Całkowity brak napięcia na 4 spowoduje zupełny brak ładowania lub ładowanie około 26V. Inaczej sprawy wyglądają jak na 4 jest np 20V bo gdzieś styku jak trzeba nie ma, albo przewód przegnił. Regulator "myśląc" że to napięcie na bateriach chce za wszelką cenę je podciągnąć i ładuje na max. POWIEDZ KIEROWCY ŻEBY ZAKUPIŁ SPORĄ ILOŚĆ WODY DESTYLOWANEJ I...
Uszkodzony prostownik.
Być może wadliwy akumulator. Takie też się zdarzają. Sprawdź ładowanie na wysokich obrotach - może dostawał za duże napięcie. Nie chce mi się wierzyć, że wszystkie bezpieczniki są całe. Ich wartości na pewno są odpowiednie?
To nie jest wina diod, i problem tkwi w samym alternatorze.
to jest fotka alternatora
Diody sprawne ?
http://obrazki.elektroda.net/95_12609008... Kupisz w sklepie z częściami.P
Witam, Mam problem posiadam traktorek Briggs & Stratton 12 HP, problem jest następujący, że ma za wysokie ładowanie na wysokich obrotach bo dochodzi nawet do ponad 16V. Z pod koła zamachowego wychodzą 2 przewody jak na zdjęciu i na jednym z nich była dioda 1N5406 wymieniłem ją na nową ale ładowanie nadal jest takie same jak było. Czy ktoś może podpowiedzieć...
Sprawdż masy i przewód + alternatora.A może być mostek prostowniczy.Alternatory do sprawdzenia i jak są dobre to dopiero szukanie.
Bo może nie być lądowania na wysokich obrotach, za to odpowiada wirnik Sprawdź ładowanie na wysokich obrotach jakie jest?
Regulator nie stabilizuje napięcia i pewnie jest za duże ładowanie na wysokich obrotach.
Na wolnych obrotach ładuje normalnie ok. 14,3V, po zwiększeniu obrotów do ok. 3000 świeci kontrolka ładowania i wyświetla się komunikat BATTERY LOW Ile ładuje wtedy?
Chyba trochę się pośpieszyłem z poprzednią wypowiedzią, zasugerowany jednym typem przerywacza. Zlokalizuj przerywacz kierunkowskazów u siebie. Mogą być dwie wersje. Przerywacz w typowej obudowie ale ze specjalnym złączem, albo przerywacz umieszczony w module przekaźników itp (swego czasu Yamaha często takie rozwiązanie stosowała). Druga sprawa, podładowany...
ja miałem taki problem wina leżała po stronie alternatora,,,,zimny chodził po paru minutach(5-10) silnik gasł,nie wchodził na wysokie obroty sprawdz ładowanie alternatora
Witajcie Po wymianie regulatora napięcia (założony oryginalny) po około 2.000 km zapaliła się kontrolka ładowania, która o dziwo gaśnie powyżej 2 tys. obrotów. Gaśnie ale ładowania ciągle nie ma. Miał ktoś taki przypadek? Rozbierać alternator?
Z tego co się zorientowałem (bo na kombajnach się nie znam), to alternator w kombajnie daje 28V (około), regulator obniża do ok 24V na oba akumulatory. Jeśli musisz włączać obciążenie żeby ładował jak należy, to stawiał bym na padnięty lub dogorywający jeden akumulator. Napisałeś, że Regulator napięcia jest nowy , ale może mieć wadę i odcina przy większym...
Mam problem z ładowaniem w hondzie vt 600 1988rok. Na wolnych obrotach ładowanie jedst na poziomie 14,0 - 14,5V ale im obroty wyższe tym ładowanie słabsze, schodzi do do napięcia jakie jest w akumulatorze. wymieniłem, regulator nic się nie zmieniło, no to wymieniłem prądnice, ku mojemu zdziwieniu także nic to nie dało. Wymienione części są fabrycznie...
Masz za niskie ładowanie na wysokich obrotach- alternator do przeglądu.
Witam, poskładałem moją WSK 175. Po remoncie całą instalację podłączyłem dobrze, lecz ładowanie na wysokich obrotach nie przekracza 6 V. AI: Jaki akumulator jest używany w Twojej WSK 175 i w jakim jest stanie? 6 V i jest nowy. AI: Czy sprawdzałeś stan alternatora lub innych elementów układu ładowania? Tak.
Układ wyglada prawidłowo, ale może być, że ładowanie impulsowe daje właśnie taki efekt. Dodaj jakiś kondensator, np. 10uF/10V między nogę 2 a 4. Opornik między nogą 3 a 4 nie jest potrzebny, a 560 ohmów zamiast 500 nie ma znaczenia, najwyżej będzie trochę słabiej świecić.
to mi wygląda na lużny pasek ,namniejszych obrotach ładuje ,a póżniej się ślizga-sprawdż to
Prawdopodobnie wytarte pierścienie, zużyte szczotki. Podłącz woltomierz i sprawdź jakie jest napięcie na niskich oraz wysokich obrotach.
Witam Sprawdź ładowanie na wysokich obrotach przy właczonych światłach ,jak sugeruje kolega.Jeżeli spada ,to powodem może być nawet pasek klinowy.
Ależ może bez problemu podłączyć bezpośrednio jeśli akumulator podpinany zniesie nagłe duże prądy ładowania przy wysokich różnicach napięcia które mogą sięgać 100-200 A . w tym watku mowa o T4, którego alternator daje góra 120A i to na wysokich obrotach
Masz uszkodzony stojan.
Szczotki mam nowe i pierścienie bez za rysowań styki na diodach też czyste żadnych uszkodzeń tam nie widzę Po odpaleniu musze przy cisnąć i potem trzyma chyba że obroty zejdą poniżej 450 obr/min Ładowanie na wysokich obrotach 14,2V na wolnych jakieś 13,6V
Witam mam problem z tym alternatorem a mianowicie zapaliła się kontrolka aku.i kontrolka hamulca i nie ładował, po wymianie mostka prostowniczego dwie diody miały zwarcie w starym, nadal świecą kontrolki od aku.i hamulca. Ładowanie jest na wysokich obrotach dochodzi do 13,60 nie jest to rewelacja ale jakoś ładuje i tylko na wysokich obrotach i co dalej.
Sprawdź jeszcze bardzo dokładnie połączenia masy. Kable złączki kabeloczka itp. Nistety wygląda na regulator. :D Czy był ori czy jakaś podróba? Co z masą regulatora ? Musi byc przesolidna! Co z chłodzeniem reg. ? Jeżeli nie było dobrego styku na złącze alternatora to reg mógł paść z nierównomiernego rozpływu prądów. Osobiście nie kupowałbym reg tylko...
Po podłączeniu zapala się dioda zielona POWER. Przyciskiem MODE ustawiamy np: ładowanie akumulatora samochodowego... zapala się wtedy druga LED sygnalizująca ładowanie akumulatora i rusza wentylator, akumulator jest ładowany odpowiednią ilość czasu w zależności od rozładowania. Na kilkanaście sekund przed końcem ładowania wentylator w ładowarce zwalnia....
Jednak chcę założyć elektryczną pompę...Wie ktoś może jaką? może być obiegowa od webasto? trzeba do pompy dać jakiś opornik/regulator na 12v podłączając pod akumulator gdzie ładowanie na wysokich obrotach jest około 14,4
popieram Błażeja ,to nie jest jakieś tam ładowanie tylko ciśnienie oleju,pomiar mechaniczny lub wymiana profilaktyczna czujnika od wysokiego ciśnienia lub niskiego w zależności od obrotów przy jakich się to dzieje.
akumulator, który ładowałem w domu przez zimę dał radę, ale po kilku minutach ładowanie na zaciskach - na maksymalnych obrotach ok. 13,5V a na wolnych 12V z kawałkiem i spadało. Nie dało się już uruchomić - podłączyłem go na kabel z samochodu. Twój opis wszystkiemu przeczy. Na wysokich obrotach masz ładowanie - napięcie 13.5V, co zarówno oznacza że...
Sprawdziłem, nie ładuje ani na wysokich obrotach, ani na niskich. Czy regulator napięcia, może mieć na to jakiś wpływ?
Zmierzone było napięcie na tych ledach? Jakie jest ładowanie urządzenia niskie obroty wysokie?
Witam Szanowne Grono :D Po ok półrocznym postoju Vitka W639 3.0 V6 CDI pojawił się problem z ładowaniem przy wysokich obrotach. Auto dostało nowe życie w warsztacie blacharsko-lakierniczym, ale po wyjechaniu na drogę konsola rozświetliła się na czerwono. Powyżej 3500 obr/min zapala się ładowanie i sypie błędami, zapiąłem SD - wyniki poniżej: https://obrazki.elektroda.pl/5867231500_...
Witam. Co wy mierzyliście ładowanie jest albo go nie ma poprawne ma być koło 14V i zacznij od tego, o ile już nie udało ci się uśmiercić alternatora poprzez odpinanie kabla lub przez to że odpaliłeś na za bardzo rozładowanym akumulatorze. Na początek zmierz ładowanie ile pokazuje na wolnych obrotach ile na wysokich różnica powinna być nie duża.
Witam, Pacjent to Huawei Matebook D14. Model H96 model płyty DA0H96MBAF0 REV: F Laptop po zalaniu,uruchamiał się lecz nie ładował baterii i nie wyświetlał obrazu.Zalane elementy to charger oraz RT3662AC. Po umyciu płyty w miejscu zalania laptop ruszył z obrazem ale miał bardzo wysokie obroty wiatraczka że mało nie odleciał ze stołu. Nie ładował baterii,ładowanie...
Co oznacza: "Nie podpinałem + z alternatora bo nie mam świateł."? Czy to znaczy, że nie masz podłączonej kontrolki ładowania, bo jeśli tak to musisz ją podłączyć żeby było wzbudzenie.
Po HDMI też ciemność. Na 90% system nie jest ładowany. Zastanawiają mnie wysokie obroty wentylatora- czujnik sterowany z SOC. Sprawdzę to o czym piszesz.
Nie wiem jaki rodzaj silnika ma ten polonez ale moge powiedizec jak taka rzecz wyglada dla samochodu z półkomputerem. Może to byc alternator (przez spalony stabilizator podawane jest za wysokie napięcie i silnik warjuje) wystarczy sprawdzić miernikiem jakie ładowanie. Druga sprawa to czujnik temperatury który tez może powodować źże trzyma wysokie obroty....
ukruszony przewód w wirniku lub wybite-niecentryczne pierścienie wirnika na wysokich obrotach szczotki podskakują Można próbować je przetoczyć.
sprawdź ładowanie akumulatora na wysokich obrotach i podczas jazdy spotkałem się z takim przypadkiem w fordzie mondeo że na wolnych obrotach ładowanie było ok natomiast na wyższych podczas jazdy spadało do 13 V przyczyną okazały się zużyte pierścienie na których nierówności przy wysokich obrotach podbijały szczotki co powodowało spadek napięcia i niedoładowywanie...
Sprawdź wtyczkę do regulatora napięcia i samo ładowanie. Generalnie żeby adaptacja przeszła musza być wszystkie błędy silnika wykasowane. Masz blad 00522- czujnik temperatury silnika. Podejrzyj temperaturę odczytywana przez interfejs.
Tak aku jest nowe (kwasówka) gdy jeżdżę moto ma wysokie obroty to ładowanie jest dobre tylko na postoju nie mam ładowania
Witam nie mam miernika lecz ładowanie sprawdziłem wagiem i: Na światłach mijania 13.94V + drogowe światła 13,84V + dmuchawa 13.30V + podgrzewanie tylnej szyby 12.50V (to wszystko niskie obroty 800) Na światłach mijania 13,90V + światła drogowe 13,80V + dmuchawa 13,60V + podgrzewanie tylnej szyby 13,50V (to wszystko wysokie obroty 10000) Ładowanie bez...
Normalne że stator pływa w oleju silnikowym. Standardowo do sprawdzenia regulator napięcia, stator (elektrycznie i wizualnie na przegrzania), jeżeli akumulator jest wadliwy to napięcie ładowania będzie zaniżone albo spadać na wysokich obrotach.
No też prawda, chociaż na wysokich obrotach ładowanie może zaskoczyć jak jest żarówka spalona :)
Kup nowy aku, zapnij amperomierz na wyłączonym i zmierz pobór, zapnij woltomierz i zmierz ładowanie po odpaleniu. Na jałowych i wysokich obrotach.
Jeździłem z komputerem , przy wysokich obrotach ładuje Max 1.8 bara. Wtryski tez są w porządku. Zastanawiam się czy może być problem z kierownica ze ma za mały skok. Ale nie wiem chciałem się najpierw tu poradzić zanim ja wyjmę. Dodam jeszcze ze przepływomierz jest również wymieniony
Był zamontowany z nowym regulatorem w samochodzie i chodził kilkanaście minut zanim się akumulator nie rozładował. Gdy silnik chodził to dawałem mu wysokie obroty, ale dalej nie ładował.
W polonezie tez miałem taki przypadek na sterowniku Oplowskim. Okazało się że padł regulator napięcia alternatora, na zaciskach było 18V i obroty zwiększaały się do 3000.Objaw był ten sam, co opisujesz. Po wymianie regulatora silnik pracował normalnie. Wiec może sprawdz jakie masz ładowanie.
Byłem u elektromechanika, sprawdził ładowanie na luzie, i wysokich obrotach i powiedział że ładowanie jest ok, wczoraj z nudów alternator wymieniłem i bez zmian. Na kondensatorze mam wskaźnik elektroniczny pokazuje na wyłączonym silniku 12.2, na załączonym 14.3, na załączonym z obciążeniem 13.9.
DF połącz z 51, tylko na wolnych obrotach bo pomijasz regulator i jeśli alternator ok to walnie wysokie napięcie. A najpierw sprawdź bezpiecznik 2A w obwodzie DF.
bodek434 przepraszam źle napisałem na pewno nie 12V tak miało być jack63 Tak jak napisałem poczekam na oryginalny przerywacz kierunkowskazów. Sprawdzę czy prądnica ładuje na wysokich obrotach. i akumulator czy czasem nie jest już stary (chyba ma 3 sezony) i nie trzyma napięcia. Dodano po 38 Wygląda, że przy dużych obrotach prądnica zaczyna ładować....
Na wysokich obrotach też silnik gaśnie, ale kontrolka ładowania gaśnie dopiero na wysokich obrotach.
Słaba iskra i brak wysokich obrotów hmm.... zacznij od przeczyszczenia wszystkich styków instalacji zapłonowej. Wygląda to tak jak by cewka CDI nie ładowała dostatecznie kondensatora w module zapłonowym.
W mieście prądnica nie będzie dostarczała dość energii dla jakiejkolwiek baterii - czy 30 Ah czy 45 Ah. W trasie będzie lepiej, bo będzie mniej postojów, niskich obrotów silnika. Moim zdaniem nie ma co się bać pojemniejszej baterii akumulatorów. Ciągnikowe 165 Ah były włożone z myślą o częstych rozruchach ciągnika i uruchamiania silnika wysokoprężnego...
Zmniejsz koło pasowe z 5-8mm na średnicy,uzyskasz pełne ładowanie na wolnych. Pełnych obrotów i tak sie prawie nie uzywa,sprawdzony myk. ;) A1003 ma też wysokie napięcie regulowane także styknie ci prądu.
Witam Panów. Dziękuję wszystkim za odzew. Mam przypuszczenie że prądnica u mnie ładuje, gdyż przy wysokich obrotach silnika przepala się żarówka w kontrolce ładowania (nawet 12 woltowa). Muszę chyba szukać reglera do IŻA. A może ktoś wie czy jest jakiś inny, łatwiej dostępny regler 6 volt, który by można podłączyć?
lampka ładowania nie gasła, alternator w ogóle nie ładował
Sterowniki czy komputer są w pewnym stopniu odporne na zbyt wysokie napięcie, jeśli na biegu jałowym masz 15,3V to przy wyższych obrotach zapewne napięcie wzrastało ze względu na brak regulacji napięcia ładowania.
W 5 minut to jakim prostownikiem by trzeba ładować żeby auto mogło już odpalić ? 50 Amperowym chyba bo napewno nie zabawką 5A. :) Możliwe. Przez 300 sekund ładujesz 5 A, by potem przez 5 sekund pobierać 300 A. Jak miałem problem z alternatorem też tak robiłem. Dodano po 4 W moim samochodzie czasami alternator przestawał ładować, lub ładował tylko na...
a masz jakiegoś kompa żeby zobaczyć błędy i czy pompa ładuje ciśnienie? jak dostał wysokie obroty warto też sprawdzić rozrząd.
Nie ma sensu. Alternator ma ładować czy jest na wolnych obrotach czy na wysokich. A jak ładuje tylko na wysokich to znaczy że alternator nie domaga. A sprawdziłeś pobór prądu? Bo nigdzie nie wyczytałem.
Sprawdź napięcie ładowania akumulatora na wysokich obrotach.
Napewno uzojenia mają zwarcie do masy , odkrec cewki i je wyczyść
Błędy podane ; wszystkie wskazują na za wysokie napięcie w instalacji. Sprawdź dobrze ładowanie na wolnych i wysokich obrotach . Sprawdź czy nie masz zmiennego napięcia!!! Przekaźnik systemowy zostaw w spokoje - źle zinterpretowałeś błąd. "30" , to stałe napięcie z akumulatora - bezpośrednie.
Obrotomierz w takim dieselku jest sterowany z alternatora: mierzy on częstotliwość przemiennego prądu generowanego przez alternator przed prostownikiem. Albo nie podłączył kabelka, albo jest inna usterka, np dioda lub diody.. Zmierz najpierw napięcie w instalacji na wolnych, potem na wysokich obrotach, zarówno pod obciążeniem (światła, szyba, dmuchawa,...
jest opcja luzu łożyska od strony szczotek i przy obrotach szczotki tracą styk i wszystko spada - przy dużych obciążeniach i wysokich obrotach w ciemnościach nawet żarzy się kontrol ładowania
Styki na alternatorze są wyczyszczone i zakonserwowane preparatem do styków elektrycznych, to samo zrobiłem z masą regulatora jak i samymi końcówkami do niego wkładanymi. Żeby wyjaśnić wszystko- żarówki sprawdziłem na krótko i są sprawne,licznik wyjąłem i prześledziłem ścieżki z tyłu w celu zweryfikowania przepaleń/nadtopień i nic nie widać. Plus do...
Witam W mojej fabii mam taki problem: Po włączeniu stacyjki kontrolka ładowania od początku nie świeci, ładowania nie ma dopiero po mocnym prze gazowaniu silnikiem alternator sie wzbudza. Czego jest wina że nie świeci kontrolka??
Witam, mam kilka pytań. Wiem, że na forum są już kilka wątków z tym związanych, ale czytając je mam trochę inne spostrzeżenia. Jestem posiadaczem używanego traktorka Casten Garden tc102 hydro o mocy 13.5 KM od kilku miesięcy. Mam problem z ładowaniem - kontrolka "żyje własnym życiem" i przeważnie załącza się przy wyższych obrotach. Moim zdaniem powinna...
witam jest to wina regulatora napięcia ale swoją drogą zmież ładowanie na wolnych a potem na wysokich obrotach i będzie wiadomo
jak chcesz miec 14,4V to jezdzij na wysokich obrotach (lepsze ładowanie :P) a w kondensator 1F to bym nie szedł.
Ma i to dużo. Przez nią jest wzbudzany alternator, mała moc żarówki to słabe wzbudzenie co skutkuje pojawieniem się ładowania dopiero przy wysokich obrotach.
miałem nadzieję że to jakiś przekaźnik, lub coś podobnego? No to już nadzieja poszła w piz....., wyciągaj alternator , potem regulator i sprawdz go. Jeśli niesprawny wymień. Inna możliwśc to podgrzewacz nurnikowy, ale za wysokie progi .......
Też tak mi się zdaje bo szlifowanie ślizgów nic nie dało. To coś z wirnikiem, ale przepatrzyłem wszystko po dwa razy, diody miernikiem i żarówą, luty...wszystk OK. Olewam temat. Ładuje oK, zatem jest OK. Kolego, podaj schemat Twoich połączeń w instalacji - tutaj jest powód. Albo coś nie tak w połączeniach wykonanych przez Ciebie, albo przed montażem...
opisz dokladniej co siedziej przy zwiekszeniu a co przy zminiejszeniu obrotow
No to dziwne zrobili takie rozwiązanie że ładuje na wyższych obrotach.
Regulator kupiłeś nowy czy używkę? U mnie w malaguti 250 cc 2003 rok na wolnych obrotach jest ok. 14V, a na wysokich nieco ponad 13V. Czekam na nowy akumulator, ale obawiam się czy na tym się skończy...
Odpal auto,miernik pod akumulator,włącz światła,dmuchawę i obserwuj napięcie. Masz klasyczne objawy braku ładowania. Po odpaleniu jeśli jest ładowanie silnlk nie zgaśnie. Sprawdż przewód plusowy pomiędzy akumulatorem-rozrusznikiem i alternatorem. Minusowy akumulator-nadwozie-silnik. Dodano po 4 Naciąg paska klinowego. Ładowanie przy wyższych obrotach.
Witam Mam problem polega na tym że raz mi ładuje akumulator a raz nie jak potrzymam go chwile na wysokich obrotach to zaczyna ładować teraz mam mały wyciek na silniku i trochę mi zalało alternator i mi wo gule nie ładuje i nie wiem co mam teraz zrobić proszę o pomoc :-(
Tu raczej nie będzie problem ze zbyt słabym ładowaniem, skoro z poprzedniego wylał się elektrolit, a obecny padł na drodze szybkiego ruchu, to raczej napięcie ładowania na wysokich obrotach jest za wysokie, a nie za niskie.
Musisz podłączyć tester. Prawdopodobnie będzie błąd coś o napięciu zasilania. Wątpię by był to bezpiecznik ale sprawdzić nie zaszkodzi.
można go pogonić napieciem z zapłonu również. możesz bardziej rozwinąć temat Nie jestem mistrzem elektromechaniki więc uporządkujmy temat bo sie pogubilem . Czy to co przedstawiłem na fotkach to jest jakaś makaroniarska rzeźba i należy to poprawić ?Proszę wytłumaczcie mi co mam zrobić żeby to zaczęło wreszcie działać jak należy.W liczniku nie mogę...
Witam, Alternator Valeo 2541953B przestał ładować, świeci się kontrolka braku ładowania. Nie ładuje, w instalacji napięcie z akumulatora, nie reaguje na pedał gazu, przy wysokich obrotach również nie ładuje. Na początek wymieniłem szczotki, później regulator, bez jakiegokolwiek efektu, nadal nie ładuje. Z akumulatora przewód podaje napięcie na śrubę,...
Po pierwsze w tym systemie nie ujrzy na jałowym 14V, i nawet ponad 14V na wyższych obrotach. Te trzy cienkie zielony- kontrolka, niebieski-licznik motogodzin, czarny-plus po zapłonie "kl15" Zmierz jeszcze raz ale z wysokimi obrotami silnika, jak jest powyżej 13,5V przy naładowanym akumulatorze to nie zawracaj sobie tym głowy...
Sprawdź kolego czy wszystko masz prawidłowo połączone (gdzieś na necie znajdziesz schemat instalacji) i czy nie ma żadnego przebicia bo to wygląda jak by żarówka obciążała obwód platyn i kondensatora. Czego powodem jest słabsze ładowanie kondensatora. Który przy wysokich obrotach nie zdąża się naładować. Pozdrawiam
Rewelacyjnym rozwiązaniem jest alternator od Matiza ,malutki wysoki prąd ładowania i koło pasowe jak trzeba .
map sensor na moje lub uszczelka pod korpusem. weź w rękę plaka i psikaj na około gardzieli zwracając uwagę czy rosną obroty. "zawor cyrkulacji spalin" hehe zostaw oryginalnie, jeśli plak nie zdiagnozuje to map sensor. ewentualnie silniczek krokowy sprawdź i ładowanie alternatora. odczytaj też błąd z druta - A i B
Zapytam, kto mógłby podłączyć sterowanie pod spalinowy silnik, mowa o joysticku? A po co tam jakiś joystick podłączać? Starczą przyciski start/stop. potrzebna za to będzie jakaś regulacja obrotów zależna od prądu ładowania by silnik nie hulał na wysokich obrotach gdy nie ma takiej potrzeby.
Zaobserwuj lampkę kontrolną ładowania akumulatora , przy prądnicy ma ona przy wolnych obrotach świecic dosyć jasno , ale tak aby silnik nie gasł. Jezeli masz alternator w/w lampka ma świecic na pograniczu gaśniecia i zarzenia się , również na takich obrotach aby silnik nie gasł gdy przechodzi z wysokich obrotów na wolne obroty. Precyzyjnie to możesz...
A jakie masz ładowanie?
Witajcie ponownie, Niestety poprzedni temat zamknąłem bo myślałem , że już wszystko ok. http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic11... Niestety. Ładowanie na wolnych obrotach ok, ale podczas zwiększania obrotów rośnie do ~17 V przy 4,5-5 tys obr. Pod obciążeniem jest w miarę ok. Czyli włączone wszystkie odbiorniki. Po odłączeniu kostki z alternatora...
Ilość benzyny nie przekłamuje ? , zmierz napięcie ładowania przy tak wysokich obrotach!
Witam mam problem z alternatorem w Hondzie a mianowicie grzeje się. Po 5 minutach na wolnych obrotach jest tak gorący że nie można go dotknąć. Przewinięty został stojan okazało się ze słabo ładuje i dalej to samo. Na wolnych obrotach ładuje 13-13,2V na wysokich max. 13,8V jak jest gorący 13,7V.
A to dobre. Nowe to NOWE. Jaką masz pewność, że ten używany jest sprawny? Zgadzam się, masz rację, ale jak zauważyłem, że łapie ładowanie na wyższych obrotach, to założyłem, że jest sprawny, tylko właśnie coś ma problemy z wybudzeniem.
wysokie obroty Po co? Altki ładnie ładują nawet na wolnych. Ktoś mierzył napięcia przy ładowaniu?
Witam . Podstawą wszystkiego jest sprawdzenie napięcia ładowania,zwłaszcza przy wysokich obrotach silnika.Uszkodzony regulator napięcia (również alternatora)może powodować takie objawy.Do sprawdzenia połączenia masowe i nie tylko.
Podjedz do elektryka niech sprawdzi napięcie ładowanie na obrotach jałowych i na wysokich z zapalonymi światłami. Podwyższone obroty chyba inna kwestia, nie zasilania tylko czujników temperatury itd. Może pasek alternatora za luźny, ślizga lub nie działa prawidłowo wzbudzenie.
alternator ładować wysoki obrót regulator obrót wysoki obrót wysoki obrót wolne obrót
czujnik misce olejowej zasilanie konwertera multiswitcha miernik częstotliwości radiu
Jak zainstalować Telegram Desktop na Windows 10? Zamienniki układu WT7520: HY510N, SG6105D, PS223