możesz zwiększyć dawke wyregulowując pompowtryskiwacze bajki kolego opowiadasz.za dawkę paliwa czy to przy pompie czy przy pompowtryskach decyduje ECU. jeżeli chodzi o VAG-a to jest taka możliwość podniesienia dawki ale to nieznacznie. w twoim przypadku poprawę można uzyskać przez poprawe softu w ECU.
http://www.forum.tdi-tuning.pl/viewtopic... Tu sobie poczytaj.
Kolego-za zwiększenie dawki rozruchowej i pożadnia jałowego bezapelacyjnie odpowiada czujnik tem. cieczy chłodzącej i jest on ulokowany w plastikowej rurze przyśrubowanej do głowicy silnika.
szybciej zrobic symulacje na czujniku temperatury
Temat ciężkiego rozruchu zagrzanego tdi jest mocno oklepany i tutaj jak najbardziej przyjdzie z pomocą zwiększenie dawek rozruchowych programowo (wgranie nowej mapy paliwa) Podjedź do kogoś kto wykonuje takie usługi w twojej okolicy pokaż mu jak pali na ciepłym i ktoś kto zna temat od razu ci powie czy czy podniesienie dawek załatwi sprawę. Pozdro
Śruby 3 i 4 dotyczą korekty regulatora obrotów. 2 nie jestem pewien na 100 procent , nie chcę strzelać. Co do palenia przy nizszej temp-Niektórzy twierdzą że maksymalne położenie dźwigni gazu powoduje zwiększenie dawki rozruchowej. Ja posiadam osobiście 7745 i z paleniem nigdy nie mam problemu, dźwignia ustawiona na okolo 1000 obr/min.Pali na tzw. strzał....
zwiększ dawkę rozruchową.
dużo tematów podobnych się tu przewija ... trzeba zwiększyć dawkę rozruchową , chyba, że aku masz już na wykończeniu
witam i co pomogło zwiększenie dawki rozruchowej, czy problem rozwiązałeś w inny sposób.
...i tym oto sposobem masz cały czas wzbogaconą dawkę paliwa (czyli "patent" pt. chip-rezystor). Nie lepiej było pojechać do kogoś z interfejsem do VAG, żeby zwiększył dawkę rozruchową, niż stosować takie druciarnie?
Oddaj komuś sterownik, żeby trochę zwiększył dawkę rozruchową i jeszcze sporo przejedziesz na tej pompie
Wtryski na przelew i ciśnienie silnika. ściągnij wtyczkę czujnika temperatury płynu powinien zwiększyć dawkę rozruchową.
Może wystarczy testerem zwiększyć dawkę rozruchową.
Wszystko jest dobrze tylko trzeba zwiększyć dawkę rozruchową - efekt zużycia pompy i silnika tzn bardziej pompy.
Pompa wtryskowa zużyta. Rozwiązanie albo pompę do regeneracji, taniej przeprogramować wsad w sterowniku (zwiększyć dawkę rozruchową) a najtaniej zamontować przekaźnik z opornikiem oszukującym sterownik co do wartości temperatury płynu chłodzącego przy rozruchu.
zwiększenie dawki rozruchowej? pewnie się to robi techem??
Nic nie zmieniaj. Jedź do elektronika, niech zwiększy dawkę rozruchową w bloku 005 i będzie ok.
Mechanik mówił że na pulpicie jak pokazuje mi że mam spalanie chwilowe 0.7 l to za dużo i to może być wina uszczelniaczy pompowtrysków powinno być mniej. Na zimnym odpala od strzała, na gorącym gorzej ale zwiększona dawka rozruchowa naprawiła ten problem i również pali od strzała. Co do pompy Vacum to nie wiem jak sprawdzić czy działa prawidłowo. Wycieków...
Za wolno kręci rozrusznik, załóż przełącznik 12/24. Jak się silnik dotrze możliwe, że będzie lepiej. Diesel z komorami powinien mieć świece żarowe. Jaka tam jest pompa wtryskowa, może da się zwiększyć dawkę rozruchową ? Tłoki ile mają pierścieni ?
widać że ktoś chciał oszukać komputer żeby widział że jest non stop zimno i grzały świece i była zwiększona dawka rozruchowa na ciepłym silniku
Masz vaga to pobaw się. Porównaj temp. cieczy z temp. oleju. Zwiększ dawkę rozruchową. Jak odpali sprawdź dynamiczny kąt wtrysku.
KTS-em możesz zwiększyć lub zmniejszyć dawkę paliwa o 10% zarówno w DTL jak i DTH (praktycznie 10% różnicy mocy), możesz też o ile dobrze pamiętam o 25% zmienić głębokość recyrkulacji (zwiększenie wartości owocuje mniejszym działaniem EGR), zwiększyć dawkę rozruchową o 5mg, zmienić wolne obroty czyli nie tylko błędy ale trochę przydatnych rzeczy.
Czyli wynika z twojej wypowiedzi że zawsze jak podgrzeje świece to bez problemu zapala? Można zmienić min temp. grzania świec, bo chyba grzeje dopiero poniżej +2 C, ewentualnie zwiększyć dawkę rozruchową
Witam, czy posiada ktoś instrukcję przekodowania skrzyni manualnej na automatyczną ? na gorąco silnik ciężko odpala. Dodano po 2 Oczywiście chodzi o zwiększenie dawki rozruchowej.
zapala check po zgaszeniu nie ma mowy o odpaleniu ( Napisał by choć jakiego bysiura ma , quizy jakies robi? W TDS czasami pomaga zwiększenie dawki rozruchowej.
Znalazłem taką informację na forum skody: W ostatnim okresie trafiło mi się kilka Skodzianek TDi które miały trudności z rozruchem gorącego silnika. Nie wiem czemu problem pojawia się właśnie co roku w okresie jesienno zimowym. Te nasilenie problemu właśnie w tym okresie wydaje mi się dziwne. Może warunki atmosferyczne maja na to wpływ .... choć wydaje...
Moja wizja zmierza ku jednej: pompa, ew. właśnie któryś wtryskiwacz. Wiem, że pomaga zwiększenie dawki rozruchowej na ciepłym silniku w programie sterującym, ale nie chciało mi się tego robić póki co :)
A ja myślę że pomiar ciśnienia sprężania da odpowiedź. Jak ma dawkę rozruchową to chodzi.Rozgrzewa się i dawka spada.Brakuje ciśnienia na prawidłowe spalanie. Może tak być, ale ten sam efekt (ze zwiększoną dawką rozruchową) mogą dawać wtryski o różnych ciśnieniach otwarcia.
Nissan tak ma ,że ECM potrzebuje informacji , że następuje rozruch - wtedy pojawia się zwiększona dawka rozruchowa . Zanim rozbierzesz cokolwiek - sprawdż czy żaróweczka zasilana z bezpiecznika 33 będzie świeciła w czasie kręcenia rozrusznikem ? Więc jak jest - świeci czy nie ?
Przyczyn może byś kilka. Jest to znany wszystkim diesel więc powinno pomóc zwiększenie dawki rozruchowej. Pomoże ale... Przyczyn takiego stanu może być kilka a zwiększeniem dawki nie naprawisz problemu tylko go "przypudrujesz" Ciężkie palenie na ciepłym silniku może oznaczać że kończy się pompa paliwa. Zwiększając dawkę rozruchową przedłużysz jej śmierć...
Czytając popdobne posty też natknałem się na rozwiązanie ze zwiększeniem dawki rozruchowej. Nie wiem tylko za bardzo jak to zrobić mam VAG-COMa 409 i interfejs ale samodzielnich ustawien jeszcze nie robiłem , ograniczałem się jedynie do sprawdzania błedów. W moim przypadku żadnych błedów na sterowniku silnika program nie wykrył. Może mała podpowiedż...
Wyjaśnię dla zamknięcia tematu. Ustawienie wału korbowego „na kołek” w kole zamachowym to rzeczywiste 20°/4.5 mm przed GMP. To dlatego, iż dla ułatwienia obsługi i wyeliminowania pomyłek przewidziano ustawianie początku wtrysku przy ustawieniu dźwigni gazu na dawkę rozruchową (pełen „gaz”). Tłoczek sekcji pompy wtryskowej posiada...
na wstępie to wypnij czujnik temp. i zobacz wtedy czy lepiej odpala obojętnie czy to będzie zimny czy ciepły silnik bo jak zmieni się i zacznie odpalać prawidłowo to musisz zwiększyć dawkę rozruchową paliwa a ten błąd to odpowiada za czujnik położenia wału jak masz kogoś znajomego żeby podmienić to podmień tylko oryginał napisz co i jak
Czy odpowiada on za zwiekszenie dawki paliwa podczas rozruchu zimnego silnika Nie. To jest tylko zwiększenie wolnych obrotów na zimnym silniku. W środku pompy jest połączona z główną dźwignią gazu. Dawka tzw rozruchowa jest włączana automatycznie po zatrzymaniu silnika. Wyłącza się po osiągnięciu około 400-500 obrotów silnika. Jest wytyczną szczelności...
Świece przy tych temperaturach się nie włączają w tym samochodzie , ale jak koniecznie chcesz sprawdzić to przed odpaleniem odepnij kostkę od czujnika temperatury wtedy sterownik powinien włączyć świecę , a może musisz zwiększyć tylko dawkę rozruchową?
witam ponownie. Macie racje co do regeneracji pompy znalazłem znajomego co na próbę załadował mi soft z zwiększoną dawką rozruchową i raczej to mało co dało pompa jest wyjechano do cna. Ale już mam zakład co sprzedaje pompy po regeneracji z roczną gwarancją jak zmienię i uruchomię to dam znać. Dzięki za odpowiedzi.
Poszukaj czujnika temperatury i spróbuj go oszukać zaniżając temperaturę na czas rozruchu. Wskazany jakiś przełącznik,żeby to działało na czas rozruchu. Jeśli to układ zasilania byłby na CR to także zwiększy się dawka rozruchowa paliwa.
http://obrazki.elektroda.pl/1279527100_1... Dodano po 2 Fotka z grupy 05 vag ( zimny silnik ) - mam pytanko czy można tu zwiększyć dawkę rozruchową w grupie 05 ? Dodano po 3 http://obrazki.elektroda.pl/2799912400_1... Dodano po 18 I na zapalonym silniku .
Witam, problem jest o tyle dla mnie nie zrozumiały,że; -błędów w ecu nie ma, -napięcie na zawór odcinający paliwo jest(sprawdzane próbówka), -rozrząd ok, -kompresja też, -świece grzeją, -zwiększenie dawki rozruchowej nie pomaga, -podczas kręcenia dymi na biało,odpala tylko z plackiem -rezystancja czujnika temp. w normie -wykluczam ścięty klin na kole...
Metoda podgrzewania czujnika opalarką nic nie dała więc czujnik wałka raczej dobry. Jeżeli chodzi o obroty w czasie rozruchu to jest ok 250 r/min , (ok. dlatego że skakało od 240 -290 może jakiś błąd pomiaru). Ostatnio zrobiłem jeszcze jedną rzecz mianowicie wypiąłem czujnik temperatury silnika i na gorącym silniku odpala , ale temperatura na tablicy...
Jeśli przekodował z manuala na automata to będzie sypać błędami, pomaga zmiana dawek startowych przez tunera lub najmniejszym kosztem - założenie obwodu na kabelek z pinu nr 3 czujnika G62 temperatury płynu chłodzącego kabelka z przełacznikiem, którym w kabinie będzie sobie przed rozruchem odłączał sygnał z G62 do ECU co spowoduje zwiększenie dawki...
Witam mam golfa 4 asz oznacznie silnika 130km jaki mam byc kat ustawienia zapłonu w tym silniku To jest PD tam się ustawia synchronizacje kątową wałka rozrządu. a zapomniałem a czy idzie dzwignac cisnienie na pompie wtryskowej bo ciezko pali musze pokrecic kika sekad a nawet kilkanascie zebu odpalił Nie tędy droga. Można zwiększyć dawkę rozruchową....
Ja ogólnie kłopotów z odpalaniem nie ma. Tzn gdy na dworzu jest chłodno to muszę pokręcić ze 3 sec i odpali. Obroty nie falują ani nic , też nie gaśnie. Podniosłem temp.progową małym oszustem do 13°C ale to za mało. Jak świece działają to odpala od strzała,więc raczej się nie zapowietrza. Myślę o dołożeniu elektrycznej pompki aby wspomóc pompę wtryskową...
witam. mam problem z odpaleniem w/w ciągnika. otóż mam za małą dawkę rozruchową a nie chce mi się jechać do fachowca bo to około 50 km. dodam tylko że to pompa rozdzielczowa firmy cav. z góry dziękuję za pomoc
Mam problem z zapalaniem ciepłego silnika w BMW 318 TDS 1995 r. przebieg zaledwie 150 tyś. (diesel z elektroniczną pompą wtryskową). Dodatkowo problem nasila się kiedy w zbiorniku jest mało paliwa (jak jest rezerwa odpalenie graniczy z cudem nawet przy zimnym silniku). Czytałem na forum, że problem tkwi w zużytej głowicy pompy wtryskowej lub uszkodzonej...
Warość prądu rozruchowego zależy od konstrukcji silnika i przy tego typu silnikach wynosi 4÷7 krotnie prądu znamionowego. Do tego dochodzi jeszcze czas rozruchu, ten zależy od obciążenia. Jeżeli chodzi o prądnicę to może ona 4 krotnie zwiększyć prąd znamionowy na okres rozruchu. Najsłabszym ogniwem jest silnik spalinowy. Zanim dostanie odpowiednią dawkę...
boomcool, po nocnym postoju wypnij czujnik temp. cieczy (znajduje się na wężu wychodzącym z głowicy silnika), przy tym zabiegu znacznie wydłuży się czas grzania świec i zwiększy się dawka rozruchowa - zobacz, czy zapali. Nie proponuje sposobu sprawdzania świeć... :) Poza tym Piasek80 wypisał Ci wszystkie możliwości...
EGR można odpiąć na próbę(poprostu zdejmij wtyczkę z zazworu podciśnienia,który go załącza,lub zdejmij i zagnij przewód podciśnienia od niego)Chyba że się zaciął w pozycji otwartej-wtedy tylko demontaż i zaślepienie blaszką.Ssanie wogóle Ci załącza przy rozruchu?Obiema tymi rzeczami steruje potencjometr na pompie,ale są dwa różne zaworki podciśnienia(wyglądają...
To jest pompa A czy MW? Dawka startowa jest stała dla danej pompy i jest blokowana automatycznie po osiągnięciu 150-200 obrotów przez pompę, jeśli jest problem z rozruchem i wolnymi obrotami na ciepłym silniku to sekcje są zużyte. Dawkę doraźnie można zwiększyć na A pompie.
Obiecane logi. Zaczęło nie palić nagle jakieś trzy tygodnie temu. Ponieważ również szarpał, klient zawiózł wtryski do regeneracji. Po regeneracji szarpanie zniknęło, ale dalej ciężko pali. Logi zrobione na seryjnym programie. Mechaniki nie robił u mnie. Przyjechał wgrać dawkę rozruchową.
zwiększyć dawka dawka rozruchowy zwiększyć dawka paliwo
fałszywy płomień otwarcie obiektywu przydomowy elektrownia wiatrowy
radio makita kabel brake radio
FTDI ftd2xx – ustawianie latency timer i buforów w D2XX vs VCP (FT232, FT2232, FT4232) OpenBeken 4-Gang & Tasmota 1-Gang Device Group: Sync Only Relay 3 and 1 with luce_bombola