie ma a turbo suchutkie...
Stan oleju zmierz 5 minut po zgaszeniu silnika .
Witam. Mam pytanie dotyczące astry 2.0 kombi Tdi z 2000 roku. Mianowicie wracając do domu nagle auto straciło na mocy potem pojawił się biały dym i po jakimś czasie auto wskoczyło na wysokie obroty.Odrazu go zgasiłem nie było z tym problemu.Podejrzewam że padło turbo.Po krótkiej chwili ponownie go zapaliłem i odpalił nie wchodzą na wysokie obroty zgasiłem...
turbina sprawna, depnałem na sniegu az wszystkie koła zaboksowaly i cos jakby odblokowało zaczela normalnie chodzic , turbine bylo slychac , wkrecała sie normalnie ok. Zgasiłem i z powrotem to samo. Chociaz wiadomo ze to nie turbo.
Też podmieniony. Takie pytanko mi sie nasowa czy może to być wina klapek w kolektorze, bo nie widzę żeby sie poruszały i przez to odcina paliwo i generuje takie błedy. Podczas przyspieszania na 3 biegu tuż przed zgaszeniem silnika słychac jakby turbo nie równomiernie pracowało. Jak odłacze zawór ktory steróje geometrja turbo to autko nie gasnie, tylko...
1995 2.4 TDI Turbo diesel intercoler.
zgasi airbag escort zgasi zgasi kontrolka
zawór ekspresu ikona słuchawki telefonu wyłączyć radia chińskie 7018b
magazyn energii piasek temperatura zasilania podlogowki
Twardy reset sterownika VW Passat B5 FL 1.9 TDI AVB Zamiana mostka prostowniczego w WS 432: GBU606 zamiast B80C 5000/3300