Całkowity brak napięcia na 4 spowoduje zupełny brak ładowania lub ładowanie około 26V. Inaczej sprawy wyglądają jak na 4 jest np 20V bo gdzieś styku jak trzeba nie ma, albo przewód przegnił. Regulator "myśląc" że to napięcie na bateriach chce za wszelką cenę je podciągnąć i ładuje na max. POWIEDZ KIEROWCY ŻEBY ZAKUPIŁ SPORĄ ILOŚĆ WODY DESTYLOWANEJ I...
Z jednej strony strach się bać bo nie jest specjalnie zimno, U mnie średnia dobowa temperatura za ostatnią dobę to minus 5 stopni Celsjusza. Podejrzewam, że na NE i SE Polski było jeszcze zimniej. Może nie są to najsilniejsze chłody, ale pogoda o tej porze bywała łagodniejsza. Owszem, jest mroźno ale rekord przy takiej pogodzie jest nietypowy. Najwyraźniej...
Uszkodzony prostownik.
Musisz podłączyć tester. Prawdopodobnie będzie błąd coś o napięciu zasilania. Wątpię by był to bezpiecznik ale sprawdzić nie zaszkodzi.
Być może wadliwy akumulator. Takie też się zdarzają. Sprawdź ładowanie na wysokich obrotach - może dostawał za duże napięcie. Nie chce mi się wierzyć, że wszystkie bezpieczniki są całe. Ich wartości na pewno są odpowiednie?
to jest fotka alternatora
Witam W mojej fabii mam taki problem: Po włączeniu stacyjki kontrolka ładowania od początku nie świeci, ładowania nie ma dopiero po mocnym prze gazowaniu silnikiem alternator sie wzbudza. Czego jest wina że nie świeci kontrolka??
Odpal auto,miernik pod akumulator,włącz światła,dmuchawę i obserwuj napięcie. Masz klasyczne objawy braku ładowania. Po odpaleniu jeśli jest ładowanie silnlk nie zgaśnie. Sprawdż przewód plusowy pomiędzy akumulatorem-rozrusznikiem i alternatorem. Minusowy akumulator-nadwozie-silnik. Dodano po 4 Naciąg paska klinowego. Ładowanie przy wyższych obrotach.
http://obrazki.elektroda.net/95_12609008... Kupisz w sklepie z częściami.P
Czym wyższe obroty tym mniej oporu stawia alternator bo nadrabia obrotami. Na wolnych obrotach jest najwyższy moment przenoszony.
No to dziwne zrobili takie rozwiązanie że ładuje na wyższych obrotach.
A to dobre. Nowe to NOWE. Jaką masz pewność, że ten używany jest sprawny? Zgadzam się, masz rację, ale jak zauważyłem, że łapie ładowanie na wyższych obrotach, to założyłem, że jest sprawny, tylko właśnie coś ma problemy z wybudzeniem.
Witam, Mam problem posiadam traktorek Briggs & Stratton 12 HP, problem jest następujący, że ma za wysokie ładowanie na wysokich obrotach bo dochodzi nawet do ponad 16V. Z pod koła zamachowego wychodzą 2 przewody jak na zdjęciu i na jednym z nich była dioda 1N5406 wymieniłem ją na nową ale ładowanie nadal jest takie same jak było. Czy ktoś może podpowiedzieć...
ja miałem taki problem wina leżała po stronie alternatora,,,,zimny chodził po paru minutach(5-10) silnik gasł,nie wchodził na wysokie obroty sprawdz ładowanie alternatora
Witam, mam problem z ładowaniem aku a mianowicie, n awolnych obrotach 1,5 tyś ładowanie wynosi 13,5 natomiast powyżej 3 tyś spada na 12,7 , 12,4 . Sprawdziłem napięcie na kablach od alternatora i na wszystkich jest tyle samo.....gdzie jeszcze szukać problemu aby być pewnym że to regulator jest do wymiany a nie coś przy alternatorze?
ukruszony przewód w wirniku lub wybite-niecentryczne pierścienie wirnika na wysokich obrotach szczotki podskakują Można próbować je przetoczyć.
Chyba trochę się pośpieszyłem z poprzednią wypowiedzią, zasugerowany jednym typem przerywacza. Zlokalizuj przerywacz kierunkowskazów u siebie. Mogą być dwie wersje. Przerywacz w typowej obudowie ale ze specjalnym złączem, albo przerywacz umieszczony w module przekaźników itp (swego czasu Yamaha często takie rozwiązanie stosowała). Druga sprawa, podładowany...
Prądnica jest duża waży 90 kg nawinięta drutem 4,5mm² ale śmigło nie wyprodukowało więcej niż 3800W a obroty były już kosmiczne. Teraz nawinąłbym na ciut wyższe napięcie żeby ładowała przy niższych obrotach. Złotym środkiem byłby zakup oryginalnego śmigła wtedy dopasowałbym prądnicę do niego, a teraz mam drewniane o bliżej nieokreślonych parametrach...
Zanik świecenia się lampki wskażnika ładowania oznacza że obroty silnika a zarazem prądnicy co ma miejsce już przy średnich obrotach i napięcie na prądnicy jest wyższe od napięcia akumulatora i następuje ładowanie akumulatora.Przy obrotach jałowych silnika nie ma możliwości ładowania gdyż elektromagnes nie ściągnie kotwicy wyłącznika prądu zwrotnego...
Bo może nie być lądowania na wysokich obrotach, za to odpowiada wirnik Sprawdź ładowanie na wysokich obrotach jakie jest?
Z tego co się zorientowałem (bo na kombajnach się nie znam), to alternator w kombajnie daje 28V (około), regulator obniża do ok 24V na oba akumulatory. Jeśli musisz włączać obciążenie żeby ładował jak należy, to stawiał bym na padnięty lub dogorywający jeden akumulator. Napisałeś, że Regulator napięcia jest nowy , ale może mieć wadę i odcina przy większym...
Brak kontrolki to prawdopodobnie brak wzbudzenia alternatora, wtedy zacznie ładować dopiero przy wyższych obrotach, jeśli w ogóle, lub alternator uszkodzony. Pobór prądu duży, ale też nie wiadomo czy prawidłowo sprawdzony. http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic26...
Dioda prostownicza (w skrzynce) jest sprawna. Na rozładowanym akumulatorze (sprawnym) napięcie zawsze będzie niechętnie wzrastać przy ładowaniu, dlatego pomiar napięcia ładowania (te w granicach 14.4 V) będzie możliwy tylko przy w pełni naładowanym akumulatorze. Takie uproszczone rozwiązanie ładowania w silnikach AM6 nie posiada kontroli napięcia ładowania...
popieram Błażeja ,to nie jest jakieś tam ładowanie tylko ciśnienie oleju,pomiar mechaniczny lub wymiana profilaktyczna czujnika od wysokiego ciśnienia lub niskiego w zależności od obrotów przy jakich się to dzieje.
Do fotodiody, jeśli ma działać szybko, daje się spore napięcie zasilania (im wyższe napięcie, tym mniejsza pojemność), i wzmacniacz o małej pojemności wejściowej - chodzi o to, żeby ładowanie tych pojemności nie powodowało dużego opóźnienia.
Sprawdź wtyczkę do regulatora napięcia i samo ładowanie. Generalnie żeby adaptacja przeszła musza być wszystkie błędy silnika wykasowane. Masz blad 00522- czujnik temperatury silnika. Podejrzyj temperaturę odczytywana przez interfejs.
Regulator nie stabilizuje napięcia i pewnie jest za duże ładowanie na wysokich obrotach.
Mam problem z alternatorem w oplu astrze (alternator 100A).Do usterki doszło w czasie jazdy (chwilowo wyłączyłem silnik a następnie po włączeniu zapaliła się kontrolka ładowania).Po ok. 2km kontrolka zgasła by następnie po 10km. zapalić się na dobre.Wymieniłem reg.napięcia i teraz przy niskich obrotach (800) ładuje 14,7 przy wyższych dochodzi do 19.Diody...
Napisałeś - na wyższych obrotach gasną - dlatego pytałem o ładowanie na wyższych obrotach . Wygląda na styki w kostce tablicy.
Nie wiem jaki rodzaj silnika ma ten polonez ale moge powiedizec jak taka rzecz wyglada dla samochodu z półkomputerem. Może to byc alternator (przez spalony stabilizator podawane jest za wysokie napięcie i silnik warjuje) wystarczy sprawdzić miernikiem jakie ładowanie. Druga sprawa to czujnik temperatury który tez może powodować źże trzyma wysokie obroty....
heh bardzo ciekawe wypowiedzi :) jak można połączyć równolegle 2 alternatory które mają zintegrowane regulatory ?? przecież to absurdalny pomysł, nawet 2 identyczne bym się bał tak łączyć wzbudzenie jest zazwyczaj realizowane żarówką 4W, jest ona zawsze większa od pozostałych w panelu, jeśli jest 1,2W jak reszta to stosuje się równoległy rezystor tak...
akumulator, który ładowałem w domu przez zimę dał radę, ale po kilku minutach ładowanie na zaciskach - na maksymalnych obrotach ok. 13,5V a na wolnych 12V z kawałkiem i spadało. Nie dało się już uruchomić - podłączyłem go na kabel z samochodu. Twój opis wszystkiemu przeczy. Na wysokich obrotach masz ładowanie - napięcie 13.5V, co zarówno oznacza że...
Masz za niskie ładowanie na wysokich obrotach- alternator do przeglądu.
Witam. Co wy mierzyliście ładowanie jest albo go nie ma poprawne ma być koło 14V i zacznij od tego, o ile już nie udało ci się uśmiercić alternatora poprzez odpinanie kabla lub przez to że odpaliłeś na za bardzo rozładowanym akumulatorze. Na początek zmierz ładowanie ile pokazuje na wolnych obrotach ile na wysokich różnica powinna być nie duża.
Po odłączeniu "-" klemy wszystkie zamki się uruchomiły i samochód się zamknął z kluczykiem w środku . Na pewno po odłączeniu, czy podczas majstrowania przy klemach? W mojej polówce ostatnio mierzyłem napięcie w akumulatorze i ile pobiera prądu Rzeczywistego pomiaru prądu podczas postoju należy dokonywać przy zamkniętym aucie, po odczekaniu min. 15...
Masz uszkodzony stojan.
Miałem podobny problem, alternator po regeneracji na stole ładuje, po montażu do auta świeci kontrolka po przegazowaniu gaśnie, po ponownym wyjeciu test i wszystko ok po montażu dalej to samo. Przyczyną było poluzowanie śruby przyłączeniowej wewnatrz obudowy tzn przy dokręcaniu przewodu w aucie śruba się odchylała od kabla a przy odkręcaniu było połączenie......
Witam Sprawdź ładowanie na wysokich obrotach przy właczonych światłach ,jak sugeruje kolega.Jeżeli spada ,to powodem może być nawet pasek klinowy.
Sprawdź ładowanie przy wyższych obrotach. Były produkowane statory z mocniejszymi światłami vs mocniejszym ładowaniem (2 vs 3 cewki). Niebieski przewód (od statora) musi być podłączony do bezpiecznika (+ akumulatora). Do regulatora napięcia musi być dostarczone zasilanie po stacyjce (sterowanie tyrystorem), ale bez niego nie działał by tester kontrolek...
Alternator nie ma żadnego ładowania! Ładowanie dotyczy akumulatora. Prawidłowo działajacy alternator w instalacji, w której jest sprawny i naładowany akumulator, przy najwyższych obrotach powinien utrzymywać napięcie nie wyższe, niż 14,4V przy braku poboru prądu przez większe odbiorniki. Napięcie będzie się zmieniać w zależności od obrotów silnika i...
Ależ może bez problemu podłączyć bezpośrednio jeśli akumulator podpinany zniesie nagłe duże prądy ładowania przy wysokich różnicach napięcia które mogą sięgać 100-200 A . w tym watku mowa o T4, którego alternator daje góra 120A i to na wysokich obrotach
Sterowniki czy komputer są w pewnym stopniu odporne na zbyt wysokie napięcie, jeśli na biegu jałowym masz 15,3V to przy wyższych obrotach zapewne napięcie wzrastało ze względu na brak regulacji napięcia ładowania.
Słaba iskra i brak wysokich obrotów hmm.... zacznij od przeczyszczenia wszystkich styków instalacji zapłonowej. Wygląda to tak jak by cewka CDI nie ładowała dostatecznie kondensatora w module zapłonowym.
Zmniejsz koło pasowe z 5-8mm na średnicy,uzyskasz pełne ładowanie na wolnych. Pełnych obrotów i tak sie prawie nie uzywa,sprawdzony myk. ;) A1003 ma też wysokie napięcie regulowane także styknie ci prądu.
Witam, poskładałem moją WSK 175. Po remoncie całą instalację podłączyłem dobrze, lecz ładowanie na wysokich obrotach nie przekracza 6 V. AI: Jaki akumulator jest używany w Twojej WSK 175 i w jakim jest stanie? 6 V i jest nowy. AI: Czy sprawdzałeś stan alternatora lub innych elementów układu ładowania? Tak.
Szczotki mam nowe i pierścienie bez za rysowań styki na diodach też czyste żadnych uszkodzeń tam nie widzę Po odpaleniu musze przy cisnąć i potem trzyma chyba że obroty zejdą poniżej 450 obr/min Ładowanie na wysokich obrotach 14,2V na wolnych jakieś 13,6V
Witam mam problem z tym alternatorem a mianowicie zapaliła się kontrolka aku.i kontrolka hamulca i nie ładował, po wymianie mostka prostowniczego dwie diody miały zwarcie w starym, nadal świecą kontrolki od aku.i hamulca. Ładowanie jest na wysokich obrotach dochodzi do 13,60 nie jest to rewelacja ale jakoś ładuje i tylko na wysokich obrotach i co dalej.
Zmierzone było napięcie na tych ledach? Jakie jest ładowanie urządzenia niskie obroty wysokie?
Ile zwoji dać na cewke do prądnicy 2 fazowej tej w poście wyżej i jakiej grubości drut aby uzyskać prad stały do ładowania akumulatora? Aby uzyskać prąd stały,trzeba dać prostownik bo każda prądnica wytwarza prąd zmienny.Grubość drutu zależy od tego co chcesz z tą prądnicą zrobić,ładować aku 12V a może 24V?. Ale ja nawinąłbym drutem 1.2mm, zwojów do...
Ratuje cię tylko przezwojenie cewek magneta na 12 V i zmiana żarówek ale muszą być tej samej mocy . Lepszym rozwiązaniem było by założenie akumulatora 6 V , zbudowanie mostka diodowego oraz założenie regulatora napięcia na max. 7.2 V . Przy zapalonych światłach ładowanie będzie znikome . trzeba wtedy trzymać wyższe obroty silnika . A i jeszcze jedna...
Witam, Pacjent to Huawei Matebook D14. Model H96 model płyty DA0H96MBAF0 REV: F Laptop po zalaniu,uruchamiał się lecz nie ładował baterii i nie wyświetlał obrazu.Zalane elementy to charger oraz RT3662AC. Po umyciu płyty w miejscu zalania laptop ruszył z obrazem ale miał bardzo wysokie obroty wiatraczka że mało nie odleciał ze stołu. Nie ładował baterii,ładowanie...
Co oznacza: "Nie podpinałem + z alternatora bo nie mam świateł."? Czy to znaczy, że nie masz podłączonej kontrolki ładowania, bo jeśli tak to musisz ją podłączyć żeby było wzbudzenie.
Jednak chcę założyć elektryczną pompę...Wie ktoś może jaką? może być obiegowa od webasto? trzeba do pompy dać jakiś opornik/regulator na 12v podłączając pod akumulator gdzie ładowanie na wysokich obrotach jest około 14,4
Regulator kupiłeś nowy czy używkę? U mnie w malaguti 250 cc 2003 rok na wolnych obrotach jest ok. 14V, a na wysokich nieco ponad 13V. Czekam na nowy akumulator, ale obawiam się czy na tym się skończy...
sprawdź ładowanie akumulatora na wysokich obrotach i podczas jazdy spotkałem się z takim przypadkiem w fordzie mondeo że na wolnych obrotach ładowanie było ok natomiast na wyższych podczas jazdy spadało do 13 V przyczyną okazały się zużyte pierścienie na których nierówności przy wysokich obrotach podbijały szczotki co powodowało spadek napięcia i niedoładowywanie...
Gala jest w VW, w Oplu to SVC, ale warto by sprawdzić ładowanie przy wyższych obrotach, SVC można z trybu serwisowego ustawić inaczej, to bardzo przyjemna funkcja jak dobrze działa, sprawdzić funkcję Loud... SławeK
Ciesz sie bo jak rozjaśniają światła to znaczy że masz dobre ładowanie a maluszek pokazuje na wyższych obrotach jakiekolwiek ładowanie !! Pozdrawiam.126p są super!!!!!!!!!!!!!!1
Po HDMI też ciemność. Na 90% system nie jest ładowany. Zastanawiają mnie wysokie obroty wentylatora- czujnik sterowany z SOC. Sprawdzę to o czym piszesz.
map sensor na moje lub uszczelka pod korpusem. weź w rękę plaka i psikaj na około gardzieli zwracając uwagę czy rosną obroty. "zawor cyrkulacji spalin" hehe zostaw oryginalnie, jeśli plak nie zdiagnozuje to map sensor. ewentualnie silniczek krokowy sprawdź i ładowanie alternatora. odczytaj też błąd z druta - A i B
Sprawdziłem, nie ładuje ani na wysokich obrotach, ani na niskich. Czy regulator napięcia, może mieć na to jakiś wpływ?
Wiem, że temat archiwalny ale nadal wyszukiwany w Googlach więc dość popularny. Akumulator ładuje się tylko na wyższych obrotach Jest to bzdura totalna. Akumulator ładuje się zawsze gdy silnik jest odpalony a instalacja sprawna.
Witam. Sprawdz szczotki w alternatorze mogą być wytarte. I dlatego na małych obrotach ci nie ładuje.
Witam Mam następujący problem w MercedesActros MP2 2007 Kontrolka akumulatora na wolnych obrotach świeci się cały czas na czerwono, a jak dodam gazu, auto wejdzie na wyższe obroty to gaśnie. Ktoś podpowie co to może być? Alternator się kończy czy może pasek jest luźny i na wolnych obrotach nie ładuje, a może ktoś ma inny pomysł o co chodzi. Jak sprawdzić...
Zaobserwuj lampkę kontrolną ładowania akumulatora , przy prądnicy ma ona przy wolnych obrotach świecic dosyć jasno , ale tak aby silnik nie gasł. Jezeli masz alternator w/w lampka ma świecic na pograniczu gaśniecia i zarzenia się , również na takich obrotach aby silnik nie gasł gdy przechodzi z wysokich obrotów na wolne obroty. Precyzyjnie to możesz...
Kup nowy aku, zapnij amperomierz na wyłączonym i zmierz pobór, zapnij woltomierz i zmierz ładowanie po odpaleniu. Na jałowych i wysokich obrotach.
Witam nie mam miernika lecz ładowanie sprawdziłem wagiem i: Na światłach mijania 13.94V + drogowe światła 13,84V + dmuchawa 13.30V + podgrzewanie tylnej szyby 12.50V (to wszystko niskie obroty 800) Na światłach mijania 13,90V + światła drogowe 13,80V + dmuchawa 13,60V + podgrzewanie tylnej szyby 13,50V (to wszystko wysokie obroty 10000) Ładowanie bez...
Na początek napraw ładowanie.
Tak aku jest nowe (kwasówka) gdy jeżdżę moto ma wysokie obroty to ładowanie jest dobre tylko na postoju nie mam ładowania
Witam, mam kilka pytań. Wiem, że na forum są już kilka wątków z tym związanych, ale czytając je mam trochę inne spostrzeżenia. Jestem posiadaczem używanego traktorka Casten Garden tc102 hydro o mocy 13.5 KM od kilku miesięcy. Mam problem z ładowaniem - kontrolka "żyje własnym życiem" i przeważnie załącza się przy wyższych obrotach. Moim zdaniem powinna...
Był zamontowany z nowym regulatorem w samochodzie i chodził kilkanaście minut zanim się akumulator nie rozładował. Gdy silnik chodził to dawałem mu wysokie obroty, ale dalej nie ładował.
Najbardziej zależało by mi na tym kwadratowym, ponieważ ma dosyć estetyczny wygląd Nie wygląd w nim najważniejszy a "zero" pośrodku skali. Masz "perełkę" która mierzy (oczywiście z bocznikiem) prąd przepływający w dowolnym kierunku. W aucie sprawdzisz nim czy akumulator przy pracy silnika na jałowych obrotach, jest ładowany (jakim prądem) czy oddaje...
Kolego! Kolega Jan Nojszewski podał postępowanie, podstawowe w takim wypadku. W kolejnym swym poście był już Kolega blisko. Co prawda, trochę lektury o pracy i zasadach działania alternatora by nie zaszkodziło, lecz ponowię tu rady, po raz ...dziesiąty na tym forum udzielane: Kabelek niebieski odłączamy od alternatora i dołączamy na próbę do obudowy...
Kiepski regulator napięcia (zbyt wysoki próg zadziałania). Normalnie można z tym jeździć i nic się nie stanie. W Twoim przypadku masz alternator na gwarancji, możesz spoko reklamować. Dogadaj się ze sprzedającym czy sam regulator przyjmie i wymieni. Regulator da się wymienić bez wyjmowania całego alternatora.
jest opcja luzu łożyska od strony szczotek i przy obrotach szczotki tracą styk i wszystko spada - przy dużych obciążeniach i wysokich obrotach w ciemnościach nawet żarzy się kontrol ładowania
bodek434 przepraszam źle napisałem na pewno nie 12V tak miało być jack63 Tak jak napisałem poczekam na oryginalny przerywacz kierunkowskazów. Sprawdzę czy prądnica ładuje na wysokich obrotach. i akumulator czy czasem nie jest już stary (chyba ma 3 sezony) i nie trzyma napięcia. Dodano po 38 Wygląda, że przy dużych obrotach prądnica zaczyna ładować....
lampka ładowania nie gasła, alternator w ogóle nie ładował
Witam Podczas długiej pracy na wyższych obrotach prądnica może być znacznie ciepła ,niż w innych warunkach pracy.Możesz sprawdzić wówczas ładowanie czy nie ulega przypadkiem zmianie.Myślę ze łożyska masz dobre (cicha praca prądnicy),co również wpływa na jej temperaturę.Istotna sprawa czy nie są zatkane otwory przez które jest chłodzona,również te na...
Witam , częściowo ciągnik złożony odpalony , sprawa wygląda w taki sposlob ze pomylilem kontrolki zmylilo mnie to ze ten cienki kabel idzie w ogóle nie do tej kontrolki co trzeba (to jest kontrolka od świecy żarówej) zastanawiam sie tylko po co ktos tak to zrobił , a kontrolka do tego wzbudzenia działa tylko ze tam żarówka raz lapala raz nie lapala...
W polonezie tez miałem taki przypadek na sterowniku Oplowskim. Okazało się że padł regulator napięcia alternatora, na zaciskach było 18V i obroty zwiększaały się do 3000.Objaw był ten sam, co opisujesz. Po wymianie regulatora silnik pracował normalnie. Wiec może sprawdz jakie masz ładowanie.
W mieście prądnica nie będzie dostarczała dość energii dla jakiejkolwiek baterii - czy 30 Ah czy 45 Ah. W trasie będzie lepiej, bo będzie mniej postojów, niskich obrotów silnika. Moim zdaniem nie ma co się bać pojemniejszej baterii akumulatorów. Ciągnikowe 165 Ah były włożone z myślą o częstych rozruchach ciągnika i uruchamiania silnika wysokoprężnego...
W 5 minut to jakim prostownikiem by trzeba ładować żeby auto mogło już odpalić ? 50 Amperowym chyba bo napewno nie zabawką 5A. :) Możliwe. Przez 300 sekund ładujesz 5 A, by potem przez 5 sekund pobierać 300 A. Jak miałem problem z alternatorem też tak robiłem. Dodano po 4 W moim samochodzie czasami alternator przestawał ładować, lub ładował tylko na...
Objawy braku ładowania jak najbardziej prawidłowe. Ja bym przyjrzał się szczotkom, lub czy takie jedno gniazdko nie zgniło. Choć gdyby zgniło, to na wyższych obrotach byłoby ładowanie.
Ta bardzo łatwo zmierz jego oporność. Powinno być chyba ze 4 omy. Czasem kontrolka świeci słabo ,i alternator ładuje. Ale dopiero przy wyższych obrotach. Wtedy wiadomo że jest padnięta jedna z diód prostowniczych. Zasilających regulator. Drugi + małej mocy. Jeżeli masz zwarte zwoje na wirniku to pali ci tranzystor kluczujący w regulatorze. I wtedy alternator...
No też prawda, chociaż na wysokich obrotach ładowanie może zaskoczyć jak jest żarówka spalona :)
Jeździłem z komputerem , przy wysokich obrotach ładuje Max 1.8 bara. Wtryski tez są w porządku. Zastanawiam się czy może być problem z kierownica ze ma za mały skok. Ale nie wiem chciałem się najpierw tu poradzić zanim ja wyjmę. Dodam jeszcze ze przepływomierz jest również wymieniony
Musisz wiedzieć że alternator aby się wzbudzić czyli aby zaczął ładować potrzebuje własnie wyższych obrotów. Po wzbudzeniu następuje trzymanie ładowania nawet na dużo niższych obrotach. Jeżeli z tym zagadnieniem się jeszcze nie spotkałeś musiałbyś na ten temat trochę poczytać aby dokładnie to zrozumieć.Pozdr.
Na wolnych obrotach ładuje normalnie ok. 14,3V, po zwiększeniu obrotów do ok. 3000 świeci kontrolka ładowania i wyświetla się komunikat BATTERY LOW Ile ładuje wtedy?
Nie ma sensu. Alternator ma ładować czy jest na wolnych obrotach czy na wysokich. A jak ładuje tylko na wysokich to znaczy że alternator nie domaga. A sprawdziłeś pobór prądu? Bo nigdzie nie wyczytałem.
Generalnie problem może leżeć po stronie sterownika, aktualizacji windowsa czy innych rzeczy związanych z software, jeśli problem występuje tylko w tej grze to raczej nie ma sie czym przejmować, a przejściówka w raczej 100% nie powoduje spadków wydajnośći a jedynie może powodować gorszą jakość wyświetlanego obrazu czy większe opóźnienie. Widzę również,...
Rewelacyjnym rozwiązaniem jest alternator od Matiza ,malutki wysoki prąd ładowania i koło pasowe jak trzeba .
(at)kkknc pytam w jakim celu wykonać to iskrzenie. W takim że jak zaiskrzy tzn. że powinno być ok i alternator po połączeniu tych dwóch styków powinien ładować na full oczywiście przy wyższych obrotach. Jak nie zaiskrzy tzn. że coś z alternatorem jest nie tak. Pisałem tu o łączeniu przy alternatorze ale gdy łączysz przy regulatorze to jeszcze możesz...
a masz jakiegoś kompa żeby zobaczyć błędy i czy pompa ładuje ciśnienie? jak dostał wysokie obroty warto też sprawdzić rozrząd.
Błędy podane ; wszystkie wskazują na za wysokie napięcie w instalacji. Sprawdź dobrze ładowanie na wolnych i wysokich obrotach . Sprawdź czy nie masz zmiennego napięcia!!! Przekaźnik systemowy zostaw w spokoje - źle zinterpretowałeś błąd. "30" , to stałe napięcie z akumulatora - bezpośrednie.
Mała nieścisłość - przy zatkanym wydechu spada spada zapotrzebowanie silnika na powietrze. Ale z drugiej strony przy spadającej różnicy ciśnień po obydwu stronach wirnika, a co za tym idzie prędkości spalin, to to faktycznie może i miało by sens. Taniej rozkręcić wydech, niż ładować się w podmianę turbiny. U mnie prywatnie wirnik obraca się jak dla...
Olej opornik, jak mówi Motronic on w twoim przypadku nie gra roli. Jeśli wirnik bije na pierścieniach to masz przyczynę. Na wolnych obrotach sprężyny są w stanie docisnąć szczotki do pierścieni. Przy wyższych obrotach nie nadążają. Ktoś z głową, okiem i wyczuciem może to jeszcze naprostuje, ew podtoczy na tokarce. Jak się nie uda to wymiana wirnika.
Zapomniałem dodać, że podłączałem turbinę omijając N75 i też nie ładuje na niskich obrotach a na wyższych przeładowuje (podciśnienie jest). Co jeszcze sprawdzić?.
Byłem u elektromechanika, sprawdził ładowanie na luzie, i wysokich obrotach i powiedział że ładowanie jest ok, wczoraj z nudów alternator wymieniłem i bez zmian. Na kondensatorze mam wskaźnik elektroniczny pokazuje na wyłączonym silniku 12.2, na załączonym 14.3, na załączonym z obciążeniem 13.9.
Witam. Jak w temacie na wolnych obrotach świecą mi wszystkie kontrolki przy wyższych obrotach gasną co może być przyczyną tego?? Ładowanie na swoich obrotach jest ok12,6V co jest przyczyną tak słabego ładowania. Na wyższych obrotach jest 13,6V. Proszę o odpowiedź.
to mi wygląda na lużny pasek ,namniejszych obrotach ładuje ,a póżniej się ślizga-sprawdż to
Mierzenie prądu multimetrem uniwersalnym w samochodzie to proszenie się o poważne "kuku". a Ty czym mierzysz??? cwaniak co do kolegi wymień ten alternator wszystko wskazuje na nadpalone uzwojenie. szkoda że nie posiadasz oscyloskopu... widzielibyśmy wtedy cały problem jak na dłoni... na 95% to alternator.... i jest to usterka z którą walczyłem jeszcze...
alternator ładować wysoki obrót wysoki obrót wolne obrót regulator obrót wysoki obrót
arctic cooling accelero arduino string termostat weller
Opinie o kondensatorach MKT ERO w audio i elektronice Kod dostępu i błędy pieca Bio Lux - jak je rozwiązać?