Jeśli ładowanie jest sprawne to wszystko powinno być OK. Pokrowca na akumulator nie kupuj, bo i tak to nic nie da - po nocy akumulator będzie tak samo zimny jak reszta pojazdu.
Zimą samochód stoi na dworze czy w grzanym garażu? Wnieś tę baterię do domu, ogrzej do 20 stopni Celsjusza i od tej pory wszelkie dane możesz porównywać ze wzorcowymi. Zimne akumulatory są nieruchawe (duży opór, wolne reakcje chemiczne), więc zachowują się inaczej niż temperaturze 20 stopni Celsjusza. Już samo to, że kończysz ładowanie przy 14,1V świadczy...
O czym świadczy niski pobór prądu podczas ładowania nowego akumulatora, którego napięcie bez obciążenia wynosi 12.6V? Jeśli przeprowadzamy ładowanie w niskiej temperaturze, to jest to jak najbardziej typowy objaw. Elektrolit tego akumulatora w niskich temperaturach traci swoje właściwości i oprócz zmniejszenia pojemności akumulatora zmniejsza się "ruchliwość"...
Napięcie 14.4V to początek gazowania elektrolitu. Ogranicza się to zjawisko żeby nie ubywało wody i żeby liche płyty akumulatorów nie rozsypały się zbyt szybko. 13.8V to brak gazowania a jednocześnie jest utrzymany stan naładowania. Ja teź mam po uruchomieniu 14.4V, później 13.8V. Latem wystarczy niższe napięcie, zimą potrzeba wyższego. Jednocześnie...
Tak sie sklada ze te opisane przez ciebie zabiegi najprawodopobniej okaza sie zupelnie zbedne, bo te alternatory (+regulator) tak maja nawet gdy sa nowiusienkie (temat wielokrotnie walkowany na forum Skody na Autokaciku... lacznie z rozwiazniem jak tenu w pelni zaradzic).
Zastosować trafo ok 230VA, mające jakieś 13A i 17 V pod obciążeniem. Ja pokusiłbym sie o zmianę tyrystorów na coś mocniejszego, sporych rozmiarów radiatory, ale 10A to akumulatory w ciągniku wezmą. Z własnych obserwacji i głupoty wiem, że trzeba uważać na te BD 152R, ja podłączyłem zimny akumulator do tego prostownika, ustawiłem prąd na 6,2A i tyrystory...
To inna bajka w takim razie problem będzie w regulatorze silnika. Do sprawdzenia płytka może to tylko jakiś zimny lut.
Hmm. Po pierwsze to proponuje poczytac posty na temat CNQ 700 , a zapewniam ze jest ich duzo na forum. Nastepnie sprawdzilbym kable WN i swiece bo przy podwyzszonej wilgotnosci moga stanowic problem. Kolejna rzecz to przyjzal bym sie gaznikowi , a konkretnie ukladowi zalaczania ssania - ciegienko biegnace od podcisnieniowego przyspieszacza lubi spadac...
Podstawowe dane regulacyjne tego silnika to: - luz zaworu ssącego 0,13-0,18 mm; - luz zaworu wydechowego 0,23-0,28 mm; - odległość elektrod świecy 0,76 mm; - szczelina między cewką zapłonową a kołem magnesowym 0,25-0,36 mm. Luzy zaworowe regulowane przez szlifowanie. Przyczyny mogą być różne, ale powyższe dane warto sprawdzić. Warto też upewnić się...
Jedyna przeróbka, to grube kable wyprowadzone na zewnątrz. Akumulatory są zimne, UPS też. A jak długo ładuje? Mniej więcej trzy lata. :-)
I jak coś wiadomo w tym temacie co było przyczyną?
Jak wyregulować? Jeśli to ma dawać 15A, to przy całkowicie rozładowanej baterii akumulatorów (10,5V) należy ustawić maksymalny prąd 15A. Maksymalne napięcie albo 14,4V na lato, albo 14,8V na zimę gdy ładowane są zimne akumulatory na zewnątrz domu, na mrozie.
Aku masz padnięty i tyle.
1. Nie ma czegoś takiego jak prąd wyrażony w voltach. Na początek: 2. Sprawdź stan akumulatora - gęstość elektrolitu na każdym ogniwie. 3. Sprawdź połączenia do akumulatora - klemy. 4. Ile lat ma akumulator w pojedzie ? Ale po co?
Trzeba sprawdzić jedną po drugiej. Ciśnienie? Pompek nie robiłem, nie wiem, nie kupił bym już diesla zwłaszcza z pompowtryskami więc nie wiem. Niech wypowie się spec od pompek.
Kable przypadkiem nie z marketu po 15-20 zł ? Nigdy nie podpinamy akumulatora do akumulatora :)
1. Akumulator trzyma prąd? Ma pojemność? Nie ma tendencji do samorozładowywania się? Do jakiego poziomu spada na nim napięcie podczas rozruchu? 2. Z rozrusznika nożnego odpala od razu? 3. Czy podlanie paliwa do gardzieli gaźnika przyspiesza odpalanie? 4. Czy były przeprowadzane jakieś naprawy/wymiany/czegoś brakuje? 5. Ile wynosi kompresja?
Może ktoś wie dlaczego grzeje się plus pod maską w Audi A6 C6. Grzeje się tylko na włączonym silniku, na zgaszonym jest zimny. Klemy przy akumulatorze są zimne. Ostatnio był wymieniany akumulator, ale nie wiem czy wcześniej też się grzał. Zauważyłam to dopiero teraz.
Cześć Mercedes E250 Jesteś nowy, tak więc na początek: Tak z ciekawości wbiłem w Gugla twoje "Mercedes E250". No i co widzimy? https://obrazki.elektroda.pl/2802339400_... Jest model 212, jest model 213, dwudrzwiowe 207, jest nawet poczciwe 124 które też było robione jako E-klasa. Aktualnie mamy SZÓSTĄ generację E-klasy, a tobie się...
Cześć! 2km do pracy i jeździsz samochodem :D? Świece żarowe sprawdź.
Ustawić prostownik z regulacją na jak najniższy prąd ładowania i sprawdzać co jakiś czas gęstość elektrolitu? Ja bym tak zrobił, z tym, że praktyczniejszy jest pomiar napięcia, dopiero na końcu pomiar gęstości. Pytanie też w jakich warunkach temperaturowych było przeprowadzane ładowanie opisane poprzednio, bo przypomniała mi się sytuacja z jaką ja...
Mam dokładnie ten sam problem. Temperatura w aplikacj 21 stopni, akumulatory zimne. Radiator regulatora mppt zimny.
To dlaczego po odpaleniu silnik wchodzi na wysokie obroty na minute i obroty maleją? A czego to niby jest wyznacznikiem? Jak wiesz więcej od nas to nie pytaj. Taką usterkę diagnozuje się w 5 minut mając skuter na miejscu (z porozbieraniem plastików).
Ładowałem wedle instrukcji, po około 12h. Nawet najlepsze akumulatorki można "zniszczyć" ładowarką na czas. Prawdopodobnie ta ładowarka nie ma funkcji rozładowania a pierwsze ładowania powinny być poprzedzone rozładowaniem.
W skrócie, to mógł być powód uszkodzenia akumulatora. Zależy jeszcze do jak niskiego napięcia został rozładowany w te 2 dni. Jeżeli do 7v (co mnie się zdarzyło kiedyś) to trup i to już zimny nawet.
Zwiększanie napięcia powoduje tzw. gazowanie i wydzielanie niebezpiecznych gazów (w tym wodoru) co niesie ryzyko eksplozji. Autor nawet o tym napisał w pierwszym poście. Wg miltimetru jest 16v. Akumulator zimny ale cicho bulgocze.
Sprawdź świece żarowe
Witam mam problem z rozrusznikiem a mianowicie jak jest zimny to rozrusznik bardzo wolno kręci , potem troche normalnie ale rzadko jak jest zimny. Akumulator raczej OK bo przy naładowanym tak samo
Ja bym nie wpadał w panikę i poczekał dłużej czy akumulator osiągnie 16V a panikę można siać dopiero po przekroczeniu 16.25V Ładowałeś w domu czy na podwórku zimny akumulator ? Wielu producentów akumulatorów w swojej charakterystyce podaje napięcie ładowania na poziomie 16.25V jest to tzw. proces "absorpcji" "wyrównania"
Witaj, jak chcesz sprawdzić czy na benzynie działa dobrze zrób tak. 1. Silnik musi być zimny. 2. Odłączyć akumulator na 15 min lub dłużej. 3. Po podłączeniu odpal na benzynie i niech tak chodzi do zaliczenia dmuchawy chłodnicy. 4. Gaz musi być wyłączony cały czas. 5. Testuj w czasie jazdy na benzynie czy będą jakieś błędy.
wymieniłem pasek i nie piszczy już tamten był wytarty a ten jest dużo szerszy, problem mam jeszcze z pompą wodną, chodzi bez zarzutów ale kółko jest skrzywione, ale koszt nowej pompy to jakieś 50 zł także nie będę miał problemu, najgorsze jest to że potrzebny jest kanał żeby cokolwiek zrobić a ja tak owego nie posiadam dlatego muszę do kolegi jeździć...
Może być gdzieś uszkodzona wiązka, może zaśniedziałe załącza (zalane?) albo zimne luty gdzieś. Czasem przyczyną jest akumulator to ze napięcie jest OK (ile?) to jeszcze nic nie znaczy. Pytanie jak się zachowuje przy obciążeniu. Niestety takie "awarie" przemijające są trudne w identyfikacji.
Często zimne akumulatory tak się zachowują, pracując wzrasta w nich temperatura a co za tym idzie zmniejsza się ich oporność wewnętrzna.
Rozwazmy taki przypadek. Silnik diesel, pobor pradu przez rozrusznik, w zimie, po calonocnym postoju - powiedzmy 250A, rozruch niech trwa 15 sekund, do tego 5 sekund grzania swiec przed rozruchem i w trakcie rozruchu ~50A (zimne maja duzy pobor, ponad 80A, ktory podczas ogrzewania sie zmniejsza do 36-40A) czyli: 250A * 15s = 3750As 50A * (5s + 15s)...
Być może - jeśli transformator miał odpowiednią moc - spaliłeś tyrystor i dlatego już nie działa. A może np. zimny lut...
Bo źle szukasz? Bez problemu znalazłem mase UPS'ow w cenie do 200 PLN, nówek z aku, a do tego z funkcją zimny start (bo ona jest najważniejsza). Jak masz akumulator - i chcesz się bawić - to poszukaj pustych ups'ów bez aku które fabrycznie były wyposażone w aku takie jak ty masz (czyli 12V, 40Ah) - najłatwiej dopasujesz.
Teraz d22 całkiem odmówiła posłuszeństwa zgasła i jak ją próbuję zapalić to tylko na wolnych obrotach chodzi jak dodam gazu gaśnie wymontowałem pompę i wtryskiwacze zawiozę do pompiarza wszystko okażę się co było
Witam mysle ze 84ah to lekka przesada ja w golfie 1.8 mam 36ah i daje rade mysle ze ok.50 ah spokojnie wystarczy przyczyna moze byc rozrusznik koniecznie sprawdz kat wyprzedzenia zaplonu (moze byc za wczesny).
Zauważyłem że tu jest akumulator żelowy , czy to jest jakaś różnica? i jak to sprawdzić? Dodano po 3 a poza tym, to nie jest na odwrót? powinien źle palić raczej na zimnym silniku gdyby był to akumulator,a zimny pali na strzała. Nie ważne czy jest -15 czy - 20
Po nocnym parkowaniu silnik zimny akumulator odłączony, podpinam klemę i po czasie 10 sek. zaczyna pracować wentylator na chłodnicy Jedynie to mnie zastanawia po co odłaczyłęś tę klemę? Reszta to pikuś, uwalony wentylator, i obudzona elektronika.
Gaśnięcie silnika na zimnym zaraz po uruchomieniu go jest spowodowane przez niedoładowany akumulator. I na tę dolegliwość jest ulepszone oprogramowanie centralki wtrysku które to trzeba wgrać examinerem w serwisie. Najprościej wziąć doładować prostownikiem przez noc akumulator i rano uruchomić silnik. Będzie OK.
Kupiłem Bosch C7, ale nie miałem jeszcze okazji wypróbować samodzielnie. Pożyczyłem go koledze z pracy, który "ratował" akumulator rozładowany dość mocno i zimny. Akumulator się naładował, więc wszystko jest ok. Niebawem sam sprawdzę jak sobie radzi ze sprawnym akumulatorem, który jest używany głównie do jazdy po mieście.
Witam, posiadam skuter Wilga III 50. Skuter nie chce odpalać gdy jest zimny, akumulator jest sprawny, podładowany. Starter kreci normalnie, próbowałem również odpalać go od ''Kopa'' też nic, skuter odpali może po 50 kopnięciach. Przy kolejnych próbach odpalenia sprawdzałem czy świeca jest wilgotna od paliwa i okazało się ze tak, iskra tez jest bardzo...
Pewnie około 2-3 minut
Może akumulator niedomaga w zimne. Spróbuj na zimno odpalić z kablami podpiętymi z innego samochodu i wtedy będzie wiadomo, czy to akumulator.
Dobrze jakby było ponad 14V ale gorzej jak będzie poniżej 13V - sprawdź z obciążeniem i bez obciążenia oczywiście już na ciepłym samochodzie a nie na zimnym.
Spróbuj wymienić aku na inny. może masz za mały prąd rozruchowy. Zwłaszcza że jest zima i akumulatory potrafią mieć od 20%-40% sprawności mniej niż w temperaturze optymalnej jaką jest około +20 st.C.
Sprawę bez problemu rozwiąże Ci np. APC Smart1000 , 1400 , 1500. Czysta sinusoida na wyjściu zimny start brak problemu z ładowaniem akumulatorów. Koszt zakupu z nowymi akumulatorami w/w modeli od 400 do 800 PLN. Przy założeniach 150 W Smart1000 (akumulatory 12V , 12Ah 2 szt.) podtrzyma Ci ok 1,5 h.
Akumulator i rozrusznik ok?
Witam Mam problem ze swoim golfikiem ciężko pali jak jest zimny wymieniłem akumulator świece zauważyłem że jak długo też nim po śmigam to też mam problem z zapaleniem i nie wiem co dalej czekam na sugestie
Tak sprawność akumulatora spada razem z temperaturą (pojemnosć i prąd rozruchu). Po podładowaniu sprawność akumulatora rośnie, bo cześć energi dostarczonej do akumulatora to straty które wydzielają się w postaci ciepła ogrzewając go. Cy taka łopatologia może być? czyli zimny akumulator podładowywany choć mirniki/ ładowarki będą pokazywać, że jest naładowany...
proponuje rozebrać podstawę ładowarki i jeśli styki baterii/akumulatora są połączone z płytką i gniazdem od zasilacza to dobrze by było zobaczyć czy nie ma jakiegoś zimnego lutu.
Czy akumulator nie powinien być non stop pod napięciem ok 14.5V? Przy 14,5V akumulator już nieźle gazuje, szczególnie latem (im wyższa temperatura, tym niższe napięcie gazowania). Współczesne alternatory zachowują się tak jak pisze autor w pierwszym poście: na zimnym 14.3-14.5V na ciepłym 13.8-14i dlaczego taka różnica? To nie jest wada regulatora...
Regulatory zazwyczaj palą się rano, lub gdy przelotne zachmurzenie. Panele są zimne, a akumulatory rozładowane.
Jest sporo możliwości, nawet włożenie akumulatorów w torbę termoizolacyjną z marketu zda egzamin. Dodatkowo: Regularnie sprawdzaj stan naładowania akumulatorów. Utrzymywanie ich w pełni naładowanych pomoże w ich ochronie przed mrozem. Staraj się umieścić akumulatory w miejscu, gdzie jest mniej narażone na zimne powietrze, np. blisko ściany wewnętrznej...
1Ah - to 1A przez 1h (3600s), więc z tej pojemności teoretycznie przez 5s może popłynąć 720A, o ile akumulator na to pozwoli, rozrusznik to pobór ok. 150A. Doładowanie sprawnego, a tylko zimnego akumulatora przez 10 minut zawsze pozwoli na rozruch silnika , o ile samochód jest sprawny. W czasie ładowania można rozgrzać się, usuwając szron (lód) z szyb....
Mi się przytrafiło to raz. Na płytce licznika był gdzieś zimny lut, przegrzałem ją i zaczął działać.
A jak długo mogę ładować? nie rozsadzi takiego małego akumulatora? Akumulator jest zimny nic sie nie nagrzewa po 50min jak odłaczyłem prostownik to napiecie było 7Volt, ale spadało. Wiec dalej podłaczyłem Ampery cały czas na zerze. Napiecie na klemach ładowarki 13,6W
Ja tylko stwierdziłem fakt, że w obecnych alternatorach napięcie ładowania zależy od jego temperatury. Nie interesuje mnie jak to jest realizowane, czy to przez czujnik temperatury, czy z powodu zależności elektroniki regulatora od temperatury, ale konsekwencje tego są takie, że poza momentem jak silnik jest zimny, akumulator jest ładowany niskim napięciem...
Convoy C8 Cree XM L2 jest całkiem dobrą latarką. Daje dosyć silny strumień światła. Biały, zimny. Akumulatorki niestety musisz sam sobie naładować, czyli zaopatrz się w ładowarkę. Lampka posiada standardowy moduł mocy, który jest dostępny nawet u nas w kraju. Co w środku? https://obrazki.elektroda.pl/1085208700_... https://obrazki.elektroda.pl/8151805000_...
Odprężnik opłaca się zapiąć w zimie w celu rozbujania zimnego silnika przy zimnych akumulatorach.
Sterowanie podłącz pod kontrolkę akumulatora przez przekaźnik.
Witam wszystkich, czy ktoś mógłby mi pomóc w sprawie? Problem dotyczy mojego auta Skoda Octavia 1 1.6 AEE. Wszystko zaczęło się od rozładowanego akumulatora. Po naładowaniu silnik (zimny) odpalił i od razu ustalił wysokie obroty (3000). Po dodaniu gazu obroty spadły i zaczęły falować w przedziale 1400/1800 obrotów. Problem ten występuje na zimnym i...
Ten rozrusznik (R11a) ma moc 3 kW. Taki drobny szczegół w pomocy przy rozruszaniu zimą gdy są większe opory wewnętrzne silnika (zimny, gęsty olej, leniwa bateria akumulatorów, bo komu by się chciało robić gdy jest zimno?).
Witam. Posiadam silnik Briggsa Power Build 1.85. Jeżeli silnik jest zimny, bardzo ciężko pali. Ciężko się obraca rozrusznik, akumulator są nowe, ale wykręca kręci jak szalony.
ciężko coś podpowiedzieć, z opisu wynika że jednak sam alternator będzie do roboty - koniec szczotek, alternator Mitsubishi. Gdy zapali się kontrolka alternatora stuknij w niego kijem od szczotki - gdy silnik odrazu zmieni prace i napięcie skoczy będzie odpowiedź.
Wymysł eko-przypałów. Pompa powietrza, jak zimny silnik to dmucha w wydech żeby katalizator się szybciej rozgrzał.
Czy to oznacza, że zimą wentylatory nie są włączane by ogrzać pasażerów? Zimny akumulator ma jeszcze mniejszą pojemność. Komunikacja miejska w łodzi... kpina... Ile procent autobusów posiada klimatyzację? Czy mogą udowodnić, że klimatyzacja jest włączana? Proste zestawienie: autobus w okresie letnim (data od - do) był w ruchy przez tyle to, a tyle godzin,...
Lifepo4 to rozwiązanie na zimne temperatury.
Witam ups smart 2000 posiada opcję zimnego startu. Wyłączamy ups wyłącznikiem z tyłu urządzenia po czym trzymając przycisk test na przednim panelu włączamy ups wyłącznikiem znajdującym się z tyłu urządzenia.Jezeli akumulatory są sprawne urządzenie włączy się pomimo braku napięcia sieciowego i przejdzie na pracę z akumulatorów.
Zimny lut. Jak się radio rozgrzeje, to traci kontakt. Do przeglądu i poprawienia. Michał
Myślę, że skoro oryginalne(fabryczne) lampy mają ok 130 diod, to zastosowanie takiej samej ilości Białych zimnych LED'ów 6000K o mocy 16000 mcd gdzie wg. producenta pobór prądu wynosi 20mA będzie dobrym rozwiązaniem. Pytanie tylko jak długo wtedy to poświeci? Chciałbym aby świeciło min 40 min na jednej baterii. Wyciągniemy tyle? Prąd podany dla jednej...
Podaj numer sterownika EMS lub vin chociaż. Dodano po 1 Tu Masz opis tak na czuja... :D Napięcie akumulatora Opis Napięcie akumulatora miało wartość niższą niż dopuszczalna. Wartość napięcia wynosiła 9 V lub mniej przez 0,2 s. Przyczyna Usterka może wystąpić w trakcie rozruchu zimnego silnika, jeśli akumulator jest słaby. Uwagi Jeśli napięcie jest za...
ok. dziękuję za diagnozę ,co teraz dalej? sama regulacja programem czy coś więcej?
Witam Problemów może być kilka. Zaczął bym od podmiany akumulatora. Może warto zadzwonić do serwisu z akumulatorami, być może pomogą sprawdzić i zdiagnozować obecny. Warto też sprawdzić stan klem na akumulatorze, czy są dobrze dokręcone, czy wyprowadzenia nie są brudne itd.
Witam, Dlaczego w instrukcji do latarki z LED 1W jest napisane (z wykrzyknikiem) aby nie stosowac akumulatorow (baterii ktore mozna ladowac...)? Normalne zasilanie to trzy standardowe paluszki (AA?) 1.5V. przede wszystkim należy sobie odpowiedzieć na zasadnicze tu pytanie : jaka jest wartość Napięcia Źródłowego standardowego paluszka (AA), a jaka jest...
Zrobiłem pomiar napięcia na akumulatorze, wyszło 12,02V na postoju (zimny silnik) więc zdecydowanie za mało. Aktualnie ładuję akumulator. Za pomocą komputera sprawdziłem temperaturę dla czujnika G62 (grupa pomiarów 001), wyniosła ona 26st. C. Więc raczej sam czujnik można wykluczyć. Idąc tym tropem wszystko wskazuje na uszkodzoną grzałkę termostatu...
kontrolka się zapala..
Jak kolega ciągnie drugi akumulator do samochodu, to można z niego samochód uruchamiać bez kombinowania z ładowaniem zimnego akumulatora w samochodzie. Bateria w samochodzie naładuje się w sposób naturalny z alternatora.
Po co dajecie koledze takie durne porady z żarówką. Przecież włączenie jej szeregowo spowoduje, że napięcie podzieli się (jak w żarówkach choinkowych) i na klemach będzie o wiele za niskie i aku się nigdy nie naładuje. No właśnie tak myślałem, coś mi tu nie pasowało, ale nic nie mówiłem, bo może nie miałbym racji, nie znam się, więc wierzyłem na słowo...
10W40 jest tańszy ale gestszy jak jest zimno. Akumulator ma ciężej oraz masz większe spalanie na zimnym silniku, więc nic nie zaoszczędzisz. Ewentualnie taki mały kompromis lejąc 5W40, sam taki leję do swojej bory 2.3 V5.
Jak widzisz za oknem wielkich mrozów ostatnio nie ma i się nie zanosi, nie wiem czy jest sens go ta obkładać. Aku powinien działać w takich warunkach jak mam obecnie bez problemu.
witam 1.Sprawdz czujniki omomierzem wartość ok 1 kohm. 2. Wyjmij srebrny przekażnik zza akumulatora i :bezpiecznik 10A padl,"zimne luty" w środku lub dioda zabezpieczająca,można go spokojnie rozebrać potem usczelnić silikonem 3. czujniki są 3 po jednym na kole z przodu i 1 na moście pozdrawiam
z obrotami to zaczął bym od silniczka krokowego może się zacina a do ładowania sprawdzałeś na akumulatorze rozumiem jakie wartości miałeś przed zapaleniem i po? posprawdzaj połączenia z akumulatorem przewodów i alternatora. A zimny na pycha pali czy też ma ciężko? jeśli pali to posprawdzaj połączenia masy z silnikiem. co do chłodnic to możesz mieć albo...
Na zaciskach bez akumulatora jakie masz napięcie? Odkrec płytkę i zobacz czy ma zimnych lutow.
Zmierz ładowanie akumulatora na zimnym/ciepłym silniku; powinno być 13.8-14.4V. Jeśli ta usterka wystąpiła po dorobieniu uszczelki, to upewnij się czy żaden otworek nie został pominięty albo zapchany silikonem oraz czy podczas montażu gaźnika nie zostały niepodpięte przewody.
Co się stanie jak jeden z rezystorów bocznika będzie mieć zimny lut, przerwę?
Działają :) Rozumiem, że z odpalaniem bez problemu nawet na zimnym silniku? Koleżanka mi mówiła ze przy Jenox nawet jak zostawiła auto na godzinę na światłach to odpaliło, więc jestem pełna optymizmu.
....w sumie maz rację, jeśli założy bezpiecznik 1A , lepiej "na zimne dmuchać" :) Pozdrawiam!
wiesz co wcześniej mi lecialo paliwa ale przestalo i nie leci teraz jak rozebralem i zlozylem od nowa i chodzi tylko ze sie zaczela bardzo mocno grzać prawie ze do czerwonej kreski ale nie dopuszczalem do tego. I dzis wieczorem mi zgasla i nawet nie bylo mowy o złapaniu nawet sie nie odezwala :(
Witam czy ten problem z Jumperem 2.2 hdi po 2006 roku został rozwiązany bo u mnie jest tak samo jak jest zimny to cieżko pali akumulator kreci dobrze a bus tak jak by łapał palił i nie może złapać. jak ktoś miał taki problem to prosze o odp.
Nie wiem o który AEG pisali - ten jest do ładowania małym prądem (max 1A). Kupiłem go do żelowym akumulatorów ale będę ładował też zwykłe (z ciekłym elektrolitem) tyle, że będzie to trwało odpowiednio dłużej. Należy też pamiętać, że zimny akumulator się nie ładuje (dlatego jazda na krótkich trasach w zimie wykańcza akumulator nawet przy sprawnej instalacji)...
zimny to chyba polega na odpaleniu bez podlaczonego akumulatora
C7 jest ciekawym urządzeniem :) W ostatniej fazie powyżej 75% ładuje już dosyć wolno (1,5A), jednak ma to też swoją zaletę bo lepiej doładuje akumulator do pełna. Dodatkowo można jeśli jest potrzeba przyspieszyć ładowanie wykorzystując tryb na zimny akumulator. C7 trzyma wtedy wyższe napięcie i dłużej ładuje większym prądem, jednak też nie doładowuje...
Zgoda. Raczej nie. Ale, skoro nowe radio nie "trzyma" pamięci, to: A. pamięć jest niesprawna (co jest mniej prawdopodobne - nowe radio) albo B. pamięć nie jest podtrzymywana - czyli nie dopływa do niej prąd z odpowiedzialnego za jej podtrzymanie akumulatorka. Ja, w takim wypadku poszedłbym tą drogą i sprawdził czy: 1. odpowiedzialny za podtrzymanie...
przy poborze 0.09? błagam pomocy Jak i czym to bylo mierzone ? A dokładniej, gdzie włączany był amperomierz do dokonania pomiaru ? Rozrusznik sprawdzony ? Prąd rozruchu zmierzony na ciepłym i zimnym silniku ?
Do jakiego momentu rośnie napięcie na Li-ion, ładowałem mój do 4,5V i nic się nie działo, był całkowicie zimny. W najprostszym rozwiązaniu akumulatory Li-Ion ładuje się sukcesywne zmniejszając prąd aż do osiągnięcia określonego napięcia np. 4.2V. Dokładność pomiaru tego napięcia powinna być bardzo duża. Zwykle jest to +/-0.02V. Przekroczenie tego progu...
Witam! Mam problem z Audi A6 2.5TDi V6, auto słabo pali na zimnym. Akumulator kręci świetnie, świece nowe 6 sztuk BERU, filtry wszystkie powymieniane, oleje i płyny też. Byłem dwa razy na diagnostyce i nie ma żadnego błędu. Co robić? Pomóżcie.
Odłącz akumulator na 5 min, podłącz ponownie i zobacz czy jest ok.
Witam. To proponuję zacząć od naładowania akumulatora, a jak nie pomoże to wymiana.
akumulator zimny start zimny bojler zimny dolot
schemat podłączenia włącznika światła schemat magnetofon prawego światła
sztuka elektroniki odkurzacz xiaomi
Zasilacz ATX startuje po kilku próbach - diagnoza Satel Versa - fałszywe alarmy: przyczyny i rozwiązania