Sprawdz czy ta dioda jest dobra , moze zrobiło sie jakieś zwarcie na cewce przy magnecie i zwiera do masy i dlatego nie ładuje , sprawdz napiecie na aku przy zapalonym silniku i po przygazowaniu i podaj je tutaj.
Witam, Podłączę się do tematu, bo dzięki wpisom na tym forum udało mi się trwale rozwiązać problem z moją skrzynią biegów. Wymiana zaworów nie przyniosła niestety spodziewanego efektu ponieważ wymagana była zmiana oprogramowania sterownika do najnowszej wersji. Tutaj Automix miał z tym rację i przy starszych autach jest to konieczne. Programowanie w...
To skoro po podłączeniu tego zabezpieczenia przeciwprzepięciowego ciągle jest zwarcie to znaczy że jest on zepsuty albo co mało prawdopodobne (bo zwarcie jest również podczas wyłączonego silnika) występuje napięcie przekraczające 24V.
Też tak myślałem, ale nie za bardzo wiem w którym miejscu to szukać - centralka alarmu w samochodzie to "Lampart 2". Kiedyś (ze 4 lata) jak się zamykało centralny zamek z pilota to następował błysk tych bocznych migaczy, później te migacze przestały błyskać chociaż centralny działał dobrze. A teraz działa to tak jak to poprzednio opisałem tz. przy zapalonym...
Witam pomocy przez przypadek dotknęłem gniazda zapalniczki srubokrętem na zapalonym silniku .jak jeb.. to zgasło radio nie działa zapalniczka i zegar godzinowy.wymienilem bezpieczniki od radia i zapalniczki i dalej nie działa.mierzyle. miernikiem prąd w tych bezpiecznikach i pokazuje że nie ma prądu. Co mam zrobić żeby wszystko było znowu ok
Witam I jak sprawa wyłącznika została wyjaśniona? Ja analizuję problem grzania swiec i doszedłem do wniosku że krótkotrwałe zwarcie do masy na czujniku wyłącza grzanie świec przy zapalonym silniku więc może to jest to?
Zgadza się. Jest to błąd nr 17 (DTC 17) - czyli czujnik lewy tylny ABS. Wg manuala kolejność postępowania jest taka: 1. Sprawdzić ciągłość obwodu 2. Sprawdzić czy jest zwarcie do masy 3. Sprawdzić czy na zapalonym silniku występuje napięcie na którymś z przewodów idących do czujnika 4. Wymienić czujnik 5. Wymienić modulator ABS Mówiąc w skrócie: najpierw...
Przepalanie po przegazowaniu na zapalonym silniku świadczy o zbyt dużym napięcie ładowania. Jakie masz napięcie ładowania po dodaniu gazu? Gdyby było gdzieś zwarcie to również na wyłączonym silniku by przepalało.
Mam problem z silnikiem hulajnogi wtyczką żółto czarna z trzema wejściami mierząc miernikiem na przejście pokazuje mi że jest w każdej wtyczce po podłączeniu do sterownika robi zwarcie i pali MOSFET mocy chyba się to nazywa z 6 zazwyczaj trzy idą z dymem do nie wiem od czego zacząć ? https://obrazki.elektroda.pl/4796086200_...
Witam. Mam problem jak w temacie. Od jakiegoś czasu załączenie silnika 3 fazowego powoduje wyrzucenie różnicówki( dodam, że wcześniej wszystko działało bez zarzutów) sprawdzałem czy nie ma przebicia miedzy fazami, nie ma. Nie ma też przebicia z obudową. Zauważyłem jedną niepokojącą rzecz zaśniedziałe styki i resztki rdzy w puszce prawdopodobnie dostała...
Możliwe, że jest tak jak piszesz ociz, tylko powiedz mi jak podłączę na zapalonym silniku nic mi nie "strzeli" :D mam na myśli jakieś zwarcie czy cuś.. :) ? Dodano po 5 Ehh czepiacie się Panowie :P, po prostu zwykły kabelek chiński za 30zł często opisują go jako "niebieski", dlatego tak też napisałem..
A więc koło pasowe jest ok , wymieniałem je rok temu bo mi się przetarło i rozleciało na dwie części , pasek też był dobrze naciągnięty . Zastanawiam się czy to może mieć jakieś znaczenie że w tym samym dniu tylko wcześniej podczas grzebania przy przełączniku od świateł na zapalonym silniku zrobiło mi się małe zwarcie bo kabel + dotknął masy . No i...
Więc tak. Wszystko działa dopóki nie włączę lewego kierunku. Wtedy od razu wybija bezpiecznik. Jak włożyłem na ryzykowną próbę 25A to wybiło po jakichś dwóch sekundach i na zapalonym silniku dało się odczuć obciążenie na alternatorze bo obroty silnika aż zwolniły. Powyciągałem wszystkie żarówki od lewego kierunku i miernik pokazuje pełne przejście pomiędzy...
kontrolka gaśnie a ładowanie 16v/19v na wolnych obrotach To świadczy że ładowanie jest,nie było potrzeby sprawdzania uzwojeń. Co do pomiaru uzwojenia nie podał Druga sprawa to prostownik powinien jeżeli przykładam kable miernika względem xyz i masy to powinna wyskoczyć jakaś wartość a nic sie nie dzieje . Nie podał na jakich wskazaniach był miernik...
Witam Borykam się od paru dni z takim problemem, że pulsuje mi każda żarówka i światła w samochodzie przy zapalonym silniku ( na zgaszonym jest ok ). Silnik na niższych obrotach trochę szarpie, jakby tracił moc. Sprawdziłem więc napięcie ładowania i waha się w granicach 14.2V do 14.5V (wtedy wszystko pulsuje), lecz po puknięciu alternatora kluczem (...
Witam. Mam maly problem z akumulatorem w moim golf ii. Problem zaczal sie gdy podlaczylem wzmacniacz do radia o mocy 200 w rms i wybralem sie w trase. Wzmacniacz gral moze z 1.5h caly czas na zapalonym silniku i poczatkowo zobaczylem jak swiatla slabna a po chwili samochod zgasl i musialem sie zatrzymac. Probowalem odpalic ale aku calkiem rozladowany.I...
Koledzy mam problem z porannym rozruchem auta,tz muszę długo kręcić rozrusznikiem jest to około 10 sekund,po przekręceniu kluczyka zapala się kontrolka świec żarowych,ale wydaje mi się że za krótko po uruchomieniu silnika pulsuje czerwona kontrolka przy wskaźniku temperatury,a następnie słyszalny jest 3 krotny sygnał dźwiękowy po czym gaśnie czerwona...
witam ja mam podobny problem, przynajmniej tak mi się wydaję... nie znam się za bardzo na car audio kupiłem samochód już z podłączonymi głośnikami radiem(radio mam pioneera DEH-P7400MP) i rozprowadzonymi kablami (sprzedający miał podłączony wzmacniacz i subwoofer ale nie chciał zostawić ale całe okablowanie i radio zostało) i wszystko było ok dokupiłem...
czesc, mam taki problem w audi 100 C4 2.8 '91: mam taką centralkę do klimatronika z ustawianiem temp i nawiewu(jest pewnie w wielu modelach z połowy lat '90)-widziałem identyczną a A3... Pewnego razu liście zatkały odprowadzenie wody z podszybia(są tam urządzenia od ogrzewania i chłodnica klimatyzacji), co doprowadzilo do czesciowego zalania ww urzadzen...
Coś małe te napięcia. Gdzie mierzyłeś? Wygląda na zwarcie. Odłącz kabel prądnicy od skrzyneczki bezpiecznikowej. Zaizoluj i zapal silnik. Opisz co się dzieje.
Chyba źle mierzysz, gdyby rezonator kwarcowy uległ uszkodzeniu, to sterownik silnika był by martwy i samochód nie zapalił by nawet na sekundę. Taki objaw wskazuje na brak odczytu kodu immobilizera, czyli szukaj w instrument cluster
jak się mógł zapalić Nie mam pojęcia. Faktem jest, że Renault 19, z wyłączonym silnikiem, spłonął w trakcie ładowania akumulatora. Co konkretnie zawiniło to się nie dowiemy. Może kable zwarł. A może prostownik leżał pod autem i się zapalił, a ogień poszedł na plastiki pod silnikiem. Nie wnikałem w temat.
Był recall na kolumne bo jest zespolony z blokadą kierownicy oraz zapłonem. Rozumiem ze u ciebie brak zapłonu? Czy sprawdzane miałes wtryskiwacze? Zwarty wtrysk do masy i tez nie zapalisz, a błedu nie bedziesz miał w pamieci.
Prawdopodobnie uszkodził się sterownik w hulajnodze. Opory koła wskazywać mogą na zwarcie mosfetow. Ciągle zapalone światło i brak informacji o stanie baterii na przebicie np. portu w mikrokontrolerze w niekontrolowany sposób jeśli mosfet ma przebicie do bramki - zwarł się na amen. Powodem może być: pech, przetarty kabel silnika.
Witam Jak po tym zwarciu silnik zapalił - no problem. Nauczka na przyszłość - najpierw odłącz zacisk MINUSOWY a potem kombinuj.
Zrobione, wywaliło F7 , zwarcie w komorze silnika i bordnetz zapalił stop.
Witam Profilaktycznie należy sprawdzić: -iskrę na świecy -dopływ paliwa -przewód masowy stacyjki tzn.czy niema zwarcia do masy -ostatecznie modół zapłonowy Powodzenia !!!
Problemem w tych silnikach są wtryskiwacze, zwarcie na cewce może powodować takie problemy, choć zapaliłby kontrolkę i zarejstrował błąd. DPF na miejsciu? Może źle ktoś mapę wyciął z ECU. Przepływomierz tylko orginał inny nie będzie działał.
Masa to obudowa. Klema ta guba to +. Ten rozrusznik to silnik szeregowy. Jak nie chcesz mieć tych problemow wymień go na rozrusznik z przekładnią planetarną. Zapalisz capka na aku od samochodu. Masz alternator czy prądnicę
Trzeba sterownik wprowadzić w tryb ustawiania zapłonu. Testera pewnie nie masz, więc zapal silnik, niech się zagrzeje do temperatury ponad 80 st, zewrzyj styki AB gniazdka diagnostycznego i zapal silnik. Wtedy zostanie zablokowana funkcja regulacji kąta zapłonu przez sterownik. Aparat przeglądnij.
Koleżanko uruchomiłaś auto na gazie w tak zwanym trybie awaryjnym. Jest to tak zrobione aby na wypadek awarii układu paliwowego bądź braku paliwa można było zapalić silnik. Gdyby auto dalej nie chciało ci się przełączać na gaz to trzeba sprawdzić czujnik temp. gazu który jest zamontowany na reduktorze gazowym. Jest on dwu pinowy. Najprościej zewrzeć...
Fajne zdjęcia. Wczoraj robiłem autko gdzie się gaz zapalił . Przewody od instalacji gazowej wyglądały identycznie, do tego pęknięty wąż gazowy . Ugasili go zasypując całą komorę silnika śniegiem. Te zdjęcia to raczej skutek niż przyczyna, oglądając całą instalację można stwierdzić gdzie była przyczyna.
mam pytanko zwiazane z ogrzewanem postojowym. Mam Forda Galaxy 2002 19tdi mam webasto ale nie wiem jak go włączyć, nie mam zadnego włącznika webasta zadnego wyswietlacza do ustawienia temp kompletnie nic sprawdziłem natomiast czy jest czujnik koło silniczka wycieraczek próbowałem go zewrzeć i nic robiłem to na zimnym zapalonym silniku w temperaturze...
A cu by się w pralce mogło zapalić? Zwarcie na silniku, czy przetarte wiązki-wypbije bezpiecznik. Farba na obudowie?Bęben?Pasek klinowy? Znam tylko jeden przykład kiedy pralka był pośrednio przyczyną pożaru-użytkownik chciał sobie wyprać mocno zabrudzone ubranie robocze w mieszaninie ropa\benzyna\nafta
mianowicie po uruchomieniu silnika obroty są na poziomie 700 RPM, po dodaniu gazu i puszczeniu nie jest w stanie utrzymać obrotów i gaśnie. Co ciekawe po odłączeniu kabli od alternatora i uruchomieniu silnika na samym akumulatorze problem znika, silnik pracuje elegancko tak jak powinien. czyli alternator stawia silnikowi bardzo duży opór Oczyściliśmy...
No właśnie nie. Widać prąd pobierany przez palący się silnik kurtyny nie przekroczył prądu zadziałania wyłącznika. Zabezpieczenie było prawidłowo dobrane do użytych przewodów, ale zwarcie w urządzeniu nie spowodowało zadziałania zabezpieczenia. Jeśli jest to zasilane 24/7 to mogli chociaż różnicówkę przeciwpożarową dać. Jakim cudem urządzenie się zapaliło...
dzień dobry na komputerze pokazuje P11 bezwzgledne cisnienie kolektora (G71) obieg otwarty zwarcie do masy a drugim błędzie pokazuje P1161-czujnik IAT temperatura powietrza wlotowego (G72)-obieg otwarty/zwarcie na plusie jest to golf 4 1.9 tdi 74 kw rok 2004 niechce zapalić silnik proszę o pomoc z pozdrowieniem
Nie wiem kiedy się zwarły ale napewno jak pracował silnik bo już były bez izolacji. Płytka wyczyszczona i dalej nic ta druga co kupiłem na złomie też i dalej nic. Jak go chce zapalić to łapie jak by na 3 tłoki. Jak wyczyściłem tą przepustnicę to błąd zgasł nie ma ani jednego. Kupiłem też przepływke i nic. Dodano po 6 Nie wiem kiedy się zwarły ale napewno...
Stacyjka sprawdzona miernikiem jest ok, Czujnik siedzenia przy zapalonym silniku po podniesieniu siedzenia gasi traktorek, czujnik hamulca ręcznego po zwarciu styków N krótko też działa, "Może jest jakiś stycznik lub coś, co nie pozwala kręcić rozrusznikiem" miał ktoś już podobny przypadek?
elektrozawór pompowtryskiwacza-obwód otwarty lub zwarcie do masy-błąd sporadyczny.
Dopuki nie bedziesz mial zasilania czujnikow, silnik nie zapali. Zacznij od odlaczenia wszystkich czujnikow, ktorych to dotyczy i sprawdz, czy masz napiecie 5V na wyjsciu z ECU. Jesli nie - prawdopodobnie ECU do wymiany, oczywiscie przy zalozeniu, ze wszystko inne jest w porzadku (zasilania ECU i BSI, komunikacja w sieci, klucz rozpoznany i ECU odblokowany)....
Jak szukasz informacji to zwróć uwagę na to jakiego auta dotyczą te informacje. Ty nawet nie podałeś jaki masz silnik. Wiesz o tym że pompa paliwa jest w dieslu i w benzynie? Akurat ty masz benzynę skoro ma kontrolkę EPC ale tak przekaźnika 109 nie znajdziesz. 109 jest w dieslu i służy do czegoś zupełnie innego i jest w innym miejscu. Zwróć uwagę że...
Jak rozwiązałeś ten problem? bo ja mam podobny. Kupiłem nową cewkę króra sama w sobie ma zwarcie z rdzenia na styk do przewodu gaszenia,więc kosiarka jakdy cały czas jest zgaszona i nie da się zapalić
Poszukałbym czy nie występuje gdzieś zwarcie podczas pracy silnika. Sam moduł myślę że jest sprawny ponieważ elektrycznie działa a drgania silnika podczas pracy ( gdzieś jakieś zwarcie) . Podłączyć pod akumulator miernik napięcia i sprawdzić pobór prądu podczas podnoszenia zarówno na zapalonym jak i zgaszonym silniku. Ładowanie akumulatora też bym sprawdził.Cewka...
Moduł do kitu, daj zasilanie czerwonego po stacyjce przez styki przekaźnika 12V normalnie zwarty, cewkę podłącz do świateł pozycyjnych ,żółty nie podłączaj, jak zapalą sie pozycję złapie przekaźnik rozewrze styk i zgasną ledy .
Nie zgodzę się nawet przy najlepszej eksploatacji takie zjawiska występują, oczywiście pomijamy akumulatory złom, użyczanie prądu na kable na zapalonym silniku,itp.P
przed uruchomieniem palnika proponuję wykonanie jego przeglądui sprawdzenie działania poszczególnych elementów: 1. sprawdzić działanie silnika 2. sprawdzić działanie transformatora iskrownika uwaga na wysokie napięcie ok 5-7 kV 3. sprawdzić działanie elektrozaworu 4. sprawdzić działanie fotooporu 5. oczyścić filtr paliwa w pompie i w dyszy rozpylającej...
Mam pytanko związane z ogrzewaniem postojowym. Posiadam Forda Galaxy 2002 1.9 TDi z webasto. Nie wiem jak go włączyć, nie mam żadnego włącznika webasta ani wyświetlacza do ustawienia temperatury, kompletnie nic. Sprawdziłem natomiast, czy jest czujnik koło silniczka wycieraczek, próbowałem go zewrzeć i nic, robiłem to na zimnym zapalonym silniku w temperaturze...
Z ostatniej chwili: usterka wystąpiła, zwarłem przewód niebieski z nieb/czerwonym i silnik nie zapalił . Jasne ,że stacyjka jest ok. Przypuszczam ,że uszkodzony jest raczej rozrusznik.
ptrznadel a ksenony włączasz przy zapalonym silniku czy zgaszonym bo jesli przy zgaszonym to raczej to normalna rzecz bo palniki potrzebują dużo prądu żeby świeciły swoja mocą ale jeśli przy zapalonym to raczej jest coś nie tak i powinieneś udać sie do jakiegoś elektryka samochodowego żeby ci sprawdził czy czasami nie masz gdzieś zwarcia. Ja osobiście...
Witam. Passat B4 ma podwójną kontrolę ciśnienia oleju. Czujnik ciśnienia przy głowicy powinien być koloru niebieskiego i po uruchomieniu silnika ma rozwierać. Czujnik przy filtrze koloru szarego na ciśnienie 0,9 ma zwierać po uruchomieniu silnika. Odepnij przewód od tego czujnika i zewrzyj do masy, jeżeli po uruchomieniu silnika i przekroczeniu 2 tys....
co tu rozwijać! we wtyczce do komputera sterującego silnikiem rozcinasz przewód nr 18 (są oznaczone na krawędziach i licząc szukasz) i pod oba końce podłączasz przewody które połączysz ze stykami przekaźnika które na stałe są zwarte aby przewód miał nadal przejście tyle ze przez przekaźnik! a zasilanie cewki tego przekaźnika podłączasz następująco!...
zwarcie silniku elektrycznym zwarcie zwojowe silniku zapalonym gazie
spadek napiąć dioda zenera zwrotnica subwooferze uzyskanie pozwolenia
czujnik pokrywy brother czujnik pokrywy brother
Zamienniki BS170: 2N7000, ZVN2106A, ZVN3306A, MMBF170 – porównanie parametrów MOSFET Mabuchi EG-500 vs EG-530 – różnice kierunku obrotów, parametry, zamienność silników